Brodíte v létě "naostro"?

Napadlo vás někdy zkusit, jak chytala generace Karla Lišky?

Horký léto - kraťasy, plátěnky, a hurá do vody... Už jste to zkusili, nebo tak chytáte pravidelně?

A) Nikdy jsem to nezkusil, netušil jsem že je to možné a rád si pařím řiť3%

B) Nikdy jsem to nezkusil, myslel jsem že se to podle RŘ nesmí4%

C) Nikdy jsem to nezkusil, bojím se pijavek4%

D) Nikdy jsem to nezkusil, nejsem k tomu designově způsobilý ( BMI etc...)4%

E) Občas tak chytám , ale jen po kotníky11%

F) Jdu i po pás40%

G) Chytám tak pravidelně a mám to rád33%

Od 3.2.2010 hlasovalo 141 čtenářů.

70 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NScout - Profil | Ne 14.2.2010 12:25:01

Kulturu těla, konkrétně pak zde provokovaný nudizmus, lze logicky svobodně uplatňovat při všech vodních sportech i aktivitách, tedy proč ne i u sportovního rybolovu? Do pozornosti každého soudruha však dávám, zda svým „ostrým“ zjevem takový lovec nevhodně nezjitří okolí, nevyvolá u něj nepatřičné (kontraproduktivní - kontrasexuální) emoce.
Uvážím-li, že rybářskému sportu se věnuje z populace spíše devadesát procent mužů, mohu pak jako heterosexuál prohlásit, že o kolegy u rybníka, či peřejí, upravených „na ostro“, zájem nemám. Je to zřejmě tím, že se nemohu podívat takto upraven ani sám na sebe.
Jinak však, jak každému libo, pokud mu libido…
P.S. Jsem vyčerpán z hledání hesla k tomuto webu. Ovšem dokázal jsem to! :-)

    Nrybomil - Profil | Po 8.2.2010 16:29:26

    jozef 66 >> Jo Belá nad Liptovským Hrádkem, za dob mládí. Sem s jednou místní mladou šel voprubnout koupel v čistý řece. Pak se slunila na Evu, dostal jsem tu nemoc s prutem,co dostane každej voják na vycházce, sáhnul na ní mokrou rukou. Ona sebou škubla a spadla ze skalky dolů na hlavu, rozrazila si ucho. Krve jak na zabijačce, holka pomalu otřes mozku. Zafačovanou tílkem jsem jí táhnul domů do paneláku. 1. seznámení s rodiči - já jsem ten a ten, víte ona Gábika u řeky spadla ze skály........ no hezký to bylo.

      NLauri - Profil | Po 8.2.2010 16:08:59

      jasně a nejen v létě :)) tady měla voda asi 13 °C, do vody jsem vlezl jako chap a z vody jsem vylézal jako holčička

        Nkexpal - Profil | So 6.2.2010 0:17:27

        chytam vacsinou na podhorskych potokoch kde sa teplota velmi nevysplha, a voda je stale studena, s mojou imunitou by ma hodinova rybacka stala tyzden v posteli :)

          Nmirmen - Profil | Pá 5.2.2010 20:58:32

          jo, šoulačka řekou, věci v kapsách vesty, vše smáchatelné, retka a zapalovač ve šprcce .. brejle proti slunci na šňůrce klipsnuté k vestě ... nedělám mouchařinu, brouzdám tak ve vodě s matchkou ( boloňkou ) , hrstkou krmení a pár červama ... klasická splavávaná, z ryb většinou bílá, tloušť, parma...

            NCharles B. - Profil | Pá 5.2.2010 19:56:59

            Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 >>
            naostro už dávno ne. Lehce podlomený zdraví mě z toho vyléčilo.
            ????: Royale with Cheese 31,95 - ® St 3.2.2010 21:00:23

              Nu-x-a - Profil | Čt 4.2.2010 16:25:41

              někdy při brození na ostro může být docela zábava ale můsí tam být alespoň jedna žena ilustr.foto

                NKUBA - Profil | Čt 4.2.2010 16:13:10

                Bono 27,15 >> Bono 25,70 >> kde ? :-) ty tam?

                  Nstandas - Profil | Čt 4.2.2010 15:38:35

                  Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 >> velmi oblíbené schlazení v letních parnech,někdy se ani jinak nedá.

                    NBono 25,70 - Profil | Čt 4.2.2010 15:35:46

                    KUBA >> ty zde?

                      NJarda Š. - Profil | Čt 4.2.2010 15:35:38

                      jehla >> To jsi měl velkou kliku, že nebyl z těch, co všechno klepnou, i když je to podseknuté.

                        Nxxl - Profil | Čt 4.2.2010 15:31:09

                        Káceč >> s bombarďákama....)))

                          Ndrozďák 30,42 - Profil | Čt 4.2.2010 15:25:18

                          KUBA >> vůbec ne.

                            NKUBA - Profil | Čt 4.2.2010 15:22:42

                            drozďák 30,42 >> snad ses neurazil :-)

                              Njehla - Profil | Čt 4.2.2010 8:16:52

                              jednou mi takhle naostro na Sázavě kamarád zaťal do nohy pořádnou rotačku...ucítil jsem dotyk, leknul, se ...ale ucuknout už jsem nestačil a von do toho praštil, až brzda zaskučela...a ještě zařval: "Konečně je tam!!" Tak jsem ho proklel a od tý doby davam bacha na vláčkaře poblíž....jizva zůstala...

                                NČendík - Profil | Čt 4.2.2010 7:57:02

                                V mých rybářských začátcích ( cca před 25 lety ) jsem tak zkoušel chytyt v Brně na Svratce u výstaviště parmy.
                                Stál jsem kousek pod splavem asi po kolena v proudné vodě zalité sluncem se svým prvním teleskopem zn. Sona délky 4,5m a na délku prutu jsem předkládal parmám různé dobroty téměř před tlamku - v té nízké vodě jsem je pozoroval kousek od sebe jako v akvárku. Jednu parmu se mě podařilo přimět k záběru, ale vzala to velmi opatrně a po prvním výpadu se mě vypla. Přesto to byl jeden z nejkrásnějších zážitků v začátcích mého rybaření, na který nikdy nezapomenu.

                                  NVítek - Profil | Čt 4.2.2010 7:50:12

                                  u-x-a >> kopřivy jsou zdravé S/M

                                    Njurda - Profil | Čt 4.2.2010 7:04:37

                                    Jo´ na ostro?

                                      NKáceč - Profil | St 3.2.2010 23:27:26

                                      Jak se brodí "natupo"?...

                                        Ndědáček - Profil | St 3.2.2010 23:24:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                        Chytání jen v plavkách je to nejlepší, co může rybáře potkat.

                                          Ndrozďák 30,42 - Profil | St 3.2.2010 23:03:07

                                          KUBA >> každej jsme nějakej, Kubo. A navíc jsme pouze lidé.

                                            Njob22 - Profil | St 3.2.2010 22:29:30

                                            Proc ne jeto dobre spestreni lovu a navic jeto legrace.Clovek musi byt jen trochu otuzili aby zvladl cely lov.

                                              NKUBA - Profil | St 3.2.2010 22:18:27

                                              drozďák 30,42 >> a já sem si až do teď myslel, že si magor... človek se každej den dozvi něco co nečeká... :-) Teplo je prima, o tom žádná.

                                                Ndrozďák 30,42 - Profil | St 3.2.2010 21:53:21

                                                V životě mě to nenapadlo. Nejsem magor a mám rád teplo.

                                                  Njiris - Profil | St 3.2.2010 21:51:05

                                                  I v zimě.

                                                    Nu-x-a - Profil | St 3.2.2010 21:50:31

                                                    pár dní v roce je to příjemný zpestření ale maximálně nad kolena nejhorší je lézt kolem vody mezi kopřivama....

                                                      NMichal - Profil | St 3.2.2010 21:48:06

                                                      Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 >> jo, tomuhle já nerozumím, ale určitě máš recht, jinak by ti zimní otužilci co plavou ve Vltavě atd. ani nevstali ráno z postele a ti revma zrovna nemají

                                                        NRoyale with Cheese 31,95 - Profil | St 3.2.2010 21:42:49

                                                        Michal >> spíš zi člověk koleduje o záněty močáku a plísně. Revmatická onemocnění to je sama o sobě obří skupina chorob vznikajících na různé bázi a řada z nich nemá s prochladnutím nic společného.

                                                          NProgramátor - Profil | St 3.2.2010 21:26:51

                                                          na jaře na pstruhovce si bez scvrklejch kulek chytání prostě nevychutnam :-)

                                                            NMichal - Profil | St 3.2.2010 21:17:14

                                                            Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 >> přece tě o tom nebudu poučovat, to by nebylo fér, měls ve škole dávat víc pozor :-)

                                                            já brodil "naostro" v mých muškařských začátcích, měl jsem vypůjčené prdelačky, který byly tak zteřelý, že byly dost prodyšný, ale jen smerem dovnitř :-) na konci lovu jsem vždycky vylil 5 l vody z každýho broďáku, převlíkl se do suchýho oblečení, který jsem měl na zádech v batohu, pravda, v říjnu už to byl trochu problém to vydržet aspoň půl dne, ale co bych při svém tehdejším nadšení 13-letýho kluka neudělal pro ryby že ?! :-)

                                                              Npako 2 - Profil | St 3.2.2010 21:13:08

                                                              před asi 15 lety jsme na Lužnici v létě běžně vláčeli jen v trenkách a keckách, začátky mého muskaření na Ohři v Žatci byly podobné, v trenkách jsem brodil ještě v říjnu(neměl jsem broďáky). ale euforie a nadšení tu zimu přebilo. v současnosti jen v létě

                                                                NRoyale with Cheese 31,95 - Profil | St 3.2.2010 21:12:59

                                                                Michal >> a čo si také predstavujeťě pod pojmom "rheuma", Kefalín?

                                                                  NMichal - Profil | St 3.2.2010 21:10:01

                                                                  Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 >> jasně, chodil by s revmatem

                                                                    NRoyale with Cheese 31,95 - Profil | St 3.2.2010 21:09:29

                                                                    mildas - Quinn druhý >> máš žlutou, chcípáku. Kdybys brodil naostro, nelezeš po dochtorech s meniskem.

                                                                      Nfishmen17a - Profil | St 3.2.2010 21:05:12

                                                                      jednou sem zkousel jit v brodakech ( ty po pas) a po 10 minutach sem zahucel po prsa do vymlete jamy, bylo to velmi prijemne jak sem nabiral vodu a vse nabiralo na vaze , hlavne teda botky ty byly plne vody :) sem myslel ze mi jedna noha vazi snad 50 kilo :) navic vsude byl nepristupny a strasne vysoky breh tak sem nemnel jak vylet vodu , tak sem hold pokracoval to tak v lovu , vysledek 2 jelcaci, jak mne pak bolely nohy :) od te doby radsi klasiku kratasy batoh na zada a du. v chladne vode uz ale urcite prsaky.

                                                                        Nmildas - Quinn druhý - Profil | St 3.2.2010 21:04:18

                                                                        Po krk mám brození naostro.
                                                                        Do 20ti let v potocích pstruhy do rukou, pak celé dny na jezech, často vodou x km s vláčkou. Dnes už jen broďáky. Malé vody nechytám.

                                                                          NLudvaBrno - Profil | St 3.2.2010 21:01:49

                                                                          Extreme fishing - to je i moje letní disciplína.

                                                                            NRoyale with Cheese 31,95 - Profil | St 3.2.2010 21:00:23

                                                                            yzzak >> ty zcela jistě nejsi dement, ale oligofrenik určitě :-).

                                                                              NBlažík - Profil | St 3.2.2010 20:56:49

                                                                              Už jsem šel i po krk....

                                                                                NJuraj - Profil | St 3.2.2010 20:53:02

                                                                                Na těch pár vycházek s vláčákem si nehodlám broďáky ani kupovat. Takže mi ani nic jiného nezbývá. Nejsem z cukru.

                                                                                  Njozef 66 - Profil | St 3.2.2010 20:49:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                  Chytávam tak často na mimopstruhovkách podustvy , jalce a podobnú háveď - čo v lete podvečer je rozkoš. Podarilo sa mi tak zachytať si aj na Belej nad Liptovským Hrádkom , pretože som broďáky samozrejme nechal doma. Vracať sa stopäťdesiat kilometrov - nemožné. Bol som mladý , netrpezlivý . Nebál som sa ruskej zimy , ruského boľševika ani ruskej vodky. Pri pohľade do vody som dostal erekciu ( rybársku samozrejme ) . Tak som do tej vody vpálil. Potom som erekciu nemal dlho. Teraz do auta nakladám ako prvé broďáky.

                                                                                    NPike-Pájka - Profil | St 3.2.2010 19:12:55

                                                                                    yzzak >> ok

                                                                                      Nyzzak - Profil | St 3.2.2010 19:10:45

                                                                                      Pike-Pájka >> ok

                                                                                        NPike-Pájka - Profil | St 3.2.2010 19:08:51

                                                                                        yzzak >> Já si myslím, že nikdo nemluví o tom, že si zabrozený po kulci ve vodě a stojíš na fleku. Na potocích většinou jdeš po břehu či při břehu, kdy máš vodu na kotníky, pak přebrodíš, pak vylezeš na břeh. Když je 30 stupňov a voda není jako led, tak je to příjemné. To by ses nemohl ani koupat.

                                                                                          Nyzzak - Profil | St 3.2.2010 18:42:33

                                                                                          Bez brodáků demence i v létě je to bláznovství zvlášť pokud ste tam dýl to je jen do půl hodiny voda odvádí teplo 25x rychlejc nez sucha pokožka navíc máte pod vodou kolena kde jsou klouby a pak v nich můžete mít revma a bůhví co eště to je lepčí se jít vykoupat někam do rybníka. někde to přejít no problém, ale stát tam takhle celý den to je o zdraví to neni pomalu normalní jít takto 4x za prázdniny no problem ale brodit pravidelně to je proste naprosto vyloučené a v anketě chybí : NN nechodím tak protože nejsem magor :-D

                                                                                            Nstrejka - Profil | St 3.2.2010 18:34:38

                                                                                            pett >> tos ale napsal krásně, od srdíčka...

                                                                                              Npett - Profil | St 3.2.2010 18:30:01

                                                                                              bez komentáře

                                                                                                Nstrejka - Profil | St 3.2.2010 15:53:55

                                                                                                Jjako Jehla, na zarostlé potoky v kalhotech a keckách, kopřivy mají šanci pálit jen do ksichtu, člověk je volnější a nemusí se bát tu přejít potok, tu probrodit tůň, tu si dál kilometr v roští po břehu atd.. Když jsem ještě vláčel, dával jsem si v létě na ostro Lužnici celkem běžně. Mám se rád a nesnáším zimu, takže do sekundáru by mě na ostro nikdo nedostal...

                                                                                                  NŘízek 29,76 - Profil | St 3.2.2010 15:52:02

                                                                                                  Ati >> brr, to je jak z kabatu- ma ji velkou jako spacak, padne mi jak ulita...:-))

                                                                                                    NAti - Profil | St 3.2.2010 15:50:37

                                                                                                    Lepší je po rybách večer zabrodit do mamky.

                                                                                                      NRex2 - Profil | St 3.2.2010 15:38:49

                                                                                                      Na vláčkařskejch závodech se to dělávalo úplně běžne chytat v šortkách a botaskách na nohou, když závodník potřeboval přeplavat řeku v místech, kde nestačil. Koncem srpna to už bylo spíš pro otužilce na některých řekách.

                                                                                                        NMatesPB - Profil | St 3.2.2010 14:57:34

                                                                                                        Mě to naučil Pupák, je to moc fajn.

                                                                                                          NBrix - Profil | St 3.2.2010 14:50:27

                                                                                                          Když je 30+ na teploměru, není nic lepšího!

                                                                                                            NBrožeděj - Profil | St 3.2.2010 13:38:05

                                                                                                            já nesnáším studenou vodu, prostě se mi v ní pobývat příčí, takže naostro jdu jen ve stavu nejvyšší nouze nebo promile

                                                                                                              NUlcek - Profil | St 3.2.2010 13:35:18

                                                                                                              Obcas chytam v kratasech a brodicich botach.Kdyz je 30 nad nulou a jde to,nevidim duvod proc se navlekat do kalhot.
                                                                                                              Kdyz uz nandam kalhoty naostro nejdu,dam pod ne jegry.-]

                                                                                                                NBaron 007 MC - Profil | St 3.2.2010 13:29:44

                                                                                                                Ty koprivi jsou minus. A tchan ktery furt neco o vypestovanim si revmatu.

                                                                                                                  NSlaughter Maniak - Profil | St 3.2.2010 13:27:46

                                                                                                                  nude-fishing ????

                                                                                                                    NŘízek 29,76 - Profil | St 3.2.2010 13:27:17

                                                                                                                    LSD >> na to sou dobry naky sustakovy kalhoty, lec ty sem zrovna nemel, ty schnou rychle:-)

                                                                                                                      NJarda Š. - Profil | St 3.2.2010 13:26:55

                                                                                                                      Řízek 5,125 >> Řízek 29,76 >> V letním vedru je delší schnutí spíše výhodou. Když občas musíš vylézt na břeh zarostlý kopřivami, pak to plavkách rozhodně jednodušší nemáš.

                                                                                                                        Njehla - Profil | St 3.2.2010 13:25:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                        na potokach v lete to je pohoda, s dlouhejma kalhotama do kopřiv, kecky a neni co řešit...na větší vodě i šortky....ale ne pod přehradou, když jde ledovka...i ta otava da zahulit...starej Šimek to tak mastil i po šedesátce, to byl správnej cvok....

                                                                                                                          NLSD - Profil | St 3.2.2010 13:24:05

                                                                                                                          Řízek 5,125 >> Řízek 29,76 >>
                                                                                                                          to bylo ještě v době, kdy se chytalo tady ve městě. To si hloubš jak po kolena nikde nebyl a na babetě potom ty nohavice rychle uschly. Měl jsem dokonce i oblíbený brodící gaťata. Černý manšestráky "píšťaly"

                                                                                                                            NŘízek 29,76 - Profil | St 3.2.2010 13:20:41

                                                                                                                            LSD >> :-)), dlouha nohavice blbe a dlouho schla, v plavkach to bylo jednodussi:-)

                                                                                                                              NLSD - Profil | St 3.2.2010 13:18:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                              Řízek 5,125 >> Řízek 29,76 >>
                                                                                                                              Martine, co Ty ses lámal, tak tam ostatní byli po kolena, ne ?
                                                                                                                              :-)

                                                                                                                              Mně nedělalo problém do vody vlézt i v gatích s dlouhou nohavicou. Nejlíp se brodilo v bílejch čína keckách s tou zelenou podrážkou

                                                                                                                                NŘízek 29,76 - Profil | St 3.2.2010 12:55:45

                                                                                                                                Kdyz sem zacinal, tak sem tak chytal ve vysaku na tydenim vodackem kurzu, koncem kevtan zrovna nebylo uplne nejtepleji:-),tedy kombinace kecky, plavky, tricko, cerveny bomber a vesta, po koule to jakz takz slo, u kouli pak byl takovy bod zlomu:-))

                                                                                                                                  NXAXAP - Profil | St 3.2.2010 12:37:35

                                                                                                                                  Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 >> von ten žlutimír vůbec nepil a ani neměl k nám porozumění :-) Pak navíc ty broďáky odmít ... chytil hovno, my nad i pod ním asi třicet ryb každej :-) ... prostě vydařenej PR :-)

                                                                                                                                    NRoyale with Cheese 31,95 - Profil | St 3.2.2010 12:24:54

                                                                                                                                    XAXAP >> i vykropenej Ostravarem?

                                                                                                                                      NXAXAP - Profil | St 3.2.2010 12:23:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                      Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 >> na Morawitz jsem to dělával běžně, na boso ale ne

                                                                                                                                      a na Morawitz mám též zážitek s tím japonským Šimano man und frau, kterej brodil v kvádru a polobotkách, bo jsme se ožrali a nestihli mu dodat broďáky. Jeho frau brodila v lodičkách jen u kraje. Japonec, když řekne, že bude chytat vod vosmi, myslí fakt vod vosmi :-)

                                                                                                                                        NPike-Pájka - Profil | St 3.2.2010 12:19:20

                                                                                                                                        Ano, párkrát na malých tocích, kde nehrozilo, že budu muset máchat kulci ve vodě po delší než nezbytně nutnou dobu.
                                                                                                                                        Ve Vyšáku či na Ohři, to bych ovšem nedal.

                                                                                                                                          NŠlehy - Profil | St 3.2.2010 12:17:38

                                                                                                                                          Ulcek >> Neoprénovejma ?

                                                                                                                                            NUlcek - Profil | St 3.2.2010 12:16:29

                                                                                                                                            Naostro pod brodakama ??