Quest Baits u nás

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli se dají někde u nás koupit výrobky od této firmy nebo jestli někdo neplánuje dovoz. Děkuji moc.
Autor diskuse: SAMI - Profil , 10.1.2010 kaprařina - nástrahy, návnady
91 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NE.T. - Profil | Po 21.10.2019 13:17:47

Neměl by někdo na prodej Special Crab 20mm.

    NE.T. - Profil | Út 8.1.2019 10:26:05

    Pescador >> jasně a bubáci si koupí AK-47 co :-))

      NPescador - Profil | Út 8.1.2019 0:23:29

      E.T. >> Nemáš za co. Je o mě známo, že konzultace se mnou se moc nevyplácí... Mohl si to dát třeba na děti v Africe, že... ;)

        NE.T. - Profil | Po 7.1.2019 16:38:42

        Pescador >> zdarec, vzal jsem nějaké ty zarážky co ji mi doporučil. Nechal jsem jim tam 1600kč. Moc pěkné ti teda děkuji!! :-))

          NPescador - Profil | Po 7.1.2019 12:14:22

          E.T. >> Tak co si tam nakonec dal a jak si spokojen?

            NPescador - Profil | St 26.12.2018 14:29:12

            Dnes na skok u potoka. Na plovku Rahja mi skočila jedna hezká šupina :)

              NPescador - Profil | Pá 14.12.2018 0:11:13

              E.T. >> věř mi, zkoušel jsem toho hodně. Dobrý byl i Solar, ten vypadal, že je z gumy dvojí tvrdosti, ale stejně se posunoval. Ty od TA krásně držely a snadno se na háček aplikují... Myší bobky byly kdysi snad dobré, ale tohle je jistota a vypadá to lépe...

                NE.T. - Profil | Čt 13.12.2018 22:44:41

                Pescador >> myslíš že nebudou držet?? Viděl jsem to na několika montážních. Ale dík vezmu ty tvé doporučené.

                  NPescador - Profil | Čt 13.12.2018 16:55:47

                  E.T. >> Ty nebudou držet a při náhozu je koule posune..

                  Dej tyhle, jsou super http://www.carphouse.cz/bizuterie/hookbeads/

                    NE.T. - Profil | Čt 13.12.2018 10:46:32

                    Pescador >> Koukal jsem na čiré "myší bobky" ty budou fungovat stejně. Ale jinak dík.

                      NPescador - Profil | Čt 13.12.2018 7:21:56

                      E.T. >> Ahoj, to je zarážka koupená na Aliexpressu ;) 250ks za $3

                        NE.T. - Profil | Út 11.12.2018 13:29:13

                        Pescador >> hoj, z čeho máš udělanou tu čirou zarážku na háčku? Dík

                          Nhaemorrhage_gore - Profil | Pá 3.11.2017 8:50:07

                          Prodáno

                            Nhaemorrhage_gore - Profil | Čt 2.11.2017 15:09:37

                            Kdyby měl někdo zájem, mám na prodej Rahja Spice, White Magnum a special crab. Od každého druhu cca 2,5kg ve 20mm

                              Npearl307 - Profil | Ne 7.5.2017 20:57:27

                              Pescador >> ten foto serial by bol fajn

                                NDr. Greenthumb - Profil | Ne 7.5.2017 19:45:19

                                Pescador >> co koukám na videa tak Angláni chytají se mi zdá už jen na tohle :-))) ale nápad to není zlý taky otestuji, jen co voda opadne :-(

                                  NLicas - Profil | Ne 7.5.2017 12:58:58

                                  Pescador >> No už aby jsi vyrazil na ryby. ;-)

                                    Nzdenci - Profil | Ne 7.5.2017 12:41:33

                                    Pescador >> super nápad a za fotoseriál budu vděčnej vypadá to moc dobře a fakt jednoduchý a mohlo by to opravdu fungovat

                                      NPescador - Profil | Ne 7.5.2017 8:59:44

                                      zdenci >> Vazu to jako MULTI RIG - jen nedam obrattlik a rovnou pretahnu smycku pres obloucek hacku dolu a dotahnu to. Priste na rybach udelam fotoserial. Tahle montaz je dost nova, loni jsem ji vazal klasicky bezuzlove a to bylo zbytecne zdlouhave a obratli s kouli byl diky romu pri vyplivnuti rybou dost daleko od ocka hacku...

                                        Nzdenci - Profil | Ne 7.5.2017 7:06:11

                                        Pescador >> mohl by si mi poslat foto celé montáže a jak prosím tě vážeš ten háček to ti drží jen na tom očku bez vázání?

                                          NPescador - Profil | So 6.5.2017 8:22:18

                                          pearl307 >> Kouli mam provrtanou a uvnitr je 10mm penovy valecek, takze koule je kriticky vyvyzena. Delam to tak i na rece. Na stojaku pridam jeste trochu peny, aby koule plavala nad hackem, ale nezvedala ho ze dna... Neznam nic lepsiho ...

                                            NPescador - Profil | So 6.5.2017 8:20:17

                                            zdenci >> Ahoj, snurku pouzivam Jel-e-wyre, nebo TungSkin (obe jsou naprosto super - http://www.carphouse.cz/vyhledavani/?string=tungski​n)

                                            mikroobratliky TA (http://www.carphouse.cz/bizuterie/hook-ring-swivels​/)

                                            a hacky Deceptiom D X Curve (http://www.carphouse.cz/hacky/hacky-x-curve/)

                                            Muzes to samozrejme udelat z cehokoli jineho, ale tohle mam za dlouhe roky vytukane k dokonalosti :o)

                                              Npearl307 - Profil | So 6.5.2017 7:30:17

                                              otazocka tu montaz pouzivas na pop-up ci na potapive boilies?

                                                Nzdenci - Profil | So 6.5.2017 7:15:47

                                                Pescador >> moc pěkný a hlavně jednoduchý jakou používáš šňůru a háčky a obratlíky ? dík

                                                  NPescador - Profil | Pá 5.5.2017 21:58:11

                                                  zdenci >> davam to odhadem. na 1 kg tak 2-3 deci vody a par kapek dipu - je silnejsi, nez glug. vetsinou ale davam jen vodu z reky, to je nejlepsi dip :o) ten glug a dip je fajn ve studene vode, tam skutecne pomaha. v lete je to magnet na cudlone :o)

                                                    Nzdenci - Profil | Pá 5.5.2017 21:05:37

                                                    Pescador >> jaký poměr vody a boosteru děláš na 1kg boilie ? dík

                                                      NPescador - Profil | Pá 5.5.2017 18:17:55

                                                      Pridam jeste jeden podstatny krok, ktery pomuze k rychlejsimu uspechu - rehydratace boilies. Sypat to tam rovnou z pytliku neni moc dobry napad... :o)

                                                      https://youtu.be/Ss42fvo2MtU

                                                        NPescador - Profil | Pá 5.5.2017 18:11:24

                                                        ... jeste prihodim mou uspesnou montaz - German Rig. Lehce jsem tu montaz zmenil - misto bezuzloveho smodrchani jsem jen provleknul ockem smycku - snadno se to vaze, jeste rychleji meni hacek, obratlik krasne vyjizdi az k obloucku (dle meho u teto montaze dost zasadni) a hlavne - smycka funguje jako rovnatko, takze vse krasne sedi...

                                                          NPescador - Profil | Pá 5.5.2017 12:13:27

                                                          pearl307 >> tady v CR / SK to ma vyhradne carphouse.cz

                                                            Npearl307 - Profil | Pá 5.5.2017 11:40:20

                                                            akurat som sondoval v akych eshopoch sa da zohnat.chcel by som vyskusat nieco na rieku

                                                              NNeBeroun alias Qwert - Profil | Čt 4.5.2017 9:05:00

                                                              Pescador >> už dlouho :)

                                                                NPescador - Profil | Út 2.5.2017 20:36:09

                                                                .... tak jsem dostal info, ze uz je QB k mani v CR :o)

                                                                  NLicas - Profil | Út 2.5.2017 18:24:42

                                                                  Pescador >> Gratulka. :-)

                                                                    NPescador - Profil | Út 2.5.2017 18:14:02

                                                                    Sice mensi, ale pocasi bylo jak na houpacce... Na Craba par mensich kolem 5kg, jeden hezci prisel jak jinak, nez na Rahja :o)

                                                                      NNeBeroun alias Qwert - Profil | Út 7.3.2017 17:55:29

                                                                      Pescador >> fuj :) gratuluji :)

                                                                        NPescador - Profil | Út 7.3.2017 13:28:06

                                                                        Včera na chvíli u potoka za barákem. Voda celkem tekla, tak jsem chytal pod nohama na Rahja Spice. Jeden záběr, jedna ryba. Se zahájením sezóny jsou spokojený :o)

                                                                        1x nadlehcena 20mm Rahja obalena v teste (idealni zimni nastraha)

                                                                          NPescador - Profil | Čt 23.2.2017 17:41:07

                                                                          Tak souboj s kamaradem s koulemi Quest / Mainline na Labi ve snehove vode dopadl 5:1 v prospech QB. Jedna hezka zdrhla, dalsi jsem zazdil - po dlouhe pauze jsem vypadl ze cviku a nezapl jsem po prohozeni hlasic... Kazdopadne vse na 20mm Rahja Spice obalenou ve slusne hroude testa. Zadne zimni mikronastrahy :o)

                                                                            NSlavíček - Profil | Út 3.1.2017 23:14:54

                                                                            Pescador >> Nechame toho dost jsi mi napovedel uz asi vim co to je . Me koreni dost zajima prave k vuli vyrobe krmeni . Vzhledem k tomu ze jsi to sam neuvedl si to necham pro sebe psat sem nic nebudu

                                                                              NPescador - Profil | Út 3.1.2017 22:44:23

                                                                              Slavíček >> ale taky to neni to, co mi funguje. Tohle je spis asi do diskuze vyroby boilies...

                                                                                NSlavíček - Profil | Út 3.1.2017 22:19:19

                                                                                Pescador >> To co jsem myslel taky barví tak jsem se možná trefil

                                                                                  NPescador - Profil | Út 3.1.2017 22:14:18

                                                                                  Tavris29 >> jak rika Babica: "je to takovej japonskej safran, ale spis takovy barvivo" :oD

                                                                                    NTavris29 - Profil | Út 3.1.2017 20:51:52

                                                                                    Slavíček >> zkusil jsem to :)

                                                                                      NPescador - Profil | Út 3.1.2017 20:01:16

                                                                                      Caldas >> Sticky to nebude a nemuzu ani naznacovat...

                                                                                        NCaldas - Profil | Út 3.1.2017 19:57:56

                                                                                        Pescador >> Jsi jak hrad v Karpatech, ☺ viděl jsem že se nějak angažuje to sticky baits. cz, ale to budeš vědět přesněji ty, ale kdybys náhodou objednával na jaro, rád bych se přidal, pokud by v tom nebyl problém, rád bych zkusil...

                                                                                          Nviceroy - Profil | Út 3.1.2017 19:44:44

                                                                                          Kdyz to zacina od ,,k,, tak to bude nejake kurevske koreni .... :-)

                                                                                            NSlavíček - Profil | Út 3.1.2017 19:44:18

                                                                                            Tavris29 >> to se pletes kari je u nas smes koreni mam na mysli ciste jednu rostlinu

                                                                                              NPescador - Profil | Út 3.1.2017 19:44:06

                                                                                              Caldas >> krmil jsem s tim nanrece tyden a bylo to stale OK. mozna to sem bude na jare nekdo vozit...

                                                                                                NPescador - Profil | Út 3.1.2017 19:43:11

                                                                                                Tavris29 >> curry koreni je smes mnoha druhu koreni, ale to mi zrovna nemakalo tak dobre...

                                                                                                  NPíňas - Profil | Út 3.1.2017 19:42:21

                                                                                                  No a už se ví kdo to u nás bude prodávat?

                                                                                                    NCaldas - Profil | Út 3.1.2017 19:36:30

                                                                                                    Pescador >> Čau, jaké máš poznatky, když déle krmiš s těmito koulema? Díval jsem se, vychází kilo kolem 6.49£, ale poštovné není zanedbatelné. Mohu se zeptat jak to řešíš ty? Popřípadě vyplatilo by se vzít to ve více lidech? Dík za odpověď.

                                                                                                      NTavris29 - Profil | Út 3.1.2017 19:35:24

                                                                                                      Slavíček >> Rosto, nechod kolem horky kase a rovnou rekni, ze mas na mysli kari :)

                                                                                                        NSlavíček - Profil | Út 3.1.2017 19:28:12

                                                                                                        Pescador >> Myslel jsem jediný druh koření žádnou směs je od k

                                                                                                          NPescador - Profil | Út 3.1.2017 19:07:39

                                                                                                          Slavíček >> tech smesi jsou stovky, ta jedna jedina byla dobra. ostatni zahnalo i mysi :oD

                                                                                                            NSlavíček - Profil | Út 3.1.2017 18:52:29

                                                                                                            Pescador >> Možná vím jaký koření máš na mysli používá se převážně v indické kuchyni

                                                                                                              NPescador - Profil | Út 3.1.2017 18:12:09

                                                                                                              jurasoft >> kdyz ono jen tohle vetsinou nestaci. ja jsem dost dlouho experimentoval s korenenym stick mixem, aby to fungovalo a klasicke koreni v surovem stavu mi to misto dost casto zabilo. Ikdyz na fermentovanou kulicku cizrny varenou v jistem koreni mam 23kg kapra a nadherne velke liny....

                                                                                                                NLuger46 - Profil | Út 3.1.2017 16:17:26

                                                                                                                jurasoft >> to je fajn pro ty kdo si koulí sám, já např. na to čas nemám a ani prostory.

                                                                                                                  NLuger46 - Profil | Po 2.1.2017 23:16:05

                                                                                                                  Pescador >> cenově vycházejí docela dobře, něco přes 6 liber

                                                                                                                    NPescador - Profil | Po 2.1.2017 23:11:56

                                                                                                                    Luger46 >> rekni mu a vyzkousej. Me tak nepripadnou - ale hlavni je jedna vec - verim jim...

                                                                                                                      NLuger46 - Profil | Po 2.1.2017 23:08:44

                                                                                                                      Pescador >> hele já sám nejraději chytám na kořeněné koule, věřím, že krásně voní, jen mě ty jejich koule připadají takový levný sójovky. Moná řeknu bráchovi aby mě z UK pytlík dovezl :)

                                                                                                                        NPescador - Profil | Po 2.1.2017 22:38:52

                                                                                                                        Luger46 >> tak trochu kouzelna je, ale musis kouzlit na vice frontach. dobra koule na spatny montazi taky nikoho nespasi...

                                                                                                                          Nviceroy - Profil | Po 2.1.2017 21:35:42

                                                                                                                          Luger46 >> v zazracnou urcite ne ale neokoukanou urcite :-)

                                                                                                                            NLuger46 - Profil | Po 2.1.2017 21:30:27

                                                                                                                            viceroy >> přece nevěříš v zázračnou kuličku :)))

                                                                                                                              Nviceroy - Profil | Po 2.1.2017 18:20:35

                                                                                                                              Pescador >> tak na tuhle variantu rychle zapomen :-)

                                                                                                                                NPescador - Profil | Po 2.1.2017 18:19:49

                                                                                                                                pampeliska >> To je zatim strasne tajne. Mozna to nakonec nikdo nebude a budu si na tyhle koule chytat monstra sam :o)

                                                                                                                                  Npampeliska - Profil | Po 2.1.2017 17:23:01

                                                                                                                                  Zdravím, kdopak by to měl začít prodávat v čr? díky

                                                                                                                                    NPescador - Profil | Ne 1.1.2017 22:24:17

                                                                                                                                    "Specialist" >> Potvrzuji, co pise Pete. Nekrmim moc, jsem docela lakomej, ale jento skvela nastraha i navnada. Voni to jak delikatesa z nejlepsi indicky restaurace :o)

                                                                                                                                      NPete - Profil | Ne 1.1.2017 21:04:21

                                                                                                                                      Rahja Spice je skvele navonena kulicka se kterou se da i krmit :-) Kdyz jsem mel jeste na kapry cas na Rahju jsem nedal dopustit...

                                                                                                                                        N"Specialist" - Profil | Ne 1.1.2017 20:04:59

                                                                                                                                        Pescador >> Chtěl bych se zeptat na tu Rahju je to jen navoněná kulička nebo se s tím dá i krmit?

                                                                                                                                          NPescador - Profil | Ne 1.1.2017 16:32:28

                                                                                                                                          Píňas >> Podle vseho to v Cechach na jare budes moci nakoupit :o)

                                                                                                                                            NPíňas - Profil | Ne 1.1.2017 15:18:21

                                                                                                                                            Pescador >> podle všeho to ale v Čechách co?

                                                                                                                                              NPescador - Profil | Ne 1.1.2017 14:06:19

                                                                                                                                              Píňas >> Dekuji. Kdyz si jel pro tu kouli, skoro mu koukala hrbetni ploutev z vody :oD