Akční rybářské slevy

Vánoce se blíží a tak prosím o nějaké odkazy na akční slevy. Bude to taková pomoc pro nás všechny, jak si koupit hezký dárek a přitom ušetřit. Za ušetřené peníze můžeme koupit něco hezkého našim polovičkám, že nám to vysedávání u vody tolerují. Předem všem moc děkuji.
Autor diskuse: Straspytlik69 - Profil , 30.11.2009 všeobecné - ostatní

NSven - Profil | Ne 19.1.2014 12:37:02

Erva >> Přesně jak píšeš.. Nedávno mi jedna známá, která pracovala v mekáči vyprávěla, co se děje v zákulisí....to by se strávníci divili ...

    NTavris29 - Profil | Ne 19.1.2014 12:32:21

    Erva >> Víc jak 70% českého trhu s marihuanou ovládají rákosníci. A ted se přesouvají i na tvrdší drogy

      NErva - Profil | Ne 19.1.2014 12:28:19

      computerfish - A co takhle metanolová aféra , tu taky udělali větnamci ??Podle mě vetší hnus než nějaké cigára bez kolků , nebo nedostatečná hygiena v potravinách nebo rychlém občerstvení které provozují , taky ty " žluťásky nemusím , ale snažím se na to dívat tak nějak z obou stran .

        NErva - Profil | Ne 19.1.2014 12:24:33

        Sven - Jj., vidím to naprosto stejně , teď jsem si kupoval nové navi . A na e- shopech kde je mají skladem , tak cena cca. + - 15 tisíc /kus , kde nejsou skladem kolem 10 litrů , našel jsem jeden obchod kde byl majitel rozumný cena 10 tisíc , tak jaké jsou pak marže obchodníků když prodají naviják za desítku a podle mně ještě vidělají a když prodají za 15 tak kolik na tom vlastně mají marži 50 , 100 , 200 % , tohle je k zamyšlení .

          Nnofish - Profil | Ne 19.1.2014 12:24:04

          computerfish >> lověče "Pěstování marihuany, prodej neprocleného zboží, padělky v tržnicích, alkohol a cigarety bez kolků, z hygieny v prodejnách potravin v jejich večerkách bych se tedy poblil." - tohle platí i pro české, polské, ruské, jakékoli obchodníky u nás. A nebo jsi slepý.

            NSven - Profil | Ne 19.1.2014 12:22:41

            computerfish >> no však jsem psal: závist a nenávist....

              Ncomputerfish - Profil | Ne 19.1.2014 12:17:11

              Sven >> S tou chválou na skromné a pracovité Vietnamce tedy nevím. Pěstování marihuany, prodej neprocleného zboží, padělky v tržnicích, alkohol a cigarety bez kolků, z hygieny v prodejnách potravin v jejich večerkách bych se tedy poblil. Asi máme každý jinou zkušenost.

                Nretrívr - Profil | Ne 19.1.2014 12:06:12

                Sven >> K souhlasu jsem se opravdu nemusel přemlovat. Měj se.

                  NSven - Profil | Ne 19.1.2014 11:01:13

                  retrívr >> děkuji ti :-)

                    Nretrívr - Profil | Ne 19.1.2014 10:58:26

                    Sven >> Opravdu není co dodat. Mám zcela stejný názor.

                      NSven - Profil | Ne 19.1.2014 10:55:46

                      retrívr >> Ahoj. Vidím to stejně. Předpokládám, že ani prodejce s nejnižší cenou neprovozuje charitu. Naopak, dokáže zákazníka přilákákat a zaujmout, prodat větší objem zboží a ve výsledku vydělá víc. A to mu přeji.
                      U nás si většina kšeftařů představuje, že stačí vyšpuntit ceny a odrbat zákazníka na ceně, množství a kvalitě na první dobrou a do týdne je z něj multimilionář, bude ležet v Karibiku pod palmou a kouřit Havano....
                      No a ona je realita jiná... proto většinu obchodníků v menších městech, zválcovali pracovití a skromní Vietnamci. Už dávno nenabízejí digitálky ve stánku ale provozují regulerní obchody, restaurace a služby. Co vydělají, reinvestují a rostou. No ale v Čechách, jak známo, se úspěch neodpouští a budí závist a nenávist..

                        NPallermo - Profil | Ne 19.1.2014 10:51:39

                        asi vam to zaveme :D tady je to o slevach a akcich a ne se hadak kde co kolik ma stat

                        clovek ma svoji hlavu ma google muze si cenu porovnat na celem svete

                        tak to delam ja kdyz neco chci mrknu na oblibene eshopy v cr nemecku anglii atd pak jednam jestli se to vyplati nebo ne

                        treba u Reda se mi nevyplati ho dovest z nemecka cena tam je nizzi ano kdyz si pripoctu postovne pripadnou reklamaci tak si za reda priplatim radsi v cr par stovek

                        co se tyce prutu treba century v nemecku usetreni na dvou prutech 7 tis se vyplatilo i za cenu pripadne reklamace .

                          Nretrívr - Profil | Ne 19.1.2014 10:32:35

                          Sven >> A o tom to je.Jde jen o to co si kdo dovolí. Jinak oi tom jaké je hovado.

                            NPetrZ - Profil | Ne 19.1.2014 10:20:05

                            SPROCZSK >> A ještě jedna poznámka. Pokud jste 18.1.2014 v 22:36:08 mimo jiné napsal:

                            "Jestli si opravdu myslíte, že Red Arc (a to je jen příklad, můžeme zmínit jakýkoliv delší čas vyráběný model či věc) stál před deseti lety 2800,-, dnes je doporučená cena tuším 2531,- Kč (vel.30), a že by správně měl stát třeba 1000,-, tak s Vámi nemá cenu diskutovat. Jen čínskou vládou ze zákona stanovená minimální mzda se zvedla za tu dobu o 200-300% i více. Vstupní ceny všech surovin také rostly značně, o cenách dopravy nemluvě."

                            pak by mě zajímalo, z čeho Vaše firma žije dnes, když Vám natolik vzrostly náklady a Vy přesto snižujete doporučenou cenu? A nebo že by už ty Vaše marže byly natolik slušné, že Vás tento pohyb nákladů nemůže ohrozit?

                              NPetrZ - Profil | Ne 19.1.2014 10:10:07

                              SPROCZSK >> Dobrý den, jen bych trochu odbočil od rybářských potřeb a rád bych se Vás na něco zeptal, tedy pokud dovolíte. Předpokládám, že jako zástupce velké firmy jezdíte služebním automobilem. Alespoň u mého zaměstnavatele je zvykem před koupí nového automobilu nechat si vypracovat několik nabídek a z nich se vybírá. Někdo nabídne ceníkovou cenu, druhý 5% slevu ze své marže, jiný příslušenství za x tisíc Kč zdarma a další třeba servis nebo pojištění. A protože se můj zaměstnavatel chová ekonomicky, vybere tu nejlepší nabídku, tu kde za nejméně peněz získá nejvíce... Samozřejmě za předpokladu, že se jedná o spolehlivou a nejlépe vyzkoušenou firmu. Chová se špatně? A jak se chová Váš zaměstnavatel? Koupí Vám služební auto u prvního dodavatele a neřeší, že u druhého ušetří třeba 10%? A nebo ho zajímá, co za své peníze dostane? A není to všechno podobné nám a rybářským potřebám? Děkuji Vám za odpověď a přeji krásný den

                                NBogi - Profil | Ne 19.1.2014 7:27:09

                                SPROCZSK >> Vážená pane Žižko. Zdravím a děkuji za vyčerpávající odpověd. Já jsem jen komentoval garanci nejnižší ceny, že je to z mého pohledu jen reklamní tah. To že jsem formuloval Red Arc jako předražený nebyla možná nejvhodnější formulace, ale smyslem této formulace bylo poukázat na to, že obchod ( Chyť a pusť ) hlásá garanci nejnižší ceny, ale přitom má cenu o 20 % vyšší než konkurence. Zda je 20% už předražené nebo ne je na osobním pohledu každého z nás. A neporovnával jsem cenu s nějakým výprodejem GME ( tu firmu neznám a nic mi to neříká), ale s cenou seriózních prodejců. Souhlasím s Vámi, že u Braunstara jsou velmi ochotní a já osobně tam nikdy neměl žádný problém. Jen jsem zapoměl u té příhody mého kolegy uvést, že čekal na to vyjádření o ceně 14 dní a nedočkal se. Proto nakonec objednal jinde. Proto dle mého názoru je garance nejnižší ceny zbytečný reklamní tah přinášející jak prodejci tak nakupujícímu jen starosti. Osobně bych tuto garanci nikdy nevyužil a nakoupím raději tam, kde mají tu cenu nízkou automaticky, bez nějakého doprošování se nižší ceny.

                                Jinak s Vámi ve spoustě bodů souhlasím, ale nepište prosím abych mlčel :-)) děkuji
                                Každý máme nárok na svůj názor a proto ty diskuze zde vedeme, abychom si nejasnosti vyjasnili.
                                Myslím, že by to mělo být ku prospěchu jak prodávajícím, tak nakupujícím.

                                S pozdravem Bogi

                                  NSPROCZSK - Profil | So 18.1.2014 23:38:51

                                  Sven >>

                                  Pane Svene,

                                  v prvním příspěvku zde jsem to uvedl "Vážení diskutéři" a některé jsem jmenoval, Vás ne. Také nepíšu, že jsem reagoval na Vaší formulaci "předražený Red Arc", nýbrž na formulaci "předražený Red Arc". Konkrétně to byl příspěvek od Bogiho tedy.

                                  Na Vaše konkrétní poznámky jsem reagoval a dotazy zodpověděl, pokud nějaký Vám připadá nezodpovězený, napište ho sem separátně a odpovím rád.Já respektuji to, že pro Vás jako osobu je rozhodující cena. Pro mě osobně při mých osobních nákupech to není to hlavní, hledím na jiné další aspekty, ale to je věcí každého z nás, a naštěstí i právem.

                                  Já reagoval na kritiku Braunstara a Chytapust, která tu zazněla od 20:15 do 20:50 (ne od Vás) a na srovnání s firmou GME, kteréžto příspěvky v podobě zde prezentované z titulu znalosti pozadí považuji za nesmyslné.

                                  Osobně se domnívám, že dumpingové e-shopy dělají celému odvětví stejně medvědí službu, jakou udělaly za posledních 15 let hypermarkety potravinám. Tam to dopadlo tak, že ze začátku nasadily minimální ceny, naprosto rozvrátily menší a střední živnostníky a poslaly je na pracáky, ovládly trh, a dnes se v nich prodává podřadný hnůj a ceny od roku 2007 skočily o hezkých pár desítek procent nahoru. V podstatě neexistuje konkurence, protože těch pár řetězců se snadno domluví na kartelu a diktují dodavatelům i spotřebitelům. Kromě toho tu drží dole mzdy, protože platí jen tolik, aby jim novodobí otroci u kas nepadali hlady jako mouchy,

                                  Já doufám, že v rybařině nakonec zvítězí zdravý rozum. Pokud ne, zbyde tu nakonec pár velkých e-shopů. Ty už se mezi sebou pak také domluví, a Vás koncové zákazníky si povodí, a to nepřeji Vám ani nikomu dalšímu.

                                  Já k nákupům přistupuji jinak - vybírám si, komu svoje peníze dám, a koho tím podpořím. Samozřejmě cenu také sleduji, nejsem milionář a netuneluji státní kasu v politice. Snažím se ale podporovat malé a střední živnostníky, kteří jsou podle mého názoru páteří ekonomiky a zárukou normálního života, a vyhýbat se seč jen to jde nadnárodním koncernům, kterým je zcela jedno, co tu bude za deset let.

                                  Podobně postupuji ze své pozice i v obchodním vztahu s našimi klienty, majiteli prodejen. Snažím se podporovat takové, kteří podle mého názoru mají určitou společenskou zodpovědnost a úspěšnost jejich podnikání znamená udržení pracovních míst v dané lokalitě, odvod daní tamtéž díky sídlu firmy, etc. Naopak těm, kteří chtějí co nejrychleji zbohatnout, nectí žádná pravidla, a likvidují trh, nemám zájem dodávat.

                                  Děkuji za Vaše pozitivní hodnocení, a přeji také, ať se Vám daří.

                                  S pozdravem JZ


                                    NMAXXSKATER - Profil | So 18.1.2014 23:19:19

                                    Shrnul bych to - každý chce dneska ušetřit a každá koruna se v dnešní době hodí. Tím je snad řečeno vše. Nabídka určuje poptávku a stejně to platí i naopak. Na tomto principu pracuje dnešní trh. Nevidím nic špatného na tom, že si člověk vybere stejnou věc za levnější peníze - je to naprosto přirozené.

                                      NSven - Profil | So 18.1.2014 23:03:20

                                      SPROCZSK >> Pane Žižko !
                                      Nevím na čí formulaci jste reagoval ale na mou v žádném případě.
                                      Nikdy jsem formulaci "Red Arc mají předraženej" ani žádnou podobnou nepoužil. To je snadno dokazatelné: http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=624640&users[]=151​73#form
                                      Neustále odbíháte od tématu, ani v jednom z případů jste nereagoval věcně na konkrétní poznámku a ani jste mi neodpověděl na dotaz.
                                      Jen se mě snažíte vmanipulovat do jakési jalové debaty o zákulisních dramatech konkurenčního boje ...
                                      Hned v úvodu jsem avizoval, že mě to ani za mák nezajímá a že pro mě jako spotřebitele je rozhodující cena.
                                      Ano mám své oblíbené cca 4 e-shopy, kde nakupuji a tam jsem ochotný nějaké ústupky udělat. Ale to neznamená, že se tak budu chovat universálně ke každému šejdíři.
                                      Nikdo nikoho nenutí aby v tomto oboru podnikal. Doba je zlá a konkurence veliká.
                                      Pro mě za mě, když jich polovina zkrachuje, vůbec nijak mě to nezasáhne. Když zkrachují kamenné obchody v mém okolí, bude mi to rovněž zcela jedno . Stejně tam nic nenakupuji, protože nemají co nabídnout. A pokud ano, tak pouze na objednávku. Z e-shopu si dokáži nakoupit sám i bez dalšího překupníka.
                                      Tím bych tedy považovat téma naší konverzace za vyčerpané.
                                      Pro pořádek bych ještě dodal, že s výrobky SPRO jsem měl doposud jen dobré zkušenosti a
                                      věřím, že tomu tak bude i do budoucna.
                                      Ať se vám v obchodě daří.