Akční rybářské slevy

Vánoce se blíží a tak prosím o nějaké odkazy na akční slevy. Bude to taková pomoc pro nás všechny, jak si koupit hezký dárek a přitom ušetřit. Za ušetřené peníze můžeme koupit něco hezkého našim polovičkám, že nám to vysedávání u vody tolerují. Předem všem moc děkuji.
Autor diskuse: Straspytlik69 - Profil , 30.11.2009 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NStraspytlik69 - Profil | Pá 26.12.2014 13:59:59

Bambi.SpP >> dík za nabídku,scháním pouze úplně nové.Jeho stará by ho zabila kdyby koupil nějaké použité :-)

    NBambi.SpP - Profil | Pá 26.12.2014 13:31:32

    Straspytlik69 >> Můžu ti nabídnout 2 kusy

      Nmazar - Profil | Pá 26.12.2014 10:44:34

      Straspytlik69 >> Mrkni na bazar, za poslední měsíc tam byly dvakrát zánovní za fakt výborné peníze, tuším oba do dvojky.

        NStraspytlik69 - Profil | Pá 26.12.2014 10:28:09

        Ahojky,potřebuji sehnat pro kamaráda 2 nové navijáky Tica Scepter GTX 9000,nevíte někdo o nějaké akci na tento naviják??? Dík

          Nretrívr - Profil | St 24.12.2014 16:33:40

          yvana >> Ještě jednou i Tobě.

            Nyvana - Profil | St 24.12.2014 16:11:50

            retrívr >> Moc díky a hezký svátky.

              NPallermo - Profil | St 24.12.2014 14:31:00

              bych potreboval nekoho kdo ma moznosti v carpproduct :D

                Nretrívr - Profil | St 24.12.2014 14:12:29

                yvana >> To máš pravdu, jen jsem si naběhl.Jinak super klid na svátky a to zdraví si přejeme už dlouho.retrívr

                  NMíraP - Profil | St 24.12.2014 14:01:17

                  Carpproduct Vánoční akce
                  http://www.carpproduct.cz/

                    NMíraP - Profil | St 24.12.2014 13:59:29

                    Niklovo Vánoční tornádo
                    24.12.2014
                    http://www.nikl.cz/novinky.php?id-novinky=60

                      Nretrívr - Profil | Ne 21.12.2014 10:49:20

                      yvana >> Máš pravdu.

                        Nyvana - Profil | So 20.12.2014 22:57:21

                        retrívr >> Ahoj já myslím,že kolega Straspytlík už jasno má za těch pět roků co sem tuhle diskusi dal:-))

                          Nretrívr - Profil | So 20.12.2014 22:30:58

                          Straspytlik69 - >> Koleo, Tvá otázka před Vánoci je úsměvná. Všichni Ti slevu dají, jen bych vybíral dlohodobější vztah. Pak Ti můžu poradit Parys, který je dodavatelem dlouhodobě.Co jsou ušetřešené peníze nevím. Je to pro mne nový pojem.Myslím, že nejsem sám.Ale za radu stojím.Už dlouho jinde nenakupuji.

                            Nyvana - Profil | So 20.12.2014 21:14:10

                            computerfish >> Míro spíš někdo kdo mě má rád a sleduje co kde napíšu,ale prospěl jsi dobré věci:-)

                              Ncomputerfish - Profil | So 20.12.2014 21:07:24

                              yvana >> koukám, že cena šla dolů. Že by moje zásluha? Někdo se chytil za nos. Zřejmě tu bdí místní agent. (:-)))

                                Nyvana - Profil | So 20.12.2014 19:30:55

                                computerfish >> Tam snad u toho Chyť a pusť dělají i v noci,už mají nižší cenu:-))

                                  Nyvana - Profil | So 20.12.2014 19:10:13

                                  computerfish >> Míro podle mě je to pořád dobrá cena,jestli koupím u sousedů za 4.266kč a u Chyťáků za 4.773kč a dají mi na to slevu 25% tak mám 5kilo v kapse.

                                    NMíraP - Profil | So 20.12.2014 17:55:52

                                    Akce na zítra - Plzeň
                                    https://www.chytapust.cz/

                                      NStandič - Profil | So 8.3.2014 8:51:41

                                      Parys,výprodej krmení Dynamite Baits se slevou 50%.Pouze na prodejne.

                                        N1mirda2 - Profil | So 8.3.2014 7:44:17

                                        Bogi - 8.3.2014 7:34:26 >Mám pocit že v eshopu taky zavolej tam.V únoru ta akce platila aj na eshop.A tet to kvůli veletrhu ještě gammarus prodloužil.

                                          NBogi - Profil | So 8.3.2014 7:34:26

                                          1mirda2 >> ta akce platí jen na prodejně?

                                            N1mirda2 - Profil | So 8.3.2014 7:19:17

                                            Gammarus -20% při nákupu nad 1000kč akce pokračuje.

                                              Nyvana - Profil | Po 3.2.2014 18:57:40

                                              šmajdič >> Ty to nechlastej ani ředěný a nehul tu trávu.Jedna otázka ty jsi majitel,nebo spolumajitel Aquazony?Za další ty znáš ty lidi pod těma nickama osobně?

                                                Nsintrix - Profil | Po 3.2.2014 17:04:56

                                                šmajdič >> o co vlastně jde ? Koukám, že jde o spíše osobní nějaký spor.

                                                  Nkubah - Profil | Po 3.2.2014 17:00:10

                                                  šmajdič >> to asi těžko ty Šerloku :-))))

                                                    NJarda Kučera - Profil | Po 3.2.2014 16:57:06

                                                    šmajdič >> Tak vážený jdi do p.rdele a přestaň tu kalit vodu:-))

                                                      Ntuzemak - Profil | Po 3.2.2014 16:50:50

                                                      šmajdič >> a to se ti sám přiznal,nebo jak si to zjistil?

                                                        Nšmajdič - Profil | Po 3.2.2014 16:47:40

                                                        Vážení, jen pro informaci - KanalK1, SPROCZSK a Rytiř je jedna a ta samá osoba, která si z nepochopitelných důvodů léčí své komplexy tím, že pomlouvá činnost firmy Aquazona s.r.o.

                                                          Nneprduch - Profil | So 1.2.2014 9:31:09

                                                          šmajdič >> Petře, oprav si kartu - podle ní se máš narodit za 12 let:) Teda pokud to nebyl záměr nebo pokus o fór:))

                                                            NKanalK1 - Profil | Pá 31.1.2014 21:00:14

                                                            šmajdič >> Drahuško, a pak jste se probudila, podívala se na výroční zprávy s milionovými ztrátami, a hned Vám je lépe, co?

                                                              Nšmajdič - Profil | Pá 31.1.2014 15:29:09

                                                              Hospodský žvanil je, byl a bude úplně někdo jiný :) To, co tady Aquazona budovala 10 let, dotyčný s přímou distribucí za 3 roky poslal do kytek. Myslím tím renomé značky SPRO, která za dob Aquazony byla něco víc než je dnes. Současné ceny neúměrné kvalitě zboží, problémy se záručním i pozáručním servisem, pozdní dodávky obchodníkům, nízké marže, zvrhlé předobjednávky - to jsou příčiny, které vedou k poklesu popularity této značky v Čechách.

                                                                NMatesKGB - Profil | Út 21.1.2014 19:27:42

                                                                Tiger >> Speciálka je celkově divnej obchod, většina jejich muškařských prutů má dostupnost, ....NENÍ SKLADEM....Po dnešním písemném dotazu, což musím uznat, že reagují docela rychle mi bylo sděleno, že pruty od Hanáka nemají a naskladňovat budou až po invetuře v druhé polovině února. Pracuji v eshopu a nějak nerozumím jejich prodejní politice, asi mají kšeftů nad hlavu a stačí jim prodávat 10 měsíců v roce.

                                                                  Nkarloson® - Profil | Út 21.1.2014 19:17:59

                                                                  Sven >> Dík za odkaz, trochu si počtu

                                                                    NTavris29 - Profil | Út 21.1.2014 14:26:34

                                                                    Sven >> Však netvrdím, že je nebezpečnější než alkohol:o)

                                                                      NSven - Profil | Út 21.1.2014 13:52:51

                                                                      karloson >> karloson® - 21.1.2014 5:27:41 >> možná by ti pomohlo, mrknout se na změny, které e-shopům přinesl od 1. ledna 2014 nový občanský zákonník: Zajímavé čtení :-)
                                                                      https://www.google.cz/search?q=ob%C4%8Dansk%C3%BD+z​%C3%A1konn%C3%ADk+e-+shop&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org​.mozilla:cs:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=​s2veUvXrEcqO7QbFjIH4Cg

                                                                        Nnofish - Profil | Út 21.1.2014 8:45:32

                                                                        karloson >> karloson® - 21.1.2014 5:27:41 >> hledal jsem to. každý e-shop to má jinak. Rozhodující pro tebe je, co mají v obchodních podmíkách.
                                                                        Za mě, když se ke mě e-shop takhle zachová, zanadávám a už nikdy...

                                                                          NTiger - Profil | Út 21.1.2014 5:57:51

                                                                          Po Novém roku jsem si ve speciálce objednal taky pár drobností a zatím přišlo jen potvrzení objednávky na mail a toď vše. Uvidíme.

                                                                            Nkarloson® - Profil | Út 21.1.2014 5:31:13

                                                                            nahodil >> To je taky dobrý, přitom tahle speciálka je fakt dobrej obchod, nakupuju tam taky

                                                                              Nkarloson® - Profil | Út 21.1.2014 5:27:41

                                                                              nofish >> Jojo, právě tak jsem si to myslel že to je, no objednávku mám potvrzenou, ještě tam zkusím zavolat jednou

                                                                                Nnahodil - Profil | Po 20.1.2014 21:49:49

                                                                                karloson >> karloson® - 20.1.2014 18:10:08 >> taktéž jsem si objednal bundu ve slevě, potvrdili mi objednávku a následně přišla větička pouhá: "....bla bla bla...stornováno.
                                                                                doslova:
                                                                                Dobrý den,
                                                                                u Vaší objednávky číslo: 125487 na serveru: http://www.rybarska-specialka.cz ze dne: 29.12.2013 byl aktuálně nastaven status: odstraněná (stornovaná).

                                                                                  NChose - Profil | Po 20.1.2014 21:43:38

                                                                                  dosec >> Nejsem,neboj-:)))) Jen mě asi klame zrak ,když se juknu okolo sebe.

                                                                                    Nnofish - Profil | Po 20.1.2014 21:43:19

                                                                                    karloson >> karloson® - 20.1.2014 18:10:08 >> napi si na čoi. Podle mě někde bylo něco o tom, že jakmile ti potvrdí objednávku, stává se pro ně ta objednávka závaznou.

                                                                                      NChose - Profil | Po 20.1.2014 21:38:32

                                                                                      nofish >> Myslím, že se chápeme.Ono si někdy jen stačí říci o tu slevu a dostaneš ji.Když jsem dělal okna na baráku tak jsem přesně věděl co chci a od koho chci.Prý mají slevu při odběru nad xxx tisíc a žaluzie zdarma.Žaluzie jsem nepotřeboval všude pač né na celej barák svítí slunko a tak jsem chtěl místo žaluzií slevu a že to nejde pač taková je akce žaluzie zdarma.Prodejce mi chtěl namlouvat,že snad žaluzie nemají svou cenu.Nakonec podlehl a o nějaké nepatrné procento šel dolu.Když myslel že mě má už na lopatě,tak jsem mu řekl že cena je pěkná,ale ještě počkám na cenu od jiných dodavatelů a hned šla cena ještě o pár procent dolu.
                                                                                      Tomu se říká dobrý obchod.Vždy je prostor pro slevu,ale musí se o ní slušně požádat a tedy není důvod kupovat hned vše za draho.

                                                                                        Nkarloson® - Profil | Po 20.1.2014 18:10:08

                                                                                        neprduch >> šloufky? Přímo kozy :-) Mají nahozeno na takový co vidí akce a mají zatmění a rychle objednat aby to snad nikdo nevykoupil. Já jsem zase narazil na tohle, tak jsem neváhal a objednal, cena super, od toho eshopu žádná reakce, po telefonátu, že to budou řešit, že měli frmol po svátcích, no a už není skladem a nikdo se už neozval. Popravdě jsem tušil že to bude fligna, ale že se nikdo neozval a neřekl s omluvou že z nákupu nic nebude, to ne a to mě štve nejvíc. Mám vůbec jako zákazník nějaké dovolání na takový podobný šmejdy?
                                                                                        http://www.na-ostruvku.cz/akce-1-1-zdarma/greys-pro​digy-sx-12-2-75lb-akce-1-1-zdarma

                                                                                          Nnofish - Profil | Po 20.1.2014 17:48:49

                                                                                          rybomil >> Tak tohle zaměstnávání je trošku o něčem jiném. Ale jsem pro. Spíš by podle mě měli makat všichni, pokud to jde.
                                                                                          Já už bych to tu nerozebíral. Všecho to začalo tím, že prý je práce dost a lidi nechtějí dělat. A s tím fakt nesouhlasím. Rozhodně ne pokud se budeme bavit o práci, která člověka uživí.

                                                                                            Nrybomil - Profil | Po 20.1.2014 17:03:43

                                                                                            nofish >> No nevím, dáváme odsouzené na práci belgický firmě na Vysočině cca 8 let k balení bonboniér a sušenek, čokolád vysoké kvality a tý Nej ceny jakou si asi dokážeš představit. Podotýkám k obojetné spokojenosti.......... samo nevycválané cikorky zprvu sežerou co jen můžou, po 3 - 5 dnech už je to neba. Cca 4 měsíce zpět učinila firma pokus posílit předvánoční frmol a najmula brigádníky, svážela je 3mi autobusy z různých míst. No byli docela zklamáni, většina prý nestíhala tempo, které naše " holky " stíhájí úplně vpoho. Navíc mnozí nadávali jak se nadřou, že se musí optat kdo je vystřídá u pásu, když jsou na WC a musí dodržovat striktně hooodně přísný pravidla hygieny. A taky se divili, že jim firma platí jen za čistě odpracované minuty = když linka pár minut nejede, mají o to méně peněz.
                                                                                            Někteří brigádníci to vzdali po 10 dnech práce, jiní po měsíci. Tedy firma je docela ráda že má vězně, platí jim skoro polovic co brigádě, nejsou s nimi až tak moc potíže a když tak to vyřeší dozorce nebo zkrátka další den už jede jiná, co pracovat chce a bude. Docela se nám ulevilo, protože jsme mysleli, že to může být konec zaměstnávání vězňů u tý firmy .... a vida, je to jinak.

                                                                                              Nneprduch - Profil | Po 20.1.2014 16:21:26

                                                                                              Protože uvažuji o koupi nových klacků, zabrouzdal jsem na různé e-shopy a ejhle: Rybářské potřeby www.potreby-rybarske.cz Ostrava Nová Bělá nabízí v akci 1+1 pruty Mivardi Infernum 2 díly, 3,60 cm v 2,75 lb za neuvěřitelnou cenu 3663,-Kč. Jenže ten samý prut má Mivardi za 1663,- Kč. Tak kde je ten druhý proutek ZDARMA? I takto si z nás někteří prodejci (tento z Ostravy je dokonce registrován na Mrku) dělají šoufky:))) Nebo se snad pletu?

                                                                                                Ndosec - Profil | Po 20.1.2014 16:09:26

                                                                                                Chose >> tak tak pokud si normální člověk chce něčeho,nebo někomu dopřát tak si musí jak se říká vzít od huby :-) Na botech,riflích,tričku,mobilu atd. neušetříš,protože pokud nejsi manekýn a snobáček tak ti vydrží i několit let :-)

                                                                                                  Ndavos.h - Profil | Po 20.1.2014 16:01:19

                                                                                                    NSven - Profil | Po 20.1.2014 15:41:15

                                                                                                    Rytíř >> :-)))

                                                                                                    Už jsem se s tím také setkal...

                                                                                                      Nnofish - Profil | Po 20.1.2014 15:36:22

                                                                                                      Sven >> Ono to bude ještě dlouho trvat, než se lidi naučí ty obchodníky ignorovat. Znám to. Vlezu do obchodu a nechám tam majlant, protože vybírám a nekupuju hnusy... Ale kde furt brát peníze... :-(

                                                                                                        Nnofish - Profil | Po 20.1.2014 15:34:18

                                                                                                        Chose >> Já tě chápu. Ale předevčírem jsem tu uváděl příklad, jak se čeští obchodníci (nejen výrobci) připravují o kšeft. Tím pádem i stát o příjem a zaměstnance o práci. Dealer mi zanechal na prodejně výrobek. Prodejce za něj chtěl 1930(?)Kč v Polsku ten samý výrobek stojí 1200Kč vč dopravy. Jsem tak bohatý, abych ty peníze vyhodil z okna? Nakonec mi dealer, po konzultaci a němém úžasu po seznámení se situací, "dohodil" velice ochotného obchodníka v čr, který má stejé dodací ceny jako ten "můj" a za výrobek si řekl 1100Kč.
                                                                                                        Na všechno je tu strašne moc pordejců. Když chceš podpořit českou firmu, jde to jedině tím, že nakoupíš přímo od ní. Jinak ji i tebe ti prodejci sedřou z kůže. Alespoň tak mi to připadá. To je jako ty dveře. Nedělám si iluze, že by materiál a práce a u nás a v Polsku byly nějak zásadně rozdílná. Lidi je berou z polska, jsou levnější. Protože stát tam nasadil jnou daňovou politiku "na výrobu", co vím.

                                                                                                          NRytíř - Profil | Po 20.1.2014 15:30:37

                                                                                                          Sven >> Po 20.1.2014 14:11:50 trošku nadsazené ale něco pravdy na to bude:-))

                                                                                                          Jinak v jedné nejmenované firmě u nás,když maj ženský "své dny" a to jako fakt,tak nosí pásku na ruce nad předloktím.Aby mohli chodit víc na záchod a nikomu to nebylo podivné.Od stroje na záchod mohou odejít až je vystřídá seřizovač,zaskakovač,prostě někdo.

                                                                                                            NSven - Profil | Po 20.1.2014 15:29:26

                                                                                                            nofish >> no trochu :-)) Je to taková smutná sranda....
                                                                                                            Ona je otázka , co to je "české zboží".. Když vlezu u nás do Penny, ze všech stran na mě trčí cedule "česká kvalita" ....Přitom třeba celý regál s nejrůznějším pečivem je rozpečené, mražené těsto, naprané chemií, bůhví odkud a jak staré.. Nojo ale ještě se z toho kouří a tak se na to zákazníci vrhnou... "vodňanské" kuře v chlaďáku, s mrtvolnými skvrnami po těle, je rovněž "česká kvalita", přestože i slepý pozná, že bylo chlazené vodou( nejspíš polskou), zatímco naše drůbež se chladí vzduchem..
                                                                                                            Regál s mezinárodním ovocem a zeleninou, částečně nahnilou, částečně nezralým, je také "česká kvalita.. Dotaz vedoucímu, zda by něco neměli spíš v německé kvalitě, ho evidentně vyvedl z rovnováhy a smázl mu profesionální úsměv...

                                                                                                              NChose - Profil | Po 20.1.2014 15:22:22

                                                                                                              nofish >> Nám třeba lépe nebude pač se třeba máme celkem dobře a máme tak nějak zajištěný příjem.Někteří by byli rádi za práci která není a jedině odbyt českých výrobků zajistí kupujcí a to můžem být mi všichni.

                                                                                                                Nnofish - Profil | Po 20.1.2014 15:14:28

                                                                                                                Sven >> hele to není jen ve škodovce. Jedna nejmenovaná firma vyrábí cukrovinky. To by ses divil, jaké jsou prý obstrukce, když mušíš odběhnout z linky třeba na toaletu. Prostě od všeho je přestávka a nárok nemáš na nic. Pitom to má zahraniční majitele, jenže zaměstnanci jsou tak trošku na úrovni otroka. A to není z mojí hlavy...

                                                                                                                  Nnofish - Profil | Po 20.1.2014 15:11:34

                                                                                                                  Chose >> neboj se. Když můžu nakupuju přímo od prvovýrobců. A je jedno jestli je to ten čensnek, rohlíky, nebo krmítka na feeder. I auto si nechám spravit u soukromníka co zaměstnává rodinu a ne u velké firmy. Ale tomu, že když budeme kupovat české zboží, že bude lépe, tomu nevěím.

                                                                                                                    NSven - Profil | Po 20.1.2014 15:09:08

                                                                                                                    abu jelito >> napít, znamená si donést na pracoviště vodu a ta
                                                                                                                    zřejmě může v případě vylití, způsobit potenciální problém...
                                                                                                                    Ale je to jen má dedukce..
                                                                                                                    Tuším, že na své potřeby mají dvě pětiminutové a jednu třicetiminutovou přestávku.

                                                                                                                      Nnofish - Profil | Po 20.1.2014 15:08:47

                                                                                                                      Sven >> Si z toho děláš srandu, ale mi to připadá, že to tu tak funguje...

                                                                                                                        NChose - Profil | Po 20.1.2014 15:05:37

                                                                                                                        dosec >> Já taky.Hlavně nejsem línej se dobře napapat.

                                                                                                                        PS-Nemáme na kvalitní papání pro svůj žaludek a raději papáme odpad ze západních zemí ,ale kaprům servírujem to nejlepší ze západu-:DDD

                                                                                                                          Nabu jelito - Profil | Po 20.1.2014 15:00:16

                                                                                                                          Sven >>tak to jídlo a kouření bych pochopil,ale bránit někomu se napít...

                                                                                                                            Ndosec - Profil | Po 20.1.2014 14:58:11

                                                                                                                            Chose >> víš většina lidí musí jíst,každý den :-)

                                                                                                                              NSven - Profil | Po 20.1.2014 14:55:03

                                                                                                                              abu jelito >> Ahoj. To by ti zodpověděl nejlépe někdo, kdo tam pracuje...
                                                                                                                              Ale můžu se ji zeptat :-)
                                                                                                                              Mám za to, že mohou jíst, pít a kouřit jen na písknutí a v prostorech k tomu vyhrazených.