Jakou mate nejoblibenejsi znacku boilie? (anketa)

Zdravim pokud tady ta otazka uz je tak zadam o smazani teto ale me se ji najit nepodarilo :) jaky mate nejradsi boilies at uz hotovky apod... pokud tam nebude vase oblibena znacka napiste ji do odpovedi :-)
Autor diskuse: 1kolda1 - Profil , 9.12.2008 kaprařina - nástrahy, návnady

Jaky mate nejradsi boilie?

A) Nutrabaits3%

B) Mikbaits a CCM25%

C) Nikl15%

D) Vaclavik13%

E) Tandem baits7%

F) K-karp2%

G) DDbaits0%

H) Jet fish10%

I) Ultrabait 0%

J) preferujete svoje recepty25%

Od 9.12.2008 hlasovalo 224 čtenářů.

Stratovarius. - Profil | Út 16.12.2008 21:27:35

To je tady opravdu tolik kaprářů?!! (J=27%) Počítal jsem tak max 10% :)

Forest 1 - Profil | Čt 11.12.2008 14:46:58

Marda >> urcite ne :-)

sidneyv - Profil | Čt 11.12.2008 14:46:12

Marda >> mal by si:)

Marda - Profil | Čt 11.12.2008 14:19:15

Petr Koch >> Možná to tu celý neberu až tak vážně, jak by možná situace vyžadovala... Měl bych? ;-)

Marda - Profil | Čt 11.12.2008 14:17:59

Petr Koch >> Souhlasím s tím, že při verbální komunikaci je jednodušší rozpoznat na čem člověk je... Jo internet a smsky, to je na prd... ;-)

Petr Koch - Profil | Čt 11.12.2008 14:13:59

Marda >> tak teď nevím co si mám o tobě myslet.

Fish easy - Profil | Čt 11.12.2008 14:13:36

Probůh jen ne sprofanovaný Mik.Jediný co chytá je jeho reklama na lehce drahé boilies!!
Tato anketa dost zavádějící,nebot si myslím,že jen málo rybářů vydrželo u nějakého boilies tak dlouho,aby byli přesvědčeni,že je chytlavé nebo ne!Stačí aby rybář sedící vedle chytil více nebo opravdu pěknou rybu,a jsem přesvědčen,že hodně rybárů si zakoupí návnadu která nachytala tyto ryby a stará jde do koše..... .

Forest 1 - Profil | Čt 11.12.2008 14:11:22

Petr Koch >> to se ti ale nestava casto ze by jsi byl nasranej vid :-))

Marda - Profil | Čt 11.12.2008 14:11:03

Petr Koch >> Hlavně se nerozepisuj, jen to ne... :-P

Petr Koch - Profil | Čt 11.12.2008 14:08:34

Marda >> asi je marný se tady rozepisovat o staré dovolené z minulého roku a porovnávat čas strávený u vody, že ne :o) No a jsem momentálně dost nasranej, nerej do mě prosím!

Marda - Profil | Čt 11.12.2008 14:06:58

Petr Koch >> Myslím si, že anketa je objektivní pouze pro internetové prostředí a kapraře jím ovlivněné... U vody v praxi to vypadá trochu jinak. Ne všichni rybáři tráví víc času u počítače než na rybách. Jsou i tací, kteří to mají hozené obráceně a o dost. Těm nezbývá 13 dní dovolené... ;-)

Petr Koch - Profil | Čt 11.12.2008 14:02:51

Martin M. >> ty voe tak to je ubohost, myslel jsem si, že jsi chytřejší.

Petr Koch - Profil | Čt 11.12.2008 14:01:59

Martin M. >> jo a jen tak mimochodem, hodně lidí má v kaprařině reklamu jen z toho důvodu, aby mohli přihřívat polívčičku a měli se za co schovat, že si jako platí.
Nicméně ti velice dobře rozumím jak to myslíš a na co jsem šlápl .....

Martin M. - Profil | Čt 11.12.2008 14:00:50

Petr Koch >> tak aspon ted ostatni vidi, ze k promazavani odkazu v diskusich mame duvody :-)

Petr Koch - Profil | Čt 11.12.2008 13:57:39

Martin M. >> :o) ano pravda graficky jsme moc nezapracovali, ale vykládat mi o doměnkách nemusíš. Vím moc dobře jak funguje v debatách přímý odkaz na firmu a jak bannýrek. Jestliže je takový nátřesk, jeden bude od Nového roku volný :o) Bude nám stačit občas odkaz v kaprařině :o))
A teď vážně, snažil jsem se pomoci a přijít s nápadem, který by byl dle mého názoru prospěšný pro MRK, ale je to pouze můj názor.

Martin M. - Profil | Čt 11.12.2008 13:49:52

Petr Koch >> neco na tom je, ikdyz je neeticke a proti kodexu internetove reklamy neoddelovat placenou reklamu od obsahu. Dale jsem si jisty, ze nekteri obchodnici o takovou reklamu vubec nestoji a desi se kazde diskuse o svych vyrobcich. To s tim fungovani a nefungovanim banerove reklamy jsou tve domnenky, ktere mas podlozene jednim malym banykrem pod formularem diskusi, ktery tam je x mesicu stale stejny a neaktualizovany - bez aktualizace samozrejme ucinnost klesa, takze si prosim odpust hodnoceni uspesnosti banerove reklamy na MRKu. Zrovna v kaprarine mame dlouhodobe vyprodano, takze efekt tam urcite je a velky.

Mafi - Profil | Čt 11.12.2008 13:29:24

Petr Koch >> TO JE SLOVO DO PRANICE
prima nápad, záleží jak se k tomu postaví martin, jestli je to technicky možné ??
Já osobně třeba nehlasoval, mám jich vyzkoušených víc a s různými výsledky, které tabulka tohoto typu nepobere, tak nechci něco chválit a něco zatracovat.

sidneyv - Profil | Čt 11.12.2008 13:07:55

Petr Koch >> má to logiku

Petr Koch - Profil | Čt 11.12.2008 12:43:44

Napadá mě pro MRK i další výhoda - monitor není jednoduše nafukovací a prostor pro reklamu je prostě danej. Proč by měla na baneru nějakého e-shopu blikat reklama na x firem za sebou? je to reklama na E-shop s rybařinou a ten má svoje logo a hotovo. Ubylo by reklamy na výrobce třeba jen kuliček a na současných stránkách by mohla být jen technika a zkušenosti s lovem.
Firmy by se přesunuly do své sekce a tam si mohou u grafika MRKu objednat blikátka klidně ze všech stran. A k tomu tu debatu do které by asi chodil i majitel nebo známé xichty firem a tím by táhli lidi :o)

Petr Koch - Profil | Čt 11.12.2008 12:35:03

A když už jsem u toho, asi by nebylo marné založit ke každé fimě oficiální otázku dejme tomu v sekci komerce výrobci boilís a v každé otázce může mít firma svůj baner a odkaz na stránky, samozřejmě jako placenou reklamu a byl by tady klid. Nenabíhaly by žádné opakující se otázky na nějaké firmy. Prostě by se každá firma řešila v samostatné otázce a kdo by neměl zájem o placenou otázku na MRKu, ten by se prostě rušil. A vede mě k tomu jednoduché zjištění. Neustále se tady řeší kdo si dělá reklamu a kdo ne, ale jsem na 100% přesvědčenej o tom, že nějaký bannery nemají žádnej efekt. Taky už na to spousta lidí přišla a na nějakou reklamu kašlou.
Porovnám dva druhy reklamy. Oficiální banner a nějakou otázku od spřízněného člověka či opravdovou od účastníka diskuse. Takový placený banner přinese na stránky jednotlivé lidi a to třeba jen pár desítek za den, ale diskuse přinese to co je normálně za den okamžitě on-line a za celý den o jeden řád víc lidí. Vím to, mám to vyzkoušené.
Proto si myslím, že by měla vzniknout sekce komerčních otázek kam mohou vstoupit všichni registrovaní a tím by se vyselektovala tato debata do patřičných míst, majitel MRKu by měl z každé otázky příjem v podobě placené reklamy a jak by firma nezaplatila, debata by se stopla s oznámením, že nemá majitel firmy zájem dále pokračovat a ž by se mohlo jen číst to co data padlo.
Proč to všechno píši. Podle mě se tady množí černá reklama od lidí co nemají zaplacen ani blbý banner za pár stovek měsíčně. A odstředilo by to z debat o technikách lovu plkání o megaúspěšných kuličkách té a té firmy :o)

sidneyv - Profil | Čt 11.12.2008 12:29:22

inak, CC more by mala byť ako firma zvlášť a nie zahrnutá spolu s Mikbaitsom...aj to trochu skresluje výsledok Mikbaitsu...tí to len dovážajú..To rovno potom mohol byť aj Nikl a Vision baits