Je vůbec někjaký revír,kde to normálně bere?

Já teda o žádném nevím,ale rád se to dozvěděl...
Autor diskuse: Ricky - Profil , 3.7.2008 všeobecné - revíry, cestování
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMrCement - Profil | Ne 6.7.2008 21:55:06

Ricky: "Máš pravdu a to ve všem. Dalas je vykradenej a MO tam nic nesype. Slyšel jsem, že na kraji rozhodli, že se to bude sypat do Brněnské přehrady (to víš, větší město zalobovalo). A pak se má povolenka vyplatit. Děs a běs. Máš pravdu ve všem ".

    NLádin - Profil | Ne 6.7.2008 21:11:18

    Ricky - zkus do těsta přidat anýz - pak víc berou

      NTomK78 - Profil | Ne 6.7.2008 21:01:23

      Ricky - ve sve prispevku So 5.7.2008 17:29:45 se ptas, zda jsi ten blbec ty nebo jini. Pokud Ti na to nikdo neodpovedel - Ano, opravdu ses ten blbec ty. At se Ti dari. TomK

        NKalous - Profil | Ne 6.7.2008 20:31:52

        V sobotu ráno jsem byl s kamarádem na přehradě ... a "přinutil" mě sednout si na místo, na které bych se sám snad nikdy nesedl. Poblíž mraky rybářů, za zády dovolenkáři atd. Chytal jsem jen na 1 feeder a kapříků a plotic kolem 40cm přišlo poměrně dost. Jeden (zřejmě) větší kus jsem nezabrzdil a utrhl mi to, další 2ks jsem ztratil u břehu. Takže to chce určitě jen hledat, zkoušet a trpělivost :-)

          NSAMI - Profil | Ne 6.7.2008 20:04:42

          Petrson-jj, příště si už povolím brzdu, ale já sem si už myslel že tam nic nemám tak sem vodešel, jinak bych je vytáhl (-:

            NMrKos - Profil | Ne 6.7.2008 19:07:56

            Ricky: myslím že tato pasáž pro pochopení Tvého rozhořčení bohatě stačí " chytám tak už nejmín 30 let "

            pročti si moje včerejší příspěvky a pokus se odpovědět na některé jednoduché dotazy, sám se taky ptáš a čekáš odpověď ...

            a jinak jsem rád že jsi zůstal doma a ulovil toho kapra 57 na polykáček ... čím méně rybářů pojede na Dalas tím lépe... na druhé straně si ale říkám že rybáři Tvého ražení té vodě moc neuškodí a na břehu zabírají místo někomu kdo by třeba uškoditi mohl, to je potom těžké rozhodování :-)

              NjindraŠ - Profil | Ne 6.7.2008 19:00:34

              je,neřeknu.

                NPvl - Profil | Ne 6.7.2008 18:59:05

                Chlapi neblbněte ... je to marný, je to marný ,....... Ryby tam nejsou a hotové ! Taky pro něco dobrý nebo ne ? :o§))

                  Nftipalek - Profil | Ne 6.7.2008 18:55:31

                  Ricky: nevím na co chytáš atd...ale moji dva známý chytají na 28 silon, velký háky atd. Když jedu s jedním nebo oběma tak moje 0,18 a 0,14 návazec mají mnohem vyšší efektivitu...většinou nachytám více než oni.ač chytáme na stejnou montáž na anglána v téměř stejném místě na stejnou nástahu. Zkus třeba zjemnit pokud používáš silnější silony...není to samozřejmě o silonu...pokud máš teleskop 60-120g tak ti slabší vlasec asi nepomůže....kdysi jsem chytal ten stejný způsob jako ti moji dva kamarádi a většinou jsem nechytl nic a občas jednoho kapra za vycházku....takže jsem za rok chytl 5 kaprů za 50-70 docházek...
                  Teď mám asi 25 docházek a chytal jsem odhadem cca 30 kaprů....většinou kolem cca 40 (rovnou říkám že jsem si vzal jen dva mírové. 42 a 50 ostatní plavou dál) pak jsem chytil hodně cejnů, línů, plotek....Od vody jsem šel jako naprostá bezrybka snad 2x, ale protože se k vodě chodím odreagovat tak mi to ani tak nevadí....jo většinou jsem vítězil tak cca 4-6násobně oproti těm kamarádům....
                  Na dalasu nevím jak to chodí....nemám to nijak daleko, ale přehrady moc nemusím...ale asi se tam letos ještě podívám....kdyžtak se můžem domluvit a dát si sraz...ale nečekej že ti poradím místo nebo tak něco - jel bych tam poprvý po cca 8 letech :)

                    NVkarel - Profil | Ne 6.7.2008 18:21:44

                    Já se zrovna nezaměřuju na lov kapitálních ryb, ale pokud jde o dobré zachytání, tak mi přijdou Dalešice výborné, nejezdím tam ovšem v poslední době spíše kvůli jiným rybářům. Chytám tam na plavanou - odhoz, nejsem rozhodně žádný odborník, ale většinou zachytám složení cejn/plotice/kapr 30 - 50cm, všechny ryby většinou pustím a hodně často okolní bobkaři nic. A co už jsem si vyslechl za blbé kecy, hlavně o vnadění, "plaší ryby", "pak už nežerou", "kdysi se nekrmilo a ryby byly u háčku hned", nejvíc mně pobavil chytající člen RS, který mně před pár roky přišel jako jediného v okolí zkontrolovat protože mu člověk "chytající na jeden prut byl podezřelý".

                      NMr.Stick - Profil | Ne 6.7.2008 18:00:50

                      @Ricky: Nebude spíš než v Dalasu problém v rukách, zkus si to přiznat. Aktuálně vídám od určitých kolegů z Dalasu krásné ryby a ne v malém počtu.

                        NRicky - Profil | Ne 6.7.2008 17:56:52

                        Ftipalek:normální braní je podle mne tak 1-2 záběry od kapra za docházku.Nenormální braní je deset docházek v průběhu 2 týdnů a bez záběru.A to ani od malých kaprů,o kterých tu kdosi tvrdil,že ho na dalasu obtěžují.Tak to jsem se upřímně zasmál.A ještě něco.Ono je obrovský problém chytit i nástražní rybičkku na sumce nebo candáta, alespon na dalasu to tak chodí...

                          NRicky - Profil | Ne 6.7.2008 17:51:02

                          To Mr.Obratlik: Předpokldám,že ty chytáš tak na 0,15 a případně menší...pro mně je 0,20 tak akorát,protože na dalasu je to samá vázka.Nevím,co myslíš tím,že nemám zmáknutou plavačku...reprezentant jistě nebudu nikdy.Jak říkám..lepší jednou vidět než 100x slyšet nebo číst.Tak tě čekám na dalau.Adresu znáš.Já se vůbec nevztekám,jen se směju,protože vím,že mám pravdu,že dalas je zakletej a vyčubanej.Jistěže tam ryby jsou ,kapitální,..ale neznám těžší vodu.Možná Dunaj.Vyhořel bys tam jak papír.

                            NKapitán Rumpil - Profil | Ne 6.7.2008 17:26:33

                            Reaguji na níže napsané story o "koupání" kvůli nepovolené brzdě při "venčení".
                            Stalo se mi to před rokem,a nedá mi to a musim to sem napsat a zároven se zeptat na Váš názor:Takže bylo to na rybníku v Bělý pod bezdězem(jinak jsem z prahy,ale pracoval jsem poblíž),a sedim u nahozených prutů,jako vždy s povolenýma brzdama.Najednou jízda jak hrom,zásek a pořádnej tah.Ještě bych měl zmínit,že to bylo na fleku těsně vedle trdliště,kde se už samozřejměn nesmí chytat.Ale ten hajzlík mi podjel ty dráty,který ohraničujou to trdliště a mě nezbylo nic jinýho než vyskočit z bot a skočit do vody.Pro kapra jsem si došel a dostal jsem ho z vody.Jenže na mě v tuchvíli začal řvát porybnej,jaktože chytám v trdlišti..nenechal si vysvětlit,že tam nechytám,ale co mám dělat,když mi tam zajede kapr?
                            Jinak tedy revír Bělá pod Bezdězem,rybník slon doporučuju,až na pitomce porybný,který šikanujou každýho kterej neni místní,je to fajn rybník,a hlavně v létě v noci!doporučuju zkusit chleba na hladinu..

                              Nftipalek - Profil | Ne 6.7.2008 16:59:57

                              ricky: co je podle tebe normální braní?
                              dnes jsem byl od 9 (zaspal jsem) do 12:30 a chytl jsem 4 kapříky 38-43
                              Já byl spokojenej...teď jde o to jestli by to uspokojilo tebe :)
                              Stika mi ukousla novej splávek :( tak to jsem moc spokojenej nebyl ptž jsem hpo nedostal už zpět :(
                              najela mrcha na vlasec a dyž se splávek rozjel tak jsem sekl, a ona vyjela na hladinu ukázala hlavu cvakla a byla pryč..a s ní i splávek :(

                                NMr.Obratlik - Profil | Ne 6.7.2008 15:42:11

                                Ricky: mlceti zlato, mluviti stribro. Tezko rict jestli si moznej nebo nemoznej, to co si chytil je pekny ulovek, ale ten kapr zas na 0,20 snuru neni zadnej zazrak. Tak bud radsi trosku skromnejsi. Jinak podle toho posledniho prispevku usuzuju, ze plavacku fakt nemas zmaknutou, pokud pouzivas dvacitku silon, tak kdyz ti bude chtit nekdo poradit, tak se nevztekej a spis bud rad. A to, ze je to na dalesicke samy krmitkar a timpadem plavana je okrajova zalezitost, ot neznamena, ze je horsi.

                                  NRicky - Profil | Ne 6.7.2008 15:11:38

                                  Zdravím všechny co mi poslali posledních 5 příspěvků...nechápu, proč někdo bazíruje na tom, jakou techniku používám na plavanou, když je to na Dallasu zcela okrajový způsob lovu?V jednom kuse jsou tam vlny, od větru nebo od člunů...chytám z 90% na těžko, klasickou montáž nástrahou mimo háček.Na to sand nemusím mít speciální kurs, chytám tak už nejmín 30 let.Jo a ještě něco...včera jsem nejel na dalas, ale zustal doma...výsledek je kapr 57, dva cejni , malý uhořík a dvě plotičky.Z toho mi vyplývá, že zase nemožnej zase asi nejsem...kapr byl chycený na 0,20 šnůru na polykáček...tak co mi na to , zastánci přerybnění dalasu řeknete???

                                    NPetrson - Profil | So 5.7.2008 21:43:47

                                    >> SAMI > chce to podle mě při každém, opravdu i chvilkovém odstoupení mimo okamžitý dosah udic, povolovat brzdy k možné jízdě. Taky jsem se párkrát neplánovaně koupal, kapr vážně umí prut zanořit nečekaně rychle. I když pohled na děličku vrtající se pod hladinu nepostrádá dynamický efekt a zvýšený adrenalin, osobně raději hledám toto uspokojení v samotném lovu. Ale myslím, že po několika dalších kraulech vlnami při stopování udic na to příjdeš sám :)

                                      NBacil z domu - Profil | So 5.7.2008 21:41:25

                                      Ricky-nechuť rozebírat Tvoji techniku lovu na plavanou zcela vysvětluje Tvé rybářské úspěchy.Pokud by náhodou došlo k duelu mezi Tebou a funkcionářem MrKosem,prosím,chci být u toho a stran toho koštěte-posereš si ho sám nebo to necháš na svědcích?
                                      Jinak dnes máš tolik možností získávat informace,že pokud máš zájem a nejsi ignorant,musíš se dostat k tomu,že aspoň budeš vědět,proč nechytáš.A pak už je jen krůček k tomu,abys chytat začal.Takže není to na tom,že nesypóó,ale že to neumíš.

                                        NSAMI - Profil | So 5.7.2008 21:07:05

                                        Já letos chytám poprvé na dva pruty a 90% záběrů je když chystám podběrák, nebo když přebíjím druhý prut a nebo když se du vyvenčit. Ale je to jak naschvál, protože 3 hodiny u toho sedím, říkám si že už tam nic není, tak se du vyvenčit a hned sem si zaplaval pro prut(bylo to předevčírem). No, skrátka sou ty mršky vyčůraný (-:

                                          NPvl - Profil | So 5.7.2008 19:06:12

                                          pjarmil - ® Jak říkáš ..

                                            Npjarmil - Profil | So 5.7.2008 19:04:53

                                            mimo kaprodromu uz asi zadnej neni!!

                                              NRicky - Profil | So 5.7.2008 17:41:06

                                              jdu na ryby ,měj se!

                                                NMrKos - Profil | So 5.7.2008 17:41:03

                                                Pvl: něco by se možná našlo a nebo si to necháme až na leden, to je těžkých hned několik... v tomto současném počasí totiž nachytá kde kdo skoro všude :-)

                                                  NPvl - Profil | So 5.7.2008 17:39:47

                                                  MrKos - ® Nějakou těžší vodu nemáte v zásuvce ? Na D. nachytá kdekdo :o§)

                                                    NMrKos - Profil | So 5.7.2008 17:37:11

                                                    Pvl: klidně, pane kolego ... sice skoro nic neumím, ale zrovna na Dalasu to není tolik potřeba :-)

                                                      NPvl - Profil | So 5.7.2008 17:35:52

                                                      MrKos - ® Pane kolego, mne by jste nevzal do kurzu ?

                                                        NMrKos - Profil | So 5.7.2008 17:33:55

                                                        Ricky: " nevysazují co mají " tvrdíš tedy že se tam vysazuje méně než stanovuje zarybňovací plán? a při tom tvrzení se opíráš o co, jen o to co říkali rybáři na břehu a nebo o to že se Ti policajt nepohnul?
                                                        něbo máš opravdu něco konkrétního v ruce?

                                                          NMrKos - Profil | So 5.7.2008 17:31:19

                                                          Ricky: to že to tam někdy dávno bralo více si dokážu představit a dokážu to i připustit protože rybářů bylo méně, technika mizerná, obsádka hustá... dneska je to jiné a je potřeba když nic tak si aspoň něco přečíst, vylepšit například techniku, vyměnit zaostalé vybavení a nepřímo se tak podřídit tomu že tlak na vodu je větší a tím se ryba stává opatrnější ( neznamená to však že ve vodě není )...

                                                          a vylepšil jsi? čteš něco kromě MRKu? kdy jsi např. naposledy převázal háčky pokud tedy důvodem nebyl včerejší věšák?

                                                            NRicky - Profil | So 5.7.2008 17:29:45

                                                            Já to po tobě vysvětlovat nechci.Já bych jen oprvadu rád věděl,jestli jsem ten blbec já,anebo ti co tam nevysazují co mají.O nic jiného nejde.A to se nedozvím jinak ,než že se o tvém umění přesvědčím.ale to ty nechceěš,asi víš proč.Dopadlo by to bledě.Pro tebe....nechci se hádat....

                                                              NMrKos - Profil | So 5.7.2008 17:26:19

                                                              Ricky: nic jsi nepochopil, je fakt že mi berou skoro všude ale není to tím že bych byl hvězda ale možná tím že se u vody snažím přemýšlet a ne jen tupě čekat až se mi tam pověsí násaďák a nebo je to jen nějaká náhoda která se v pravidelné periodě opakuje

                                                              ale o tom řeč není a nebyla, byla o tom že jsme se ptal jak chytáš, co chatáš a tím se snažil přijít na kloub věci, to jsem se sice nedozvěděl ale nářků od té chvíle padlo dosti takže trvám na to že místo aby jsi začal přemýšlet jenom brečíš a pořád meleš tu svou

                                                              funkcionářem žádné MO nejsem a lidé kteří mě znají vědí kde a co dělám avšak Tobě to vysvětlovat nemám zapotřebí

                                                                NRicky - Profil | So 5.7.2008 17:22:26

                                                                Zřejmě nevíš,nepamatuješ si ,nezažil jsi to, jak to na dallasu bralo, jaké byly četnosti záběrů a jaké tam byly ryby.No, já si to pamatuju, a to mne opravňuje k tomu, tvrdit, že dallas je vykradená voda.

                                                                  NRicky - Profil | So 5.7.2008 17:20:52

                                                                  Mr.Kos.Zbytečný se s tebou o tom bavit.Ty seš hvězda,tobě berou všude a my ostatní jsme jen hlupáci.Na Dallasu nepotkáš rybáře a pokud ano,tak všichni naříkají.Nevidíš vytáhnout rybu...nikomu to nebere ,jen tobě.Tak já ti to přeju,Dalas je voda pěkně zarybněná, a to pestrou obsádkou.No ted si mně na závěr opravdu pobavil.No nic, myslím,že je to zbytečné.Uzavřeme to s tím,že my co nic nemužeme chytit,jsme neschopní hlupáci.To se dalo čekat.Nedivil bych se,kdyby se z tebe vyklubal nějaký funkcionář MRS Třebíč.

                                                                    NMrKos - Profil | So 5.7.2008 17:11:34

                                                                    Ricky: já se nepotřebuju hádat a už vůbec ne potkávat někde v reálu, jak jsem již napsal nechci, kromě svých přátel, Tobě ani nikomu jinému ukazovat jak tam chytám a co tam chytám... stejně tak nepotřebuju Tvoji omluvu veřejně

                                                                    položil jsi jednoduchu otázku jestli je revír kde to normálně bere, několik lidí odpovědělo že ano a že to bere všude, což jsi okamžitě zpohybnil, ale potom se z toho vyklubala plakací otázka o stavu Dalasu přičemž jsi bohužel zvolil špatný příklad protože zrovna Dalas je voda zarybněná pěkně a to i pestrou obsádkou

                                                                    a proč hovoříš kaprovi? zrovna ten je měřítkem čeho ?
                                                                    co když jenom masaři neumějí chytat a chytají stále a dokola těch 7000 kusů a ostatní rybáři se na kapra v roce 2007 vykašlali a chytají plotice a cejny které hážou zpět?

                                                                      NPvl - Profil | So 5.7.2008 17:10:08

                                                                      Ricky - ® Jseš normální komediant ... Pochybuju o tom ,že Ti neberou ! Tzn. že kecáš .

                                                                        NRicky - Profil | So 5.7.2008 17:06:29

                                                                        Opravdu nemám čas ani chuť tu rozebírat moji techniku lovu na plavanou, není to až tak podstatné, za to se omlouvám.Někdy to mužeme rozebrat, dneska není čas.Chci si odsedět pár hodina na Dallasu :))))) o tom,že bych si zachytal,si nechám zdát

                                                                          NRicky - Profil | So 5.7.2008 17:04:40

                                                                          Co to meleš o masařích?jestliže se jeden rok chytne 12 000 ks kapra další rok jen 7000, tak to asi o něčem svědčí, ne?Stejný ubytek je i v ostatních druzích....A jestli si někdo kapra ponechá, je to jeho právo, není třeba je skandalizovat

                                                                            NRicky - Profil | So 5.7.2008 17:02:31

                                                                            Já jsem ti tu ukázal pár čísel ze statistiky.Plotičku samozřejmě chytíš, to bych přeháněl,třeba ve čtvrtek jsem chytil hned dvě! Víš co?Lepší než se tu hádat,navrhuju se potkat v reálu,a uvidíme.Jestli ty něco chytíš a já ne,omluvím se ti veřejně.Právě na Dallas jedu,tak poreferuju

                                                                              NMrKos - Profil | So 5.7.2008 17:02:03

                                                                              Ricky: statisticky vykázané a tedy i ponechané ryby jsou ryby ulovené? a poměr CaR/masařů je oba roky stejný?

                                                                                NMrKos - Profil | So 5.7.2008 16:59:50

                                                                                Ricky: zkoušet Tě nemám zapotřebí, jen mě zajímalo jak se dá docílit toho že na Dalasu nelze chytit plotičku protože si to opravdu nedokážu představit a nadále tvrdím že Dalešice jsou zarybněny velice slušně a lze tam za docházku nachytat mnoho ryb jak druhově tak ve velikosti 50+

                                                                                takže stojí proti sobě jakési Tvoje + ostatních rybářů a moje opačné zkušenosti, já mohu ukázat třeba fotky a mohu to podložit stejnou pozitivní zkušeností mnoha kolegů kteří tam byli se mnou a Ty můžeš pořád jen dokola mlet svou o tom že tam nic není ... a tady už se dostáváme do roviny kdy je na pováženou důvod těchto opačných zkušeností... pořád Tě nic nenapadá ?

                                                                                no nic, když nedokážeš jednoduše odpovědět několik jednoduchých dotazů z kategorie plavané tak je potom těžká jakákoliv diskuze

                                                                                  NRicky - Profil | So 5.7.2008 16:59:41

                                                                                  a JEŠTĚ STATISTIKA : 2006 12 190 KS KAPRA 2007 7 190 KS SUMEC R.2006 121 KS 2007 85 KS., CEJN 2006 15 154, R.2007 12 000.Já vím, nic to není, zajímavé bude teprve srovnání r. 2008...ale jinak uznávám, že to neumím...5 000 ks proapd v úlovcích je jistě statistická chyba, že????

                                                                                    NRicky - Profil | So 5.7.2008 16:49:11

                                                                                    To MrKos:já si vyměnuji svoje zkušenosti + zkušenosti ostatních rybářů z Dalešický...já nenaříkám,jen konstatuji.Pokud já jsem naříkač,tak Ty si potom ten funkcioář,co si klepe na rameno a sám sebe chválí,jak je skvěle zarybňěno a co si ti chlapi stále vymýšlí...na Dalešické je fakt umění chytit i tu plotičku....a zkoušet z plavané mně nemusíš,asi bych stejně propadl.

                                                                                      NGUGU - Profil | Pá 4.7.2008 22:39:26

                                                                                      Zdenall : bylo to šílený.bralo to na cokoli,skoro bez ohledu na počasí,a jak se asi hejno zmenšovalo,byly opatrnější,a záběry už nebyly hned jeden za druhým.-na konci zůstalo několik větších kaprů,a šli jenom na boili.-jo,bylo to lepší než soukromák.

                                                                                        NZdenall - Profil | Pá 4.7.2008 22:27:20

                                                                                        GUGU-hm,tak to pak asi byla dobrá rybačka :o)

                                                                                          Njirazabr - Profil | Pá 4.7.2008 21:43:38

                                                                                          nepatri mezi ne Orlicka prehrada, Jesenicka prehrada...skoro nic...

                                                                                            NGUGU - Profil | Pá 4.7.2008 21:33:38

                                                                                            Zdenall : já věděl o jednom : když se po povodních přelil chovní rybník do svazovky...zajímavý byl ten začátek sezony,když to nikdo ještě nevěděl,ale brzo začali tušit že něco není v pořádku...a za půl roku byl odchytaný.---Ricky : asi to na soukromácích bere normálně.

                                                                                              NZdenall - Profil | Pá 4.7.2008 20:54:30

                                                                                              A je někde revír,kde to bere nenormálně?.........taky o žádným nevím

                                                                                                Nogon - Profil | Pá 4.7.2008 20:33:19

                                                                                                co to je zas za sra-ku?

                                                                                                  NMrKos - Profil | Pá 4.7.2008 20:29:44

                                                                                                  Ricky: myslím že podobná tónina už stačí, jen nás utvrzuješ v tom že názory přebíráš od zkušených místních lovců a sám se s oblibou stavíš také do jejich role... do role těch věčných naříkačů ...
                                                                                                  a když už, tak bych do toho zakomponoval jak je povolenka drahá... ta se totiž poslední roky vůbec nevyplatí

                                                                                                  no, nedokončili jsme tu plavanou Čt 3.7.2008 14:51:23

                                                                                                  tak jdeme na to, ne? nějak si chtě nechtě nedokážu připustit myšlenku že ani ta plotička by tam nežila

                                                                                                    Ntomm - Profil | Pá 4.7.2008 14:37:45

                                                                                                    Ricky >:-))))))))))))))))))))))))))))))

                                                                                                      NRicky - Profil | Pá 4.7.2008 14:35:50

                                                                                                      tomm: stačí, když sylším chlapy, co mají echolot a říkají, že tam nic není..teda není nic momentálně u Koněšína...uvidíme dneska dole v Dalěšické zátoce...čauky

                                                                                                        Ntomm - Profil | Pá 4.7.2008 11:41:09

                                                                                                        Ricky> Pujč si ten echolot a trochu se projeď. Myslím, že pochopíš.
                                                                                                        Prostě totálně vymlácená voda:-)

                                                                                                          NRicky - Profil | Pá 4.7.2008 11:39:13

                                                                                                          Díky za příspěvky do diskuze...jsem rád, že se potvrdilo, co řáíkám delší dobu- nejsou tam.Jsou vychytané, revír je vymlácený...ani na echolotu nic neuvidíš....a ty dobrácké rady, jako chytat ve větru a pod...díky za ně.Budu se jimi řídit, chlapci!

                                                                                                            Nobrisek - Profil | Čt 3.7.2008 15:32:22

                                                                                                            Pvl-i to je možné, jako dvojsmyslné...

                                                                                                              NPvl - Profil | Čt 3.7.2008 15:26:05

                                                                                                              obrisek - ® Co když se teď po cestě směje ??

                                                                                                                NPetr Koch - Profil | Čt 3.7.2008 15:25:16

                                                                                                                Ricky - ® : dělal jsem si srandu, nic tam není. kamarád potapěč se tam potápěl a žádný ryby neviděl a ani na echolotu nic člověče. Už seš pryč? No a teď si budu vyčítat, že jsi jel k mlčícím cívkám jen kvůli mně. sakra

                                                                                                                  Nobrisek - Profil | Čt 3.7.2008 15:23:54

                                                                                                                  Tomu říkám deprese :-D

                                                                                                                    Nc.13 - Profil | Čt 3.7.2008 15:22:42

                                                                                                                    Není špatných revírů, jen špatných rybářů..... :-))

                                                                                                                      NGUGU - Profil | Čt 3.7.2008 15:15:25

                                                                                                                      Ricci : spíše bude mít problem mezi nebem a prutem,10000V,zhruba,asi.Chudáka jste navedli na cestu bez návratu.

                                                                                                                        NRicci - Profil | Čt 3.7.2008 15:09:52

                                                                                                                        Možná je to hodně troufalé, ale obávám se, že v tomto případě je problém mezi zemí a navijákem..

                                                                                                                          Ntomm - Profil | Čt 3.7.2008 15:01:03

                                                                                                                          Ricky> Jo takhle! Ty na ně chodíš jen když je pěkně? To by ale zrovna na Dalešicích mohl být ten hlavní problém.

                                                                                                                            NGUGU - Profil | Čt 3.7.2008 15:00:55

                                                                                                                            Ricky : NE.vrat se!!!--má být vítr šílený,a bouřky,blesky...

                                                                                                                              NRicky - Profil | Čt 3.7.2008 14:52:00

                                                                                                                              Mám to na Dalas 10-15 km, sednu na motorku a jsem tam za pul hodinky.Autem ještě dřív...minulý jsme byli na Dyji a a dopadlo to katastroficky...jeden karas a jinak mrtvo.Průtok 17m3 sec...nemám ani čas ani chut jezdit od revíru k revíru, aby nam ně čuměli a říkali si co tu dělám...Dalas byla dobrej a ryby tam byly..jsou tam asi i ted, ale buhvíproč neberou...tak se mějte, jedu na ně! Pokud nezačne chcát ...pro změnu.

                                                                                                                                NMrKos - Profil | Čt 3.7.2008 14:51:23

                                                                                                                                Ricky: když tedy jinak nedáš tak si rozeberme tu plavačku :-)

                                                                                                                                co to znamená v Tvém podání přiměřeně?
                                                                                                                                hlínu nepřidáváš ? ( bílá ryba může mít na světlém krmení strach )
                                                                                                                                tloušťka/délka návazce?
                                                                                                                                velikost/typ háčku a počet červů na něm?
                                                                                                                                pořád mi není jasná ta technika lovu a v jaké hloubce a na jaké brčko chytáš?
                                                                                                                                jak tam měříš hloubku?

                                                                                                                                a upusťme teď od kaprů a podobné havěti, ber to pouze jako reakci na to že prej ani plotičku či cejna nemůžeš chytit

                                                                                                                                  NZrzi - Profil | Čt 3.7.2008 14:35:56

                                                                                                                                  Ricky: Asi před 14dny jsem byl na Dalešicích. Chytal jsem asi od 19h do půlnoci a od 4 do 8 ráno. Chytáno v Popůvecké zátoce na kukuřici asi 10m od břehu, házet dál by to byl nesmysl při hloubce té přehrady. Večer jsem chytil pár okounů na plavačku na žížalu po setmění jsem pak měl co 15 minut záběr od cejna okolo 50cm. Byl jsem z nich tak otrávenej, že jsem pak musel přezbrojit na boilie, který na ně bylo moc velký. Ráno jsem pak na kukuřici lapl asi 3 kapříky 45-50cm. Od 7 ráno už ale opravdu nebyl ani drb.
                                                                                                                                  Podle mě stačí jen dobře odhadnout a prokrmit místo. A chytat za stálýho počasí. Není ani třeba hledat vědu v technikách lovu, já osobně ulovím skoro vše na položenou při chytání na vlas, stačí mít velice ostrej háček a být absolutně potichu.

                                                                                                                                    NRicci - Profil | Čt 3.7.2008 14:35:52

                                                                                                                                    Petr Koch: no když už je to venku, tak včerejší zpráva o 17ce přišla ze stejného revíru :-)

                                                                                                                                    Ricky: prdni na to. Dle Cottusových statistik je to mrtvá voda, tobě a kamarádům se též nedaří, tak najdi jiný revír..

                                                                                                                                      NRicky - Profil | Čt 3.7.2008 14:33:15

                                                                                                                                      Mně nepřipadá, že bych přeháněl...že neumím chytat ryby já, to připouštím.Že jsem to zapoměl, že je tam ryb dost a dost...to všechno muže být pravda..ale že by to zapoměli i ostatní ostřílení borci, co dřív neměli sebemenší problém...?
                                                                                                                                      Kdo chce, ať přijede.-..ztratit čas na vykradené a zakleté nádrži...mám tam i lo-pramici - není nic problém.
                                                                                                                                      Krmím přiměřeně, většinou kupované směsi , se šrotem v poměru 1:1, případně biliesem, případně kukuřicí....
                                                                                                                                      K tomu prosinci: mám naopak zkušenost, že v prosinci ještě berou kapři, a to i na 30 m hloubce....

                                                                                                                                        Ntomm - Profil | Čt 3.7.2008 14:33:10

                                                                                                                                        Petr Koch > Máš fotku? Já už jsem slyšel o nejméně deseti takových rybách, ale v reálu jsem neviděl větší rybu než nějakých 12 kg.

                                                                                                                                          NPetr Koch - Profil | Čt 3.7.2008 14:27:27

                                                                                                                                          Ricky - ®: není to tak dlouho co mne kamarád informoval o dvou velkých kaprech na dalasu. jeden z nich pod prutem těsně u břehu na kuku kapr přes 1m a váhou něco pod 19kg.

                                                                                                                                            NMrKos - Profil | Čt 3.7.2008 14:24:53

                                                                                                                                            Ricky: zdá se mi že trochu přeháníš, asi si tam budu muset zajet a otestovat to :-)

                                                                                                                                            kromě prosince se mi ještě nestalo že bych si tam nezachytal a když nic tak jak říkáš na brčánka jdou aspoň cejni a plotice a to tak že pěkně a pěkní či pěkné

                                                                                                                                            jakým krmením krmíš, v jakém množství, jakou technikou a v jaké hloubce lovíš na plavanou? když už lovíš na plavanou a stačí Ti plotičky

                                                                                                                                              Ntomm - Profil | Čt 3.7.2008 14:22:19

                                                                                                                                              Ricky> Stačí, překvapuje mě to o to víc. Považoval jsem tě za jednoho z těch lidí co trvale vysedávají od přítoku po Číměř.

                                                                                                                                                NRicky - Profil | Čt 3.7.2008 14:13:59

                                                                                                                                                Lovím v těchto úsecích: Dalešická zátoka, Kohoutina, Po Stropešínem, naproti Lavičkám, u Kozlan pod Holoubkem z Kozlanské strany, na Koněšínské pláži, u Halířky, na červy na přítoku pod posledním splavem U Jirkasa.Metody lovu:Na položenou, nástrahy kukuřice(preferuji kukuřici, dále boilies(vyzkoušený), na podzim hrách, rohlíkové boilies, .Na brčánka například na masné červy(absolutně se to nehne, na masné červy neberou momentálně plotice ani ani okouni, nic.Na sumce používám lov na trhací splávek, případně na dno s podvodním splávkem.Bojka je samozřejmostí.Upozorňuji, že nebyl problém, abych dříve-před pěti , šesti lety měl za večer i pět záběrů od sumců.Na candáta lehoučká sestava, rybka živá na dně.Samozřejmě přívlač z lodi, na prostředku hladiny daného úseku, těsně kolem břehů...prostě na hladině se neukáže rybka, neotočí sumec, nezaloví¨bolen.Stačí???