Rouchovanská (Gabčíkovo), Kacíř, Dunajovice, Jevišovice, Výrovice

Místa, nástrahy, zkušenosti, tipy a vše zajímané o těchto revírech...
Autor diskuse: Rostid - Profil , 5.3.2008 kaprařina - revíry, cestování
70 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NKoubas - Profil | St 26.3.2008 20:50:22

Tak v tom pripade se vam hluboce omlouvam vsem!!

    Nklobas - Profil | St 26.3.2008 20:27:55

    taky jsme zjistil ze svých zdroju ze tato voda vychcípala je to mrtvé prez zimu to vse padlo :( je to smutné ale je to tak mrtvá voda

      Nthundarr - Profil | St 26.3.2008 16:46:28

      Petr Koch - souhlas , ale nenadelas nic je to diskuze ... , bohužel ... ja raději planuji zkoušet na vodach ktere jsem si vyhledl ... a kdyz se ptam na reviry tak se zeptam kam se da zajit , ale nikdy by me nenapadlo napsat hele lidi bere to tam ? .... kazdy normalni rybar, at uz chyt a p nebo masar napise ... ne je to o hovnu ... bohuzel se najde par hloupych kteri napisou ... musis udelat to a to ... ted jsem tam byl cely vikend ... bla bla ... holt radeji necist ...

      proto jsem psal Martinovi aby tu krom oblibenych byla moznost ignorovat diskuze ktere me nezajimaji nebo vytaci ... pak by me tu aspon nic ehm nesralo :) kdyz to nevidim neresim to a nevadi mi to :) asi tak

        NDalibor(Jemnice) - Profil | St 26.3.2008 16:19:36

        Petr Koch - ®máš 100% pravdu.To jsem letos plánoval se tam taky podívat,když mi pár kluků pislo info na mail,ale asi to raději vzdám:((((

          NPelet - Profil | St 26.3.2008 15:40:20

          MR - ® Jak psali kluci Gabčo je mrtva voda. Nic tam nebere byl jsem tam přes velikonoce a ani klep. Je to fakt mrtva voda stojí to tam za hovno.

            NPetr Koch - Profil | St 26.3.2008 9:38:24

            Koubas - ® : proč nenapíšeš přímo klukům? Co čekáš, že ti sem kdo napíše? Už se konečně proberte a uvědomte si, že sem chodí tisíce lidí deně. Ber to tak, že je sezóna, ty se zeptáš a někdo ti sem pošle fotky pár krásných kaprů a řekne ti, že se chytají z hráze. Celou sezónu nebudeš mít šanci si tam sednout. Rybářů je jako hnoje a revírů pořád stejně nebo spíš ubejvaj a přecházejí do provozování soukromníky. dejte si kurnik tu práci a bez vyptávání se zbal a běž se tam podívat nebo si najdi jinou vodu, na který jsi ještě nebyl.
            Tohle je největší zlo MRKu, levné informace bez trochu snahy, které sice pár normálním klukům pomůžou, ale i těm hovadům co sem chodí.

              NKoubas - Profil | St 26.3.2008 9:33:20

              Panové?? nevite jak to tam tedka vypada?? ohledne brení ryb??

                NPetrasek - Profil | St 26.3.2008 8:17:22

                taky souhlasím se smazáním svého příspěvku

                  NBigcarp - Profil | St 26.3.2008 8:01:10

                  Martin M.- souhlasim se smazanim teto otazky.

                    NMartin M. - Profil | St 26.3.2008 7:48:48

                    Rostid> pravo vymazat sve rady maji jen ti, kteri je sem napsali, v opacnem pripade je to cenzura, protoze zadne pravidlo nebylo neporuseno. Pokud autori budou se smazanim souhlasit, budu souhlasit i ja se smazanim teto otazky.

                      NRostid - Profil | Út 25.3.2008 23:51:28

                      Martin M.: Čau, pár místních rybářů mě žádalo, abych to smazal, protože nechtěli, aby se k tomu dostali kapraři masaři a nezačali vychytávat tyto revíry. Nejraději bych smazal celou otázku, ale nevím jestli to vůbec nějak jde, když tak ji vymaž, ať je klid.
                      Určitě to nedělám ze sobectví, jen jsem chtěl vyhovět rybářům, kteří jsou na těch vodách častými návštěvníky.

                        NRS - Profil | Út 25.3.2008 21:42:50

                        Martin M: správně a co mi ?!

                          NMartin M. - Profil | Út 25.3.2008 21:21:07

                          Rostid> proc vymazavas vsechny odpovedi? Nechces, aby ostatni meli stejne informace, ktere jsi zde ziskal? Zadam rozumnou odpoved, jinak ti odeberu moderovani.

                            Njwkriz - Profil | Út 25.3.2008 20:45:27

                            proč to kurva mažeš,nebylo to teda zbytečný?

                              Ncarpson - Profil | Po 17.3.2008 17:58:33

                              chteli tam jet kluci,videli jak to vypada,tak jeli jinam,je to smutne,ale je to tak :(((

                                NMR - Profil | Po 17.3.2008 17:57:00

                                nedelej si ze me srandu, byl jsem tam nedavno, a vim jak to tam vypada, jen jsem se ptal jestli tam ted nekdo nebyl a nevi jak to tam bere

                                  Ncarpson - Profil | Po 17.3.2008 17:53:01

                                  tak ted

                                    NPetr Koch - Profil | Po 17.3.2008 17:51:21

                                    Mně ukazoval Petrásek fotky, hotovej masakr. Docela dost velkejch kaprů hore břuchem. Navrhuji minutu ticha.

                                      NMR - Profil | Po 17.3.2008 17:42:41

                                      DDDD:), to urcite ne, tim jsem si naprosto jisty

                                        Nsyny - Profil | Po 17.3.2008 17:05:23

                                        MR - ® - neumíš číst,je to mrtvá voda.

                                          NMR - Profil | Po 17.3.2008 17:01:54

                                          Ahoj všichni, byl jste ted nekdo na Gabču? Nevíte jak a kde to tam bere?
                                          diky vsem za odpovedi

                                            Nsyny - Profil | St 12.3.2008 19:30:47

                                            juracarp - ® - a ty už jsi tam letos byl,že to víš tak jistě ?

                                              Njuracarp - Profil | St 12.3.2008 19:18:54

                                              nepochcípalo nic není to pravda bydlím kousek od tud

                                                NMitchell - Profil | St 12.3.2008 19:11:36

                                                zajimava otazka je tady 46 prispevku a videt jsou jen 4 ale jak rika syny pohospodach se rika ze to tam pochcipalo :-((((((

                                                  Nsyny - Profil | St 12.3.2008 18:01:39

                                                  Prej to tam všechno vychcípalo,povídali to chlapi v hospodě ,tak nevím,ještě jsem tam letos nebyl :o(

                                                    NRostid - Profil | St 12.3.2008 17:56:48

                                                    Můžete někdo poskytnout info?

                                                      Ntulo - Profil | Ne 9.3.2008 19:26:23

                                                      Koloušek-stejně to je Reno lake)))

                                                        NKoloušek - Profil | Ne 9.3.2008 19:23:20

                                                        Rostid - Zajímavé to tam teď určitě bude! :o))

                                                          Ncarpson - Profil | Ne 9.3.2008 19:09:04

                                                          sakra :(((

                                                            Nsyny - Profil | Ne 9.3.2008 19:08:35

                                                            carpson - ® - ty teprve začnou vystrkovat sosáky.

                                                              Ncarpson - Profil | Ne 9.3.2008 19:06:32

                                                              a masarky vychcipaly taky?

                                                                Nsyny - Profil | Ne 9.3.2008 18:53:51

                                                                Taky jsem to slyšel :o((

                                                                  NPetrasek - Profil | Ne 9.3.2008 18:50:15

                                                                  přes zimu to tam prej vychcípalo... nebyl prosekanej led

                                                                    Nthundarr - Profil | Ne 9.3.2008 17:47:42

                                                                    syny - njn ... radeji otocit list :)

                                                                      Nsyny - Profil | Ne 9.3.2008 17:44:49

                                                                      Pozdě ale přece,stejně to mají masajové zkopírovaný,tyhle stupid otázky by sem neměli vůbec dávat.

                                                                        Nthundarr - Profil | Ne 9.3.2008 17:21:04

                                                                        jwkriz - taky jsem se dival 34 vzkazu a tady tri ... :)

                                                                          Njwkriz - Profil | Ne 9.3.2008 17:17:46

                                                                          tady se nam to nejak vyprazdnilo ze by to nekdo pochopil

                                                                            Nsyny - Profil | So 8.3.2008 23:22:13

                                                                            Petr Koch - ® - Rena né,ten už je za zenitem,já bych tam vyslal obriska s Hlinomazem :o)

                                                                              NPetr Koch - Profil | So 8.3.2008 23:13:53

                                                                              syny - ® : nebo Rena, rád se tam otočí :o))))

                                                                                Nsyny - Profil | So 8.3.2008 22:56:35

                                                                                Petr Koch - ® - Petráska na ně :oú

                                                                                  NBigcarp - Profil | So 8.3.2008 21:15:37

                                                                                  Rostid- poslal jsem ti mail tak se prosim podivej.

                                                                                    NTomajo - Profil | So 8.3.2008 20:54:45

                                                                                    Když je vás tu tolik z okolí Gapča, nechodí někdo z vás na Mohelskou přehradu? Jsou tam nějaké ůspěchy ohledně větších kaprů?

                                                                                      NMR - Profil | So 8.3.2008 20:48:58

                                                                                      Ahoj, všichni chtěl jsem se zeptat jestli z vás tady někdo chodí chytat na Kordulu, jsou tam nejake ryby?
                                                                                      diky za odpovedi

                                                                                        NPetr Koch - Profil | So 8.3.2008 20:06:53

                                                                                        Kdy konečně dostanete rozum! Přeju Vám, aby jste si tam už nesedli a kaprům, aby vydrželi ten nápor!

                                                                                          Nhunol - Profil | So 8.3.2008 20:06:27

                                                                                          Denní průměr návštěv: 7486

                                                                                          Díky za informace.(((

                                                                                            NBigcarp - Profil | So 8.3.2008 19:43:25

                                                                                            m!s@ - jo par peknych tam jeste bude, ale verim ze tam bude jeden zapomenutej (mozna nekdy pichlej) ale nevytazenej;-)

                                                                                              Nm!s@ - Profil | So 8.3.2008 9:22:59

                                                                                              bigcarp: to mas pravdu ale tu uz si krupl ty ne :o)) a jinak tam vim o kaprech kolem 16-17 kg..a pak vim o jednom chycenym 21kg..ale jak rikam i tyhle ryby se chytaji dokola...takze nic moc zajimavyho..
                                                                                              Rostid: ale urcite tuto vodu vyzkousej..na par let rozhodne dobra zalezitost :-)

                                                                                                NRostid - Profil | So 8.3.2008 0:26:50

                                                                                                m!s@ : Díky moc za info, určitě hodnotný zkušenosti.

                                                                                                  NBigcarp - Profil | Pá 7.3.2008 22:27:54

                                                                                                  m!s@ - jeste tam nemate tu patnactku;-) tak to letos musite napravit:-))

                                                                                                    Nm!s@ - Profil | Pá 7.3.2008 21:10:16

                                                                                                    Rostid: S gabčíkovem máme hodně zkusenosti..jezdíme tam uz relativne dlouho..co se místa tyce tak nej jsou místa co nejbliz hraze...a hazet to co to da..nebo pokud budes dal od hraze tak to hazet tesne pod druhej brech..navnadu bych jednoznacne volil boilie..pekne velky a tvrdy koule...mozna prihodit trosku pelet a repky..ale partiklu bych se vyvaroval..pokud myslis na ty vetsi kusy..ktery tam opravdu jsou..pro tebe to bude jiste zajímavá voda která ti má co nabídnou..pro nas uz to tak bohuzel neni...kapri jsou tam chytani relativne dokola..takze kdyz tam jezdis delsi dobu tak uz to pro tebe neni ono..máme tam chycenych docela dost peknych ryb a hromadu tech mensich...tahle voda je dobra i na amury..musis ale vedet jak..taky sme je zkouseli..celkem bez uspechu..jinak V dunajovicich sme byli jednou..neco sme chytli ale nic prevratnyho to nebylo...urcite tahle voda ma co nabidnout..ale zatim na ni nejak bohuzel nezbyval cas..K tem Výrovicím - na tehle vode sme zacínali..stejne jako skoro vsichni kaprari z naseho okoli..v te dobe jsme spis nahaneli zkusenosti a ucili se..ale na tuhle vodu se chceme urcite vratit..nejspis tenhle rok..jinak ti zatim moc z touhle vodou nepomuzu..nemam zatim moc info..a k tem jevisovicim - tak tam jsme taky stravili hodne casu..ale jeste pred tim nez sme zacali preferovat boilie...nachytali sme tam spousty kapru..ale spis mensich velikosti - cca 50-65..minuly rok sme se tam vratili..trosku sme totu vodu prozkoumali a nasli zde jedno velice dobre misto..a na tuto vodu jsme zachytali myslim si ze dobre...nevim o nikom kdo by tam chytil tolik ryb za vypravu a takove velikosti...ono tam totiz ani moc kapraru nehchyta...nastesti :o) tot je tak nejak vse....doufam ze ti tyhle zkusenosti nejak pomuzou a chytis nejaky pekny ryby...
                                                                                                    Petruv zdar

                                                                                                      NHuky - Profil | Pá 7.3.2008 19:35:41

                                                                                                      Babouk - To ještě nevím,dlouho jsem tam nebyl,pokaždé chytám jinde,podle situace,každopádně když bude přát počasí tak vyrazím a uvidím...Dám ti pak vědět,jak jsem dopadl.

                                                                                                        NMR - Profil | Pá 7.3.2008 19:18:34

                                                                                                        S Gabčíkovem mám celkem dobré skušenosti, ale musi se tem rybam proste chtit, když jdou tak i 6 kapru za dopoledne, nejradeji tam chytam v červenci a srpnu, jsou tam velcí kapři amuři, sumci a štik tam podle mě hodne ubývá, bývalo to lepší, jinak tam lovím na plavanou, feder, je tam skvělé prostředí ale taky hodně rybážů, převážne lovím na kukuřici
                                                                                                        Do Dunajek se občas taky rád podívám, ale tam moc štěstí nemám, tento rok to tam chci trošku prozkoumat....

                                                                                                          NBabouk - Profil | Pá 7.3.2008 19:05:20

                                                                                                          Huky: na Vrancl jezdíme taky a řekl bych, že se i probouzí co se větších kaprů týče. Chce to jen vědět kde a kdy a vychytat kapří stezky, což se zatím moc nedaří(asi málo prutohodin). Když se ale zadaří, tak o překvapení není nouze. To jaro je dobrý výběr... Kam přesněji na Vranclu plánuješ?

                                                                                                            NHuky - Profil | Pá 7.3.2008 18:45:00

                                                                                                            Plamen - tobě možná kontroly nevadí,ale já stejně jako zhruba 90% kaprařů chytám nonstop...většinou
                                                                                                            Carlomas - na Dunajovice jsem kdysi jezdil a pár kámošů,tam jezdí dodnes,ale kapr 15+ se tam žadnej nechytil.

                                                                                                              Nplamen - Profil | Pá 7.3.2008 10:11:04

                                                                                                              Huky-v Dunajovicích chodí časté kontroly,to je pravda,ale není to snad dobře?neporušuji řád,tak mi nevadí.

                                                                                                                NCarlosman - Profil | Pá 7.3.2008 9:48:07

                                                                                                                Agas: Jaké ryby se průměrně loví na Gabčíkovem a Dunajovicemi??? Jde mi převážně o kapry...
                                                                                                                Chytají se ryby 15+ ???

                                                                                                                  NHuky - Profil | Pá 7.3.2008 1:50:00

                                                                                                                  Babouk-Jed radši na Vranov ten je lepší :-) Já ho možná na konci března taky vyzkouším...

                                                                                                                    NHuky - Profil | Pá 7.3.2008 1:43:40

                                                                                                                    Dunajovice jsou nejhorší revír co jsem kdy navštěvoval :-((... At z pohledu kapří osádky,tak nejčastějších kontrol v mé historii. Na feeder je to super ,ale na kaprařskou výpravu raději Výrovice :-))

                                                                                                                      NBabouk - Profil | Čt 6.3.2008 19:40:35

                                                                                                                      Rostid: Taky chci letos jeden víc zkoušet a rozmýšlím se mezi Gabčem a Dunajovickou... Na Gabču jsem byl asi 5krát a na Dunajkách len dvakrát. Obě vody jou pěkný a mají potenciál. Víc ve mě asi zanechala ta Dunajovická, le ji mám trochu dál. Tak se třeba potkáme...

                                                                                                                        NRostid - Profil | Čt 6.3.2008 18:26:31

                                                                                                                        Jaké máte zkušenosti s těmito revíry?

                                                                                                                          NRostid - Profil | St 5.3.2008 20:35:37

                                                                                                                          Agas: Díky za info, letos plánuju pořádně tyhle revíry vyzkoušet, tak se mi budou informace hodit.

                                                                                                                            NAgas - Profil | St 5.3.2008 20:13:37

                                                                                                                            Rostid- z Gabčíkovem,Kacířem a Dunajovicemi (Krétami) mám dobré zkušenosti.Každá z lokalit má různé výhody a nevýhody.Začnu tedy Gabčíkovem co jse týká ryb,tak obsádka ryb je slodní,dají se zde chytnou velcí kapři,sumci,štiky a candáti.Na Gabču jse hodně preferuje boilie.Na značce ani podle mně nezáleží,hlavně záleží jaké je roční období,přesně jak tady píše Bigcarp je to o zkoušení,podle toho jse dá vycházet.Podle mně na Gabčo je nejlepší chytání brzo z jara a pak až na podzim.V letním období je tam velký tlak rybářů.Co jse týká míst,tak jich tam je dost,ale nejlepší místa jsou buď u hráze nebo v zadu.Co jse týká nástrah tak z jara preferuji na Gabču feeder a ploženou,Na feeder chytám na klasický věci a na položenou chytám na boilie od CDB.Buďto na smrad nebo ovoce boilie a na pelety.Záleží jaké je období.Kačíř je pěkný rybníček,který je zasazen do pěkné dědiny . Většina rybníka je obehnaná rákosem, což je dobré pro rybáře,že ho není moc vidět.Tento rybník je mělčí než Gabčíkovo a Kréty,což nahrává amurům jejich dobrý vyskyt.Dno je bahnité.V poslední době tam byl velký výskyt karasů,ale nevím jak to tam tedka vypadá,protože jsem tam minulou sezonu vůbec nebyl.Z nástrah co tam dost preferují z místních domorodců, tak je hrach,kuku,brambory a třešně na amury.Co jse týká míst tak těch dobrých míst,tam moc není,protože je tam dost rákosu.Co jsi ještě pamatuji jako kluk,tak jse dalo chytat po celém rybníku,ale to je už přes 20 let.Dunajovice(Kréta) je podle mně nejlepší voda ceklově co jse týká velikosti,obsádce ryb a jeho okolí co jse týče.Na Krétách jse peferuje boilie a klasické nástrahy.Co jse týká míst,tak jich je nejvíc ze všech (Gabčíkovo a Kačíř).Nejvíce preferuji stranu po příjezdu od penzionu,a nebo stranu od Višňové.Ze strany od Višňové je místama dost věšáků,pařezů atd. Osobně tuto vodu upřednosnuji jejímu poklidnému rybolovu.Co jse týče obsádky ryb,tak je v hojném počtu od velkých kaprů,sumců,amurů a tolstolobiků.Co je dobré na Krétách,že je tam Penzion,a dá jse tam občerstvit a ubytovat.Ceny za ubytování,tam mají také dobré. Co jse týká Výru tak tuto lokali mov neznám,byl jsem tam párkrát za celou svojí zybářskou kareiru.To by bylo asi zmé strany vše co jse týče popisu revírů.

                                                                                                                              NRostid - Profil | St 5.3.2008 17:40:51

                                                                                                                              Bigcarp: To jsou normální koule nebo mražený?

                                                                                                                                NBigcarp - Profil | St 5.3.2008 17:38:04

                                                                                                                                Rostid- primo u neho ale maji ho skoro v kazdym lepsim shopu.

                                                                                                                                  NRostid - Profil | St 5.3.2008 17:29:20

                                                                                                                                  Bigcarp: A kde kupuješ boilies od Nikla?

                                                                                                                                    NBigcarp - Profil | St 5.3.2008 17:06:08

                                                                                                                                    M!ld@- zdar, na Kaciri jsou spise mensi kapri (ja tam mam nejvetsiho 60 a kamos 67cm), ale slysel jsem o par kaprech kolem 9-10kg kteri tam byli za poslednich par let chyceni (a pusteni zpet). Kazdopadne dostat takovyho kapra na prut vyzaduje dost trpelivosti, protoze je tam dost mensich kapru (50cm) a musis se nima proste prochytat k nakymu vetsimu, kterej jeste ani nemusi prijit.

                                                                                                                                      NBigcarp - Profil | St 5.3.2008 17:01:21

                                                                                                                                      Chytam jen na Nikla a zatim max. spokojensot. Prichut boiliesu je ruzna, predloni jsem chytal hodne na ovocny loni zase na smrad, nekdy to tam jde na vsechno. Musis to proste zkouset!

                                                                                                                                        NM!ld@ - Profil | St 5.3.2008 16:59:04

                                                                                                                                        Bigcarp: sou na tom Kacíři i kapři přes 10 kg? Popřípadě je jich tam dost nebo málo:-)

                                                                                                                                          NRostid - Profil | St 5.3.2008 16:43:11

                                                                                                                                          Bigcarp: A na jakou značku a příchutě mám nejlepší zkušenosti? A kde jsou tam nejlepší místa k lovu?

                                                                                                                                            NBigcarp - Profil | St 5.3.2008 16:38:54

                                                                                                                                            Chytam casto na Gabcu a na Kaciri. Jestli ti jde o kapry tak na Kaciri kuku (nebo i boilie) a na Gabcu asi jen boilie.