Jaký muškařák???

Prosím o nějaké návrhy jaký bych si měl pořídit muškařák při své první sezóně na pstruhové vodě. Nějaký solidní a dobrý na naučení. Díky netmik
Autor diskuse: netmik - Profil , 8.2.2008 muškaření - náčiní, doplňky
89 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NCoturnix - Profil | Pá 4.4.2008 18:59:35

Tak jsem si po dlouhe dobe procetl mrk, tak radeji nic nepis, s tebou byznys asi nebude

    NCoturnix - Profil | Pá 4.4.2008 18:49:26

    mouchoterorista>mozna bych neco mel, napis mail, jestli mas zajem a domluvime se

      NCardinal - Profil | Pá 4.4.2008 18:24:58

      muchoterorista: tak nieco take tazko zozenies, pekny, funkcny a do litru? no neviem, neviem

        Nmouchoterorista - Profil | Pá 4.4.2008 16:35:06

        zdar, shanim bambusovej musak je v podstate jedno jak dlouhej ale aby byl peknej funkcni tak do litru. nevite nekdo vo necem?

          NPike - Profil | Pá 4.4.2008 12:53:28

          šeptal a other guys: Prosím nereagovat. Kolega si myslí jak je vtipný a reakce ho jen povzbuzují.

            Nmouchoterorista - Profil | Pá 4.4.2008 12:43:56

            zdar ty tululum septale. ty vole ty ses snad vopravdu kaprar nebo co. hele, fotrik ma doma nejaky kaprovy delicky trilibraky, nechtel bys je zkusit? zatimco s tim tvojim mouchoparatkem dohodis tak maximalne patnact metru, s timhle bys ty vole prehodil celej bedrichov. das tam stogramovy volovo a je to hned + jeste si u toho striknes do textilu...mimochodem, vodkud ses, co kdybysme se sesli na zahajeni ve stredu na labsky prehrade ve spindlu nebo na bedrichovsky za libercem. tam se teprve ukaze kdo z nas je teda vetsi tululum. jakej mas prut_?

              Nšeptal - Profil | Čt 3.4.2008 10:20:04

              mouchoterorista: Až budu velký jako ty, chtěl bych mít ve všem taky takhle jasno.

                Nmouchoterorista - Profil | Čt 3.4.2008 10:05:27

                cau, hele zalezi na tom jak umis hazet, pokud chces nejaky mekci tak vol g.loomis gl4 nebo cortland xc precision, je za sestapullitru a ma celozivotni zaruku. jestli chces nejaky delo na co nejdelsi hody a tvrdej prut s ultra fast akci pak jdi do sage tcr nebo sage sp+, to je to spravny casting tool.......

                  NLSD - Profil | Po 11.2.2008 18:46:10

                  drozďák:
                  tak nějak, je tam i sestava za sedm devět a to je pouze od výrobce psích obojků. Jsou i jiní

                    Ndrozďák - Profil | Po 11.2.2008 18:25:33

                    LSD: za tři a půl je ovšem pouze ten klacek. Naviják je solo, tuším tak kolem dvojky, že?

                      NLSD - Profil | Ne 10.2.2008 12:42:07

                      Kachna:
                      jo, šteloval jsem ho pomalu na vidle za to, jak se pustil do strejky, ale pak jsem ho nechal

                        NKachna - Profil | Ne 10.2.2008 12:26:40

                        LSD: Liborku ten název je teda masakr. Neměl jsem odvahu se sem dřív mrknout :o)

                          NLSD - Profil | Ne 10.2.2008 12:25:05

                          netmik:
                          Kachna to vyřešil,
                          BER jeho nabídku a tuto otázku nech ZRUŠIT

                            NKachna - Profil | Ne 10.2.2008 11:47:08

                            netmik: Jestli máš zájem, tak se mi ozvi na ICQ nebo Skypu, kontakt mám v kartě.

                              NTK - Profil | Ne 10.2.2008 2:02:58

                              Tak hádám, že ti ten MUŠKAŘÁK někdo časem narve do drnu... Viděl bych to tedy max. na 2 díl. Jelikož 3, nebo 4 díl se bude hůř tahat ven. Až si ho vytáhneš, stav se v kaprařině. Mam pro tebe připravený pěkný KAPRAŘÁKY, 13ft. / 3,5 lb, kamaráde, to ti srovná páteř...
                              ;o)

                                NCerebro - Profil | So 9.2.2008 21:41:12

                                netmik: kdybys nekývnul na Kachny nabídku a že je dost lákavá tak tady je to kolečko z toho setu co mám já http://www.tropicliberec.cz/koupit.php?ids=168&druh=0&sirka=0&vyrobce=0

                                  NKachna - Profil | So 9.2.2008 20:17:14

                                  netmik: +-2600 i spoštovným, páč nevím kolik dělá pošta tenhle rok(po zdražení). Je to rok starý.

                                    Nnetmik - Profil | So 9.2.2008 20:02:35

                                    Kachna:zajímavá nabídka,kolik by to teda dělalo celkem?zhruba?

                                      NBorisLetovský/after-strike - Profil | So 9.2.2008 19:40:42

                                      Ja chytam na mouchun dva roky zacal sem s musakem ron thompson arezzo fly aftma6(cca900kc) a plavouci snurou stejne znacky(200kc :D ).Na navijaku dle meho u potocaka ceskych rozmeru moc nezalezi (pouze osobni nazor) doporucoval bych investovat do kvalitni snury,to udela hodne,pri ziskavani spravneho grifu...v mem pripade tomu tak nebylo,ale uspechy bych rekl ze mam dosti dobre :)

                                        NKachna - Profil | So 9.2.2008 19:26:28

                                        netmik: Jestli chceš, tak ti za dvaapůl litru + poštovný nechám toto v pětce. http://pruty.cz/redington/akcni-set.htm

                                          Nnetmik - Profil | So 9.2.2008 18:07:31

                                          LaMa: právě,že nějaký z těch levnějších,tak do dvou litrů...

                                            NLaMa - Profil | So 9.2.2008 16:12:16

                                            netmik: a jaky navijak by sis k tomu proutku predstavoval? Hlavně do jake ceny a LA? A co šnura?

                                              Nkarelc - Profil | So 9.2.2008 16:04:08

                                              netmik: mě je to vuřt, je to tvůj boj a tvoje vizitka...

                                                Nnetmik - Profil | So 9.2.2008 16:01:54

                                                krelc: dobře, přiznávám že mě vytočilo co mi strejka napsal, sorry ale hned aby mi někdo nadával, to zas ne... ale však kvůli tomu tu nejsme,ne?

                                                  Nkarelc - Profil | So 9.2.2008 16:00:08

                                                  netmik: no ne? Jenom tak marně přemýšlím, kde se to osočování vzalo... Á, už to mám! Je to tvoje odpověď na strejkovu radu...

                                                    Nnetmik - Profil | So 9.2.2008 15:58:19

                                                    macek: díky, jako fakt nic ve zlém,prostě mi přijde zbytečné si tady nadávat, když nás baví stejné věci... no ne?

                                                      Nmacek - Profil | So 9.2.2008 15:56:51

                                                      netmik> tvoje volba, otravovat tě nebudu. hodně zdaru!

                                                        Nnetmik - Profil | So 9.2.2008 15:52:30

                                                        macek: já se taky díky radě od strejky na starší věci díval,ale chtěl jsem si o tom s někým pokecat kdo má chuť a nemá toho dost jako ty, tak se sklidni a vytahej tak za límec radši svůj ocas:))) jsi směšný

                                                          Nnetmik - Profil | So 9.2.2008 15:50:49

                                                          macek: já ho do prdele neposlal- to je pod úroveň, ale ty jak vidím ji nemáš a když budu potřebovat poradit,tak se najde spousta normálních lidí, což ty určitě nejsi. a rozhodně v tvých letech už bys měl rozumnět zásadám slušného chování a to jak vidím ti chybí úplně... kdo nechce radit, ať neradí, nikoho tady nenutím a ty jak vidím nemáš nic lepšího na práci ,než někoho otravovat, tak si to užij..

                                                            Nmacek - Profil | So 9.2.2008 15:44:12

                                                            netmik> strejka ti v úplně prvním příspěvku jasně napsal co máš udělat. ty místo toho, abys mu za radu poděkoval, jsi ho poslal do prdele. cos čekal? že ti tu někdo bude radit?
                                                            btw až seženeš ten tvůj MUŠKAŘÁK, zjistíš, že budeš potřebovat spoustu dalších rad. jsem moc zvědavej, kdo z nás ostraváků ti je poskytne...
                                                            sám jsi blbeček, jen o tom ještě nevíš.

                                                              Nnetmik - Profil | So 9.2.2008 15:36:06

                                                              LaMa:no vypadá hodně pěkně. a co naviják k tomu zirconu? nějaký solidní ale i za dobrou cenu

                                                                Nnetmik - Profil | So 9.2.2008 15:33:27

                                                                macek: hlavně že ty ses uvedl blbečku hned prní vzkaz a hned ocas. líný nejsem a nemusíš tady psát když se ti to zdá hlopé

                                                                  Nmacek - Profil | So 9.2.2008 15:27:23

                                                                  netmik> kdyby ses tu hned ze startu neuvedl jako ocas, neříkal bych ti chuju...
                                                                  nikdo z nás nemůže za to, že jsi hloupej lenoch, to je celý.

                                                                    NCerebro - Profil | So 9.2.2008 14:14:58

                                                                    netmik: a nebo zkus něco z druhé ruky taky mi to radili. V bazaru se občas něco najde.

                                                                      NCardinal - Profil | So 9.2.2008 12:02:43

                                                                      LSD: noooo, ak je to Hardy Palakona, tak ten by sa pacil aj mne, len keby nestal do 2000 Euro, teda este pred 5 rokmi

                                                                      Ja som zacinal s Shakespeare OMNI a neskor Sigma Grfhite 255, ktory mam doteraz a nedam nan dopustit a uz nejake roky ma a stale je OK, hoci mam este zo dva inej zn, tento sami zda znich najlepsi

                                                                        NZN - Profil | So 9.2.2008 8:48:42

                                                                        TK:
                                                                        tak si ho k tomu krku přivaž.

                                                                          NLudaT - Profil | So 9.2.2008 8:40:49

                                                                          TK: seš hold stará "konzerva" a nejdeš s doubou, muškařák, plavačařák a kaprařák jsou moderní výrazy moderních rybářů(sportovců).

                                                                            NTK - Profil | So 9.2.2008 1:49:29

                                                                            Muškařák ? Zvedá se mi kýbl ...

                                                                              NLaMa - Profil | So 9.2.2008 1:09:01

                                                                              netmik: pridej 800 a kup radeji tohle to http://www.tomi-korda.cz/rybarske/snowbee-zircon-xs/?page=shop/flypage&product_id=6714&category_id=000113&PHPSESSID=1ba03ccf2a4e236efd5c8c9a4e176a75 maj tam ted akci jeste dalsi 10% dolu a postovne neplatis a si na cene nekde 2,500kc a s prutem o nějakou tu tridu vys. Byt tebou tak nejake to kilco prihodim a jdu radeji do zircona ;) Sam sem ho chtel kupovat ale nakonec to vyhrala nova RS4 ;)

                                                                                Nnetmik - Profil | So 9.2.2008 0:23:33

                                                                                LSD: a jaký bys mi k tomu doporučil naviják?

                                                                                  NLSD - Profil | Pá 8.2.2008 23:40:05

                                                                                  MRKnato:
                                                                                  jo, vypadá o trochu líp jak můj, ale ten můj je zase značkovej

                                                                                    Nnetmik - Profil | Pá 8.2.2008 23:35:40

                                                                                    souhlasím, hned bych šel s takovou výbavou zachytat, musí to být paráda

                                                                                      NMRKnato - Profil | Pá 8.2.2008 23:33:13

                                                                                      LSD : tady se to asi nekoupí, nebo ano, vypadá to moc pěkně....

                                                                                        Nnetmik - Profil | Pá 8.2.2008 23:28:09

                                                                                        LSD:ale musí s tím bt pěkné pochytáníčko...

                                                                                          NLSD - Profil | Pá 8.2.2008 23:26:30

                                                                                          MRKnato:
                                                                                          je to trochu přes stanovený limit. Základ za tři a půl

                                                                                            NVýr - Profil | Pá 8.2.2008 23:25:45

                                                                                            lsd: 2200,- ???

                                                                                              NVýr - Profil | Pá 8.2.2008 23:25:14

                                                                                              lsd: :-)))))))) :-)))))))))))))) :-)))))))))))))

                                                                                                Nnetmik - Profil | Pá 8.2.2008 23:24:47

                                                                                                to právě moc očíhlé nemám ,ale právě že je úzká, záleží v jakých místech proud,ale jsou na ní i pěkné splavy. jinak dno většinou kamenné a je tam hodně jelců a potočáků,ale najdou se i lipani. jako nějaký dobrý komplet do dvou litrů by se hodil,ale něco přes bych unesl...

                                                                                                  NVýr - Profil | Pá 8.2.2008 23:23:44

                                                                                                  lsd: :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

                                                                                                    NLSD - Profil | Pá 8.2.2008 23:21:28

                                                                                                    do dvou litrů počítáš jenom prut, nebo komplet ???
                                                                                                    a na jakou pstruhovou vodu budeš chodit ??? (myslím jak je široká, hluboká, proudná, jakou má voda teplotu, co se tam v době od května do července líhne, jaké je dno atd....)

                                                                                                      NMRKnato - Profil | Pá 8.2.2008 23:21:13

                                                                                                      LSD : kolik to může koštovat, v Lídlu to asi nekoupím že?.....

                                                                                                        Nnetmik - Profil | Pá 8.2.2008 23:15:13

                                                                                                        pěkná fotka, doporučil bys mi nějaký eshop na muškařáky?vidím to tak do dvou litrů

                                                                                                          NLSD - Profil | Pá 8.2.2008 23:02:18

                                                                                                          netmik:
                                                                                                          protože první bývá vždycky NEJ a člověk na to potom celý život jenom vzpomíná, tak bych si pořídil dobrý a solidní na naučení asi toto

                                                                                                            Nnetmik - Profil | Pá 8.2.2008 22:37:10

                                                                                                            ty poslední vzkazy jsou pro: macek,což je nějaký kripl namyšlený co místo aby poradil a slušně něco napsal,tak je hned vulgární, opravdu některé lidi nepochopím. Ostatním děkuju za rady, vážím si jich

                                                                                                              Nnetmik - Profil | Pá 8.2.2008 22:35:58

                                                                                                              a chuju už vůbec ne, abys nenarazil...

                                                                                                                Nnetmik - Profil | Pá 8.2.2008 22:33:58

                                                                                                                jo,vím že jsi taky z Ostravy a to neznamená, že mi můžeš říkat ocas atd. jsi pěkně ubohý, já si nezačal

                                                                                                                  Nmacek - Profil | Pá 8.2.2008 13:49:38

                                                                                                                  netmik> dej mi rovnou kartu, ty chuju... sakra teď jsem se kouknul do tvý karty, a jestli mě naštveš, asi tě přijdu na baňu vytahat za límec - mám to tam 15 minut volnou chůzí.

                                                                                                                    NDoktor R - Profil | Pá 8.2.2008 13:25:42

                                                                                                                    Já sem začínal s ABU GARCIA prut Renegat aftma 5 cena byla necelích 3000,- a mám ho do dnes nechci se ho zbavovat mám ho jako zálohu ,myslím že na naučení příjemný proutek a dál uvidíš co a jak pak koupíš trojku na lipany pak koupíš nějakou sedmičku na jezero na kapry a štiky no a potom už jen budeš si přát nějakýho sage nebo loomise nebo něco jinýho dle finanční situace a nebo taky řekneš že to stojí za ho.... a prut ti bude ležet doma jak zdechlá mrcha.

                                                                                                                      NPike - Profil | Pá 8.2.2008 12:47:43

                                                                                                                      Miloš, ZN: Opravdu máte pravdu. Přestává to mít smysl.

                                                                                                                        NG.Moolis - Profil | Pá 8.2.2008 12:29:31

                                                                                                                        netmik: Kup si nějaký Shimano z nejlacinější řady, jak tak sleduju tvoje reakce, bude pro tebe dobrý ažaž. AFMA 5, 9 stop.
                                                                                                                        Pokud hodláš dostat odpovědi na výši, zkus se zamyslet i nad formulací otázky,

                                                                                                                          NLudaT - Profil | Pá 8.2.2008 12:29:20

                                                                                                                          Alešák: to víš nechtěl sem pro začátek moc zatěžovat netmikův rozpočet, aby zbylo na "kolečko" a šňůry.

                                                                                                                            Npasty19 - Profil | Pá 8.2.2008 12:28:36

                                                                                                                            Modrák: Už jsem si taky všiml, že jsem se spletl. A jinak číst umím:-)

                                                                                                                              NStanďour - Profil | Pá 8.2.2008 12:28:17

                                                                                                                              pasty19: Lépe čti.
                                                                                                                              Edit: Druhej jako vždy.

                                                                                                                                Nnetmik - Profil | Pá 8.2.2008 12:27:20

                                                                                                                                Cerebro: jasně,projdu to a dík

                                                                                                                                  NCerebro - Profil | Pá 8.2.2008 12:25:06

                                                                                                                                  Nebo si projeď ty starší otázky a pak se třeba můžeš zkusit zeptat jakej je mezi pruty rozdíl a co by bylo lepší atd... lepší než jen plácat rukama a hrabat se v hovnech

                                                                                                                                    NModrák - Profil | Pá 8.2.2008 12:24:42

                                                                                                                                    pasty19: Nauč se číst a dovyplň si kartu.
                                                                                                                                    Stanďour: Mámo, nech to a pojď domů, to je nějaká provokace ...

                                                                                                                                      NCerebro - Profil | Pá 8.2.2008 12:23:08

                                                                                                                                      netmik: no to víš muškaři jsou složité osobnosti. Každopádně stále jsi skoro neřekl co bys si představoval, kde budeš chytat jakou technikou, jestli je tam špatný přístup, stromy atd... a jak velké ryby si představuješ. Pak možná bych se omluvil lidem co jsem urazil a začal odznova. a strejka tě neurazil.