NRarach | Út 7.11.2006 21:34:48
NDavid Bek | Út 7.11.2006 20:03:04
to Rarach-když už se neuvidíme do konce sezony,tak určitě na jaře někam vyrazíme.To už budu mít i to TCRko:-)Já si moc rád hodím s tvoji Xi2
NDavid Bek | Út 7.11.2006 19:59:03
to Rarach-mě se ten víkend rozpadá:-( Vypadá to,že o víkendu v sobotu budu mít prac.jednání:-(Každopádně Ti ještě v pátek napíšu.
Za kolik se dá koupit blank IMX 260cm,4 klajna?Nebo spíš kde?
NRarach | Út 7.11.2006 19:36:32
David Bek : Mi sejří už jenom ten název, připomíná mi nějaký sluneční brejle, jinak strach nemám. V sobotu na Ohři pojedu, výjímka povolena, jedině že by napadlo 20 cm sněhu.
Pojedu na starou řeku, dáme tedy sraz ? Pokud pojedeš vem s sebou to VT 2, ať mám nějakou motivaci na jaro.
NDavid Bek | Út 7.11.2006 18:46:03
to Rarach-neměj strach ,že nástupce XP -Z AXIS bude horší.Počkej jak ho za nějakou dobu budete obdivovat:-)a na XP se ani nevzpomenete.To samé je to s VT2 a VPSkem.Je pravda,že ta výrazně modrá u VT2 se nemusí každému líbit,ale co do výkonu je zase o stupínek dále než VPS.Prostě si na ty nové výkonější modely musíme zvyknout:-)
NŘízek - Profil | Út 7.11.2006 13:54:46
Rrarach: jo, jo souhlas,to je spravna filozofie, taktez se snazim k rybe dojit na co nejprijatelnejsi vzdalenost, coz je nekde tech 25 m:-), ale az zase nekdy pojedu nad cinak, vydam se teda hledat onu magickou cesticku:-), ja taky vlezu vsude co to de, ale se 172 cm vysky mam ponekud mirny handicap-ktery se zase ztrati pri prebihani na pravym brehu stary reky:-).
NLSD | Út 7.11.2006 10:53:17
Rarach: naprosto s Tebou souhlasím, že nad číňákem musíš k rybě kvůli tomu lakušnickýmu sajrajtu a díky vlastní brodičce už taky lezu až k protějšímu břehu
Nmildas - Profil | Po 6.11.2006 22:26:34
Pike: Jasan, je to šílená opičárna.
chudas12: A pak člověk chytá hitlera pod špičkou prutu. Těmhle to ale nevysvětlíš.
drozďák: Přečti si znovu svůj příspěvek pro chudase12. Ty máš s tou gerontofilií fakt asi problém :-)))
Ndrozďák - Profil | Po 6.11.2006 22:07:39
chudas12: torpédo je na hovno, protože není obojživelný. A o ten měkkej břeh se ti neaktivuje roznětka. Palubní osmaosmdesátka bude stačit:-)
Nchudas12 - Profil | Po 6.11.2006 20:48:56
mildas - odporúčam prezbrojiť z belly boat, na u-boat, problematicky sa otáča na jazere, ale torpédo k brehu by určite umravnilo aj tých najfanatickejších bobkárov. Toto boli moje myšlienky, keď som bol ja atakovaný bobkármi:-))) No keď si niekto myslí, že mu odplaším ryby to je ťažká debata.
NPike | Po 6.11.2006 20:44:10
Mildas: To se nevylucuje, jiste tam budou. Ale nasrali mne pekne, to jo
Nmildas - Profil | Po 6.11.2006 20:24:03
Pike: Ale i vtom šíleném "rybníku" sbírají velcí pstruzi. Letos jsem je tam viděl několikrát. Kapraři ale řvali, ať jim tam nelezu. Bál jsem se, že dostanu krmítkem do hlavy, tak jsem šel jinam.
NRarach | Po 6.11.2006 16:18:28
OK, tak jsem asi odvážnej nad číňákem pokud neteče nad 20 znám cestičku na druhou stranu (do kouta¨), až na jedno kritický místo bezpečnou. Z důvodu, kterému tady mimo Řízka nikdo nevěří se vždy snažím dostat k rybě co nejblíž, takže než bych jednou či dvakrát blbě hodil, přebíhám a najdu si nejprve to nejlepší místo a pak tam na aktivitu čekám.
NŘízek - Profil | Po 6.11.2006 10:01:12
Rarach:Ale jo,:-) Myslim zrcadlo pod soutokem s nahonem, jak tam maj bezdomovci chaticky, tak ve spodni casti za 15, ale i 10 kubiku, kdyz se ryby rozhodnou sbirat u pravyho behu nebo na prostredku, tak tech 25 m je nutnost. Nemluvim o pod cinaku ale o nad cinaku:-), zase- sbiraji-li ryby nad jezem v koute,nebo i o neco vys u pravyho brehu, musis zase hazet +- 25m, nemeris-li teda 2 metry, to si tam potom zabrodis, uznavam:-). Zacatek libocan sice dojdes, ale uz o par metru niz ne. Kdyz ryby sbiraj na hloubce u levyho brehu tak je to stejne v haji:-). To same v podstate plati i o stodole, tam se teda da jakz takz chytat z obou brehu, ale kdo to ma furt prebihat:-)
NPike | Po 6.11.2006 9:48:38
Rarach. Ono kolikrat i zalezi, jak odvazny si brodec. Tudle ve Stroupci sbirala ryba taky docela daleko, ale nechtel jsem si namocit krabicky, takze daleky hod by se hodil. Otazkou je, jestli bych to pak zasekl, protoze ryba sbirala v hodne blbem proudu, takze vest musku bez brazdeni nebylo uplne jednoduche. No, byla by to prdel.
NRarach | Po 6.11.2006 9:27:52
Řízek: Čínák a zrcadlo ne, tam 25 nepotřebuješ ani náhodou, navíc pod Číňákem rybu doběhneš. Libočany, jo OK ale i tam se dá kus dojít a nad jezem je to jak píše Pike.
NPike | Po 6.11.2006 9:08:06
Rarach: No ac jsem na Ohri minimalne, tak treba v Libocanech nad jezem se kdysi daleke hody docela hodily. Zabrodil jsi z leve strany a ryby casto sbiraly hodne daleko. Ted uz je to pase, ted je tam nad jezem jezero okupovane rodpody, tripody, kyblem futra a Flajzary
NŘízek - Profil | Po 6.11.2006 9:07:20
Drozdak: na ohri mi nesahej, za lonsky a letosni rok mam z ni tech Po nad 50 cm zatim 6, z toho 4 na sucho:-))
NŘízek - Profil | Po 6.11.2006 9:02:26
Rarach: jsou mista kde tech 25 metru hodit potrebujes, kde rybu zaseknes a v klidu vyndas, hned Ti jich par vyjmenuju: Cerpacka, Cinak, Zrcadlo, Hriste, libocany, rozlitina u rybnan, niz nevim. Ja na to mam 696 XP. Kdyz si chce koupit, 590 TCR, tak at si ho koupi, na dlouhou suchou, mokrou a lehkyho strymra to je skvelej prut, kratka nymfa s tim bude voser, protoze se bude na kratko diky akci prutu blbe pokladat. Z hlediska univerzalnosti, bych spis volil tu 6, sezene se na ni uz vetsi skala potapivejch snur, nicmene ty vlastne muze vrazit i na tu 5:-). Tech 25 m s chrostou se teda da v klidu hodit i tim petkovym VTeckem, ale kdyz si chce nekdo udelat radost a ma na to, proc ne:-)))
NRarach | Po 6.11.2006 8:24:03
Chudas12: Kvalitu Mercedesu či Volva a jiných značek opravdových aut, Ti krátkodobě zaručí i škodovka a ostatní korejci, bohužel z dlohodobého hlediska je jejich kvalita silně pochybná a zcela bez záruky. Proto je Sage je Sagem i bez vymývání mozků, ty pruty prostě daleko pomaleji stárnou, i proto se strhla taková panika a nákupní chaos při ukončení výroby blanku XP, zatímco u jiných se toužebně očekává nový model, u Sageho by všichni zůstali u XP, stejný problém mají i milovníci VPS, přestože údajný nástupce VT 2 má skvělý ohlas..
NMiloš_Dia | Po 6.11.2006 8:23:07
pěknej vývoj, tento týden by měl být rozhodující
Nchudas12 - Profil | Po 6.11.2006 8:01:13
ZN - Sage sú určite kvalitné prúty, ale za ktorými je poriadne vymývanie mozgu a marketingová politika, kvalitu "Sage" je v súčasnosti schopný robiť ktokoľvek
Nšeptal - Profil | Po 6.11.2006 7:50:35
Tomu říkám vývoj debaty. Nejdřív se tu řeší problém s větry pomocí šňůry, pak orgasmus dosažený díky technologii Shimana, a končí to gerontopornem. :o)
Ndrozďák - Profil | Ne 5.11.2006 15:04:09
Rarach: orgasmus ze Shimana??? Hmmm, tak to je slušnej hardcore. Skoro jako vyvrcholení z fotky stokilový šedesátiletý báby...
NRarach | Ne 5.11.2006 14:15:19
Baron: No jo, takovejch už bylo. Koukni na Šimáno, taky kde nic tu přehazovačka a dneska?? Jak se z nich Tychler skoro udělal, už ví každé malé dítě.
NBaron 007 - Profil | Ne 5.11.2006 14:03:21
medved: Jo, v prutech urcite. Ale snury tradicne nikdy nevyrabel.
Nmedvěd - Profil | Ne 5.11.2006 13:59:17
Baron:že Ty jsi nečetl,že Sage je jen jedno a že se mu všichni stačí pouze přiblížit?
NBaron 007 - Profil | Ne 5.11.2006 13:54:12
Performance taper je docela verne vobslehla 3M XXD, nebo Expert Distance.
Ndrozďák - Profil | Ne 5.11.2006 13:51:07
ZN: dík, už v tom mám jasno. Já znal jenom TCR Performance Taper.
NRarach | Ne 5.11.2006 13:47:59
ZN: tak jo, já už budu hodnej dědečku. Zase tady dneska řeším problém s klimačkou, jak je venku zima mám na vyšetřovně taky zimu, ta sviňa mi reaguje na vnější podněty jak je venku zima, tak mám zimu i uvnitř, čím to asi je? Zapni si topení , jsem udělal!
NZN - Profil | Ne 5.11.2006 13:35:03
Rarach:
u nás v království je dobře. S tím vízem... nezlob a přimluvím se.
NRarach | Ne 5.11.2006 13:00:50
ZN:Tak to jsem v pi...., no nic jdu to zase schovat, jak je u Vás v království? V květnu tam zase máme nějakej seminář, tak když dostanu vízum na víc dní, zůstanu déle, bydlet budu asi na Pustevnách, uvidíme jak se Kodak vytáhne.
Njiris - Profil | Ne 5.11.2006 12:58:42
Rarach - jaký typy lajn na to IMXko používáš? díky
NZN - Profil | Ne 5.11.2006 12:40:00
Rarach:
k tomu měření. Když to nezměří Chachar a Pike nezapíše, stejně to neplatí.
NRarach | Ne 5.11.2006 12:10:58
ZN: nene už ho mám na stole, třeba mi pak prodáš to svoje XP a já Ti dám nové IMX, čekám až bude v Lounech na Schelce sleva a hned tam pro něj k Alešovi mastím.
NZN - Profil | Ne 5.11.2006 12:06:18
Rarach:
ser na pásmo, je to fuck. Vohře je kouzelná řeka, je škoda plýtvat časem.
NRarach | Ne 5.11.2006 12:02:04
Zítra po obídku vyrazím na Vohři, vezmu si s sebou pásmo a pokud je to třeba 18,5 metru tak sežeru rybu, ať máte klid nebo vobjednám ještě rychle to XP.(chuckle)
NRarach | Ne 5.11.2006 11:55:36
Souhlas vítr je sviňa, já taky házet neumím, zcela jistě o moc víc něž těch 20 m nehodím, přesto tuhle délku mám nacvičenou poměrně slušně, bo tak házím od května téměř každou vycházku na Vohři, ono to tam se streamrem ani jinak nejde.
NVláďa S. - Profil | Ne 5.11.2006 11:54:49
Hmm, za chvíli na ně vyrážím. Hlásí vítr a ž o síle vichřice, vlastně se nedivím, že mi občas někteří nerybáři říkaj, že jsem magor :-) Jestlipak chytnu víckrát rybu než sebe? Ale věřím, že 20m dnes s pětkou nedám...
NZN - Profil | Ne 5.11.2006 11:53:39
Rarach:
já na ryby můžu, ale nechce se mi :-)
Nmedvěd - Profil | Ne 5.11.2006 11:49:00
Jelikož neumím házet, nemohu se do této diskuze smysluplně zapojit.Ovšem soulasím s tím, že vítr je sviňa.A to mám i šestku
NRarach | Ne 5.11.2006 11:46:13
ZN: Tak jo, zase nemůžem na ryby co? Proti větru fakt ne, ale vítr není na Ohři takovej problém.
Jiris: Mi poradil Buko jak na to a taky jsem změnil lajnu na radu jistého závodníka, na novej prut přestože je v šestce není šestka ideál , kupodivu to fakt lítá líp.
Njiris - Profil | Ne 5.11.2006 11:40:13
Rarach - spis to bude lajnou, Ivoškovi to taky nelitalo :-)
NZN - Profil | Ne 5.11.2006 11:39:50
Rarach:
já si myslím, že to není jen tak a že to každý nedá. Já s pětkou rozhodně ne. Větr je větr. Šestku teda nemám, ale nejsem si jistý, jestli by mi ta šestka ve větru až tak pomohla. Snad jsi ale nemyslel po větru ve vichřici?
NRarach | Ne 5.11.2006 11:30:44
ZN: chytám na ty malé pstruhové a v poho, na Ohři je hodně místa, téměř vždy se dá postavit tak aby to letělo, samozřejmě jsem nemyslel zonkery s hlavama 6 mm, jo ve vichřici to pravděpodobně nedám, ale to zas nelezu do vody, myslím, že s jedním či dvěma mezihody to dá každej kdo jenom trochu chodí lapat.
Jiris: mám stejný IMX, ale asi jiné ruce a třeba i lajnu.
NZN - Profil | Ne 5.11.2006 11:27:00
drozďák:
ne, na TCR je TCR Performance Taper a trošku jiná. Je dlohá tuším 36 m a má delší těžší část.
Njiris - Profil | Ne 5.11.2006 11:10:03
rarach - asi mas jiny IMX nez ja, 20 m to s nim fakt nedam :-)
Ndrozďák - Profil | Ne 5.11.2006 11:09:53
ZN: já se v tom moc nevyznám, ale není to šňůra zrovna na to TCR?
NZN - Profil | Ne 5.11.2006 10:53:35
Rudo, to mě budeš muset někdy naučit, to vyhození jako hovno na 20m v každém počasí.
Pike:
SAGE Performance Taper.
NPike | Ne 5.11.2006 10:37:39
Kdyz jsme u toho XP, jake snury mate vyzkousene na petkovem XP?
Nrarach - Profil | Ne 5.11.2006 10:27:26
Dave: Tak, OK to si myslím od začátku, prostě ho chceš, nejde o tu rybu v dálce tam hodíš i XPéčkem!
NDavid Bek | Ne 5.11.2006 9:57:10
to Rarach-nevím co Ti mám pořád vysvětlovat.Když někde v dálce sbírá ryba,tak se prostě o ni pokusím a to,že to předem vzdám-nechápu:-)Vím,že ji mohu ztratit,ale taky nemusím!To tam potom nemusím chodit!
XPéčka mám doma taky-jsou to nejlepší mušáky co, mám,ale chci taky něco jinýho,to je můj hlavní důvod
NRarach | Ne 5.11.2006 9:40:37
Dave,Dave, Dave: něblbni mi hlavu, Kde je na Ohři místo aby jsi si nemohl dojít za sbírající rybou na10- 15-20 m???? I kdyby jsi ho snad našel a těch 25 m na tu rybu hodil a ona ti to vzala a nedej bože to byla ta padesátka, jak jí dostaneš ven? Jistě bude mít dost volné šňůry aby ti rovnou zajela do trávy a jsi v prdeli i s ambulancí, když tam nemůžeš dojít.
Každej tady o XP básní, mnoho lidí ho na Ohři používá, chápu, že chceš TCR, ale Ohře není ten pravej důvod. 20 m tam vypálím Bukostreamer s tungstenovou palicí z šestkovýho IMX jak hovno za každého počasí.
NDavid Bek | Ne 5.11.2006 9:09:02
to Rarach-blázny si z tebe nedělám.Psal jsem " sbírá "když ryba sbírá tak po ní nebudu házet goldy!
Nrarach - Profil | Ne 5.11.2006 8:33:54
ALL: Dobře děláte, viď Mildas!
Barone: je tam málo zatáček a když už tam nějaký jsou, tak jsou moc přehledný, musíš si najít jiného průvodce.
Ndrozďák - Profil | So 4.11.2006 23:21:17
Mildas: A kolikrát si ho tam za poslední tři čtyři roky chytil?Pro rejpaly - vím dobře, že tam ještě jsou.
Nmildas - Profil | So 4.11.2006 22:28:48
drozďák, Baron: A kde jinde chcete chytit půlmetrového potočáka na sucho ?
Ndrozďák - Profil | So 4.11.2006 22:06:01
Mich auch nicht. Ogra aga už je pasé
NBaron 007 - Profil | So 4.11.2006 21:47:52
Jo, a Ohre je ded river. Uz me tam nikdo nedostane.
NRarach | So 4.11.2006 21:45:48
Dave: Jsem na Ohři pečenej vařenej a když pode mnou sbírá ryba 25 m tak po ní neházím těžký nynfy, leda bych jí tou nynfou chtěl strefit do hlavy a rovnou zabít, tak si ze mne nedělej blázna. Navíc jak chceš poznat záběr v tolikém lakušníku a jak tu rybu chceš dostat k sobě. Těžkou nynfu házet daleko ano, chápu.... na Ohři nevyužitelné.
NBaron 007 - Profil | So 4.11.2006 21:39:13
Kdyz uz na hazeni tezkych nymf tak sestku.
Petkovym skoro cimkoliv tech 25m hodim, i s stika streamerem. Neni to klackem. 25m je hovno, i do vetru (zrovna ne stika streamer), bo ten vitr aspon tu snuru hezky v backcastu srovna.
TCR je na lehtani hranice 40m. A basta.
NDave | So 4.11.2006 21:19:54
to Rarach-to TCR snese i velkou zátěž.Můžu lovit s velmi těžkými mouchami v silných proudech na Ohři např. a kdekoliv jinde.Prostě můžu mu naložit.To třeba s pětkovým XPéčkem moc nejde,pak ten klacík docela trpí.Jsou i místa kde opravdu potřebuji dohodit dost daleko(Ohře)atd a to TCRko mi to může hodně usnadnit.Nedávno se mi stalo právě na Ohři,že podemnou sbírala pěkná ryba tak na 25 metrech.Řeknu Ti,pěkně jsem se nato nadřel nehledě na to,že byl hroznej vychr-proto fast.Četl jsem zahraniční recenze a všude ho chválí.Hodně ho porovnávaji s LOOMISem GLX. . .
NRarach | So 4.11.2006 21:03:41
DB: Škoda takovej klacík by se mi přesně hodil do sady, přesto si myslím, že pětky samozřejmě již v zárodku mají svoje funkce tak nějak vštípeny a streamer tam rozhodně chybí nebo není rozhodně to co se od pětky očekává, (vím, že ho nechceš na streamer) přesto stále tak trochu postrádám smysl kupování další pětky, i když bude třeba superfast, zvláště po té Tvé recenzi VT 2 a využití lovu na blešouny a goldy....fast a jako na co?.
NDavid Bek | So 4.11.2006 15:53:01
to Zn,Baron-já bych ho potřeboval na zatížené blešouny,goldy atd.Ta šestka na to nebude moc ideální
NZN - Profil | So 4.11.2006 15:49:56
DB:
já ho v ruce měl, na strýmrování určitě výtečné.
NBaron 007 - Profil | So 4.11.2006 15:39:13
David: Nemel jsem ho osobne v ruce. Ale mam to od vice lidi kterym se da verit.
NDavid Bek | So 4.11.2006 15:28:49
to all-klucí,díky vaše názory
to Baron-říkáš,že to TCRko na šestku by bylo good?Měls ho vruce nebo na rybách?
to Rarach-v pětce mám Vt2,290cm a zbavovat se ho zatím nehodlám.Je to hodně dobrej prut.Jinak já na pětku odchytám skoro celou sezonu,proto rozšiřuju pětkovou řadu o pruty různých délek a akcí pro pokrytí všemožných způsobů lovu.
NZN - Profil | Pá 3.11.2006 21:32:50
SAGE je standard, vše ostatní se mu snaží přiblížit nebo ho kopírovat.
NPike | Pá 3.11.2006 17:13:47
Ja bych sel do Shimana Compre. O Shimanech psal i Tychler v Rybarstvi, spatne pruty to nebudou.