Vaše zkušenosti s peletami od chyť a pusť

jaké jsou Vaše zkušenosti s peletami od této společnosti. Mají docela slušnou cenu a zajímavý výběr od klasických válečkových až po kuličkové.
Zkoušel jsem zatím halibutky a robinred original a dá se říci že je to docela účinná nástraha.
jak jste na tom vy?
Autor diskuse: kožich007 - Profil , 31.10.2011 kaprařina - nástrahy, návnady

kožich007 - Profil | St 12.10.2016 20:14:50

kouly >> ahoj
tady chytá každej. Já byl s parťákem na závodech a skončili jsme třetí. Pomohlo nám k tomu hromádka kuličkovejch pelet o chyť a pusť a také dárky co Jarda rozdával před začátkem závodu na losování. Dal tam ten novej dip a nějaké ovocné pelety. Což bych řekl dokázalo taky aspoň v té nečinnosti přilákat. Jinak los dobrej, ale na blátě celej víkend od pátku ráno. Tady přidávám zlatou rybku chycenou pár minut před koncem.

kožich007 - Profil | Ne 10.7.2016 20:07:46

hajanek70 >> ahoj tak jsem je zkusil a fungují (ano jsou trochu jiné ale na funkci to nemá vliv:)). Byl jsem 5 dní u vody a krmil jsem jen redkama a k tomu jsem zkusil k nim přidat řepkové peletky. Rybky kousaly a bylo to v pohodě, na vlasu jsem použil kuku peletky a na druhém proutku jsem použil pampelišku. Dle mého to vše šlape jak má. Tady jeden z večerních kapříků.

teo07 - Profil | St 12.8.2015 22:25:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

dříve mě lakalo chytit si jesetera,6h na letinech stacilo to bylo dílo jooo pelety jedou

teo07 - Profil | St 12.8.2015 22:21:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

opčas vyrazim na sumce letošní 140cm 21kg je jich tu nak moc,tak se to musí regulovat

teo07 - Profil | St 12.8.2015 22:07:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

tento kapr mej pouze 60cm doufam že ho potkám při 80 jo to bude tele

teo07 - Profil | St 12.8.2015 22:03:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Posílam toho předloňského 16,3kg

kožich007 - Profil | St 12.8.2015 19:28:43

tak tohle se povedlo na robin red original jednomu našemu kolegovi,
zde článek ze stránek https://www.chytapust.cz/Magazin/Zpravy-od-vody/12-​hodin-na-Berounce-s-peletami-Chyt-a-pust#

"Posílám úlovek z mé 12ti-hodinové výpravy na mé nejoblíbenější řece Berounce. Ani ve snu by mě nenapadlo, že si posunu svůj osobáček z této řeky z 16,3kg na 18kg, a to za pouhé dva roky a opět na pelety od Jardy Kučery. Tyto pelety jsou smrtící kombinací, proto bych byl rád, kdyby byly používány jen metodou Chyť a pusť.

Nástraha: Robin Red Original 20mm

Vybavení: Prut Shadow od Chyť a pusť
Návazec: Sufix Sheath Skin 25lb
Haček: Fox Armapoint velikost 5

Čas záběru: 4h 50min
Doba zdolávání: cca 10min

Jen pro zajímavost: letos v červnu se my povedlo ulovit na řece Labi kapra, jikernačku, narvanou k prasknutí kolem 21kg a to během prvních 4 hodinách lovu a opět na pelety od Jardy Kučery. Bohužel díky mé hlouposti a nepřipraveností jsem o kapra přišel před focením.

S pozdravem Teo07"

PS: takovou rybu moc lidí nechytne a to ani na soukromáku a možná ani v zahraničí. Další fotky na uvedeném odkazu na článek

kožich007 - Profil | Ne 5.7.2015 20:06:14

takhle chutnaj peletky chyť a pusť rybkám

kožich007 - Profil | Pá 12.6.2015 20:38:18

yvana >> pěkný, ale měla bys něco dělat s foťákem a nebo to spackal web úpravou?! Tak to já na tom byl poněkud hůř,a le s rodinou prostě paráda a ten klid.

kožich007 - Profil | Út 12.5.2015 19:01:11

za mně tedy peletky ovocné od chyt a pusť dobrá záležitost a samo halibutky a robinredky na zákrm taky pecka. Dále vleká radost s proutkama a z nového stojánku (nekoupen u chyť a pusť) na kterej se mi vejdou 4 proutky. hlavně je to českej výrobek od daemons.cz a je to fakt pecka, celokov adost stabilní. Ještě budu muset řešit trochu více kvalitnější bojku, ta moje samodomo není moc vhodná na hloubky větší než 8 metrů.

kožich007 - Profil | Po 11.5.2015 18:48:48

tak jak se vedlo o víkendu? Já byl s kámošem na rybách od čtvrtka až do neděle a povedlo se to suprově. Dohromady nachytáno 32 kaprů s průměrnou hmotností 14 kg (6ks nad 16 kg) Bylo to super. Já chytal na kuličky od mikbaits a ovocné peletky od chyť a pusť a kámoš chytal na peletky halibutky chyť a pusť a na kuličky. Zakrmovalo se peletama chyť a pusť. první den nic moc, ale druhej se to rozjelo a bylo to super. V noci nás nechali kapři spát, ale přes den to se cpali.

yvana - Profil | So 24.1.2015 21:48:47

kožich007 >> Dneska jsi mohl mít i to kafíčko i s přednáškou:-)
svatá trojice pohromadě:-)

kožich007 - Profil | So 20.12.2014 18:05:09

tak kdo tam sjede? já bych jel jen nemám jak něco by se určutě hodilo a pokecat s klukama by taky nebylo špatný :)

yvana - Profil | Ne 11.5.2014 21:30:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera si vylepšil na Orlíku i svůj osobáček Jirka Milý frotmen a zpěvák skupiny PALICE.Kapr byl chycený na originál halibutku 20mm.

yvana - Profil | Ne 11.5.2014 18:57:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dík patří Jardovi Kučerovi,že poslal včas a hlavně čerstvé kuličkové pelety,tím tahle dnešní ryba patří jemu,jinak příchuť brusinka http://www.chytapust.cz/Pelety/Chyt-a-pust-Pelety-k​ulickove-23mm-900g a do PVA peletky od Aminomixu.Bylo znát,že výpravy odjeli a je na vodě klid.

yvana - Profil | Pá 9.5.2014 19:52:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

cuchak >> Ahoj asi vím kde sedíš.jdou ti ryby?Tady je to jak na závodech,ale přeci jenom se zadaří a sám víš,jak je to ošemetný na Orlíku.dneska jsem vyzkoušela tyhle peletky http://www.chytapust.cz/Pelety/Pelety-RED-Halibut-1​0kg někdo říká,že to šit,ale já je dneska zkoušela,teda nejenom já a myslím,že ryby 60+ -80+ už jsou dobrý ryby:-))
Jinak moc tě zdravím a aby jsi neřekl posílám menší pekáčovou rybu:-)

kožich007 - Profil | Ne 4.5.2014 18:09:43

yvana >> ahoj holka. To ses mohla stavit na Letinách já tam byl s kámošem na 6 dní. Načapali jsme 78 ryb. Zakrmovalo se červenejma a hnědejma peletama od chyť a pusť a kámoš na ně nachytal velice podstatnou část svých ryb. Já jsem zkoušel nové boilies ode mně a tak mám asi 90% nachytáno na boilies.
Přihodím nějakou fotečku, spletla se i štička:))

yvana - Profil | St 30.4.2014 19:26:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

kožich007 >> Ahoj Martine,asi podle fotek poznáš kde jsem byla.:-)Výběr tam mají fakt špičkový,tak jsem si udělala radost a koupila tuhle tašku http://www.chytapust.cz/Tasky/Mivardi-Kaprarska-tas​ka-New-Dynasty fakt se mi tam vejde všechno co potřebuju a hlavně jsem sehnala Tracker oblečení,už mi zima nebude:-)samo,že jsem nakoupila i pelety.

kožich007 - Profil | Út 24.9.2013 21:11:28

tak jsem byl minulí víkend na závodech na Letinách a ze 14 jsme byli 11. Máme za to že to nebyl tak špatný výsledek na naše první velké závody a hlavně i po ne moc šťastném losu. I tak se něco načapalo chytali jsme na robin red peletky od chyť a pusť a určitě to byla dobrá volba. Zde nějaká ta fotka

kožich007 - Profil | Po 2.9.2013 19:50:31

Casio >> docela mne to překvapilo, já koupil halibutky a kámoš vzal ty redky. Jsou docela zajímavě mastné a hlavně tvrdé a ve vodě dostanou zvláštní mastnej slizkej povrch. Je to úplně jiná peletka (asi to už víš sám když je máš doma). Já je původně bral s kámošem taky jen na zákrm, ale pak jsem to cpal na vlas a pecka. Na svazovce jsou sice po té co se zmenší okamžitě atakovány bílou rybou, ale aspoň se člověk nenudí. Jak jsem už kdysi někde psal, jsou revíry kde fungujou redky a halibut ne a pak naopak.
jinak takhle se to taky dá :)) ten je na redku, ale šlo to tam i na halibutky

TonikKK - Profil | Po 22.7.2013 8:52:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

o víkendu to na robin redky žralo jak vzteklý....

kožich007 - Profil | Pá 12.7.2013 20:14:12

honzulaw >> tak doufám že se dostaneš na nějakou pěknou rybu třeba jako tahle (pro mne hezká)

kožich007 - Profil | Po 8.7.2013 19:51:21

borecrybář >> díky, chytal sem na halibutky a robinky od chyť a pusť. jinak neboj prodejna bude tam kde byla a jen o pár metrů dál bude další část, tudíž větší prostory k prodeji a to je pro nás co si tam občas zajedem jen dobře, bude z čeho vybírat. skusil jsem udělat fotku z videa z auta no a je tam i napsáno kam dál jít abys se dostal do nového kšeftu a tamdy přez mazdu vlezeš do nové části prodejny chyt a pust

kožich007 - Profil | Ne 7.7.2013 20:14:53

tak lidičky v pátek když jsem jel na víkendovou rybačku pod Plzeň, jsem se cestou stavil u chyť a pusť. Je to k vsteku jak prodejna vypadá z venku po požáru, ale zase díky požáru se rozšířili prostory, "náhradní" prodejna bude součástí a tak dojde ke zvětšení prodejní plochy. Je to fakt pecka a to hlavně že v novejch prostorách si v klidu poskládáte i prut dohromady a dáte ho na vejšku :). Jinak něco pozitivního a to že peletky od nich jsou jako dřív jen za lepší cenu a na 100% fungujou, přechytali jsme s klukama rybník v Letinách a to bylo, alespoň u mně na pelety od kluků z chytapust. nějaká ta fotečka.

mirdas7777 - Profil | Čt 30.5.2013 11:23:26

Tak jsem na zkoušku koupil chyt a pust pelety robin red a 8mm a 12mm , a byl jsem zatím jen 1 zkusit , a rybka se podařila, potěšila a ihned puštěna 43 cm. Jen si lámu hlavu zalit ? http://www.fishhunter.cz/www-rybarskepotreby1-cz/es​hop/31-1-KRMENI-NA-RYBY/0/5/4387-Dynamite-Baits-Liq​uid-Attracant-Robin-Red-250ml myslím tím 8mm kyblík 4kg na vnazení a chytání ? Mám to doma a nejsem si jistý.

TonikKK - Profil | Po 27.5.2013 20:13:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj všem :-) jako vždycky jsem chtěl začít číst diskuzi od začátku, ale nějak jsem to nezvlád :-))) omlouvám se, přesto mi zdejší "pomluvy", nebo jak to nazvat nedávají smysl. Abych Vám to pověděl od začátku....Peletám a bolies jsem nikdy moc nevěřil. Všechno velká balení, všechno za celkem velké peníze, všechno strašně super a extra výborný....Nechtěl jsem v tomto případě volit metodu "pokus omyl", protože by to moje peněženka asi nepřežila :))) Nebo spíš já...No zpátky k peletám :))) Koupil jsem si nějaký "levnější" minipeltky od Mivardy, to mi teda nějak nefungovalo, tak jsem se dál držel klasických feederových nástrah, jako jsou červíci, kukuřice, domácí rohlíkáč atd. Pak jsem ani nevím jak narazil na pelety Chyť a Pusť, myslí, že se ke mě dostal jejich leták... Na eshopu se mi líbilo víc věcí, tak jsem si něco objednal, ale hlavně jsem se těšil na peletky Robin Red 8 mm a Olej Robir Red k tomu :) naložil jsem si jich pár a když jsem vyrazil k vodě, byl jeden z těch dní, kdy na prochytávaném revíru zrovna nikdo nic netahal.... Mě se na dvě tyhle peletky povedlo několik cejnů a krásnej kapřík 53 :) včera se mi za 5 hodin povedlo na stejné peletky chytit 3 kapry kolem 50 cm a mám pocit, že mě ještě několikrát zachrání od zera :) zatím jsem fakt spokojen, tak uvidím, jak budou fungovat další "ochutnávky" :-) za mě je to OK a je mi to totálně FUK kdo to vyrábí, cena je dobrá a mě to funguje :) Neříkám, že to jsou nejlepší pelety na světě, ale určitě nejsou špatný, uvidím co další produkty :)

noční ryba - Profil | Pá 26.4.2013 21:14:32

kožich007 >> to neva, šak to není tak důležité..))
Pěkný večer přeji a pomažu do pelechu..))) Já dneska vytvářela tohleto...

kožich007 - Profil | Pá 19.4.2013 20:19:31

tak tenhle se mi povedl na Letinách u Plzně. první a prozatím jediný kapřík kterého jsem letos dostal ven. Zakrmoval jsem peletama halibut a chytal jak na koule od mikbaits tak kuličkové pelety od chyť a pusť. ať se vám všem v novém roce daří a mnoho krásných velkých ryb na prutě