Co by jste zakázali nebo naopak povolili ve výkonu rybářského práva ?

Návnady,nástrahy,doby lovu, množství úlovku, lodě, prsačky apod. ?
Autor diskuse: Vydrinka - Profil , 11.1.2026 všeobecné - ostatní
160 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NTEZAR - Profil | Ne 11.1.2026 14:24:03

Za mě především zrušit průvodce a závody z lodí.

    Nrazisdas - Profil | Ne 11.1.2026 15:10:01

    Vojta78 >> Jasně že je maj rozdrbaný, když je během roku xkrat chytí a pustí. U kapra bych zavedl chyť a sežer a bude po problému. A do trofejních velikostí dorostou pouze ryby co projdou přirozeným výběrem🤟🤣

      NTEZAR - Profil | Ne 11.1.2026 21:21:15

      jirka a pepa >> Tak jo-1.Ten,kdo učí druhé soustavně chytat ryby,je krátkozraký pro budoucnost revíru,kde to praktikuje.2.Cílem je jen zisk a to bezohledně k rybám i přírodě.3.Čím víc rybářů, tím hůř pro všechno kolem vody.Je to vidět s odstupem let na stavu našich vod.A výmluvy, že je průvodce naučí správnému chování,jsou jen slaboduché kecy.Zisk na úkor všeho je tím,co za průvodcováním stojí.

        NMartin M. - Profil | Po 12.1.2026 13:09:59

        BigFlies >> Zni to hezky, ale bojim se, ze pokud bude rybareni zbaveno moznosti ulovek usmrtit a vyuzit jako potravinu, ztraci svuj puvodni smysl a meni se v aktivitu, kde jsou ryby redukovany na prostredek zabavy. To povede k snadnejsimu uplnemu zakazu rybareni.

          Naleš vavřina - Profil | Ne 11.1.2026 14:28:49

          Echoloty, live sondy a spalovací motory - to by vyřešilo mnohé... no a jako bonus na větších vodních plochách hajene úseky.

            NSharry - Profil | Ne 11.1.2026 13:48:28

            no hlavne by to chtelo sjednotit!! ...
            v ramci CRS je tolik rozdilu mezi jednotlivymi kraji, ze mi to hlava nebere!!

              NTomášV - Profil | Ne 11.1.2026 16:14:28

              zrušit horní míru kapra na vodních plochách s rozlohou pod 10 ha. "K něco" na každý louži je pěkná 3,14čovina.
              Viz SÚS.

                Nčolkař,zloch - Profil | Po 12.1.2026 20:45:09

                medvěd >> nevím jak kde, já jich s přáteli letos nasazoval 5 000 , rybky 10-12cm.Na podzim se chytali Ca 18-20cm, snad přežijí kormorány a zimu 👍

                  NSkříťa - Profil | Ne 11.1.2026 19:11:49

                  Klidně bych zakázal lov na živou rybku. Dravci vezmou i dobře odprezentovanou mrtvou, tak proč tu živou nástrahu všelijak prošívat a trápit ji? :-o Stačí ji klepnout a správně nastražit.

                    Nmedvěd - Profil | Ne 11.1.2026 17:20:58

                    Vévoda z Wellingtonu >> všude ve světě chýta každý kdo má do prdele díru.Nikde po mne nikdo žádný zkoušky nechce..Nedodržuješ,porušil jsi naše pravidla už u nás povolenku nedostaneš.Hotovo

                      Nmilanpindryc - Profil | Ne 11.1.2026 17:05:10

                      Vydrinka >> 40 u PP i Li me prijde jako rozumna mira. Pokud tam ty ryby nejsou tak se jedna o celorocni hajeni coz je v poradku.

                      Ca 55, S 65, Ok 30 by mel byt taky standard.
                      Do 10 dravcu na povolenku.
                      Rybka 15+.
                      Omezit lode v listopadu a prosinci kuli kokotum co tahaj 30cm Ca z 15m

                      A zrusit miru kapra.

                        Nsiluri - Profil | Čt 15.1.2026 8:57:00

                        To je sama nastrazka, trapenie cielovych ryb..
                        Ale jako k tomu dojdu makkyse a obruckavce?
                        Chcem tu verejne vystupit za prava dazdoviek, kostakov a ostatnych nevinnych potvorov!

                          NJaro-mir - Profil | Út 13.1.2026 22:46:18

                          Ja osobně bych zakázal výdej rybářských lístků a povolenek cizím státním příslušníkům. Udělal bych jednodenní , třídenní a týdenní povolenku pro cizi státní příslušníky. Jejich cenu bych si představoval v řádech vyšších tisíců. Proč? Aby se od vody dostali pryč Ukrajinci a jim podobní.

                            Nčolkař,zloch - Profil | Po 12.1.2026 12:31:46

                            Valuček >> nonstop je hovadina, neznám nikoho, kdo dokáže být u prutů 24 hodin v kuse tak, aby s nimi mohl bez prodlení manipulovat.Chytání se samosekem na koule při chrápání v bivaku s příposlechem, kdy kolikrát rybář nejde ani vzbudit vidíme u Labe hodně často 👎

                              Npepa-č - Profil | Ne 11.1.2026 17:45:43

                              v roce 2024 bylo vykazano 32 635 štik, 50 735 candatu.

                              clenu je v CRS 265000. cili vychazi cca 0,12 štiky na clena. na kazdého 8,12tého jedna.
                              u candata jeden candat na 5,22tého člena. a 0,19kusu na člena.

                              takze takove veci jako 10stik rocne opravdu hodne resi. v tom to urcite vezi.

                              ale je to libive heslo.

                              premyslet boli.

                              edit: (nezapocital jsem pstruhovky, ale to jsou stovky kusu na cele crs. zanedbatelne)

                                Nhydrolog - Profil | Čt 15.1.2026 8:43:06

                                Knapík >>myslím ze všichni sumcari co znám by vouse nevzali ale jsou ochotni nastrazit cokoliv aby toho vouse chytili.

                                  NKreja - Profil | Út 13.1.2026 16:53:35

                                  Sice to není přímo téma této diskuse a napsal bych jinou věc která se mi desetiletí nelíbí a to (ne)zveřejňování
                                  informací jaké měl svaz výsledky za rok.To znamená jaký je zarybňovací plán jak se plní dále tabulky kolik ryb se vysadilo a kolik chytlo.My dáváme peníze svazu který s nimi hospodaří ale jaké jsou výsledky to nevíme.Je pár dobrých organizací které zveřejní aspoň něco a jsou jiné kde to zazní na výroční schůzi a hotovo.A jde to od místních organizací až nahoru.Ještě loni měl náš kraj v odkazu statistika úlovků poslední zápis v r.2021.
                                  Zveřejňování těchto informací by mělo být zakotveno jako základní povinost organizace.Jinak je to jako když dáte peníze do fondu který vás vůbec neinformuje jaké má roční výsledky.

                                    NKnapík - Profil | Po 12.1.2026 14:10:07

                                    K tématu otázky :
                                    Zakázal bych u vody chlast, chrápání s nahozenými pruty (což svým způsobem zakázáno je, ale málokdo si z toho dělá hlavu) zrušil K70, polovinu financí dávaných do kapra bych přesunul na jiné druhy ryb a výrazně bych omezil rybářské závody.
                                    A všichni rybáři by si museli povinně udělat poznávačku min. 20 druhů ryb, bez jejíhož úspěšného složení by prostě na papíry neměli nárok.

                                      NMalšínec - Profil | Ne 11.1.2026 15:14:55

                                      Zakázat používat okouna a lína jako nástražní rybu a snížit počet ponechaných kusů aspoň na dva denně.

                                      Povolit používat kapra jako nástražní rybu. (Drobná ochrana reofilních ryb před sumcaři)

                                        Npepa-č - Profil | Út 13.1.2026 23:02:50

                                        Jaro-mir >> a tobe taky neprodaji povolenku ve svedsku? v norsku pribude narizeni, cizinci nic. nebo bude nasobne drazsi jen proto ze jsi z pro ne divneho vychodu atd. hnusny svet by to byl

                                        dezolatni primitivismus - ty.

                                          Ncandát 820 - Profil | Út 13.1.2026 11:48:58

                                          Zákazal bych zavážení přes celou přehradu. Nechápu proč má většina kaprařů zaparkovanou loď na pláži a zaváźí 100-200 metrů daleko ke skále na druhou stranu. Viz celá otavská větev atd.. 10 takovejch a zaberou obrovský území. Človek potom nemůže chytat dravce v celém úseku. To mi přijde jako kokotina. Kort když není problema si nautigu zaparkovat mezi skály a chytat 30 metrů od lodi.

                                            Nžaba - Profil | Po 12.1.2026 13:45:27

                                            A co se tak trochu vrátit do historie, rybář nebyl SPORTOVEC, ale LOVEC,, rybky nelovil pro zábavu, ale pro obživu, a teď asi dostanu čočku, nebo ne ?

                                              Nmedvěd - Profil | Ne 11.1.2026 20:20:34

                                              Serjoža >> jedině správně.Ještě bych vrátil zákaz vláčky od 1.9 na pstruhových vodách

                                                Nčolkař,zloch - Profil | Ne 11.1.2026 16:47:37

                                                Zvednout míru Ca na 60cm, aby se alespoň 1-2 sezony vytřel, než ho někdo zmasí.Omezit možnost ponechání kombinace Candát/Štika na max. 10 ks ročně.Zrušení celoročního hájení jelce jesena.

                                                  Nsintrix - Profil | Ne 11.1.2026 15:43:48

                                                  To, co bych zakázal se netýká rybářů. Zakázal bych splouvání řek do 31.6. . Na frekventovaných řekách se ničí trdliště bílé ryby a tím se snižuje rybí populace. Následky sleduji na Vltavě 26.

                                                    Npepa-č - Profil | St 14.1.2026 18:11:04

                                                    doliz >> a taky musis zapocitat ty rybicky na ktery chytas, nebo ty neplati? i kdybys byl bez zaberu, tak nejake "odrovnas" (volim stejne slovo jako ty)
                                                    tohle rybickari prehlizeji, ano rozumny (kolik jich je?) muze k samotnym dravcum byt i lepsi nez blb vlackar (kolik jich je? :-) ) - muze, ta moznost tu je, ale pravidlo bych z toho nedelal. ale ani obracene ve prospech vlacky ne.
                                                    ale vlackar neutrapi pod kacenou ani jednu rybu.
                                                    myslim, ze na tohle poukazuji ti co mluvi o rybicce.
                                                    ale tyhle ryby v rizkovnici rybickari tak nejak nepocitaji.
                                                    (jen k vecne debate - abychom si upresnili o cem mluvime)
                                                    x rybek utrapit na haku, abych "orchranil" a slavnostne pustil jinou.

                                                      Npepa-č - Profil | Ne 11.1.2026 18:08:56

                                                      žádný pravidlo v rybářským řádu zazrak neprinese.

                                                      žádný.

                                                      protoze BP a RŘ nijak neřesí nedostatek vody, regulace toků, zmenu klimatu, vysokou teplotu vody, MVE, vodohospodarskou politiku, hospodareni prehrad, zemedelstvi, znecistěni, hormony ve vode, mizeni trdlist, bagrovani, narovnavani vlasenek, nasazovani prilis mnoha kapru, nezajem clenu a z toho pramenici nezajem svazu o reofilni ryby.

                                                      tak o nicem z toho BP a RŘ neni. vše co tam je je relativne k výše uvedeným příkladům (a to jsou jen priklady) zcela marginalni.

                                                      takze placani na mrku o zmenach v BP je zanebatelne recneni o zanedbatelnem.

                                                      podstatne je jinde.

                                                        Nu x a - Profil | Ne 11.1.2026 15:44:22

                                                        Fany04 >> kapra bych na min 60 let zbavil míry a zakázal do veškerých svazových vod vysazovat,i tak by byl všude...

                                                          Ndoliz - Profil | Ne 11.1.2026 15:11:28

                                                          Vojta78 >> Jednoduché řešení: kapra sežrat.

                                                            Nskalic - Profil | Pá 16.1.2026 15:04:02

                                                            jirka a pepa >> Mě uxa dal ignora za to,že jsem mu dal asi 3x nelíbí za trapnej vtip tak to se máš na co těšit.Udělal sis nepřítele na celej život.A určitě z toho budeš neštastnej jako já.😀

                                                              NVévoda z Wellingtonu - Profil | Út 13.1.2026 14:48:31

                                                              DNDN >> po jednom přivlastněném dravci ukončit lov by se kontrolovalo dobře. Resp. asi by měl každej nejvíc bobky u prdele, aby nepřišla kontrola. A na menších vodách by se rybáři dobře ohlídali i mezi sebou.

                                                              Jinak (ne)candát na Berounce samostatná diskuze mnou založená. Rád tam s tebou pokecám.

                                                                NVévoda z Wellingtonu - Profil | Po 12.1.2026 13:55:35

                                                                žaba >> ode mne určitě ne. Rybář je lovec a sportovcem být nikdy nemůže. Pak by totiž jako sportovec musel mít soupeře, a ryba parametry soupeře nesplňuje už v základních obrysech. Do souboje fiš nejde dobrovolně a pravidla nezná.

                                                                  NTEZAR - Profil | Ne 11.1.2026 21:34:58

                                                                  jirka a pepa >> To je spíš zájmová, než výdělečná aktivita.Ale několik těch průvodců znám -Fidža,Kuna a jeden nejmenovaný,co přišel na podzim na Labi o papíry všichni tři průvodci a všichni zmrdi.

                                                                    Njirka a pepa - Profil | Pá 16.1.2026 13:47:41

                                                                    u x a >>
                                                                    Uz se běžte léčit.
                                                                    Sleduji Vás už v několikáté diskuzi a jste naprosto regulérně mimoň.
                                                                    Vždy se snažím v komunikaci a lidmi o nějakou argumentaci atd ale s Vámi to proste nejde. Svým způsobem je mě Vás líto. Myšleno upřímně, bez nějakých smajlíků. Přesně kvůli exotům jako jste vy chodí na MRK min a min lidi.

                                                                      NChrtík - Profil | Čt 15.1.2026 8:50:01

                                                                      Očistit rybu na místě je dle selského rozumu normální, když bordel uklidím.
                                                                      Zákaz je magořina.

                                                                        NKnapík - Profil | Út 13.1.2026 10:39:25

                                                                        Beránek >> např. je vhodné u prutů být a hlídat je proto, že máš ve vodě x desítek nebo stovek metrů šňůry, do které se může zamotat pták, plavec, potapěč, něčí loď s motorem a ty právě tou svojí přítomností u prutu máš obrovskou možnost podobnému problému předejít.

                                                                          Njxr - Profil | So 17.1.2026 13:21:16

                                                                          skiper55 >> A proč jenom cizinců?

                                                                            NKnapík - Profil | Čt 15.1.2026 9:11:14

                                                                            hydrolog >> a přitom dřív to bylo o prestiži právě v tom, že lovec toho místního, legendami opředeného sumce, co to vždy všem urval, nakonec dostal, pak ho kulinářsky zužitkoval, pozval ostatní jako na zabijačku a všichni ho plácali po ramenou, jaký že je pašák.
                                                                            Chytání ryb jen pro zábavu je zvrhlé.

                                                                              NKnapík - Profil | Čt 15.1.2026 7:53:07

                                                                              pepa-č >> lov na živou rybku ChaP může provozovat jen duševně slabý jedinec. Ale jsou :-(

                                                                                Npepa-č - Profil | St 14.1.2026 9:27:30

                                                                                Doktor17 >> dycky radeji Foltýn než Foldyna

                                                                                  NDoktor17 - Profil | St 14.1.2026 5:44:31

                                                                                  pepa-č >> prodají, ale většina lidí se tam chová slušně. Nikdo nezavadí pravidla co chytnu sežeru. Kultura toho národa je trochu odlišná od kultury ukrajinců apod. A když už někoho nazveš dezolátem, víš co to je? Spíš jsi poslouchal ČT, aniž by jsi si dohledal trochu bližšího. Trochu slušnosti by ti neuškodilo. Někdo vyjádřil názor a ty ho hned osočuješ. Předpokládám, že jsi sympatizant Foltýna a dalších. Zkus si alespoň vyplnit profil než budeš moralizovat.

                                                                                    NMrtweyUbrus - Profil | St 14.1.2026 1:19:54

                                                                                    pepa-č >> Jenže v Norsku když děláš bordel jako cizinec dostaneš takovej flastr že se z toho posereš, co dostaneš tady? RS je úplně bezzubá, nemá žádná práva, tresty i pokuty k smíchu, vymahatelnost nulová.
                                                                                    Volal jsem několikrát RS i policii, vždycky marně, nejsou lidi...
                                                                                    Jinak mě by to neurazilo kdyby si norové nechtěli nechat drancovat přírodu a napálili cenu povolení pro cizince.

                                                                                      Nu x a - Profil | Po 12.1.2026 19:00:09

                                                                                      Beránek >> všechno co jsi napsal bych plošně zakázal, na takový šaškárny máte soukromáky...

                                                                                        NKnapík - Profil | Po 12.1.2026 13:13:22

                                                                                        BigFlies >> mně se zas nelíbí to opichování ryb, které člověk chytá jen pro srandu, pohonění svého ega a sebeprezentaci na netu. Když si nemůžu vzít rybu, proč bych ji měl vůbec chytat a trápit ?
                                                                                        Ona se chce jen nažrat, ne se s tebou pobavit. Než ChaP, tak bych to radši hájil komplet.
                                                                                        Ale to mimo téma otázky.

                                                                                          NVydrinka - Profil | Ne 11.1.2026 22:29:38

                                                                                          Takže lodičky úplně zakázat aby s tím zase nechtěl někdo vym.dat chytat všichni pěkně ze břehu , žádný pletenky a předveďte se frajeři . Nástrahy 15 + . Zakázat boaty, pěkně jenom broďáky bez zateplení aby to pěkně klouzalo a jednu mouchu . Zavážecí lodičky a samoseky na koulís pěkně bez bivaku a chtěl bych vás vidět jak bys te tam byli 14 dní v kuse 😂 Zajímalo by mně kolik těch kapř a vousatejch by jste nachytali bez koulís a pletenek céček a zubatejch krásně ze břehu. Misto koulis varit kolinka a brambory . A kdo v dnešní rychlé době má čas učit děti rybařinu tak je velkej frajer pravý opak ňákýho průvodce

                                                                                            NHolajz2 - Profil | Ne 11.1.2026 21:00:52

                                                                                            jirka a pepa >> Omezení počtu úlovků je teoreticky dobrý nápad. Prakticky mám ale strach, že to povede jen k tomu, že darebáci úlovky psát nebudou. To by musela být RS u vody tahem.

                                                                                              NGrasel - Profil | Ne 11.1.2026 18:15:44

                                                                                              Jednoznačně přísnější postihy za závažné přestupky typu lov přes stanovenou dobu, nedodržení míry nebo ponechání si hájené ryby atd. V takových případech minimálně na 5 let bez papírů, při opakovačce doživotní stop.

                                                                                                NPike - Profil | Ne 11.1.2026 13:56:50

                                                                                                Sharry >> Naopak. Stát, který výkon rybářského práva reguluje přes zákon a vyhlášku, by měl stanovit jen základní a nepřekročitelná pravidla jako je minimální míra, dobu hájení ryb, chráněné ryby a říct, že třeba harpunou či výbušninou se lovit nebude. Prostě stanovit základní rámec a rozumný zarybňovací plán odpovídající dané vodě.
                                                                                                Jestli chytat na 1 prut či 3, non stop či jen do západu slunce, jestli zvýšit míru nebo třeba povolit lov s loďe, to by mělo být na uživateli revíru.

                                                                                                  Nu x a - Profil | Pá 16.1.2026 13:01:42

                                                                                                  Filla >> živá nad 25cm ,lov sumce jen stylem chat and kill ,zákaz brození jak kde muškaření jen se šňůrou zákaz Francouze, echoloty typu live sonda povoleny do 16 června pak zákaz...je toho hodně co by šlo změnit

                                                                                                    NFilla - Profil | Čt 15.1.2026 22:40:32

                                                                                                    siluri >> taky zákaz brodění vláčkařům a muškařům.. kolik larev chrostíků a vodních šnečků rozšlapou? Možná kluky s filcem bez hrotů nesežehne pekelná brána... ti rozšmelcujou jen půlku.

                                                                                                    Ta živá rybka je pro mě jedno z nejožehavějších témat kolem rybařiny za celou dobu, co jsem na MRKu. Trápit nebo usmrtit rybku a lovit cílovou rybu, kterou pak někdy pustím.

                                                                                                    A v čem je vlastně ouklej "víc", než desítky rousnic rozjebanejch nůžkama o třech břitech?

                                                                                                    A co na to kohout, byl v pohiodě, když přišel o skalp? ...

                                                                                                      NKnapík - Profil | Čt 15.1.2026 9:57:43

                                                                                                      hydrolog >> to, že někdo ryby nejí je pochopitelný, ale i tak si může vhodnou rybu ponechat a třeba ji někomu dát.

                                                                                                        Naartu - Profil | Čt 15.1.2026 4:03:35

                                                                                                        DNDN >> Argumentovat tím, že když dravci žerou jiné ryby, aby přežili, tak můžu chytat na živou rybičku, abych se pobavil, je demagogie.

                                                                                                          Njirka a pepa - Profil | Út 13.1.2026 16:20:05

                                                                                                          BigFlies >>
                                                                                                          Proč jsem optimisticky:
                                                                                                          Před cca 20ti roky nebyl problém chytnout velkou stiku nebo jít konkrétně na candáty a uspět. Ale bylo setsakra těžké chytnout kapra řekněme prez 20kg.
                                                                                                          Na tom se asi shodneme….

                                                                                                          Potom si trh uvědomil jak velky to má business potenciál a přišlo velké kaprarske lobby, ukazování rekornich kapru, trend pouštět ryby atd.
                                                                                                          A během 20ti let mame revíry kde je kaprů (i velkých velikosti) jak blázen.
                                                                                                          Ale ono posouvat svůj kaprarsky “rekord” někde do nekonečna a kapr 15kg uz nikoho nezajima…

                                                                                                          Takze trh si uvědomuje ze je potřeba najít jiné cesty. Pstruharina nic moc nenabizi, musky si lidi vážou sami, 50m fouorokarbonu jako navazce vydrží na cely rok.
                                                                                                          Takze feeder a plavaná- tady je problem lenost lidi tahat si s sebou k vodě mrak věci, chytají se většinou menší velikosti a za plny vezirek cejnu nedostanete tolik lajků….

                                                                                                          Takze zbývá privlac, krátkodobá věc která vyhovuje moderní zrychlené době, nástrahy se trhají pořád a pořád. Za jednu vypravu jsem schopný utrhnout dražší nástrahy nez kolik vykrmím při celodenním lovu feederemy.

                                                                                                          Vidim v tom potenciál, ale potřebujeme mít co chytat!!!!

                                                                                                            NDNDN - Profil | Út 13.1.2026 16:18:04

                                                                                                            jirka a pepa >> Jinak hnízda určitě, naprostá podpora , svůj efekt to určitě má, tam kde se Candát přirozeně vytírá a plus se vysazuje, tak jsou tyhle revíry diametrálně jinde oproti revírům kde se jen vysazuje...Pár Smrčků ve vodě odvede dobrou práci.

                                                                                                              Nten,co má všeho dost - Profil | Po 12.1.2026 22:55:30

                                                                                                              u x a >> Až na ty soukromáky, protože i tam jsou ve vodě RYBY, a ne mechanické "hračky".

                                                                                                                NMartin M. - Profil | Po 12.1.2026 17:08:30

                                                                                                                medvěd >> to si bohuzel myslim, ze nebylo nic vyjimecne. Chtelo by to dozor a takove vysazeni neuznat do zarybnovaci povinnosti.

                                                                                                                  NMartin M. - Profil | Po 12.1.2026 15:41:44

                                                                                                                  jirka a pepa >> jako souhlasim s myslenkou, akorat nesouhlasim s prepocitavanim ulovku na penize a porovnavani s cenou povolenky. Vetsina candatu nas stoji treba 8kc, protoze se vysazuji ve velikosti 10cm, navic je tu i samovyter. Pocitat jeho cenu v dospele velikosti je falesny argument, navic kdyz se 60cm candati realne nevysazuji (krome PR insta foceni apod) - samozrejme na penize budou lidi slyset, ale neni to zahrane fer. Ja bych to pocital jinak - jestli je prumer v MRS 0,2ks candata na rybare za rok, tak nastavit limit treba na 20tinasobek, tedy 4ks/rok. Samozrejme pak ten prumer jeste o neco vic klesne, coz je ten duvod, proc by se to delalo, takze by tech 4ks/rok bylo pak vic jak 20tinasobek prumeru. Kdyz to vezmu na kapry, tak jestli je ted tipuji prumer 4ks ponechanych kapru na rok, tak 4ks candatu za rok je podobne prisny limit jako 80 kapru za rok - zde je asi snadneji citit, ze to neni nic extra prisneho. Podobne s ostatnima rybama, nikdo by si nemel brat ryby za stovky dalsich rybaru, aspon tak to citim ja.

                                                                                                                    NValuček - Profil | Po 12.1.2026 11:05:34

                                                                                                                    mastrof >> podle mě naprosto v pořádku. Je to vlastně lov v čase hájení. Nechat ty nejchytřejší 4 hodiny vydechnout a nažrat v klidu.

                                                                                                                      NBulda 64 - Profil | Po 12.1.2026 10:21:15

                                                                                                                      Tak už jste si vlastně všechno zakázali, teď už zbývá jen rozparcelovat toky na jednotlivé louže a každou zpoplatnit jako je to třeba v Německu....
                                                                                                                      To byste teprve frfrali... ;)

                                                                                                                        NValuček - Profil | Po 12.1.2026 8:35:34

                                                                                                                        Uxa je blbec, s tím nikdo nic nenadělá. Jinak jak psal MM, jakékoliv rozumné omezení je vítané, protože naše schopnosti a možnosti se výrazně posunuly, ale ryby jsou pořád stejně bezbranné.