- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Jakub Vágner vylovil z Vranovské přehrady monstrum. Za sumcem skočil šipku.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám...
11x v oblíbených a 19x v ignorovaných.
Honza7 - Profil | Ne 10.8.2025 10:11:26
To, že uloví na našich vodách za rok několik víc než dvoumetrových sumců je hodně zvláštní. Moc tomu nevěřím, ale může se stát. Když je to i několik let po sobě, je to nepravděpodobné, ale i může to být zázrak, poněvadž i panna v minulosti porodila. Tohle vše je irelevantní. To co by nás, ale mělo daleko víc zajímat je jeho působení na MZ co by poradce, poněvadž zde nevidím v oblasti rybářství za dlouhé léta žádný posun k lepšímu z pohledu legislativy, udržení původních druhů ryb s původním genetickým fondem, kvality vody, minimalizace zásahů do původních koryt řek atd.
To, že se objevuje s velkou frekvencí v médiích ve své podstatě se stejným scénářem o něčem svědčí - není to pro odbornou veřejnost, ale pro laiky.
Je víc než smutné, že Ti co opravdu něco umí a pomalu posouvají naše rybářství správným směrem o ně média nejeví zájem. A tak uvedu jednu osobu před kterou hluboce smekám co dokázala pro pstruha potočního a lipana dokázat. To je Honza Knap pod nickem potocák 62. Bohužel Honza už s námi tady není, ale lidé jemu podobní by v médiích měli dostávat konečně prostor. Naštěstí je zde už více lidí, kteří naše ryby berou opravdu vážně a něco v skutku pro ně dělají jako Přátelé vod pětilisté růže. Zkus se podívat na jejich webové stránky a polož si otázku kdo pro tu rybařinu dělá víc a jestli to dělá od srdce, či pro komerci?
Jinak těch lidí co něco umí a stojí za nimi skutky je víc, ale spousta z nic nechce popularitu ( raději budou " bezejmenní " ), ale k tématu se dokáží perfektně vyjádřit a určitě by jim nevadilo něco opublikovat.
Saenger - Profil | Pá 1.8.2025 7:39:55
Saenger - Profil | Po 4.8.2025 19:35:10
Ale ne, vazne. Vite tu celou zalezitost vsech, kteri se svym konickem jak vy rikate zivi, tak to je dosti ruzovy pohled nas, kteri chodime na ryby rekreacne a proto, ze nas to bavi. Muzete si byt jisti, ze ty, kteri maji cokoliv s rybarinou spolecne proto, aby je to zivilo a jejich " poslani " se stalo zdrojem obzivy, to az tak moc nebavi. Pocasi, nepocasi, jine zajmy, jine aktivity, nekdy nechut z predeslych nevydarenych neuspechu, stovky hodin zabitych bez kyzeneho uspechu a cile, proc zase tocim video ktere pujde na smazani a jen honeni, baleni, cestovani a lopota denno denne protoze kdyz nebude video s uspesnym scenarem a koncem, nebudu videt, nebude popularita, nebude sledovanost, nebude slava a nebudou penize.. Bavilo by vas byt denno denne stale na rybach? Me tedy ne, ani kdybych mohl... Kdyz se stanete otrokem sveho konicka, ktery vas posleze zivi, velice rychle se muze stat z neho otroctvi a neco, co musim delat pro vyse zminene duvody na silu a se zatnutyma zubama... Uz jsem poznal par lidi, kteri dobrovolne od tohoto upustili, protoze se prave rybareni jako konicek stala pro ne obycejna otrocina... Serte na to uz, at si Vagnerove, Niklove, Tesinsti, Mikbaitsove a kdokoliv jiny toci kde co chce, je to jejich byznys a vemte si z toho kazdy svoje, jestli cela tahle cinnost a propagace cehokoliv prinasi vic uzitku, nebo skody... Vazne. Lepsi se sebrat, vypnout na chvili Mrky, data a zalezt si s prutem u vody do kopriv...;-)
Pedro1 - Profil | Út 5.8.2025 14:39:56
Pravda je ta, že lidi blbnou (píšu to na MRKu už asi deset let a dá se to dohledat, to je výhoda) a to tempo se stále zrychluje.
A vzhledem k tomu, že celý život pracuji s lidmi a každý den jsem s nimi v kontaktu tak to s klidem můžu prohlásit za pravdu aniž bych k tomu potřeboval jakékoliv tabulky. Lidi jsou, nebo se stávají stále více tupely, hovady, nevychovaným dobytkem bez špetky respektu a úcty a čtyři z pěti si myslí, že demokracie znamená "mohu si dělat cokoliv s nulovou povinností)".
A bude hůř.
A přesně jak píšeš, vymyslet jak něco prodat téhle cílové skupině, na to nemusí být člověk velká myslivna, stačí jim lehce nahodit udičku a stádo se rozběhne.
A abych byl úplně upřímný, myslím, že pro děti je JV a jeho pořady přínosem, prostě spousta dětí díky němu ví, jak vypadá sumec, štika, kde žije žába, jaký je rozdíl mezi čolkem a malým aligátorem a že vánoční řízek z kapra nevyrostl ve skleníku. Tohle bych mu neupíral a na jeho byznys si ty děti udělají obrázek až vyrostou a zmoudří, pokud z nich tedy nebudou ta tupela o kterých píšu výše. Pokud ano, tak to bude velmi dobrý podnikatelský tah od JV, vychovat si novou generaci kupujících, přesně jako to dělá třeba alko průmysl. Je dokázané, že budoucí pijáky s preferencí ke konkrétním značkám si vytváří díky reklamě už od útlého věku s jistotou velmi dlouhodobé "spolupráce", rozuměj konzumace - jedná se o desítky let nákupů.
ovčák - Profil | Po 11.8.2025 23:02:55
Podobný frajery jsem zažil i v jiných odvětvích, mají prostě něco navíc.
JV chytá dlouhodobě velký ryby, umí to, ví kde je hledat, ví na co je chytat a hlavně!!! Má na to čas.
Ty pravděpodobně chodíš do práce, řešíš děti, vnoučata atd. a na ryby vyrazíš občas když máš volno.
Jeho zaměstnání je chytat ryby. S tím souvisí i hledání ryb. A na to potřebuješ čas + to něco navíc. A to on prostě má.
Jeho mediální činnost mi taky přijde docela logická. Projdi se po ulici a zeptej se lidí na nejznámějšího českého rybáře. JV znají všichni, možná si občas někdo vzpomene na rodinu Hrušínských a tím to končí.
Když jako nerybář budu hledat známýho rybáře , zákonitě musím dojít k Vágnerovi, nikdo jinej tady prostě není.
Neber to jako chválu JV, ale jako konstatování. On se uměl proslavit, zviditelnit a i když jiní dělají víc a líp, nikdo to neocení, protože o tom nikdo neví.
Piskořík - Profil | Po 4.8.2025 16:13:58
Jako rybář asi dobrý, nelze mu upřít vytrvalost.... ale to, že s vábkou pohne sumcem, potichoučku ho na boatu s live sondou přesně lokalizuje, doslova ho vidí na tom ohromným LCD se stínítkem a pak mu před hubu pomaličku pustí rousnice, který ten nic netušící sumec s velmi velkou pravděpodobností vezme, v tom nevidím nic, co velebit jako nějaký nevšední rybářský um...:o)
Piskořík - Profil | Ne 24.8.2025 9:49:57
O tý anakondě v jednom podcastu tvrdil, že byla živá a že jí přenesli do jiný laguny.....:o)))
sven - Profil | Pá 1.8.2025 21:08:37
A na tom rozhodně, není nic k závidění ale spíš k politování, jeho jednoduchého publika...
Pravda je, že ho to dobře uživí. ale to dokázal i Strýček Jedlička se svým chrochtáním a kykyrykáním nebo loutkovodič Kašpárka .-)
Dalo by se nad tím mávnout rukou, že vlastně o nic nejde ale není tomu tak..
Nejenže pokřivil pohled na rybařinu tisícům děcek, která později tváří v tvář realitě, zákonitě shledala, že tak, jak jim to bylo prezentováno to prostě nefunguje. A tím řadu z nich, odradil od rybařiny docela.. A navíc za to motání dětských hlaviček svými výmysly, ještě sosal tučné ministerské dotace.. a nejen
https://www.nachytano.cz/aktualne/to-je-palka!-rybar-jakub-vagner-si-od-nas-vsech-bere-13-tisic-korun-na-hodinu-n84/
https://www.echo24.cz/a/SthFs/znamy-rybar-jakub-vagner-pripravuje-novy-projekt-chce-detem-ukazat-ceskou-prirodu
Jeho sosací aktivity na podvodné projekty např.
https://www.idnes.cz/hobby/rybareni/vagner-zachranuje-rybi-genofond.A120503_164454_rybareni_bma
aj. tu řešit netřeba. jsou známé dostatečně.
A tady ano, tady je co závidět...
a sice to, že mu to zatím nějakým podivným způsobem, vždy prošlo..
Batoh - Profil | Pá 1.8.2025 11:03:29
Batoh - Profil | Út 26.8.2025 14:35:49
aartu - Profil | Út 12.8.2025 5:28:27
Knapík - Profil | St 6.8.2025 7:34:52
V životě jsem nic takovýho nedělal a nikdo mě k tomu nedonutí (Varel Frištenský)
Ale jako o rádobyargumentu o tom čtu dost často, když se někomu něco nelíbí a nedej bože, že by se jeden dokonce ozval, to je hned v závidění vícemistr světa.
Nemohl by naopak třeba závidět ten Jakub, že někdo chytil větší rybu než on a i proto se vlastně děje vše to ostatní okolo??
sven - Profil | So 9.8.2025 23:24:48
a přesto jsi také neodolala a napsal už druhý příspěvek o ničem :-)
Ale mýlíš se, MRK ho coby největší rybářský web velmi komerčně zajímal (zajímá).
Avšak ke svému rozčarování zjistil, že mezi zdejšími rybáři, je
(až na pár snadno manipulovatelných jedinců)
maximálně za trapáka, vyčůránka a komedianta.
Tady nemá dětské laické publikum, lačně hltající jeho dobře zaplacené báchorky ale tvrdou opozici, kterou na vařené nudli neutáhne..
https://www.mrk.cz/all_inserts.php3?zadal=67310&kat=5
https://www.mrk.cz/minidiskuse.php?id=653012#bottom
Kopov - Profil | Po 4.8.2025 17:09:45
Lidi co chytají podobný ryby jako on jsou . Můžeš se o tom přesvědčit už za pár dní vyleze článek o novým rekordu 266 který byl rekordem jen dva dny protože v Kubikovi chytly saze a pomalu se kvůli těm pár cm posral . Hned bylo jasný ,že chytne většího i kdyby si to měl vymyslet. A trvalo to dva dny 🤣🤣
Prostě lidi co chytají kvanta velikých ryb jsou - jen bohužel mají všechni do jednho jedno společné. Nemají starosti obyčejných lidí kteří mají ryby jako koníček a relax. Někoho z nich živí rodiče,někteří z nich podědili,někoho živí lidi jako jsi ty ,tím že od něj kupují vercajk a platí za videa. A tihle lidé nám ty vody opravdu dokurvi. Na vodách kam tihle lidi jezdí je dnes už těžké potkat sumce co nesklopi hlavu ke dnu když potká nástrahu.
ovčák - Profil | So 30.8.2025 15:57:56
Martin M. - Profil | Po 4.8.2025 16:03:01
já 2 - Profil | Po 4.8.2025 8:42:19
Pedro1 - Profil | Pá 1.8.2025 12:27:53
Jednoduše chovatel ježků kroutí hlavou nad tím, že si půlka republiky myslí, že ježek nosí na zádech jablka a přitom celá republika miluje obrázky ježků s jablky na zádech, že:-)))))))))))))))
Knapík - Profil | Út 5.8.2025 7:37:49
pro propagaci chyť a pusť udělal více než kdokoliv jiný - a já se ptám, jestli to je v tvých očích dobře nebo špatně ? Za mě je to možná pro nějakou část publika líbivé, ale je tady jedno velké ALE
Ten člověk zabil víc ryb než já, který si tu a tam nějakou vezme a to jen proto, aby je použil jako nástrahu na rybu jinou, kterou vůbec nemá v úmyslu si přivlastnit. Jen ji trochu potrápit na břehu a nahnat si na ní body zejména před laickou veřejností.
A když už jsi takový puntíčkář, tak hold se vzdává, zatímco holt se používá místo slova zkrátka .
Saenger - Profil | Pá 1.8.2025 6:46:37
MrTom - Profil | St 20.8.2025 9:25:58
u x a - Profil | St 6.8.2025 21:02:36
Chindimír - Profil | Út 5.8.2025 12:47:17
Piskořík - Profil | Pá 1.8.2025 23:50:45
https://www.youtube.com/watch?v=v5YSLFxrOx4
.....nebo jak krásně "podělal" pana Flajzara .....skvělého a pracovitého řemeslníka...kdo pana Flajzara zná, tak ví, jaký je to člověk....
https://www.inrybar.cz/ostatni/rozhovory/tomas-flajzar-o-firme-jakub-vagner-electronics-jakub-vagner-udelal-chybu-osudovou-chybu/
aartu - Profil | Pá 1.8.2025 7:29:50
1Mara - Profil | Pá 1.8.2025 5:40:36
Jirka R. - Profil | Čt 21.8.2025 19:52:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
1. Multisonic nebyla "mediální" firma, ale hudební nakladatelství...
2. Hudební nakladatelství Multisonic nemělo akcionáře, pouze spolumajitele (K. Wágner, B. Kulínský, S. Chmelík)...
3. K. Wágner svého syna Jakuba dlouho tzv. nemusel, neb synáček zdrhnul od hudebního života (nedokončil AMU, obor kontrabas), čímž ho velmi zklamal...
4. Tatík K. Wágner ho tzv. vzal na milost, až když se J.V. sám dokázal prosadit coby rybář světoběžník prostřednictvím zahraničních TV...
Pro Multisonic jsem kdysi dělal PR, ve studiu u K.W. nahrál svoje profilové album a řadu samplerů, pročež situaci jaksi znám podstatně lépe, než tys tady přednesl.
Howg.
sven - Profil | Čt 21.8.2025 10:43:45
JV je bezpochyby velmi dobrý a vychytaný rybář ale takových jsou v našich končinách vyšší desítiky až stovky. A i mnohem lepších .
Zbytek se rybolovu věnuje pouze jako příležitostnému hobby na vyšší nebo nižší úrovni.
Jediné co stvořilo onu "celebritu" jak píšeš, která vyčnívá z davu,
je jeho otec, mediální magnát a mafiózo, který ho od samého počátku tlačí profesionálním způsobem a pomocí svých nesčetných a vlivných kontaktů nahoru.
V posledních letech, po prodeji mediální firmy Multisonic (a nejen)
(jehož akcionářem byl i JV a jeho sourozenci) se propagaci svého pana syna, věnuje na plný úvazek.
Tedy JV nic nenatáčí ale v režii svého otce, je natáčen.
Vlivné otcovy kontakty, měly bezpochyby i vliv na jeho čerpání hojných a tučných dotací, na které by běžný rybář, neměl šanci dosáhnout...
Bez Karla Vágnera st. ,by byl mediální nulou a řadovým rybářem, jakých jsou zmíněné desítky a stovky.
Z tohoto důvodu sklízí kritiku těch, kteří se museli/jí vypracovávat sami, poctivě, v duchu daných pravidel, bez podivných dotací, bez nezaslouženého vlivu medií a kterým je drze vnucován a prezentován, jako jejich guru.
Toť vše.
Žádná závist se nekoná.
Jen jistý pocit frustrace, z "nekalé soutěže".
Řízek 5,125 - Profil | Po 11.8.2025 8:33:48
PS: když se dostaneš do tzv. Top 20, tak se ti otevře nová úroveň Mrku- např v ML uvidíš všechno a všechny-jak se kdo skutečně jmenuje, odkud je, kde chytá, na co chytá, kdy to opravdu chytil.
nebude te moct nikdo ignorovat, uvidíš, co o tobě kdo a kde píše- včetně sz, budeš se moct účastnit na srazu TOP 20, s dvěma litry červů a pěti kilo futra gratis.
a to nejlepší na konec- budeš mít nárok na bezplatnou celosvazovou povolenku dle vlastního výběru.
to už za tu trochu práce stojí.
otoš - Profil | St 6.8.2025 13:48:05
Konečně ten chlápek dokrmil a já chudák, po křeči z delšího dřepu, se mohl opět postavit. Přísahal jsem, že po pití burčáku ve sklípku již na ryby nikdy nepůjdu...
Příští týden začne burčáková sezona a já raději odevzdal rybářský lístek manželce... Co kdybych za ta léta na tuhle příhodu náhodou zapomněl...
:-))
1Mara - Profil | Út 5.8.2025 15:33:43
Citace z článku :
Byl unavený a podle svých slov jel na autopilota. „Proplouvám kolem skal a sem tam vidím sumečka kolem metru. Dostávám se pod vysoký skalnatý převis, kde ze skály trčí velký kus stromu. Přijde mi to ale podivné, protože jsem tu nikdy nic takového neviděl. Jenže najednou se celý strom pohnul a já zjistil, že je to obrovský sumec levitující těsně u skály,“ prozradil.
Nástrahu držel těsně nad sumcem a pomalu ani nedýchal. „Bylo mi jasné, že tohle je jeden z největších sumců, kterého jsem kdy v Evropě viděl. Deset minut se vůbec nic neděje. Náhle se ale sumec otáčí a míří přímo k mé nástraze. Staví se do svíčky a můj tep je těsně před srdeční příhodou. Srdce mi bije rychle a nahlas. Třicet vteřin nic a pak mi jen lehce ztěžkne prut. Sekat nebo nesekat? To je vždy otázka a strašné nervy,“ popisuje své rozpoložení Vágner.................................
https://znojemsky.denik.cz/zpravy_region/prekonany-cesky-rekord-vranovska-prehrada-sumec-268-cm-jakub-vagner-rybar.html?seznam-hp=1&
Ostatní nemá cenu komentovat, mraky lidí toho vola přechytá v kterékoliv rybářské disciplíně a to i sumcové, seber mu tu vyjebanou sondu a bude v prdeli ! :-))))))))))))
sven - Profil | Út 5.8.2025 14:11:44
K těm všem hříchům bych mu ještě přičetl, že sprasil sekci rybařiny na Alze..kde se původně daly koupit slušné věci, za víc než slušnou cenu, než se jí mistr "ujal" a dojebal jako všechno, na co kdy sáhl...
Hoj Ty tam .-)
Luigi_Lasagne old - Profil | Čt 28.8.2025 0:16:36
Dart Ness - Profil | Čt 21.8.2025 21:03:25
Ne, já fakt nikomu nic nezávidím - a už vůbec ne Vágnerovi. Jen mě sere, jak je ho "všude plno".
Vágus je prostě lhář, nemá normální práci jako obyč smrtelníci klasik rybáři, a ještě je poradcem a pijavicí dotací s vlivem. A to mě sere, ale rozhodně mu to nezávidím. Tečka.
1Mára - právě jsem se nechal unést....
Čekám, že někdo bude žádat výkupné.
čolkař,zloch - Profil | Po 11.8.2025 8:13:53
Danda05 - Profil | Pá 8.8.2025 22:22:22
rybomil - Profil | St 6.8.2025 21:36:03
Kopov - Profil | St 6.8.2025 13:16:35
Ač sám chytam z lodě s live sondou,začínám z toho být smutný. Že to vše ztratilo tajemno a to kouzlo se jaksi vytrácí
Vévoda z Wellingtonu - Profil | Út 5.8.2025 10:04:25
Je to zvrácenost!
Saenger - Profil | Út 5.8.2025 7:31:08
sven - Profil | Ne 3.8.2025 9:43:22
„Třetina obyvatel této země je slabá duchem.
Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt. Těmto lidem, a je to polovina národa, uniká mnohotvárnost a mnohoznačnost světa, a co z tohoto světa v jejich očích zbývá,
lze rozdělit na celkem jednoduché, většinou protipólné elementy. Někdy se tomu říká černobílé myšlení."
prof. MUDr. Cyril Höschl, DrSc., FRCPsych - Karolinum, 1991
JohnyL - Profil | Pá 22.8.2025 19:44:48
že kluka začnou v 16letech bavit holky je opravdu "skandální". Kam ten svět spěje, bijme na poplach. A propos ty si věštec že víš, že se k tomu kluk za rok dva, deset, nevratí a nebude chytat třeba i s svýma dětma? Já jsem to tak přesně měl a vůbec se za to nestydím, naopak. Jestli jsi ty neměl v 16ti jiný zájmy než ryby, tak je mi tě asi trochu i líto
a určitě za to může JV ! ! !
mimochodem proč si pamatuješ svoje rekordy a největší ryby daného druhu? to přece zajímá jenom JV a jím zmagořený lidi, co se jen honí za co největšíma úlovkama. Všechny místní hlasité kritiky tady podle toho co píšou to vůbec nezajímá, protože oni jenom u lovu relaxují a je jim úplně jedno jestli chytají, co chytají a jak je to velké...všechno jim dělá radost úplně stejně, na každou 20 cm plotičku budou vzpomínat celý život jako na 90cm candáta nebo 130cm amura a ten kdo chce chytat větší ryby a posouvat se v tom co ho baví, je minimálně lucifer, krvezrádce a zločinec nejhrubšího zrna. Jen se pak člověk může malinko divit, proč tu máme sekce "muj lov" s fotkami trofejních ryb, proč je tu sekce "rekordy", proč si tu řada lidí vypisuje rekordy do profilu....skoro to vypadá, že to totiž zajímá přirozeně téměř každýho rybáře, ale to by tu pak někdo musel lhát a jak víme, lže jenom JV
pokrytectví a nulova sebereflexe a upřímnost ke sobě samému, největší problém této diskuze.
rybomil - Profil | Čt 21.8.2025 23:41:47
ve 13ti se mě ptal jaký mám nej ryby. říkám kapř 10,3 kg na kuku, céčko 88cm, sumák 150, štiky 103, 103, 106 ( vše vláčka ). on že takový mrzáci ? no pomyslel jsem si svý, byl zticha.
v 16,5 roku se mu do cesty připletla taková nic moc hezká hubená slečinka co mu hned ukázala kolem jakýho bodu mezi kolenama a pupíkem se svět točí. a bylo po tý big rybařině, taky velkým tátovo snu.už nechytá ani jeden. takovejch jemu podobnejch bude...
čolkař,zloch - Profil | Ne 10.8.2025 19:24:09
Malda512 - Profil | Út 5.8.2025 6:31:52
To on sám se nazval dobrodruhem a vzorem pro děti. On a jeho parta poskoků obléhájí břehy revíru a vůbec neřeší zda jsou ryby na hnízdě a nebo zda je zákaz uvazování trhacek ta břehy. A světě div se, že VŽDYCKY MÁ záběr od ryby 200 +jen Vágner. A to same v případě live sondy. A skákání do vody pro rybu.. Tak to je saskarma sama o sobě.
Kopov - Profil | Po 4.8.2025 18:08:56
Kdyby tomu tak nebylo,tak jim poradí ne?ten svým ovečkám😉 No on možna poradí- až bude po všem a bude to bezpředmětné 🤣
Vím co chytá,vím i co chytají ostatní co vi,vím i jak to chytá a závidět mu nepotřebuju. Vlastně jo. Závidím mu ten čas. Možná i tu energii co má.
Protože tohle se obyč pracujících lidí opravdu netýká - ti si v pátek řeknou,že se na celý ryby akorát tak můžou 😉
Piskořík - Profil | So 2.8.2025 7:12:43
Řízek 5,125 - Profil | Pá 1.8.2025 10:04:13
a rybolov pojímá jako bruce willis smrtonosnou past. nemá smysl se kvuli tomu rozčilovat.
Piskořík - Profil | Čt 28.8.2025 12:00:23
Ty seš taky dobrej člen, koukám….:o))
Kolben - Profil | Pá 22.8.2025 9:39:11
Proč to píšu? Protože nezavrhuji žádný způsob lovu a leckdo si projde určitým vývojem, než si najde ten svůj způsob.
Chindimír - Profil | Čt 21.8.2025 12:14:37
Tady je jeho příběh. Krásný Sci-fi o anakondách, o tom jak byl v USA bezdomovec, když tam utekl atd. Pro laiky dechberoucí poslech🤡 I ty dva bratři s povoláním syn a ojebávači s předraženym hořčíkem a autoři podcastu jsou z toho unešený.
Honza7 - Profil | Po 18.8.2025 17:14:13
Zkus si prosím přečíst co zde vložil kolega : vydra Lucky - Profil | SZ | Ne 17.8.2025 11:45:53
Tajemno bych netvrdil.Třeba tady ...
https://aktivni-rybolov.cz/jakub-vagner-hlasi-dalsi-rekord-sumec-272-cm/
- doufám, že jsi ho celý přečetl a pak si polož otázku ( tedy za předpokladu, že chytáš aspoň 10 let ) kolikrát jsi za poslední rok chytil trofejní rybu, kolikrát jsi udělal osobák ve velikosti, či váze určitého druhu ryb? Kolikrát za poslední rok jsi posunul u tohoto druhu ryb národní rekord?
V tomto příběhu není o posouvání těchto hranic v tom co je zdokumentované na videu a to co tady obhajuješ, ale v zajištění informací a přípravě dávno před tím ( myslím týdny, či měsíce ), než začala nahrávat kamera. Celý systém je postaven na principu Tour de France, kde každá stáj má svého lídra a hromadu domestiků.
Pokud tomu co píšeš i nadále věříš vymlouvat Ti to nebudu, jenom to je něco jak během jednoho roku vyhrát v Eurojackpotu 10x třetí, 9 druhé a 4xprvní.
V každém případě to není, ale v rozporu s BPVRP, jenom je na to mít zapotřebí dobrý žaludek. Je to pouhá komerce, která laikům ukazuje pohled na rybářský sport přes růžové brýle. Je možné, že dosti rybářům i vadí , že od JV se očekávalo něco víc, když v pozdním věku vystudoval Rybářskou střední školu - takovéto prezentace jsou pořád v stejném mužském pojetí, něco jak neustále přeměřování pindíků.
Vévoda z Wellingtonu - Profil | So 16.8.2025 20:33:30
"To co by nás, ale mělo daleko víc zajímat je jeho působení na MZ co by poradce, poněvadž zde nevidím v oblasti rybářství za dlouhé léta žádný posun k lepšímu z pohledu legislativy, udržení původních druhů ryb s původním genetickým fondem, kvality vody, minimalizace zásahů do původních koryt řek atd.
To, že se objevuje s velkou frekvencí v médiích ve své podstatě se stejným scénářem o něčem svědčí - není to pro odbornou veřejnost, ale pro laiky.
Je víc než smutné, že Ti co opravdu něco umí a pomalu posouvají naše rybářství správným směrem o ně média nejeví zájem. A tak uvedu jednu osobu před kterou hluboce smekám co dokázala pro pstruha potočního a lipana dokázat. To je Honza Knap pod nickem potocák 62. Bohužel Honza už s námi tady není, ale lidé jemu podobní by v médiích měli dostávat konečně prostor. Naštěstí je zde už více lidí, kteří naše ryby berou opravdu vážně a něco v skutku pro ně dělají jako Přátelé vod pětilisté růže. Zkus se podívat na jejich webové stránky a polož si otázku kdo pro tu rybařinu dělá víc a jestli to dělá od srdce, či pro komerci?
Jinak těch lidí co něco umí a stojí za nimi skutky je víc, ale spousta z nic nechce popularitu ( raději budou " bezejmenní " ), ale k tématu se dokáží perfektně vyjádřit a určitě by jim nevadilo něco opublikovat."
eskymak Mrakomor - Profil | Út 12.8.2025 9:17:10
Knapík - Profil | Po 11.8.2025 7:53:38
40 hodin = 2 400minut, za které vytáhl 147 sumců, tím pádem to vychází cca16min na jednoho a to ještě chybí čas na přípravu sestavy, zavezení, záběr atd.
To nejde reálně stihnout ani kdyby je jen vytahoval.
_Karel_ - Profil | Ne 10.8.2025 19:26:59
Nepochybuji, že je u nás víc rybářů, kteří chytí ročně několik ryb 2+
Řízek 5,125 - Profil | Ne 10.8.2025 10:06:44
Mně je JV v zásadě ukradený, ale jako zdroj pro bleskovku je výborný. Nicméně, kdyby bylo v médiích, že moje babička chytla dvoumetrového sumce, tak to zkusím dát jako bleskovku taky:-).
Někdo má za cíl chytit rekordního sumce, můj cíl je být v žebříčku mrku o 20 míst před Pedrem. A to se podařilo:-)
Nic víc za tím není. Píšu to už rok...
Donrybarios - Profil | Pá 8.8.2025 19:55:11
Dart Ness - Profil | Pá 8.8.2025 19:32:58
6 x A4 na téma IQ obyvatelstva.
Jeho nohsled Kolben, který tu rozdal X nelibičů mu zdatně sekunduje v rektálním alpinismu směr Vágusovo byznys otvor.
Můžete mi vy dva, do řiti vysvětlit, co pohledáváte na diskuzi mezi "normálními rybáři", kteří se neživí rybobyznysem, když víte, jaké názory na Váguse zde panují?
Shoda mezi námi očividně shodná není na Váguovo počínání na svazových vodách a jejich následném dojebání.
Nikdy nepochopím, jak takového šmejda vůbec může někdo obhajovat....🤦🤦🤦
Vévoda z Wellingtonu - Profil | Pá 8.8.2025 17:13:29
Teď chytá rousnice a pijavice né proto, že by dospěl do skutečného ochránce přírody, ale chytá tak proto, že při jeho stylu lovu je to efektivnější.
aleš vavřina - Profil | St 6.8.2025 7:55:23
Pedro1 - Profil | Út 5.8.2025 15:37:51
Pedro1 - Profil | Út 5.8.2025 12:18:30
Napsal jsi toho tunu, informace pro ostatní nula, tvaris se u toho velmi důležite a moudře az to vlastně vypadá směšně. Tak moc, ze to směšné je.
Nevím proc, ...., ale Tvůj styl psaní, délky textu, slovickareni a stouraní se v picovinach mi je povědomé, někdo takový na MRKu byl/je a vsadil bych se, ze jste jeden a ten stejny.
Kazdopadne musíš mít strašně těžký život, pokud se takhle prezentujes i osobně, to musí být fakt těžké.
1Mara - Profil | Pá 1.8.2025 7:43:27
kubas. - Profil | Út 26.8.2025 15:31:29
Citace je mimo jiné přímo z jeho uveřejněného příspěvku na FB...
„Silné kousnutí do ruky bez rukavice, otočení kolem své osy a byl pryč. Já, v očích panika a rozhodování ve vteřině. Rychlá šipka za sumcem. Na sobě prsačky, ploutve a pod sebou osm metrů vody. Nahmatávám mizející konec ocasu, kopáním ploutví se dostávám k tlamě a rychle mu strkám ruku do tlamy,“ popsal Vágner.
https://znojemsky.denik.cz/zpravy_region/rybar-dobrodruh-jakub-vagner-kapitalni-ulovek-sumec-vranovska-prehrada-koupel.html
vydra Lucky - Profil | Pá 8.8.2025 20:52:10
Řízek 5,125 - Profil | St 6.8.2025 10:12:51
Vévoda z Wellingtonu - Profil | St 6.8.2025 9:54:46
1) jeho to živí, výdrž a zápal mít musí, jako kdokoliv z nás ve svém zaměstnání, pokud nejsi lempl
2) úspěšný člověk nepoužívá fabulace (latinu) nikdy, neb ji ani náznakem nemá zapotřebí
3) když přijede někdo jeho ražení na "cizí" vodu s tolika chatami a rybáři, bude se k místním chovat arogantně?
4) sumec není moje oblíbená ryba, ve vodách bych se bez ní obešel - ať jich má, kolik chce a mají třeba 6 metrů
5) udělal jsi mu aspoň kafe?
aartu - Profil | St 6.8.2025 1:18:05
Kolben - Profil | St 6.8.2025 0:33:22
Řízek 5,125 - Profil | Út 5.8.2025 8:51:07
Sumec je kámoš, ryby se musí pouštět, ale už s enějak zapomíná na ty nástražky, sám sem takový případy zažil.
JohnyL - Profil | Po 4.8.2025 17:50:45
od JV nemám koupeného nic, jeho videa jsou na webu zdarma, právě ses zařadil do početného zástupu "chytráků", co s neochvějnou jistotou mluví o nečem, o čem nemají ani základní podvědomí, blahopřeju
mimochodem, zášt a závist z tvého příspěvku jenom kape. Rybu chytl, centimetry měla, na místě byli lidé, kteří nejsou JV tým a vše bylo legitimní a potvrzené. Podobných ryb chytá opravdu dost, v tom myslím, že opravdu konkurenci nemá, v tom množství, a potvrzuje, že náhoda/štěstí to jeho podání rozhodně není. Za to mu nepřiznat hold už svědčí o značný zaujatosti a hodně vypovídá o daným člověkovi. A navážet se do jeho rodiny, nevím kam se dá více klesnout v rámci slušnosti, co je ti potom? Mu jeho koníček přináší i královské zisky a svý děcko zajistí nadosmrti, mám ti začít nadavát proč chodíš do prace místo abys byl s rodinou? Vágner nevágner, tohle je fakt už hodně mimo
Vévoda z Wellingtonu - Profil | Po 4.8.2025 15:45:47
Takže VIDĚL jsem: Chycenou největší rybu pravidelně vždy chvíli před odjezdem na konec výpravy (plus doprovodný hysterický komentář, že to tak skutečně bylo). VIDĚL jsem: Vzteklé zahození prutů na zem (do vody), když se něco nepovedlo. Ano, myslím tím jeho vlastní zdokumentované počiny.
Obecně nemám rád lidi, kteří něco opravdu umí, ale přesto mají potřebu používat FABULACE. Z tohoto důvodu jsem na straně lidí, kteří ho nemusí. Dokážu si představit, že JV i semlelo prostředí a různí šmejdi, kteří se kolem něj motají... ...Stal se z něj takový stroj na peníze a s pohodou i relaxem spojenými s rybařením má jeho počínání pramálo společného.
Angler76@ - Profil | Po 4.8.2025 15:05:47
visage - Profil | Pá 1.8.2025 6:35:22
Polčis - Profil | Ne 31.8.2025 7:30:47
Všem udělí titul idiota a zase zmizí,nejspíš ho teda zavřou do klece a utlumí práškama.
Polčis - Profil | So 30.8.2025 11:54:54
A příště až ti bude zase smutno po hlupácích z mrku se ozvi ✌
Bulda 64 - Profil | Pá 22.8.2025 15:49:00
Mám největší kapř na boloňku se světýlkem na brku z krocana, v půlnoci a jako nástraha na háčku jeden červík.., protože předchozí nepřesvědčivé záběry si to žádaly. Kaprařinu jsem kdysi začal zostra -pípáci/stojany/za loď 2.loď, protože krámy se nevešly/koulí vagón a tuny... a chytat a pouštět K...
Kdo odsuzuje chytání na koule a nezkusil, je to taky špatně se domnívám (a tak je to se vším;)... a kromě sumcařiny dělám všechno co se ryb týče, není to jen koníček, nýbrž kůň.., předčilo to i muziku, sport a spoustu jiných věcí, co provozuju...
S tím Vágnertématem v různých komoditách a odstínech je to podobné: "žít a nechat žít"...
Jen ta komerce, rekordy, honění ega, překonávání minulých rekordů, sportování na rybách..., "jedu na ryby proto, abych si zvětšil osobáček"...
Tak pak si normální rybář říká, kam až se to všechno posunulo 🤔
Vévoda z Wellingtonu - Profil | Út 19.8.2025 10:11:00
Teď nedávno mi známý, který ryby v životě nechytal, představoval Vágnera jako Boha. Za týden už pomalu ani nevěděl, co mi ukazoval. Už mu byl nějakej Vágner zas ukradenej.
Trofejní ryba (stejně jako se dnes adorují mlátičky v kleci a cecky silikony), ukázat se, a co nejdříve znovu a znovu, aby se nezapomnělo. Nejvíc je mi ho líto v tom, že už se nemůže ukázat s "obyčejnou" středně velkou rybou, neb by to nikoho nezajímalo. Už je doživotně odsouzenej ukazovat jen ryby porostlé mechem.
sumec 1950 - Profil | Út 19.8.2025 3:11:39
aartu - Profil | Út 19.8.2025 0:16:04
rybomil - Profil | Po 18.8.2025 18:13:35
aartu - Profil | So 16.8.2025 18:22:14
čolkař,zloch - Profil | St 13.8.2025 7:18:01
Dart Ness - Profil | Ne 10.8.2025 0:38:36
Závist - slovíčko ichtylů, když dojdou argumenty.
Ne! Fakt nic nezávidím - už jen ten kolotoč povinností....
Tak ještě jednou. Je to šmejd a bezpáteřní trapák a byznysmen, co s normální rybařinou NEMÁ nic společného. A kurví (nejen) děcka - a za tím si stojím. A není jediný......
Chtělo by se mi říct - "Vyserte se na něho...."
Ale ten bude škodit dál.....bohužel.
Vévoda z Wellingtonu - Profil | So 9.8.2025 20:52:53
Když už se však něco podobného zde zveřejní, jsem si jist, že minimálně přes jeho poskoky se k němu něco dostane. Pak je podle mě v pořádku, že má oponenturu, potřebuje ji každý - ovce na facebooku jsou k ničemu.
1568 - Profil | Čt 7.8.2025 12:44:09
On musí pořád dělat něco novýho,protože na co sáhne,to posere....
aleš vavřina - Profil | Po 4.8.2025 6:20:41
aleš vavřina - Profil | Ne 3.8.2025 8:16:52
pier - Profil | Pá 1.8.2025 10:44:13
Za mne tohle samo nezmizí,my se tomu tady můžeme pochechtávat ,ale tam venku je spousta lidí kteří nikdy do hloubky nepůjdou,nebude je ani trošku zajímat realita či to co je dotyčný vlastně za, pouze si podvědomě poskládají jakousi gloriolu.
Jedině co.by to mohlo možná změnit , tak kdyby se veřejně a ve velkém vypralo prádlo,ale na tom nemá nikdo zájem.
Řízek 5,125 - Profil | Pá 1.8.2025 10:25:36
a tím nechci nic předjímat:-))
a jinak jasný.
jxr - Profil | Pá 1.8.2025 10:13:46
pier - Profil | Pá 1.8.2025 9:06:50
Ani jsem ten srágor nedočetl.
Každopádně věřím, že se blíží doba kdy i "obyčejní" lidé prozřou a ebillům tohoto ražení skončí Zlaté časy
1Mara - Profil | Ne 31.8.2025 7:49:32
🤣🤣
Červené karty: Alojs
Čtenáři této diskuse také sledují
Fóry59804
Sranda bez nadsázky 🤘10549
Udírny a uzení50930
Dokumenty z přírody kolem vody610
Rybářsko-houbařské jádro .-)44844
Rybářský retro bazar.16771
Epoxid..kov..dřevo fan klub692
Kulinářský kroužek aneb vše co se dá uvařit z ryb5781
Gastronomická katastrofa aneb, jak vařím já.143892
Vzpominky na rybare Mrkmeny...151
Kde to žije - všechna témata
21:44Zabezpečení člunu proti krádeži 6
21:09V Blansku vysadili krále řeky. Ve Svitavě pluje dvanáct set dvouletých lipanů. (Bleskovka) 5
21:01Plastova pramice Armor 400 4
20:44Sada Hlásičů 2+1, ráda s výběrem 25
20:13Kurz Teo Daška pro Otoše 275
19:42Kabel k motoru od baterky 2
19:38Velký Bílovec rybaření 51
19:27Bleskovky: Dva Češi zahynuli na rybářském zájezdu v Norsku 1
18:49Pomoc echolot Lowrance reveal 7ts 2
18:42Připoslech Fox rx 4
18:03Pivo- craft beer 676
17:47Singleplayer a vše kolem něj 30
15:01Muška splávek - Dry dropper rig 6
13:20Deeper: tipy, triky a reálné zkušenosti 56
13:03Úhyn ryb laguna Dyje 7B (Bleskovka) 32
Co je nového - všeobecné
19:27Bleskovka: Dva Češi zahynuli na rybářském zájezdu v Norsku
18:43Bleskovka: V Blansku vysadili krále řeky. Ve Svitavě pluje dvanáct set dvouletých lipanů.
StBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . Bleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . Bleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . Bleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
16.5.XX. Březská vydra
16.5.první ročník rybářských závodů...
16.5.Tradiční rybářské závody...
16.5.8. ročník memoriálu Karla...
16.5.18. Ročník rybářských závodů v...
16.5.Rybářské závody v Horním...
16.5.Pozvánka na tradiční rybářské...
16.5.Tradiční rybářské závody -...
23.5.Rybářské závody Hradčany u...
23.5.78mé rybářské závody na rybníce...
Doporučujeme e-shop
PÁRYSŮV RYBÁŘSKÝ RÁJ
Rybářské potřeby pro všechny, kteří propadli kouzlu rybařiny. Díky unikátnímu věrnostnímu systému nakupujete neustále se...






















