- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Zákaz lovu na srkačku - definice
zdá se že v ČRS začne v BVRP platit zákaz lovu na srkačku.
Což je dobře, ale podle definice do toho spadají i montáže typu paternoster, balaton, atd (asi skoro všechny neprůběžný montáže) kde vlastně je taky návazec přivázán přímo ke krmítku ...
Otázkou je zde výklad slova PŘÍMO .... o délce návazce tam není ani slovo.
Myslím si to jen já?
https://www.rybsvaz.cz/beta/dokumenty/legislativa/Dodatek2019.pdf
VII. Chování při lovu
Doplnit text:
Zákaz lovu na srkačku. Za srkačku se považuje krmítko, ke kterému je přímo přivázán návazec s háčkem (případně návazce s háčky).
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
17x v oblíbených a 5x v ignorovaných.
Nsven - Profil | Ne 18.11.2018 18:15:59
Absolutně souhlasím, že oděv je vizitkou lovce a rybářům mám za zlé, že nectí žádné tradice.
Jsou to má slova, která často používám, když porovnávám myslivost s rybařinou.
Nikdy jsem nepotkal nalitého myslivce svlečeného do půl těla, v teplákách s reklamní logem nebo v montérkách..
Nikdy jsem neslyšel, že by měli otevřené dveře dokořán pro každého vandráka, jen z důvodu výběru mrzkého groše do kasičky...
(Vandrákem není myšlena žádná etnická ani sociální skupina ale "sportovec" s dvoumetrovýma rukama, který pro pomíjivou slávu na nástěnkách soc. sítí, si učinil z ryby sportovní pomůcku, případně masařka, sledující naplnění mrazáku za cenu dotovanou členskou základnou) aniž by projevil hlubší zájem o to, co dělá z člověka rybáře... (tím nemám na mysli chytače ryb)
Muškařům schvaluji, že si chtějí na pstruhových vodách udržet vysoký standart. Nemám s tím žádný problém.
Pokud jsem se vyjadřoval k disciplíně "muškaření" (nezaměňovat s lovem na umělou mušku), neznamená to, že jsem jejím příznivcem ale, že jsem pojmenoval status quo. Jak ze strany lovících, tak názory vyplývající z diskusí, ze strany pravověrných muškařů.
Ano, lov na umělou mušku a plavaná jsou královny rybařiny ale slovy Ivana Hlinky blahé paměti,
"hlavně se z toho neposrat"...
Škoda, že je téměř konec sezony .. zdokumentoval bych na u nás velmi hojně navštěvovaném revíru, že dědek důchodce se srkačkou, je podobný mýtus, jako paní Colombová..
Pokud dědek důchodce "masařka" , tak masí na kaprařské montáže s boilisem, peletami nebo na dva feedry.
Je třeba podotknout, že na jednoho masícího "dědka", připadne cca 15-20 masících "mladíků" v produktivním věku.
Nezanedbatelné procento tvoří ve všední dopoledne i OSVČ, zaměstnanci firem apod., kteří si k vodě odskočí služební dodávkou...a celý revír je nuceným posluchačem, nonstop služebních telefonátů
Rozumím, proč je třeba zavrhnout "srkačku". Osobně jsem ji zavrhl už před mnoha desetiletími .
Ovšem pokud se řekne "A", má se také říci "B" .
Tedy, že existuje mnoho jiných diskutabilních montáží, pro ryby neméně nebezpečných ale že existuje obecná nevole se jich vzdát.. stejně jako třeba lovu na živou rybku..
Zakažme tedy tu jednu prokletou montáž...ať se vlk (tím nemám na mysli Vláďu Krpeše) nažere a ovce zůstane celá ..
"Dědci" se bránit nebudou, nebude je slyšet. Z celkového množství cca 250 000 členů, jich figuruje na MRKu cca 30000 (výstřel od boku) z nich aktivních je několik stovek (druhý výstřel od boku).
Nezakládají z důvodu srkaček lobbistické kluby, nepíší petice, neřídí se heslem, že kdo hodně chce, musí hodně křičet...
Poplácáme se po zádech jací jsme kofři, bo jsme zachránili rybařinu a jak jsme to těm "dědkům" mandali..
A pak si v klidu si prošijeme živou rybku na štiku, zavláčíme rotačkou nebo nymfou potočáky na pstruhovce, necháme odpadnout 200g olovo z vyvážky, zavezeme si do vázek na sumce na trhačku, nejlépe s baterií trojháků od mistra aby to bylo sichr: https://www.mlsport.cz/rybarske-potreby-vyprodej/montaz-na-sumce-2x-trojhacek-1x-jednohacek
A jede se dál.....
NJura L. - Profil | Po 19.11.2018 18:12:37
Prostě měl kapr "pracovní úraz" něco jako spadnout z lešení....
NRockwell - Profil | Út 20.11.2018 14:48:50
Srkačky - jasně, dva i více háků napevno k drátěnému krmítku. Když to ryba urve, může se někde zachytit a uhynout. Smutný. Na tento starý a mnohdy velice účinný druh lovu nejvíce nadává moderní skupina rybářů, osobně jim říkám rychlokvašky.
Kaprařina - tahat nástrahu na 200,300,500m od břehu:-))) Tam když dojde k záběru a následné ztrátě ryby i se 100m pletenky, tak kam se potom hrabe nějaká srkačka. Ryba to má také spočítaný. To ale nikdo neřeší. To je vše OK.
Pak dojedu na jezero a každým nahozením stahuju kilometry uřezaných vlasců a pletenek.
Olovo ve vodě - další blížící se zákaz. A kdo asi nechá ve vodě nejvíce Kg olova??? Ten kdo je líný nasbírat na odpadávačku pár kamenů. Nechat po každém stažení či záběru ve vodě 250g olovo, to je taky v pohodě.
Ale není třeba se moc rozčilovat, jednou stejně dojde voda, ryby pokapou a budeme se jen dívat na prázdné rybníky, jezera a řeky a na nějakou rybařinu se srkačkou budeme jen vzpomínat.
Njirkazez - Profil | Ne 18.11.2018 10:41:05
NVladk - Profil | So 24.11.2018 18:28:17
Na dva hacky se uplne bezne chyta ve svete, at uz v usa na jezerech a rekach nebo v evrope.V assi se to neresi skoro vubec, tam se chyta vylucne pro zradlo, nikdo tam nema cas a naladu chytat ryby z nudy.Takova ochrana ryb neni ani v uk, tam treba chytaji lipany na cerviky, to by tady dostali lidi amok.V cechach se vse dozene do absordity. Kdyby se rybari starali o svoje pruty a ne o pruty ostatnich, bylo by lepe. Jneze kdyz deda se srotem natrhne triko borcovi s reklamou na zadech a jeste si tu rybu vezme, tak se zacne rvat ze je to treba zakazat . Zachvili bude jedina mozna nastraha koule nebo peleta a na pruty jen znackove hacky a olova od foxe. A i potom se najdou blbci, co budou hykat jak je to super ze to tak je, protoze ochrana ryb :-D
NRožnovák - Profil | St 21.11.2018 0:13:22
Tady se zas uvažuje moc ale špatným směrem, . před 30 lety by asi nikoho nenapadlo z mušákem v září na P nebo před 16.6. na MP tahat obludného streamra s několikagramovou hlavou, dnes běžná věc z níž už na mp vyústilo logicky další omezení a dle mého se brzy dočkáme i podobného omezení na P.
Pokud se bude dělat vše co není zakázano bez uvážení a bude se zkoušet kam až nás to pustí a když nepustí tak to obejít, zákazů bude přibývat. Příbývající omezení jsou jen výsledkem toho co se děje u vody a můžem si za to i my sami. Tak to vidím já.
NMari - Profil | Po 19.11.2018 15:43:57
Na srkačku jsem nikdy nechytal a ani jsem to v plánu neměl, ale zákaz mě docela překvapil, hlavně odůvodnění :
- když to ryba utrhne tak tahá krmítko, to je pravda, ale to krmítko má váhu většinou 20-50g, když to ryba utrhne kaprařovi, který zátěže též dává natvrdo, aby se ryba sekla sama, tahá zátěže většinou 150g + více, navíc montáž bývá z mnohem kvalitnějších materiálů, tudíž v rybě vydrží déle.
- také prý proto, že je to lehká forma samoseku (viz. komentář v první bodě)
osobně je mi jedno, jestli se srkačka smí nebo nesmí používat, ale v jejím zákazu nevidím žádný smysl.
Spíš si myslím, že zase nějaký v...s na ČRS potřeboval vykázat aktivitu, aby dokázal, že tam nesedí zbytečně. Akorát u toho moc nepřemýšlel.
Npepa-č - Profil | Čt 22.11.2018 19:04:10
to je krutost vůči lidem, tohle po nich chtít. to je opravdu proti lidskosti tohle po tobě chtít. kde se v lidech bere tolik bestiální krutosti, tahle mučit nevinného.
Nfheavy - Profil | Čt 22.11.2018 18:14:08
Npetrikveprik - Profil | Út 20.11.2018 19:40:29
Chytám 30let a nikdy jsem nenarazil na oběšeného kapra se srkačkou. Jo, možná někdy nějaký kvůli tomu uhynul.. Nemyslím, si ale že by to byl tak obrovský problém, že by se musel prosadit zákaz srkačky v RŘ. Je to jen další z "marketingových" zákazů, taková naoko snaha řešit jakože problémy které se srkačkou vůbec nesouvisí a odvedení pozornosti jinam.. Takovéto aby šlo vidět, že něco pro ty ryby děláme....
Ncomputerfish - Profil | So 24.11.2018 23:25:25
NBacha - Profil | So 24.11.2018 16:32:47
Tady se to snad bude omílat do nekonečna:-)))
Nkubas. - Profil | Pá 23.11.2018 20:12:37
Nnofish - Profil | Pá 23.11.2018 19:33:04
Vždyť je to jedno, každý chytá podle svého svědomí.
Já tu četl milion keců o srkačkách ale kapra, mrtvého, se srkačkou v hubě, jsme ještě nikdy nenašel. Za to ryb, jakýchkoli, poškozených po pouštěčích, docela dost.
NSharry - Profil | Pá 23.11.2018 9:03:46
Je moc dobre ze se pise..., nejenom, ze jedinci nezjistuji, kde vlastne chytaji " az po uloveni ryby" , ale hodne to zamezilo ojebavani, kdy jedinci , co jezdili na vice dni si do stareho datumu zapisovali aktualni ulovky, pokud v predeslych dnech nic nechytili a dnes to zrovna slo...
( hodi se do haltyre s vysackou jmenem a adresou a jebat..- hnus!)
A verim, ze neco podobneho se delo i v dobe po nasazeni, kdyz se dochazka jeste nepsala a je mozne, ze tech ojebu s tim.spojenych bude vice.
Ja vidim plus v tom, ze kazdy musi vedet cislo reviru, kde chyta a ma si precit i pripadne info o reviru. Pokud zapise, nemuze se vymlouvat, ze nevedel...atd.
NEsox 2 - Profil | Út 20.11.2018 21:28:31
Kde jsou ty časy kdy jsme šli na ryby se sklenicí od kompotu ve které byly rousnice, chytali jsme přes noc a za svitu svíčky a světla táboráku. Nikdo nic moc neřešil a přesto bylo ryb v řekách přehršel.
Rybářů je dnes mnoho a tak se musí v pravidlech lovu přitvrzovat a zakazovat aby nějaké ryby v řekách a přehradách vůbec zůstaly. Docela dost smutné, nebo ne?
NVikasgard - Profil | Út 20.11.2018 17:46:06
NJura L. - Profil | Ne 18.11.2018 17:36:48
Ndrvoštěp - Profil | Ne 18.11.2018 17:16:06
Nsven - Profil | Ne 18.11.2018 12:08:30
Nejprve je třeba se zamyslet, čím je vlastně tzv. srkačka nebezpečná, že budí takové emoce...
Úvodem se nabízí spekulace, že jedním z důvodů může být fakt, srovnatelně výkonného zařízení na odlov kaprů, za nesrovnatelně nižší cenu, než hi-tech propriety nejmenované množiny. :-)
Podobně jako i jinou echt množinu, nenechává v klidu spát muškaření na "obyčejný" prut, narozdíl od jejich neobyčejného, vlasec s bublinou misto F Cortlandu, plastový přesmýkáč za pětikilo, místo titanového kolečka za desítku... :-)
Jako nejčastější důvody se uvádí:
dva návazce - tedy zakažme použití víc jak jednoho...
návazce z pletenky o vyšší pevnosti než kmen - tedy zakažme pletenku coby návazec a přikažme povinné používání návazců z vlasců o řád slabších, než kmen ...
pevná montáž - povolena bude pouze montáž průběžná ...
možnost zachycení utrženou montáží za vázku, potažmo úhyn ryby - zakažme všechny montáže a všechna zařízení u kterých hrozí tato možnost. Tedy dvojháčky, trojháčky, dva návazce na mušku, všechny vláčecí nástrahy, vybavené víc jak jedním jednoháčkem apod.
Pokud má být učiněno nápravě tohoto stavu zadost, je třeba učinit velmi bolestivé, systémové opatření..
Jinak se jedná jen o plácnutí do vody... o hodně lacinou, předvolební, populistickou komedii...
NPidess - Profil | Čt 15.11.2018 8:04:30
Nrybomil - Profil | So 24.11.2018 23:27:58
NMrKos - Profil | So 24.11.2018 15:35:48
NSharry - Profil | So 24.11.2018 9:10:43
Jak rika muj kolega v praci:
" Jebej na to, vzdycky zalezi na tom, jak se ta historka poda..." 😁😀
Ale samo, ze mas pravdu i Kondrakar - ja jenom tak špičkuju... 😉 ( ja a on se nemame duvod hadat...)
Nhraji - Profil | Čt 22.11.2018 10:29:15
NDědek - Profil | St 21.11.2018 15:16:20
Nsven - Profil | Út 20.11.2018 20:35:17
Pravda, kapra o kteréhu tu stále běží (i když to nikdo v diskusích mimo mě nevyslovil) oběšenýho na srkačce, těžko zahlédnout ze břehu.. Tedy jsem také žádného nevidě.
Zato jsem byl na našem trhákově nesčíslněkrát svědkem urvaného kapra ve vázkách na šňůře nebo i vlasci síly výpletu na raketě..na kaprařských montážích...No ono olovo na závěsce, v tomto případě nic neřeší..
Podobně i sumců... při nonstopkách bylo sice jakože povoleno zavážet ale už ne z lodě zdolávat... tedy troufám si tvrdit, že většina zůstala viset zamotaná v kořenech, potopených kmench a sítích ze šňůr a vlasců, kterými je revír pod vodou propleten... Tedy zákaz jediné, sice nejvíc zprofanované montáže, toho těžko mnoho změní..
Ndosec - Profil | Út 20.11.2018 9:31:00
NBacha - Profil | Po 19.11.2018 19:56:22
Zase debata k ničemu. Problém opět tkví v tom, že papíry dostane kdejaký dement. Což značí, že je zhusta vydávají ignoranti místo rybářů.
Nu x a - Profil | Po 19.11.2018 0:45:41
Nnekut - Profil | Ne 18.11.2018 19:42:43
Zlaté pravidlo - nežli blbou změnu, radši nechte původní stav.
NNils Master - Profil | Ne 18.11.2018 18:25:31
Jsem pro všechno průběžné - vlasec s háčkem musí projíždět zátěží
Nsven - Profil | Ne 18.11.2018 16:29:41
V záhlaví jsem varoval, že to bude proti větru ..
btw.. ad "pletenka / šokovka"... loni jsem na jednom revíru proslulým hojností vázek, vytáhl při stáčení cca 50-60m pletenky s uhnilou montáží na jednom konci a metrem přetrženého vlasce cca 0,25- 0,28 na konci druhém....
Tipnul bych to lano na poctivých 40kg ...
Jestli ten háček na konci uhnil i s utrženou rybou ve vázce o tom lze spekulovat..
V každém pádu byl ten pseudokaprař debil, který by zasloužil nakopat biskupa ...
Viděl jsem pár ryb hlavně lysáků, od šňůry řádně pořezaných a hafo dalších, s roztrhanými tlamami.
Pro mě je pletenka sprosté slovo. A v rukách nemyslícího blba, pak hodně sprosté slovo...
NBuffalo1969 - Profil | Ne 18.11.2018 16:14:21
Já osobně bych zakázal všechno, pokud je nějak napevno přidělaný závaží, krmítko, method krmítko a jiný věci, co by mohly rybě jakkoliv uškodit.
NSharry - Profil | Ne 18.11.2018 14:35:43
- Asi to bude hodne tezke definovat..., pac vsude je neco...🤔😶
Nsven - Profil | Ne 18.11.2018 12:49:28
Pro případ, že ano, pak jsem za každým z nich, instaloval jednoho smajlíka..
Zbytek textu je myšlen smrtelně vážně.
Když změnu, tak systémovou.... jinak bych to viděl jako klientelismus ...
Nepoužívám ani dvoj ani trojháčky, pletenka je sprosté slovo, návazce používám o řád slabší, nemuškařím s bublinou a nikdy jsem žádnou drátěnou "srkačku" s háčky na pletence nevlastnil.
Náhradou vlastním mozek a názor, že např. utržený wobler s třemi trojháčky je právě taková, ne-li větší prasárna ..
Npepa-č - Profil | Ne 18.11.2018 12:21:41
Nsindeji3 - Profil | St 14.11.2018 21:23:10
U montáží paternoster, balaton je návazec navázán na kmenový vlasec, ne přímo ke krmítku.
NMíraš - Profil | Ne 25.11.2018 11:32:17
NVladk - Profil | So 24.11.2018 17:43:35
To same plati o pevnem olovu v zaveskach, nekdo ji da 3 milimetry aby vypadlo olovo, nekdo to tam narve az k olovu aby ho tam mel na veky. Takove olovo nevytrhnete ani silou :-D Pak jedete na clunu, snura na vode, zatahate za to a je tam u 200g olova s hustym hackem od foxe prikovany kapr kolem 45 cm :-D Protoze my jsme kaprteam,nam berou jen 15+ a ty to vyrvou :-D
NRK - Profil | So 24.11.2018 11:23:15
Nkritik - Profil | Pá 23.11.2018 18:17:06
Nkakr - Profil | Pá 23.11.2018 15:29:05
To jsi hodně velkej borec, když za 5 hodin nachytáš, co nalžeš:-))
Nnofish - Profil | Čt 22.11.2018 9:55:33
Ale chapu, ze nekho muze za tri roky vypsana propiska navic, docela trapit -:)
NDědek - Profil | St 21.11.2018 15:02:17
Je spousta čilimníků, jak jim říká Pavel :-))), kteří na kapř produkci vydělávají balíky a svaz je pro ně jediným a stálým odběratelem. Těch problému je více, přesouvání a vysávání vybraných peněz od členů, placení násady téměř soukromým revírům uvnitř svazu a další a problémy, o kterých nemá běžný člen ani potuchy.
Nfheavy - Profil | St 21.11.2018 14:47:56
to bude uchylka zvana Kaprofilie a jeste ve styli UK,to tady asi nastane,cela tahle debata je o zcela jasne pi..čovine kdy je uplne jasny co je to za montaz,a tady furt nekdo hleda jak stim muze ceska "blba masařka "vyjebat))) pokud nekomu nestaci napsat navazec na pevno privazany ke krmitku,olovu ci zatezi tak dal neni o cem diskutovat,chudi duchem budiz blahoslaveni ...Amen))
NWillow - Profil | St 21.11.2018 14:34:03
Mivardi black friday
MIVARDI - So 10.11.2018 1:56:00
kliknutím fotku zvětšíte
Potkejte tváře MIVARDI a další přátele značky v našich ,,speciálkách“ v Mohelnici a v Praze a získejte možnost velmi výhodného nákupu našich produktů - sleva až 99% Velice ochotně Vám s výběrem poradí tým našich specialistů. Těšíme se na Vaši návštěvu ve dnech, které věnujeme právě Vám, skalním příznivcům značky MIVARDI.
Datum:
16.11. – 9-18h
17.11. – 9-15h
Praha – Jan Prchlík, Pavel Bobrman Vohralík
Mohelnice – Radek Bojkovský, Jaromír Dufek
Praha – Tlustého 2401/4
Mohelnice – Třebovská 53😜😁😁😁
Nu x a - Profil | Út 20.11.2018 13:02:29
Nkaprus - Profil | Út 20.11.2018 12:26:57
Kdyz to vemem kolem a kolem, ona ta kaprarina minimalne z poloviny moc koser neni. Samoseky, zdolavani z lode, zavazeni na daleko, lov bez snezeni ryby.
NJura L. - Profil | Po 19.11.2018 17:46:51
NBacha - Profil | Po 19.11.2018 8:44:13
NPřemas - Profil | Ne 18.11.2018 18:56:02
Nu x a - Profil | Ne 18.11.2018 18:40:01
NJura L. - Profil | Ne 18.11.2018 17:20:44
Ad "suchá" - tu chytám 37 let a ještě jsem si nevšim, že bych háčkem 14 pstruha rozkuchal, že by to nerozdejcal jen kvůli 0,2mm protihrotu... na lipanové mouše 22 je ten protihrot řádově v mikrometrech, na zamáčknutí bych potřeboval hodinářské náčiní. U much vel. 12-22 je BL hák leda na prd, protože putuje po hubě a řeže jak se ryba třepe, a nadělá mnohem větší paseku než kdyby držel na jednom místě. U lovu na háčky 18-22 je použití BL háku na muškařáku už totální ptákovina, zásek automaticky pidirybu katapultuje a vyslíkne se z háčku...
Jeden soukromý kaprový revír CHaP v okolí dokonce zakázal použití BL háků, proč je asi jasné, Bl hák nedrží na jednom místě a rybě kuchá jícen jak klouže a nikde nedrží.... (jak humánní...)
Nsindeji3 - Profil | Ne 18.11.2018 11:38:41
NMrKos - Profil | Ne 18.11.2018 9:52:21
Pokud například mezi krmítko níže na snímku a návazec vložím karabinku nebo mikrokroužek, tak to bude PŘÍMO a nebo již nebude?
Na druhé straně jiná přísnější formulace by již pokryla všechny ostatní samoseky a tím jsou například i method krmítka a nebo pevné či polopevné kaprařské montáže. A to svaz nechce, protože by přicházel o klientelu.
Nsupinna - Profil | So 24.11.2018 23:19:26
NMíraš - Profil | So 24.11.2018 18:45:31
NMrKos - Profil | So 24.11.2018 18:12:24
NKondrakar - Profil | So 24.11.2018 15:04:42
NRobo2 - Profil | So 24.11.2018 14:25:30
Nhraji - Profil | So 24.11.2018 13:00:58
NMrKos - Profil | So 24.11.2018 12:39:03
NSaddám - Profil | So 24.11.2018 9:08:53
Nnofish - Profil | Pá 23.11.2018 20:39:42
Hele já to beru, chytit někoho za ruku je problém, ale tohle poslouchám furt, jak jeden pomlouvá druhého, že ten to a ten to, nějak mě to nebaví poslouchat.
Nkritik - Profil | Pá 23.11.2018 19:55:15
Nfheavy - Profil | Pá 23.11.2018 16:37:39
NDědek - Profil | Pá 23.11.2018 15:11:31
Nkakr - Profil | Pá 23.11.2018 9:51:22
K čemu slouží kolonka 26, která sčítá hrušky a jabka (kapra a cejny) ?
NDědek - Profil | Pá 23.11.2018 9:48:18
Znovu opakuji, nemám problém přijít, proškrtnout předešlé chytání a zapsat novou docházku. Je to práce na pár vteřin. Nechápu, že s tím má někdo problém.
Je taková povinnost, tak se prostě musí dodržet, co zbyde jiného?
NRK - Profil | Pá 23.11.2018 9:42:19
Přídu k vodě, kde budu chytat tři dny. A rovnou si napíšu dva dny zpátky 2kapry. A hned za to 2 kapry z včerejška. Žádnýho samozřejmě nemám v haltýři. Když příde porybnej a bude se ptát, kdeže ty kapry mám, tak řeknu třeba, že se tu zastavila moje paní a odvezla si je. Když chytím opravdu ten den 5kaprů, tak je dám do haltýře a mám je jako z těch předešlejch dní+ 1kousek z dneška. Můžeme si takhle do foroty předepsat více dní, tomu se meze nekladou-:) Můžeš si s tím hezky pohrát. Podmínkou je abys v ty forotový dny nechodil na ryby, abys v ty dny měl volný místo na ,,lež" -:) Ale kdo pojede třeba na pátek-neděli na ryby na výpravu a ještě bude chodit doma i v ty předešlý dny?
To jenom jako ilustrace, že to zapisování docházky je v tomhle směru k hovnu.
Nu x a - Profil | Čt 22.11.2018 12:30:02
Nhraji - Profil | Čt 22.11.2018 11:19:56
Nucednik - Profil | St 21.11.2018 18:04:29
Nmarina35 - Profil | St 21.11.2018 16:03:41
NPedro1 - Profil | St 21.11.2018 16:02:21
A úplně nejlepší je,že na těch vodách většinou není K70,takže mají lidé krásné Vánoce a cpou se řízky z kapra ještě v půlce ledna:-)))
http://www.rybaripraha.cz/obsah/v-no-n-kap-d-rek-pro-pra-sk-ryb-e-se-st-v-tradic
Nhraji - Profil | St 21.11.2018 15:35:18
Nhraji - Profil | St 21.11.2018 15:25:29
Ncomputerfish - Profil | St 21.11.2018 15:21:19
Ncomputerfish - Profil | Út 20.11.2018 22:24:17
NBacha - Profil | Út 20.11.2018 20:16:57
Nu x a - Profil | Út 20.11.2018 19:52:38
Nsven - Profil | Út 20.11.2018 19:38:24
NWillow - Profil | Út 20.11.2018 19:00:48
Já si zvykl na jednu mouchu (VčÚs muškařské pásmo)A taky mi to neva.
Jde o zvyk.
NRK - Profil | Út 20.11.2018 18:18:34
Nu x a - Profil | Út 20.11.2018 17:32:01
NPřemas - Profil | Út 20.11.2018 14:01:49
Dříve jsem jezdil asi na 20 revírů, kde bylo okounů. Dnes jsem to zúžil na 2, bo zbytek už je bez ...
NSaddám - Profil | Út 20.11.2018 11:26:46
Nu x a - Profil | Út 20.11.2018 10:42:01
NMrknato - Profil | Po 19.11.2018 20:08:49
NMurphy61 - Profil | Po 19.11.2018 16:21:13
NMaxwell - Profil | Po 19.11.2018 15:56:19
Čtenáři této diskuse také sledují
NFóry59804
NČerná listina Bazaru - upozornění na podvodné či nefér jednání1517
NKulinářský kroužek aneb vše co se dá uvařit z ryb5781
NSranda bez nadsázky 🤘10549
NČína - objednali ste uz nieco?15667
NBušákovy plky a frky a různé věci od našich vod403461
NKutilské jádro MRKu5307
NOpravy a úpravy navijáků5897
NSprávný muž má v kapse nůž7922
NKlub fanoušků Trabucco27521
Kde to žije - všechna témata
7:15NV Blansku vysadili krále řeky. Ve Svitavě pluje dvanáct set dvouletých lipanů. (Bleskovka) 9
6:41NPlastova pramice Armor 400 6
ÚtNDo Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých (Bleskovka) 41
ÚtNZabezpečení člunu proti krádeži 8
ÚtNSada Hlásičů 2+1, ráda s výběrem 25
ÚtNKurz Teo Daška pro Otoše 275
ÚtNKabel k motoru od baterky 2
ÚtNVelký Bílovec rybaření 51
ÚtNPomoc echolot Lowrance reveal 7ts 2
ÚtNPřiposlech Fox rx 4
ÚtNPivo- craft beer 676
ÚtNSingleplayer a vše kolem něj 30
ÚtNMuška splávek - Dry dropper rig 6
ÚtNDeeper: tipy, triky a reálné zkušenosti 56
ÚtNÚhyn ryb laguna Dyje 7B (Bleskovka) 32
Co je nového - všeobecné
ÚtNBleskovka: Dva Češi zahynuli na rybářském zájezdu v Norsku
ÚtNBleskovka: V Blansku vysadili krále řeky. Ve Svitavě pluje dvanáct set dvouletých lipanů.
StNBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
16.5.XX. Březská vydra
16.5.první ročník rybářských závodů...
16.5.Tradiční rybářské závody...
16.5.8. ročník memoriálu Karla...
16.5.18. Ročník rybářských závodů v...
16.5.Rybářské závody v Horním...
16.5.Pozvánka na tradiční rybářské...
16.5.Tradiční rybářské závody -...
23.5.Rybářské závody Hradčany u...
23.5.78mé rybářské závody na rybníce...
Doporučujeme e-shop
Rybářské centrum Olomouc
Rybářské potřeby pro Vaše životní úlovky. Na prodejní ploše 160 m2 a na eshopu naleznete vše pro sladkovodní i mořský...























