- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Co říkáte na zrušení 24 hodin lovu na D5, D7
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
2x v oblíbených a 9x v ignorovaných.
fotojakes - Profil | Út 15.1.2013 12:06:04
Lov nonstop maskuje mnoho nešvarů a bez kontroly to nese především problémy pro revíry, obsádku i většinu rybářů, takže bez trestů a kontrol rozhodně ne.
K-70 a podobně omezuje defakto jen slušné rybáře, kteří si nedovolí toto pravidlo porušit a tím zbyde více velkých ryb pro ty šmejdy, kteří to mají jako zdroj přivýdělku a nějaká pravidla je vůbec nezajímají, takže bez kontroly je to také o ničem.
Předpokládám, že výjimka neprošla, protože MRS o novou ani nežádal a plně to chápu. Škoda, že si z fungování MRS neberou příklad rybáři v druhém svazu.
hraji - Profil | Po 14.1.2013 18:51:34
Logicky z toho lze odvodit, že se rybáři chovají jako utržení ze řetězu. Proto je celkem logický krok, že výjimka nebyla prodloužena.
Pettar - Profil | Út 15.1.2013 13:29:29
Spíš mne mrzí, co všechno podle zdejších diskuzí chodí taky k vodě. Chlapi, uvědomujete si, jak za pár šušníků vlastně nepřetržitě drancujeme přírodu?
Osobně bych se rád propracoval do skupiny, která nechodí "pro ryby", ale "na ryby". Ale samo že něco taky klepnu:-)
Shlédl jsem ty reportáže z nočních kontrol na Orlíku - a docela mne překvapilo, že ta RS byla na můj vkus mooooc slušná. Kdybych v ní byl já, tak šlo bez not víc lidí...
A tady se dočtu, že je to buzerace, a nejlépe, že to zavání bolševikama. Ty co to tak hodnotí neznám, ale tipnul bych si, že bolševika ani nepamatujou...
Někdy nevím, jestli mám být pyšný na to, že jsem rybář...:-(
slušným lidem to nevadí
messers - Profil | Út 15.1.2013 10:16:05
Podle mého názoru je pak úplně jedno,jestli někdo porušuje řád ve dne,nebo v noci.Ten kdo chce dělat bordel,ho bude dělat i bez 24 hod.lovu.24 lov na to NEMÁ VLIV.
Bláža - Profil | Po 14.1.2013 20:18:51
Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Út 15.1.2013 14:41:48
Ten, kdo pořád zakazuje lov nonstop kudy chodí (zapšklí komunisté, neřkuli nacisté z protektorátu, kteří odmítají přijmout hlasy dnešní doby, které volají po změně v souladu s EU, OSN a UNESCO) by se měl zamyslet, přečíst si pár hezkých článků od klouků, co kapři chytají na koule a mají šestiramenné pentapody, popřípadě rovnou umřít, jelikož takhle se nikam nedostaneme přátelé.
Kde jsme dnes již mohli být ptám se. Hodně daleko, odpovídám. Jen se podívejte na Slováky. Ti nonstop mají a jak je jim hej. Dokonce mají i Euro. A Litevci nebo nedej bože Azerbajdžánci? Škoda mluvit
Dnes je nás již hodně, co chceme nonstop. Nejsme sice příliš bystří, ale nedostatek intelektu, či úsudku snadno doženeme enthusiasmem a pílí. A proto říkám: Petice, petice, petice, petice. Jedině tak se to hne kupředu.
NOČNÍ RYBOLOV NENÍ ZLOČIN A NA SVATÉHO ŘEHOŘE CHUDÝ ORÁČ NEOŘE
šmudla007 - Profil | Út 15.1.2013 13:19:49
Ať si kapraři a sumcaři prosím založí vlastní rybářský svaz a vlastní rybníky kde nebudou omezováni (a tam ať se v klidu třeba pozabíjijou vzájemně).
Butchi - Profil | Po 14.1.2013 21:49:13
Stačilo mně video z pár kontrol, které zcela jasně ukázaly, že tento národ není připraven na nějaké výjimky (sice ne z D5 nebo D7, ale to je ganz egál)
Stačilo dodržet pár naprosto primitivních předpisů, ale oni né, ani na tohle nemají potřebnou mozkovou kapacitu a ještě mají tu drzost se hádat, ohánět se právy a poukazovat na cokoliv, kromě vlastní blbosti. Tedy na to, že je předpisy omezují, tak na co by si lámali hlavu s jejich dodržováním.
Pak se tím ještě chlubí na netu nebo v rybářství a malý český človíček je má za hrdiny, 4. odboj a všelijak tak podobně.
Ne, ne, ne.
RST - Profil | Pá 18.1.2013 6:07:10
1. Proč sem dal řád do uvozovek? Proto že žádný řád neexistuje. Nezná ho zákon a ani vyhláška.
2. Základní, ale ne jediný, právní předpis upravující rybolov je zákon č. 99/2004 Sb. a jeho prováděcí vyhláška č. 197/2004
3. Dále platí Bližší podmínky lovu, které upravují lov na revírech.
Tak a teď jak to s těmi předpisy, v rámci výtisku Bližších podmínek které dostává každý kdo si zakoupí povolenku vlastně je. Letos se ta knížečka řekněme "řád" jmenuje SOUPIS REVÍRŮ a vydal ji VÚS pro sev. Moravu a Slezko, a obsahuje od str. 6 jakýsi výtah se zákona a vyhlášky. V něm je uvedena mimo jiné i nejmenší lovná míra ryb a doba jejich hájení. Proč je tam uveden Mník je velmi jednoduché - zákonodárce zřejmě počítal s tím že se bude moci lovit. Že se časem podaří jej vyjmout ze seznamu hájených živočichů z vyhlášky č. 395/92 sb. Měnit k vůli tomu zákon a vyhlášku je prostě blbost, ten proces je tak složitý že by do toho kvůli povolení lovu jednomu druhu MZe nikdy nešlo. (Zatím se legálně loví bohužel jen pokud je na jeho lov udělena výjimka a k tomu již tu míru a dobu hájení uvedenou v zákoně potřebuješ).
Dále jsou v soupisu revírů "řádu": "Bližší podmínky VRP" V rámci kterých je i popis revírů.
Tyto BP jsou a souhlasím že nepříliš logicky v některých svých částech okopírovány se zákona a vyhlášky. Na straně 17. je opět citován zákon - ......... Celoročně jsou hájen i : ........ tady je mimo jiné odkaz na vyhlášku č. 395/92 Sb a na další straně jsou někteří živočichové vyjmenováni. Loni tam Mník nebyl na což sem několikrát upozornil ÚV. (souhlasím že to bylo zavádějící)
Důležité je to slovo "NĚKTEŘÍ" ve vlastním zájmu by měl každý rybář do vyhl. 395 nahlédnout protože v případě kontroly, pokud si ponechá chráněného živočicha, mu může vzniknout vcelku velký problém. Věř mi že výmluvy typu, "oni to do řádu nedali a nebo má to míru tak se to může lovit" u správního orgánu neobstojí. Svaz NEMÁ jakoukoli povinnost informovat své členy o změnách v předpisech a i když se o to pořád dokola snaží, mnohdy se to bohužel nepovede.
meteor - Profil | St 16.1.2013 8:21:54
Obecně si myslím, že neduhy nonstop lovu výrazně převažují nad pozitivy... zejména v souvislosti s tím, že mnozí si noční rybačku pletou s posezením v hospodě, což může mít následně vliv na kdeco (pořádek u vody, chování k úlovku, rušení nočního klidu atd.). Nehledě na fakt, že nonstop lov přináší riziko usnutí u nahozených prutů, na což zase pamatuje RŘ :-)
Prostě si myslím, že dnešní rybářská veřejnost na toto zatím nedozrála, tudíž nic nepovolovat, spíše naopak... Možná je to mnohými vnímáno jako krok zpět (ale co třeba rybářská modla Cassien - také rušil nonstop lov :-)) anebo jako buzerace slušných rybářů, ale nedá se nic dělat - na českých dálnicích také asi nehrozí neomezená rychlost, ačkoli 130 km/h je pro spoustu aut limitující z hlediska jezdeckých schopností řidiče a výkonu jeho vozidla :-)
meteor - Profil | Út 15.1.2013 11:55:43
To by se jako měl nonstop lov preferovat a povolovat jenom proto, že to tak většina rybářů chce? To pak můžeme zrušit lovnou míru, bo je spousta takových, kteří by si od vody chtěli odnést všechno, co se jim pověsí na háček (a ještě něco navíc)...
Zkrátka a dobře - naše rybářská společnost OBECNĚ nedozrála na lov nonstop, takže proč ho povolovat...
PS: podle fotky ve tvém profilu bych tipoval, že k vodě chodíš spíše "zakalit" nežli na ryby :-)
EDIT: pokud je pro tebe zrušení nonstop lovu problémem, pak nezoufej - brány všech soukromáků jsou ti naplno otevřeny, stačí si jen vybrat ;-)
dobrman - Profil | Út 15.1.2013 11:13:49
Pánové a čemu se tu kdo diví!!!! Ono pravdu zde mají oba tábory jak odpůrci tak Ti druzí.Prostě pravda je uprostřed. Já se musím přiklonit bohužel k těm co souhlasí se zrušením lovu 24h. A proč?
Kdo tam byl přes léto ví sám. Dostat se na volné místo, téměř nemožné.Proč?Partičky rybářů z celé ČR si své fleky hlídají a nepustí je, protože Ti co odjíždí čekají do příjezdu druhých. Jako by nestačilo, že volných pozemků je kolem vody čím dál míň! Tady by mě zajímalo kam až to povede a kdopak kontroluje prodej či pronájem těchto pozemků?!!! Kolikpak v tom asi bude penízků bokem?
Chování mnohých z nich není třeba komentovat. Mnozí z nich nedodržují pravidla lovu!!!O tom, že tam je zakázané zavážení víme. A ruku na srdce páni rybáři, kolik z Vás co tam chytli kapra 75cm a víc neměl zavezeno?!!!!!!!! Troufám si tvrdit, že naprostá většina zaváží. A navíc povoleno chytat v noci tomu ještě napomůže. Další věc, projděte se kolem břehu nádrže? Viděli jste ten bordel? Na ty odpadky by nestačil kamoin!!!! Díky zrušení se možná pár skororybářů odsune jinam dělat bordel.
Další problém.Viděl jsem nejednou chytit velkého kapra, a jak to dopadlo? zasakováním a následným prodejem na soukromý revír jeho majiteli, který si pro rybu rád za peníze dojel. Toto se také v noci hůř kontroluje.
A v neposlední řadě tomu všemu nahrává čím dál víc zákon, který nahrává pytlákům a nepodstivcům. Je tak špatný, že to až bolí!!!!Kdopak za to může? Za toto konkrétně naše vláda!!!!!!!
Proto není divu, že se tento lov zrušil. Bohužel to odnesou pouze slušní rybáři!!!!! Pytláci na to se.ou!!!
A tímto se dostávám k druhé straně.
Tím,že se lov 24h. zakáže, poškodíme jen slušné rybáře. Pytláka to neodradí,ten se tomu směje. nebuďme naivní.Má někdo pocit, že teď tam nikdo v noci chytat nebude?!!!! Bude a kdo?Pytláci a nepoctivci!!!! Dál se budou porušovat pravidla( prodej ryb na soukromé revíry,odpadky,zavážení atd.,akorát to teď bude možná víc ve dne)Takže na druhou stranu, toto zrušení,neboli konec vyjímky nebude mít takový účinek jaký by jsme si všeci přáli.
A jak z toho ven?To je dle selského rozumu jednoduché. Bohužel u nás a s naší zkorumpovanou vládou zatím neproveditelné!!!!!!Zvýšit tresty za jakékoliv porušení a to zvýšit razantním způsobem!Ustanovit mimo běžné stráže také profesionální rybářskou stráž, která bude spolupracovat s policií a bude aktivní a bude dbát na dodržování pravidel.Věřte, zas až takové výdaje by to nepřineslo a aspoň by to bylo na dobrou věc.Ovšem v naší zkorumpované vládě musíte někomu poslat na účet pár(spíš hodně) kapříků, aby něco dobrého prošlo,jinak nehnou zadkem,proč? Svoji výplatu dostanou i když to řešit nebudou tak proč by se snažili. Tyto starosti nás slušných lidí - rybářů, nikoho na vládě nezajímají!!!!!!!!!!!Korumpují tuto zem v miliardách, ale pokud by šlo o to, aby zaplatili a ustanovili prof.ryb.stráž, tak to už těch pár set tisíc ročně je problém.
Kozič origin - Profil | Út 15.1.2013 7:50:56
Prostě když už nalezneš ten smysl života (rybolovu), tak pro ten nonstop musíš přinést nějakou oběť.
GRUPA - Profil | Po 14.1.2013 19:42:55
nechci ti radit, ale pokud máš s někým nějakou úmluvu, tak je opravdu velice nevhodné o ní veřejně krákat a to kdekoliv. Pokud teda nechceš, aby tě příště místo úmluvy nakopal dotyčný do řiti.
Ať ti to hrrčííí.......
Mrknato - Profil | Čt 17.1.2013 12:28:41
Kovis - Profil | St 16.1.2013 5:34:21
Anýzový dědek - Profil | Út 15.1.2013 14:48:53
Nemyslím tím bordel kolem vody, ani to, že ta voda bude během pár dní vydrancována.
Ale jde mi o to, že , když tam přijede pár part , kteří se tam na týden nebo dýl usalaší, že si nikdo jiný nemá kam sednout
Pettar - Profil | Út 15.1.2013 14:44:43
Jak píšu - mě se to na Trnávce taky líbilo, ale :
1/ Stejně jsem usnul:-)
2/ S kamarády pokecám i bez nahozených prutů.
3/ No tak holt nechytím, no, svět se točí dál.
proto se přimlouvám za větší počet kontrol, aby nás ty nepravosti přešly. Vždyť k té vodě chodíme pro radost, ne? A ne se vztekat.
Já raději pravidla ctím. Možná i ta ryba je ráda, že si odpočine.:-)
meteor - Profil | Út 15.1.2013 14:22:43
Mně tedy přijde, že povolení plošného nonstop lovu přinese více negativ nežli pozitiv...
Anýzový dědek - Profil | Út 15.1.2013 13:48:27
Dokážu to pochopit na přehradách nebo na určitých úsecích revírů, ale celoplošně je to nereálné.
Saddám - Profil | Út 15.1.2013 13:16:04
Saddám - Profil | Út 15.1.2013 12:56:17
A ještě dotaz. Copak to máš za dálniční známku? Nějakou zlatou? S tou se nemusí na dálnici dodržovat pravidla?
meteor - Profil | Út 15.1.2013 12:21:31
K tomu "bolševikovi": sice je to 23 let od sametové revoluce, nicméně nepozoruji, že by se (řekněme) morálka lidí OBECNĚ posunula k lepšímu. Proto je IMHO třeba více zakazovat nežli povolovat - lidé na to zkrátka nejsou "zralí". Nehledě na fakt, že "svobodu" si mnozí pletou s "anarchií" nebo dokonce chováním "dělám si co chci".
Tato problematika by si zasloužila komplexnější řešení (jak o něm píšeš - více kontrol, přísné tresty atd.), nicméně - jak vidno - není k tomu vůle :-(
šmudla007 - Profil | Út 15.1.2013 12:15:59
Že non stop láká rybářské dovolenkáře a kempingáře a zaváží na kapry ačkoliv je povoleno zavážení jen při lovu dravců, to je věcí rybářů a je jenom dobře že jich pak při kontrolách hodně přijde o povolenky.
Opravdu rybář který nedokáže ulovit rybu v čase k tomu určeném, takovej rybář se dostatečně vyřádí při těžbě ryb na soukromáči a nemusí se obtěžovat na svazovce. Pravidla rybolovu v ČR jsou prostě dané dobou lovu a kdo má nahozeno po půlnoci je bez povolenky ať se to dobře filtruje.
Užívání si nočních radovánek lze i bez nahozených prutů( rybařina není uživání si nočních radovánek ale sledování záběru). Kdo si chce užívat tak alou do nočních klubů kde mají NonStop legálně po celý rok.
S&F - pescador - Profil | Út 15.1.2013 11:42:13
Proto zrušení non-stop schvaluju a ještě bych více přitvrdil a omezil. Bohužel žijeme kde žijeme a každý soudný rybář si uvědomí jaké dokáže český rybář napáchat ve dne a co potom ještě pod rouškou tmy.Ostatně jak psal hraji .... nevedlo to v tomto směru k ničemu a jen se zvýšil počet přestupků
hraji - Profil | Út 15.1.2013 11:26:04
A jsem přesvědčen, že mám naprosto stejné právo psát do této diskuze jako ty a kdokoliv jiný. Možná protože jsem o tom neprodloužení výjimky taky rozhodoval.
Ladineeek - Profil | Út 15.1.2013 9:28:23
nofish - Profil | Po 14.1.2013 21:48:14
Kur*a lidi vzpamatujte se, komu se v tomhle státě nelíbí, může chytat někde jinde, nikdo mu v tom nebrání. Dokonce nikdo nikoho nenutí chodit na ty ryby. Češi jsou prostě jenom banda nevděčných blbců, kterým nebude nikdy nic dost dobré...
hraji - Profil | Po 14.1.2013 19:39:41
Libor 1 - Profil | Po 14.1.2013 18:46:58
Takže za to mohou ony. Jmenovitě: Horáková, Novotná, Karásková a Nedostálová.
mike1977 - Profil | Po 14.1.2013 17:19:21
RST - Profil | Čt 17.1.2013 21:31:49
RST - Profil | St 16.1.2013 18:12:42
PYTLAKS - Profil | St 16.1.2013 8:53:08
Mrknato - Profil | Út 15.1.2013 20:51:09
piskothonza - Profil | Út 15.1.2013 17:59:45
Hlubočepy - Profil | Út 15.1.2013 15:17:50
stenli - Profil | Út 15.1.2013 15:10:17
Kovis - Profil | Út 15.1.2013 13:53:50
syny - Profil | Út 15.1.2013 13:34:07
MrKos - Profil | Út 15.1.2013 12:38:05
3000.- /rok tj 8,20 Kč za denní povolenku na stovky revírů - to je významná částka? Osobně si významnou částku představuju jinak. Opět jen snůška blábolů a jediný argument žádný.
Hope - Profil | Út 15.1.2013 12:33:31
Odvozuji z informace od "Coteda"-Byl zrušen celodenní lov na novomlýnských nádržích.
Rybářský řád na Lac de Saint Cassien-přeloženo Googlem :-)
1 - Každý rybář musí být držitelem platného rybářského průkazu
2 - Noční rybolov na celé jezero je uzavřen od 10. června do 13. září 2013 včetně
3 - lov kapr je zakázáno zavážením od 1. ledna do 30. června včetně
4 - Odstranění lodní linkou je povoleno v okruhu 100 metrů od rybářského stanice
5 - Tyto řádky by měly být označeny na povrchu plovoucí značek umístěných na základně fotomontáže
6 - Použití kritérií navrženy plovoucí řemeslo je zakázáno
7 - Kapr chycen, musí být okamžitě vráceny do vody po každém Fotografie
8 - Zadržení pytel kaprů a jejich doprava je přísně zakázáno
9 - Každá rybáře musí ohlásit svou přítomnost v noci světelným signálem Stálého
10 - Rybář musí zůstat vedle jeho linek při rybolovu v akci
11 - rybolov stanice musí být ponechán čistý začátku rybáře
12 - Plynové sporáky a požáry jsou přísně zakázáno v průběhu celého roku
13 - Wild kempování je povoleno na jezeře po celý rok
Tady je originál:
http://www.federationpeche.fr/83/departement.php?page=746
MrKos - Profil | Út 15.1.2013 12:11:56
pěkné a jen tak dál
hraji - Profil | Út 15.1.2013 12:03:48
Rozčilovat se je zbytečné. I tak je těch pochybností dost.
hraji - Profil | Út 15.1.2013 11:59:01
MrKos - Profil | Út 15.1.2013 11:32:37
jen jste předvedl tradiční vzorek členstva s nízkým iq, ale zato vysokými nároky na okolí a na všechno podanými snůškou blábolů
jak příznačné
KóĎA - Profil | Út 15.1.2013 11:27:52
Radek Fox - Profil | Út 15.1.2013 10:41:12
meteor - Profil | Út 15.1.2013 9:45:57
No ještěže ty ryby pouštíš... tedy až na líny, samozřejmě. Hlavně se ještě oháněj týráním ryb :-) a nepřijde ti, že je spíše týráním ryb stražit lína na sumce?
Jestli chceš být "správný" "chyťapusťák", měl bys začít vláčet :-D
hraji - Profil | Út 15.1.2013 7:38:45
Butchi - Profil | Po 14.1.2013 22:12:15
Kde přesně v Evropě chytají?
Pouštění není nic, co by někoho povyšovalo, je to jen osobní volba.
Já taky chodím do práce, takže se potom k vodě nedostanu. I přesto jsem stále živ a zdráv a o to víc si vážím času, který můžu u vody strávit. Svaz nezajímá, v kolik kdo chodí do práce, denní doba lovu je nastavena z nějakého důvodu.
Pokud si myslíš, že je rybaření u nás pro boháče, tak se podívej, kolik lidí tady chytá ryby a jaké jsou ceny povolenek v porovnání s tebou zmíněnou Evropou.
nofish - Profil | Po 14.1.2013 22:11:33
Proč jinde v Evropě? No tak si to dohledej, ona to zas není taková divočina. To jen slováci se hromadně zbláznili, ale to je jejich věc. Oni se zbláznili už víckrát, ve více věcech :-)))
Hele k tomu času na rybaření. Mám ti dát kontakt na kolegy co mě znají? Rybařinu miluju, žiju "v tom" od sedmi, osmi let. Dělám rukama, boháč fakt nejsem, mám houno, ale čas na ryby se najde vždycky. A to i na podzim, kdy se chytá třeba už jenom do těch šesti. Prohodím si práci, vezmu dovolenou, nebudu makat a budu se pást na louce, když na to přijde. Ale na ryby chodit budu ať se děje co se děje. Tak nekecej, že to nejde...
Fullnek - Profil | Po 14.1.2013 22:11:18
dave86 - Profil | Po 14.1.2013 22:04:35
hraji - Profil | Po 14.1.2013 22:01:18
tonda1953 - Profil | Po 14.1.2013 21:42:13
nofish - Profil | Po 14.1.2013 21:02:05
hraji - Profil | Po 14.1.2013 20:20:36
PYTLAKS - Profil | Po 14.1.2013 20:06:50
dave86 - Profil | Po 14.1.2013 19:38:24
Aleš10 - Profil | Po 14.1.2013 18:36:48
Kde to žije - všechna témata
20:22Můžu chytat menší sumce na 30cm karase? 2
20:22Čeští rybáři čelí poklesu úlovků - vliv predátorů a rostoucích nákladů (Bleskovka) 54
20:17Záhada pro vědce: Ryby po celém světě se zmenšují (Bleskovka) 2
19:57Vyroba valcu, motoru a prevodu 565
19:56Boilies začátečník rady 47
19:41Rybářská videa: RYBOMÁNIE podcast #51 - Radek Filip 1
19:27Nash Titan Bivvy 373
19:04Lipno, candát. Co bude dál... (Bleskovka) 35
18:51Rybáři a vinařství 263
16:21Nutrie říční - jak to vidíte ? 523
14:50Svaz raději zaplatil majiteli pískovny za možnost rybolovu, aby se vyhnul soudu. Průlomový rozsudek, který může stát rybáře do budoucna spoustu peněz. (Bleskovka) 45
13:08Sumci do tření candátů příliš nezasahují. (Bleskovka) 1
11:44Na Lipně vymírají candáti i kapři, vědci nevědí proč. Jednoho podezřelého mají. (Bleskovka) 165
10:35Hodnocení obchodů a obchodníků 6
9:45Přívlač v Chorvatsku 66
Co je nového - všeobecné
13:27Bleskovka: České muškařky kralovaly světu: MS v jižních Čechách patřilo domácím týmům!
13:15Bleskovka: Záhada pro vědce: Ryby po celém světě se zmenšují
ÚtBleskovka: Sumci do tření candátů příliš nezasahují.
. . . Video: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . Článek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . Článek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . Miničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . Recenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . Miničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
Akční nabídky
ZFISH Bite Alarm Zx8 je nepochybně naše nová vlajková loď mezi hlásiči. Při vývoji a navrhování těchto hlásičů jsme kladli důraz na odstranění všech běžných nešvarů a můžete si být jistí, že tyto hlásiče jsou skutečně “vymazlené” do posledního detailu.
Za 1.769 Kč
6+1 zapouzdřených kuličkovýchložisek z nerezové oceli pro hladký chod i při velkém zatížení a výkonným, hladkým, zapouzdřeným karbonovým brzdným systémem. Super pomalá oscilace poskytuje neuvěřitelnou pokládku vlasce na cívku pro daleké hody.
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
1.6.Benátky Sranda Mač 2024 Léto
1.6.6.Veřejný závod rybník,,Babínek"...
1.6.Závody na Kocandě
1.6.Rybářské závody na rybníku v...
1.6.Rybářské závody Řeznovice
2.6.Benátky Dětský Den 2024
2.6.Dětské rybářské závody Řeznovice
7.6.Přívlačové závody dvojic 3...
8.6.Dětské rybářské závody -...
8.6.Šilheřovice Sranda Mač Evolution...
Doporučujeme cestovku
Safra-go
Jižní Afrika, Sibiř, Patagonie. Vyzkoušené lokality v doprovodu našeho scouta. Expedice pro partu kamarádů i...