NMiras - Profil | Ne 21.10.2012 18:03:41
O přitápění si v bivaku ví své kolega Soulfly - viz.foto jeho bivaku.
NRadek Fox - Profil | Čt 4.5.2023 17:31:29
jurasoft >> Promiň, ale už na Tebe nemám nervy, jsi prostě debil. Vše, co tady píšeme, je kvůli tomu, aby nikdo zbytečně neumřel. Ty to jako guma nechápeš a třeba si i chcípni, ale neblbni hlavy jiným lidem. Víc už se s Tebou Ty demente nehodlám bavit.
PS: Kupte si kožich na červenec, kokoti🖕
Narnošt - Profil | So 20.10.2012 20:42:48
Není nad to před spaním bivak pořádně vyhřát...
Nnekut - Profil | Ne 21.10.2012 20:43:16
Jen s velkou nechutí přidám pár řádků. Ty bezmozky co se tady předvádějí s Meva zářiči a podobnými životu nebezpečnými přístroji bych navrhoval odstíhat za navádění k trestnému činu. Dělám s plynem skoro čtyřicet let, mám kulaté razítko, které mi dává oprávnění nějaké to zařízení odborně posoudit, tak snad vím o čem píšu. Vyjadřoval jsem se k tématu na 16 straně této otázky. Zásadně platí legislativní úprava, a to, že se výrobek smí používat pouze dle návodu na použití. Dá se říct, že nejvyšší právní sílu má návod k použití. Pokud někdo přiotráví sám sebe, je to jeho blbost. Pokud se mu podaří učinit škodu na majetku či zdraví někomu jinému, má to ke spočítání, i s problémem pojištění. Pár rozumných lidí tu upozornilo na nevhodnost použití některých těchto přístrojů v uzavřených prostorech. Ty vtipálky, co tu doporučují použití otevřených topidel i coby fór, prosím aby si laskavě uvědomili, že se tady vyskytuje dosti lidí, kteří si vzhledem k vlastnímu nedostatku soudnosti řeknou, když to můžou používat ostatní, tak proč ne já. Teď už jen technickou. Problém těch speciálních topidel je kromě ceny také to, že mají moc výkonu, takže vznikají problémy s regulací. To je také ta cena. Jenže cena života.......atd.
NLubka - Profil | Út 23.5.2023 18:33:13
Ad topení. Po x tragických případech intoxikace rybářů nebo těžkých popáleninách , kdy bivak v noci lehl popelem jsem si pořídil jedinou věc na chladné období roku- obyčejný termofor:-))) U vody si vodu ohřejeme prakticky všichni. Teplé to vydrží v pohodě do rána a především , když si ho dám do spacáku do noh, tak mi na ně konečně není zima!!! Jde ho ale dát i k zádům nebo pod zadek lehce atp. Kromě malých jde na trhu koupit i větší typ- např. od Ridge Monkey.. Jinak solidní oblečení.. Když už pak vyloženě mrzne- sedím doma u kamen:-)))))
NRastislaf - Profil | Čt 4.5.2023 14:09:02
jurasoft >> Lidi to myslí dobře a chtějí zabránit tomu, aby někdo díky tvým zápisům, jak se ti nemůže nic stát (důkazů o tom, že je to chujovina je spousty) zbytečně umřel, to ale evidentně nechápeš a píšeš nějaké blbosti o rychlovarných konvicích.
Zatop si v létě a buď dobrej =D
Narnošt - Profil | Ne 21.10.2012 22:47:35
Jistější metodou je mít společný spacák s osobou nejlépe opačného pohlaví(i když proti gustu...) a stejných zálib.Koho by při sdílení spacáku s touto kolegyní napadl tak nevýznamný pojem,jako je zima a mráz... ;-)
NSlavíček - Profil | Čt 4.5.2023 22:03:21
Radek Ráliš >> Radek Fox - 4.5.2023 20:30:41 >> Nechte ho bejt nikomu neublíží jenom sám sobě .Horší jsou lidi co jezdí jak magoři autem motorkou a zabijou nevinný lidi .
NDulf - Profil | Čt 4.5.2023 17:34:45
jurasoft >> tos to mel rict rovnou,ze se chces zbavit stary.Chlapi to nejak nepochopili,tak se na ne za to nenasirej.Cus.😀
NShu-lin - Profil | Čt 22.9.2022 20:55:54
Slavíček >> tohle si dát do bivaku tak se tam může nahej švihat březovejma větvičkama.
NRadek Fox - Profil | So 21.12.2013 20:01:41
Letos začátkem roku jsme společně s Tomášem a několika kapromany v UNL pěkně pokecali, popili i pojedli, byl to mladý a slušný kluk, je to obrovská tragédie, až z toho mám husí kůži po celém těle :-(((( Fuj, vůbec nevím, co k tomu dále dodat, snad jen: Ty wole, všem Vám to tady neustále píšeme a pořád se najdou mameluci, kteří tvrdí, že to jde mít pod kontrolou ?!?!? Velké howno, zkrátka nejde, však to za cenu nejvyšší na odkazu níže vidíte :-((((
NPetr.J - Profil | Ne 28.10.2012 12:34:41
Mrknato >> Koukám že za tebe mluví osobní zkušenost. Hned jsem si to o tobě myslel.
NRadek Fox - Profil | Čt 4.5.2023 16:45:16
Lidi, serte na topení v bivaku, umřel mi tak známý. Jo, najdou se debilové, kteří tvrdí, že to nic neudělá, ale není to pravda a skutečnost to jen potvrzuje.
NNavrc - Profil | Čt 4.5.2023 12:32:58
jurasoft >> Topení v karavanu, otevřené okna na ventilaci, kotel mimo obytný prostor, otrava oxidem uhelnatým. Držel se u střechy. Necítíš vůbec nic, zvedneš se z postele, nadechneš sekneš sebou a když tě nikdo nenajde, tak jsi tam. Osobní zkušenost. Já bych si tím zatopil max před spaním, nebo usušit hadry, ale nikdy bych to nenechal jet přes noc...
NLuger46 - Profil | Čt 4.5.2023 10:05:11
jurasoft >> než vymyslet kokotiny s topením zainvestuj a kup manželce kvalitní termopradlo třeba od Geofa wizwool nebo jiné značky😉 a třeba i kvalitní spacak. Myslím fakt kvalitní. Plyn do stanu nepatří✌
NRadek Fox - Profil | St 3.5.2023 19:25:53
Slavíček >> Čau Rostíku, raději o tom ani nebudeme přemýšlet, to je totiž mimo chápání obyčejných lidí 😂
PS: Mimochodem v našem prastátě je právě zimní chytání super. U vody je minimum kokotů 😀
NPindˇa - Profil | Pá 16.9.2022 7:46:14
Dnes už je to pořešeno kvalitním spacákem a lehátkem, ale je fakt, že není špatné, když je zima, nebo dlouho prší nějaké bezpečné topení na převlečení, nebo na usušení hader přez den. Nikdy v noci!!! Poslední roky si dávám na noc při velké zimě do spacáku termofon a je to paráda vlést do vyhřátého spacáku.Minimálně 4 hodiny v něm vydrží voda horká a někdy si ho dávám i přez den na křeslo pod prdel😃
NAzbest - Profil | Čt 8.11.2012 16:36:23
valach45 >> nejsem sice homosexuál, ale stejně ti něco poradím.
Být primitivní buran, to není nic, s čím by ses měl veřejně chlubit a očekávat poplácávání po pleci.
V takovém případě je naopak lepší se moc nevyjadřovat a spíš se pokusit získat nějaké relevantní informace o tématu, které bys rád fundovaně komentoval.
Už jen tvé vyjádření v tom smyslu, že homosexualita je nemoc, je natolik zcestné, že je celkem jasné, že ani ty ani nikdo z příbuzenstva není lékař, tedy někdo, kdo něco takového může diagnostikovat.
Je jasné, že nic nevíš, rád bys, aby to vypadalo, že víš všechno, ale není, jak to provést.
Tak bude lepší, když sklapneš...si myslím:-).
NMiras - Profil | Ne 21.10.2012 18:14:47
Nikomu se nic nestalo. Kluci na lodi zdolávali pěkného kapra a zároveň sledovali, jak jim hoří bivak vč. dokladů, klíčů od auta a spousty dalších věcí. Přežili, oklepali se a vesele rybaří dál:-)
NRastislaf - Profil | Pá 5.5.2023 8:52:39
jurasoft >> Nemá cenu se s tebou bavit, popros duchy ať tě vystraší a buď dobrej =D
N1568 - Profil | Čt 4.5.2023 19:14:58
jurasoft >> Kamarád se právě v bivaku udusil, je tu o něm psáno. Fakt nechceš chodit na pohřeb kámošům, se kterými si včera mluvil....
NPindˇa - Profil | Čt 4.5.2023 17:28:14
jurasoft >> ,, neuzavřený průduchy trvale otevřenými rybářský jednoplášťový biwak" 😄 To budeš, ale topit Pánu Bohu do oken a ne manželce
NLuger46 - Profil | Čt 4.5.2023 11:07:37
jurasoft >> nebuď podrážděnej 😉 nejsem žádný jelec stačí se podívat do karty, nemůžu vědět ze je tvoje manželka tak vybavena👍 řekl sem svůj názor a ze se ti nelibi je tvoje věc, lézt si budu kam chci kolego😉 zbytečně se čertíš já to nemyslel zle✌
NSlavíček - Profil | St 3.5.2023 18:35:29
Radek Ráliš >> Radek Fox - 3.5.2023 18:21:19 >> To mě dostalo topit v létě co by pak měl dělat v zimě !Když jsem ještě jezdil do zámrzu na stojáky tak jsem žádný topení nepotřeboval a to jsem spal pod brolly bez přední stěny
Njarda85 - Profil | St 3.5.2023 15:15:55
Zdravím, po zkušenosti z minulého týdne bych se vysral na celé topení. Když jsem viděl jak málem dopadl můj kamarád s ženou, tak opravdu bylo veliké štěstí že jsem byl na místě. Nečekal jsem že někdy uvidím jak vypadá přiotrávený člověk. Jednalo se fakt o pár minut a mohlo být pozdě. Ještě že vše dobře dopadlo. A topení kamarád gned vyhodil. Někdo takové štěstí nemá.
NHynek.N - Profil | Út 4.10.2022 20:07:44
Já jedu teď od středy do neděle a taky jsem přemýšlel co s topením, no nakonec jsem si objednal počasí.😀
Ndrvoštěp - Profil | St 21.9.2022 8:33:50
Dulf >> Mě spíše zajímá jestli už Jura zatopil😂
NRora9 - Profil | Pá 16.9.2022 12:42:16
Pindˇa >> Přesně tak! Já si ho občas dávám v hodně chladným počasí při vyvážce i do prsaček.👍😂
Ntuzemak - Profil | Ne 11.3.2018 9:54:21
Humar >> svička potřebuje k hoření kyslík,hrobnik potřebuje na kšefty mrtvolu,raději přišetřim nebo vezmu o jednu deku navíc....
NBest 7 - Profil | Ne 11.3.2018 9:01:33
Není lepší si pořídit pořádnou výbavu? Jak řešit pořád dokola jak se neotrávit nebo neuhořet. Myslím spacák, termoprádlo a pod.
Ndrvoštěp - Profil | So 10.3.2018 23:56:58
Radek Ráliš >> Radek Fox - 10.3.2018 22:49:18 >> Být, či nebýt? To je to, oč tu běží!
Je důstojnější trpělivě snášet
kopance, rány, facky osudu,
nebo se vrhnout proti moři útrap
a rázem všechno skončit? Zemřít, spát!
Nrove - Profil | Čt 28.11.2013 15:53:05
Takto skoncili jedny topici u nas pred 3 rokmi sice karavan-ale ako vystraha moze byt...
NRadek Fox - Profil | So 23.11.2013 23:08:06
F.T.M. >> Čau, cca před deseti lety jsem si nechal katalytické topení koupit v USA a známý zařídil výrobu redukce na PB bombu. Samozřejmě jsem už dávno před tím zkoušel i ten sebevražedný vehikl od fa Meva. Prvně zmíněné jsem hned po prvním vyzkoušení prodal a vehikl dal kamarádovi, kterému jsem hodil jeho do rybníku. Od té doby jsem si žádné topení nekoupil a ani s tím nepočítám, je to z mého pohledu nesmysl. Poradím Ti jednoduchou věc, kup si kvalitní hadry, boty i spacák a na nějaké topení se úplně vyser.
NDendy036 - Profil | Út 8.10.2013 21:14:11
Shawt >> Ak idem sam,tak pouzivam maly hruby bivak byron.Pozatvaram vsetky okna dvere.Na lehatko dam foliu a zakryjem sa teplym spacakom,iba sa prikryvam.A zachvilu sa bivak vydycha a je teplucko.Zalezi to mozno aj od oblecenia.Pred 2 rokmi som bol lenivy si zobrat lehatko a na velku noc zacalo na rybach peklo.Mal som zo sebou nafukovacu postel bez folie.Teplota klesla na -8 stupnov a ja som si v noci obliekal vsetko co som mal zo sebou.Vtedy mi teda do smiechu nebolo.S tymi vyhrevnymi telesami je to risk.Videl som uz zhoreny bivak,aj nejaky rybari sa podusili.Aj tu na mrku som cital ze niekoho vykurovanie stalo zivot.No kazdy je strojcom vlastneho zdravia.Nech sa ti dari,cau
NRadek Fox - Profil | Ne 28.10.2012 12:39:14
Paráda, ideální topné tělísko se právě ozvalo, nyní ho stačí zkontaktovat na přiloženém odkazu -
http://www.mrk.cz/clen.php3?id=6652 a objednat si ho i s jeho kamarády. Kluci šikovní pod odborným vedením p. Gregora zcela zdarma vyhřejí až "vyteplí" uzavřené objekty či plochy o rozloze do 10ha, a to se určitě vyplatí nejen rybářům.
Ndeni 79 - Profil | Ne 28.10.2012 10:31:24
mannice >> Vase zprava neco pro zahrati...
NSlavík - Profil | So 27.10.2012 13:23:56
Jedna aktualni, teprve ted je spravna doba bejt u vody, ten klid je paradni !
NUnca - Profil | Po 26.10.2009 16:53:58
Očividně Čenda neví o čem mluví. Byli sme loni na rybách od 28. do 30.12. a nebýt toho že nám v noci zamrzlo jezero, byli by sme tam s Gandhim asi až do novyho roku. Na rovinu řeknu, ža bez karavanu s topením bych tam nebyl ani den. Oblečení mám celkem slušny, ale pokud je pod nulou tak je to na nic. Jak se nehejbu je mi zima. Spacák mám komfort -15, ale bejt vněm celej den zalezlej je na palicu. Možná to jde vydržet den nebo dva, ale tejden určitě ne. Možná není karavan moc "kaprařskej", ale v tomhle ročním oddobí je podle mě potřeba mít nějaky to teply zázemí na ohřátí, nebo na usušení věcí když prší. Hodim nějakou fotku pro zpestření diskuze. :-)
NAmurář - Profil | Čt 25.5.2023 18:11:29
jurasoft >> ty seš fakt asi mentální dement, sorry, ale snažím se poradit a ty takhle, sice nevím co je lepší spacák s vyhříváním, ale asi ty máš vše top ty demente.Tebe potkat u vody, tak ti podržím hlavu na 10 minut pod vodou hovado.
NPindˇa - Profil | Út 23.5.2023 13:56:48
jurasoft >> A kam se to montuje v bivaku?
Ndrvoštěp - Profil | Út 23.5.2023 11:51:24
jurasoft >> To budeš mít v bivaku velín jak v kotelně😆😆😆
NNavrc - Profil | Čt 4.5.2023 20:49:27
jurasoft >> kup ženské do spacáku termofon a ser na plyn... jestli to máš do průvanu, tak stejně nemá smysl topit... čus
NRadek Fox - Profil | Čt 4.5.2023 20:30:41
Pindˇa >> Debil zůstane debilem.
NPindˇa - Profil | Čt 4.5.2023 20:12:25
jurasoft >> ,, Mě osobně je u prdele jak vy žijete a nikomu z vás nebudu radit"
Já myslím že většině radilům je už taky u prdele jestli se otrávíš nebo ne. Jo, jestli budeš topit a mít otevřený vchod, nic se ti nestane.
,, to mnozí z vás jste byli ještě v pytlíku svýho otce "
Myslím že by jsi se měl té většině podívat do karty, než něco plácneš.
Opatruj se.
NRadek Fox - Profil | St 3.5.2023 18:21:19
jarda85 >> Ahoj Jardo, to jen pořád kolem dokola a psaní těmto šílencům je jako házení hrachu na zeď. Prostě, když je někdo takové nátury, že si musí topit i v létě, tak ať to v klidu dělá, ale neměl by blbnout ostatní. Myslím tím, aby si nemysleli, že to je normální, protože to fakt normální není. No, až pak vzdechne, třeba s celou rodinou, nemá smysl takové magory litovat. Svobodně, ale nesmyslně si zvolili svoji vlastní cestu, tečka.
PS: Všem topičům přeji hodně zdraví a zejména štěstí✌
Nsoboťák - Profil | St 3.5.2023 18:17:04
https://www.mlsport.cz/topeni-do-bivaku-jaf-capture-warny/ -Chlapi já používám tohle,ale od jiné značky na 2kg bombu,mám bivak Starbaits 12let starý je to velká kráva(mohla být trochu vyšší) 340x390x160. Na dveřích odevřu na jedné straně nahoře 15cm zip a topím jak potřebuji,jednou na Šťítě v říjnu byla kosa,že jsem spáll 2bomby,normální spotřebu mám 2kg na týden. Topím jen jaro-podzim hlava mi nikdy nebolela(s topení),hulim tam,bivak nemnění barvu,nic se neloupe a neteče do něj.Takhle to praktikuji 10 let,ale asi tolik nechlastám protože buď jedu na ryby,nebo chlastat. Zbytek roku používám vyhřívanou matraci od avidu a 30000 powerbanka na zahřátí (týden) stačí.Třeba jsem měl jen štěstí a tak ho přeji i vám čau Soboťák.
NMacron - Profil | Po 3.10.2022 14:10:48
ErickNash >> tváří se ten vigoshop trochu podezřele. Je s ním vše v pořádku?
NDulf - Profil | Čt 22.9.2022 21:40:03
drvoštěp >> tak Ti nevim,me obavy o Juru zesiluji.Krom uhoreni,otravy plynem, se mohl jeste utopit,pac na vlakne jinde resil predevcirem tuning zavazeci lodky.Snad je zdrav a ozve se.
NRadek Fox - Profil | Čt 22.9.2022 21:25:38
Slavíček >> Čau Rosťo, tímhle vehementem kdysi vytápěl parťák přístřešek přikrytý plachtou a dekama. Bylo to v prosinci, kolem mrzlo a z té "boudy" stoupal kouř z tepla do všech stran :-)) Uvnitř bylo takové teplo, že tam nešlo ani být :-)) Jo, pro prdlavky, co nevydrží venku v zimě, je to ideální řešení, není třeba řešit zimní prádlo, stačí plavky či slipy :-))))
Ndrvoštěp - Profil | Čt 22.9.2022 21:15:33
Slavíček >> Tohle žere kyslík jako kráva. Jeden čas jsem to měl v nově postavené dílně. Ten ,,divnej" vzduch ještě teď cítím. S tímhle topidlem dříve vietnamci vyhřívali své obchůdky. Ten samej vzduch🤮
NKorda - Profil | St 21.9.2022 9:23:04
Dulf >> Kdyby mě bylo 35 tak asi pojedu a možná ještě ve 40 ale teď mě ty ryby už za to nestojí. Vrátil jsem se i po 15 letech zpět k pstruhařině -zatím jen vláčka tak že si ten ztrávený čas kompenzuji takto ,tak že docházek neubylo k vodě :-) Má to svoje kouzlo to zmrzání u vody v listopadu když jde i ryba je to super ,zažil jsem to několikrát ,ale už je čas to nechat mladším tady ty adrenalinové výpravy pod bivak :-)
NDulf - Profil | Út 20.9.2022 22:11:11
jurasoft >> jinak spotreba dve kartuse za noc,jednou jsem mel asi malo pootevreno bivi a vzbudil jsem se s bolesti hlavy a divnou pachuti v puse.Takze zaver,ohrat ano,ale ne chrnet.Dnes kdyz topeni,tak jedine s kysl.pojistkou.
NHynek.N - Profil | Čt 15.9.2022 19:42:16
Pindˇa >> Tak s tím se dá topit pořád. 😀
NKorda - Profil | Čt 15.9.2022 10:04:01
jurasoft >> Přesně jak píšeš.Jak se zlomilo 50+ už jezdím dříve ty poslední výpravy na bivak.Ta doba kdy mě v noci zamrzala před bivakem voda na čaj , sedat na omrzlý člun či zmrzlá síťka podběráku a omrzlý prut ,že se nedal vzít do holé ruky ty už mě teď vůbec nelákají .Už to nechám těm mladším ...Zdraví je jedno a hlavně mě to už prostě nebaví jak v noci mrzne i ksicht v bivaku. Vše jsem několikrát zažil a má to něco do sebe ,ale už je čas tyto zážitky nechat mladším :-)
NPindˇa - Profil | Čt 15.9.2022 9:37:20
jurasoft >> Jj taky to znám, mi jsme si dřív pod celtou topili tuzemákem 😄
Ndrvoštěp - Profil | Čt 15.9.2022 8:51:07
jurasoft >> Kartuš bude u toho knoflíku. Je to stejný jako u vařiče. Kartuš stojí kolem 50,-Kč. A i u některých vařičů se dá připojit Pb jako u ohřívače. Kdybys nedával zmatené dotazy a četl pomalu co ti tu radíme, tak už máš topení objednané na jedno kliknutí..
NPindˇa - Profil | Čt 15.9.2022 8:42:14
jurasoft >> Tak se nezapomeňte v bivaku pořádně zabarikádovat, aby teplo zbytečně neunikalo😄 Mají to šalamounsky napsané v popisku😃 Za bezkonkurenční cenu na trhu vám nabízíme teplo v pohodlí Vašeho bivaku po celou noc. ............. Upozorňujeme na nebezpečí používání v uzavřených prostorách.
NCarp Team Quattro Ne - Profil | Po 7.10.2019 15:24:41
Vyse.te se na nějaké topení, než kupovat topení a kartuše za cca 3 tis, radši ty peníze investuje do lepšího spacáku či kvalitního oblečení.Budete mít vždy jistotu že se probudíte k záběru.
Nbig.John - Profil | Ne 6.10.2019 15:45:19
ZVcarp >> Také vlastním BlackCat a ano, topí to, jen nesmíš věřit, že Tě to neotravi.
Jenou jsem měl štěstí, že jsem se vzbudil a celý den jen zvracel s bolesmi hlavy.
Od té doby - zapnout na 5-10min, ohřát ruce, v teple se převléct a než lezu do spacáku, tak VYPNOUT!!!!
mám strach, že znova už bych se nemusel probudit.....
Prosím všechny - uvažujte - při každém spalování ubývá kyslík
NPindˇa - Profil | Ne 6.10.2019 12:51:08
Sportovecs >> Má to regulaci výkonu za 10 min naplno neni v bivaku k vydržení,když se na ten koš náhodou dostane papír,nebo noviny nemělo by to začít hořet,ale nezkoušel jsem. Na sporo vydrží bombička až 17 hodin na plno si už nepamatuju tuším 4-5 hod ty s odkazu neznám
NCasio - Profil | Ne 11.3.2018 9:52:22
Humar >> riskování patří tak do pokeru. Tyhle polozavřený časovaný bomby jsou jako keramický vánoční "parády" . Jednou se nám v tom vznítil vosk čajovky a to byl fofr jak to uhasit. Když se to stalo podruhý tak to šlo z okna.
NRadek Fox - Profil | So 10.3.2018 22:49:18
Slavíček >> Čau Rosťo, začíná se zde rozjíždět hra o život s otázkou: Je lepší uhořet, nebo se udusit?
NParanoidní Schizofre - Profil | Pá 11.11.2016 16:10:49
viliam1735 >>trabantem jsi toho zřejmě moc nenajezdil, a tak raději upřesním, že "Bufík" je lidové označení pro nezávislé topení.
NParanoidní Schizofre - Profil | Pá 11.11.2016 7:49:57
kdybych byl tak zoufalej, že bych nutně musel chrápat v zimě ve stanu, upravil bych si mobilně benzínovýho/naftovýho bufíka, nejspíš z trabanta ......
mám oba benzínovýho z T613 ten má tušim okolo 2KW, a naftovýho z T815 ale ten mám 4-8KW a to už je přehršle.....
na ty vaše bivaky by bohatě stačil benzíňák z trabanta někde dva metry za stanem, + roura s teplym vzduchem dovnitř......
Nviceroy - Profil | Čt 10.11.2016 22:55:52
Panove tohle mate i s odvozem ....... nekteri si proste nedaji rict .....kvalitni spacak a hadry na zimu vychazeji mnohem levneji !!!!!!!
Nsmike - Profil | Pá 21.10.2016 12:49:32
Rosyk >> netop.poradne hadry, spacak a tekuty svetr.
Ntuzemak - Profil | St 28.10.2015 10:03:54
Haldex >> tato centrála ti možná utáhne blikačku na kole.-)) valíš nám tu pěkný klíny....
NZ5 - Profil | St 28.10.2015 8:08:32
Haldex >> Milý kolego, tak se mi zda, že ty jenom googlis, tahle centrála je za 1 jen 2 takt, 1 kW nemá ani náhodou a na těch 650 W pojede na plný výkon, takže na těch 88 Db si nech zajít chuť. To bude nádhera pro ostatní co budou v tvém okolí chytat.
NHaldex - Profil | St 28.10.2015 7:32:44
Z5 >>
Koupil jsem noname centralu za 2 litry (1kW) a 650W primotop s ventilatorem za 500,- :)
Kdo se moc pta, malo googli :D
NMarPit - Profil | Po 23.12.2013 1:15:35
Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.12.2013 23:20:34 >> Máš naprostou pravdu. Měl jsem topení od Colemanu a šel si lehnout s tím, že až zalezu do spacáku, vypnu ho. Zalezl jsem a v momentě spal, ani tu ruku jsem nenatáhl ........ Nevím, píšou o tomhle konkrétním, že je bezpečné a já se za pár hodin vzbudil, ALE mám bivak Nash s vestavěnou ložnicí, kde není podlážka po obvodu a je všude kolem spousta místa na cirkulaci vzduchu. Topení jsem prodal a mám klid. Nebudu dvakrát pokoušet osud :-)
NDendy036 - Profil | Ne 22.12.2013 23:18:45
Radek Ráliš >> Radek Fox - 22.12.2013 23:16:13 >> vela ludi si stale neuvedomuje vaznost situacie,az vtedy,ked sa vacsinou nieco zleho stane :-(
NDan.J - Profil | Ne 24.11.2013 19:37:53
Dida >> Není to ale Nash :-)
NRadek Fox - Profil | Ne 24.11.2013 15:09:28
tuzemak >> Umřít v suchu je sen každého topiče :-))
NBuldokov - Profil | Pá 22.11.2013 20:19:48
JJ tak jak píše Slavík, hoření žere kyslík a může dojít k udušení,když člověk u topení usne !!! pozor na to!!
NSlavík - Profil | Pá 22.11.2013 17:39:33
Mifí5429 >> to co si napsal je hodně velká blbost, jen doufam že to lidi pochopí a nebudou se tim řídit !!!! Lehce můžeš ve špatně větranym bivaku u sluníčka zakalit !!!
NMifí5429 - Profil | Pá 22.11.2013 17:28:41
Zdarec,Ja si topím timto,Staci mit poodevreny vchod do bivvy trochu a je to cajk;-)ale i se zavrenym to jde.(odskouseno)Bivak neni vzduchotesny takze se neni ceho bat alespon podle me teda:-)je to pecka,nejde ani tak o teplo ale hlavne neni zadna vlhkost vzduchu a v bivi se da byt do pul tela a lezet jen tak na spacaku i kdyz je venku treba nula:-)Doporucuji!
NPetr.J - Profil | Ne 28.7.2013 10:46:37
A co klimatizace v bivaku, v tomhle vedru by se hodila.
Njirgen - Profil | Po 5.11.2012 21:18:30
Zdar chlapi,nějakou tu sezonu už chytám a to i v teplotách kolem mínus 5 stupnů a používám PB plus klasický hořák. Hodněkrát jsem v noci chrápal v zavřeným bivaku a bomba hořela až do rána i přes to že mám kvalitní zimní spacák. Jedna věc je asi ta,že používám podlážku do půlky bivaku a NIKDY se mi (za dobu co u vody spávám) nepodařilo utěsnit bivak tak,aby tam nešlo alesponˇtrochu průvan a to i pokud použiju i druhý (zimní) přehoz!
NSlavík - Profil | Po 29.10.2012 20:23:19
Petr.J >> velkej souhlas!
NPetr.J - Profil | Po 29.10.2012 9:39:50
valach45 >> možná by ti měli zašít hubu a useknout ruce. Takoví jako ty vždycky nadělají nejvíce zla.
NSlavík - Profil | Ne 28.10.2012 15:39:13
Radek Ráliš >> Radek Fox - 28.10.2012 15:34:16 >> lepší ho zakopat pod ty dlaždice, té klece je pro něho škoda !
NRadek Fox - Profil | Ne 28.10.2012 15:34:16
mik UTD >> Musíš ho pořádně izolovat, aby neměl šanci neudělat škodu :-))
NParanoidní Schizofre - Profil | Ne 28.10.2012 12:13:16
Mrknato >> musíš mít rekuperátor, kterej předá teplý teplo těm prochladlejm heterákům.....
Ndeni 79 - Profil | Ne 28.10.2012 9:57:29
Slavík >> bylo uplne bozsky,to mas sakra pravdu... Hned bych jel znova
NSlavík - Profil | Ne 28.10.2012 8:58:11
alda2211 >> všimni si že 90% těch kritiků jsou lidé které u vody nepotkáš jak padne teplota po 20C a ještě aby u vody strávili v mínusu pár dní ve spacáku :))) Je jasný že to je nebezpečný a člověk co jen maličko myslí je prostě opatrnej a používá to podle toho, ono si vysušit fusekle nebo si to přez den na chvilku pustit s otevřenou větračkou neni tak špatný ale lehčí je kritizovat od klávesnice místo doporučení něčeho bezpečnějšího a vyzkoušeného praxííí !!!