soulfly - Profil | Čt 2.5.2024 8:47:08

25.4.2024 - Balaton
Řekl bych, že se IBCC stále zlepšuje i po organizační stránce. Letošní letecká show byla krásným překvapením. Viděli jsme jí prvně a byl to zážitek. Zázemí IBCC je v pěkném středisku v Tihany s možností spaní v chatkách nebo v hotelu. Té jsme využili a užili si celkem obstojný wellness, dobré jídlo, živou hudbu. Byl to moc fajn předzávodní program.

Vylosované místo se nám líbilo. Sice se musely věci dál nosit přes koleje na molo, ale máme zdravé ruce a nohy… Po startu jsme jen nahodili pruty, protože byly vlny a nesmělo se na vodu. Ihned přišly dva záběry od menších kaprů. Počítali se od 10 kg. Byli jsme nadšení, kapři se nám tam házeli, vše vypadalo parádně. Bohužel vítr foukal přes nás na druhou stranu. Chytil jsem jednu 14tku a bylo po rybách. Ochladilo se a vítr foukal stále od nás, chvílemi fakt slušný. Chytali jsme po celou dobu sem, tam kapra, ale nebodovaný. Až předposlední den vítr ustál a začali jsme víc a víc tahat. Kesam chytil nádherného, unikátně zbarveného šupíka. Já jsem si chytil parádního Maďara přes 15 kg. Ještě hodinu do konce jsme vytáhli dva kapry přes 13 kg. Škoda že závod nepokračoval. Ale s losem místa člověk nic nenadělá. Nakonec jsme z 300 skončili 79. Sousední team nevytáhl ani jednu bodovanou rybu, podle mě jsme nedopadli na daný flek špatně. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Čt 21.3.2024 21:40:34

19.3.2024 - Soukromý
Práce mi nedovolila vyrazit na ryby, až minulý týden jsem konečně nahodil. Rozhodovali jsme se s Kubou kam vyrazit. Nechtěl jsem třetinu času nechytat kvůli denním dobám lovu, když jsem se dostal prvně na ryby, tak padla volba na soukromáč. Ještě za námi dorazil kamarád ondra se synkem. Užili jsme si na Štítu pohodu, pěkné dny plné změn počasí a krásné ryby. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Pá 19.1.2024 9:44:39

18.1.2024 - Soukromý
Vyrazil jsem na přehradu s cílem chytit si jesetera na dírkách. První den 12 hodin na ledě, první noční dírkování, dokonce si mi jeden vyjel vysmát pod led. 😃 Druhý od rozednění znovu a jeseter nikde. Já to nikdy nevzdávám. Prosil jsem Aleše ještě chvíli vydržet a odkládal jsem odjezd. Přišel záběr a nekonečný zdolávání až se v díře objevilo monstrum. Co sem si myslel, že je snad nemožné, na dírkový prut vyndat se povedlo. Potěžkal jsem si tuhle obří vizu, neskutečná radost. Konečně ryba, co jsem sotva uzvedl. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Út 7.11.2023 10:07:15

31.10.2023 - Sahara
Před nedávnem proběhlo naše tradiční ukončení sezóny s našim teamem na Sahaře. Jako vždy jsme si dobře zachytali a užili si pohodu. V sobotu jsme se jako vždy sešli, dali ovar a udělali si nahazovací soutěž. Takto už se scházíme na konci října již asi 12 let. Letos se mi povedl kapr o kterém jsem snil od první chvíle, co jsem ho před léty spatřil. Krásný souboj a velkou radost mi udělal tento klenot a nejhezčí Saharák. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Po 16.10.2023 15:49:40

14.10.2023 - Stairs 2 Hell
Na letošní sedmý ročník Stairs 2 Hell jsme vyrazili již po 5té v tom samém složení Já, Kesam a Žižka. Pro mě to byl již 6tý ročník. Z 6ti startů jsme byli 4x v top 10 a letos to klaplo. Splnil se nám sen a stáli jsme na bedně na tomto závodě. + Jsme chytli ještě největšího kapra závodu, hrozný zvíře 29,35 kg. Byl to týden plný zážitků, na který do smrti nezapomeneme. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Po 2.10.2023 21:21:48

26.9.2023 - Svazový
Urval jsem se od práce alespoň na dva večery k vodě, zase k malé řece. Delší masivní krmení boiliesem přineslo ovoce. Po pár večerech bez záběru, o kterých jsem psal minule, přišel obrat o 100%. Měl jsem 7 jízd za večer, i pár pěknějších kusů. Podruhé se mnou vyrazil Jirka. Zašli jsme zacvičit, coby trenér mi poradil trénink na zpevnění kolen, což potřebuji do hor. Pak mi ještě vytřel zrak klenotem z malé řeky, no super večer. 😊 >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Pá 29.9.2023 12:36:44

22.9.2023 - Svazový
Teď jsem se zaměřil na malou řeku na úsek, kde jsem ještě nechytil kapra přes nějakých 55 cm. Na malé řeky v podstatě nikdo nechodí. Díky tomu je tam klid, ale kapři se musí naučit na krmení déle. Není to jak na prochytávaných vodách, že člověk zachrastí kýblem a lítá to. Krmil jsem masivně boiliesem. 5 vycházek ani píp, ale já když si něco vysním, tak to nevzdám. Poslední dvě vycházky už sem, tam něco menšího píplo a pak to přišlo. Přišel můj vysněný, krásný šupináč z tohohle úseku. Takového kapra si vážím víc než kapra 10-20 kg z větších vod, kterých už mám za život hromadu. Jupí! 😊 >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Pá 18.8.2023 11:37:58

16.8.2023 - Roudnice
Jako každý rok proběhl takový „tábor“ našeho teamu, kdy vezmeme děti a jedeme na ryby. Některé dny jezdíme po výletech a jinak chytáme. Děti se vždy vyblbnou a pěkně si zachytají cejny, plotice kapry. Nachytali jsme jako vždy hromadu ryb a všichni si to užili. Jedno odpoledne se stalo něco neuvěřitelného. Vaneska vytáhla nádherného lysce lehce přes 25 kg! Samozřejmě prut jsem nahazoval já, to by s kaprákem nezvládla. Celou dobu místo koukání do telefonu mi pomáhala s krmením a se vším. Byla to zasloužená obří ryba. V 5ti letech vytáhnout o 6 kg těžšího kapra než sama váží, to se asi moc lidem na světě nestalo… :-) >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Ne 6.8.2023 10:20:12

3.8.2023 - Svazový
Po pár večerech u vody, kdy jsem velký kapry akorát fotil kamarádům přišel ten včerejší. Každý z posledních čtyřech večerů u vody jsem si pěkně zachytal menší kapry do 10 kg. Minule za mnou překvapivě přijel můj dlouholetý kamarád, dnes již důchodce Luďa a poseděl se mnou až do půlnoci.
Před půlnocí jsem vytáhl obrovského šupináče. Na podložce mi došlo, že je to kapr po kterém léta jdu. Konečně jsem toho starého mohykána dostal. Už léta nepřibírá a myslel jsem si, že už možná ani nežije. Měl krásných 21,8 kg.
Teď jako na potvoru, když se to povede, tak se mnou není žádný z kumpánů, aby mě pěkně vyfotil. Luďa zahlásil : Já nepoužívám telefon 7 let, co jsem šel do důchodu. 😃 Stativ jsem s sebou neměl, říkám Luďo musíš mě blejsknout. Co jsem čekal se naplnilo. Luďa : Ono to zhaslo. Ono to svítí červeně ten puntík… 😃 Nakonec mi rychlou fotku vyfotil, kde jsem já i kapr a mohutné tělo doplulo do svého živlu. 😊 Byl to zážitek znásobený ještě Luďovo radostí. Takového kapra ještě neviděl, tak měl zážitek a já jsem šťastný balil a mazal domů. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Ne 30.7.2023 21:12:00

19.7.2023 - Svazový
Malé řeky vás naučí mít velkou radost ze středních kaprů. 😊Úsek jedné z mých oblíbených malých řek mě školil loni i letos. Naposledy to byla již několikátá vycházka. S Kesamem jsme zůstali do rána a to bylo to pravé. Najednou jsme měli i double. Chytil jsem nádherného lysce, který mi odtud udělal takovou radost, že jsem si s ním udělal na památku fotku v probouzející se řece. Super boje na pár metrech s divokými kapry. Někdy se vyplatí vydržet. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Čt 29.6.2023 10:33:27

23.6.2023 - Soukromý
Jako každý rok jsem uspořádal setkání našeho teamu. Trochu se nám to zkomplikovalo tím, že jsme prošvihli rezervace na Štítu a museli jsme měnit termín i revír. Vyrazili jsme na Starou vodu. K dispozici bylo jen 10 chatek, tedy se nás letos sešlo méně než obvykle. Nachytalo se mraky velkých kaprů. My jsme s parťákem Alešem letos moc nezazářili. :-) Ale užili jsme si léto s dětmi a zachytali jsme si také pěkně, i když menší kusy. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | St 14.6.2023 16:01:30

12.6.2023 - svazový
Předevčírem jsem zase vyrazil na tři hodinky k vodě. Místo jsem měl předkrmené. Přišly dva záběry z mělčiny, kde jsem delší dobu krmil. Zajímavé bylo, že při předešlých vycházkách jsem z mělčiny neměl záběr. Stejně jsem tam krmil a nahodil to tam. A tentokrát pro změnu přišly záběry jenom odtud. Takže člověk nikdy neví. :-) Lysec vypadal mohutný, ale byl vytřený, měl 11,5 kg. A šupináč se rval snad 20 minut, já už čekal nějaké monstrum a pak se vynořil 9 kg bojovník. To bych řekl, že už poznám, co mám na prutě a nepoznám. 😃 Pěkný večer u vody. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Ne 11.6.2023 13:36:49

8.6.2023 - svazový
V posledním týdnu jsem vyrážel na večery k vodě. Záběry chodily, ale jako každý rok touhle dobou, na tomto revíru se mi dost ryb vyháklo. Stejně tak ostatním rybářům, nevím čím to je. Pochytal jsem nějaké kapry do 10 kg. Převčírem jsem vyrazil až v 9 hodin večer po práci a vyplatilo se. Vyrazil se mnou Ládík a nejprve se nám každému pěkná ryba vyhákla. Pak jsem chytil pěkného kapra na testované pálivé boilies - 13,6 kg. Pak ještě přišli nějací desetikiláči, no fajn tři hoďky u vody. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Ne 28.5.2023 20:39:03

25.5.2023 - svazový
Před pár dny jsem na tři dny na přehradu. Sám, zahodit mobil do báglu a trochu vypnout u ryb. Počasí bylo krásné na koupání, to jsem byl na jednu stranu rád po předešlých zmrzlých výpravách a vycházkách. Na druhou stranu se dal očekávat výsledek. Velcí kapři se třeli, tak to byla alespoň pěkná podívaná. Zkoušel jsem různé hloubky, atraktivní nástrahy a nachytal jsem spoustu malých kaprů, jesenů, tloušťů a skaláků... Až poslední noc se ochladilo a ráno při balení mi zabrali dva pěknější kapři. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Út 16.5.2023 8:40:47

15.5.2023 - Soukromý
Tenhle víkend jsme navštívili s Vaneskou na 24h rybník Vyhlídky. Naproti nám seděli i Jirka Exner s dětmi, takže se děti navštívily. Na vyblbnutí s dětmi ideální revír s autem u zadku. Díky jeho velké hloubce a čisté vodě se tam nedaří jen kaprům, ale také dravým rybám - pstruhům a candátům. Zachytali jsme si pěkně. Kapry, pstruhy i bílou rybu. Dostali jsme povolení, když chytneme pstruha si ho vzít. Ta moje šikula ho za chvíli vytáhla. Udělali jsme ho po trampsku a byl to skutečný gastro zážitek. Vaneska prohlásila, že lepší rybu nejedla. Snědla půlku, já druhou, zbytek Zorka a nezůstala ani kost. Když jsem byl kluk, byla to normálka, dneska někde rozdělat oheň je o kriminál. Tak to byl hezký zážitek na soukromáči. Místní velký líni asi v tomhle počasí odpočívali. Tak zase máme důvod zajet, ty bychom rádi podráždili. Snad někdy taky skončí zima, ten půlroční únor už je otravnej. :-) >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Út 16.5.2023 8:31:12

6.5.2023 - svazový
Nedávné závody naší místní organizace dopadly suprově. Jako vždy sranda a chytačka na jeden prut na položenou. Já vyrazil s pomocnicí Vaneskou a šel chytat i Martin. Zvolili jsme stejnou strategii method mix, červíky a žížaly. Martin byl dokonce 4. já 13. To asi je z hromady závodníků celkem pěkný na amatéry, co se tomu normálně nevěnují a vedle profi feedrařů chytají na číháky. :-) >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | So 29.4.2023 11:11:43

27.4.2023 - svazový
Převčírej jsem vyrazil na večer k vodě s Vaneskou a Kesamem. Místo jsme si předkrmili den dopředu. Vaneska zdolala pár pařezů a stromů a my každý jednoho kapra. Kesam celkem slušného lysce, ale byl chudák zaplísněný, tak ho nechtěl fotit. A mě se rozjel 10 minut před půlnocí šupík skoro 11 kg. Většinou to touhle dobou lítá jináč, ale je furt docela zima. Vzal jsem si jen overal a mikču a nebylo to nic moc >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Pá 28.4.2023 16:31:43

25.4.2023 - Balaton
IBCC 2023 je u konce, gratulujeme vítězům a děkujeme těm kdo nám drželi palce! Kdo nás sledoval ví, že jsme dostali červenou. Bohužel jsme jednou nad ránem omylem vyjeli, když byla výstraha. U nás nefoukalo a že na druhé straně kilometry od nás blikají majáky rychleji jsme včas nezaregistrovali a vyrazili za záběrem. V rozespalosti, neudělali jsme to schválně. Kdo by to taky dělal schválně, když na lodích jsou GPSky a jedeš rovnou domů... Stejně dopadla hromada dalších teamů. Vedlo se nám skvěle o to víc to zamrzí. Nedá se nic dělat, přijali jsme chybu a snad zase za rok! 🙂 >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Po 3.4.2023 21:04:28

2.4.2023 - Soukromý
Vyrazili jsme a Alešem a dětmi na první výpravu. Vybrali jsme revír s chatkami s topením. V podstatě s dětmi není jiná možnost. Jelikož už bych fakt rád dokončil novou provozovnu, tak jsem za poslední měsíc byl jen jednou na rybách. To se mi snad od narození nestalo. :-D Těšil jsem se jak malej na delší výpravu. Zkoušeli jsme boilies i pelety. Kapři brali hlavně v noci a ráno. V noci jsme je ani nefotili a rovnou pouštěli. Ono vstávat párkrát za noc a pak ráno vstát s dětmi v 7-8 je celkem opruz. Každé ráno se povedl velký kapr. Byl to super prodloužený víkend i s výletem. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Út 28.2.2023 21:33:41

26.2.2023 - Svazový
Letos když vyrazím nahodit, to je vždycky počasí. 😃 Tuhle neděli chumelilo a povedl se mi jeden kapr. Žádný gigant, ale na sněhu a jako odměna za výdrž mě potěšil. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Út 21.2.2023 11:14:56

19.2.2023 - Svazový
A týden po dírkách, den po rozmrznutí už na kaprech. Počasí bylo jako na houpačce, chvilku slunce, chvilku déšť. Vaneska velká pomocnice vše ráda chystá a to se to pak chytá. Dostala prvního kapra sezóny a pár hodin se mnou vydržela. Pěkné nedělní odpoledne a večer u vody. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Út 21.2.2023 11:12:37

12.2.2023 - Dírkový
Před týdnem jsme s Vaneskou vyrazili na dírky. Vyvětrali jsme se řádně, pět kousků chytli, bylo to super. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | So 14.1.2023 18:16:45

9.1.2023 - Svazový
Před pár dny jsem vyrazil na čtvrtou letošní vycházku na večer k vodě. Zase se povedl pěkný kapr. Počasí nic moc, ale vydržel jsem. Od té doby ležím s angínou. :-) >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | So 7.1.2023 18:42:32

6.1.2023 - Svazový
Včerejší, úplňkový večer byl opravdu z říše rybářských snů. Vyrazili jsme s Alešem, který si po létech udělal svazovou povolenku a Jirkou na večer k vodě. Nejdříve to vypadalo na pokec a zimní posezení u vody, ale pak se to rozjezdilo. Aleš dostal nádherného lysce 14 kg. Měli jsme velkou radost z takového zimního úlovku. Během chvíle se mi rozjel prut a vyvalil se na mě krásný, zdravý lysec v zimních barvách 16,5 kg. Byl jsem štěstím bez sebe. Můj největší zimní kapr v životě. Do deseti jsme chytli ještě několik menších kaprů a završil to Aleš s kaprem 11,5 kg. Skvělý večer u vody, kór když ho člověk může prožít se tejně nadšenými kamarády. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Čt 5.1.2023 10:50:39

4.1.2023 - Svazový
Rok co rok to vždy po rozmrznutí pěkně bere. Nemusí se vymýšlet žádné zimní speciality. Pořádně zakrmit a jít si zachytat. Předkrmil jsem si den předem jako v létě 3 kg boilies a včera vyrazil. Kapři brali parádně, povedlo se mi 9 kousků. Mrňousové, ale v lednu potěší každý záběr. Povedl se i jeden pěknej. Snad už to nezamrzne a bude takováhle pěkná zima. >> Stránka diskuse

soulfly - Profil | Út 6.12.2022 9:20:39

5.12.2022 - Svazový
S Kubou jsme vyrazili na náš obvyklý nedělní večer u vody. Foukal silný vítr, už to není tak příjemné posezení a pokec jako v sezóně. Nicméně jeden záběr přišel. Prosincový desetikiláč mi udělal radost, teď už potěší a zahřeje každý úlovek. >> Stránka diskuse

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.