Sklipkan - Profil | Ne 10.9.2023 21:21:16

1.9.2023 - Francie
Začalo to nevinně... Fikaně jsem se zeptal přítelkyně Romči, jestli byla někdy na vodě. Řekla, že nebyla a ráda by si to zkusila. Dal jsem jí návrh, co tak jet sjíždět vodu do Francie a při tom chytat sumce. A tak začalo naše dobrodružství.
Dalo by se říct, že nás Francie celou naši výpravu testovala, co spolu zvládneme překonat, a že toho bylo. Když jsem odřídil zhruba 1400km, nastala první ,,rána,,. Potřebovali jsme dotankovat, a tak jsme zajeli na samoobslužnou čerpací stanici, kde mi vysáli kartu do nuly. „Naštěstí,, si na cesty beru revolut kartu a tu dobíjím jen penězi na útratu. (ukradli mi 5300kč). Tuto noc jsme strávili pod širákem vedle auta, kde jsme se prospali pouhé dvě hodiny a hned jeli kupovat povolenky.
Po naložení věcí do lodě jsme chtěli vyjet 10km proti proudu na místo lovu, protože bylo všude +- 30-50cm vody a motor drhl celou dobu písek, tak jsem to po 2km otočili. Sjeli jsme 2km od auta po proudu, kde bylo další místečko, co by šlo odchytat. Řeka byla široká 100m, ale průměrná hloubka 40cm. Taktika byla jasná, půjde to jen po proudu. Tak jsem další den šel odvést auto 20km po proudu a vrátil se na místo lovu vlakem.😊 Druhou noc nám tůň, kde jsme chytali, darovala rybu výpravy 225cm.
Další den jsme měnili místo a začali sjíždět, při tom jsem zjistil, že mám ucpané chlazení na motoru. Zbytek výpravy jsem jel jen na minimum plynu a modlil se, ať ho neuvařím. Nakonec jsme skončili ještě o 10km po proudu od auta, protože až tady byl dobrý flek na chytání. Toto místo smrdělo velkou rybou, bohužel na ni chybělo štěstíčko. Podařilo se nám ulovit pár ryb do 150cm, ze kterých jsme měli taky radost.
Skončili jsme výpravu na sjezdu do vody o 12km níž od auta a to znamenalo, dojít zpět pěšky pro auto. Ani jsem se nenadál a při pátém pokusu o zastavení stopem jsem chytil shodou okolností francouze, který mi ukázal fotku včera uloveného sumce.
Při cestě domů auto po pár desítkách km padalo do nouzového režimu a psalo poruchu motoru. V noci jsme volali 3x asistenční službu, ale vždy se auto probralo a po zvolení taktiky jízdy max 110-120 po rovině a do kopce max 80-100km, už auto začalo šlapat jak hodinky a dojeli jsme šťastně domů.
Byla to sakra těžká výprava (5 nocí u vody). Odřídil jsem sám cestu tam i zpět, průser s kartou, posrané chlazení na lodním motoru, přejezd vlakem, na konci stopem a problémy s autem. Byly to nervy do poslední minuty, ale neposrali jsme se z toho a užili si to i tak! A to vše dělá tuto výpravu nezapomenutelnou. 😊

Sklipkan - Profil | So 29.4.2023 12:33:05

23.4.2023 - Svazovka ČR
Tuto vycházku bych nazval "Jak jsem chytil 100cm kapra na feeder, bez podběráku". No prostě haluz. :D

Byla to taková ta vycházka jen na skok k vodě s cílem si nachytat nástražní skaláky na blížící se termín výpravy do Itálie na sumce. Neměl jsem sebou u vody ani podběrák ani čelovku. To nebyl úmysl, jen jsem prostě zapomněl. Někdy mi odjezd z domu k vodě trvá jen pár minut od myšlenky, že bych si jel nahodit. Nezdržuji se laděním vercajku, radši mám nahozené o to dřív. :)
Po asi třech hodinách jsem měl 6 skaláků v saku, 3-4 lopaty a 3 kapříky puštěné. Došel mi šrot a už se blížil večer. Za chvilku by stejně přestalo být vidět na špičky. Tak jsem jeden prut převázal na klasiku závěska a olovo a hodně starý kaprový návazec, který se mi vůbec nelíbil, ale byl jediný v krabičce "všeho druhu".
Od nahození za 20 minut jízda.... Po záseku ryba nekompromisně valila od mého břehu až ke druhém. Pak mě pěkně potahala po břehu cca 300m po proudu, tam si našla koryto a v něm jsem rybu zdolával s pocitem, že to asi bude trvat hodiny.... Po nějaké době pobíhání po břehu se mi za zády objevili diváci (cyklisti). Jeden z nich ze své vlastní iniciativy odjel a za pár minut mi dovezl jeho podběrák, čím mě mile překvapil. Já jsem byl přesvědčený, že mám na prutu asi sumce. Po 50minutých zdolávání se ukázalo, že je to metrový kapr a díky pánovi s podběrákem jsem ho dostal na břeh, za což mu velmi děkuji. :))
Rybě jsem naměřil rovný metr, pár fotek na mobil a hned ji pustil a váhu jsem samozřejmě taky neměl. :D

Sklipkan - Profil | Ne 4.9.2022 21:39:42

3.9.2022 - svazovka ČR
Konečně hlásím, že jsem sumcařem! Česká svazová voda vydala jeden z pokladů! Kraken 230!
Dlouho jsem sem nic nepřidal, neznamená to že ryby nechytám :) Jiné roky jsem strávil u vody hodně času, ale letos není čas na ryby, protože dělám rekonstrukci na baráku, tak toto byla druhá vycházka na sumce a první záběr a hned holdegron.... Asi se mi to vrátilo za ty předchozí roky... >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Pá 15.6.2018 1:15:50

12.6.2018 - Svazový
Konečně se vyplatila i krátká vycházka po práci na pár hodin. Jeden záběr = jedna ryba = rovný metr. Vodo dííík! >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Út 29.5.2018 1:46:13

27.5.2018 - Nechoďte tam, vůbec to tam nebere!
Tento rok mám hodně velké rybářské nasazení, ale výsledky tomu moc neodpovídají. Tušil jsem, že se to musí jednou prolomit a přijde něco pěkného. Minulý týden jsem si řekl, že už končím s jarní a hlavní letošní kaprařinou, že se už do sumcové sezony budu věnovat jen amurům a to na vodě hodně těžké s nadějí na pěkné torpédo.
Hned v pondělí jsem na ně s tátou vyrazil a za celý večer jsem neměl ani záběr, až o půlnoci při stahování posledního prutu cítím, že táhnu pěkně velkou kládu. Zbaštil nástrahu, ale vyčůránek záběr neudělal a možná se mi díky tomu vyvadil. Byla to škoda, protože jsem kvůli němu okamžitě skočil do vody až po krk, abych zvýšil šanci na zdolání. Bohužel ošizený zásek měl za následek vyvadění a přitom jsem ho měl už zdolaného pod prutem. Další dvě vycházky po práci byly bez záběru.
Následoval víkend, který jsme naplánovali s kamarády s jediným cílem a tím byl amur. Za celou sobotu měl jen kámoš záběr od místního mohykána s kterým souboj prohrál a já jsem tomu v neděli, už ani trochu nevěřil. Někdy to přijde v momentě, kdy tomu vůbec nevěříte, nejste připraveni a v tom je to kouzlo rybařiny.
Rovna jsem vykonával potřebu a při tom mě vyrušil kamarád. Řval na mě, že ho tam mám! Za ty roky poznám, kdy kecá a kdy ne. Z hlasu jsem věděl, že si srandu nedělá, tak jsem neváhal a startoval a v běhu křičel, ať seká. Boj to byl brutální, měl jsem spekla štěstí, protože mi totálně narovnal háček, který se v podběráku sám vyvadil. Blbec jsem chytal na shit háčky, ale líbili se mi tvarem a ostrostí, už bych s nimi nahodil maximálně na jelce. Tento bombarďák měl 109cm a 21kg, doufám že se sním potkám, až bude mít 30kg a já budu už naplno připraven! >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Ne 14.1.2018 7:27:39

11.1.2018 - Kanada river
Předpověď ve čtvrtek hlásila denní teplotu -26°C a pocitovou teplotu -36°C a parťák Honza se mě ptal, jestli nedáme poslední rybařinu, protože se za pár dní vracím domů a mu se jiné dny nehodí, tak jsme i přes špatnou předpověď vyrazili. Auto po cestě k vodě ukázalo krásných -32°C. Odchytáno poctivě 1,5 hodiny víc opravdu v té zimně nešlo. Ryba naštěstí nezabrala žádná.

Dnes přišlo velké oteplení a teplota se pohybovala kolem 0°C a tak i po minulém neúspěchu dostávám chuť znovu vyrazit. Švegr chce jet taky, tak vyrážíme na poslední večerní lov mníků. Chytáme a najednou slyšíme jak se točí cívka rychlostí blesku, tak rychle s velkým očekáváním dobíhám, ale překvapuje mě, že se točí cívky na obou prutech. V tom vidím na hladině obrovskou kru ledu, která táhne oba pruty. Za večer nám to ještě párkrát vezme kra ledu, ale ani jednu se nám nepodaří zdolat a ryba pro jistotu nezabrala žádná. I z druhé vycházky se po pár hodinách vracím domů promrzlý a s nulou i tak jsem si pár fotek na památku udělal a to je hlavní. Tak a tím mé chytání v Kanadě končí a v úterý se vracím domů.

Sklipkan - Profil | Ne 17.12.2017 21:09:34

9.12.2017 - Kanada river
Jezera jsou tu už nějakou dobu zamrzlá a řeky v některých místech taky, ale přišlo trochu oteplení, proto jsme vyrazili se švagrem a kámošem k Bow river. Chvilku trvalo, než jsme udělali první záběr a to až po změně místa. Druhé místo bylo spíše jen taková náhoda, že zastavíme a mrkneme na řeku, jak v těchto místě vypadá. Řeka je hodně rychlá, tak se nedá chytat všude, ale ukázalo se, že je tu poblíž jedno místečko, kde by to šlo. To se brzo potvrdilo úlovkem duháků a whitefish. A pak to přišlo, záběr jako bych zavadil, ale tentokrát se kámen dal do pohybu. Hned jsem věděl, že tam je hodně velká ryba. Po chvilce napínavého zdolávání, včetně toho kdy se pstruh snažil ukrýt pod led a silon byl opřený o hranu ledu, se podařilo zdolat tohoto krasavce 74cm! >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Út 31.10.2017 7:47:58

30.10.2017 - Kanada lake
V sobotu jsem dostal v čínské restauraci přáníčko v kterém stálo, že se mi splní sen. Měli pravdu a ani to netrvalo moc dlouho.
Jo, kdo vytrvá zvítězí. První pokus o mníka na tomto jezeře nonstop za celou noc ani záběr, druhý pokus 2 záběry, žádná ryba na břehu. Včera jeden záběr, úspěšně proměněn!

Sklipkan - Profil | St 18.10.2017 7:42:04

14.10.2017 - Canada river
Tento víkend jsme samozřejmě vyrazili na Bull trouty znovu. První hodiny lovu bylo hodně pod nulou. Proto nám zamrzal silon, naviják a na broďácích se tvořil led, ale to nás neodrazovalo. Zaznamenávali jsme trasu, kterou ujdeme pomocí GPS aplikace, ta nám při zpáteční cestě u auta ukázala něco málo přes 15km, což si myslím, že za daných podmínek je slušný výkon. Aktivita ryb byla o něco málo menší o proti minulému víkendu. Voda byla jako křišťál a proto jsme si mohli užít pozorování ryb. Když nás ryby viděli, tak už naše nástrahy ignorovali, tak jsem si je aspoň natáčel pod vodou na kameru.
Na sestřih celodenní rybařiny se můžete podívat i tentokrát v tomto videu. Ne jednou se nám stalo, že při zdolávání Bull trouta za ním jezdil další kolega z tůně a snažil se ho doprovodit až do našeho podběráku, i tohle můžete vidět na konci videa. Nezapomeňte přepnout na Full HD kvalitu a radši si počkat, než se video načte.

Sklipkan - Profil | Út 17.10.2017 8:31:37

7.10.2017 - Hike fishing Canada
Chvilku jsem přemýšlel, jestli to sem patří a myslím že ano, jelikož to lov rozhodně byl. I když trval jen dvě hodiny, stačil na zajištění večeře.
Probíhalo to asi následně: Za dvě hodiny lovu si chytnout pstruha na večeři. Pak se stihnout do tmy vyškrábat na první vrcholek jižního hřebene. Tam se utábořit a na ohni si připravit zmiňovaného pstruha a druhý den pokračovat až na vrchol.
Podařilo se někomu najít náš stan na třetí fotce? >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 16.10.2017 5:27:25

13.10.2017 - Kanada river
V pátek jsem byl na pstruhy s Honzou a zničeho nic na mě volá "Ta bojuje, to bude pstruh... Ty vole... Ty vole! Ty volééé!!!". Zázrakem se mi ho povedlo podebrat do malého pstruhařského podběráku, i když ho půlka trčela ven. Takového pstruha jsem v životě neviděl. Zkuste tipnout rozměry..... (další den je napíšu do komentu) >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | St 11.10.2017 18:38:08

6.10.2017 - Kanada
Úžasná rybařina plná krásný ryb, že v jeden den zažiji tolik jsem nečekal. Za celý den jsem chytil 20 možná 30 Bull trouts všichni mohli mít nad 50cm. Podařilo se mi hodně z toho natočit a proto jsem to sestřihal do videa, tak se na tomto odkazu můžete mrknout, jak to vypadalo.

Kdyby někoho zajímalo co jsou to ve videu za ryby, tak většina jsou Bull trout a jeden Cutthroat trout a na podvodním záběru je vidět hejno Whitefish. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | St 27.9.2017 8:00:26

26.9.2017 - Kanada
Za poslední vycházky k vodě se podařilo pár pěkných duháků a i lipani potěšili. Největší duhák 62cm. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 4.9.2017 9:48:26

27.8.2017 - BC
Byli jsme kempovat s rodinou v Britské Columbii a tak se to neobešlo bez rybařiny. Švagra jsem naučil chytat nedávno a docela ho to začalo bavit. Dva dny jsme strávili u jezera Oyama lake, které je ukryté v lese v krásné přírodě. Jezero má 27 ostrovů, proto jsme vypůjčili loďku a pořádně ho prošmejdili a pár divokých duháků se nám povedlo chytit. Poslední fotka je z velkého jezera Okanagan lake a je na ní Northern Pikeminnow. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 21.8.2017 6:24:58

18.8.2017 - Kanada
Ráno jsem vyrazil na jeden potok, který byl někde metr široký, jinde byly naopak krásné hluboké tůně plné padlých stromů. Jeden krasavec se tam našel v úseku hlubším díky bobří hrázi. Večer jsem vyrazil na jezero s kámošem Honzou, který říkal, že má smůlu a že v Albertě, ještě nechytil rybu. Tak cíl byl jasný, aby si chytil štiku a to se povedlo. Celkem jsme chytili asi 10 štik, pak jsem to přestal počítat. Povedl se nám i jeden double a to udělat záběr ve stejnou dobu a zdolat štiky. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Út 8.8.2017 3:36:03

31.7.2017 - Kanada
Předchozí příspěvek se líbil, tak přidám ještě jednu vycházku na pstruhy z minulého týdne. Příroda byla nádherná a pár pstroužků velikosti dlaně se taky chytlo. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Ne 6.8.2017 21:54:12

5.8.2017 - Kanada
Vypadnout z města do přírody, kde nikoho nepotkám, to se u nás dá zažít jen obtížně. Jsou tu desítky kilometrů řek, které jsou nepřístupné a kde nikdo nechytá. Bude se mi tu líbit, ten půlrok co tu strávím. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 3.7.2017 12:22:12

1.7.2017 - Svazový
Tak jsme opět vyrazili na výpravu s Filipem a oba jsme se dočkali vytouženého zazvonění rolničky. Já si zdolal krásně stavěného pulce 190cm dlouhého a Filip 160cm velkého vousáče. Řekl bych, že už jsme dobře sehraní, jeden má záběr a druhý hned vyklízí prostor a chystá věci pro focení. Po rychlé silové zdolávačce následuje pár fotek a sumec si odplouvá do hlubin, vše probíhá velmi rychle bez zbytečné manipulace.To nám dává jistotu, že máme opět šanci se s nimi setkat a zažít tento okamžik znovu. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 19.6.2017 14:47:30

18.6.2017 - Svazový
Zahájení proběhlo s tátou na řece, kde jsem chytil jednoho slušného sumíka. Hned na to jsem vyrazil na dva dny s parťákem Filipem na přehradu, kde přišel tento krasavec! >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 1.5.2017 19:25:45

30.4.2017 - Svazový
Výprava s Filipem nám vyšla na jedničku a oba jsme si posunuli hranici zase o kus dál. Celoživotní sen o ulovení metrového kapra se mi splnil. Jeden velmi starý mohykán 105cm dlouhý mě přišel pozdravit.
Vodo díky! >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Čt 30.3.2017 22:38:54

30.3.2017 - River MRS
Tak letos potřetí u vody a konečně jsem si zachytal. Povedlo se chytit 12 kousků ve složení cejn,jelec,parma,kapr. Včetně osobáku jelce tlouště. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Út 25.10.2016 14:18:03

22.10.2016 - Svazový
Poslední víkendová výprava za náma. Vínečko a masíčko z grilu nechybělo. Rybám se moc nechtělo, ale povedl se jeden tlouštík 85cm 13,5kg, který dokázal zahřát i v tomhle počasí. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 30.5.2016 0:17:43

27.5.2016 - svazový
První víkendová výprava na kapry splněna na jedničku! >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Út 15.12.2015 0:41:57

11.12.2015 - Řeka
I v tomto počasí při troše štěstí se nám může podařit vycházka k vodě, která se nám vryje do paměti a budeme na ni vzpomínat celou zimu. Jednu takovou jsme prožili o víkendu s taťkou. Už mě sice předběhl se zveřejněním, ale chytil jsem si své dvě největší štiky v životě, tak se taky pochlubím. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Ne 21.6.2015 15:12:20

18.6.2015 - Kameny
Mazaný start sezóny, doufám že štěstíčko bude pokračovat. Přes den i osobáček padl Jelec Jesen 55cm. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Ne 24.8.2014 19:12:54

22.8.2014 - V rákosí
Parádní tři noci strávené u vody s kamarádem Zoginem, který nerybařil, ale pomohl se vším za to mu děkuji. Sumci brali dobře a povedl i jeden macek. Přes den brali kapři do 70cm. Krásné překvapení bylo, když jsem uviděl, že místo kapra je na prutu trofejní lín. Osobák u lína jsem hned dvakrát překonal. Hranice 50cm byla pokořena oběma zelenáči. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 21.4.2014 23:59:39

21.4.2014 - ...
Rybám dnes chutnalo, jako třešnička na dortu trofejní karasy 48 a 39. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 21.4.2014 23:55:51

19.4.2014 - ...
Úhoři už začínají brát a i lín se nechal zlákat. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Ne 1.9.2013 16:16:48

1.9.2013 - River
Pěkně nám z těch našich kuliček rostou. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 27.8.2012 14:13:59

24. - 26.8.2012 - Svazovka
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 4 obrázky.
Víkendová výprava na sumce vyšla. Obě noci pršelo, ale sumci byly při chuti :)). První den nic a druhý 3 sumci na břehu. Kámoš si chytil prvního sumce v životě a hned se mu podařil trofejní kus. Pro mě to byl také největší letošní sumec. Velká spokojenost, vodo dík!

[SMAZÁNO - přechovávání úlovku za účelem focení] >> Stránka diskuse

Dnešní feedrovačka se vydařila. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 20.6.2011 17:08:10

16.6.-19.6.2011 - Svazovka
Výprava na odhájení dopadla jako ve snu v podobě dvou osobáků. Hlavním cílem byl lov sumců, kapráky jsme brali jen navíc na chytání přes den.To se vyplatilo v podobě osobáku 95cm 14,5kg. Po záběru nešel zastavit! Museli jsme na loď, byl neskutečně bojovný. Boj trval přes 2 hodiny, je to zážitek na celý život. Za to si zašloužil svobodu :). Poslední noc přišel záběr na který jsme čekali, kraken který měřil přes 190cm. Změřen jen ve vodě, na břeh nebyl pokládán, aby si neublížil. Pašák dostal svobodu, tak snad někdy příště! :)) >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Po 6.9.2010 20:29:50

5.9.2010 - Soukromák, který nepotřebuje reklamu.
Včerejší lov jeseterů se vydařil. Ve třech lidech chyceno 25 jeseterů 90-120cm. Já 12, kamarád Ondra 8, taťka 5 a kapra 73, 61cm atd... >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | Út 1.9.2009 12:51:21

31.8.2009 - Řeka
Poslední letošní rybařina do půl noci se vydařila. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | So 20.6.2009 15:28:14

19.6. - Oblíbený
Podruhé na sumcích v životě na živou rybku. Otestoval jsem novou výbavu. Jeden se podařil. >> Stránka diskuse

Sklipkan - Profil | St 29.4.2009 14:48:40

26.4.09 - Bánov
V neděli odpoledne jsme byli s kámošem na přehradě. Krásně jsme si zachytali celkem chyceno cca 12 kaprů já nej 53,52,51 kámoš 55,49,47. Vše na vařenou kukuřici. >> Stránka diskuse

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.