Oboustrane ujimana 5-6 plovouci snura

Zdravim, potreboval bych poradit: chci v blizke budoucnosti kupovat oboustrane ujimanou plovouci (5-6) snuru a zatim se rozhoduji mezi: Cortland 444 6 DT/F a 3M - Scientific Anglers Ultra-3 6 DT/F. Jsou v podstate za stejnou cenu (cca 1600, -). Muzete mi prosim nekdo, jestli s nimi mate zkusenosti, napsat nebo poradit nejakou lepsi snuru ve stejne cenove relaci?
Autor diskuse: Focus - Profil , 24.5.2007 muškaření - náčiní, doplňky
67 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NXAXAP - Profil | So 26.5.2007 0:40:57

mildas: s tim jdes s krizkem po pohrbu! Mam od Ria Selective Trout, coz je profilem double weight forward ... ale jeste jsem to na nic nenasadil, je to na petku, kterou nenosim

Nmildas - Profil | Pá 25.5.2007 15:59:24

Modrák: Je zvyklý tít z cizího know how. Nechám mu i tohle. Co bych dělal s poršetem a milardymama.

NModrák - Profil | Pá 25.5.2007 15:18:07

mildas: A už máš na to svoje DWF patent? Že jsi to tady tak veřejně vyplácnul. Jestli ne, tak pohni, nebo tě předběhne "státní trenér". :o)))

Nšeptal - Profil | Pá 25.5.2007 10:03:30

mildas: Takže vlastně takový "central taper".

Nmildas - Profil | Pá 25.5.2007 10:00:11

Někdo by měl začít dělat dabl vejt forvárt. Je to díra na trhu. Šla by otočit a krásně lítala.

NAlan - Profil | Pá 25.5.2007 9:55:29

Jo, kurva, Řízek má recht s tou cenou! Cca 1600 je bajvoko 80 USD a to teda né, to nepodporuju. Jo, a ještě něco má Řízek - popiči! :-)) Jinak hodně štěstí.

NŘízek - Profil | Čt 24.5.2007 21:54:38

asi je to burt, jestli ta 444 ci ultra 3, akorat ta cena mi pride dost predrazena, ta 444 by mela stat max 1200,- u nas a ultra 3 se uz nejakej patek nedela a ja ji kupoval ve vyprodeji u simana asi za 900,- co se tyce wf a dt, tak ja subjekivne u aftma 6 mam obe, na hitlera, mokrou, suchou do 20 m mam to dt, pride mi ze je tam ta presentace fakt jaksi lepsi, jemnejsi, lip se to vodi ve vzduchu, prehazuje, valivej hod taky atd, alanova logika je fakt logicka, ale subjektivne to citim jinak, netusim proc:-), no a na dlouhy hody mam wf dokonce long belly,ktery se lip vystreli, ale na blizko presentace fakt nic moc. Ale pro zmenu sem si tedkoupil triangle taper wf od lee wulfa (coz je samozrejme fabrika 3m) v aftma 4, tak se tesim az ho vyzkousim, jestli ta presentace suchy bude fakt tak dobra jak pisou-dt mam samozrejme pripravenou taky:-).

Nmedvěd - Profil | Čt 24.5.2007 21:35:49

ZN:neber je tak vážně.Lítá Ti to,tak co

NZN - Profil | Čt 24.5.2007 21:32:37

Alan, pupák:
rozbili jste mi životní hodnoty, nevím, kde je sever. Zkurvený život.

Ndrozďák - Profil | Čt 24.5.2007 20:29:20

Focus: DT Ultra 3 není blbá šňůra. Vydržela mi léta.

NXAXAP - Profil | Čt 24.5.2007 17:35:03

Focus: kdyz budes chtit, Baron ti vnuti cool lajnu od Ria, ne?

a jinak se mi to nechce cist dozadu, ale po precteni tech par poslednich mesidzis mam jeden koment: pokud se nejedna o nejakou sjuprspesl uejtforvardku, tak je tech par prvnich metru pro jusidz na potoce uplne stejnejch u DT a WF ... a nejde u toho o zadnej diferenc pri loudovani hajmodjulejtid grafajtu

NPike - Profil | Čt 24.5.2007 15:27:57

Jednak bych rekl, ze WF2 az WF 4 nenadela pri dopadu o moc vetsi bordel nez DT, bo jde hlavne o to, kdo s tim haze. Pokud hazu jako prase, tak mi DT nepomuze. Chodim casto na potoky a male reky a chytam s Airfloshitem 2-3 WF na 3kovem prutu. Pokud se mi nahozy dari diky absenci orkanu Kyrill, tak s presentaci neni sebensi problem, navic tam mam jeste navazec.
O vyuziti DT bych ale uvazoval docela na sve jezerni 5, kdy bych potreboval mit docela dost snury nad vodou, bo se mi to hrozne libi:-))

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 15:27:12

Kurňa já nevím :-) S mejma 7 a 8 desetistopákama o dalekejch hodech vím akorát hovno, a jsem línej švihat a ... mlčim :-(

NPike - Profil | Čt 24.5.2007 15:24:37

Zasadni souhlas s kamaradem Alanem

NAlan - Profil | Čt 24.5.2007 15:19:59

Zásadní nesouhlas s přítelem pupákem..

NBaron 007 - Profil | Čt 24.5.2007 15:18:39

Dnes mame rychlejsi pruty, haze se dal nez se hazelo. A hazet dal se chce. A dobrej kaster hodi tak ci tak, WFkou nebo DTckem.

DTcke v Roll kastech vede, o tom zadna. Da se ho drzet vic nad hlavou, energie se prenasi lepe nez pres tenkou running u WFka. ALE, treba Aftma X, ma odpovidajici vahu na prvnich triceti stop (Pokud to neni Airshit) hlavy, jenze hlava a telo a zadek maji stejnej prumer, v dusledu kdyz mam 60 stop snury nad hlavou, a tak mam mnohem vice vahy ve vzduchu nez pri pouziti WFka.

WFko?!?! Ma zadni ujimani, tenkej running, logicky mensi treni, lepsi vysledky pri shootovani snury. A dnes 'WF'ek je mnoho, s neprebernym mnozstvim profilu.

Kdyz uz si trochu lepsi kaster, udrzis 27m DTcka nad hlavou (backingovej uzel v cuk ruce)
Kdyz uz si hustej caster, dokazes to WFkem.
Ale ze by si mel hazet jednou ci druhou nejak markantne lepe a dal nez s druhou, to ne.

NMichal - Profil | Čt 24.5.2007 15:05:23

pupak Čt 24.5.2007 15:03:01
nemuzu psat do otazek - tak dlouho jsme poslouchali nektere vyrobce a jejich kecy o rychlych prutech a snurach WF az jsme zapomneli na DT kterou jsme de facto deklasovali na lajnu pro zacatecnika s prupovidkou "stejne ji za chvili poslapes, ponicis tak si ji pak otocis a muzes chytat dal, nebo jsme ji postupne davali na nizsi a nizsi aftma a tim ji prisoudili roli otloukanka v plejade lajn typu WF. nesmime vsak zapominat, ze podle me boom striktnich rychlych rahen pomalu ustava a sve misto na slunci si zase zacinaji probojovavat proutky na ktere lajna DT padne jak prdel na hrnec a ne vsechny pstruhovky maji parametry na tolik oblibenej dabl cuk s dopadem musky TO JE FUK JAK, hlavne co nejdal . . . zapomina se na klasicke hazeni s durazem na idealni polozeni musky na hladinu ke kteremu je podle me lajna DT daleko vhodnejsi nez WF nota bene jak napsal alan aftma 5 je aftma 5 a je mu fuck WF ci DT

Njepice - Profil | Čt 24.5.2007 14:37:22

Michal- adresu jsem posílal ale cena zatím nedorazila. taky nevím kde skončila...

NMichal - Profil | Čt 24.5.2007 14:35:48

jepice: btw. dorazila ti cena ? někdo ji pro tebe bral, ale nevím kdo :-)

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:27:36

medvěd -.. nebo "ji" .. :-)))

NMikulas - Profil | Čt 24.5.2007 14:26:54

já sice zrovna házet neumím, ale co mám od Barona Grande 6WF tak jsem DT na svůj 5/6 prut ještě nevrátil. a to chytám na 5-10m...

Nmedvěd - Profil | Čt 24.5.2007 14:26:33

iwanhoe:já nevím,ještě jsem ho neviděl

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:24:34

medvěd - a to "vyšší dívčí" - to jako že jepičák je ve skutečnosti jepička ? :-)))))

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:22:00

jepice - to né, jen se tak zjevuješ, zablbneš a mizíš :-)))

Njepice - Profil | Čt 24.5.2007 14:21:55

Michal- když jsem končil dálku unlimited. myslím že k tomu byli nějaký komentáře od chachara :-)
medvěd- a nezapomeň se u toho válet...

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:20:22

ZN - tak fištrona zabal a pošli :-)))

Nmedvěd - Profil | Čt 24.5.2007 14:20:02

Jepičák:neumím házet normálně.Nikdy jsem nevyhodil z oček víc jak třicet metrů.Až se to naučím,snad přejdu na válivák

NMichal - Profil | Čt 24.5.2007 14:19:55

jepičák: a kdys ho tam předváděl ? jsem to teda prošvihl :-)

Njepice - Profil | Čt 24.5.2007 14:19:53

iwanhoe- taky tak smrdím?

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:19:35

jepice - ty jseš jak duch :-)

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:18:52

medvěd - tak jepíčák :-))))

Njepice - Profil | Čt 24.5.2007 14:18:43

medvěd- kdybys byl na CW tak si válivák viděl...

NZN - Profil | Čt 24.5.2007 14:18:30

iwanhoe:
jo dablcuk, to umí kde kdo, ale dvojitý zdokonalený válivý, to chce fištróna :-)

NBaron 007 - Profil | Čt 24.5.2007 14:18:06

V dnesni dobe s typama snur jak Nymph nebo Grande, mi jaksi schazi vyhoda DTcka na malych tokach. Kor v tak velke aftma jako 5/6

Nmedvěd - Profil | Čt 24.5.2007 14:17:55

iwanhoe:já opravdu nevím,ale prý se díky tomu dají dělat neuvěřitelný věci.Zeptej se jepičáka.Nechce nám to ukázat

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:17:15

ZN - jinak díky za ten odkaz :-)))

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:16:29

medvěd - no, po pravdě se raději místům, kde bych ho "musel využívat" vyhýbám :-))) a što éto takoje " zdokonalený " ? :-)

NMichal - Profil | Čt 24.5.2007 14:16:14

medvěd:nebylo to vÁlivý hod ? teď si nejsem jistej :-)

NZN - Profil | Čt 24.5.2007 14:15:28

macek:
nějak mi tam nenaskočí tato možnost.

Nmedvěd - Profil | Čt 24.5.2007 14:14:46

iwanhoe.Pchá dvojitej tah,ale zdokonalený valivý hod,to je vyšší dívčí

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:13:13

Alan - stydím se, že jsem ten článek dodnes nečetl - mea culpa :-)) je tam naprosto vše a "dalo by se tesat" :-)))

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 14:04:43

... dvojitý "tah" samozřejmě :-((( už blbnu :-(

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 13:59:29

Alan - pěkný článek, a souhlas asi to bude ve formulacích - jo, a dvojitej hod, ten bych doporučoval všem začátečníkům (hned) a línejm - jako jsem já :-)))

Nmacek - Profil | Čt 24.5.2007 13:57:24

ZN> právě jsem byl poučen - přidej si ho do oblíbených :-))

NZN - Profil | Čt 24.5.2007 13:57:00

iwanhoe:
říká to Alan, tak je to pravda.

Nmacek - Profil | Čt 24.5.2007 13:56:54

dvě jabka + tři hrušky rovná se 8 pampelišek plus 15 kuliček hroznovýho vína... :o))

NZN - Profil | Čt 24.5.2007 13:55:57

tento skvostný článek by měl být v muškařině pořád na očích. http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=388

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 13:54:47

Alan - jde o to, jak daleko "začínají" od konce šňůry :-)))

NAlan - Profil | Čt 24.5.2007 13:53:21

Věřil bys tomu, že ty "palice" jsou stejně těžký u DT i WF (stejná značka i model)?

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 13:53:20

Alan - :-)))

NAlan - Profil | Čt 24.5.2007 13:52:20

iwanhoe>Podobná rovnice je v Machovi a Šebestový: "Jedna květina bez listí, druhá bez prstů... kolik je to dní?". ;-)

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 13:51:51

Michal - fuj s těmi soudruhy, jóó :-(

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 13:51:17

Pike - tak to jo, ale pak jde také o AFTMA - u WF na větší AFTMA (7+) je ta váha palic "na krátko" nepříjemně těžká :-))

NMichal - Profil | Čt 24.5.2007 13:50:06

Pike: souhlasil bych se soudruhy, na 10-15 bych volil taky DT, resp. ji používám na 3 proutku a jsem spokojenej, na 6 mám WF a nevyhovuje mi to na kratší vzdálenosti, ta šňůra je prostě vepředu těžší

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 13:49:13

Pike - nebo na krátko AFTMA +1 = DT

Nmacek - Profil | Čt 24.5.2007 13:48:54

taky to beru jako iwanhoe. chytání na deset metrů, to obnáší v podstatě nějakých 6 metrů lajny. a nebo jsem ten alanův článek četl úplně blbě :-))

NPike - Profil | Čt 24.5.2007 13:48:34

Iwan. Na kratko jsem nemyslel zrovna lov pomoci vlasce s nymfama, ale suseni, kdyz hazes na 5-10m. Ja mam na 3 snuru WF a v pohode.

Medved. Tomu rozumim, chce to ale mit dobrou snuru a LA navijak, pripadne pak natahovat, natahovat, natahovat:-)))

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 13:47:00

macek - na 10-15 m souhlas - ne WF :-)))

Niwanhoe - Profil | Čt 24.5.2007 13:46:12

Pike - na krátko WF ? vždyť to vícenež u DT "padá" zpátky do oček, bo jak je konec šňůry tak akorát na krátkou venku, je v očkách "zesílená palice" a tahá svou větší vahou šňůru na krátko "zpět do prutu" až po vlasec ... :-( jedině DT :-)))

Nmedvěd - Profil | Čt 24.5.2007 13:44:31

Pike:asi jde o to,že na malé vodě,třeba zarostlé může ta šňůra dostat víc zabrat.Otočením zvýšíš její životnost

NPike - Profil | Čt 24.5.2007 13:39:49

A neni zrovna na kratko lepsi WF? Pri lovu na kratko nevodis nad hlavou 20m, ale je treba prut rozumne zatizit s mensi delkou snury na hlavou. Zde se mi libi vic to WF.

Nmacek - Profil | Čt 24.5.2007 13:29:01

hmm, já až budu kupovat novou plovoucí lajnu 3-4, tak taky zkusím DTčko. koneckonců tady většinou taky chytám bajvočko na 10-15 metrů...

Nmedvěd - Profil | Čt 24.5.2007 13:25:53

Modrák:proto jsem se ptal,jestli ji chce na malou vodu

NModrák - Profil | Čt 24.5.2007 13:17:19

No já mám na malou vodu druhou sezonou 3M Supreme 2 DT v pětce a zatím jsem spokojen. A jako výhodu oproti WFku, při mém „stylu“ házení, vidím to, že ji můžu před vyhozením ještě otočit.

NMiloš_Dia - Profil | Čt 24.5.2007 8:30:55

osobně bych přednost Cortlandu - 666 TNOTB

Nmedvěd - Profil | Čt 24.5.2007 8:23:01

Já taky.Budeš chytat na nějaký malý vodě?

NBaron 007 - Profil | Čt 24.5.2007 0:11:05

Ja abych se jen zeptal, proc DT?