Hospodářský odbor při Radě ČRS schválil jednání s MZe o zvýšení počtu výjimek pro 24 hodinový rybolov

superweb - Profil | St 1.3.2017 19:38:43

lipan >> Toto je jediny vecny argument proti. Beru ho. Otazka je zda je lepsi kdyz budou vsichni karavanari takto hromadne okupovat dva vybrane reviry v kraji, nebo kdyz se rozlozi na vice reviru. jak to efektivne zabranit nevim. Mozna treba kazdemu povolit nejaky maximalni pocet nocnich lovu za sezonu? Nejak podobne se to tusim reguluje i na pstruhovkach

superweb - Profil | St 1.3.2017 19:34:44

hraji >> asi ne vsichni ale podle me prinejmensim cast pytlaku si proste nesedne vedle rybare vypadajiciho ze dba na pravidla a nebude ladovat metraky ryb do dodavky. Nemuze vedet jstli to neni soucasne rybarska straz, nebo nekdo kdo ji muze zavolat. Tohle vidim podobne jako treba legalni zbrane v populaci. Cim vic jich bude, tim vetsi potencionalni riziko pro zlocince pachajciiho neco nemravneho. Pravda, 99% drzitelu pistole nezasahne. Ale uz ten pocit ze muzou udela sve.

hraji - Profil | St 1.3.2017 19:17:41

Pedro1 >> jak se to vezme, rozhodně by měla být mnohem dražší celosvazová povolenka ČRS. Tam je cena skutečně nízká, vzhledem k rozsahu revírů.

Pedro1 - Profil | St 1.3.2017 18:55:36

Martin M. >> Ok,pak tomu rozumím.
Dle mého je třeba omezovat,dokud nedostanou lidi rozum,nebude rybářů třetina,nebo nebude lov ryb zakázán.

Pedro1 - Profil | St 1.3.2017 18:54:16

hraji >> Ale já nepsal nic o možnosti zvyšovat cenu.Já jen psal že dnešní cena je směšná.
Proč je taková jaká je je věc druhá.

FRANK71 - Profil | St 1.3.2017 18:25:34

Rybám to neuškodí, ale budou přicházet jiné problémy, který si dotyčný neuvědomují. Okupování místa několik dní, nekontrolovatelné táboření na které budou okamžitě reagovat obce. Je jedno jestli bude někdo slušný nebo ne. Pokud vezmu, že mně před zahradou někdo bude otravovat 14 dní s bivakem, nebude to pravé ořechové.

Martin M. - Profil | St 1.3.2017 18:24:16

Pedro1 >> dal jsem to tam jako jeden z parametru, ktery ovlivnuje, kolik ryb zustane ve vode, bez ohledu na aktualni konkretni cenu.

lipan - Profil | St 1.3.2017 18:22:26

superweb >> A čemu by nonstop prospěl. Tedy kromě legalizace zabrání míst na celou lovnou sezónu organizovaným skupiná oslintávačů kapra. Žádná ryba nežere jen v době 24 - 4. A chvíle oddechu vodě jen prospěje.

hraji - Profil | St 1.3.2017 18:21:51

Pedro1 >> již tisíckrát tu bylo napsáno, že cena povolenky se stanovuje výpočtem na základě ceny ryb potřebných pro zarybnění. Tak po tisící prvé, svaz nemůže stanovit cenu povolenky jak by se mu to hodilo, nebo jak by se to líbilo lidem na MRku.
Cena členského příspěvku a brigády, to jsou položky, se kterými lze pohybovat v podstatě libovolně.

hraji - Profil | St 1.3.2017 18:19:16

superweb >> tomu, že by ostatní rybáři dohlédli na opravdové pytláky snad dnes nemůže nikdo soudný ani uvěřit. Za mnoho let u vody znám dopodrobna ty vyprávěnky členů: včera jste tu měl kontrolovat, to tu chlapi nosili kapry do kufru auta po dvou. A na dotaz: vy jste to viděl? Odpověď: ano, viděl. Další můj dotaz: a proč jste nezavolal Rybářskou stráž nebo Policii? A následuje jen mumlání a krčení rameny. Nikdo nikoho hlídat nebude. To jsou jen pohádky těch, co chtějí chytat 24, a kdyby to šlo, i 25 hodin denně.

Pedro1 - Profil | St 1.3.2017 18:07:14

Martin M. >> Víceméně souhlasím,jen ta vysoká cena povolenky,to nechápu.
Cena za povolenku je úplně směšná vzhledem k tomu,co všechno můžeš.

superweb - Profil | St 1.3.2017 17:58:22

Vojc29 >> Souhlas. Tim, ze se nonstop rozsiri na vice reviru se alespon rozlozi tlak sumcaru a kapraru na vice reviru.
Ja jakozto svatecni kaprar se teto discipline venuji par dni v roce a uprimne me ta povinnost to na 4 hodiny denne vytahnout docela obtezuje a zaroven jeji vyznam absolutne nechapu.
Cemu by ten plosny nonstop vlastne vadil? K vode to pritahne zapalene kaprare a sumcare, z nichz je hodne zastancu CHaP a jeste vetsi procento co si sem tam rybu vezmou, ale rozhodne to nejsou ti nejvetsi plnici mrazaku. A pytlaci, jejichz hlavnim motivem je nalovit co nejvice masa, se treba budou alespon trochu bat, kdyz budou v noci pod dozorem techto rybaru.

Vojc29 - Profil | St 1.3.2017 9:19:32

Když nonstop tak celoplošně jinak to je naprosto zbytečné a již dnes je vidět jak to vypadá na revírech kde je tato vyjímka povolena.

hraji - Profil | St 1.3.2017 9:12:31

Především je potřeba upozornit, že se jedná o schválení toho, že ČRS bude jednat. Nic to neříká o tom, jak k tomuto jednání přistoupí MZe a už vůbec to neříká, že výsledkem této aktivity bude povolení výjimky pro lov 24 hodin na více revírech. Podle zkušeností z minulých let drželi úředníci MZe pevnou linii dva revíry a dost. Takže je to podle mě jen propagace toho, že hospodářský odbor projednal a něco schválil. Na výsledek, pokud nějaký bude, si budeme muset počkat.
Můj názor ale je, že toto je špatná cesta výjimek.

Martin M. - Profil | St 1.3.2017 8:52:57

Podle mne dobry impuls, ze se neco deje, ale soucasne za sebe citim i spor, jestli je spravny okamzik rozsirovat moznosti (vy)chytani ryb, nebo naopak nase vody pred rybari vice chranit.
Pokud uvazime soucasny stav jako rovnovazny (jen jako), kdy na jedne strane je to co rybam prospiva (prirozena reprodukce a vysazovani ryb, pravidla omezujici rybareni, vysoka cena povolenky, kontrola RS a treba pocet hektaru vod) a na druhe strane to co rybam ublizuje (pocet rybaru, jejich zkusenosti a vybava, volny cas na rybareni, kormorani, otravy vod apod)., tak pokud jej z rovnovahy vychylime rozsirenim moznosti rybolovu a na opacnou misku vah nic nepridame, tak tim znicime nase reviry. Navic se da odhadnout, ze tento rovnovazny stav uz ani ted neni rovnovazny - uz ted dochazi k ubytku ryb (tech pro rybare zajimavych urcite).
Pokud lov nonstop, tak na stejnem reviru v danem obdobi napr. max 1 vyjmenovana ryba denne, z toho 1 candat za tyden.

roman_monfish - Profil | Út 28.2.2017 23:23:26

PTR >> Tak nějak mi to připadá, že někdo nestojí o to, aby věděl co se v ČRS (HO) děje. To je fakt psycho. Všude se křičí, že si všechno funkcionáři dělají za zavřenými dveřmi jak chtějí a když přijde první krok ven ze dveří směrem k členům aby věděli reakce jsou jaké jsou :(

PTR - Profil | Út 28.2.2017 22:55:18

Koukám, že to tady je samý odborník.

masař00 - Profil | Út 28.2.2017 21:16:32

Slušně řečeno sedí tam lempli, kteří si hrají malou domů a na ostatní kašlou.

arinka - Profil | Út 28.2.2017 20:06:27

přesně tak,ale je to smutné!

splávkař - Profil | Út 28.2.2017 19:04:32

HO při r ČRS se chová jak zahraniční management obchodního řetězce který tu neplánuje žádnou velkou budoucnost a snaží se vytěžit maximum než vyvěsí cedule Vyprodáno!