Jakub Vágner navštívil gymnázium, studentům představil prales i Sibiř

186 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NBacha - Profil | St 9.12.2015 20:03:29

supinna >> Nene, dobře jsi pochopil. Jen jsem chtěl říci, že se ZOO od tohoto fota zase moc neliší a měli bychom to dětem vysvětlovat. Že ZOO není pro zvířata zas až taková idylka.

    NBušák - Profil | St 9.12.2015 19:56:12

    Bacha >> tak to je jiná

      NBacha - Profil | St 9.12.2015 19:52:55

      Bušák >> Jojo, ať žije Cuba:-)))

        Nsupinna - Profil | St 9.12.2015 15:37:49

        Bacha >> Aha, jsem nepochopil, že jsi sem dal foto ze ZOO. Děti už mám dospělý, tak jsem už hódně dlouho v ZOO nebyl, ale troufnu si tvrdit, že to zrovna takto nevypadá...

          NPr3v1t3k - Profil | St 9.12.2015 14:11:59

          Vágner si někde prdne a českej rybář hned musí druhýmu nadávat a spílat :-D Vy blbci copak nevidíte jakej vedete žabomyší spor? Bych blil..

            Nsven - Profil | St 9.12.2015 14:08:36

            Bušák >> :-)))

              NBušák - Profil | St 9.12.2015 14:07:44

              sven >> mi slavíme když je co furt

                Nsven - Profil | St 9.12.2015 14:03:47

                Bušák >> kurňa, ti pražáci si umějí žít... už mají Vánoce :-))

                  NBušák - Profil | St 9.12.2015 12:50:01

                  ať žije Kuba

                    NBacha - Profil | Út 8.12.2015 23:12:13

                    blackfish >> Neberu Ti tvůj názor, protože je to přesně ten, který chce Kuba lidem vštípit. Nic nepohne obchod kupředu víc, než jakási glorifikace. A napadat kvůli tomu bez důkazú ostatní, že lžou, to je trochu silná káva. Že změnil názor na rybařinu.....čí názor? Rybářů? Ale kdepaaaak, názor veřejnosti, která se v učesaných filmech nedozví, jak to opravdu je.
                    Je to jenom obchodní taktika. Zpočátku tomu tak možná nebylo, ale s jídlem roste chuť a padají zábrany.
                    To je můj názor a klidně ho změním pod tíhou důkazů:-)

                      NBacha - Profil | Út 8.12.2015 22:59:08

                      supinna >> A co ZOO?

                        Nblackfish - Profil | Út 8.12.2015 22:32:39

                        Všude se hrotí názory na JV a obecně je spousta lidí co mu závidí a ti co tvrdí, že ne tak lžou, protože si myslím, že každý odsud by se chtěl rybařinou pokud možno živit. Je sice pravda, že spousta jeho scén doslova čiší kýčem a věřím tomu, že jich je spousta předem zinscenovaných, ale na druhou stranu si myslím, že to vůbec není to podstatné. Podstatný je jeho přístup k rybařině a předávání myšlenky ostatním. K rybám se chová perfektně a myslím, že je to právě on který u nás vůbec dostal do podvědomí nějaké chyť a pusť, byť ho nikoho nenutím praktikovat. Hodně změnil názor na rybařinu a celkově to posunul na jinou úroveň. Neznám ho, ale podle mě to dělá dobře. Mám doma pár knížek, všechno perfektní, super fotky ...

                          Nsupinna - Profil | Út 8.12.2015 22:03:05

                          Bacha >> Hm, trochu brutální výuka k úctě...

                            NBacha - Profil | Út 8.12.2015 21:10:15

                            Víte, já Kubu nemusím. Objektivně uznávám, že má "tah na bránu", přeju mu úspěch a nijak mu nezávidím. Nejsem však přesvědčen, že to "myslí upřímně" a bohužel to z jeho filmů čiší.
                            A co se té opice týče, děti ce musí již od malička učit úctě ke všemu živému....například už jenom pro šetrné zacházení s ulovenou rybou.

                              NMrknato - Profil | Út 8.12.2015 17:59:02

                              Fems >> Ne, ale aby byla představa, co se děje se sakovanými rybami skutečně reálná..... Mnohé děti si mohou myslet, že cíleně opakovaný lov několika velekapř se těm kapř líbí a nemohou bez toho být...... Ty přednášky o tropech, a Sibiři jsou takové "uměle nástrahy", kterým děti spolehlivě podlehnou, stejně jako Slávistovi, nebo redtágovi malý pstroužek......

                                Nsupinna - Profil | Út 8.12.2015 17:15:42

                                Kocháč >> Škoda, že nevím, o čem je řeč. Mě to video vždy po pár vteřinách vypadne...:(

                                  Nsupinna - Profil | Út 8.12.2015 17:13:40

                                  Lajk se diví, odborník žasne...

                                    NFems - Profil | Út 8.12.2015 16:28:21

                                    Mrknato >> chudáci děti, provinili se tím že koukali na Vágnera, do klece s nima

                                      NKocháč - Profil | Út 8.12.2015 9:44:19

                                      Bacha >> Možná by stálo za to si uvědomit na koho ty pořady cílí. Si vážně myslíš, že na rybáře? Jsme tak obrovská skupina, že by si mohl Jakub dovolit opomenout nerybářskou většinovou neodbornou společnost?

                                        NMrknato - Profil | Út 8.12.2015 7:05:31

                                        Bacha >> Já bych do tý klece zavřel aspoň na týden ty "proškolované, nebo školení chtivé" děti.... a mělo by to daleko hlubší význam, než přednášky a filmy.......

                                          Nsupinna - Profil | Po 7.12.2015 23:14:20

                                          RST >> Jo, tak jestli jde o toto, tak jen houšť takovejch fotek. Třeba do Studia kamarád...

                                            NRST - Profil | Po 7.12.2015 23:09:03

                                            supinna >> Že by trauma???

                                              Nsupinna - Profil | Po 7.12.2015 22:59:47

                                              Bacha >> Mám dotaz. Co by z toho ty děti měly?

                                                NBacha - Profil | Po 7.12.2015 22:15:16

                                                Kocháč >> No, větší sra.ku jsem už dlouho neviděl. Stupidita filmu je do nebe volající. To už neni snad ani kýč....Ale někomu se to asi líbí a o něčem to vypovídá. Tahle fotka sice není z amazonie, ale z Orinoka. Je to moje fotka a právě takové by se dětem měly ukazovat. Ne filmy přikrášlující realitu. Nicméně, ani takovéto fotky toho moc nezmění. Z toho jsem už vyrostl.

                                                  NTEZAR - Profil | Po 7.12.2015 21:42:20

                                                  Honza7 >> Ano-a dost často platí,že účel světí prostředky...

                                                    NHonza7 - Profil | Po 7.12.2015 21:37:19

                                                    TEZAR >> Bohužel se to dostalo všude i do zájmových organizací.

                                                      NTEZAR - Profil | Po 7.12.2015 21:11:14

                                                      Honza7 >> Díky-bohužel-je to tak v politice,obchodu,náboženství i podsvětí.Byl bych radši,kdyby to bylo jinak,ale naivních lidí i těch,kdo je zneužívají je pořád dost...

                                                        NHonza7 - Profil | Po 7.12.2015 21:02:26

                                                        TEZAR >> Krásně jsi to vystihnul.

                                                          NMrknato - Profil | So 5.12.2015 21:19:51

                                                          Kocháč >> Spíš jde o to, jestli to chápou ti závodníci z WC, včetně toho byznysmena.

                                                            NTEZAR - Profil | So 5.12.2015 19:12:51

                                                            Každý lhář a podvodník potřebuje,aby mu co nejvíce lidí věřilo,že je pravdomluvný a poctivý...

                                                              NFems - Profil | So 5.12.2015 19:03:16

                                                              nofish >>když to porovnám obecně je těch co udělaj bordel u vody víc, než těch co maj nahozenou třetí "pytlačku" někde v rákosu.

                                                                Nnofish - Profil | So 5.12.2015 18:40:04

                                                                Casio >> já to četl. Jen jsem tě chtěl upozornit na to. Že jestli člověk chytá na více prutů, nebo jestli po sobě nechá u vody bordel je úplně jedno. Ani jeden z nich se nechová, jak by bylo férové k ostatním, co se chovají jak mají a porovnávat co je horší je blbost.
                                                                Nemusíme řešit nic, jen jsem ti chtěl vysvětlit, jak to bylo myšleno.

                                                                  NCasio - Profil | So 5.12.2015 18:31:27

                                                                  nofish >> prosim tě , já to psal.. asi si to přečti znova kdy a proč. Kolega Mrknato psal že J.V. chytal na milion prutů a proto je k zavržení hodnej . A já reagoval ve smyslu jestli tedy ten kdo chytá jen na dva a dělá přitom bordel a zmasí cokoli je vzornej. A jestli mě chceš nebo kolega zase chytat za slovo tak po SZ pokud tedy není potřeba zvyšovat si ego .

                                                                    Nnofish - Profil | So 5.12.2015 18:24:53

                                                                    Casio >> úcta a pokora? Nevím jak spojit tato slova s myšlenkou nedodržování platných pravidel.
                                                                    ps: Čím více prutů, tím větší šance chytit rybu. To pochopí i malé dítě. Čistá matematika.

                                                                      NCasio - Profil | So 5.12.2015 18:01:00

                                                                      nofish >> nic neporušuju ,jen přemýšlím nad slovy úcta nebo pokora.

                                                                        NCasio - Profil | So 5.12.2015 17:59:38

                                                                        kakr >> jen ve zkratce protože vím že to nemá cenu. Když jdou nestíháš když nejdou tak je jedno kolik prutů máš ,ulovíš po tom víc?Čeho???

                                                                          Nkakr - Profil | So 5.12.2015 17:40:14

                                                                          Casio - 5.12.2015 14:54:08 >>
                                                                          Když někdo loví na více prutů než je povoleno,nebo mimo povolenou dobu lovu lze předpokládat, že uloví i více ryb.Bláboly o tom, že se chová slušně, ryby vrací vodě a podobně si nech do Večerníčku pro děti.
                                                                          Právě ty ryby ulovené jaksi navíc, jsou ryby, který rybář lovící dle BP neuloví. Tím je krácen na svých právech, která platí pro každého slušného rybáře. Ne pro zloděje.
                                                                          Omlouvám se za příspěvek mimo rámec diskuze..

                                                                            Nnofish - Profil | So 5.12.2015 17:35:09

                                                                            Casio >> pokud tohle myslíš vážně, je mi fakt líto, že tě nenaučili normálně uvažovat. Neber to ve zlém. Ale jestli rozlišuješ pravidla na ta co se můžou porušovat, protože to nikomu neškodí a na ta co nesmíš, protože to přírodě škodí, je to hodně hloupé.
                                                                            Takto myslí fakt asi jen český člověk. Je zajímavé, že co tak vím od známých co třeba jezdí na ryby tak takové myšlení j fakt jen u nás, jinde jsou prostě pravidla a tečka.

                                                                              Nkakr - Profil | So 5.12.2015 17:33:33

                                                                              sven >>
                                                                              :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))​)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                                                                                Nnofish - Profil | So 5.12.2015 17:29:15

                                                                                sven >> Nemám slov. Za posledních pár měsíců (snad), nejlepší reakce na mrku.
                                                                                Bez ironie, zcela vážně.

                                                                                  NKocháč - Profil | So 5.12.2015 15:49:47

                                                                                  Mrknato >> Konečně jsi to pochopil.

                                                                                    NCasio - Profil | So 5.12.2015 14:54:08

                                                                                    Mrknato >> Jen jsem chtěl poukázat na přestupek a přestupek. To že někdo chytá na více prutů než je dovoleno nijak rybám a přírodě neškodí a ani škodit nemůže jako když po ní dupe. Ale jak říkám každý podle svého svědomí. A...stejně to sem nepatří. Jinak večer bohatou nadílku. :-)

                                                                                      NMrknato - Profil | So 5.12.2015 14:48:27

                                                                                      Kocháč >> Prosím tě a jaký je rozdíl, mezi každým WaM, co sportuje na Nových mlýnech samosekem 24hod z biwi, sakuje a je lovným objektem nesmiřitelných milicioněrů s plackou RS a mezi organizovanou skupinou WC2016, která bude dělat to samé? Kde jsou hranice přestupků a TČ?

                                                                                      To jako když si sám samotinký ponechám kapř 35cm tak to je špatně, o papíry a když to udělám jako člen nějakého WC, tak je to gut a ještě můžu dostat nějakou medajli a věcný dar?

                                                                                        NMrknato - Profil | So 5.12.2015 14:37:15

                                                                                        kakr >> U dětí jsou oblíbené i slazené limonády, cigarety, marjánka a lihoviny ......... říká Martin Dolejš z Univerzity Palackého.

                                                                                          Nsven - Profil | So 5.12.2015 14:33:03

                                                                                          kakr >> I jiné děti mají krom praktické výuky, k dispozici velké množství filmů... Mezi nimi i filmy o soudruhu Kim Ir-senovi... ty jednoznačně patří mezi nejoblíbenější.
                                                                                          Není nad rozzářená dětská očka. Děti neomylně poznají, kdo to s nimi myslí dobře.
                                                                                          Kdepak, dětskou dušičku nikdo neoblafne :-)

                                                                                            NMrknato - Profil | So 5.12.2015 13:57:41

                                                                                            Casio >> Jistě že zákonná pravidla vymýšlí nějací lidé, kteří k tomu mají ale zmocnění. Ale rybáři a ani uživatené revírů je měnit nemohou, neměli by, bez ohledu na etiku. Pokud někdo tato pravidla nedodržuje a u čilimníků je to o to smutnější, tak jak mohou po někom vyžadovat nějaká svá pravidla, např. pseudoBP? Např. ohledně podměrečných ryb, tahání ryb po břehu, být střízliv? To je dost komický, nezdá se ti? To i pravověrní pytláci měli svá pravidla...... I Cosa Nostra má svá pravidla....

                                                                                            Zajímavé bude, jak se k tomu postaví ostří hoši z milice MRS? Určitě dostanou mnoho podnětů od svědomitých rybářů, pro které je etika základem.......

                                                                                              Nkakr - Profil | So 5.12.2015 11:38:14

                                                                                              Poznatek kolegyně která vede rybářský kroužek dětí v naší MO.
                                                                                              Děti mají krom praktické výuky k dispozici velké množství filmů o způsobech lovu a rybách. Mezi nimi i filmy JV. Jednoznačně patří mezi nejoblíbenější........

                                                                                                NGašpi - Profil | So 5.12.2015 10:52:30

                                                                                                A ještě to pexeso a kvarteto, pexeso se dá hrát o štamperlata a té srandy co u toho zažijete, no co vám budu vykládat......pěkně se u těchto společenských her na Jakubovi vyřádíte, takže takováto
                                                                                                diskuse je jenom slabé kafíčko :D

                                                                                                  NFems - Profil | Pá 4.12.2015 22:45:09

                                                                                                  Gašpi >>dávám na tebe právě jsem to objednal chtěl jsem jinou stolní, ale ryby jsou ryby:)

                                                                                                    NMISO* - Profil | Pá 4.12.2015 20:48:50

                                                                                                    Casio >> kde zijes???

                                                                                                      NCasio - Profil | Pá 4.12.2015 19:53:04

                                                                                                      MISO* >> první polovina nesouhlas druhá už jo. Je to o každým. Je třeba se dostat do stadia myšlení ,že mě ani omylem nemůže napadnout udělat něco proti pomyslnému kodexu rybařiny. Pokud tohle nenastane je veškerá debata o lejně.

                                                                                                        NMISO* - Profil | Pá 4.12.2015 19:47:45

                                                                                                        Casio >> tie zakazy a nakazy ale musia existovat prave preto, ze ludia su prasata a nejaka etika lovu vacsine nic nehovori.

                                                                                                          NKocháč - Profil | Pá 4.12.2015 19:44:46

                                                                                                          Mrknato >> Nepředjímej rozumbrado. Jsem rád za závody tohoto formátu na D5, ale pořadatel mi nesedí a byl bych raději, kdyby to pořádal někdo jiný, třeba přímo MRS. S Čechy, co se kolem toho motají nemám problém, pořadatel "Ross Money" mi nesedí. Je to jen kšeftmon a závody pořádat neumí, po tolika letech pořád amatér. Ale s tebou to určitě nebudu řešit a už vůbec ne v této otázce pyzducho :o)

                                                                                                            NCasio - Profil | Pá 4.12.2015 19:32:46

                                                                                                            Mrknato >> nedá mi do toho nevstoupit. Fakt je mi jedno jestli někdo chytá na čtyřicet prutů jestli chytá nonstop s bivakem za zády, jestli má bojku o 30cm větší než dovoluje řád nebo neřád. To jsou věci co vymýšlí člověk který ...to je jedno. Pro mě je důležitý se se rybář chová slušně, neřve vožralej na celý kolo ,netahá podměrečný ryby po břehu, během lovu si okolo sebe nestele a když odjíždí zbývá po něm max. slehnutá tráva. Jak říkám co je důležitější -nějaký zákazy , nákazy nebo jakási etika lovu ??

                                                                                                              NGašpi - Profil | Pá 4.12.2015 19:08:37

                                                                                                              Jinak můžu doporučit tuto společenskou stolní hru, celá rodina se skvěle pobaví, mnoho mouder se dozvíme a dokonce i manželka nemyslí na nic jiného než na ryby............jinak máme ještě pexeso a karty, no co dodat je to skvělé dobrodružství....

                                                                                                                NMrknato - Profil | Pá 4.12.2015 17:57:10

                                                                                                                Kocháč >> Ty neovlivněnej..... ošlehanej.....shodli jste se na WC2016, tak nepřítel mého nového pšítele je i mým nepšítelem...... bližší košile než kabát v případě, že jeden praktikuje lov na 12 udic, druhý lov 24 z rákosí a třetí praktikuje podnájem revírů, což ani jedno není zločinem i když stádo bučí.... jak víme ze svazohistorie a svazočasopisu.

                                                                                                                  NGašpi - Profil | Pá 4.12.2015 17:26:25

                                                                                                                  Tady Jakub min.1x řekl vole.....sledujte od 2:33 aranžmá
                                                                                                                  https://www.youtube.com/watch?v=o6AbdaYTuHU

                                                                                                                    Nsupinna - Profil | Pá 4.12.2015 16:53:16

                                                                                                                    Kocháč >> Dole tvrdí uživatel "vikikaca", že snad dokonce byl v tý Kutný Hoře, Když jsem se ho na to zeptal (protože podle profilu je z Ostravy) , tak se jaksi už neozval... Škoda, stoprocentně věděl, kde a kdy JV zalhal a tak nám to mohl zprostředkovat...

                                                                                                                      NKocháč - Profil | Pá 4.12.2015 16:45:19

                                                                                                                      já 2 >> To není žádný hrdinství :o)) Za ty roky už jsem ošlehanej. Vystihl jsi to přesně, jde o podstatu. Nemusí být vše úplně ideální a Jakuba nemám za Boha a se vším co dělá nesouhlasím, na druhou stranu musím uznat, že se vypracoval a umí zaujmout. Jeho přednášky jsou super a prodchnuty vztahem k přírodě. Na tom bučení zakomplexované a frustrované lůzy nic nezmění :o)))

                                                                                                                        Njá 2 - Profil | Pá 4.12.2015 16:28:24

                                                                                                                        Kocháč >> Já na přednášce byl, když jsem chodil na gympl, byla to akce v rámci rybářských dnů Vodňany (alespoň myslím). Bylo to super!! Nechci soudit co dělá, ale ten výstup není udělanej špatně. Učí úctu a slušný chování k rybě!!! Není vulgární a jsem přesvědčenej, že hlavně nerybařícím dětem může pomoct se k rybám dostat.
                                                                                                                        Vážím si Tě pro odvahu se jim tady postavit.

                                                                                                                          Nstandas - Profil | Pá 4.12.2015 16:28:14

                                                                                                                            NKocháč - Profil | Pá 4.12.2015 16:23:12

                                                                                                                            hraji >> V minulosti jsem se taky nechal ovlivnit bučícím davem a převzal spoustu informací jako pravdu :o) Sumec na Vltavě, 60 nahozených prutů,...atd. Je mi buřt, jestli to pravda je nebo není. Podstatné je to, že když se člověka, co nemá s rybařinou nic společné, zeptáš, co si pod rybařinou první vybaví, tak to bude Jakub Vágner, potom možná Hrušinský :o)
                                                                                                                            Jakub se rozhodl, že ho jeho koníček bude živit a celkem se mu to daří. Na svůj věk vybudoval celkem rozsáhlé imperium. Je úspěšný a to u nás lůza neodpouští :o) Měli jsme ho na Carp show a to bylo před akcí keců, tak jak tady. A tam? Návštěvníci ho hltali a tleskali skoro vestoje. Každý se s ním chtěl fotit. A že dělá přednášky ve školách? A že čerpá dotace? Musím se smát. Někdy si tady připadám jak v diskusích na novinkách.cz

                                                                                                                              Nhraji - Profil | Pá 4.12.2015 16:03:59

                                                                                                                              Kocháč >> Petře, to je zbytečný dotaz, naprostá většina z místních diskutujících viděla Jakuba pouze v televizi nebo na jeho DVD. Ale přesně ví, co všechno dělá špatně, on, ne oni. Oni jsou totiž ti jediní praví a správní a poctiví.

                                                                                                                                NKocháč - Profil | Pá 4.12.2015 15:59:33

                                                                                                                                Byl někdo z vás na třeba jen jedné přednášce Jakuba?

                                                                                                                                  NČingi - Profil | Pá 4.12.2015 14:33:46

                                                                                                                                  J.V.je jak muleta!!!