Útoky štik pod vodou na mrtvou rybku

Diskuse k rybářskému videu Útoky štik pod vodou na mrtvou rybku

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 2.11.2015

Pedro1 - Profil | Čt 2.6.2016 21:02:57

Colasrumem >> Ať si každý bere co mu zákon dovoluje.Ale realita je taková(konkrétně na Labi),ze sumcari si myslí ze jim ta řeka patří.Stejně jako kaprari.
A to mě sere.Vyvezeno na obě strany 200 metru a ostatní se klidně poserte.Furt brečí ze musí o půlnoci stahovat a jakej je problém chytnout nastrazku,ze na to nemají po práci čas.
Ideálně kolem pobíhá 50 kg pitbul a lovci nejsou vidět.

Každej si myslí ze demokracie znamená ze si můžou všichni dělat co chtějí.Leda hovno,dlouhej bič a kratkej dvorek je jediný co funguje.

Sharry - Profil | Čt 2.6.2016 19:50:47

Pedro1 >> zdarec, nevim kde chytavas, ale ne vzdy na prvni 2 zabery mas 2 slusne dravce na kazdem reviru, kdyz uz jdes k vode s umtslem nejakou tu supinu odnest... Takze tech rybek je mnohdy treba vice... ( doufam, ze nevytahnes zase tu znamou pusnicku o nastrazce 20+) ;-))

Colasrumem - Profil | Čt 2.6.2016 19:23:39

Pedro1 >> Tak a teď sem zalezou sumcaři se svojí trhačkou a jelcem na háku:o)))) Naprostý souhlas se zákazem na živou, zrovna na sumce napichujou nástražky a pak ty obludy pouští. Je toho všude mraky, 90+ a sežrat:o)))

Pedro1 - Profil | Čt 2.6.2016 18:52:19

mascha >> Souhlasím s tím,ze lov na živou pro účel zábavy je zhovadilost.Ještě jsem schopen to pochopit,pokud někdo jde pro maso.To znamená dvě nastrazky,dvě stiky a domů.
Ale napichovat nastrazky a pak házet dravce zpátky je ujety.

A co se týká účinnosti,vlacka nesaha rybce ani po kotníky.Nedej bože když na tu rybku chytá někdo kdo ví.
Ale i úplný jelito na tu rybku dřív nebo později chytne,zatímco jelito vlackar nemusí chytnout nikdy,nebo za hodně dlouho.To je praxe.

Sharry - Profil | Čt 2.6.2016 18:18:06

Sharry >> jeste jsem zapomel dopsat, ze ty dryhy pouzivane na dravce se v drtive vetsine ve vodach vyskytuji...;-))

Sharry - Profil | Čt 2.6.2016 18:17:06

mascha >> zdar, shodou okolnosti jsem se o tom bavil s kolegou a dokonce to tu nekdo daval do nejakeho kvizu... A myslim ze zavleceni nejake jine rybky nebo nemoci je trochu ptitazene sa vlasy... Vem si to tak, vetsinou rybickari pouzivaji ouklej nebo plocku ci karase a ma jich cca 10 v kyblu... Kdyz to srovnas s kazdorocnim vysazovanim kapru a jinych ryb z jinych vod do jinych vod, tak nevim, zda by v takovem meritku mohli " rybickari" konkurovat a neco zavlect...;-)), mozna to rozvedes a ujasnis mi to ...

mascha - Profil | Čt 2.6.2016 17:58:17

btw ještě jeden argument od kamaráda, co se stará o jistou vodu - rybičkáři často převáží nástražky mezi revíry a často po skončení lovu je vypouští. Tímhle způsobem může docházet k šíření invazních druhů (mnoho z nich nepozná slunku od střevličky apod.), parazitů, nemocí...
Znalec práva ví, že nejen že podle platných zákonů je u nás lov na živou rybku zakázán (a jen tolerancí a leností to není nijak řešeno), ale také je zakázáno právě šíření vodních organismů vypouštěním bez platného veterinárního osvědčení.
Jednoho dne se to ucho utrhne a ten explicitní zákaz bude vysloven. Nejde tedy o to jestli, ale kdy :-)

mascha - Profil | Čt 2.6.2016 17:52:14

No tak jsme si zase přečetli hromadu mouder, dozvěděli se upřímně, že lidi, co je tu meldujou s tim mají nulovou zkušenost, ale hlavně, že řeč nestojí...

Mimochodem, všimli jste si, že nepadnul ani jeden rozumný argument na to, proč chytat na živou? Já jsem napsal, že mám jako argument proti chytání na živou vnitřní přesvědčení proti trápení nástražky, K tomu byla nějaká diskuze, budiž. Ale ještě tu nezaznělo PROČ by se na tu živou mělo chytat. Tak povidejte? Jaký jsou důvody? Na živou se dávají jak trojháky tak jednoháky, stejně jako jsou na umělé nástraze trojháky i jednoháky, takže diskuzi o potrhaných tlamách si můžeme odpustit. Co dál? Tak je tu argument, že pár lidí nemůže díky fyzické konstituci strávit čas na rybách házením. Ok, beru, může nahodit mrtvou a opět není důvod pro živou. Tak co tam máte dál? Na živou chytí i jelito, co se trefí do vody? Ok, může být, ale přeci tu už taky od příznivců zaznělo, že je vláčkař efektivnější a pochytá těch ryb víc, tak jak to tedy je? Máme v tom nějak gulášk, ne? :-)

Ještě je fajn jedna věc, jak se tu snažil Cola přesvědčit, že si páni vláčkaři vybírají z toho všeho jen to, co se jim hodí do krámu. A není to tak náhodou obráceně? Netrvají rybičkáři na svých živých jen proto, že se to hodí do krámu jim? Já jako vláčkař mám v podstatě celkem u vejfuku, jestli jinej rybář bude chytat na mrtvou položenou, plavanou, vláčenou, nebo jestli bude házet do vody gumy, plechy, dřevíčka nebo peří. Těch možností je tu přeci spousta na to, abysme s klidnym rozumem mohli shodnout na tom, že je rozdíl rybu při zdolávání píchnout do huby, nebo k tomu píchnutí do huby ještě přidat napíchnutí živý ryby jako nástražky. A když se na tom shodnem, tak už bude krok k tomu, abysme se shodli, že ostatních rybolovných metod je tolik, abysme tuhle jednu vykopávku nechali historii. Tím, že vymizí lov na živou se v podstatě pro rybí populaci u nás nic nezmění, to by bylo naivní si namlouvat. Ale my budeme o malinkej kousek lepší. Alespoň já jsem si to tak v hlavě srovnal a jsem s tím happy...

Siven Polní - Profil | Čt 2.6.2016 16:09:59

Colasrumem >> To nezní blbě. Asi bych se bez nich nějak obešel. Už se k nám nakonec dováží jednoháky s velkým okem.

petrikveprik - Profil | Čt 2.6.2016 14:32:13

Colasrumem >> a co lov na dva pruty? No vidíš, tak ani ta muškařina není zas tak super-etická.. Víš ono je hodně věcí v řádu k pláči, ale ve skutečnosti to není ani o řádu ani o technice ale o přístupu člověka. Ani přívlač ani muškařina ani plavačka za zplundrované revíry nemůžou. Myslivci to mají těžší když dostane do ruk flintu blb.

Colasrumem - Profil | Čt 2.6.2016 14:24:32

eskymak Mrakomor >> petrikveprik - 2.6.2016 14:13:50 >> To si piš, to je stejná zhovadilost jako trojháky.

petrikveprik - Profil | Čt 2.6.2016 14:13:50

Colasrumem >> vadí Ti trojháčky..ok. Vadí Ti taky u položené či muškařiny víc návazců?

Colasrumem - Profil | Čt 2.6.2016 14:01:10

Siven Polní >> Ano streamer je trochu větší, ale pořád jednoháček. Ale je zbytečné se dohadovat stejně se nedomluvíme, každý má svou pravdu. Živou rybku bych zakázal a trojháky u vláčecích nástrah taky.

Colasrumem - Profil | Čt 2.6.2016 13:50:38

Pedro1 >> Ano s tím souhlasím, mě spíš vadí, jak se to tady jeden komik snažil obhajovat.

Pedro1 - Profil | Čt 2.6.2016 13:42:49

Colasrumem >> Tak jako někteří se dostávají na stejnou vlnu,jako echt kapraři,nebo echt sumcaři,to máš pravdu.

Skoro vždycky platí,že každej extrém stojí za hovno.

Colasrumem - Profil | Čt 2.6.2016 13:37:58

Pedro1 >> Ahoj ani minutu nemám odvláčenou. Je to jen má reakce na plky od některých komiků tady:o)

Pedro1 - Profil | Čt 2.6.2016 12:48:33

Colasrumem >> Toho moc odvláčeno nemáš,viď?Když tady furt meleš něco o dvou trojháčcích zapíchnutých komplet v tlamě,potrhanejch tlamíčkách ryb apod.

Mezi všemi rybáři jsou hovada a je jedno jestli to jsou vláčkaři,muškaři,kaprolovci,sumcaři,nebo feedraři.
Akorát někde jich je víc,někde méně a někde většina.

Ale psát že vláčka je nejhorší je pěkná chujovina.A když vezmu v potaz ty trojháčky,tak rozumnej lovec s 13 cm wobem s dvěma trojháčky udělá mnohem méně škody,než jelito s dvojkou rotačkou,nebo s 3 cm gumou na jednoháčku.

Colasrumem - Profil | Čt 2.6.2016 12:41:14

eskymak Mrakomor >> petrikveprik - 2.6.2016 12:30:46 >> Je:o), proti vláčce je nejslušnější všechno.:o)

Pedro1 - Profil | Čt 2.6.2016 12:37:08

Tomayo >> Rybolov je Lov Ryb.Tzn. když si děda sedne k vodě,napíchne plotici,chytne mírovou štiku,tu strčí do tašky a jde domů,je všechno v pořádku.

Nic co by se jmenovalo Rybosport neexistuje a proto by se i to MS v omatlávání čudel mělo zrušit.
Je to mnohem horší než všichni rybolovci dodržující řád dohromady.

petrikveprik - Profil | Čt 2.6.2016 12:30:46

Colasrumem >> no tys tomu dal korunu - není nejslušnější čeřen? Tam nepopícháš rybu vůbec a nemusíš ho ani vytahovat z vody..