Diskuse k článku: Špendlíkoví amuři

Diskuse k článku Špendlíkoví amuři

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 15.6.2014

NSven - Profil | Po 16.6.2014 12:30:30

Fishky >> naprostý souhlas :-)

    NSven - Profil | Po 16.6.2014 12:28:56

    MatoK75 >> pokud chápeš psaný text, jistě snadno objevíš, že jsem se do nikoho nenavážel.......ale, že jsme si s kolegou, zkušeným, dlouholetým rybářem Computerfishem, vyměnili názor na používání trojháků všeobecně. http://www.mrk.cz/minidiskuse.php?id=727879&users[]​=15173
    To ty sis nás svým kanálním slovníkem, zřejmě spletl se svými kamarády ze školy...
    Chápu radikálnost mládí, možná v kombinaci s horkou, madarskou krví ale příště, než něco podobného napíšeš, zkus to nejprv nanečisto říci svému tátovi...

      NFishky - Profil | Po 16.6.2014 12:15:03

      Sven >> Tohle bude zbytečný, kdyby to byl článek o zažírání candátů, oponoval by taky tím, že to není zakázané a tím pádem povolené. je mladej...

      Kdo napsal článek je opravdu celkem egál, na druhou stranu kurňa u Milana bych to fakt nečekal. Amur je hltavý důvěřivý pako, a tohle je neskutečná věc, to klofne a má to spočítaný a na titulní stránce to tu čtou tisíce lidí... teď už zbývá to jen vyzkoušet.

        NMatoK75 - Profil | Po 16.6.2014 11:59:07

        Sven >> Je naozaj na tebe, ako sa s tým vyrovnáš. Jeden poznatok. Autor uznáva, že on sám "nie je rád za trojháčik, ale bohužiaľ iný háčik nemá pri sebe" a uviedol aj, že si je vedomý rizík s tým spojených. Za to tu totálna väčšina vypichla z textu len ten trojháčik a navážajú sa tu doňho ako keby dal do hrúzika kesslerovho 6 trojhákov a s dobrým pocitom ho poslal plávať pred sumca.

        Ten článok naozaj neoslavuje používanie trojhákov, ale skôr popisuje základ rybárčenia, kde sledovanie okolia a reakcia rybára na dané podnety z neho rozhoduje o tom, či bude lov úspešný alebo nie. A to je na rybolove to najkrajšie, keď dokážeš správne vyhodnotiť podmienky, prispôsobiť sa a byť úspešný.

          NKocháč - Profil | Po 16.6.2014 11:41:58

          Milan Tychler je excelentní rybář a umí své poznatky poutavě předat. Chápu, že pud lovce ho dohnal až k použití trojháku, ale s jeho použitím nesouhlasím. Nic se v mém názoru na něj nemění a je dobře, že píše. S trojhákem si asi vědomě naběhl na trojky vidle :o)

            NSven - Profil | Po 16.6.2014 11:38:38

            MatoK75 >> ... Keby som chytal, tak čo mi spravíš?...
            Keby si takto chytal, nespraví ti nikto nič...
            Ale když o tom napíšeš oslavný článek a otevřeš k němu diskusi, napíšu ti, že je to čuňárna...
            Je jen na tobě jak se s tím vyrovnáš, já mám jasno...
            A jak už napsal Fishky, je zcela lhostejné kdo ten článek napsal...

              NFishky - Profil | Po 16.6.2014 11:20:29

              tym >> Milan Tychler - >> Zdarec, prosím Tě je možné sem dát v plné velikosti první foto s amurem? dík moc.

                NMatoK75 - Profil | Po 16.6.2014 10:38:21

                Fishky - Na blbú otázku, blbá odpoveď. Keby som chytal, tak čo mi spravíš? Morálne ma odsúdiš? Ohovoríš na všetkých verejných fórach? Opakujem, to že pre teba je to "čuňárna" ťa neoprávňuje nejak verejne odsudzovať ľudí, ktorí tak činia, pokiaľ nekonajú nezákonne. Toť všetko, naozaj sa nemáme o čom baviť.

                  NWoohooo - Profil | Po 16.6.2014 10:30:10

                  computerfish >> Mam názor ... myslim si ze tahlke debata je jeden obri vykal :))) necham vas v klidu se vyprázdnit. mej se.

                    Nsplávkař - Profil | Po 16.6.2014 10:29:53

                    Woohooo >> Tak pro tebe bude asi lepší kupovat články na papíře nebo prosadit cenzuru která pustí jen potlesk a chválu.

                      NWoohooo - Profil | Po 16.6.2014 10:29:22

                      splávkař >> Ale to mas fuk :))) jako bych nic nerekl ...

                        NWoohooo - Profil | Po 16.6.2014 10:26:21

                        splávkař >> Nikomu názory na nic neberu a nehodnotim nici názory jesli sou dobře spatne atd ... at si o tom kuci u vody pokecaji nebo kdekoli jinde me jen vadi pod kazdym clanekem ty diskuze ... pokud v plkaren to někdo bude chtit rozebirat je me to jedno :))) ty deabty sou pokazde o tom samem a stejne se pokazde strhnou upe nekam jinam a sou uplne k hov-u ...

                          Nsplávkař - Profil | Po 16.6.2014 10:20:36

                          Woohooo >> A není fajn,že je pryč doba kdy podobný často i tendenčně psaný články vycházely jen na papíře a nebyla zpětná možná vazba čímž se takovýto článek stával automaticky pro dav hladových oveček potravou,učebnicí a brali to za automaticky správné a IN.
                          Článek,nejen tento je vyjádřením zkušenosti,znalosti,postoje autora a stejně tak by mělo být brány případné reakce v následné diskusi.
                          Nikdy jsem si nevšiml,že by tu někdo chtěl autory předělávat,radit co a jak psát a věřím,že pro mnohé čtenáře jsou názory v následných diskusích vítaným připomenutím faktů na které se třeba v článku pozapomnělo.

                            Ncomputerfish - Profil | Po 16.6.2014 10:14:10

                            Woohooo >> Jaké pak rejpání člověče. Mají na takový rybolov jiný názor. Ty žádný názor k článku nemáš, jen rejpeš do těch druhých, kteří nějaký mají.

                              NWoohooo - Profil | Po 16.6.2014 10:01:37

                              Nekeri by prestali rejpat jen v momente kdy by tu zadne clanky proste nevychazely :)))

                                NFishky - Profil | Po 16.6.2014 9:58:28

                                techno >> Ono je celkem jedno, kdo je autorem, zda mladý či starý rybář, nebo ministrův synek, hele je tam trojhák v mirabelce, což je čuňárna a tím to končí. Je to přesně jak píšeš, uplně v pohodě k tomu stačí jednohák... dáš trojhák do pečiva, na feeder k masňákům či boiliesu? Ono by to bezvadně fungovalo a povolené by to bylo...

                                  Ntechno - Profil | Po 16.6.2014 9:42:19

                                  Fishky >> tam, kde Milan chodí chytat, to moc dobře znám. Mirabelek je tam fakt kupa a ryby je tam nestačí žrát. Když to dozrává, tak i 10 Kg za den spadne do vody. S lovem na mirabelky mám dobré zkušenosti, taky na třešně nebo na švestky se dají chytat pěkné ryby. Na tento lov stačí obyčejnej jednohák o velkosti 4 nebo klidně 6. Ale téměř linčovat starýho rybáře za trojhák je podle mě blbost. Na vláčku taky používám trojháky a většinou se ryba chytne jen za jeden z nich. Pokud se to dělá s citem tak rybě moc neublížíš...

                                    NFishky - Profil | Po 16.6.2014 9:09:17

                                    MatoK75 >> pěkný proslov, i na boilies chytáš s trojháčkem?

                                      NMatoK75 - Profil | Po 16.6.2014 8:50:36

                                      Už len čakám, kedy sa tu objavia ďalšie známe tváre a začnú privolávať hromy-blesky na hlavu autora. Ale reálne ľudia, ak máte potrebu tu teraz niekoho naprávať, nepripadá vám to skutočne blbé? Už naozaj vyzeráte ako niektorí nemenovaní "kaprári", pre ktorých to, čo nie je podľa nich, nie je správne. Chceli by loviť na 6 udíc, 24 hodín denne 365 dní v roku, ale ako si niekto privlastní kapra nad 60 cm, tak ho idú popraviť. Len jedno poviem. Lov na jeden trojháčik je povolený rybárskym poriadkom, čiže lovec nič neporušil z právneho hľadiska a z hľadiska etiky, je to len a len na ňom, či už ho to bude nejak "zožierať" alebo sa nad to povznesie. To že vy to pokladáte za eticky nesprávne, je len vaša vec a pokiaľ tento svoj názor šírite takýmito rečami a každého, kto robí inak odsudzujete, tak spadáte do veľmi nelichotivej kategórie ľudí.

                                        NThor - Profil | Po 16.6.2014 8:02:42

                                        Navíc pochybuju, že kdokoliv ze zdejších nadávačů by při zahlédnutí toho fleku s krmícími amury dokázal v klidu odejít aby rybě náhodou s cajkem co má po ruce neublížil kdyby ji zasekl a šel domů s tím, že "třeba zítra". Každej lovec v tu chvíli má černo před očima a přemýšlí jen nad tím jak ji dostat, i kdyby to měla být matchka s 0,12vlascem;-)