Diskuse k článku: Špendlíkoví amuři

Diskuse k článku Špendlíkoví amuři

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 15.6.2014

Dart Ness - Profil | Po 16.6.2014 23:35:21

Malda512 >> Díky.Ale co se amurů týče,tak budu asi fakt korunovaný smolař,i kdyby mi jezdili do nastaveného podběráku :-)

Beru to tak,že kdo si počká,ten se dočká.Ono,věnuju se tomu co bere a pokud se do toho všeho splete amur,budu jen rád.

Malda512 - Profil | Po 16.6.2014 23:26:44

Dart Ness >> ahoj.... nejde o počet amurů na reviru. Věř že i když bude v rybníku jedinej amur tak se dá ulovit i několikrát v roce. jde jen o krmení a vhodné místo. Pokud víš kde jsou amuři tak ti stačí jen důkladně pozorovat jejích návyky a jejích rejdění pod hladinou. Už mnohokrát jsem ulovil amury první den u vody. Dva tři dny jsem je pozoroval kudy jezdí a už nebylo moc těžké do míst kde se zdržovali nakrmit a lovit je. je to o krmení a výběru místa. V parných dnech máš tu výhodu když je najdeš poblíž rostlin nebo kolem mělčiny.stačí jen nakrmit kukuřicí do míst kde jsou schovaní a pak kousek od tam (myslím od rostlin a nebo leknínů či trávy) a budeš ,mít záběry i v pravé poledne . Jsou tak žravý až to pěkné není. Ti doopravdy velcí tyhle místa hledají především k večeru.
Přeji ti at se ti letos podaří ulovit alespon jednoho velkého. Věř mi, že je to zážitek na kterej nezapomeneš.

Fishky - Profil | Po 16.6.2014 21:12:56

Dart Ness >> Přesně tak, důvěřivé pako. Nemusíš tomu věřit a přesto to tak je. Zkus jít k vodě a rozkrm si místo kousek od břehu jen šrotem a chytej na masňáka, pak o kousek dál jen s pšenicí a chytej na hnojáka, pak o kousek dál jen s kukuřicí a také na ni chytej a nakonec nejdál jen s peletami s velkým průměrem a současně na ně i chytej - chytal bys v jeden čas na jednom místě a pokaždé jiné ryby - ano jak tušíš, čím dál od břehu bys chytat, tím větší ryby bys i chytal (samozřejmě to je v krmení) a obdobně je to s amurem. Také chodím na revíry, kde je hodně candátů či sumců a nechytám je, protože o to co mám na háčku zájem prostě nemají, to ale neznamená že ve vodě nejsou.

Dart Ness - Profil | Po 16.6.2014 20:25:54

Fishky >> Dodatek - Amur je důvěřivý pako? Tak to jich tam máte buď víc než kaprů nebo máš nehoráznou haluz...Prozože ani jedné z těch možností nevěřím....Chodím na vody,kde amuři jsou-ale buď tam fakt už nejsou nebo mám já (pro změnu) nehoráznou smůlu...Amura jsem měl na prutě všehovšudy 2x.....Jeden měl 30 čísel a druhý se vypnul (ale taky odhadem cca kolem 50tky)...

Jak to tady tak čtu,tak se tu řeší kokotiny nebo jakože rádoby etická otázka trojháku....

Dart Ness - Profil | Po 16.6.2014 19:56:40

Otočím to - diskusi níže si přečtu v klidu potom...Ale těch pár příspěvků na začátku jasně indikuje,jaká je dnešní společnost - totálně zaslepená,možná nečte,ale hlavně - nemyslí !!! Viz. třeba názor Prazak.Petr82 ....... Není co dodat.

Takže,až horké hlavy z 'trojháku' vychladnou,tak doporučuji otevřít pivko a přečíst pomalu (po slabikách) znova.....

Chlapi-jako fakt-buď mají někteří máslo na hlavě,nebo nemají dost sebereflexe,nebo to mají totálně v té mozkovně vymaštěné...

Nedivím se,že tu (třeba) spousta lidí nepřispívá,protože ono si stačí přečíst reakce některých 'extrémistů-vymaštěnců' a je to 'zabité' - vidí jedno slovo a zbytek - temno-nevidí neslyší....

Já nevím,ale kolikrát taky nemám chuť přispívat,protože někteří si myslí,že ten jejich (třeba extrémní) názor je jediný správný...

Divím se Martinovi jeho nekonečné trpělivosti.........

Jdu si to tu pročíst.

MatoK75 - Profil | Po 16.6.2014 14:29:13

Fishky >> Treba plniť normy EÚ.

Fishky - Profil | Po 16.6.2014 14:06:11

MatoK75 >> Ne to že nereaguješ je to celkem dlouhé ;-)

MatoK75 - Profil | Po 16.6.2014 14:04:13

Fishky >> Dúfam, že mi bude prepáčené, keď na toto vyhlásenie reagovať nebudem, v rámci žiadosti ktorá padla nižšie, ktorej základom bolo aby som dodržoval slušnosť. Keďže som sa ešte nedozvedel, čo sa považuje za slušnosť a čo už nie, tak som usúdil, že lepšie bude nereagovať, aj keby sa dalo veľa spôsobmi oponovať. Ďakujem za trpezlivosť

MatoK75 - Profil | Po 16.6.2014 13:52:51

Sven >> Tak ma prosím pouč, o slušnosti. Ako to máš na mysli ty.

Fishky - Profil | Po 16.6.2014 13:20:12

MatoK75 >> Problém v tom není, časem (snad) dostaneš rozum a budeš pak na svět koukat jinak.

Sven - Profil | Po 16.6.2014 13:14:41

MatoK75 >> opět si nic nepochopil... nejde o mládí ale o slušnost...

MatoK75 - Profil | Po 16.6.2014 12:56:14

Sven >> Neviem ako ty, ale tak ja som zatiaľ nepoužil na nikoho osobne žiadne urážlivé slová, len som uviedol prirovnanie k viacerým vyjadreniam. A že je trefné. Bohužiaľ som si nemohol nikoho z vás spliesť s kamarátmi zo školy, s nimi by bola v tomto prípade asi rozumnejšia reč už iba kvôli tomu, že oni by sa neoháňali svojim vekom a zamysleli by sa nad tým, čo píšem. Som mladý. Je s tým nejaký problém? Byť starší neznamená byť rozumnejší, aj keď to tu obidvaja dosť "naznačujete". Vaše skúsenosti vám naozaj neberiem, verím že ich máte dosť či už dobrých, alebo zlých. Ale musím uznať, že táto diskusia už naozaj nikam nevedie.

Názor nikomu neberiem, ale neberte ho nikomu ani vy. To že tu zdieľate svoje názory, neznamená, že sa ich ostatní musia držať alebo ich zdieľať s vami.

Neviem podľa čoho bolo usúdené, že bránim používanie trojhákov a zažieranie rýb, ako som si o sebe úspešne prečítal. Prestávam používať zrkadlo páni, stačí sa mi opýtať vás, aký som. Ale len pre info, trojháčiky a ani dvojháčiky nepoužívam a som aj proti schválnemu zažieraniu rýb, lenže akosi nevnucujem svoje presvedčenie iným. Človek sa musí zmeniť sám, nikto iný ho zmeniť nemôže.

Sven - Profil | Po 16.6.2014 12:30:30

Fishky >> naprostý souhlas :-)

Sven - Profil | Po 16.6.2014 12:28:56

MatoK75 >> pokud chápeš psaný text, jistě snadno objevíš, že jsem se do nikoho nenavážel.......ale, že jsme si s kolegou, zkušeným, dlouholetým rybářem Computerfishem, vyměnili názor na používání trojháků všeobecně. http://www.mrk.cz/minidiskuse.php?id=727879&users[]​=15173
To ty sis nás svým kanálním slovníkem, zřejmě spletl se svými kamarády ze školy...
Chápu radikálnost mládí, možná v kombinaci s horkou, madarskou krví ale příště, než něco podobného napíšeš, zkus to nejprv nanečisto říci svému tátovi...

Fishky - Profil | Po 16.6.2014 12:15:03

Sven >> Tohle bude zbytečný, kdyby to byl článek o zažírání candátů, oponoval by taky tím, že to není zakázané a tím pádem povolené. je mladej...

Kdo napsal článek je opravdu celkem egál, na druhou stranu kurňa u Milana bych to fakt nečekal. Amur je hltavý důvěřivý pako, a tohle je neskutečná věc, to klofne a má to spočítaný a na titulní stránce to tu čtou tisíce lidí... teď už zbývá to jen vyzkoušet.

MatoK75 - Profil | Po 16.6.2014 11:59:07

Sven >> Je naozaj na tebe, ako sa s tým vyrovnáš. Jeden poznatok. Autor uznáva, že on sám "nie je rád za trojháčik, ale bohužiaľ iný háčik nemá pri sebe" a uviedol aj, že si je vedomý rizík s tým spojených. Za to tu totálna väčšina vypichla z textu len ten trojháčik a navážajú sa tu doňho ako keby dal do hrúzika kesslerovho 6 trojhákov a s dobrým pocitom ho poslal plávať pred sumca.

Ten článok naozaj neoslavuje používanie trojhákov, ale skôr popisuje základ rybárčenia, kde sledovanie okolia a reakcia rybára na dané podnety z neho rozhoduje o tom, či bude lov úspešný alebo nie. A to je na rybolove to najkrajšie, keď dokážeš správne vyhodnotiť podmienky, prispôsobiť sa a byť úspešný.

Kocháč - Profil | Po 16.6.2014 11:41:58

Milan Tychler je excelentní rybář a umí své poznatky poutavě předat. Chápu, že pud lovce ho dohnal až k použití trojháku, ale s jeho použitím nesouhlasím. Nic se v mém názoru na něj nemění a je dobře, že píše. S trojhákem si asi vědomě naběhl na trojky vidle :o)

Sven - Profil | Po 16.6.2014 11:38:38

MatoK75 >> ... Keby som chytal, tak čo mi spravíš?...
Keby si takto chytal, nespraví ti nikto nič...
Ale když o tom napíšeš oslavný článek a otevřeš k němu diskusi, napíšu ti, že je to čuňárna...
Je jen na tobě jak se s tím vyrovnáš, já mám jasno...
A jak už napsal Fishky, je zcela lhostejné kdo ten článek napsal...

Fishky - Profil | Po 16.6.2014 11:20:29

tym >> Milan Tychler - >> Zdarec, prosím Tě je možné sem dát v plné velikosti první foto s amurem? dík moc.

MatoK75 - Profil | Po 16.6.2014 10:38:21

Fishky - Na blbú otázku, blbá odpoveď. Keby som chytal, tak čo mi spravíš? Morálne ma odsúdiš? Ohovoríš na všetkých verejných fórach? Opakujem, to že pre teba je to "čuňárna" ťa neoprávňuje nejak verejne odsudzovať ľudí, ktorí tak činia, pokiaľ nekonajú nezákonne. Toť všetko, naozaj sa nemáme o čom baviť.