Vláčka na lehko 2

Diskuse k rybářskému videu Vláčka na lehko 2

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 2.10.2012
131 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMartinChrastek91 - Profil | So 28.6.2014 16:09:27

Dus >> Kde vidíte reklamu? Na čepici a tričku? Vy nenosíte stejnou značku např. Adidas na tričku a čepici, aby vám to spolu ladilo?

    NBorza85 - Profil | Ne 16.6.2013 15:33:23

    minatrix >> Dakujem za opravu, moze byt, tipoval som 7-28g kvoli tomu, ze som drzal tu 1-9g v rukach a prisla mi strasna zuvacka na videu mi az taka zuvacka neprisla, preto som skusil vyssiu gramaz. Nakoniec vyhralo u mna ULXko od Cormoranu na UL privlac.

      Nminatrix - Profil | So 15.6.2013 0:17:55

      Borza85 >> pleteš se... je to Qčko, ale 240cm do 9g...
      :-)

        NBorza85 - Profil | Pá 14.6.2013 23:57:45

        Green ROX >> ak sa nemylim, tak je to Daiwa Q-Infinity 7-28g - 270cm

          NVicious - Profil | Čt 9.5.2013 21:46:30

          carp. >> Stáhneš přes aTube Catcher ;)

            NGreen ROX - Profil | Ne 24.3.2013 19:41:14

            ahoj nevíte někdo jakou délku a gramáž prutu používají? zajímá mě hlavně ta "fialovější" daiwa...díky

              Ncarp. - Profil | Ne 21.10.2012 10:27:52

              nedajú sa tie videa stiahnuť ?? sú veľmi dobre...

                NKenowsky - Profil | Čt 18.10.2012 19:56:04

                Opravdu krásné, přes všechnu práci jsem neměl moc čas na ryby, ale videa od vás zahřejou u srdce :-)

                  Nbavič karel - Profil | So 13.10.2012 20:55:04

                  pěkné video.kdy bude další???

                    NDus - Profil | Po 8.10.2012 21:34:53

                    Zase jenom reklama jako blázen, nic víc, nezajímavé

                      NHorda - Profil | Ne 7.10.2012 20:46:58

                      wop >> Netipa je poslední hrdina mrku :-)

                        Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 19:53:48

                        nofish >>
                        kdo je Netipa ? s tím bych si mohl rozumět. Doufám, že není ve Vašich 99 % ?

                          Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 19:51:51

                          neberte tu rybačku tak vážně, prasne vám žilka :-DD

                            Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 19:50:43

                            to by bylo, že dneska nikoho nevyprudím :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

                            dělal jsem si prdel, chytám na lanko

                            Sry :-)))

                              Nzelí - Profil | Ne 7.10.2012 19:48:27

                              wop >> pises picoviny,tak alespon ne verejne!!!!!!!!!!!!

                                Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 19:47:38

                                nofish >>
                                já nepíšu, že jsi blbý. FC vidí, ale lanko jm vadí prostě víc. A nebudu nikomu nic nalhávat, kudla je vždycky bonus a většinou jdu spíš na tloušťáky a okouny, a ty na lanko prostě na mojí řece chytit nejdou..

                                  Nnofish - Profil | Ne 7.10.2012 19:46:45

                                  Paulus >> už je to tady, už je to tím, že to člověk musí umět vláčet aby byly správně chycené atd. Kde je netipa, bude video :-)
                                  A mizím, na tohle nemám.

                                    Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 19:44:57

                                    Mě spíš štvou lidi, co vláčet neumí a maj každou druhou kudlu zažranou až po řitní otvor a je to pro ně důvod jí vzít domu sežrat :-(

                                      Nnofish - Profil | Ne 7.10.2012 19:44:18

                                      wop >> nevezmou, nechytím. Vezmou, ukousnou, na 50% to má zbytečně za sebou. Na tom není nic složitého k pochopení. A neříkej mi že vidí ten nejslabší microwire, wolfram a 35-ku fc nevidí. Jsem hloupý, ale úplně blbý nejsem.

                                      edit: mimochodem, 35-ku vlasec překousne štika stejně jako já čersvý rohlík...

                                        Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 19:41:09

                                        nofish >>
                                        o jedný štice bych se nebavil a bez lanka jsem jich vytáhnul už taky pár a ještě víc jich uteklo i s gumou.... a ano, používal jsem a občas ještě používám lanko. Ale když jdu s malýma rotačkama a wobama, tak tam dám pro sichr fluocarbon na dravce cca 0.35 průměr. Prostě kor takhle na podzim ty ryby to lanko vidí a nevemou to, alespoň na dolní Ohři.

                                          NPaulus - Profil | Ne 7.10.2012 19:33:43

                                          wop >> Projdi si tu diskuze lanko vs. bez lanka ohledně štik. Pak bublej z mrákot, potažmo tvá (náhodná) zkušenost prostě nemůže obstát už jen z prostého důvodu, že jsi doposud o slušnou kudlu naprosto náhodně nepřišel.
                                          Na bezlankové kurviče kudel se tu jde zostra, potažmo pokud to není dítě, a to už nejsi.

                                          Ale něco mi říká že budeš stejně línej použít tu vyhledávání a přečíst si to ...

                                            Nnofish - Profil | Ne 7.10.2012 19:30:52

                                            wop >> lanko je tam pro bezpečnost. Jak tvou finanční, tak bezpečné zdolání ryby.
                                            V autě jsem se taky nenamlátil a pás si zapínám furt..... Uvažuj trošku... Vždycky přijde nějaký chytrák co vytáhnul jednu štiku bez lanka a začne to prosazovat. Loni jsem vytáhnul dvě bez lanka v jeden den a stejně je chytám s lankem..... divné co?.....

                                              NSumec 2012 - Profil | Ne 7.10.2012 19:30:38

                                              Skvělé video! ;)

                                                Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 19:25:12

                                                To tu jste všichni tak agresivní, když má někdo jinej názor ? Neříkám, že co jsem napsal musí být pravda, jen že je to MOJE zkušenost. Proč mi tu pak všichni musíte pejorativně a vulgárně nadávat ?

                                                  NPaulus - Profil | Ne 7.10.2012 19:22:36

                                                  wop >> A tím chceš obhájit co ?

                                                  Pakliže je na konci sestavy byť jeden trojháček, patří tam lanko. Jen vemeno ho tam nedá.
                                                  Hotové, vyřízené.
                                                  Je mi líto.

                                                    Nflekos - Profil | Ne 7.10.2012 19:21:05

                                                    wop >> Drz hubu.

                                                      Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 19:18:01

                                                      Paulus >>
                                                      taky ti neříkám tati, ...nejsem nějakej cucák co chytá dva roky(ale jářku 20 let) a má plnou hubu keců. Když něco napíšu, tak s tím mám svý zkušenosti. A ano, 99 % štik není zažranech, pokud nechytám na kopyta a jiný gumy.

                                                        Nflekos - Profil | Ne 7.10.2012 19:13:49

                                                        nofish >> Kopat asi............

                                                          NPaulus - Profil | Ne 7.10.2012 19:11:36

                                                          nofish >> Já už rezignoval, s vemeny to nemá verka ... o)
                                                          Smutný kino, ale co už.

                                                            Nnofish - Profil | Ne 7.10.2012 19:10:13

                                                            Paulus >> vidíš to? No vidíš to? Drž mě :-)
                                                            Jsem mladší a taky mi vypružování, no tak teď se naučíme sekat tak by ryba neukousla a držela za woba. Výrobci lanek zkrachujou.

                                                              Nflekos - Profil | Ne 7.10.2012 19:10:07

                                                              Podle me teda- nuda a pomerne dost chyb , jak pri nahozech, tak pri vedeni wobu. ktere vubec nebyly male, ale stredni.

                                                                Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 19:05:32

                                                                já ale nejsem 99% lidí na MRKu :-DDDD

                                                                  NPaulus - Profil | Ne 7.10.2012 19:00:25

                                                                  nofish >> Lanko ............. na vypružování už mám starý záda o))

                                                                    Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 18:59:21

                                                                    no tak sorry... zas tak často tu nejsem abych znal všechny debaty :-)

                                                                      Nnofish - Profil | Ne 7.10.2012 18:50:02

                                                                      wop >> jo máme, ale jen 99% vláčejících lidí na mrku, to nic, to je asi náhoda...

                                                                        Nnofish - Profil | Ne 7.10.2012 18:49:30

                                                                        Paulus >> co, video, nebo lanko? Už bylo na čase zase probrat vypružování atd :-)

                                                                          NPaulus - Profil | Ne 7.10.2012 18:47:20

                                                                          To je prostě marný ...

                                                                            Nwop - Profil | Ne 7.10.2012 18:45:24

                                                                            chlapi co tu řešíte ? reklama na dajvu se dá překousnout. A mě se skákající štika líbila :-)))
                                                                            jenom furt nechápu, proč pořád někdo zdůrazňuje lanko nad fluocarbonem. Já na něch drapu zubajdy 80+ a ještě žádná to neurafla. Stejně většinou visí za woblera, a když se zažere, tak to maximálně poškrábe a ohne. A pak to vyměním. To spíš to lanko se párkrát ohne a pak u velký štiky prdne. Máte snad někdo jinou zkušenost ?

                                                                              N: vydrák - Profil | Ne 7.10.2012 16:40:33

                                                                              Hrouzek >> Jasný,chceš být v balíku:-)
                                                                              Já osobně si myslím,že jsi dobrý rybář i bez cyklodresu od Daiwy.Tak Petrův zdar

                                                                                NHrouzek - Profil | Ne 7.10.2012 16:37:48

                                                                                : vydrák >> to je tajné. Pro slávu to nedělám.

                                                                                  NGeorgino - Profil | Ne 7.10.2012 16:15:10

                                                                                  Hrouzek >> Tajný, no na to ty jsi odborník :-)) (Bohuš Stejskal copyright)

                                                                                    N: vydrák - Profil | Ne 7.10.2012 16:12:08

                                                                                    Hrouzek >> Proč to vlastně točíš kolego,chceš být slavný?

                                                                                      NHrouzek - Profil | Ne 7.10.2012 16:08:03

                                                                                      Georgino >> to je tajný.

                                                                                        Nto je jedno - Profil | Ne 7.10.2012 15:59:43

                                                                                        REklama je všude,mě nejde o reklamu mě jde o ryby....

                                                                                          Nnofish - Profil | Ne 7.10.2012 15:57:46

                                                                                          Georgino >> podívej se dolů na odkaz "reklama na mrku". Po prostudování pohopíš jak funguje video kde se často objevuje jedna značka :-)

                                                                                            Nto je jedno - Profil | Ne 7.10.2012 15:53:56

                                                                                            Tahat štičce hlavičku nad vodičku aby si skočila? ......můj táta by mě dal přes držtičku!!!

                                                                                              NGeorgino - Profil | Ne 7.10.2012 15:43:08

                                                                                              Hrouzek >> V tom případě tedy nechápu proč nějaký videa vůbec točíš...reklama? Vědět že si Simčo po dobrým obědě odpočne a pak zkusí vyměnit woblera opravdu nemusím :-)

                                                                                                Npytlasek79 - Profil | Ne 7.10.2012 11:28:26

                                                                                                hrouzek tu mele kraviny co tu čtu je to fakt pan rybář hlavně že propagačně zvládli sponzora uspokojit...prostě videa tady upadají je to děs!!!!!!nějak začínám MRK opomíjet stejně tyto videa jsou na yutubku takže se juknu tam a je tam toho více prostě tady už je to špatné a když vidím simča a jeho mluvu tak se fakt bavím....aspon kdyby to točily celebrity třebas jako Tomas Rozsypal atd to by mělo váhu...a né tihle dva komici...:)))lovu zdar jedu na štičky a tlouštíky na lehko vláčet:)))))

                                                                                                  N: vydrák - Profil | Ne 7.10.2012 10:47:08

                                                                                                  Silně propagační video,které kromě desítky záběrů na loga a výrobky sponzora nic nepřináší.
                                                                                                  Nejvíc mě pobavili opět kluci v akci ve slušivých cyklodresech:-)))

                                                                                                  Nedovedu si představit,že by mě oslovil sponzor a já se musel na Orlíku voblíknout do tý šaškárny a předstírat,že jejich výrobky jsou moc fajn.Brrr..

                                                                                                  Chápu ale,že někdo ten MRK živit musí.Petrův zdar

                                                                                                    Ndukina - Profil | Ne 7.10.2012 9:58:28

                                                                                                    Zdarvim panove konecne někdo ukazal stav a realitu nasich vod myslím ze ta stika byla pekny uspech a video je take pekne udelane.Zdar.

                                                                                                      NPaulus - Profil | So 6.10.2012 16:47:59

                                                                                                      mladýrybař >> Jsem se slušně zeptal bo je tam přece pořád vidět. A ty vykřičníčky si nech na školní dvůr.

                                                                                                        NPetrsek - Profil | So 6.10.2012 15:08:26

                                                                                                        Video trochu o ničem, ale něco se sem dát musí, chápu. Ale to ... woblírek, štičička, tlouštíček..no katastrofa. Mluví jak de..nt

                                                                                                          Nmladýrybař - Profil | So 6.10.2012 13:32:28

                                                                                                          Paulus co domě valíš sem se zeptal!!!!!!

                                                                                                            Nfrost862 - Profil | So 6.10.2012 12:51:01

                                                                                                            Pěkné video,akorát mě zaráží,že kolik je tu náramných chytráků,kteří vlastně potřebujou poradit.To je samý,kde,na co,v kolik,špatný lanko......čím míň takových lidí u vody,tím líp pro rybky a pro normální rybáře....

                                                                                                              NKóĎA - Profil | Pá 5.10.2012 21:23:26

                                                                                                              já jednoznačný přínos videa vidím v tom, že i plebs populárně naučnou formou vidí, že použitím lanka se nesnižuje počet záběrů i u jiných ryb než je štika.

                                                                                                              Lanku zdar!

                                                                                                                NPedro1 - Profil | Pá 5.10.2012 19:52:15

                                                                                                                moskyt >> Natočil bych buďto něco o muškaření,to by mělo úspěch,nebo 195. díl šoulačky s Karlem:-)

                                                                                                                  Nmoskyt - Profil | Pá 5.10.2012 19:47:57

                                                                                                                  Pedro1 >> Já ti jako rozumím, ale tohle je vážně o ničem...ale ono co smysluplného natočit a nepropalovat.....byla to jen moje reakce na ty jelita :-).

                                                                                                                    NPedro1 - Profil | Pá 5.10.2012 19:40:22

                                                                                                                    moskyt >> Vážně,nemyslím si že by videa měla být primárně o tom,aby si z nich někdo něco bral.Kromě videí o kaprařině.

                                                                                                                      NPedro1 - Profil | Pá 5.10.2012 19:39:21

                                                                                                                      moskyt >> Hele vzal jsem si z toho to,že kdybych se líp učil,mohl jsem dneska drandit na lodi po řece,lapat ryby na darovaný top náčiní a ještě by mi za to zaplatili:-)

                                                                                                                        Nminatrix - Profil | Pá 5.10.2012 19:22:49

                                                                                                                        moskyt >> neboj, foťáky mají dobité baterky, určitě se rád podělí :-)

                                                                                                                          Nmoskyt - Profil | Pá 5.10.2012 19:14:44

                                                                                                                          minatrix >> Tak to už se nemůžu dočkat, já snad ani nedospím :-).

                                                                                                                            Nminatrix - Profil | Pá 5.10.2012 19:13:05

                                                                                                                            moskyt >> zítra ti to ukáže v ML :-)

                                                                                                                              Nmoskyt - Profil | Pá 5.10.2012 19:10:55

                                                                                                                              Pedro1 >> Hele Pedro, a co jsi si z toho tedy vzal Ty ?

                                                                                                                                NPedro1 - Profil | Pá 5.10.2012 18:35:58

                                                                                                                                Dobrý.Ta reklama mi nevadí.Někdo to zaplatit musí.Informací akorát,zbytečně bych to nerozebíral.Kdo chce,něco si v tom najde,kdo je jelito,nevezme si z toho nic.A ač nemám kapře rád,točte hodně videa o nich.Jen ať je chytá každej a na dravce se vyprdne.

                                                                                                                                  NPaulus - Profil | Pá 5.10.2012 16:57:29

                                                                                                                                  mladýrybař >> A ty jsi slepej, nebo ne ? o)

                                                                                                                                    NButchi - Profil | Pá 5.10.2012 16:57:11

                                                                                                                                    Díky bohu a MM za vláčkařské video, doma už se bojím jít vymočit, aby v hajzlu neplaval kapr.

                                                                                                                                    Informační hodnota teda trošku pokulhává, ale i tak hodnotím kladně.

                                                                                                                                    Mimochodem, nemůžu si pomoct - ta Daiwa Infinity Q ma krutě kolotočářský design :-)))

                                                                                                                                      Nmladýrybař - Profil | Pá 5.10.2012 16:49:36

                                                                                                                                      pěkné video ale chci se zeptat měls lanko nebo ne ?????

                                                                                                                                        NHrouzek - Profil | Pá 5.10.2012 14:55:13

                                                                                                                                        aleš vavřina >>a k té tvé otázce: povedené přívlačové video na MRKu, které si ty představuješ by změnilo stav dravců k horšímu než je ted. Jak? Je přece jasné, když každý by věděl, jak se dají ještě lépe lovit. Tím z mé strany ukončuji náš rozhovor, jedu na ryby.

                                                                                                                                          NHrouzek - Profil | Pá 5.10.2012 9:42:54

                                                                                                                                          aleš vavřina >> dám příklad, před pár roky jsem chodil na jednu řeku lovit štiky,na úspěšnou techniku jsem si přišel sám, kterou jsem během několika let ještě zdokonalil.. Lovil jsem a pouštěl 10tek štik, o kterých pomalu nikdo nevěděl, že jich je tam tolik, i když je občas někdo zkoušel. Pár kamarádů mě vidělo jak je chytám a na co. Jak myslíš, že dopadl stav štik na základě informace, která motivovala? Co se asi tak mohlo změnit a co by se změnilo, kdyby se takové info pustilo všem... :o) Nemusím snad psát, že taková technika funguje asi skoro všude,kde jsou štiky při drobným úpravách, které si různé podmínky vyžadují....

                                                                                                                                          Jinak s těma bodama co si tu sepsal souhlasím, to je jasný. Proto to taky na mnoha revírech tak vypadá....


                                                                                                                                            Naleš vavřina - Profil | Pá 5.10.2012 7:00:23

                                                                                                                                            Carpeater >> ??? opravdu nerozumím