Listopadový pstruh
Diskuse k rybářskému videu Listopadový pstruh
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
0x v oblíbených a 4x v ignorovaných.
NBordinnoZX - Profil | So 7.7.2012 9:45:45
NHleda1984 - Profil | So 31.3.2012 17:58:03
Nmachy_fly - Profil | Pá 24.2.2012 9:33:39
Nmrkef - Profil | So 18.2.2012 13:14:28
mě se ten človíček líbí ... je svůj .. neškodí a je mu na světě dobře ...
raději jukněte na toto .... to je problém ... za chvíli budou všechna omezení muškařiny stejně k prdu ....
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=p_LcjV93gEc#!
NKoci1 - Profil | Pá 17.2.2012 17:38:47
Naleš vavřina - Profil | Út 14.2.2012 20:34:07
NMíraš - Profil | Út 14.2.2012 19:33:10
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 16:10:18
Kdyby to točil Kája Nikl nebo L.Krása tak mu toho pstruha všichni i odpustí a to i kdyby ho griloval. Obyčejný člověk musí za chyby platit....
Nšmudla007 - Profil | Út 14.2.2012 16:04:57
Sem tam nějaké to škobrtnutí se stane každému. Mě se jeho videa hodně líbí, sou unikátní a nikoho takovýho neznám kdo tak chytá, mluví. Bych mu aji odpustil jestli toho potočáka křoupnul a naoko jako pustil a vystříhal nevhodné sekvence.
Ryby chytat umí, i na tu mušku, i Turbíny(tlouště) a okouny :)
Nfrost862 - Profil | Út 14.2.2012 15:49:53
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 15:46:01
Ad tlak na revíry a stav ryb. No ono pocházím z jiného kraje. Tím jsou ty představy asi trošku zkreslené. Nejvyšší koncentrace rybářů a co se týče tekoucích vod (včetně mimopstruhových) tak žádná sláva.
NŘízek 29,76 - Profil | Út 14.2.2012 15:32:29
nekde duháci vubec nejsou, a nikdo neblazní:-)
a co se týče toho tlaku-třeba na některejch pražskejch vodách můžeš vláčet celoročně, a přesto je tam rybářů velmi málo...
prostě už ted sou místa, kam chodí lidí víc a kam jich chodí mín.
jinak fuoco tak nějak nymfuje a toho potočáka chytil víceméně náhodou:-)
NŘízek 29,76 - Profil | Út 14.2.2012 15:26:40
To se máš, že si vybíráš, na kterou rybu můžeš hodit, já většinou házím nekam, kde si myslim, že by nějaká ryba bejt mohla:-))
jinak zatížených much- sice zapláču, ale třeba by to nějaký pozitivum mít mohlo.
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 15:26:01
Podle mě jeden zásadní problém (přiznávám že už pár let pstruhovku neberu tak je možná zase jiný stav). Jak jsi psal. Vodu s výskytem potočáka hájit hned. Potoáka lovit nesmí, ale zas tam jsou duháci a a co teď? Nebo u nás ještě je voda kde by nebyli? Protože lidi by se zase zbláznili. Jakmile zavřeš revír a jinde se chytat může ten tlak je taky obrovský.
Je to asi divné, ale mi to připadá že tady je jako vždy největší problém v těch lidech co loví. Kdyby měli rozum tak nepotřebuješ přemýšlet o tom jak jim v něčem zabránit.
NŘízek 29,76 - Profil | Út 14.2.2012 15:20:16
muškaření lov je aktivní, ale chytá se velmi často na pasivně vedené nástrahy, už ti došel ten rozdíl?:-)
na něco, co se ve vode aktivně pohybuje, se pstruh jakožto dravec chytí podstatně snáze,
jinak viz to co sem psal o jednotlivém přístupu k revírům-klidně to zavřít.nejsem proti.
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 15:09:47
Takže jak psal aleš vavřina. Něco obětovat když chci tu rybu hájit, na jeho názoru je kus pravdy.
Naleš vavřina - Profil | Út 14.2.2012 15:06:10
NŘízek 29,76 - Profil | Út 14.2.2012 15:01:49
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 14:54:55
Ale dík, čekal jsem jdo se toho chytne a začne zase porovnávat mušku a přívlač, takže splněno :-)
edit: Ad "pasivní lov" tohle prostě nechápu. Jediný pasivní lov co mě napadá je natáhnout tenata a druhý den se jít podívat co se tam chytilo :-)
NŘízek 29,76 - Profil | Út 14.2.2012 14:42:55
nebo s tim nekdo cíleně chytá lipoše?
vy chytáte s tema vláčecíma nástrahama pasivně? co se asi tak převážně chytí na pohybující se nástrahu?
Kolega Pike tu už několikrát zminoval konkrétní přístup k jednotlivým revírům-
je tam jenom potočák-ok, po 1.9. zavřít, je tam hlavne duhák-klidne povolit i vláčku s bl nástrahami.
Jinak muškaření je prostě těžší než vláčka, je to způsob jak dělat jednoduché věci složitě:-), proto je tak nějak pro lov lososovitých ryb preferováno...
Naleš vavřina - Profil | Út 14.2.2012 14:20:40
NHrdobec - Profil | Út 14.2.2012 14:15:40
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 13:51:27
Naprosto přesně.
U nás neexistuje něco jako úcta k pravidlům.
Pouze schopnost je ochcat. Příkladů je mnoho.
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 13:48:00
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 13:46:51
Jakožto zástupce muškařů musím říct, že rozhodně nejsou na úrovni W@M kaprařů, tím pádem s tím nesouhlasím :-)
Nevšiml jsem si, že by si muškaři někde něco vydupávali. Imho, zakázat trojháky nemůže být pro vláčkaře problém.
Ano, pokud to někdo umí s mušákem, dokáže nadělat paseku. Ale to jsou většinou lidi, kteří mají nějakou úroveň a nesnižují se k prasárnám.
Myslím si, že nemáš pravdu. Muška s korálkem je standartní muška a nemá se třpytkou ani marmyškou nic společného, protože nerotuje. Zvyšuje atraktivitu mušky, ale to bys rovnou mohl zakázat lametku a reflexní barvy. Standartní technikou lovu lipana bylo, je a možná i bude muškaření, pokud tady nějaí lipani ještě budou.
Myslím, že úchylných definic je v RŘ už dost, za všechny uvedu "muškaření".
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 13:40:36
Ten stav u vody je takový, jaký je, protože žádná etika není. My se můžem hádat na MRKu do zblbnutí, ale ostatní se tomu tak maximálně zasmějí a půjdou si pro svých 5 kousků se žížalou.
Nšmudla007 - Profil | Út 14.2.2012 13:38:14
Tady máme názorný příklad toho že muškařit by se mohlo jen po absolvování psychotestů a muškařský vybavení by mělo být kolkováno a certifikováno a použití smrtících mušek pečlivě evidováno.
Jen tak na okraj ..na MP vodě je muška s korálkem (jigcosi) definovaná jako třpytka, marmyška taky. Kdyby si muškaři nevymrčeli potírání přívlače a mrtvé rybky tak tyhle spory nemuseli vůbec vznikat, normálka by se lipani chytali na plavanou na rohlík nebo těsto.
Pokud se oficiálně zavede pojem muškařská přívlač jako spešl technika lovu tak by to mohlo klapnout :)
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 13:37:43
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 13:31:13
Vím, kam tím příspěvkem směřuješ a chápu to. Ano, je to nedokonalost. Stejně jako streamerování na MP vodě před 16.6.
Prostě neetické, ale povolené. Zaštiťovat se pouštěním nelze.
Ale nebudu to rozebírat, protože to je sakra tenký led. Můj názor zní - muškařit ano, streamerovat ne. Jak to ošetřit v RŘ nevím. Když byli lipani, tyhle problémy se řešit nemusely.
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 13:27:09
Tohle není díra v RŘ (přeněji bych spíš rovnou řekl v zákoně), tohle je díra v chování lidí. A pak jedna velká díra ve svazu. Položme otázku jinak. Proč je vůbec možné chytat tímhle způsobem na pstruhovce v době hájení její "přední(bývávalo)" ryby? Chápu, že na mušku můžeš chytit i jinou rybu než potočáka. Ale jsou tu kluci co jsou schopni běžně chytat na mimopstruhovce na UL cejny, nebo přívlačí lovit parmy. A to v době kdy jsou jiné ryby (Š, Ca, sev. morava okoun,...) hájeni. Přitom nemůžou, aby se třeba i neúmyslně nepodařilo ulovit ryby hájené. Něco na tom bude ne? Pak se diskutuje jak velká muška už se dá brát jako přívlač a podobné věci. Tady je akorát problém že nemůžeš chytat potočáky, duháky ano takže je to komplikovanější...... No a pak je to jednoduché. Když člověk chytí v takovéto "rozporuplné" situaci tak už je to jenom o lidech, jak moc dají té rybě zabrat. Prostě nejednodušší by bylo zakázat v době hájení potočáka mouchu úplně a povolit jen lov na rostlinné nástrahy (muškaři nesežerte mě). Vycházím z toho že nejlepší pro tu rybu je ne ji rychle pustit, ale vůbec ji nelovit. Protože si nedělám iluze v tom kolik potočáků to s"chytá" když jsou uloveni "omylem".
Naleš vavřina - Profil | Út 14.2.2012 13:18:56
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 12:57:57
Se nedá nic dělat, řád to povoluje a je to o přístupu každého z nás.
Potočák to má evidentně za sebou. Stejná písnička.
Tohle je prostě jasná díra v řádu.
Nvlastec - Profil | Út 14.2.2012 12:54:15
Nšmudla007 - Profil | Út 14.2.2012 12:41:22
http://www.youtube.com/watch?v=AqU0NXxVTeo
Muškař a v listopadu vláčí jak o život a mě by za streamera na vláčáku s bročkem vzali papíry ani bych nemrknul .
NZdendahat - Profil | Út 14.2.2012 12:41:09
Nvlastec - Profil | Út 14.2.2012 12:29:56
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 11:36:22
Já třeba znám revír, kde je potočáků relativně dost, ale i tam to půjde za chvíli do kopru..
Pomineme ten podběrák samotný. Podle mě je taková manipulace přinejmenším neetická, ostatně RŘ není dokonalý a mnohé věci nevystihuje tak, jak by měl. Svoje vyjádření, na které jsi v počátku reagoval, budu považovat za kostrbaté.
Bohužel máš nejspíš pravdu, takhle nějak to bude vypadat. Ani nechci myslet na ty, kteří ho rovnou vemou klackem po hlavě (tam už náprava není možná).
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 11:02:38
Neboj se, netvrdím že to nejde bez podběráku, atd. Raději jsem se držel zpátky. Ale tvrdit že použití podběráku je v rozporu se zákonem se mi zdálo přehnané :-)
To že to video je prostě divadlo je mi jasné, všechna videa autora jsou taková. Po pravdě? Vsadím se, že tohle je obrázek průměrného rybáře lovícího na pstruhovce. Ono vlastně průměrného rybáře celkově- "hlavně chytit, pak to kdyžtak pustím"
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 10:57:05
Sem trošku ustřelil :-))
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 10:56:21
Příspěvek prošel autocenzurou, snažím se být maximálně objektivní.
Brodící muškař, který používá odpovídající náčiní a nejlépe mušky bez protihrotu, může tu rybu v pohodě přitáhnout až k sobě a pustit absolutně primitivním chmatem. Pokud to nejde, tak ho vezmu do ruky (mokré!!) a rozhodně mu nebudu cpát prsty do huby.
Mně nevadí, že ho chytil, to je naprosto neovlivnitelná věc. Ale ta prezentace a chování se mi prostě vůbec nelíbí. Pstruhů je prostě sakra málo, navíc taková ryba položí základ pro další generace. Tuplem, když takové chování zlehčují lidé, kteří pstruhy nechytají.
Nnofish - Profil | Út 14.2.2012 10:51:39
Jinak ale se mi ale úmyslné lovení hájené ryby taky nelíbí. Taková je holt doba, lidi si myslí že když rybu pustí tak můžou cokoli.
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 10:49:34
Některé komenty mi připadají až pateticky ubohé.
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 10:44:06
Pointa je v tom, kdy toho pstruha chytil, jak se k němu chová a jak ho prezentuje.
Opakuju, pstruh není kapr nebo sumec, aby se přivazoval ke břehu nebo sakoval.
Není to náhodou tak, že pokud lovící uloví hájenou rybu, je povinen ji neprodelně bez průtahů pustit? Nezlob se na me, ale cpaní prstů do pusy, omatlávání v ruce a podebírání rozhodně není v souladu s tímto předpisem.
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 10:41:30
Mám obdivovat někoho, že dodržuje předpisy zájmové organizace, do které dobrovolně vstoupil?
O tom mám poněkud jiné představy.
NButchi - Profil | Út 14.2.2012 10:38:13
Oblíbený argument někoho, kdo vůbec neví, o čem mluví, ale má nutkavou potřebu se k tomu vyjádřit?
Ani jeden muškař z těch, kteří se tím zaštiťují. To se ani nedá brát vážně, když jsou těmto lidem nějací pstruzi ukradení.
Dělat tyhle kraviny s kaprem se může, protože je to ryba domácí.
Pstruh je potoční.
NMates PB - Profil | Út 14.2.2012 10:30:42
A neměj péči na fotkách takový nemusíme vočumovat, s daleko většíma přijdeme do styku třeba v líhni, proto taky víme jak je takový potočák cenný. Takže než zase příště začneš ejakulovat ty svoje hemzy, tak se radši hryzni do ruky.
NŘízek 29,76 - Profil | Út 14.2.2012 10:20:46
Jestli to má někdo jinak, tak se pak není čemu divit, že to u nás vypadá, jak vypada...
ovšem velmi mě pobavily ty zmínky o závisti. Fakt by mě zajimalo, co by jako člověk měl v tomto případě závidet:-)))
Naleš vavřina - Profil | Út 14.2.2012 9:49:07
Nšmudla007 - Profil | Út 14.2.2012 9:24:48
No každopádně pan rybář to s muškou umí(a nejen s muškou).
To co vidím na jejich videích je, že maj hezký a zarybněný revíry, trošku závidím :)
Nfrost862 - Profil | Po 13.2.2012 20:15:10
Npytlasek79 - Profil | Po 13.2.2012 20:06:53
Nmladej candat - Profil | Po 13.2.2012 20:06:41
NHrdobec - Profil | Po 13.2.2012 19:58:03
Nmladej candat - Profil | Po 13.2.2012 19:31:14
A nechápu co to je za lidi kteří takhle masírují člověka který dá pěkný video na mrk do placu.Hezký obrázky a slušná hudba.
Mám takovej dojem,že 16.4 by ho většina z nich nemilosrdně nacpala do košíku aby ten "bojem vysílený" pstruh náhodou neuhynul ":O(
NHrdobec - Profil | Po 13.2.2012 18:41:21
Nnikdo1993 - Profil | Po 13.2.2012 18:36:16
Npaalo - Profil | Po 13.2.2012 18:18:38
NPepé - Vsetín - Profil | Po 13.2.2012 18:10:40
NHonza (CT Prčice) - Profil | Po 13.2.2012 18:08:55
NTučňák - Profil | Po 13.2.2012 18:03:39
Njvanous - Profil | Po 13.2.2012 17:54:24
Nfunny - Profil | Po 13.2.2012 16:55:52
NMikšík- jen jednou - Profil | Po 13.2.2012 8:19:31
To co předvádíš je normální zhovadilost. Cíleně lovíš rybu ve tření, kterou následně zakyselíš zdoláváním, ke všemu ji podebereš a matláš v rukou. Jsi normální?
A ještě si tepeš na prsa, že jsi dobrák, že jsi ji nemajznul křivákem do zátylku. Chtěl bych tě vidět v sezonu...
Jak psal Mates, porušuješ vědomě rybářský řád a navíc se chováš jako hovádko
žádná novina, tvá videa jsou podobných slámožroutských gest a projevů plná
NButchi - Profil | Po 13.2.2012 8:12:09
Ano, má to spočítané a má opravdu obrovské štěstí, na jakého sportovce to narazil.
Kde to žije - muškaření
ÚtNPolsko, okolí Dunajce 2
PáNBambusák a vyroba 785
PáNO muškách, umělých 34330
ČtNGastronomicky koutek pro lopaty a nemehla 53127
ČtNPovídání JEN o vázání a muškách 22008
StNGalerie muškařských navijáků 593
. . . Nrevír Hořima 68
. . . NMuška splávek - Dry dropper rig 4
. . . NMuškaření začátečnické vybavení 39
. . . NKdo více škodí pstruhové vodě?? Muškaří nebo Vláčkaří?? 112
. . . NMuškaření v západní Austrálii (Video) 9
. . . NCzech Nymph – Krémový Blešivec s Fialovým Srdíčkem (Video) 24
. . . NKúp si svojho kormorána 2003
. . . NVelká honí malou 12
. . . NMuškaření na italské řece Avisio, den první (Video) 20
Co je nového - muškaření + obecné
11:15NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
ÚtNBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
PoNBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
SoNBleskovka: Zákaz vstupu a rybolovu v revíru Dyje 13/1 - ohrožený orel
ČtNBleskovka: Úhyn pstruhů v Litavce: Rybáři viní otevřené stavidlo a nedostatek vody v korytě
. . . NBleskovka: Boj za olovo v EU pokračuje, RIS míří do mobilů a Street fishing získal oficiální status
Akční nabídky
-25 až -53% na rozbalené zbožíZa 524 Kč
ROZBALENÉ ZBOŽÍ Z VELETRHU - jeho opotřebení je naprosto minimální, nebo žádné. Omezený počet kusů! Do vyprodání zásob. Více na www.chytil.cz
SONUBAITS krmení a nástrahyZa 149 Kč
NOVINKY skladem - nové krmení Hemp & Gingerbread, Meaty Mussel 2kg, Mega Carp Pellets 900g 4 / 6 / 8 mm, So Natural River 1kg, Absolute Fish Sauce 250ml a další najdete na www.chytil.cz
Oznámení - muškaření
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Doporučujeme e-shop
PÁRYSŮV RYBÁŘSKÝ RÁJ
Rybářské potřeby pro všechny, kteří propadli kouzlu rybařiny. Díky unikátnímu věrnostnímu systému nakupujete neustále se...











