Ministr zemědělství Bendl v Bruselu vystoupil proti svazování rozvoje venkova další administrativou a hájil peníze na investice pro české rybáře

190 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 21:20:17

tomfisherman >> zřejmě jsi jeden z vyžírků čekajících na dotace na cokoliv. O té hlouposti s tebou diskutovat nebudu, pro hlupáka každý hloupý (copy matka Forresta Gumpa).

    Ntomfisherman - Profil | Po 19.12.2011 21:07:42

    malamut >> Hloupý jsi ty a jak jsem napsal, srovnávnáš jablka a hrušky. Já to uvedl pouze jako obdobný příklad, abych poukázal na tvoje nesmyslné tlachání. A je vidět, že se hned potrefená husa ozvala a ještě spolu s Mrknatem, který také krafá do všeho čemu nerozumí.

      Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 18:14:47

      glánis >> daně platím dost velký a všechny náležitosti mám v pořádku. Píšu ti naposled, pokud se za peníze daňových poplatníků investují do soukromých majetků, je to v podstatě krádež, tunel, říkej tomu jak chceš.

        Nglánis - Profil | Po 19.12.2011 18:06:47

        malamut

        to určitě, ale jde o to, že je zabahněno tolik ha rybníků, že je to bez dotací neufinancovatelné, Ti, kteří o tom rozhodují pochopili velmi rychle o čem tady mluvím už druhý den, proto je ten dotační titul vypsán a využíván, to že s tím nesouhlasíš chápu, ale argumenty, které předkládám jsou nezpochybnitelné. Tím se kruh uzavírá.
        Mimochodem, když jsi tak náchylný na utrácení peněz daňových poplatníků, sáhni si do svědomí a odpověz si, jestli vůbec nějaké přímé daně platíš, vím jak to chodí ve stavebnictví, jistě jsi musel mnohokrát ve své kariéře odpovídat na věty typu nešlo by to bez papíru, já fakturu nepotřebuji a pod. o zaměstnávání lidí na černo nemluvím.

          Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 17:36:41

          glánis >> ale to všechno tam bude, i když dotace nedostanou a odbahní si za své. Holt si pár let nerozdělí zisky. Ale budou mít pokoj na dlouhou dobu.

            Nglánis - Profil | Po 19.12.2011 16:59:29

            malamut

            samozřejmě že ano a nejde jen o vodu, ikdyž tam pochopitelně může být biodiverzita poměrně vysoká, v závislosti na intenzitě produkce,složení obsádky,způsobu hospodaření a dalších podmínkách, nezapomínej, že ve vodě nejsou jen ryby, ale také zoo a fytoplankton, bentos, makrophyta a jejich vývojová stadia, ale hlavně organismy, které jsou na rybník navázány, tzn.nižší i vyšší rostliny, obojživelníci, ptáci,drobní savci a další, kteří jsou s tímto prostředím svázány řadou ekologických vazeb. Není toho málo, ale chápu, že laik bez odborného vzdělání tyto souvislosti na první pohled nedokáže posoudit, proto také celou dobu nechápe podstatu problému.

              Nnofish - Profil | Po 19.12.2011 15:14:04

              glánis >> vzdej to :-) Kdo che naslouchat naslouchá hned......

                Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 15:12:49

                glánis >> biodiverzita v rybníce pro chov tržního kapra? Tak o biodiverzitě mám tedy jiné představy.

                  Nglánis - Profil | Po 19.12.2011 14:56:36

                  malamut

                  vracím se ke tvé reakci, řepku tady nemá cenu zmiňovat, to je úplně jiný případ, pěstuje se hlavně proto, že se musí přidávat do nafty, s čímž nesouhlasím. Ale rybník je zcela něco jiného a mimoprodukčních funkcí má celou řadu, např. biodiverzita, retenční schopnost, zadržování vody v krajině, ovlivňování mikroklimatu dané lokality,vodní zdroj,rekreace, funkční prvek v krajině,biokoridor a pod., proto vždycky budu podporovat smysluplné dotace do těchto zařízení. S diskuze s tebou jsem poznal, že máš sklony k paušalizaci a bagatelizaci diskutovaných problémů s jednoduchým černobílým řešením typu nikomu nic. Máš na to právo, ale je to mimo realitu a nic by to neřešilo.

                    Nrover - Profil | Po 19.12.2011 14:49:55

                    Mrknato >> jj, někdo to neřeší, hlavně že je do zásoby "zamraženo". Dokud kvantita bude vítězit nad kvalitou, nemá ani smysl si otázku pokládat, ...trh rozhoduje. Ano, mizí právě to kvalitní, ...mám obavy, že pan Bendl bude mít tolik práce, že se mu z toho "zatočí " hlava ...

                      Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 14:16:33

                      nofish >> to je jediný, v čem máš pravdu.

                        Nnofish - Profil | Po 19.12.2011 14:12:10

                        malamut >> neztrácej, nikdo tě k tomu nenutí :-)

                          NMrknato - Profil | Po 19.12.2011 14:10:08

                          rover >> No jo, to ale ten hotovej duhák musí v tý řece chvíli pobejt. Lidem co ta pachuť nevadí je mohou lovit hned po vysazení. Pravej potočák je potočak, toho ničím nenahradíš, ale kde je v takovém množství vzít?
                          Z osobní zkušenosti ti ale musím říci, že nejen chuť, ale i struktura a barva masa se dost liší i u těch echt potočáků. Ale i takovej kapr z Loučné, je chuťově úplně jinde, než třeba z Labe. Bouhužel i ti kapři z Loučné mizí, jelikož čím dál více MO má své "ubytovny" pro kapři.....

                            Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 14:10:05

                            nofish >> to je zajímavé. Tehdy jsem byl já mezi mými známými, kdo hlasoval proti, všichni to dělali pro děti a z jiných idiotských důvodů, dnes se k tomu moc nehlásí, co udělali pro své děti. Mám dojem, že možnost hlasovat měl každý občan.
                            Já si tu nemusím hrát na frajera, nemám k tomu nejmenší důvod. Kdybych sem ze zvědavosti nelezl, mohl jsem mít hotovo co potřebuju a jet na ryby nebo jít do hospody. Vlastně je to fakt, proč s takovými jako jsi ty ztrácet čas.

                              Nnofish - Profil | Po 19.12.2011 14:07:55

                              Mrknato >> asi jo, ale ono je to jedno. Ve většině oborů stejně Evropu válcuje na plné čáře východ, díky nižším výrobním nákladům snad na cokoli. Jediné co se dá udělat pro "podržení" EU firem je na čínské a podobné zboží uvalit poplatky navíc, jenže to zase defakto ose*ou jen běžní lidé........ Nejsem politik ani ekonom, ale takhle nějak to vidím no.....

                                Nnofish - Profil | Po 19.12.2011 14:01:14

                                malamut >> názor, osobní přesvědčení a zveřejnění volby je snad soukromá věc, tak nevím proč se mně na to ptáš. Ale když už si chceš hrát na frajera tak ti teda odpovím. Neměl jsem možnost hlasovat.

                                edit: Abys pochopil. Diskutuju s někým jiným a ty do toho jen tak skočíš úplně nepodstatnou otázkou, jen aby sis něco dokázal, takže kdybych ti napsal že ti do toho vůbec nic není, tak je to pravda.

                                  NMrknato - Profil | Po 19.12.2011 13:58:02

                                  nofish >> Je to jak říkáš, ale zásadní pro státy závislé na exportu do Evropy je volný obchod v celé Unii. Být mimo, tak jsou naše výrobky o dost dražší a asi neprodejné v Evropě.

                                    Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 13:52:52

                                    nofish >> a jak jsi hlasoval v referendu před lety?

                                      Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 13:50:32

                                      Mrknato >> Pavle, mě je celkem prdel, jak jsou na to ostatní země, ale nám členství ve Svazu nic dobrého nepřineslo. Že se z nějakých eurofondů pár vyžírků dočká dotací, není dostatečný důvod. Ty prachy se v tý zvyjebený unii někde musely vzít, prachy nejsou prvoci a dělením se nemnožej. Kdyby to, co sereme do unie, zůstalo doma, bylo by o maličko lépe.

                                        Nrover - Profil | Po 19.12.2011 13:48:21

                                        Mrknato >> Troufl bych si říci, že "hotová" ryba tu pachuť neztratí nikdy, i konzistence masa je jiná, ...zkušenost právě s duháky. S tím editem souhlasím, znalec pozná ledasco, i rybu z čistého Labe :-)

                                          Nnofish - Profil | Po 19.12.2011 13:46:38

                                          Mrknato >> netvrdím, že na tom něco nebude. Ale podívej se na rozdíly. Krásně je to vidět na zemědělství. Naši zemědělci by bez těch dotací za chvilku ani nebyli. Kdejaký frantík s pár hektarama má vlastní kombajn, velké traktory, drahé zařízení. Z toho odhaduju, že dostal daleko víc peněz, podobně mi to bylo i řečeno, protože je dostával dříve. Ať mi nikdo netvrdí, že by to ufinancoval sám, když má támhle za barákem 200 hektarů a tři krávy. Má defakto to samé vybavení co u nás družstvo s tisíci, desetitisíci hektary. Proto to si museli milí frantíci vydupat kvoty snad i na spotřebu vzduchu prasetem, aby byli schopní konkurence proti našemu zemědělství. Takže jenom ať platí slavná eu dotace, když už jsem u toho.......
                                          celá EU mě pěkně se*e, kdyby tam naši vůdcové nikdy nelezli, nemyslím si, že bysme na tom byli až tak špatně......

                                            NMrknato - Profil | Po 19.12.2011 13:41:50

                                            malamut >> On to zase takový socialismus není v tý Unii. Jak jsem psal nofishovi, tak pan president uvedl včera závěr z nějaké Australské ekonomické studie, že mezi státy EU už před 20 lety do současnosti se HDP unijních zemí oproti Německu snižovaloo 2-5x. Co to zamená? Že si ty země s nižším růstem si musely více půjčovat, nebyly to žádné dotace. No a dnes to mají na "hrbu" a žádné "dotace" je nevytrhnou.

                                              NMrknato - Profil | Po 19.12.2011 13:31:23

                                              nofish >> Včera se mi líbil president Klaus, když se ho redaktor ptal, proč třeba banky nebily na poplach, když se v některých státech zvedal dluh nad možnost ho splácet. Pan president odpověděl, že banky to sice věděli, ale mlčely, protože vědí, že je establišment nenechá padnout a peníze odněkud do bank přepošle, zadotuje, takže vlastně viníkem současné situace je vychytralost bank. Něco obdobného je u zemědělců s produkcí potravin a přebíjení se ve výši dotací mezi státy .

                                                Nnofish - Profil | Po 19.12.2011 13:05:34

                                                Mrknato >> ono to máš vlastně úplně jedno kam ty peníze z unie půjdou. Typičky českým přístupem je jich podle mě stejně polovina rozkradena a využita k placení příživníků- přece jenom už tenhle stát trošku známe......

                                                  Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 12:46:56

                                                  Mrknato >> jestli ono by nebylo lepší rozpustit Svaz evropských socialistických republik. Nebo prostě vystoupit. Ono to stejně spěje úspěšně ke zdárnému konci. Pevně doufám.
                                                  http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=201112​1801

                                                    NMrknato - Profil | Po 19.12.2011 12:43:17

                                                    nofish >> A pokud se holt musí nějak ty unijní dotace rozpustit, tak je samozřejmě lepší, když to bude v oblasti rybářství, než jinde..... Stejně jako když má někde uhodit blesk, tak je vždycky lepší, když to není u mě...) blatník

                                                      NMrknato - Profil | Po 19.12.2011 12:33:49

                                                      rover >> No ale když takovou průmyslovou rybu vysadíš do revíru, tak za měsíc, dva tu pachuť ztratí. Stejné je to i s duháky, siveny. Proto je nezastupitelné sádkování průmyslové ryby v revírech a vůbec nejlepší jsou ty rychleji tekoucí... když už tam není ta původní ryba...)

                                                      Edit: a dokonce u některých menších řek bych podle chuti ryby poznal i tu řeku, kde byla sádkovaná, ale to by chtělo delší dobu. Jako znalci vín poznají oblast, kde vinná réva rostla a dokonce světovou stranu...

                                                        Nnofish - Profil | Po 19.12.2011 9:46:10

                                                        Mrknato >> možná to není unijní projetkt, ale já byl u tuho když se na to nakupovaly potřebné věc za unijní peníze. Proto asi v tom mám možná zmatek. OK sorry.

                                                          Nrover - Profil | Po 19.12.2011 8:28:24

                                                          Mrknato >> Ta podpora "průmyslové" ryby mi k tobě nějak nesedí :-) ...z článku : "Kvalita masa je výborná, maličko se v chemickém složení liší od ryb z rybníků, to se dá poznat".

                                                            Nmalamut - Profil | Po 19.12.2011 8:17:09

                                                            glánis >> ale rybník sloužící jako k produkci tržní ryby, zpravidla přeplněný kaprem, těch mimoprodukčních funkcí zase tolik nemá. Stejně jako ty lány oseté řepkou. Ale dotace se cpou do obojího, přestože obé přináší zisk. Je dost potřebnějších investic, než někomu podporovat jeho i tak ziskové podnikání. A pokud jejich činnost zisk nepřináší, není třeba se jí zabývat.

                                                              NMrknato - Profil | Po 19.12.2011 0:59:49

                                                              nofish >> Malinko jsi to popletl. Já granule naopak podporuji z "plna hrdla", nenadávám na ně! Pouze jsem napsal že ohledně dotací- http://byznys.lidovky.cz/vedci-chteji-z-candata-a-o​kouna-vytvorit-konkurenci-pro-kapra-puj-/firmy-trhy​.asp?c=A090729_132818_ln-zajimavosti_mev -není unijní projekt.

                                                                Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 23:32:54

                                                                malamut

                                                                OK, ale zkus se vžít do role podnikatele v rybářství, který si nezabahnil rybník sám od sebe, ale byly to splachy z okolních pozemků a z celého povodí napájecí stoky, jak tuto situaci řešit? Těžko si lze představit, že budeš chodit po majitelých těchto pozemků, vysmáli by se Ti a argumentovali, že oni přece nemůžou za to že prší. Přece nemůžeš za obrovských nákladů jako majitel rybníka sanovat tyto škody sám. Nelze přece říci, když na to nevyděláte, tak se na to vyserte, běžte dělat do fabriky. Navíc jsou tu velmi cenné mimoprodukční funkce rybníka prospěšné pro všechny, o kterých se tady diskutovalo. Právě toto jsou specifika, která nemají srovnání s běžným byznysem a je třeba je podporovat i když jsou to výrobní prostředky. Bylo by barbarství říci, řešte si to jak chcete, nás jako daňové poplatníky to nezajímá. Tak to přece nejde. Na tyto případy je jednoduché kapitalistické myšlení krátké.

                                                                  Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 23:18:39

                                                                    Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 23:15:51

                                                                    glánis >> ale já nechci podporovat nikoho, já chci raději silnice po kterých se dá jezdit, fungující policii a zdravotnictví a jiné základní věci, o které se má stát starat. Rozhodně se nemá starat o výrobní prostředky soukromých subjektů.

                                                                      Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 23:04:40

                                                                      malamut

                                                                      byl si rychlejší než já

                                                                        Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 23:02:55

                                                                        malamut

                                                                        Tak tady jsi vedle jak ta jedle, protože zelená úsporám je financována z prodeje emisních povolenek, které od nás koupilo Japonsko. Nemá tedy z našemi daněmi nic společného.Mimochodem já jako daňový poplatník, který platí daně v řádech milionů ročně, raději podpořím rybářství než přebujelý státní aparát, předražené státní zakázky, pomoc EU apod.

                                                                          Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 23:00:19

                                                                          glánis >> ještě maličkost, na Zelenou úsporám byly údajně vyčleněny prostředky z prodeje tzv. emisních povolenek. To, jaký mám názor na obchodování s nimi zde ventilovat nebudu.

                                                                            Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 22:57:16

                                                                            glánis >> pokud umíš číst, jasně jsem psal, že jsem proti všem dotacím do soukromých majetků, tedy i proti slavné Zelené úsporám. Nevidím důvod komukoliv zhodnocovat majetek penězi daňového poplatníka.

                                                                              Nnofish - Profil | Ne 18.12.2011 22:57:01

                                                                              malamut >> možná si jako mrknato a bez většího poznání souvislostí razíš nějaký názor a nic jiného slyšet nechceš.
                                                                              OK ukončíme to. Měj se.

                                                                                Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 22:54:57

                                                                                nofish >> nehodlám to tu s tebou rozebírat, bylo by to nadlouho a stejně není záruka, že by jsi to pochopil, máš prostě zakódovaný, že je potřeba neschopné dotovat. Možná nejsou tak neschopní, jako spíš vychcaní. Zařaď se kam chceš, mě už nebavíš.

                                                                                  Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 22:51:41

                                                                                  no fish

                                                                                  to máš pravdu nic nevysvětlíš těm co nechtějí nic vysvětlit viz. malamut, takových je v našem státě většina, naštěstí Ti co o tom rozhodují mají poněkud jiné názory a to je podstatné.Jen tak na okraj pro pana stavitele, co zelená úsporám? Jistě, není to přímá podpora firem, ale nepřímá podpora odvětví jako celku. Jestli pak z těchto dotací těží?

                                                                                    Nnofish - Profil | Ne 18.12.2011 22:46:05

                                                                                    malamut >> ty si z té diskuze vybíráš jen to co se ti hodí, takže tohle fakt nemá smysl. Pole jsou plná řepky protože je o ni zájem. Když bude kupujicí chtít koláče, napečeš co........?........
                                                                                    Ty tu tvrdíš jak jsou dotace ne houno. Kdyby ti je někdo nabídnul a uměl jsi to zpraovat/měl někoho tak bereš taky tak klídek :-)
                                                                                    Proč by naši lidi nebrali, když francouz bere? Stejně je veliká část z peněz přidělených EU. Závidím ti to přímočaré myšlení, jak by byl život jednoduchý.......

                                                                                      Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 22:39:25

                                                                                      glánis >> mě netrápíš, mě jsi lhostejný. Pokud nečerpáš dotace.

                                                                                        Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 22:38:35

                                                                                        nofish >> určitě máš na mysli pole plná řepky. To je skutečně celospolečenský zájem.

                                                                                          Nnofish - Profil | Ne 18.12.2011 22:33:54

                                                                                          glánis >> že to řešíš. On je trošku rozdíl stavět baráky, kopat základy, dělat střechy. Když budu chtít barák, nepotřebuju dotaci, bude můj furt a mám jen co chci. Některým lidem nevysvětlíš že rybník je nejen ta voda a ryby a že spousta věcí okolo ti zase navyšuje náklady. Asi tak. Když přijde velká voda a soustava může trošku vody přidržet aby se lidi stihli připravit tak je to ok. Ale když se pak má jednou za pár let odbahnit loviště tak už je to škoda doatcí teda...... Ale co...... oni lidi nechápou že barák patří a slouží pouze jeho majiteli a jen k účelům ke kterým chce on. Ale vodní dílo, pole, louka, les je na tom tak trošku jinak....

                                                                                            Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 22:32:18

                                                                                            Ok
                                                                                            už tě nubudu trápit. Tak ať se daří

                                                                                              Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 22:27:30

                                                                                              glánis >> chceš si tu dělat zdarma reklamu? To MM neuvidí rád. Já nejsem ješitný, reklamu na MRKu nepotřebuji a ty rozhodně nejsi z mých potencionálních zákazníků.

                                                                                                Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 22:17:30

                                                                                                malamut

                                                                                                přidej odkaz na tvou web prezentaci, jestli nějakou máš, tam budou i tvé reference a to mně stačí, k tomu abych poznal jak si úspěšný. Chci jít až na dřeň s typem člověka jako jsi ty, pak se ukáže, kdo je drsný anonymní diskutér a kdo opravdu něco dokázal,aby si neřekl, jedna z mých firem www.star-fish.eu

                                                                                                  NPoušťák - Profil | Ne 18.12.2011 22:14:17

                                                                                                  malamut >> oo)))))))))))))))))))))

                                                                                                    Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 22:13:45

                                                                                                    Poušťák >>já bych je vlastně měl dostat taky, na chov plchů :-)))))))))))))))

                                                                                                      NPoušťák - Profil | Ne 18.12.2011 22:12:53

                                                                                                      malamut >> vyrazíme do ulic,já chci dotace..o))))))))))))))))

                                                                                                        Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 22:09:24

                                                                                                        glánis >> Svatá prostoto! To by jsi opravdu chtěl? Zajdi si s tím zítra :-))))))))))) To si fakt myslíš, že takové údaje budu sdělovat kdekomu, s kým tu diskutuji poprvé? Navíc mě tvá čísla nezajímají, pokud nečerpáš dotace. Je mi to prostě šumák. Ale abys neřekl, převážná část mých příjmů i mé činnosti se týká stavebnictví.

                                                                                                          Nnofish - Profil | Ne 18.12.2011 22:09:22

                                                                                                          glánis >> vím a od začátku jsem kroutil hlavou. Celá tahle parodie včetně "kluci v akci", bilboardů, tv reklam, přišla na šílené prachy. Že prý díky reklamě v rádiu se lidi zblázní a poletí si koupit kapra na gril. Mrknato mi pořád nějak nevěřil, že naši lidi prostě ryby žrát nechcou. Máš snad jinou zkušennost než já? Kdesi jsem slyšel že se díky tomu zvýšil odbyt ryb. Jn, ale podstatná věc je že jednorázově a o pár procent. Tím to zase skončilo.

                                                                                                            Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 22:05:28

                                                                                                            nofish

                                                                                                            mně se na hospodaření a činnosti svazu mnoho věcí taky nelíbí,a jak dosáhl na peníze nevím, můžu to ale lehce zjisti, ve vedení je můj spolužák,ale to je nepodstatné. Víš o kampani Ryba domácí, tak to je tunel jako prase za 100 mil, také ze SZIF.

                                                                                                              Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 22:00:38

                                                                                                              malamut

                                                                                                              v čem podnikáš a jaký máš obrat, když mě tak školíš o tom co je podnikání,porovnejme si čísla.

                                                                                                                Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 21:58:45

                                                                                                                mrknato,

                                                                                                                Návrat lososa je úspěšný projekt a časem mně dáš za pravdu, pokud s tímto názorem nesouhlasíš,problém potočáka a lipana je někde jinde než v penězích a súhořem no comment.

                                                                                                                  Nnofish - Profil | Ne 18.12.2011 21:57:49

                                                                                                                  glánis >> já spíš nechápu jak svaz na ty peníze vůbec dosáhnul. Asi podle teorie o samozásobení obyvatestva rybami. Ale ať. Ne že ybch svazu nepřál nové auto do MO a pixlu propisek pro účetní. O to nejde. Jde spíš o to že celkově hospodaření svazu pokud jde o produkci se mi holt nelíbí, alespoň v podání co znám. Ale to by bylo úplně na jinou diskuzi. Je to prostě jako dotace špatně hospodařící firmě.

                                                                                                                    Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 21:57:08

                                                                                                                    glánis >> jistě, to je taky blbost. Ale ty si nepleť podnikání s dobročinností. Podnikání je činnost směřující k vytvoření zisku, jak správně píšeš. Dotace nejsou zisk, ač je za zisk mnozí dotovaní považují.

                                                                                                                      Nnofish - Profil | Ne 18.12.2011 21:54:44

                                                                                                                      Mrknato >> u tebe je fakt nejhorší že sice nemáš blbé názory ale uplatňuješ je na věcech o kterýh víš vždycky jen půlku.........
                                                                                                                      S těi dotacemi je to daleko složitější než to vypadá. A jak psal i glanis. Bez dotací to dlouhodobě nejde, pokud stát chce aby byly rybníky na nějaké úrovni technického a krajinotvorného stavu. Je to všechno daleko složitější než jak si to sestřihal Srstka v 5-ti minutách v tv.....
                                                                                                                      Chov na granulích. Ty tu na to furt nadáváš (na mrku). Nikdy jsi nebyl v provozu. Proto nechápeš ty tendence dělat ryby v recyrkulačních systémech na granulích. MI se to nelíbí, ale jiná možnost momentálně prostě není.

                                                                                                                        Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 21:53:48

                                                                                                                        malamut

                                                                                                                        přesvědčovat Tě dál nebudu, protože to nemá smysl, nepřipustíš jiný názor a ani o něm nechceš přemýšlet na což máš samozřejmě právo.Říkáš dokola to samé, že je nesmysl komukoli jakkoli dotovat podnikání. V obecné rovině s tím souhlasím,ani já nikdy nežádal o žádnou dotaci, ani mě to nenapadlo, ale jsou typy podnikání, které tvoří i jiné hodnoty než zisk a tam jsou dle mého názoru dotace smysluplné. Myslím, že je daleko lepší podporovat investice do našeho rybářství než např. poskytovat daňové prázdniny a pozemky zdarma společnostem typu Huyndai,Philips,Foxcon apod.

                                                                                                                        nofish
                                                                                                                        To, že svaz nakupoval za nějakou dotaci věci co popisuješ je v pořádku a nevadí mně to.ČRS je občabské sdružení, není to firma, která byla založena za účelem tvorby zisku. Tyto věci potřebuje.Jediné příjmy jsou členské příspěvky a peníze za povolenky, pokud by si chtěl toto nakupovat za jiné prostředky navrhni zvýšení cen povolenek apod.Mně osobně by to nevadilo, ale myslím, že většina sportovních rybářů by tě ukamenovala.

                                                                                                                          NMrknato - Profil | Ne 18.12.2011 21:44:29

                                                                                                                          Mrknato >> Já psal něco o candátech a okounech na můčkách? Ano to byla iniciativa výzkumáku za státní peníze? Myslel jsem např. potočáky, co by byli skoro potočáci a z můček by se lisovali, kvůli chuti.....

                                                                                                                            NMrknato - Profil | Ne 18.12.2011 21:39:53

                                                                                                                            glánis >> Místo nesmyslného návratu lososa, by bylo lepší dát peníze na návrat potočáků a lipanů. Dotace za kormorány se netýkají revírů a úhoř není ryba, ale had...)

                                                                                                                              Nnofish - Profil | Ne 18.12.2011 21:39:15

                                                                                                                              Mrknato >> zase sis přebral něco co jsi tady na mrku četl. Ano část dotací byla vyplacena na recirkulační systémy a chovy. Pokud myslíš zde diskutovaného candáta na granulích tak to je zase úplně jiná věc která byla prováděna společně s univerzitou, to jsou zas úplně jiné prachy.

                                                                                                                              edit pochop. Někdo si zažádal o dotaci an čerpadla a filtry na chov pstruha, jiný na auto na dopravu ryb, svaz na nesmysly asi.......

                                                                                                                                Nmalamut - Profil | Ne 18.12.2011 21:37:47

                                                                                                                                glánis >> kontraproduktivní je rozdávat peníze. To se nám to podniká, když nám to sponzorujou, že?

                                                                                                                                  Nnofish - Profil | Ne 18.12.2011 21:36:52

                                                                                                                                  glánis >> zapoměl jsi na to že si svaz za dotace nakupoval auta, agregáty, kádě, holinky, možná i ponožky..... Radši jsem ty čísla zapoměl, ale podle mě přímo na ryby nešlo nic- nic by na to nedostali pokud jde o SZIF.
                                                                                                                                  Jednorázovky jako losos a podobně jsou, ale otázka je, kolik lidí se na tom pěkně přiživuje. Za kormorána svaz dostane prd, nebo už konečně?

                                                                                                                                    NMrknato - Profil | Ne 18.12.2011 21:36:25

                                                                                                                                    nofish >> Právě proto píšu, že by se mohlo zakutálet do revírů, ale ony dotace asi nebyly určené na "maso", ale techologické postupy, jak z rybí můčky vyrobit zase rybu .....

                                                                                                                                      NPoušťák - Profil | Ne 18.12.2011 21:32:51

                                                                                                                                      glánis >> Zase na druhou stranu kdyby se nato nesralo ix desítek let a dělalo se to průběžně,tak to nestojí tolik peněz.

                                                                                                                                        Nglánis - Profil | Ne 18.12.2011 21:32:41

                                                                                                                                        mrknato,

                                                                                                                                        to by asi chtělo a také se to děje, ale jen na vybrané projekty typu návrat lososa, nákup monté,kompenzace za kormorány a pod., což jsou zase věci, které mají celospolečenský význam, ale dotovat to, aby si si vždycky chytil to co zrovna chceš nikdo nikdy nebude.

                                                                                                                                          Nnofish - Profil | Ne 18.12.2011 21:30:59

                                                                                                                                          Mrknato >> vidíš, vidíš co jsi napsal glánis-ovi? Vidíš proč jsem ti říkal že si máš nejdřív zjistit potřebné informace a nastudovat si je? :-D Zkus si vygooglit, jestli je to veřejné, kolik dostal ČRS z dotačního programu SZIF a pak se na svazu zeptej kde ty peníze skončily.........

                                                                                                                                          Sorry ale nedalo mi to.......

                                                                                                                                            NMrknato - Profil | Ne 18.12.2011 21:26:16

                                                                                                                                            glánis >> Ono jde taky o to, že by se nějaké to dotační ojro mohlo "zakutálet" do revírů..... vzhledem k jejich stavu a obsádce, kterou nedecimují rybáři, ale černí vtákoleti.