Narnošt - Profil | Čt 24.11.2011 21:43:23
nanogr >> Tak,tak,kaprovi je to u řitní ploutve,kolik jsi zaplatil.Nerozeznává,že ta voda,ve který plave,je pekelně drahý soukromák.Má hlad - žere. Zakolísá tlak - nic s ním nehne... Jako všude.
NLee-Haney - Profil | Čt 24.11.2011 21:40:45
nanogr >> Hej tohle nemá cenu.Já jsem nepsal že nejsem čech,ale že nejsem z Čech.Čr je rozdělena na Čechy,Morava a Slezsko.Už to chápeš?
Za další,proč mi pořád vnucuješ že někde píšu že ulovit velkou rybu je lehké?
Nnanogr - Profil | Čt 24.11.2011 21:35:07
Podobné skúsenosti mám aj ja, príklad týždeň v Jestrabiciach kamoš ma prehovoril prvý krát v lete za 4 dni jeden jeseter a potom za ďalšie 3 - 75 kusov kapra. Tý čo tam boli počas prvých 4dní nechitili nič a šli domov sklamaný. Keď to nejde tak to nejde nikde ani na sukromáku!!!
Narnošt - Profil | Čt 24.11.2011 21:16:03
Tomson_ >> Přesně tak to mám taky,týden na Toušni a průměr na kapra přes 10 kilo,kaprů moc a pak tři dni na Vrbenským a jedna spadlá ryba.Nikdy a nikde to není dvakrát stejný.Ale když žrát nechtěj,tak jich tam může být víc než vody,všichni 40+ a jedeš domů s brekem...
NTomson_ - Profil | Čt 24.11.2011 20:58:27
arnošt >> zálleží na tom jakej soukromák to je, je pravda, že kolikrát jedu třeba na víkend a vytáhnu jednu rybu. Ale taky se povede víkend, kdy chytnu 12 kaprů za den a ani jeden nejde pod 70 cm. Je to o štěstí jak říkáš, ale hlavně taky o zarybnění...
Narnošt - Profil | Čt 24.11.2011 20:56:01
Pospa93 >> Já tak úplně nesouhlasím,voda na soukromácích je stejně mokrá a kapři se řídí stejnými zákonitostmi jako na té svazové.Na soukromáku můžeš chytat celý den nebo třeba čtyři dni na tři pruty nonstop a nemusíš chytit ani šupinu.Jezdím na ně rád a samozřejmě už se mi to taky stalo.Pět tisíc v luftu a - NIC. :-( A jindy dojdu na svazovku a za hoďku mám dvě padesátky,ani nevím jak.Vtip je jen v tom,že na soukromáku si platíš za ŠANCI si chytit kapitální rybu,ne za to,že jí opravdu chytíš.Už jsem viděl na soukromácích vyhořet i pány kapraře,kteří o tom sakra něco vědí.Soukromák není velké akvárko,je to voda jako každá jiná se všemi jejími zákonitostmi...
NTomson_ - Profil | Čt 24.11.2011 20:47:24
Pospa93 >> jseš zoufalec, co chodí do marianskeho udoli, sam jsi to napsal. Mužeš rovnou napsat - nemám peníze - závidím - chodím s duchodcema na cejny :D PS: pro ty kdo neznají Brno a okolí - Mariánské údolí je vyhlášený důchodcovský revír, kde nemáte šanci jít s kaprem pře 50cm
NHrdobec - Profil | Čt 24.11.2011 20:45:20
Pospa93 >> To neni tak uplně pravda,pro někoho to muže bejt dobrá varianta při nedostatku času.Jak nemáš čas tak na svazovce mužeš na velkou rybu zapomenout,takže v tomhle případě tomu rozumim.Já třeba zas na soukromák jezdil protože jsem chtěl chytit jesetera a kde jinde než na soukromce bych to měl zkusit?Ale zas na druhou stranu,jesetera už mám a v současný době mám i neomezeně času takže bych na tento typ revíru už nejel,navíc jsem propadl kouzlu divočejších typu vod
NPospa93 - Profil | Čt 24.11.2011 20:44:41
Tomson >> Semka píšou vetšinou jenom hovada a machri rybari kteri stejne s fotkou ryby podvadi a foti ji tak aby nebyla videt presna delka...takovym lidem se nemaji davat vubec nejaky papiry.
NTomson_ - Profil | Čt 24.11.2011 20:40:46
nanogr >> sry, nějak jsem zkomolil reakci na víc lidí :D
Nnanogr - Profil | Čt 24.11.2011 20:38:46
Tomson_ >> to si zámerne reagoval na mna??? Ja len ze píšeš zhruba to čo ja ale ok :), ja sa nehnevám, a vôbec neopovrhujem ludmi čo chodia chytat na súkromné revíry, skús si prečítať v histórii tejto diskusie o čom píšem
NPospa93 - Profil | Čt 24.11.2011 20:35:12
Tomson- Ja soukromaky taky nemam v lasce, raci si zajdi na dyji, nebo treba na kapry do marianskyho udoli. Na soukromak chodi uz jen lidi co proste neumi chytat a chcou neco zarucene chytnout. Nahodi si na soukromaku, prokrmi a chytou rybu...a potom delaji machry jak chytli velkou rybu...Ja soukromy reviry nemam zrovna v lasce. Chodi tam jen rybarsti smolari a podvodnici...
NTomson_ - Profil | Čt 24.11.2011 20:24:32
nanogr >> nezlob se, ale myslím si, že z tebe mluví závist. Já osobně jsem si letos nekoupil ani papíry - pouze jsem si zaplatil členství, ale koupil si roční povolenku na nejmenovaný soukromý revír. Vím, že si většina z vás myslí, že soukromák je rybí bordel, ale když tam jsem, tak mám velkou radost, když se mi povede i menší ulovek a mohu se s ním vyfotit a dodat, že byl chycen na Mušově :D, protože kdybych řekl že je ze soukromáku, tak mě zmasakrujete nadávkama, jaky jsem hovado. Radši si zachytám na soukromáku pořádný kapry, než sedět celej den na svazovce a čekat na tu vysněnou šedesátku...jelikož su z Brna tak musím dodat, že jsi zábavný Pepík
Narnošt - Profil | Čt 24.11.2011 18:26:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Ona tam drtivá většina z nás nepojede,ať chtějí nebo nechtějí.Bohužel.Já bych třeba jel,určitě by to byl zážitek.I příroda okolo vypadá nádherně,alespoň co člověk zahlédne.A že tam vyrostli velcí kapři?Tím lépe.Já myslím,že pokud by jsme odmysleli rybářský tlak,vzdálenost a finance,tak tam sedí valná většina z nás a sem na Mrk by neměl pomalu kdo co psát...
Nnanogr - Profil | Čt 24.11.2011 18:18:28
Lee-Haney >> pretože si z moravy tak niesi čech to chápem, a ten príbeh preto lebo podľa toho čo tu píšeš ty a tebe podobný je to to najľahšie na svete prísť na súkromák a chytiť, tak som ti naúísal len posledný zážitok zo súkromáku. A aby si ma pochopil v sezóne na súkromáky nechodím, to len keď sa už nedá v podstate chytať na zväzovej vode a je to max 3krát v roku. Pochopil ... ???
Nmetal - Profil | Čt 24.11.2011 18:06:23
J.Dufek >> Chlape já bych to hovado snad ani neuzvednul , tak tam radši taky nepojedu :-))))
NLee-Haney - Profil | Čt 24.11.2011 18:02:34
nanogr >>Já o voze a ty o koze.
Za prvé už ti odpověděl Meteor.Nazval jsi mě Pepíkem a toto označení se používá pro lidi co jsou z Prahy.Já jsem z Moravy.
Za druhé jsem tě nijak neurazil.Pouze jsem se pobavil na tvé přecitlivělé reakci.
Za třetí nikde nepíšu že je lehké chytnout velkou rybu.Píšu o tom že kapr prostě není inteligenčně tak chytrý jak ho někteří vidí.A upřimně mě už nějak moc neberou vody v zahraničí kde jediný cíl je vypěstovat nejtěžší prase a pak se tím chválit.Já jsem například rád že jsem vyrostl z toho že hlavní cíl je nějaké překonávání rekordů v rybařině.Tohle hnaní za něčím naprosto ničí to o co v rybařině jde především.
Tím nechci tvrdit že bych nechtěl chytat větší ryby,ale abych jel někam do zahraničí kvuli přerostlému praseti to opravdu ne.
V neposlední řadě mi nějak nedošlo co jsi mi chtěl říct příběhem jak jsi to všem natřel na nějakém carp paradice.K tomu ti gratuluju,ale nevím proč mi to píšeš?:)
NJ.Dufek - Profil | Čt 24.11.2011 17:58:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Nedá mi to abych taky nepřispěl. Viděl bych to asi takto. Nikomu neberu jeho touhy jezdit na takovéto revíry. Zachytá si nebo taky nezachytá a bude více či méně spokojen a tím by to mělo končit. Např. kdybych na Rainbow chytal já (jako že tam nikdy nepojedu) a ulovil takového kapra, tak samozřejmě budu mít z úlovku radost, ale tím to pro mě končí. Ve zprávách od vody bych napsal, že se mi podařil úlovek toho a toho kapra na této vodě, protože zde takový kapři plavou, ale rozhodně bych z takovéhoto úlovku nedělal mediální komedii. A kdybych tohoto kapra měl zařadit do žebříčku mnou ulovených velkých kaprů, tak by se rozhodně krčil za kterýmkoliv uloveným kaprem ze svazovky.
NHrdobec - Profil | Čt 24.11.2011 17:55:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Kok >> Naprosto souhlasim že největší umění na lovu velkejch ryb všeobecně,je trpělivost.Rybář muže mít času kolik chce a stejně pokud mu tato schází tak spláče většinou nad vejdělkem.
Nnanogr - Profil | Čt 24.11.2011 17:38:14
podľa toho čo tu píšu kok a meteor je jasné o čo im ide, a tý páni z anglicka majú v niečom pravdu, minimálne odchytajú z rok to čo možno niekto neodchytá za 5, čo meteore chitrák čo zas vymyslíš ... :)!!!
NPanto - Profil | Čt 24.11.2011 16:20:54
Radek Ráliš >> Radek Fox - 24.11.2011 15:13:35 >> na jednej strane píše pravdu, s tým sa s vami nebudem hádať, ale na strane druhej nech si nechá pre seba svoje svoje urážky a vulgárne výrazy, to sem nepatrí!!!
Nbart.bm - Profil | Čt 24.11.2011 15:36:39
jaj taka prča kvůli překrmené skalaře z akvárka :)))))))))
NRadek Fox - Profil | Čt 24.11.2011 15:13:35
Panto >> Hochu, to jsi dost ustřelil, protože Kok píše jen pravdu, kterou má ověřenou praxí !!! Však na to sám časem přijdeš, že to byla z Tvé strany veliká mýlka.
Nflekos - Profil | Čt 24.11.2011 14:43:06
Panto >> To , nazvat Koka namyslenym teoretikem, je totalni absoluttni vrchol drzosti. Absurdita blba.
NMirek.V. - Profil | Čt 24.11.2011 14:20:29
Poušťák >> To nevim ja do Modre Laguny nechodim ty nekuraku:-)))))))))
NPoušťák - Profil | Čt 24.11.2011 14:18:14
Mirek.V. >> a nebo také prdy..o)))
NMirek.V. - Profil | Čt 24.11.2011 14:16:47
Poušťák >> Ja bych rekl ze kapr se ridi pudy jako zenska 2x blbe pichnes a zacnou byt ostraziti:-))))
NPoušťák - Profil | Čt 24.11.2011 14:12:52
Panto >> nezlob se na mě,ale nemáš pravdu.Kok je rybář,kterých je hodně málo a má pravdu v tom,že už s těch kaprů dělaj někteří soudruzi z Anglie a bohužel i od nás vysoce inteligentního tvora,pomalu chytřejšího jak delfín.
NDida - Profil | Čt 24.11.2011 14:10:46
Panto - >> Dej mu kartu, červenou buzejjanti:-):-)
NDida - Profil | Čt 24.11.2011 14:03:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Je to krásná ryba, neváhal bych ani minutu kdybych měl možnost si tam zachytat, každej at si chytá kde je spokojenej, chlapi dyt je to jenom rybařina., někteří to už moc prožíváte:-).... Zdá se mi že někteří kapři mají vyšší inteligenci než samotní rybáři:-):-)))
NPanto - Profil | Čt 24.11.2011 12:43:00
Kok >> tak podľa mňa každý poriadny kaprár by sa tešiel takejto rybe (reč je o 35+) ako si nazval ,,posr.l by sa,,! Neviem prečo to niekto nemôže brať ako životný sen v rybačke?! To že si píšeš že teba by to nejak nerozhodilo svedčí o tom že si namyslený teoretik a bavi ťa tu kecať nezmysli...
P.S.: žltú kartu som ti dal kvôli tomu aby si sa ukludnil a nerobil z tejto diskusie bojové pole a neprovokoval iných... Snáď sa ti to podarí, keď nie tak tak sa ti to nazreje na červenú a bude kľud! ;)
NPoušťák - Profil | Čt 24.11.2011 12:11:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Ten kapr je taky chytřejší jak Serkózy..o))
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 24.11.2011 11:57:54
arnošt >> taková pakáž jako koule od Krásy a Nikla na Rajnbou nesmějí vkročit. Tam to je extraliga. Tam se nahází kilo bojlí za litra ale jedna kulička za litra. Kapr to pozná. Kapr je zlatokop. Kapr jde po prachách.
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 24.11.2011 11:56:34
Kok >> Pche. Nevíš nic. Kapry jsem lovil na bojlís v době, kdy ty jsi chytal násaďáci na bramboru. Nicméně jsem se přirozeně vyvinul a nyní již kapry nechytám
NKok - Profil | Čt 24.11.2011 10:13:14
heh, jinak netipo!!, kdyby ti kapr neublížil nebo nějaký kaprař a ty jsi jej bytostně nesnášel ( soudě dle reakcí na nás ) a kaprařil s náma a né proti nám, byl by z tebe nejspíš úspěšný honák za pupky, pač s tvým jednoduchým pohledem na věc ikdyž jsi nikdy kapra cíleně nelovil jsi blízko tomu gró kaprařiny:)))
NKok - Profil | Čt 24.11.2011 10:05:54
Netipa - poslední hrdina MRKu >> žel kapr není ani podezřívavej vůdči bojlí na které byl již několikrát uloven, ....za což hovoří můj test na jednom malém svazovém rainbow, kde se opakovaně loví stejné ryby na stejná bojlí, stejné návazce dokola, ....takových vod je v čr víc a všude se chová kapr stejně, jen někde ho je méně, někde více, ale kapr je kapr a tím zůstane
Nmeteor - Profil | Čt 24.11.2011 10:05:47
arnošt >> v tom případě můžeš použít retro"koule" od Karla Nikla na příští rok s názvem "Odkopaná brambora" anebo ještě účinnější "Nahnilá erteple". Následně můžeš použít obalovací těsto "Duch kolínka" anebo tajuplný dip "Žížala & perník" :-D
Jelikož je všechno od Karla, tak to není nic proti ničemu... muhehe.
PS: pokud bys byl dostatečně výřečný a Karel se v tobě shlédnul, pak se ti možná dostanou do rukou i supertajné koule "Odkopaný Karel", které si však K.N. chytře nechává pouze pro sebe :-)
Narnošt - Profil | Čt 24.11.2011 9:55:47
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Nebyla by to svatokrádež,chytat na Rainbow na kolínko nebo podobnou mrzkou návnadu?Já myslím,že na takovém oltáři kapřího božstva je každý před vstupem ke břehu prošacován a povoleny jsou jen koule od Lukáše Krásy,Karla Nikla a výš...Kdo by chtěl prznit vodu takového věhlasu kolínkem či rousnicí,je napomenut metrovou zahradní hadicí přes záda a vyobcován ze společnosti velkých kaprobijců jednou provždy.Alespoň tak jsem to zaslech...
Nrover - Profil | Čt 24.11.2011 9:51:40
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Brambora vydrží dýl, jak kolínko, ...a líp se s ní nahazuje :-)
Nnanogr - Profil | Čt 24.11.2011 9:47:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
meteor >> Ak ste čítali pozorne, písal som, že na súkromák chodím max 3krát v roku. Osobne si tiež vážim oveľa viac peknú rybu zo zväzovej vody ako zo súkromáku. A ako si to nazval honení ega, o tom to nieje, chytám tam vtedy, keď sa na zväzových vodách chytať nedá, to jest skoro z jari a neskoro na jeseň, začiatkom zimy. A s tou otázkou času, kedy vytiahneš trofejnú rybu je to trošku ošemetné pretože to kľudne môže byť rok, dva, tri, päť a to je podľa mňa dosť dlhá doba, teda za predpokladu že niesi úplné jelito a máš trošku šťastia...
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 24.11.2011 9:45:12
TOPR >> Na druhou stranu, kdo ví? Každej mu tam cpe bojlís nebo pelety, takže ke kolínku by nebyl vůbec podezřívavej.
NTOPR - Profil | Čt 24.11.2011 9:44:09
Netipa - poslední hrdina MRKu >> To že by se spletl na kolínko nebo chleba je možné ale není to štěstí ,je to haluz.
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 24.11.2011 9:25:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
TOPR >> Celá rybařina je o štěstí a může si tady vyřvávat kdo chce, co chce. Je to jenom o tom, jít tomu štěstí co nejvíc na proti. Kdokoliv, kdo do vody na háčku či pod ním hodí nástrahu, má šanci ulovit cokoliv. V rybařině neexistuje "nikdy nechytne". I ten bájnej vyžranej kapr-cukrovkář z Rainbow by se jednou spletl na kolínko nebo na kus chleba.
Nmeteor - Profil | Čt 24.11.2011 9:24:19
nanogr >> Morava je sice v Česku (hrozný to výraz), ale Čechy to nejsou :-)
"Lee Haney" má pravdu... také se kloním k posuzování ryby dle místa ulovení. A honění ega na soukromáku je taky trapárna... mnohem cennější pro mě je si tu svoji "trofejní" rybu najít (a vůbec jakoukoli rybu, kterou chci ulovit). Pokud jedu na vodu, kde prokazatelně velké ryby jsou (a nemusí to být nutně jenom soukromák), pak je pouze otázkou času, kdy vytáhnu tu trofejní... za předpokladu, že nejsem úplné jelito a mám trošku štěstí :-)
NTOPR - Profil | Čt 24.11.2011 9:20:53
Kok >> co bych řešil,tak jak píšeš.Pokud ta ryba tam je a rybář něco málo zná,tak je to jen otázka času kdy visněný kapr padne.Čas je to štěstí který je tam potřeba nejvíc.
Ale potom jsou zde ještě pořád jalovci kteří tu rybu nechytí nikdy.A tokové také znám.
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 24.11.2011 9:06:53
Kok >> V sedm ještě spím, to by muselo bejt fakt hodně vyhecovaný, abych si kvůli tomu přivstal. A podpásovky já dávám. Nic jinýho neumím.
NKok - Profil | Čt 24.11.2011 9:04:08
TOPR >> a že nepodpoříš míro:)
NKok - Profil | Čt 24.11.2011 9:01:30
Netipa - poslední hrdina MRKu >> hele nechme to na zítřek, dneska nejsem v dobré kondici, zítra se tu sejděme v sedum, to tu moc lidí ještě nebude a můžeme dát betl, ale žádný podpásovky a kousání, prej seš zákeřnej
NTOPR - Profil | Čt 24.11.2011 8:49:40
Kok >> Koukám že tady dostáváš pěkně na prdel,nedej se.
NIvo - Profil | Čt 24.11.2011 8:43:05
Radek Ráliš >> Radek Fox - 24.11.2011 1:06:50 >> jasný. Já nenaříkám:-) Naopak - jsem osudu vděčný .
Osobně si myslím, že rybář svým konáním, uvažováním, přípravou atd .se snaží přiblížit k pravděpodobnosti záběru. Ostatní je už jen a jen štěstí.
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 24.11.2011 8:41:51
Kok >> normálně já bych se takhle po ránu docela i s chutí pohádal. Přece jenom ty sváry, to je moje jediná radost.
NKok - Profil | Čt 24.11.2011 8:38:56
Netipa - poslední hrdina MRKu >> přijímám, ale ty jsi větší, bereš tento fakt a nebo se chceš hádat?
NPoušťák - Profil | Čt 24.11.2011 8:36:56
Kok >> Ámen a naprostej souhlas.
Nmalamut - Profil | Čt 24.11.2011 8:33:05
Ivo >> tak ten by přežil i mě, i já mám svý limity, i když se to nezdá :-))))))))))))
NIvo - Profil | Čt 24.11.2011 8:32:08
malamut >> nebyla Pavle :-) poslední živý údaj - 104 cm /24 kg.
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 24.11.2011 8:28:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Ulovit kapra není žádná prdel, jelikož jeho intelekt stoupá s váhou. Čím vyžranější a sádelnatější kapr-cukrovkář, tím chytřejší a hůř chytatelnější. Kapr nad 50kg už je navíc tak inteligentní, že se nedá chytit vůbec a naopak je to on, kdo loví. Lovi tu největší škodnou. Loví kapraře.
NKok - Profil | Čt 24.11.2011 8:00:22
Radek Ráliš >> Radek Fox - 23.11.2011 18:48:33 >> ještě reakce na toho rybáře Biagini, ....viděl jsem už dřív pár fotek a má gigantické úlovky, smekám klobouk, ale zase to není o umu, ....jen tipuju že tento bezesporu šikovný rybář má prošláplé okolí, možná i evropu a zaměřuje se poze na ryby 20+, možná 30+, to nevím, ale každopádně jezdí jen na vybrané vody kde taková ryba prokazatelně plave a tam věnuje svůj čas, jinde by třeba nachytal více, ale je honákem po giga kapru a nejde mu o kvantitu .....vem si, kdybys kaprařinu ty sám zahnal do extrému, měl čas a navštěvoval několik vybraných jezer po evropě kde ryba 30+ plave ve větší míře než jinde kde je třeba na jezeru jen jeden takový kus, ...bude tě to stát hodně času, možná i nezdaru, ale z dlouhodobého hlediska se nemůžeš stát neúspěšný, leč většina lidí by neměla trpělivost, možná bych označil že mít trpělivost jezdit na takové vody je umění kde může být člověk několik dní i týdnů bez záběru, .....jinak je to hloupé že o tom tady tak píšeme a teoretizujeme, beztak mně někdo za chvíli napadne že jsem jen chytrák a pisálek:), ale myslím si že nejsem daleko od pravdy
NKok - Profil | Čt 24.11.2011 7:27:35
PS: dej do prázdné vody deset kaprů 30+ a deset pětikilových, nahoď a uvidíš že ty velké budeš lovit stejně jako ty malé
NKok - Profil | Čt 24.11.2011 7:20:10
Panto >> na rainbow nepojedu, je tototiž daleko a povolenka drahá a z kapra bych neměl to správné uspokojení, ....na druhou stranu se tam dostat, věřím že pokud člověk není trotl a má za sebou několik prutohodin u vody a né v knížkách a korda videu nachytá, o tom s tebou nebudu diskutovat, .....a když se poštěstí a jednou takovou rybu někde v zahraničí chytnu ( třeba taky nechytnu ), neposeru se z ní jako ty, ale řádně nafotím a dám na naše stránky, pač je to dobrá reklama pro firmu a dobré lákadlo pro lidi jako jsi ty:))
NKok - Profil | Čt 24.11.2011 7:12:09
Radek Ráliš >> Radek Fox - 23.11.2011 18:12:57 >> přesně jak říkáš, kapr není delfín, ani nadzvíře, ....docela hloupý tvor včetně těch trofejních kterým se přisuzuje magická až nadlidská inteligence:)
Narnošt - Profil | Čt 24.11.2011 1:10:46
Radek Ráliš >> Radek Fox - 24.11.2011 1:06:50 >> Tak to je veliká pravda,teda to s těma děvkama... :-D Před smrtí a před rybama jsme si všichni rovni. :-)
NRadek Fox - Profil | Čt 24.11.2011 1:06:50
Ivo >> Ivo, člověk přeci nemůže mít všechno :-) I tak jsi prožil na Labi nezapomenutelné a nádherné chvíle, které ulovení legendy jako je Douglas v pohodě předčí a věřím, že by jsi je ani v žádném případě za jeho ulovení nevyměnil !!! Vím, chybí Ti jako ta pověstná třešnička na dortu :-) Můj parťák říká: "Ryby nejsou děvky a nedají se koupit" :-)
Nmalamut - Profil | St 23.11.2011 21:59:41
Ivo >> ani já bych Douglase nesežral, teda jestli to nebyla nějaká pětasedmdesátka, ale to asi nebyla :-))) Hoj, Ivoši :-))
Narnošt - Profil | St 23.11.2011 21:57:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
nanogr >> Tak,tak.Rybařina je jako hrát poker.Můžeš umět co chceš,ale pokud nemáš v danou chvíli štěstí,je ti to tak trošku k ničemu. A pokud máš štěstí nehorázný,pak ti stačí sotva znát pravidla.