Lukáš Krása - zimní rybolov

Diskuse k rybářskému videu Lukáš Krása - zimní rybolov

Autor diskuse: LukasHejc - Profil , 16.10.2011
80 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NTavris29 - Profil | Ne 30.12.2012 19:31:02

čeman 29 >> :o) když myslíš

    Nčeman 29 - Profil | Ne 30.12.2012 19:30:03

    Tavris29 >> Az snim budu tak se ho zeptam radeji osobne ,nuz dost bylo nesmyslu

      NTavris29 - Profil | Ne 30.12.2012 19:28:07

      čeman 29 >> Je mi jedno co píše pán,který zavěšuje okouny na klacek,viz jeho foto. Jinak,zeptej se Karla,jakou esenci dává do 3XL. Sem zvědavej,co Ti napíše.o)

        Nčeman 29 - Profil | Ne 30.12.2012 19:23:26

        Tavris29 >> No to je opravdu zbytecne komentovat ,pak se pritahujou legendarni muskari a delaj si znas srandu .... :)))

          NMates PB - Profil | Ne 30.12.2012 19:15:48

          Ty vole, to je prostě..............no prostě parádní. Dvě ikony se sešly aby se s náma podělili o své znalosti. Za mě palec nahoru.

            NTavris29 - Profil | Ne 30.12.2012 19:12:24

            čeman 29 >> Taky to nehrotím. Jen souhlasím s názorem LukasHejce,že je Noční šňůra propadák. Urážet a říkat pravdu,to jsou 2 různé věci.

              Nčeman 29 - Profil | Ne 30.12.2012 19:10:25

              Tavris29 >> No kdyz je jakakoli diskuze a je tam cokoli o NIKLOVI tak ho okamzite urazis a obvinujes pomaly z podvodu ,chapu ze je to asik tva neoblibena znacka ale tak to ji v kazde dizkuzi hanit ? Me se take nelibi nekteri vyrobci ,ale nejak to nehrotim :)

                NTavris29 - Profil | Ne 30.12.2012 19:06:16

                čeman 29 >> Nic mi neudělal

                  Nčeman 29 - Profil | Ne 30.12.2012 19:05:18

                  Tavris29 >> Me by vazne zajimalo co ti ten Karel tak strasneho udelal ?

                    NTavris29 - Profil | Ne 30.12.2012 19:01:15

                    Lukynn >> LukasHejc - 23.10.2011 21:04:06 >> Souhlas. Horší gulu jsem pod hákem asi neměl.

                      NTTony - Profil | Ne 30.12.2012 18:57:08

                      Lukáši Respekt, ale na tvoje taktiky bych chtěl mít taky čas...:-)

                        Npytlasek79 - Profil | Ne 30.10.2011 23:03:58

                        čus video pěkné nato že jsem feedrař tak myslím že koule jsou selektivní nástraha a člověk bud chytne nebo ne kdežto na feedr se dá použít ledasco a člověk se takovou rybařinou baví ale chlapci se na videu činili doufám že jakub udělal dobrou reklamu dalšímu rybáři co rybařinu bere jako obchod a ne jako koníček mějte se

                          NTommy23 - Profil | Pá 28.10.2011 18:53:11

                          Lukynn >> LukasHejc - 28.10.2011 18:10:09 >> Jasně, každej chytá na něco jinýho :)

                            NLukasHejc - Profil | Pá 28.10.2011 18:10:09

                            Tommy23 >>
                            Tak přeju mnoho dalších úspěchů na NM :-) Já už si jí nekoupím ani za polovinu ceny ;)

                              NTommy23 - Profil | Ne 23.10.2011 21:17:24

                              Lukynn >> LukasHejc - 23.10.2011 21:04:06 >> Začátkem roku mi to taky na něj moc nešlo, ale teď si ho nemůžu vynachválit, příští rok půjdu do něj zas. Jak psal "arnošt", záleží na tom, kdy ho použiješ... mně hlavně zabodovalo společně s Mojitem v horkých dnech...

                                Narnošt - Profil | Ne 23.10.2011 21:09:58

                                nitrix >> Ono hlavně asi záleží kde se to použije a hlavně KDY... :-)

                                  Nnitrix - Profil | Ne 23.10.2011 21:09:53

                                  Lukynn >> LukasHejc - 23.10.2011 21:04:06 >> tak tvuj nazor...nekdo na nej nachyta nekdo ne

                                    NLukasHejc - Profil | Ne 23.10.2011 21:04:06

                                    nitrix >>
                                    noční můra je propadák !

                                      Nnitrix - Profil | Ne 23.10.2011 21:00:03

                                      arnošt >> od nikla mam ,C4, 3xl,noční muru i kill krila a vše mi jezdí....palec nahoru

                                        Narnošt - Profil | Ne 23.10.2011 20:56:59

                                        nitrix >> Já si zase ze začátku hodně sliboval od 3XL,ale záběrů bylo poskrovnu,to samé s Noční můrou a Mojitem.C4 jsem ještě nikde nezkoušel,snad příští rok.Nejhorší je,když ty potvory nejezděj vůbec na nic. :-( Ale od Imperialu jsem si snad nejvíc oblíbil Half´n Half,to neutrálně vyvážené boilí,fakt mě to fungovalo.

                                          Nnitrix - Profil | Ne 23.10.2011 20:45:53

                                          arnošt >> mě se imperiály moc neosvědčili....hodně mi chytá karel...C4 je boilie, který mi na rybách nikdy nechybí

                                            Narnošt - Profil | Ne 23.10.2011 20:42:58

                                            nitrix >> Taky se musím přiznat,že na koule od něj nechytám,respektive jsem je ještě nezkoušel.Poslední měsíce mě zaujal a přesvědčil Imperial baits.U L.K. mě ale nadchly jeho znalosti nejenom o rybách,ale i z chemie a o výživě.

                                              NTommy23 - Profil | Ne 23.10.2011 20:30:23

                                              milin >> To si taky myslim, když je to totálně "mrtvý", tak Mojito udělá mnohem víc záběrů než 3XL. A navíc bych řekl, že mám na Mojito větší váhový průměr.

                                                Nnitrix - Profil | Ne 23.10.2011 20:29:16

                                                podle myho mužeme byt radi za každy produkt jakykoliv značky...malo kdo znas by přišel na recept 3xl nebo čehokoliv jinyho...a řekl bych že karel není blbej a moc dobře věděl proč tam toho krila přidá nebo ne!

                                                  Nmilin - Profil | Ne 23.10.2011 20:16:58

                                                  Tommy23 >> Aha. Já jsem zkoušel oboje na 3 denní výpravě na jeden prut Mojito a na druhý 3xl. Jezdilo mi to dvojnásobně víc na Mojito. Možná to bylo ročním obdobím, bylo to v létě v pařácích. Z toho usuzuji, že Mojito je good do teplé vody.

                                                    Nnitrix - Profil | Ne 23.10.2011 20:15:43

                                                    arnošt >> tak v první řadě má rybářskou školu...takže by bylo docela blbý, kdyby nevědel...ale koule bych si od něj asi nekoupil...všechno mi od něj připadá jak navoněný těsto ze strouhanky

                                                      NDalas - Profil | Ne 23.10.2011 20:14:30

                                                      Lukynn >> LukasHejc - 23.10.2011 19:48:31 >> mluvím o olovu, v klipu mluví taky o olovu. Když jsem viděl kýbl naodlévaných 200g olov, který mínili kamoši kapraři zanechat ve vodě v místě kde mám ošahaný každý šutr a kořínek za týdenní výpravu, braly mě mory.. snad si dali říct, a používají už šutry, nevím.., prostě mi to přijde sprostý.. hlavně aby kapřík neměl bobinko, teda hlavně aby nebylo vidět na fotce..

                                                        NTommy23 - Profil | Ne 23.10.2011 20:03:27

                                                        milin >> Ahoj, myslel jsem to tak, že oba druhy se zásadně liší v jejich funkčnosti (nemyslim to tak, že jedno je a druhý neni dobrý, ale že Mojito používám na delší výpravy a třeba druhej, třetí den to jezdí parádně, když na 3XL to začíná být slabší a 3XL je výborný na kratší vycházky). Chtěl jsem poukázat na to, že i když oba druhy jsou postavenou na stejném základu, tak jsou úplně jiné.

                                                          NLukasHejc - Profil | Ne 23.10.2011 19:52:51

                                                          alda2211 >>
                                                          Tohle už je lepší :) No, já jako nejsem žádnej extra velkej výrobce boiliesů, takže se nehodlám nějaký takový stroj kupovat :) Jen mě to ve videu zaujalo :) A tobě díky za zajímavé info :)

                                                            NHermis_s - Profil | Ne 23.10.2011 19:51:55

                                                            Dalas >> Naprosto souhlasim.

                                                              Nmilin - Profil | Ne 23.10.2011 19:49:47

                                                              Tommy23 >> Ahoj. Mohl bys mě vysvětlit pojem " funguje úplně odlišně " ?
                                                              Oboje jsem letos používal a tak mě zajímá jak jsi to myslel. Dík.

                                                                NLukasHejc - Profil | Ne 23.10.2011 19:48:31

                                                                Dalas >>
                                                                Ahoj, jako odpadávající se olova se většinou používá obyčejný kámen. Aspoň teda já a blízké okolí :D

                                                                  NDalas - Profil | Ne 23.10.2011 19:43:36

                                                                  čus kapraři- řešíte miligramy esencí ve svých koulích, ale nikoho z vás nesere odpadávací olovo při každý rybě.. ?? když takto budou chytat všichni, když budu delší čas chytat na jednom místě-budeme mít olověný dna. ?? Za kapraře specialistu se nepovažuju, ale už jsem pár kaprů chytl, když už utrhnu, olovo tam zůstane, nedá se svítit, ale mě tento konkrétní způsob lovu přijde jako prasečina ..liskal bych)

                                                                    Nalda2211 - Profil | Ne 23.10.2011 19:16:20

                                                                    Lukynn >> LukasHejc - 23.10.2011 19:08:54 >> nevim jak to funguje uvnitr stroje ale proste nepadaj jen kulicky ale i zbytky testa z kraje testa mluvil jsem o tom s klukem co vari pro jednu ceskou bait firmu

                                                                      NLukasHejc - Profil | Ne 23.10.2011 19:08:54

                                                                      alda2211 >>
                                                                      promin, ale tvou reakci jsem četl 4x po sobě, ale pořád nemůžu pochopit co jsi chtěl napsat ;):)

                                                                        Nalda2211 - Profil | Ne 23.10.2011 14:40:13

                                                                        Lukynn >> LukasHejc - 19.10.2011 21:48:04 >> asi ne co jsem slysel tak kraje dela odpadky ne kulicky co se musi vybirat a nebo to tam nechat a balit,tak to moc lidi nechce byl to jen hit na zacatku kdyz to vyrobili

                                                                          NHermis_s - Profil | Ne 23.10.2011 14:28:18

                                                                          čeman 29 >> A jaky je tedy rozdil v KK a 3xl kem?

                                                                            Nčeman 29 - Profil | Ne 23.10.2011 14:14:35

                                                                            Tavris29 >> Vyvracet ti to nebudu ,al jsi uplne mimo misu

                                                                              NTommy23 - Profil | So 22.10.2011 23:14:24

                                                                              Tavris29 >> A neni to úplně jedno, jestli je to postavený na základu 3XL? Vem si takový Mojito, je to vlastně taky 3XL, ale doplněné o mátu a nějaký esence a funguje úplně odlišně než samotné 3XL, na oba druhy nedám dopustit. A kdyby Krill byl třetí do party a fungoval jako předešlý dva, tak je to paráda.

                                                                                NLukasHejc - Profil | So 22.10.2011 22:58:59

                                                                                Tavris29 >>
                                                                                A to jsi slyšel kde ? :)

                                                                                  NTavris29 - Profil | So 22.10.2011 22:30:37

                                                                                  čeman 29 >> Zaprvé,píše se ZKOUŠEL a zadruhé,Nikl se netají s tím,že je to 3XL+ mini podíl kril moučky.Čao:o)

                                                                                    Nčeman 29 - Profil | Pá 21.10.2011 9:16:32

                                                                                    Tavris29 >> Musim ti to trosku vyvratit,kill kril je uplne neco jineho ,mel jsem moznost tyto koule skouset,a chytaj dobre,srovnani killa krila a 3 xl je srovnavani psa s kockou :)

                                                                                      Nmeteor - Profil | Pá 21.10.2011 8:58:48

                                                                                      Tavris29 >> to je úvaha jak noha :-)

                                                                                      KAŽDÝ výrobce koulí (a vlastně čehokoli) je primárně podnikatel, a jak víme - základním cílem podnikání je zisk. Takže všechny výrobce koulí zajímají peníze :-) v tom je K.N. stejný jako ostatní... a ceny koulís se odvíjí podle toho, kolik je za ně zákazník ochoten dát. Na druhou stranu, na videích s K.N. jde vidět, že ho ta rybařina opravdu baví...

                                                                                      PS: ad. "ovce to koupí" >= lidi koupí kdejakou volovinu, jen je třeba ji správně prodat... a v tomto jsou IMHO všichni výrobci koulís za jedno, neb zdůrazňují / vyzdvihují důležitost nástrahy coby primárního elementu při lovu megakaprů, což samozřejmě není pravda. A fotky prasečkynů tomu jenom dodávají tu správnou patinu :-) Takže mě napadá otázka, jestli ovcemi tedy nejsou všichni koulaři... (nejsou)

                                                                                        NMára85 - Profil | Pá 21.10.2011 8:46:32

                                                                                        hnilda >> Nevím jestli od červeného kříže. Ale já dělám v chemické laboratoři a bez pláště bych tam nešel, ne že bych se bál toho že se ušpiním, sppíš ten "smrad", který ti načichne do hadrů. Sranda pak je, že ty už to necítíš, ale pak když jedu v mhdéčku tak mám mrtě volnýho prostoru kolem sebe :-). A při výrobě koulí to taky nijak extra nevoní.... :-)

                                                                                          Nhnilda - Profil | Čt 20.10.2011 19:44:27

                                                                                          Ten plášt nemá chybu "Předsedo sme v tom jak vod červenýho kříže,kde jste to vzali v tom by se ztratila i moje máma:-) Jinak LK béčka dobrý... až na tu mušli ta mě teda nejezdila vůbec...

                                                                                            NStewik - Profil | St 19.10.2011 21:53:05

                                                                                            Lukynn >> LukasHejc - 19.10.2011 21:48:04 >> Tak minimálne už dva a to u neho ako spomínal :D

                                                                                              Nvelbyk - Profil | St 19.10.2011 21:50:25

                                                                                              je krásné snít ;-)

                                                                                                NLukasHejc - Profil | St 19.10.2011 21:48:04

                                                                                                Stewik >>
                                                                                                Jediný v český republice :-D (2008) ... by mě zajímalo, zda těch strojů už je víc :)

                                                                                                  NStewik - Profil | Út 18.10.2011 18:59:03

                                                                                                  Ten stroj na výrobu boilies nemá chybu :)

                                                                                                    NTavris29 - Profil | Po 17.10.2011 21:04:55

                                                                                                    arnošt >> O level?:o) O je úplně někde jinde,svým způsobem je blázen. Vyloženě tím žije. ale jak říkáš,klobouk dolu.

                                                                                                      Narnošt - Profil | Po 17.10.2011 21:03:13

                                                                                                      Teda,musím uznat,když se na to člověk podívá,že ten Lukáš Krása o tom něco sakra ví a je vidět,že neplácá jen tak do větru.Klobouk dolů před jeho znalostma.Jeden si myslí,že se o kaprech už něco dozvěděl,ale u něj je vidět,že je o level někde jinde...

                                                                                                        NTavris29 - Profil | Po 17.10.2011 19:53:44

                                                                                                        Lukynn >> LukasHejc - 17.10.2011 19:44:37 >> Jak říkám,kdo chce,koupí si to:o) Kill Krill je 3xl,jen je tam přidáno nepatrné množství moučky z krilu. Prostě nebyl nápad,tak vzniklo něco,co už dávno prodává(vpodstatě totožný výrobek),ale má jiný název a vyšší cenu:o)))

                                                                                                          NTavris29 - Profil | Po 17.10.2011 19:51:58

                                                                                                          chesper >> Jj,něco od Mika ještě prubnu. ale základ je pro mě LK,tam je to jasný:o) Každopádně díky za radu

                                                                                                            Nchesper - Profil | Po 17.10.2011 19:49:23

                                                                                                            Tavris29 >> vyzkoušej patentku nebo játra ty jdou docela slušně

                                                                                                              NLukasHejc - Profil | Po 17.10.2011 19:44:37

                                                                                                              Tavris29 >>
                                                                                                              Lehce s tebou musím souhlasit, ale když 3xl jde, tak proč tam budu zbytečně máčet nějaké jiné koule. Je pravda, že je z té vyšší cenové kategorie, ale i tak si ho znovu a rád koupím.:)
                                                                                                              S carp-b a LK baits mám zkušenosti také. Jsou to oba velice kvalitní výrobci, ale jejich boilies nefunguje na takovém množství vod jako zmiňované 3xl.
                                                                                                              Co se týká Kill Krillu, tak jsem někde slyšel, že má právě úplně jiné složení než 3xl. Osobně ho vyzkouším ;)
                                                                                                              Holt, každý na to má svůj názor a každý si může chytat na co bude chtít ;)

                                                                                                                NUnca - Profil | Po 17.10.2011 19:39:38

                                                                                                                Portos >> No jo, ale co chceš taky pořád vymejšlet, že?

                                                                                                                  NUnca - Profil | Po 17.10.2011 19:37:56

                                                                                                                  Tavris29 >> Asi tak. Nevím kdo je a kdo není pouze obchodník, a co je a co není novinka u Nikla, ale 3XL je podle mě jedno z nejlepších boilí.

                                                                                                                    NPortos - Profil | Po 17.10.2011 19:35:23

                                                                                                                    Tavris29 >> mě se ta "vůně" zdála jakási povědomá... :-D

                                                                                                                      Nmaskacovy-lovec - Profil | Po 17.10.2011 19:33:48

                                                                                                                      Tavris29 >> přesně si to trefil...

                                                                                                                        NTavris29 - Profil | Po 17.10.2011 19:32:25

                                                                                                                        Lukynn >> LukasHejc - 17.10.2011 19:12:45 >> Je to jen a pouze obchodník. Jediné co ho zajmá jsou prachy. Zlatej Carp-B,Vasr,ale i LK. Navíc vydává za novinku Kill Krill,což je vlastně 3Xl. Ale ovce to koupí,protože Karlos jim předloží,jak to samo chytá:o) Nikomu to neberu,at si každý kupuje co chce,ale Nikla si nikdy nekoupím