Rozřezal kapra motorovou pilou
Diskuse k bleskovce Rozřezal kapra motorovou pilou
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
2x v oblíbených a 11x v ignorovaných.
Pedro1 - Profil | Čt 6.10.2011 15:32:07
Ještě lepší by byla parma tak 80 cm-pustit jí,ale napsat že na kmíně byla výborná.Tu ale bude větší problém dostat.:-)
Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 6.10.2011 15:24:59
No já bych toho kapra i chytil, ale nebaví mě to a navíc, co bych s ním dělal.
Ta fotka by se musela navíc hodně povíst, jelikož tato fotka sem umístěná v minulosti překvapivě vzbudila pouze řídké sváry
Butchi - Profil | Čt 6.10.2011 15:13:24
Nějak tak. Nejlépe s komentářem *jméno* byl prohnán udírnou a v současné době je na cestě do čističky ve zfekalizované podobě.
Má to jeden háček.
Musel bych na ty kapry jít. A to se mně moc nechce.
Každopádně v tom vidím budoucnost "trollování".
Použijem booster na naše argumenty.
Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 6.10.2011 15:06:42
Butchi - Profil | Čt 6.10.2011 15:03:08
Můžem někoho překecat a složit se mu na právníka.
Podle mě by stačil mrtvej kapr přes 70 čísel v ML.
Zákaz zavážení, bivakování a lovu 24h denně už nejsou tak zábavná témata, jako dřív. Začali to brát moc sportovně.
Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 6.10.2011 14:59:57
Butchi - Profil | Čt 6.10.2011 14:56:38
Zkoušel jsem, ale jdu na to moc zhurta a oni pak většinou už nic nenapíšou.. Neumím udržet takový ten pocit, že můžu být přechytračen. Nebo je vysírám moc málo.
Navíc už se nic takového dlouho nesemlelo.
Potřeboval bych RCA neúspěchu.
Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 6.10.2011 14:54:07
Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 6.10.2011 14:51:33
Butchi - Profil | Čt 6.10.2011 13:44:56
Ty ono je to náhodou docela vtipné.
Hádání se s bezlankovými blby už je celkem stereotyp :-)))
rover - Profil | Čt 6.10.2011 13:36:00
Jestli čtu dobře, tak máš pocit ( jako já ), že by tuto diskusi měl tomfisherman definitivně utnout, ...už je to tu o ničem :-)
Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 6.10.2011 13:28:09
parmovec - Profil | Čt 6.10.2011 13:19:02
Kdyby někdo z exhibicionismu rozřezal veřejně motorovkou činčilu (které ty chováš) – taky bys souhlasně kýval a tento čin obhajoval ? Zatím se tak nestalo. I když jsem ti několikrát opakoval, že v tomto případě nejde o onu oběť,ale o formu a důvod usmrcení – nějak to nechceš pochopit a pořád se motáš kolem kapra.
Znovu ti opakuji ,že z hlediska samotného usmrcení je podstatné PROČ usmrtit a JAK usmrtit.
Souhlasím s tebou, že praštit uloveného kapra po hlavě a následně položit na pekáč nepovažuji za nic nenormálního. Důvodem je potrava, styl je rychlý a humánní. V tomhle ohledu žádný problém. Takhle to – alespoň doufám – dělá drtivá většina rybářů, chovatelů králíků atd.
Zmiňuješ zabití jedovatého hada, hejna vos atd. Člověk uplatňuje vůči zvířatům nepsané právo silnějšího a krom usmrcení pro potravu sáhne občas k usmrcení tvora, který ho bezprostředně ohrožuje. Nebo ohrožuje jeho majetek . V pořádku.
Souhlasím i s tím, že smrt nebolí, bolí umírání.
A tvoje otázka zněla : které živočichy můžeš normálně ubít a které ne ????
Znova opakuji – nejde o konkretizaci ubitímožného tvora, ale především o tom proč zabít a jak zabít. A na takové otázky si musí každý sám v sobě najít obhajitelnou odpověď.
A jestli si myslíš, že použitím vulgarismů přidáš svým argumentům na váze, tak se mýlíš.
Rams - Profil | Čt 6.10.2011 12:52:39
Butchi - Profil | Čt 6.10.2011 12:42:02
Teď tě možná trochu překvapím.
Rozdílný názor neznamená, že někdo nepřemýšlí. Kdyby tomu tak nebylo, pravděpodobně bych se zmohl pouze na krátký, stylisticky otřesný a pravopisných chyb plný slovní ejakulát, který by pozbýval jakéhokoliv smyslu, případně bych všechny svoje oponenty rovnou poslal do prdele a fertig.
Já totiž přemýšlím natolik, že k uvědomění si konzumní degenerace a dalších nešvarů moderní společnosti žádné poukazování nepotřebuju. Pro mě má opravdové umění diametrálně odlišný účel.
Rozhodně odmítám, že bych byl frustrován. To, co se stalo, není konec světa. Pokud narážíš na frustraci z něčeho jiného, pouze vaříš z vody :-)
XAXAP - Profil | Čt 6.10.2011 12:27:52
Krom toho třetí a čtvrtý odstavec je zbytečně prošpikován produkty frustrace.
a na Pájku prď, má potřebu si furt něco, co si o mě myslí, dokazovat a nepostřehl, že si z něj už tři roky dělám prdel :-)
Butchi - Profil | Čt 6.10.2011 12:26:25
Já zase respektuju tvůj názor, že by se ti to líbilo atd. O tom není třeba dále polemizovat.
Prostě to tak je.
Uznávám umění šokovat slovem.
Butchi - Profil | Čt 6.10.2011 12:18:08
Pike ti utekl na procházku, takže jsi se začal nudit?
Každopádně, svůj názor jsem prezentoval veřejně a s jeho rozebíráním nemám žádný problém.
Možná jsem mohl napsat neovládnutí pudů rozumem. Což se dá akceptovat jako připomínka, nikoliv však jako pádný argument.
Můžeš to klidně považovat za pokrytecké, pro mě je to osobní etické měřítko. V prvé řadě se nejedná o místo, čas a způsob, nýbrž PROČ. Já zabíjím rybu proto, že ji chci sníst, ne proto, abych na něco poukazoval. Pokud má někdo spasitelský komplex jakož i nutkavou potřebu toto ostatním sdělovat, je to problém jeho osobního egocentrismu a exhibicionismu. Nevidím jediný důvod, proč by k řešení vlastního problému měl zneužívat živého tvora.
Svůj názor v tomto ohledu vyjadřuju krátce a razantně, bez zbytečné omáčky okolo. Tento byl pochopitelně profilován delší dobu, než je přečtení článku o nějakém mně dosud neznámém pánovi z Maďarska. Jeho prezentace může být rovněž považována za šokantní, vzhledem k brutální upřímnosti. Zajímavé je, že jsem k tomu nepotřeboval nic zabít ani rozřezat.
Statisticky je rovněž dokázáno, že umělci mají vyšší sklony k sebevraždám a nepromyšlenému až zkratkovitému jednání, z čehož plyne zvýšená možnost setkání s odborníkem v daném oboru.
Nemyslím si, že by si rybáři zasloužili svěrací kazajku. Neboť lov jako takový vychází z historického kontextu, jeho provozování je tedy pro člověka přirozené.
Moderní umění není jediné, které bojuje proti tebou uvedeným negativním jevům, proto není třeba jeho důležitost přehánět až takovým okázalým způsobem.
S poslední větou se dá souhlasit.
Kde to žije - všechna témata
23:36Mladý rybář boří sociální sítě svými videi. Děti odhazují mobily a jdou do přírody (Bleskovka) 60
22:45Kolik tekutin s sebou na výpravy? 13
22:34Podběrák na plavanou 53
22:31Co Labe 8 441024? 1
22:25Boilies výbava správného kapraře 26
22:22Čistota vody na Jižní Moravě 37
22:22Rybářská videa: Jarní kaprařina - Jak na kapry v první části roku? 1
22:20Rybářská videa: Proč jsou rybářské závody IBCC kruté a poněkud nespravedlivé? 1
20:19Chlumečtí rybáři získali poprvé povolení k odstřelu chráněného bobra, ulovit se ho ale zatím nepovedlo (Bleskovka) 9
20:16Shimano Aero X1 match float, 20 g 7
17:57Lov kaprů a amurů z hladiny. Lov ryb na mlaskačku (Video) 10
13:59Začínáme s trout area přívlačí - 4.díl - vlasce, šňůry, fluorocarbony a estery (Video) 1
7:51Poradna: Sumcařina 2502
7:38Nabíjení notebooku u vody 89
StKorda Developments a vše co k této značce patří 867
Co je nového - všeobecné
PoBleskovka: Mladý rybář boří sociální sítě svými videi. Děti odhazují mobily a jdou do přírody
SoBleskovka: Chlumečtí rybáři získali poprvé povolení k odstřelu chráněného bobra, ulovit se ho ale zatím nepovedlo
PáBleskovka: Světové šampionáty v muškaření na jihočeských vodách - hájení revírů a pozvánka
. . . Video: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . Článek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . Článek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . Miničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . Recenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . Miničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.