NHalen - Profil | Pá 29.4.2011 18:27:27
Líbilo se mi video, líbil se mi i krátký záběr na zadeček. Jen tak dál.
Ndear33 - Profil | So 19.3.2011 14:16:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Tak tohle je opravdu nádherný video dlouho jsem neviděl něco tak úžasnýho LK je podle mě jedna z největších osobností český kaprařiny a za toto video ma ode mě 1+ opravdu hodně povedený a za ty co ho krytizuji podle mě mluví obrovská závist a to že nikdy v životě něco takovýho nedokážou....nádhera Lukáši
Nmalej Tonci - Profil | Pá 18.3.2011 21:25:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Jen mě mrzí, že je to bez komentáře. Lukáš Krása je jedním z těch, které bych si rád poslechnul. Líbí se mi jeho práce. Hlavně to, že dělá věci jinak, což je patrné i v tomhle videu, protože kdo pojede na kapry do Rakouska? Všichni píšou o Ebru, Cassienu atd., ale LK se proste jen tak vypraví do Rakouska prostě nářez :D
NEvn - Profil | Po 14.3.2011 11:10:28
Lee-Haney >> jaždý má na výběr:) kopra neřeš,mě příjde,že si potřebuje prostě pokecat,jelikož se asi nudí:)
NLee-Haney - Profil | So 12.3.2011 11:45:05
kopr69 >> Ale já přece nepíšu že chodím na ryby jen odpočívat,taktéž dělám vše proto,abych něco ulovil,ale pokud někomu chybí plné vody trofejních ryb tak má možnost jít na soukromák.Mě stačí že vím že na svazových vodách jich je stále dost,ale už se nechytají jak na běžícím páse.Pořád nechápu o co tobě jde.Ze soukromáku ti trofejní ryba nevodí a myslíš si že kdyby na svazovce byla koncentrace větších ryb jak na soukromáku že by jsi se měl čím chlubit a čeho si vážit jen proto že voda má přivlastek svazovka?
Já to beru tak že v minulosti bylo více trofejních ryb,ale chytalo se jich díky chabému nářadí a znalostem méně.Dneska mají rybáři možnost znalosti nabrat na internetu a vercajk je taky na jiné urovni ,ale zase je míň trofejních ryb,takže se to vyrovnalo.
Pořád nedokážeš pochopit že máš možnost volby:svazovka a nebo soukromák.Já to beru tak že na svazové vodě se hospodaří stylem zaplať si a chytej si ryby klidně pro maso.( pro upřesnění také bych rád viděl větší omezení v odnesených rybách,ale určitě ne v délce těchto ryb) Ten kdo chce chytat jen velké ryby a co nejlehčeji,ten má možnost si vybrat nějakou soukromou 3 ha vanu s hromadou velkých ryb.....
Nkopr69 - Profil | So 12.3.2011 0:00:54
Lee-Haney >> Kazdy ve sportovnim rybolovu vidi neco jineho.Ty treba odpocinek v ciste prirode a ja zase aktivni lov ryb.
NLee-Haney - Profil | Pá 11.3.2011 23:22:52
kopr69 >> Pořád tě nějak nechápu.Na jednu stranu píšeš že by sis nemohl važit ryby ze soukromáku a na druhou stranu bys chtěl aby jsi na svazovce chytals ryby jak na soukromáku.
Ano máš pravdu tu dobu jsem nezažil a slýchám o ní už jen z vyprávění,ale upřímně i když to zní lákavě tak mě osobně by v téhle době stačilo kdyby se někteří přestali chovat jak prasata jak k rybám tak přírodě a u vody by bylo čisto.Moje hodnoty jsou prostě někde jinde než v tahání větších ryb....
NMajo86 - Profil | Pá 11.3.2011 23:02:10
Toto video som videl aj na Breclavy ale teraz ked sa na to pozerám doma je to ešte lepšie ... Super 1
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 16:13:45
Lee-Haney >> Tak hlavne ze vis kdyz jedes na ty vetsi ryby proc ji nechytnes.Nemam duvod chodit na soukromak protoze takove ryby bych si nemohl vazit.Skoda ze jsi nezazil dobu kdy se dalo na obyc.svazovce za den chytit i 20ks kapriku od 5 do 15 kg.Mluvil by jsi dnes jinak.
NLee-Haney - Profil | Pá 11.3.2011 15:44:35
kopr69 >> Proč sen?Já lovím ryby,protože mě to baví.Je tam pár výprav kde bych si chtěl chytnout větší rybu a i když ji nechytnu nemám důvod si myslet že tam nejsou.Taky bych je nechtěl lovit stylem že přijdu k vodě a už mám jisté že ji chytnu.Pokud ty ano máš spoustu možností na soukromých vodách.
NEvn - Profil | Pá 11.3.2011 15:38:04
kopr69 >> tak když si to myslíš,tak nevim proč tu řešíte takový blbosti!tohle je diskuse o videu a ne o čr,jak už se opět opakuju!
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 15:36:24
Mára85 >> Vysazuje se do reviru jen to co je na dane vode v zaryb.planu.
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 15:33:56
Evn >> Napsal jsi to ale tak divne ze to z toho hned jasne nebylo.Myslim si ze u nas jsou lepsi vody nez v Rakousku a v nich jsou vetsi ryby.
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 15:32:40
Lee-Haney >> Pokud je tvuj sen lovit stale dokola 2kg kapriky tak se ti ani nedivim ze je ti to jedno kolik si kdo odnese ryb.
NEvn - Profil | Pá 11.3.2011 15:32:10
kopr69 >> jistě že to není jenom o tom,že nahodíš a chytíš,to je si myslím jasný!!!!
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 15:30:20
Evn >> Jen jsem reagoval na tvuj prispevek kde jsi psal ze ulovit u nas velkeho kapra je o casu a stesti.
Jinde tomu tak asi neni a neverim ze LK spoleha na nejake stesti.
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 15:27:34
Lee-Haney >> Take jich par znam co si odnesli od vody 6-8 metraku ryb a pak se chlubi ze si kazdy rok vydelaji prodejem na novy vercajk.
NEvn - Profil | Pá 11.3.2011 15:26:34
kopr69 >> nechápu ted tuhle tvojí větu k tomu,co jsme ti psal!!!! ale to je jedno,prostě nechci aby se tu řešilo to,co tady řešil mistr Netipa!
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 15:23:38
Evn >> A ja myslel ze LK spoleha na sve umeni a ne na stesti.
Diky ale ja tu problemy v čr jako prvni nezacal resit.
NEvn - Profil | Pá 11.3.2011 15:21:41
kopr69 >> tak nevim,když už to máš za sebou,proč tu to ty nejvíc řešíš!!!!!! jsi asi hodně dobrej kaprař,to ti přeju,ale jak jsem tu už psal,diskuse je o videu a ne o problémech v čr!!!! jestli chceš,založím diskusy problémy na našich vodách a tam se můžeš vydovádět!
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 15:18:47
Petr Havlíček >> Nastesti tu kaprarskou manii mam uz davno za sebou a myslim si ze i kdyz je LK dobry lovec ze v dnesni dobe nenachyta tolik ryb jako jsem nachytal ja pred 25 lety kdyz jsem s boilies zacinal.
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 15:13:33
Mára85 >> Neni to tak jednoduche jak se zda.Jestli vysadim 100ks K2 na podzim a nebo 50 na jare a 50 na podzim je myslim uplne jedno.Neco jineho by bylo kdyby to byla ryba v lovne velikosti.A hajit takovou rybu po vysazeni nema uz vubec zadny vyznam.Pokud se vysadi ryba v lovne velikosti muze MO hajit rybu 10dnu,to same pred zavody.
Postihy za poruseni BP se resi na svazu a krajskem urade , nikoliv v MO takze nehrozi aby hrisnik vyvazl jen s nejakymi brigadami.
Taktez preji hodne krasnych ulovku.
NEvn - Profil | Pá 11.3.2011 15:04:50
Netipa - poslední hrdina MRKu >> koukám,že ty seš asi chytrej až moc:) :D
NLee-Haney - Profil | Pá 11.3.2011 15:03:54
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Lukyn :D
NEvn - Profil | Pá 11.3.2011 15:02:51
pánové,nevim proč se tu zase řešíte masařky,k70,apod. reči!!! toto je diskuse o videu,kde Lukáš nachytal krásné ryby a ne o problémech na našich vodách:)
NMára85 - Profil | Pá 11.3.2011 15:00:37
Lee-Haney >> Tak to ja bych radsi videl kdyby se vysazovalo min a za usetrene penize by se nasadil treba candat, okoun, stika nebo lin.... Ale to sem nepatri
NLee-Haney - Profil | Pá 11.3.2011 14:57:38
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Nejde o to zda je to možné,ale o to kolik takových lovců je a pokud jsou opravdu takovou hrozbou vůči vysazeným kaprům :)
Mimochodem u nás se na schůzi odhlasoval návrh na změnu v podobě max 40kusů kapra,ale s tím že si za den může lovec zase vzít 2 kusy denně.Jako pokud jde o mě je mi naprosto jedno kolik se kaprů odnese,protože masivní vysazování ho lehce doplní.
NKončan - Profil | Pá 11.3.2011 14:49:53
Ahoj
já jsem tohle video zhlédl na Carp Schow Morávia a musím přiznat, že na mě hodně zapůsobilo.Takže za sebe dávám za jedna.
Petrův Zdar
NStrop 330 - Profil | Pá 11.3.2011 14:48:59
michael13579 >> super dik jenom skoda ze neumim nemecky ale to je jedno jeste jednou dik
Nmichael13579 - Profil | Pá 11.3.2011 14:46:04
Strop 330 >> Napiš Lukášovi, když měl přednášku tak nám nabízel čísla na správce.
NMára85 - Profil | Pá 11.3.2011 14:45:54
Lee-Haney >> Muzu to posuzovat jen podle UN Sec, kam leta jezdim a znam tamni lovce. Tech 300 jsem prehnal ale co maji 200ks tak treba 4 rybari.
NStrop 330 - Profil | Pá 11.3.2011 14:42:39
Chlapy muzu vam rict ja bych tam jel hned. Nevite nekdo nejake stranky kde bych mohl ziskat blizsi info dik za cokoliv
NLee-Haney - Profil | Pá 11.3.2011 14:39:02
Mára85 >> Kolik myslíš že je v republice takových lovců co si za rok odnese 300kusů ušlechtilých ryb?
NEvn - Profil | Pá 11.3.2011 14:24:22
kopr69 >> jak bys mohl vědět,každá firma už dělá video a nedělaj ho pro srandu,ale hlavně pro reklamu!!!a ty si myslíš,že ma třeba Lukáš Krása čas nato,aby v čr zkoušel chytit,to co v Rakousku?:D neblazni:D v čr jsou krasní kapři,ale stojí to o hodně více času,spíše tedy štěstí.Už jen to,že lk jel na neznámou vodu a nachytal tam tohle,si myslím,že je naprosto super výsledek.Klidně mohl jed na cass a to by jste zde zas psali,njn p.Krása si jel na cass udělat reklamu:) i na techto vodách mužeš tak vyhořet,jako nikde:)
NMára85 - Profil | Pá 11.3.2011 13:22:12
Lee-Haney >> Ja preci nikdy nenapsal ze se ma vsechno poustet. At si kazdy ryby vezme. Ale vseho s mirou.... Nevim proc by mel nekdo vymasit 300ks kapra za rok. To prece neni normalni. S tema trofejema mas naprostou pravdu... Kdo si pocka, ten se docka
NLee-Haney - Profil | Pá 11.3.2011 12:44:24
Mára85 >> dovol abych ti objasnil pár věcí.Žiješ v ČR kde je kapr taková tradiční ryba na stůl.Navíc ryby se odjakživa chytaly pro maso.Už by jste tohle tady mohli pochopit a ne pořád vyšilovat.Chceš ryby pouštět,tak pouštěj.Máš ryby rád na talíři ,tak si je ber.Ten kapr se na ty revíry nesadí v takovém množství aby se tam dožil metrové délky.Myslím si že každoroční úlovky dokazují že v našich vodách stále velké ryby jsou.Sice se nechytají jak na běžícím páse a nechytne je každý,ale o to přeci jde ne?Trofejní ryba je trofejní od toho že se nepodaří každém.Pokud ti tohle nestačí máš možnost volit přerybněny sourkomý revír kde se to trofejema jen hemží ,ale nechtěj aby se na svazové vodě hospodařilo jako na soukromém.....
NPetr Havlíček - Profil | Pá 11.3.2011 12:33:16
kopr69 >>... kdyby jsi nachytal na našich svazovkách jen třetinu velkých kaprů co Lukáš, tak bys byl hodně dobrej rybář.
NMára85 - Profil | Pá 11.3.2011 12:05:35
kopr69 >> Souhlasim s tebou ze nas tady hodne brzdi mentalita chyt a sezer. Tim hospodarenim myslim napriklad vysazovani mensiho mnozstvi ryb a vicekrat ze rok. Snaha o hajeni reviru kde se ryby nasadili a ne ze kdyz prijede auto s nasadou tak uz je u vody kupa nedockavcu. Postihy lidem kteri skodi okolo vody apod.. Myslim si ze kdyby nekdo pohrozil, ze kdyz porusis dana pravidla tak ti seberou vybavu, ktera te stoji X tisic tak si to sakra rozmyslis. Takhle ti seberou papiry za par dni je mas zpet a max nejaka brigada nebo smesna pokuta. Ale to do tehle diskuze nepatri. Hodne zdaru na rybach a at se dari
NGrasel - Profil | Pá 11.3.2011 11:22:48
kopr69 >> Tak to si ještě hodně dlouho počkáme....
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 11:21:33
Mára85 >> A jak by sis konkretne predstavoval idealni hospodareni svazu?Vysazovat kapry od 20kg nahoru nebo snad lov non-stop a neomezeny pocet prutu?
Vse bude mozne ale az v tu dobu kdy nasi rybari pochopi to co jinde v zahranici pochopili uz davno a to ze sportovni rybolov neni zdroj obzivy ale jen sport.Az v tu dobu budou nase vody plne krasnych ryb a nebude na tom mit podil svaz ale jen rybari sami.
NMára85 - Profil | Pá 11.3.2011 10:43:36
kopr69 >> Ta voda v zahranici je pokud teda vim svazova. Kdyz nas svaz neumi hospodarit a udelat podminky pro atraktivni (a hlavne klidny) lov u nas tak lidi jako on budou jezdit ven. Jinak si myslim, ze vysledky z Labe jake mel na podzim by si pralo hooodne rybaru
Nkopr69 - Profil | Pá 11.3.2011 10:12:15
Opět jedno reklamní video.Kdo neumí nachytat krásné ryby na našich svazovkách tak musí hold na soukromáky a nebo do zahraničí.
NCarpfanatik - Profil | Čt 10.3.2011 20:50:19
Video super, ale hlavně ryby jsou super. Smekám. Pánové koho z nás by napadlo jed do Rakouska za kaprama ( přes samou Francii a Maďarsko) ? Gratulace.
NTOPR - Profil | Čt 10.3.2011 20:47:05
Jen dotaz. Proč nikdo neburcuje kvůli reklamě. Video od jiné firmy v takovém znění je hned vždy napadáno za přehršlou reklamu a teď nic. Asi LK je bůh .
NJarda 2004 - Profil | Čt 10.3.2011 20:46:18
Video fajn hezké ale nej je tej kaprařskej jezevčík to je mazák.
Nkarel d. - Profil | Čt 10.3.2011 20:35:07
Dobrá práce, jednoznačně za 1.
NFčela - Profil | Čt 10.3.2011 19:43:25
suhlas,povedene video,clovek se nenudil a hlavne hodne akce a malo kecu okolo...
NVodník Kebule - Profil | Čt 10.3.2011 19:12:14
Hezká práce na neprofláknutém revíru, krásný ryby, jednoznačně za jedna!
NEvn - Profil | Čt 10.3.2011 16:59:30
dejff >> tak mušle je jen v jedné řadě a to je restart.Na web lk o tom zjistíš si myslím vše:)
Ndejff - Profil | Čt 10.3.2011 16:45:22
zdar nemyslel jsem příchuť ale typ
NEvn - Profil | Čt 10.3.2011 16:41:32
dejff >> je to dip mušle:)
NRadek Š - Profil | Čt 10.3.2011 16:40:28
dejff >> myslím, že je to jahoda ten dip na 80%.
Ndejff - Profil | Čt 10.3.2011 16:30:52
video nádherné 1*** zajímalo by mě co je to za dyp v té cca 21:30 jak dělá ty oka na hladině díky za info
NDandys - Profil | Čt 10.3.2011 16:15:05
Video hezké. Prostředí nádherné. Líbí se mi pasáže z pontonu (zdolávání, záběry na vodu, přístřešek...). Sekce točení na břehu jsem přeskakoval, na mě až moc objímaček. K tomu vozit kapra na břeh kvůli fotce mi připadá zbytečné no.
NJenda321 - Profil | Čt 10.3.2011 16:05:13
Konečně video kde je víc ryb než řečí.Super
NEvn - Profil | Čt 10.3.2011 14:50:15
Radek Ráliš >> Radek Fox - 10.3.2011 13:58:47 >> super fotka:)))
NRadek Fox - Profil | Čt 10.3.2011 13:58:47
Pěkné pokoukání, krásné ryby, super jezevčík. Měl jsem též psího parťáka jezevčíka, který zbožňoval veškerý pohyb u vody a rád ulovené kapříky olizoval, ale už v předloňském roce umřel, a to v úctyhodném věku 19 roků. O několik měsíců později jsem si pořídil jeho nástupkyni - paní jezevčíkovou :-)
NMilánekTT - Profil | Čt 10.3.2011 13:57:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
toto video je luxusní,sice jsem ho viděl v Břeclavě na Carp Moravii,ale dá se nanho dívat pořád,u mě máš velkou 1.,jen tak dááál...
Červené karty: Netipa - poslední hrdina MRKu