Diskuse k článku: Výroba zakrmovací rakety

Diskuse k článku Výroba zakrmovací rakety

Autor diskuse: Figos - Profil , 18.2.2010
105 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Npetr616 - Profil | Po 20.5.2013 19:14:18

Zdravim, spombka se me taky proletela, tak ted zvazuju co poridit dalsiho, osobne me spomb moc nenadchnul, blbe se to plni a ty prachy, red mam se me libila vic, ty dvirka dobrej napad, ale zase ma svoje mouchy, proto babo rad a tak sem pisu :-)) Nepotrebuju nejake brutalni vzdalenosti, 100m max, otazka zni zvladne to klasicka kupovana kosikovka jako je tady v navodu kdyz budu krmit halibutkama a granulena 8-13mm, zadnej partikl nic takovyho. dal je lepsi tato verze se zaviranim nebo je to vic problemu nez uzitku ? http://www.tropicliberec.cz/vrhace-navnad-cobry-lop​atky/extra-carp-zakrmovaci-raketa-uzaviratelna

Diky moc za tipy, kdo mate zkusenost, verim ze se vas par najde.

    NJakub K. - Profil | Pá 26.10.2012 12:20:31

    Hm... O víkendu jsem utrhl Spombku za 350 Kč, a docela mě to naštvalo. Takže výroba rakety zní docela zajímavě. Už jsem o tom dost přemýšlel, a dospěl jsem k praktický stejnému výrobku, jako je popsaný tady. Nemáte někdo zkušenosti např. s víc aerodynamickym tvarem? Napadlo mě místo polystyrenový koule nasadit na špici odřízlej kousek PETky (s víčkem), přilepit tavnou pistolí a vyplnit montážní pěnou, ta pak třeba zalít silikonem, aby se náhodou do pěny nedostala voda. Taky kvůli usměrnění letu by se dalo do víčka tý PETky dát nějaká olovo, ne? Pak třeba, jak už bylo zmíněno, olůvko k obratlíku kvůli obrácení. Každopádně taková raketa už by asi něco vážila... A na medium feeder... Nevim, no. Určitě si nějakou vyrobim na takovou tu "bobkařinu", ale na feeder asi skončim zase u Spombky Mini. Jinak moc pěknej článek, dávám 1.

      NZdendahat - Profil | Po 3.1.2011 21:53:48

      tuzemak >> Njn, já to neřeším, jen ať se smějou. Stačí mi ten pocit že jsem nevyhodil koruny a fachčí to stejně :-))

        Nfred41 - Profil | So 31.7.2010 16:11:34

        za kolik by se taková raketa dala prodat????

          NDiki - Profil | Ne 7.3.2010 14:06:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

          Zapoměl jsem foto

            NDiki - Profil | Ne 7.3.2010 13:56:54

            Již rok požívám tento domácí výrobek. Cena 8 kč za korkovou zátku. Jinak tělo je ze špulek na přízi. Měl jsem obavy ze stability při náhozu, ale odzkoušel ji i kolega, který používá raketu dost dlouho a neshledal nic závadného. Taky jsem chtěl řešit stabilizační křidélka, ale byl jsem ujištěn, že jsou zbytečná. Při vysypávání se mi jeví ještě lépe než kupovaná, nikdy mi tam nezůstává ani zrníčko.

              Ntuzemak - Profil | Ne 7.3.2010 13:36:49

              Figos >> moja řeč

                NFigos - Profil | Ne 7.3.2010 13:35:53

                tuzemak >> Hele kroutit hlavou můžou kliďo pokud si to neumí nebo nezkusí vyrobit.Jinak krouti jen ti co si všechno raději koupí za draho ať je to to nebo to.

                  Ntuzemak - Profil | Ne 7.3.2010 13:33:24

                  Figos >> věřím tomu,i malá věc když funguje velice potěší,občas se najde rýpal,ale větčinou ten který za to utratí nehorázný prachy a má ruce jak háky do betonu ha hááá

                    NŠinic - Profil | Ne 7.3.2010 13:31:07

                    Stroft>> ta anténka s křidélky (mimochodem jsou to letky z šipek) je důležitá. Sabilizuje let a raketa pak letí velmi rychle, jako šíp.

                      NFigos - Profil | Ne 7.3.2010 13:29:53

                      tuzemak >> To víš že potěší.Já hlavně mám s méjma věcma dobré zkušenosti dělal jsem si i popíky na štiky a vytáhl jsem na svou 1m šiku tak to bylo fajn

                        NŠinic - Profil | Ne 7.3.2010 13:23:17

                        Stroft>> hází se s tím stejně jako s angličákem. Před nahozením je násypný otvor nahoře a při vodorovném letu je náplň přidržována tlakem vzduchu. Po dopadu se raketa pěkně postaví a vysype se. Dokonce když při letu zjistím že mi to ulétlo moc do strany, tak let přibrzdím. Raketa se přetočí otvorem ke mě a já začnu hned po dopadu navíjet. Tlak vody drží obsah uvnitř a můžu tak vrh opakovat aniž by se něco vysypalo.

                          NŠinic - Profil | Ne 7.3.2010 13:03:01

                          Hermis_s >> Jak by mohly. Jsou napůl z uhlíkové trubičky 3/2mm a uhlíkové tyčky 2mm. Dělám si z toho i víc jak půlmetrové angličáky typu Virtual s výměným tělíčkem 10-70g, dostávají zahulit a žádný problém. Jenom jsem ještě nezkoušel na ně šlapat :-) to pak nevím.

                            NStroft - Profil | Ne 7.3.2010 12:58:03

                            Šinic >> Vypadá to hezky,jen nechápu jakým způsobem se to nahazuje.Pokud anténkou k prutu,musí se to při náhozu vysypávat.Pokud košíčkem k prutu,tak anténka je jen rušivý element.

                              NHermis_s - Profil | Ne 7.3.2010 12:47:48

                              Šinic >> nelamou se ti ty antenky?

                                Ntuzemak - Profil | Ne 7.3.2010 12:46:55

                                Figos >> a hlavně potěší pokud doma něco ukutíš a ono to funguje i když pravda někteří nad výtvorem jen kroutí hlavou

                                  NFigos - Profil | Ne 7.3.2010 12:46:15

                                  Šinic >> Tak tohle musím sakra pochválit vypadají pěkně nadupaně poklona pane.

                                    NFigos - Profil | Ne 7.3.2010 12:44:56

                                    tuzemak >> Taky jsem toho názoru jinak dík

                                      Ntuzemak - Profil | Ne 7.3.2010 11:54:31

                                      Figos >> nevadí jak vypadá,hlavně že je za pár kaček a plní funkci kterou požaduju

                                        NŠinic - Profil | Ne 7.3.2010 11:46:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                        Také patřím k zastáncům domácího kutilství v rybařině. Chválím proto každý nápad i když třeba není dokonalý a pokud se doma na koleně povede něco co dokonce překonává komerční výrobky tak to je přece super. Mojí trochou do mlýna jsou tyhle krmící rakety s výměnou zátěží 10-35g a 20-60g bez náplně. Ta větší doletí ke 100m jako nic.

                                          NFigos - Profil | Út 2.3.2010 20:33:24

                                          Chlapi tady dávám ještě jednu na okuk ale s křídlama hlavně se nezhrozte ta lítá nádherně a hlavně tam kde chci

                                            NJanyy - Profil | Út 2.3.2010 19:15:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                            Niečo podobné som si skúšal vyrobiť aj ja. No ale namiesto tej PVC rúrky som mal 0,5l pet fľašku a veľmi sa mi to osvedčilo. Raketka funguje tak ako má a je sama o sebe veľmi ľahká. Skúsim si vyrobiť aj tú, ktorá je na článku a porovnám. A mimochodom fakt dobrý článok, zase som o niečo múdrejší....

                                              NFishing Team Romeo - Profil | Út 2.3.2010 8:29:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                              Dobrý článe a dobrý typ, hezky napsané a myslím že se hodí každému rybáři (bez rozdílu finančního přijmu). No a těm kteří jak jsem z reakcí pochopil a vycítil, mají negativní názor na takovéto typy článku-které jsou pouhou informací a z dobrého úmyslu...:rozdělte se s námi o vaše bohaté zkušenosti a přispějte nám radou, co a jak vylepšit...jak vyrobit takovou raketu za cca 20Kč doma na koleni, nebo ji zakoupit za 50kč a nemuset jet autem přes město do rybářských potřeb! Petrův Zdar Romeo

                                                Nchochyč - Profil | Ne 28.2.2010 11:18:48

                                                Dobrej nápad ,určitě se něco podobnýho pokusím vyrobit .ZDAR

                                                  Nkaprařik - Profil | St 24.2.2010 11:28:00

                                                  No tak me se te navod třeba rovnou ted hodílminuly rok jsem oddělal 4 rakety 800 no a tohlemě vyde tak na 50 Kč dik za navod..

                                                    Nvave - Profil | Po 22.2.2010 15:32:54

                                                    Když máš čas a baví tě to, tak do toho, koupit to umí každý jojo. Mě se to líbí.

                                                      Nhrochan89 - Profil | Po 22.2.2010 14:05:46

                                                      Super návod, pochopí to i naprostý trouba. Ale radši bych si ji koupil hotovou.

                                                        Nrommi - Profil | Po 22.2.2010 10:50:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                        Figos >> ja ked som si robil davnejsie raketu, daval som snurky tri...co sa tyka robenia, samodomo mastim vela veci, ale raketu uz dnes robit nema zmysel.
                                                        napisanie clanku vsak treba kvitovat a hlavne kaslat na kecalkov, ktori maju problem napisat tri suvisle citatelne riadky bez chyb. a vehementne posudzuju....

                                                          NFigos - Profil | Po 22.2.2010 10:12:52

                                                          šmudla >> Taky je to možné využití v Izraeli asi jím to zkusím prodat to víš že to je radost

                                                            Nšmudla - Profil | Po 22.2.2010 9:55:17

                                                            S takovýmahle raketama ostřelujou ti Palestinci Izrael?
                                                            Taky si je vyrábí doma na koleně :)

                                                            Je fajn když si člověk ukutí doma věc která pak slouží a funguje, dvojí radost- řpi výrobě i při používání. Taky sem si vyrobil nějaký krmítka, splávky, hauz,peříčka, vidličku a tak.

                                                              NFigos - Profil | Ne 21.2.2010 14:08:03

                                                              tuzemak >> Však jo v pohodě beru vše dík

                                                                Ntuzemak - Profil | Ne 21.2.2010 13:16:58

                                                                Figos >> to je v pohodě,je to tvoje téma,muj názor sem ti napsal...

                                                                  NFigos - Profil | Ne 21.2.2010 8:12:24

                                                                  tuzemak >> To jsem napsal jen tak protože vidím jak se tady dva kouhouti napadají nebudu psát kdo ale každý má jinej názor.

                                                                    NMajo86 - Profil | So 20.2.2010 22:37:36

                                                                    TWIN 69 >> Každý a (všichni) ne ... :))

                                                                      Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 21:26:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                      Figos >> to nejní blbé článek o raketě,seš šikovné a toho si važ,nejní to nic tak extra,ale to přece nevadí,pokud tě moje zastání tak moc vadí klidně mi tu kartu flákni,v lepším případě už raději nezakládej žádno diskuzo...

                                                                        NTWIN 69 - Profil | So 20.2.2010 21:23:52

                                                                        Majo86 >> to méžná a proto jezdí všichni Záhoráci nakupovat na Moravu za poctivé české koruny!!!A VO TOM TO JE !!!

                                                                          NFigos - Profil | So 20.2.2010 21:20:02

                                                                          Chlapi já myslel že jsme všichni rozumní a nebudou tady žádné hádky jen kvůli tomu že jsem napsal blbý článek o raketě.5enu to tak pokud se to někomu teda nelíbí a bude se tady urážet navzájem tak ať si ji jde hned raději koupit a budu muset i když nechci dát červenou.Nebudu tady každý den číst příspěvky s urážkama různých směru nezlobte se na mě dík za pochopení.PS:Děkuji za nové příspěvky

                                                                            Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 20:25:45

                                                                            Joe Smoker >> já tu nikoho neurážel pokud si to dobře četl,já jen autora chválil za smyslu plnou věc když je někdo šikovný a nehanil sem to jako kolega možná rybář...

                                                                              NLuban - Profil | So 20.2.2010 20:16:39

                                                                              Do trubky místo polystryrenu dávam ping pongovej míček...

                                                                                NJoe Smoker - Profil | So 20.2.2010 15:40:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                No,tak to je paráda. Bezva článek,supr nápad,a vy (tuzemak,Majo86) se tady dohadujete jak malí kluci jestli to má nebo nemá cenu. Jo,ta raketa se dá koupit zhruba za pade,ale co z toho,kdo si ji chce udělat ať si ji udělá,a kdo si ji chce koupit ať si ji koupí. Lepší než v zimě trpět rybářským absťákem,aspoň podle mně. Tak se tady neurážejte,to sem fakt nepatří. To si říkáte rybáři? To je teda fajn :-(((

                                                                                  Nroxtidy - Profil | So 20.2.2010 15:30:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                  Ahoj, zakrmovaci raketu jsem si delal loni. Misto te polystyrenove koule je lepsi si za cca 5kc koupit vetsi korkovy spunt (maji ho napr. v army shopech) a jedn stranu s nim ucpat. Je to jednoduche a je to hned. Letos jsem si uz ale raketu koupil, dal sem za ni 58kc. Jako hlavni nevyhodu doma delane rakety vidim to, ze pri letu plapola a nabira smer, ktery se ji zachce, protoze nema usmernovaci "kridylka". jinak jsem taky z tech, co si radi neco doma udelaji "na koleni", ale v tomto pripade bych ji radeji koupil origo. ale napr. s vrhaci kobrou si myslim naprosto pravy opak. ta se necha udelat za par korun, ale kupovana je nehorazne predrazena.

                                                                                    Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 15:01:47

                                                                                    uni >> možná už dře:o))))

                                                                                      Nuni - Profil | So 20.2.2010 15:00:05

                                                                                      tuzemak >> to se docela nadře na ty naše "nezaopatřený"ratolesti

                                                                                        Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 14:52:29

                                                                                        uni >> a na dcéry prý připlatíí 2x,tož aby začal makat ha hááá

                                                                                          Nuni - Profil | So 20.2.2010 14:50:54

                                                                                          Majo86 >> kolik budeš posílat na jednoho syna , já mám tři ,tak jak to budeš s těma valutama dělat ,,,,, Předem díky

                                                                                            Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 14:42:46

                                                                                            Majo86 >> hmmm rád bych koupil něco smysluplnýho synovi,bohužel mám jen 2 dcérky,to ses moc nepochlapil,já čekal větčí ranec že nabídneš,no moc nevyskakuj ztou almužnou která u vás platí,pravda dá se sní všude možně nakupovat,ale mě pár drobnýma neuplatíš ha hááááá

                                                                                              NMajo86 - Profil | So 20.2.2010 14:38:14

                                                                                              tuzemak >> počuj ked mi pošleš číslo učtu pošlem ti aspon 50€ na učet nech aspon uvidíš riadny Valut a kupiš synovy krmiacu raketu v hodnote 6€ 8 rakiet :)
                                                                                              Ako sa to hovorí? Zlate česke ručičky ? :)))) Unás sa zasa hovorí pekne rovné €čka :)))))

                                                                                                Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 14:28:06

                                                                                                Zdendahat >> tady to neříkej nahlas,chodí sem závistivci co vše haní,domácí šikovnost obzvláště ha hááá

                                                                                                  Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 14:26:09

                                                                                                  Majo86 >> tak si ju kup a nehań tu šikovný český ruce,jj a urážet umíš,nauč to i syna ať umí něco smysluplnýho...

                                                                                                    NZdendahat - Profil | So 20.2.2010 14:24:07

                                                                                                    Jj souhlasim, já osobně jsem taky takovej blázen co zkouší všechno doma vyrábět. Mám pak radost jak malej kluk když to funguje

                                                                                                      NMajo86 - Profil | So 20.2.2010 14:22:05

                                                                                                      tuzemak >> možno toho moc nebude ale raketu za 60Kč si ešte kupim narozdiel od teba :)))) ked sa chceš teda takto bavit ...
                                                                                                      A daj mi prosimta pokoj ty chudák zakomplexovaný

                                                                                                        Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 13:41:48

                                                                                                        Majo86 >> ach jo,nejenomže neumíš ruční práce,ale ani číst neumíš,přečti si pozorně nebo řekni klukovi aby ti to přečetl můj první příspěvek,já ti napsal:nic ve zlým,já tě nechtěl nijak urazit,jen tvoje reakce tak vypadá,že nic neumíš jen blbě psát a hanit něčí snahu něco udělat si doma,když se ti ta raketa nelíbí tak vůbec nereaguj a dej svý rodině co umíš,asi toho moc nebude že:o)))

                                                                                                          NMajo86 - Profil | So 20.2.2010 13:34:45

                                                                                                          tuzemak >> a ja si myslím že si zakoplexovaný maník za kompom čo nemá čo na robote a posudzuje ludi LEN kvoli tomu čo a ako píše ... tak sa uvedom a ked by si mal trochu charakteru tak mi napíšeš že prepáč že som ta sudil ked ta ani nepoznám ...

                                                                                                            Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 13:31:47

                                                                                                            Majo86 >> to si myslím ha hááááá

                                                                                                              NMajo86 - Profil | So 20.2.2010 13:30:07

                                                                                                              tuzemak >> jasne máš pravdu ...

                                                                                                                Nuni - Profil | So 20.2.2010 13:20:21

                                                                                                                taky jsem viděl rod pod udělaný ze starých antén na televizi a to už nebyla otázka jenom 60 kč , a jak byl majitel spokojený se svým výrobkem ////////////////// to bylo jen tak na okraj

                                                                                                                  Ntuzemak - Profil | So 20.2.2010 13:09:16

                                                                                                                  Majo86 >> nic ve zlým,já bych řekl že jsi antitalent na domácí práce,proto tě děsí výroba domácí rakety,já mám takovýho švagra jako seš ty,než si pohrát z klukem a něco mu vysvětlit a něco ho naučit,raději to koupí za nekřesťanský prachy,jen aby klukovi neukazoval jak má ruce olšový ha hááá

                                                                                                                    Nuni - Profil | So 20.2.2010 12:58:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                    dobrý nápad na zimní večery -kutilství vpřed a zbytek ať si to koupí ///////////není co řešit ,ale vlastní funkční výrobek potěší

                                                                                                                      NMajo86 - Profil | Pá 19.2.2010 22:51:17

                                                                                                                      Kukyn >> Ale preboha ja sa za nič neschovávam, chlapci robte si skladajte si, hrajkajte sa myslím že malemu dám viac ked ho budem učit daleko podstatnejšie veci ako krmiacu raketu :)))
                                                                                                                      Týmto sa už nevyjadrujem k tejto diskuzií

                                                                                                                        NDavep - Profil | Pá 19.2.2010 20:24:13

                                                                                                                        Jak píše Havlíček,právě tu variantu bez dírek vodou a partiklem nebo boili používám a křidélka nepotřebuješ první pokusy jsem lepil křidélka drbal jsem se s rovnoměrným uspořádáním a nyní již je nepoužívám a 100 m hranici jsem schopný taky dosáhnout . Surfový prut a 16 vlas samozřejmostí šokovka

                                                                                                                          NBabson - Profil | Pá 19.2.2010 18:39:13

                                                                                                                          mscarp >> Kilo Kapra58kč,by mě zajímalo kde bych vzal tu chuť ho vysedět:))

                                                                                                                            NSalmon - Profil | Pá 19.2.2010 18:32:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                            Možná se to nevyplatí, když se ta raketa dá koupit za pár korun, ale alespoň mě těší daleko více, když si něco vyrobím sám. Navíc, když to funguje:-)
                                                                                                                            Fandím všem, co se snaží si vypomoci vlastníma rukama. Navíc pro mladé, začínající školou povinné rybáře je stokoruna daleko více, než pro pracujícího člověka s nadstandardní výbavou...

                                                                                                                              Nkabo - Profil | Pá 19.2.2010 14:41:14 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                              Místo toho polystyrenu používám staré míčky na stolní tenis, je to mnohem lepší a víc toho vydrží, lepím to sekundovým lepidlem...

                                                                                                                                NMartin02 - Profil | Pá 19.2.2010 12:53:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                Martin M. >> Figos >> Fandím lidem kteří jsou ochotni věnovat svůj čas výrobě kdejaké drobnosti. Když pak u vody člověk zjistí, že to nefunguje podle jeho představ tak je lepší přemýšlet jak to zlepšit, než nadávat na kupovaný krám a přemýšlet jestli mu uznají reklamaci.

                                                                                                                                  NKukyn - Profil | Pá 19.2.2010 10:27:42

                                                                                                                                  Majo86 >> A co tak vzít kluka a dělat to společně? Přijde mi to daleko smysluplnější než jít do obchodu a tam si to za pár korun koupit. Věnovat se rodině je krásná idea. Ale taky fráze pod níž se schová kde co.
                                                                                                                                  Mám kluky 5,3 a ještě mimino.