Focení odpočatého kapra :)))))))))))

Diskuse k rybářskému videu Focení odpočatého kapra :)))))))))))

Autor diskuse: sauron13 - Profil , 30.5.2009
77 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NFery - Profil | Čt 3.6.2010 19:23:52

..nebyl bych na ty kluky až tak přísnej..tady je krásně vidět,že toho moc v kaprařině za sebou nemají(neměli) a vzali si jen špatnej příklad z dnešních "kaprařských celebrit"..vsadim se,že dneska už by takhle kapra nesakovali..je to jen chyba "špatných vzorů" v kaprařině..

    Ngrasel - Profil | Čt 3.6.2010 19:17:14

    To s tím uschnutím, to mě teda dostalo!Já dokážu pochopit že třeba někdo nemá podložku tak kapra položí do trávy,ale takovýhle chování rádoby rybářů je na zvracení,zvlášt když se s tím ti dotyční ještě chlubí!To přece není normální.

      NFishky - Profil | Čt 3.6.2010 19:09:41

      Já nevím jak vám, ale mě se na to video i špatně dívá, nejsem cíťa, ale takhle zacházet s rybou jen kvůli fotce - navíc s malou rybou je hnus. Spousta z nás si hraje na "moderní kapraře", ale u absolutní většiny kaprařina končí v momentě, kdy si koupí koule a myšlenkou šak ono to nějak dopadne lov neřeší, jenže kdo chce foto, by měl umět i fotit - a to v jakoukoliv dobu, at je tma či mráz - pak rybu co nejrychleji zdokumentovat a vrátit vodě. Sakování je absolutní pitomost, ryba potřebuje po zdolání pohyb, a ten ani v té nejvytuněnějším "eko" klítce nemá...

        Nyvana - Profil | Čt 3.6.2010 19:08:53

        sauron13 - >> Jak čtu jsi majitel videa,jo beru,že u vody je legrace,že se člověk směje,ale chlapi co jste tam hráli za divadlo,jedna loutka:-němá,ostatní diváci v údivu,radši nebudu psát moc svůj názor,nebyl by slušný,ale jedna věta mi pořád naskakuje:-hele necháme ho uschnout"""co dodat.

          N:-)vydrák - Profil | Čt 3.6.2010 19:00:35

          sauron13 - >> No,co k tomu dodat.Jste vejři,nebudu vulgární.Petrův zdar

            NSOPTIK 52 - Profil | Čt 3.6.2010 18:50:50

            Kdybych chtěl být v obraze humoru zadavatele,tak napíší : co jste mu zpívali za ukolébavku,když vám tak hezky plácal o podložku ?!,ale toto se mi moc nelíbí.Kéž by to mohl ten kapr vykecat ostatním.Vždyť ho tam chlapi válíte pomalu jak ve strouhance.

              NP!F - Profil | Čt 3.6.2010 18:32:24

              Nemam pocit ze by ten kaprik dosiel k nejakej ujme kvoli sakovaniu a foteniu. Ze si pri tom robia prdel? Nemusi byt kazde video take ze panacik rozprava strpnutym hlasom na ake gule kapra vytiahol kolko vazi a na co zabral, trochu sa zamyslite, keby sa im hadzal na strku tak to je ine kafe ale takto?

                Nmexik - Profil | Čt 3.6.2010 18:28:13

                Se divím, že ho ještě nepraštil paličkou, aby mu lépe držel a tolik se neházel...

                  N - Profil | Čt 3.6.2010 18:14:38

                  Tak pánové se chovají jak hovada a ještě se tím chlubí... Vraťte papíry a běžte radši bruslit, tam nic nezkazíte.

                    NTurňa - Profil | Čt 3.6.2010 8:23:17

                    Jarda Š. >> Nepochybně, jsou to trapiči.

                      NJarda Š. - Profil | Čt 3.6.2010 8:01:02

                      deni 79 >> Doře, že jsi oživil tuhle diskusi. To video je dle mého dost pádným argumentem proti sakování kaprů za účelem pozdějšího focení, o kterém tu šla diskuse v minulých dnech.

                        Ndeni 79 - Profil | Čt 3.6.2010 7:35:02

                        no to jsou kre.......teni. Pat a Mat jsou hadr

                          Nomambik - Profil | Pá 3.7.2009 19:11:57

                          Přikláním se k názoru, pokud uchovat rybu v klidu a bez stresu je daleko lepší velký ECO vezírek s kruhy než sak, zastávám názor , že pro tyto účely jsou vezírky od fa DOBEŠ, ale zase je to jen můj názor a moje zkušenost a co ce týká videa, je to pro zasmání díl z příběhů "PATA a MATA"

                            NKocháč - Profil | Pá 3.7.2009 18:48:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                            Prej, ty vole to je sazan :o))) dávám za jedna :o))))

                              NBaummi 10 - Profil | Pá 3.7.2009 18:42:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                              Docela sranda mě už se taky jednou stalo na lužnici se nam rostrch podběrák a šli sme z vody vyndat amura ujal se toho děda uklouznul zlomil si ruku a amur zamaval ve vodě ploutví

                                Nmarshmallow - Profil | Po 8.6.2009 13:29:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                kakr >> me teda dostalo slovo EGOHONIC....by me zajimalo co si honis ty kdyz ne ryby...mne pride normalni byfotit se se swym ulowkem na pamatku...

                                  NKosny - Profil | Čt 4.6.2009 10:39:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                  Už je to tady zase.Mě přijde jako by ste jim záviděli že mají alespoň nějaké zážitky od vody.U vody přece musí být sranda...nebo ne...?Já jsem teda ještě neviděl rybu který by se na podložce líbilo,nemrskala se a nepotřebovala trochu sklidnit.Já jsem se teda pobavil.Dva maníci který prostě ví jak udělat srandu.Docela mě dostala ta kosatka...:-D.Jinak dávam za 1!A ty,co se tady hádají:ale on ho sakoval ale nezapsal...no to je strašný!...zamyslete se trochu nad sebou...chováte se jako ženský který neví kdy se přestat hádat.

                                    NFery - Profil | Út 2.6.2009 18:40:06

                                    MrKos >> těžko srovnávat člověka s rybou..nevím kolikrát jsi měl kapra přes noc v saku,já mám jiné zkušenosti..

                                      NMrKos - Profil | Út 2.6.2009 17:13:03

                                      Fery >> myslím že kdyby Tě někdo strčil na noc do klece, poté Tě ráno i s klecí ponořil pod vodu a tam z ní vytáhnul za ůčelem focení tak budeš taky vyvádět

                                      osobně se domnívám že " odpočinek " v saku je jen vymyšlená alibistická báje protože kapr asi těžko přivázán v pytli na mělčině nastaví svůj organismus na opravdový odpočinek

                                        NFery - Profil | Út 2.6.2009 15:29:28

                                        MrKos >> no věř,že si odpočine hodně..aspoň soudě podle toho,jak pak vyvádí..jedině že by vyváděl radostí,že už je ze saku venku

                                          Njarda 2004 - Profil | Út 2.6.2009 14:30:18

                                          M@1r >> V pohodě nic se neděje jen jsem koukal jak bulhar do mlátičky.

                                            NMrKos - Profil | Út 2.6.2009 12:59:09

                                            bych strašně rád věděl jak moc si takový kapr opravdu odpočine když leží kdoví kolik hodin v nepřirozené poloze napůl na boku s nalepenou ekohadrou na těle, na hlavě i na hubě

                                            to už je lepší ho chudáka prohnat udírnou

                                              NM@1r - Profil | Út 2.6.2009 12:37:50

                                              DEPRESS >> taky bi me zajimalo za co bi jsi mu je sebral...kotel kecu ale ze bi jste si hlidali poradne tak nic....

                                                NM@1r - Profil | Út 2.6.2009 12:34:04

                                                jarda 2004 >> jjeee sori...to bylo pro DEPRESS

                                                  Njarda 2004 - Profil | Út 2.6.2009 0:40:57

                                                  M@1r >> Kolego jsem asi mimo mísu ale nechápu na co narážíš ja nikomu nic sebrat nechci jen se ptám DEPRESS za co by sebral papíry on.

                                                    NM@1r - Profil | Út 2.6.2009 0:04:33

                                                    jarda 2004 >> taky bi me zajimalo za co bi jsi mu je sebral...kotel kecu ale ze bi jste si hlidali poradne tak nic....

                                                      Njarda 2004 - Profil | Po 1.6.2009 23:14:34

                                                      DEPRESS >> Zřejmě nechápu ale za co by jsi odebral papíry?

                                                        NFery - Profil | Po 1.6.2009 23:09:52

                                                        sauron13 >> proč bereš negativní názor na sakování jako rejpání?

                                                          Nsauron13 - Profil | Po 1.6.2009 22:41:15

                                                          DEPRESS >> Kámo ...? :(
                                                          Z tebe jde strach káááámo !!!!!Ty když jsi začínal,tak jsi byl dokonalej,co?
                                                          Bububu.....
                                                          Bože jak vy co rejpete jste dokonalý ...
                                                          Video mělo pobavit.Odpusť mi,že tě to tak pohoršilo.Odříkám si 6x Otče náš :))))))))))))))))))))))))

                                                            NDEPRESS - Profil | Po 1.6.2009 1:22:33

                                                            hm..chudák ryba..a ještě proslovy typu ..VOLE v PÍČI to už svědčí o všem...:(( udělat toto na našem povodí tak ti beru papíry kámo..

                                                              NVL.K. - Profil | So 30.5.2009 21:45:10

                                                              souhlas s Ferym a Mirasem : sakování nepatří do "výbavy" kapraře. Hezká fotka se dá udělat i za tmy.Hrozí zde opravdu velké nebezpečí zranění odpočaté ryby, nehledě o dvojím stresování - při zdolání a následném focení po odpočinutí v saku.

                                                                NMiras - Profil | So 30.5.2009 21:25:48

                                                                Fery >> Souhlasím s tebou, ani já nemám sak ve výbavě. Dle mého názoru by fotka měla ukazovat nejen rybu a rybáře, ale i jeho čestvé emoce a podmínky, za kterých byla ryba ulovena. Chycení ryby večer a focení ráno je už jen hraná show.

                                                                  NFery - Profil | So 30.5.2009 20:51:17

                                                                  ..je to hlavní důvod proč už řadu let ryby nesakuju..právě to,že si odpočine,je pro něj při focení dost nebezpečný..neni nad to vyfotit rybu hned po zdolání a šup s ní zpátky..osobně bych sakování netoleroval..

                                                                    NvOjda13 - Profil | So 30.5.2009 20:39:17

                                                                    Docela jsem se pobavil a i zasmal:-D.. celkem pekne, kapřík a keci taky:-D... davam za 1

                                                                      Njarda 2004 - Profil | So 30.5.2009 18:28:50

                                                                      Moc jsem se zasmál příště stačí zakrejt oči on se hodí do klidu ale jinak super zábava.

                                                                        Npetr.fish - Profil | So 30.5.2009 17:35:56

                                                                        pane jo ten kapr normálně žije jak neuvěřitelný!! :-)))

                                                                          N1kolda1 - Profil | So 30.5.2009 16:45:51

                                                                          chlapi vy se asi hodne nudite co? vemte plastenky a dete radsi na ryby.. takovy blbosti tady resit.. ze vas to bavi.. proste se kapr pleskal na podlozce a co? jezisi tak ho meli klepnout? aby se nemlatil.. nic spatnyho na tom videu nevidim tak nevim co se tady porad resi..

                                                                          edit: to ze nekdo zasakuje rybu podle me je docela v pohode vec... radsi bych teda trestal ty lidi ci valeji ryby v pisku apod.. tem bych bral povolenky hned...

                                                                            Nbambus11 - Profil | So 30.5.2009 16:23:38

                                                                            Mě to náhodou pobavilo. A přestupky proti BP v podobě sakování atd. mi zas tak nevadí. Najdou se u vody i mnohem horší věci, které je třeba řešit.

                                                                              Nkakr - Profil | So 30.5.2009 16:18:16

                                                                              syny >>
                                                                              Tak ať se daří a natáhni si hodinky. Čert a RS nikdy nespí....

                                                                                Nsyny - Profil | So 30.5.2009 16:16:16

                                                                                kakr >> i ty jeden tajnůstkáři....no nic,blíží se podvečer,mizím k vodě podráždit hady....samozřejmě jen do 00:00... :o))

                                                                                  Nkakr - Profil | So 30.5.2009 16:10:18

                                                                                  syny >>
                                                                                  Nejsem práskač, buď se Ti ozve sám, nebo si projdi mé příspěvky, ale to bude na dlouho.
                                                                                  Snad jedině SZ.

                                                                                    Nsyny - Profil | So 30.5.2009 16:07:16

                                                                                    kakr >> tak už mě nenapínej a pověz,který že to člen petičního výboru takto zhřešil....

                                                                                      Nsauron13 - Profil | So 30.5.2009 15:58:25

                                                                                      kakr >> Jako : Se nebojte chlapi ,ne? :)))))))))))

                                                                                        Nkakr - Profil | So 30.5.2009 15:56:24

                                                                                        sauron13 >>
                                                                                        Proč mě vykáš?
                                                                                        Jo a v Brně rumpluje zoncna (svítí slunce).

                                                                                          Nsauron13 - Profil | So 30.5.2009 15:54:33

                                                                                          kakr >> Se nebojte :).Ústí nad Labem -zde začalo :))))))))))))))) .Tohle počásko mě baví.

                                                                                            Nkakr - Profil | So 30.5.2009 15:46:12

                                                                                            sauron13 >>
                                                                                            Ale jo, zasmáli jsme se, přestalo pršet (Brno), tak jim dej na zadní část těla nevyslovitelnou...

                                                                                              Nsyny - Profil | So 30.5.2009 15:28:53

                                                                                              kakr >> tak povídej,přeháněj,jsem jedno velké ucho....to mě taky zajímá....

                                                                                                Nsauron13 - Profil | So 30.5.2009 15:28:51

                                                                                                Úmyslem tohoto videa,bylo to,aby se tomu každý,kdo ho omrkne zasmál.Bohužel,je mi líto,nepodařilo se.Mažu na kaprály pro další video :)))))))))))).Mějte se chlapi :)))))

                                                                                                  Nkakr - Profil | So 30.5.2009 15:26:29

                                                                                                  Martin M. >>
                                                                                                  Já také ne, přesto se tak děje.

                                                                                                    NMartin M. - Profil | So 30.5.2009 15:24:54

                                                                                                    kakr >> neznam zadny svazovy revir, kde by byla k70 a mohl jsi zapytlovat kapra

                                                                                                      Nkakr - Profil | So 30.5.2009 15:23:25

                                                                                                      sauron13 >>
                                                                                                      Já věděl, že jste správní a čestní rybolovci. Víš, oni existují i tací, co velkého kapra zapytlují, nenapíší a loví dál. Bohužel je mezi nimi člen petičního výboru K70. A chlubí se tím na MRKu, jinak bych to nevěděl.
                                                                                                      edit: aurohonič ,to je dobrý....

                                                                                                        NŠlapeto - Profil | So 30.5.2009 15:21:58

                                                                                                        kakr >> já taky nechytám, podložku taky nevlastním ,ale ryby někdy vyfotím...

                                                                                                          Nkakr - Profil | So 30.5.2009 15:19:57

                                                                                                          Šlapeto >>
                                                                                                          Já velké kapry nelovím, podložku nemám a ryby nefotím.
                                                                                                          Nejedná se o žádný boj, je to tříbení názorů a k tomu je MRK ideální.

                                                                                                            Nsauron13 - Profil | So 30.5.2009 15:19:15

                                                                                                            kakr >> Kapr byl zdolán kolem 11té večer a lov kolega ihned ukončil.Ráno ve 4:00 jsme nahodili a čekali na rozednění a propuštění kapra vodě.Kapr byl chycen den předtím,tudíž lovec mohl ve 4 nahazovat.Nic složitého,ne?

                                                                                                              Nsyny - Profil | So 30.5.2009 15:18:18

                                                                                                              kakr >> no mě je zase milejší,když nechá kapra přez noc v eko vezírku,než dokopat 30 cm čudlu po kamenech a písku bez prodlení zpět do vody...

                                                                                                                NŠlapeto - Profil | So 30.5.2009 15:17:30

                                                                                                                kakr >> a jak jinak by jsi ho udržel na podložce? :)...nechci se tady s nikým hádat a s někým rozeštvávat, nikdy nevim ,co po něm budu potřebovat....pouze diskutuji :)

                                                                                                                  NRaduz - Profil | So 30.5.2009 15:14:21

                                                                                                                  ááá, je to tu opět. Boj jménem sakování .)

                                                                                                                    NŠlapeto - Profil | So 30.5.2009 15:14:09

                                                                                                                    sauron13 >> to mi taky došlo ,když to natáčel N70 kou...proto to chápu !!!

                                                                                                                      Nkakr - Profil | So 30.5.2009 15:14:02

                                                                                                                      sauron13 >>
                                                                                                                      Vidíš, byl řádně zapsán a lov jsi neukončil? Na videu jsou vidět nastražené pruty, nebo se zase mýlím?
                                                                                                                      Válení nebyl ten nejlepší výraz, opravuji na poplácávání, jedná se vlastně o takovou masáž, která je pro rybu velmi prospěšná.

                                                                                                                        Nsauron13 - Profil | So 30.5.2009 15:13:23

                                                                                                                        Šlapeto >> ... protože jeho telefon nemá foťák s dostatečně silným bleskem .

                                                                                                                          NŠlapeto - Profil | So 30.5.2009 15:12:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                          Normální Pat a Mat..Nevidim v tom nic špatnýho, jasný , mohl ho vyfotit v noci, ale neudělal to..

                                                                                                                          Kakr>> jak by jsi zklidňoval kapra, než se ho snažit nějak udržet na zemi. By jsi ho nechal volně se válet po trávě , či hlíně?

                                                                                                                            Nkakr - Profil | So 30.5.2009 15:10:10

                                                                                                                            syny >>
                                                                                                                            Souhlas, je rozdíl fotit ostroretku a 10kg kapra. Někdo se bez toho neobejde, jsem schopen to pochopit. Ale lze to dělat co možná nejrychleji, bez zbytečného prodlení. A o to mi jde.

                                                                                                                              Nsauron13 - Profil | So 30.5.2009 15:09:43

                                                                                                                              kakr >> Nemýlíš,kapr byl řádně zapsán .Asi i trošku děláš do politiky,co?Na otázku odpovídat otázkou,jak diplomatické :).
                                                                                                                              Kdo se po tom kaprovi válel,že to tu tak zveličuješ???
                                                                                                                              Když jsem to video na MRK dával,čekal jsem reakce takových jako jsi ty.Takový typ člověka co hledá chyby jen u druhých.100% aura??? Tak to jsi potom Aurohonič :)))))))))))))))))))))))))))

                                                                                                                                NLuděk Černý(Lc1) - Profil | So 30.5.2009 15:07:03

                                                                                                                                kakr >> Například: zapytlování za účelem "zklidnění" Pokud zapytluji rybu si jí tím pádem přivlastním a měla by být zapsána do úlokovýho listu. Takže nevidím žádný důvod proč prosazovat nějaký ustanovení? Ryba je nejlepší na focení po vytažení, tak nevím proč pro zklidnění. Rybu taky neberu a jsem rád pouze za fotku a zážitky od vody. Je to pořád stejný kaprař ´= nějaký howado

                                                                                                                                  Nkakr - Profil | So 30.5.2009 15:03:44

                                                                                                                                  sauron13 >>
                                                                                                                                  Vůbec nepochybuji, že jsi po ulovení po zapytlování za účelem "odpočnutí" kapra řádně zapsal.
                                                                                                                                  Nebo se mýlím?
                                                                                                                                  Pak je vše OK.

                                                                                                                                    Nsyny - Profil | So 30.5.2009 14:56:21

                                                                                                                                    kakr >> začínáš kličkovat,je velký rozdíl fotit 20 dkg pstruha a 8 kg kapra ale budiž,výraz egohonič s oblibou používáš i u fotografii,o jejichž vzniku a za jakých podmínek vznikly nemáš nejmenší ponětí,tudíž opět házíš všechny do jednoho pytle,jak tipycké...na MRKu je spousta fotek s ulovenými kapry,kteří byly vyfoceni hned po vytažení a hned puštěni,bohužel se ocitly v rukou egohoničů,už by tě to mohlo přejít,věk na to máš....

                                                                                                                                      Nsauron13 - Profil | So 30.5.2009 14:53:34

                                                                                                                                      kakr >> On se v tom videu někdo po kaprovi válel?????Nějak jsem to nepostřehnul...

                                                                                                                                        Nfribble - Profil | So 30.5.2009 14:50:09

                                                                                                                                        Tak nevím, jestli to nechtělo paličkou uklidnit kapra - nebo kameramana?

                                                                                                                                          Nkakr - Profil | So 30.5.2009 14:49:08

                                                                                                                                          syny >>
                                                                                                                                          Je snad něco špatného na slovíčku egohonič? Vůbec není míněno pejorativně .
                                                                                                                                          Pouze jsem přispěl do diskuze k videu o "odpočatém kaprovi".
                                                                                                                                          Až uvidím podobné video, jak se někdo válí po pstruhovi, či ostroretce, bude má reakce podobná.

                                                                                                                                          Je velký rozdíl vyfotit rybu ve vodě, či v namočené ruce bezprostředně po ulovení a válet se po "odpočatém kaprovi".

                                                                                                                                            Nsauron13 - Profil | So 30.5.2009 14:48:28

                                                                                                                                            kakr >> Například: zapytlování za účelem "zklidnění" - Co to znamená????
                                                                                                                                            Pokud vím,tak zapytlování se dělá z důvodu špatných podmínek při focení (tenkrát jsem měl na focení jen telefon,dnes už mám kvalitní fotoaparát i se stativem,takže nemám už potřebu sakovat).Pro někoho je trofej podkova,nebo vypreparovaná palice,pro mě fotka.Jsem rád egohoničem a nevadí mi to.Naopak :).S rybama a ne jen s kaprem se snažím manipulovat jako v bavlnce a na tom videu si myslím,že není vidět kapří újma.Pokud ano,zakažte podložky a saky.

                                                                                                                                              Nsyny - Profil | So 30.5.2009 14:41:22

                                                                                                                                              kakr >> takže pouze ten, kdo se fotí s kaprem je egohonič....fajn, a co si potom honí lovci pstruhů, ostroretek a dalších druhů ryb ?
                                                                                                                                              edit : je to jeden serwer,tudíž je jedno,zda sem vložím odkaz či přímo fotku,o autorství jsi jak vidíš nepřišel :o))

                                                                                                                                                Nkakr - Profil | So 30.5.2009 14:37:34

                                                                                                                                                syny >>
                                                                                                                                                Není, navíc se nejedná o kapra, což jsi jistě poznal.
                                                                                                                                                Je to nasazování ryb do revíru, ne lovení, viz vanička.

                                                                                                                                                Edit: krást se nemá, fotky zvlášť.

                                                                                                                                                  Nsyny - Profil | So 30.5.2009 14:29:08

                                                                                                                                                  kakr >> je tohle egohonič ?

                                                                                                                                                    Nkakr - Profil | So 30.5.2009 14:24:35

                                                                                                                                                    Luděk Černý(Lc1) >>
                                                                                                                                                    Například: zapytlování za účelem "zklidnění". Tahání kapra po podložce, jak byl "klidný" bylo dobře vidět.
                                                                                                                                                    Tedy zdolat, (egohoničům povolit foto) a vrátit vodě

                                                                                                                                                      NLuděk Černý(Lc1) - Profil | So 30.5.2009 14:16:37

                                                                                                                                                      kakr >> Nesmysl..co znamená zbytečná manipulace?

                                                                                                                                                        Nkakr - Profil | So 30.5.2009 14:14:51

                                                                                                                                                        Video je přesnou ukázkou, co čeká každého kapra delšího než 70cm na revírech kde je zavedena míra K70.
                                                                                                                                                        Tedy pokud se nepodaří prosadit ustanovení, že musí být po ulovení bez zbytečné manipulace vrácen vodě.

                                                                                                                                                          N1kolda1 - Profil | So 30.5.2009 14:08:27

                                                                                                                                                          "ja bych ho nechal schvalne usnout aby se unavil" :-DDDD