Nkarloson - Profil | So 19.9.2015 16:51:12
Fild@ >> to je vono, pořád jsem to hledal někde dole, díkec :-)
NFild@ - Profil | So 19.9.2015 16:29:53
karloson >> V záložce MRK.cz je volba - Stejný Mrk na více počítačích, tam vyber poslední použití (nejnovější datum) volbou přepnout. Tak to dělám já :-)
Nkarloson - Profil | So 19.9.2015 16:22:21
prosím dříve jsem si nastavil stejnou ip adresu abych měl červené N na všech zařízeních stejné, ted nemůžu najít ten odkaz, mám jinej aparát, tak bych to zase potřeboval sladit.. díky za odkaz
Npouštěč - Profil | So 5.3.2011 3:50:34
Martin M. >> no ukazuje se mi že sem okomentoval za24h víc jak10* a dál nemohu
NMartin M. - Profil | So 5.3.2011 2:19:59
pouštěč >> jak myslis "omezit komentare"?
Npouštěč - Profil | Pá 4.3.2011 17:31:16
tak t o využiju po čase at nespemuju poradna myslím že MM patří dík za to co pro nás dělá ale omezit komentáře t o je podle mě blbost stejně se budou jenom virovat diskuse protože mu to budu psát na reakce
Ntomm - Profil | Po 20.4.2009 10:26:17
Sampus >> Nechci se tě dotknout, ale to budou mít slovenští kapraři radost:-)
NCerebro - Profil | Ne 19.4.2009 13:47:47
Super nápad, jen těch změn na mě začíná být nějak moc rychle za sebou :-(
NSampus - Profil | So 18.4.2009 8:36:47
Martin M. >> ponukam pre poradnu svoje znalosti slovenskych kaprovych revirov,tak isto aj znalosti o problematike vyroby boilii a celkove tematike lovu kapra na boili.Za viac ako 20 rokov co sa venujem vylucne tomuto druhu rybolovu som nadobudol znacne skusenosti a chcel by som poradit pripadne pomoct svojou radou inym rybarom aby sa vyvarovali chyb ktorimi sme my v minolosti museli pracne prechadzat pretoze nebolo odkial cerpat vedomosti.
NTurňa - Profil | So 18.4.2009 7:56:28
No kluci bacha, abyste MRk už nezahltili, zatím je ještě - z pohledu uživatele - celkem přehledný ALE?!
NMartin M. - Profil | So 18.4.2009 2:43:54
smradzjzd >> zatim se nova upresnujici otazka objevi jako samostatna (treba za 10 jinymi, jak pises). Neni problem to predelat na neco vhodnejsiho, pokud bude dobry napad.
NMr.Stick - Profil | So 18.4.2009 0:25:56
smradzjzd >> Tak nějak ... on to MM pořád ještě ladí.
Nsmradzjzd - Profil | So 18.4.2009 0:24:53
Mr.Stick >> navazovat bude ale jen jen tématicky, opticky bude schovaná třeba až za 10 jinými ?
Edit- zobrazí se pod vašemi odpovědi na ni?
NKáceč - Profil | So 18.4.2009 0:24:35
smradzjzd >> Většina otázek se asi nedá jednoznačně zopovědět.Vem si jenom ten fakt,že odpovídá několik poradců a ty nebudou mít jednotnej názor.Důležitý je to,že tázající nemohou změnit směr otázky od plotice po formuli 1.
NMr.Stick - Profil | So 18.4.2009 0:21:50
smradzjzd >> Taky nemůže. Ale může položit otázku další, která bude navazovat na tu první, když si něco vyvodí ze svých odpovědí.
Nsmradzjzd - Profil | So 18.4.2009 0:16:19
Káceč >> aha, to mě nenapadlo. Žiju v tom, že zadavatel zadá otázku a už do ní nemůže vstoupit, a vypadá to, že se mýlím.
NKáceč - Profil | So 18.4.2009 0:11:18
smradzjzd >> Pokud otázku položíš tak, že se dá odpovědět jen ano nebo ne, bude automaticky následovat další.Proč ano nebo ne.Takže upřesňovat se asi bude.
NKáceč - Profil | So 18.4.2009 0:06:12
svaca >> Hlavně se tázající nemohou bavit mezi sebou.Kdyby začali, vrchnost je utne.A to se mi líbí.
Nsmradzjzd - Profil | So 18.4.2009 0:04:05
svaca >> dle mě se mýlíš. Poradnou jako produktem, vychází MRK vstříc uživatelům, kteří si nepřejí svoji otázku dále upřesňovat a rozpitvávat, popřípadě jim vadí výtky přispěvatelů.
Pochybuji že by celkově nesmyslných otázek ubylo, spíš naopak.
Nsvaca - Profil | Pá 17.4.2009 23:52:59
Skvelej napad s poradnou, doufam ze se tim zminimalizuje pocet stale se opakujicich a vetsinou nesmylnych otazek.
NDenny - Profil | Pá 17.4.2009 23:49:40
Spatnej napad to asi neni,ale jen blazen by mohl predpokladat,ze poradci odpovi na vse.Ne ze by nemeli zkusenosti,ale kazdy ma nejaka tajemstvi nebo finty s kteryma se nerad sveruje a to je myslim dobre.
NPiskořík - Profil | Pá 17.4.2009 23:41:08
ivanv 25,59 >> ivanv >> To se asi počítá...:)
NPiskořík - Profil | Pá 17.4.2009 23:39:56
ivanv 25,59 >> ivanv >> U tebe jsem byl na pochybách, protože máš v kartě takovou "závodnickou" výbavu...:)
Takže se to počítá...;o)
Nivanv - Profil | Pá 17.4.2009 23:35:03
Piskořík >> nemam to v karte ale pretekam v privlaci na slovensku. pocitaju sa tieto skusenosti aj u vas? :-)
NKáceč - Profil | Pá 17.4.2009 23:13:08
Nat >> Ahoj.Pokud máš na mysli pravní poradnu jen ohledně ryb,rybaření a legislativy okolo rybaření tak ano.Ale za jak dlouho sem začnou tahat lidi svoje osobní problémy.Já to vidím tak na prvních dvacet příspěvků a bude to tam kde to být nemá.
NNat - Profil | Pá 17.4.2009 22:26:32
Skôr by sa hodila právna poradňa. Jak pre ČR tak aj pre SR už len tých ochotných právnikov nájsť.
Ndrozďák 30,42 - Profil | Pá 17.4.2009 22:10:36
Scanix >> mám pocit, že poslední dobou se zde může přihodit ledacos :-))
NScanix - Profil | Pá 17.4.2009 22:03:54
drozďák 30,42 >> prave jsi byl vybran za moucharskeho poradce, MM ti posle zvaci dopis ;)
NScanix - Profil | Pá 17.4.2009 22:03:03
Piskořík >> presne tak, o tom vim velky kulovy ;)
Ndrozďák 30,42 - Profil | Pá 17.4.2009 21:59:35
Přijde mi to jako samoúčelná a zcela nadbytečná věc.
Ten poradce(i) se určuje podle jakého klíče?
NPiskořík - Profil | Pá 17.4.2009 21:53:14
Scanix >> Myslím, že k přívlači máš co říct, to je o.k....ale jak M.M. osvětlil, tak jsou poradci v přívlači zatím hozený i do závodní přívlače......a ta je úplně o něčem jinym ale to ty víš sám.
NScanix - Profil | Pá 17.4.2009 21:14:30
Piskořík >> pokud jde o me, jsem tam naprosto omylem, nevim, jestli treba mam co poradit k privlaci osobne, snad jen, jak zmasit nejakou fisku, zda se, ale zjevne je to nejak propojeno, rekl bych, ze my s Mr.Stickem jsme tam trosku za statisty obecne, proste kompars...
NKáceč - Profil | Pá 17.4.2009 21:04:13
smradzjzd >> na otázku jakou třytku na okouny je jen jedna odpověď,a to: tu správnou.Když tazatel nebude chodit k vodě a sám to zkoušet,tak rady kohokoli mu jsou k ničemu.V poradně mi chybí sekce "odpovědi na hloupé a nesmyslné dotazy".A obávám se,že jich bude dost. Jinak poradna ano.
NPetr Z. Vedro - Profil | Pá 17.4.2009 21:00:53
Dobrej nápad, doufám , že se to nebude zvrtávat do nadávek a podobně. Taktéž se rád podělím o zkušenosti.
NPiskořík - Profil | Pá 17.4.2009 20:57:50
Martin M. >> o.k...já jen aby jsi neuvedl poradce do nějakého "Faux pas"..;o)
Nmildas - /Y - Profil | Pá 17.4.2009 20:53:50
smradzjzd >> máš pravdu.
Ruším chválu mrku dole napsanou a konstatuji, že poradna je na h.:-)
NMartin M. - Profil | Pá 17.4.2009 20:51:29
Piskořík >> zatim to neni rozdeleno na "vlackare" a "zavodni vlackare". Az bude z ceho vybirat, neni problem je rozdelit.
Njiris - Profil | Pá 17.4.2009 20:50:17
Piskořík >> :-))
NPiskořík - Profil | Pá 17.4.2009 20:48:49
Martin M. >> Poradna proč ne...jen čistě technická. Zajímalo by mě, kolik poradců v sekci "Závodní přívlač" opravdu závodně vláčí.
Ndujáč - Profil | Pá 17.4.2009 20:47:23
mildas - Quinn >> mildas - /Y >> naprosto souhlasím..jen aby se takle lacino pobrany "zkušenosti"nezneužívaly..
Nsmradzjzd - Profil | Pá 17.4.2009 20:43:56
mildas - Quinn >> mildas - /Y >> si nerozumíme.
Vem si první dotaz v poradně- rotačka na okouny
Kolik bys asi tak musel podat takových dotazů, aby to odpovídalo tomu tvýmu víkendu.
Podle mě je problém některých tazatelů, že potřebují jen odpovědět na svoji otázku, nic jinýho je momentálně nezajímá. Na další problémy, který budou velmi brzy muset řešit, pak budou potřebovat další otázku.
Nmildas - /Y - Profil | Pá 17.4.2009 20:36:07
smradzjzd >> rozhodně a mám to z vlastní zkušenosti. To, co jsem se učil tři roky bych dokázal se správnými lidmi za víkend.
MM: Gratuluju. :-)
Nsmradzjzd - Profil | Pá 17.4.2009 20:33:42
mildas - Quinn >> mildas - /Y >> ty věříš, že tomu, kdo si neumí informace vyhledat popř. vyhodnotit, pomůže poradna?
Nmimikry - Profil | Pá 17.4.2009 20:33:27
Rychlokursy chytání ryb.Super :-( Ten kdo něco opravdu chce,ať se trochu taky snaží.
NMartin M. - Profil | Pá 17.4.2009 20:32:44
mildas - Quinn >> mildas - /Y >> seznam poradcu je v kazde poradne.
K tve druhe otazce - jsem optimista.
Nmildas - /Y - Profil | Pá 17.4.2009 20:28:56
Martin M. >> zjistím někde, kdo jsou ti rádci, prosím ?
Ještě jednu věc. Nápad je to úžasnej (bez ironie). Jedete skvěle a furt něco vymýšlíte. Váže se k tomu ale dotaz. Ty opravdu chceš, aby lidi uměli chytat ryby ?
NKáceč - Profil | Pá 17.4.2009 20:28:32
Martin M. >> lov na dírách zařaď hlavně na zimu.
Npavel68 - Profil | Pá 17.4.2009 20:19:48
Martin M. >> imho též samostatně - vím že ti to přidělá rachotu,ale jinak to nevidím :-)
NMartin M. - Profil | Pá 17.4.2009 20:18:42
pavel68 >> rozdeleni neni konecne, ja spise vaham, kam zaradit lov na dirkach...
NMajsher - Profil | Pá 17.4.2009 20:18:41
Mr.Stick >> a já si myslím, že docela odráží :)
jinak, jak sem psal te´d níže-přiznávám, že jsem to chápal trošku jinak-hůře :)
NMajsher - Profil | Pá 17.4.2009 20:16:38
Martin M. >> jo, tak to máš pravdu, to by mohlo šlapat dobře, přiznávám, že jsem měl mélo informací, tak uvidíme, bude to každopádně zase nějaká přidaná hodnota.
Npavel68 - Profil | Pá 17.4.2009 20:16:22
Martin M. >> sumcařina by se dle mého skromného a bezvýznamného názoru měla oddělit od přívlače s dravci...
NMartin M. - Profil | Pá 17.4.2009 20:13:18
Majsher >> zatim hledame lidi, kteri umi a chteji odpovedet. Moje predstava je, ze by v kazde poradne melo byt tak 10 radcu. V nekterych oblastech sam nemam moc prehled, kdo by tam mohl byt, i proto jsme zalozili dotaznik -
www.mrk.cz/dot.php3?id=19 NMr.Stick - Profil | Pá 17.4.2009 20:10:54
Majsher >> V pohodě ... poděkování moc "kvalitu" neodráží. :o)
Uvidíme, jak se to vyvine, jako náapd se mi to zamlouvá. Všechno pohromadě, v diskuzích nebo otázkách všechno hned naopak zmizí v propadlišti dějin.
NMajsher - Profil | Pá 17.4.2009 20:06:16
Mr.Stick >> jo, tak te´d jsem na to kouknul a máš pravdu, je to trošku pestřejší. Jen nevím, zdali ve feederu člověk který zatím obdržel jen 6 poděkování za své příspěvky, je ten pravý :) zatím si lidé jeho příspěvky moc necenili... Ne, že by nebyl machr, to určitě ne, třeba zatím jen nechtěl poradit, což se jistě touto poradnou změní :) (podotýkám, že osobně proti němu vůbec nic nemám) p. Tychlera si vážím, tečka - vysvětlování by bylo offtopic.
NMr.Stick - Profil | Pá 17.4.2009 19:58:39
jindraŠ >> :o)))
Jsem čekal, jestli se někdo ozve.
NjindraŠ - Profil | Pá 17.4.2009 19:57:30
Mr.Stick >> A kdo je ten druhý? :-)
NMr.Stick - Profil | Pá 17.4.2009 19:55:01
Majsher >> Neradí ti jeden člověk, klidně všichni, kdo v rubrice jsou uvedení. Třeba ve vláčce těch jmen je asi 6 nebo kolik. A minimálně o 2 bych si dovolil tvrdit, že není moc zkušnějších. A docela by mě zajímalo, proš si myslíš, že zrovna pan Shimano je skutečný machr? Protože píše články? On zdaleka nebyl první, kdo s feederem přišel. On s tím jen přišel veřejně.
Ndrda - Profil | Pá 17.4.2009 19:54:57
Martin M. >> považuju to za dobrý nápad, který ovšem v podstatě potvrzuje slova "Edda 75", že si tady už více než deset let děláte s Romanem co chcete a chováte se, jako by vám to tady patřilo.
Pokud by potřeboval někdo poradit s pravopiserm, jsem ti k dispozici :-)
NMajsher - Profil | Pá 17.4.2009 19:50:49
Mr.Stick >> abys mi rozumněl, pokud už má poradit pouze! jen jeden člověk, soudím, že by to měl být skutečný machr. Ale uvidíme. Možná úplným začátečníkům, kterým z těch odpovědí může často jít hlava kolem (zvlášt, když si z nich někteří dělají i srandu), to bude sedět dost dobře.
NjindraŠ - Profil | Pá 17.4.2009 19:45:51
Majsher >> Nikdo Tě ale nenutí se ptát v poradně.Když si budeš chtít založit otázku,určitě Ti v tom nebude nikdo bránit.Řekl bych,že čas ukáže.
NMajsher - Profil | Pá 17.4.2009 19:43:18
co rybář, i hodně zkušený, to jiný názor. Já naopak hledám diverzitu odpovědí, z nichž buď hledám nejlogičtější, nejzajímavější nebo si z nich udělám jakýsi průměr a následně si vyberu - a to mě zatím nezklamalo. A autor otázek, pokud o to stojí. může odpovědi off topic prostě vymazávat nebo alespoń diskuse usměrňovat. Jsem na tu poradnu zvědavý, zatím ale spíše skepticky.
NMr.Stick - Profil | Pá 17.4.2009 19:42:06
Majsher >> A proč myslíš, že fundovaně musí odpovědět jen někdo známý? Ve feederu máš MM, azbesta a KóĎU ... a to si myslím je sakra silná sestava.
Npavel68 - Profil | Pá 17.4.2009 19:40:26
Majsher >> on je tu pan Tychler? pochybuju
NMajsher - Profil | Pá 17.4.2009 19:39:14
Hugo Fisher >> a ti "fundovaní lidé" budo vybíráni jak a kým??? pokud bude za feeder odpovídat např. pan Tychler, tak to beru, ale o tom pochybuju. Atp.
Npavel68 - Profil | Pá 17.4.2009 19:38:08
vítám to - výbornej nápad.
ale stupidních otázek dětí,nudících se doma u PC a pokládajících zbytečné otázky jen pro zviditelnění se,případně proto aby mohly mávat kartama to MRK bohužel nezbaví...
NMartin M. - Profil | Pá 17.4.2009 19:34:12
Georgino >> rada lidi, kteri k tomu maji co rict, nema chut odpovidat do otazek, kde jejich odpoved zanikne v nasledne diskusi mimo tema.
NHugo Fisher - Profil | Pá 17.4.2009 19:30:36
Georgino >> nezvrhne se to v chat. Odpovi ti fundovani lide. Pravdepodobne rychle a jasne. Otazka se uzavre - dockas se odpovedi.
(hadam)
NGeorgino - Profil | Pá 17.4.2009 19:26:10
Jaký smysl má poradna na MRKu když tu je tu rubrika otázky kde může odpovědět víc než jen několik málo lidí?
NAnýzový dědek - Profil | Pá 17.4.2009 19:24:09
Poradnu, tak jak je navrzena vitam, protoze nejsem děd Vševěd.
Pokud se na mne nekdo obrati o radu a budu to znat nebo vedet, pomohu rad. Ale slusne. Preji uspech!
NBosanac - Profil | Pá 17.4.2009 19:21:46
Martin M. >> Tos urcite vymyslel kvuli Mudru Hnatkovy . JIny duvod nevidim .
NMartin M. - Profil | Pá 17.4.2009 19:12:37
Tomáš - Tom >> rad prijmu takovou nabidku, dekuji :-)
NPvl - Profil | Pá 17.4.2009 19:11:21
kebator >> Kebator >> Dík za odpověd :o§))
NTomáš - Tom - Profil | Pá 17.4.2009 19:09:57
Martin M. >> Pokud by byl zájem mohu přispět svou troškou do mlýna v oboru chov,líhňařina,rybnikářství.S pozdravem Petrův zdar Tom.
NKebator - Profil | Pá 17.4.2009 19:09:51
Pvl >> ja nic, a nebud trapny ...polozil som normalnu otazku, ked neviem, co potrebujem na ceste do Ciech !!
kazdy normalny poradi, len Ty sa nad tym cudujes ...
NPvl - Profil | Pá 17.4.2009 19:04:26
kebator >> Kebator >> Co jsi vymyslel už ty ? Pro zajímavost ? :o§)) Toto :Pani, co obsahuje povinna vybava auta v CR ?? dakujem
NKebator - Profil | Pá 17.4.2009 18:48:44
No konecne nieco zaujimave, lebo to tu slo uz dole vodou ... paci sa mi na tom to, ze to je presne poradna, bez ziadnych "kecov" okolo ... SUPER, len tak dalej !!!