Moj losos, prvy v zivote ...

Diskuse k rybářskému videu Moj losos, prvy v zivote ...

Autor diskuse: kote885 - Profil , 7.3.2009
123 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMufty - Profil | Pá 13.3.2009 22:44:48

K ulovku lososa gratulujem, uz mam aj ja jedneho za sebou pre zmenu v Skotsku pri love stuk a je to super pocit chytit takuto uslachtilu rybu. Moj mal tristvrte metra a zo zaciatku som si ho pomylil zo pstruhom pre jeho sfarbenie. Toto video ma vyburcovalo ze by som mal zas vyrazit a pripadne nieco natocit. :))

    NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 13:40:16

    Feroxhunter >> Muskiehunter >> To se domluvíme až to bude aktuální:-)

      NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 12:39:59

      Stanley 87 >> co se sejít v Brandýse nad Labem a vyrazit odtamtud? Čelákovice moc neznám tak se alespon nebudeme hledat :)

        NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 12:32:57

        Feroxhunter >> Muskiehunter >> Mno Třeba se sejít někde na Labi. Napadá mě jez v Čelákovicích,.....

          NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 11:23:22

          Stanley 87 >> taky mám jedno na Labi ale nedaří se mi tam, přitom jsem tam opakovaně viděl zalovit fakt veliký ryby....no někdy musíme zajít zaházet i s Nielem, pořád to domlouváme tak snad letos konečně vyrazíme...

            NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 10:40:58

            Feroxhunter >> Muskiehunter >> To mi povídej. Loni jsem si našel pár místeček s rybama blížícíma se trofejních rozměrů a letos tam musím něco slušnějšího vyžehlit

              NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 10:39:26

              Stanley 87 >> Mám rád ty útoky ryb od břehu...bavim se takhle hlavně okounama když jsou v zápalu lovu najetí ve březích, senm tam kudlapade :)) už aby to začlo co?

                NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 10:38:24

                Knapík >> SZ

                  NKnapík - Profil | Út 10.3.2009 10:21:43

                  Feroxhunter >> Muskiehunter >> právě že bohužel neviděl.... já viděl jen to s Rapalou a to mi stačilo...

                    NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 10:18:28

                    Knapík >> :-))) Jako bohužel viděl? To je nářez co?

                      NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 10:16:36

                      Feroxhunter >> Muskiehunter >> Je to taková hladová voda, ale opradu krásná. Každopádně to bylo super. tahal jsem 3cm Horneta RHH přes vodní trávu a jako kdybych uváznul. pod nohama jsem tu,,větev" zvedal a těsně pod hladinou se otevřela štičí tlama a pak nastal kolotoč:-) Asi do chvíle kdy mě viděla ani nevěděla že je na prutě.

                        NKnapík - Profil | Út 10.3.2009 10:15:06

                        Feroxhunter >> Muskiehunter >> bohužel....

                          NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 10:11:09

                          Stanley 87 >> Ty woe ta je hubená, že tys jí fotil už kuchlou :))))) dělám si srandu, no hezky jsi si musel zatahat, na to se tešim ted s tim novym skeloušm 305 cm a 2-12 g , to bude paráda až mi to nahulí 60tka :)) Já mám nej tuhle 80 ku (bohužel bez podložky na tráve, už jsem si za to nafackoval) na patnáctku a 7-28 g proutek, to bylo taky žrádlo! Jediná vada je že je ze soukromáku...

                            NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 10:09:55

                            Knapík >> Videl jsi film Pike fishing with Jerkbait? Je to ze švédska.....

                              NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 10:00:52

                              Feroxhunter >> Muskiehunter >> Byla to sranda. 0,14 mm vlasec, MW na 3 kg a proutek do 12 g. Ještě že tam byl Niel a podebral mi jí:-)

                                NKnapík - Profil | Út 10.3.2009 10:00:28

                                Feroxhunter >> Muskiehunter >> ale já neříkám, že je chytám, právě že moc ne:(((, ale věřím, že šance i potenciál by tu byl...
                                ... taky sním o vodách, kde dravá ryba umělou nástrahu nikdy neviděla a má pořád chuť :)

                                  NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 9:59:45

                                  Muskiehunter >> tady máš fotku

                                    NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 9:53:47

                                    Knapík >> U Plzně ne no :-) tiše závidim jestli jsi takovej lovec a zychytáš dobře i tady! Já mám lehce vlažnější zkušenosti, jasně že umim chytit rybu ale ve světě když to trefíš tak je to mazec, to tady nikdy nezažiješ....

                                      NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 9:52:15

                                      Stanley 87 >> zase sis jí musel na jemnym cajku užít :-)) Mě vyškolila loni odhadem 80 + A jak jinak než na hornetka a prut 2-12, neměl jsem prdelačky a jak jsem jí kus od sebe přizvedl na hladině hlavu (jinak to v tom místě nešlo) tak trhla hlavou a zbyly mi jen oči pro pláč.....takovou na svazovce zrovna často netahám :))

                                        NKnapík - Profil | Út 10.3.2009 9:46:11

                                        Feroxhunter >> Muskiehunter >> já asi ne, mě cizina moc neláká.., pěkný ryby máme i tady, jen je umět chytat a
                                        chytat je tam, kde jsou jich mraky už pak asi nebejvá tak těžký..., ale u nás bych si ho rád chytil.... ale zatím jsem se o to ani nepokusil a u Plzně asi nebudou:))

                                          NTřéďa - Profil | Út 10.3.2009 9:38:46

                                          HarryMurago> V karte zminujete jako oblibeny zpusob lovu: "sumcařina" mimo jiné. To chytáte jen přívlačí? Nebo okováte pěknýho lejna, kapra, nebo jakoukoli použitelnou rybu a po lovu ji osetrite klinikem a po rozdejchani pustite zpet? Jestli jo, tak to sem mel trochu jiny predstavy o chyt pust. Osobne chyt pust neuznavam jako nejvyssi cnost. Většinu ryb pustim, ale je to pořád lov.

                                          kote885> Gratuluju. sice trosku vyzablej losos, ale krasnej. :-)

                                            NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 9:30:25

                                            Feroxhunter >> Muskiehunter >> Taky jsem šel s hornetama na okyše a byla z toho 77 cm kudla:-)

                                              NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 9:22:38

                                              Stanley 87 >> Hele jak se na nějakou rybu zaměříš cíleně tak je to k prdu, to přijde až budeš na kaprech a budeš vytahovat krmítko nebo ještě líp srkačku :-))) vzpomen si na tu pani co takhle místo nebožáka kapříka vytáhla hlavatku......

                                                NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 9:19:30

                                                Knapík >> Takovou rybu bych ale chtěl mít na prutě! :-) Nepojedem do Irska? :-))

                                                  NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 9:13:45

                                                  Feroxhunter >> Muskiehunter >> Právě že 2 roky jsem na něj chodil celkem pravidelně cíleně a nic. Latos na něj kašlu. Budu tahat hladinovky a nakonec ho lapnu na PROPA:-)

                                                    NKnapík - Profil | Út 10.3.2009 9:11:31

                                                    Feroxhunter >> Muskiehunter >> jj, jak říkáš...

                                                      NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 9:10:19

                                                      Stanley 87 >> Nikdy neházej flintu do žita, jaks tohle napsal tak to máš spočítaný a na zahájení Ti ho prorokuju :))))

                                                        NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 9:08:36

                                                        Knapík >> Souhlas! Ale ženeš to lehce do extrému :-)) je jasný že když dostanu po hubě fakt moc včetně kopanců do břicha tak sice můžu ještě utéct ale za rohem skapu na vnitřní krvácení neslučitelný s životem! Oproti tomu pár ran pěstí kamkoliv nikoho ještě nezabilo (pokud se teda nedostaneš do křížku s oldou šetrhendem :))......) Ryba je jen vysílena když se k ní umíš na břehu chovat a to Ty umíš, stejně tak jako já a kolegové tady! Jde teda asi hlavně o zaplísnění, tedy podle mě......ale to bychom nemohli na rybu sahat vůbec!

                                                          NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 9:04:42

                                                          Feroxhunter >> Muskiehunter >> Vzhledem k tomu že jsem na Labi s přívlačí nenarazil ani na sumíka tak šance že bych narazil na losossa se v mém případě rovná 0

                                                            NKnapík - Profil | Út 10.3.2009 9:00:58

                                                            proti videu ani činnostem na něm nemám zhola nic.

                                                              NKnapík - Profil | Út 10.3.2009 8:59:58

                                                              zkuste se vžít do tý ryby, jak asi reaguje....
                                                              někdo ji vytáhne, ona se zdolávání brání, vysiluje se... a pak ji lovec vytáhne, a co asi udělá ta ryba? Jakmile to bude možné, tj. okamžitě po částečném se vzmátoření se pokusí zmizet od lovce..., ten je spokojen, ale o to, co se s tou rybou stane pak, se už může jen dohadovat....
                                                              Jako analogii v lidským světě bych uvedl asi konfrontaci mezi dvouma lidma, jeden druhýmu naloží co proto, ten se válí v krvi, dobitej, ale jakmile se probere, tak se pokusí dostat z dosahu agresora...., ale jak dopadne pak, to už je otázka.

                                                                NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 8:52:44

                                                                Stanley 87 >> Hlavně nebrat za ocas ani za skřele ani nijak jinak protože at to udeláš jak to uděláš, dostaneš vynadáno že ryba není na maga podložce a že jí nepolejváš dostatečnym množstvím kliniku :)))))) stejně to musí být pecka vláčet na vodě kde jsou lososi vid? Já teda vím že na Labi sem tam nějakej je ale tref ho.....

                                                                  NLeopold IV. - Profil | Út 10.3.2009 8:51:13

                                                                  Muskiehunter - přečti si všechny příspěvky, než začneš.... jo a spláchni za sebou :o))

                                                                    Ncolek - Profil | Út 10.3.2009 8:50:40

                                                                    Feroxhunter >> Muskiehunter >> nebo ti ho upálí:)

                                                                      NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 8:48:28

                                                                      Feroxhunter >> Muskiehunter >> Ale pozor na překročení povolené doby lovu. Aby jí netahal i po půlnoci

                                                                        NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 8:45:41

                                                                        Stanley 87 >> Woe :)) to se nikdy nestane i kdybych měl přitáhnout vysílenou a pohublou mršinu!

                                                                          NStanley 87 - Profil | Út 10.3.2009 8:39:34

                                                                          Feroxhunter >> Muskiehunter >> To je právě ta chyba. Uvidíš metrovku, promyslíš co máš za náčiní a vypočítáš si dobu zdolávání. Když by byla víc než 10 minut tak jí odřízneš:_)

                                                                            NMuskiehunter - Profil | Út 10.3.2009 8:25:34

                                                                            Leopold IV. >> Co to tady plácáš, přečti si pořádně příspěvky! Srovnávána tu byla pouze únava a nutný čas na rehabilitaci po souboji, tedy o vyčerpanosti ryby! Ne jejímu pobytu na souši... Takže mimo mísu jsi Ty! Jinak souhlas ke všem Tebou zmíněným věcem! Ovšem ovlivnit se zdolávání stejně nedá, půjdu na okouny a pak budu taky zdolávat metrovku hodinu když mi toho hornetka omylem napálí ona!

                                                                              NLeopold IV. - Profil | Út 10.3.2009 6:30:50

                                                                              zbytečné dlouhé zdolávání ryby přizabíjí, dlouhý pobyt na souši ryby zabíjí, špatné zacházení ryby mrzačí. Srovnávat lososa se štikou ohledně výdrže na souši je opravdu mimo. Losos a štika mají úplně jinou výdrž na souši aj v znečištěné vodě. Losos vydrží prd, štika přežije i kaluž s močůvkou a žabincem navrchu.

                                                                                Nbrach - Profil | Po 9.3.2009 23:58:28

                                                                                Moc pěkná diskuse, to byl adrealin...

                                                                                  NMatesJ - Profil | Po 9.3.2009 20:57:00

                                                                                  Moc pekne video,to musel byt adrenalin!

                                                                                    Ntazik - Profil | Po 9.3.2009 19:35:42

                                                                                    all,krome harrymurago: aspon je videt ze ne kazdy clovek zaregistrovany na mrku to ma v hlave v poradku.....;-)

                                                                                      Ntazik - Profil | Po 9.3.2009 19:33:29

                                                                                      Bacillus >> vystizne..
                                                                                      HarryMurago: ty si asi myslis jaky si borec co?..dobre chytas kapry, rozumis tomu ale neser nekomu do vlaceni kdyz tomu vubec nerozumis a kdyz te nekdo opravi misto toho abys podekoval za nove informace radsi zacnes vsechny urazet a hadat se ze se nema losos vytahovat za ocas...jak rekl MAJSHER si ubohy a uz se to nejspis nezmeni jak tak pozoruju tve prispevky.....

                                                                                        NMajsher - Profil | Po 9.3.2009 19:03:02

                                                                                        tady je ale zase husto - už abychom se ukojili na těch našich bezbanných slizkých tvorečkách. :)
                                                                                        Jen tak na okraj, nevím, kdo o tom tu začal, ale vyhrožovat ve stylu "potkat tě u vody, tak ti jednu ubalím" mi přijde ubohý. Nechme primitivní násilí hovadům na stadionech a těšme se na jaro :) Pokoj v duši :)

                                                                                          NBacillus - Profil | Po 9.3.2009 18:30:59

                                                                                          HarryMurago >> pane kolego,piča je pěkná věc,ale nesmí to být chlap.

                                                                                            Ndrozďák 30,42 - Profil | Po 9.3.2009 18:19:49

                                                                                            Bosanac >> dokonalé seberozpoznání v neadresném příspěvku, čím více nicneříkající a zcestné argumenty, tím větší potřeba jejich fortifikace multivykřičníkem, klinik a podložka používaný jak penicilín pro rybu - tj. systém vždycky, pro všechny a na všechno.
                                                                                            Navrch klasika v podobě nahoněného péra za pomocí rybích a lidských kil + něco o zasloužilém kmetství.

                                                                                            Srát na to, nějak jsem diskusema s podobnými individui ztratil šťávu a hlavně je to nezajímavě nudné a stejné, až oči bolí. Jak by řekl Kotrba - klasickej vzorek rybáře made in ČRS

                                                                                              NPepaČadek - Profil | Po 9.3.2009 18:14:05

                                                                                              Lososa jsem nikdy nechytil (neměl jsem zatím ani příležitost), ale jako vláčkař si dovolím říci, na základě svých zkušeností (a teoretických informací o lososech), že rybář s rybou nakládal par excellence - lépe by to asi nešlo.

                                                                                                Ncolek - Profil | Po 9.3.2009 18:13:27

                                                                                                Přesně tak, losos se takto vylovuje z vody a je to ten nejšetrnější způsob který vůbec můžete použít. Setkal jsem se i s tím, že někdo doporučuje takto vylovovat candáta, uchopit se sice dá za ocas dobře, ale následky jsou katastrofa pro rybu. Candát je totiž, ač to zní legračně, nejchoulostivější právě v ocasní části na zaplísnění. Je to fakt, vyplynulo to z dlouholetých zkušeností, jednoho mého známého, co provádí s candáty poloumělý výtěr. Když jsem byl u výtěru, zdůrazňoval několikrát že se s ním musí opatrně zacházet a vyvarovat se zbytečnému tlaku držením v ocasní části. Už jsem to tu kdysi psal, ale pro dobro pouštěbých candošu to klidně napíšu znova a znova. Jinak to co tu povídá mistr HarryMurago jsou jen nesmysly a myslím že bude lepší na tyto hlouposti co tu píše radši ani nereagovat, ať se svými názory zahltí

                                                                                                  NLee-Haney - Profil | Po 9.3.2009 18:10:15

                                                                                                  Bosanac >> By ses divil kolik se chytne štik na ,,vláčené krmítko'' :D

                                                                                                    NBosanac - Profil | Po 9.3.2009 18:05:53

                                                                                                    HarryMurago >> Dravce mas na foukanu kukurici nebo na krmitko od srkacky ?
                                                                                                    Co si vodni prasata nezaslouzi ?

                                                                                                      NLee-Haney - Profil | Po 9.3.2009 18:03:55

                                                                                                      HarryMurago >> Co ty jsi vlastně za člověka?Sis trochu spletl kaprařinu ne?Jsem nevěděl že se i losos nakláda do kliniku.
                                                                                                      Tady se rybář pochlubí svým prvním lososem ,kde se snaží rybu pustit tak ,aby měla šanci přežít.Každá ryba může uhynout ať se snažíš sebevíc.
                                                                                                      Nikdy jsem tuhle rybu nelovil a nejspíš lovit nebudu,ale z toho co jsem viděl jsem ještě neviděl Lososa na podložce naloženého v kliniku.Navíc většina lovců se s lososem nepáře a končí ve filetách .Zde se lovec snažil rybu zbrchat a pustit a jen proto že si někdo chce hrát na chytrého a má potřebu kritizovat i trávu že není dostatečně zelená musí kazit radost druhým.

                                                                                                      Pokud máš potřebu vést dialog z očí do očí,není problém Bydlím ve Zlíně tak pak dej vědět a já ti to do očí klidně řeknu....

                                                                                                        NPásovec - Profil | Po 9.3.2009 18:03:12

                                                                                                        HarryMurago >> muzu vedet cim se zivite?....

                                                                                                          NHarryMurago - Profil | Po 9.3.2009 17:50:41

                                                                                                          drozďák 30,42 >> áááááá pán je velkej !!!!!! Vodní prasata - to si kapři nezaslouží !!!!!!!!!! Opravdu jsem hlavně kaprař , ale mám i pár dvravců !!!

                                                                                                            NHarryMurago - Profil | Po 9.3.2009 17:48:47

                                                                                                            tazik >> poslouchej ty smrkáči tebe potkat u vody a vidět tě jak bereš rybu dostaneš pohlavek , že by jsi se vratil za půl roku s nohama od sněhu a s banánem v ruce!!!! Jak dlouho chytáš vždyť jsi z té školky nedávno vylez , tak si odpusť své komentáře tohoto stylu !!!! Některé mé ryby by jsi ani nezved !!!

                                                                                                              Ntazik - Profil | Po 9.3.2009 17:37:42

                                                                                                              HarryMurago >> tak ted si mi to nandal tatko......je videt ze si jenom rybar teoretik a jeste spatny teoretik......prosim te bez si poucovat do materske skolky tam ti ty tvoje blbe kecy kazdy sezere, ale ne tady.

                                                                                                                NMuskiehunter - Profil | Po 9.3.2009 15:57:44

                                                                                                                HarryMurago >> My Tvůj názor respektujeme! Ale tím to asi tak končí! Nikdo Tě tu nechce urážet ale ty jsi jako zaseklá deska! Děti, chcete slyšet pohádku? cvak Deti chcete slyšet pohádku? cvak Děti...... losos se takhle prostě vylovuje a basta, napsalo Ti to tady dost lidí ale ty furt jedeš tu svou!

                                                                                                                  NStanley 87 - Profil | Po 9.3.2009 15:55:59

                                                                                                                  HarryMurago >> Skromnej dotaz : ,, kromě tohohle divadla vše v pořádku" ??? Přečti si ty nesmysly co tady píšeš a trošku se zamysli. Vždyt´ je to strašný. Losos se vylovuje uchopením za kořen ocasní ploutve. Nehrozí mu tím žádné poškození. To mu hrozí při použití podběráku mnohem víc. Focení s rybou proběhlo v pohodě a následné pouštění bylo opravdu důkazem slušného chování k rybě.

                                                                                                                    NMuskiehunter - Profil | Po 9.3.2009 15:55:09

                                                                                                                    drozďák 30,42 >> :-)))

                                                                                                                      NPikess - Profil | Po 9.3.2009 15:54:38

                                                                                                                      Feroxhunter >> Muskiehunter >> OK,... jsem si říkal,.... ;-)

                                                                                                                        Ndrozďák 30,42 - Profil | Po 9.3.2009 15:54:36

                                                                                                                        vzpomněl jsem si na staré přísloví - ševče, drž se svého kopyta....
                                                                                                                        V tomto případě spíše vodních prasat.

                                                                                                                          NHarryMurago - Profil | Po 9.3.2009 15:51:11

                                                                                                                          tazik >> nikoho jsem neurážel ale psal svůj názor !!!! A co já vím o rybách ses ty chudáčku ještě nenaučil ,tak se všichni tři spamatujte !!!!!!! Jste akorát ten případ co nesnese pravdu !!!!!

                                                                                                                            NMuskiehunter - Profil | Po 9.3.2009 15:49:30

                                                                                                                            Pikess >> Přesně tak a ne jinak :-)

                                                                                                                              NPikess - Profil | Po 9.3.2009 15:45:43

                                                                                                                              Losos se snad chytá tím chvatem za ocas ne ??? :D