Novy rybářský řád

Kdo by souhlasil se zvýšením zákonné míry kapra na 42cm, a možnost odnést si jednoho kapra týdně a max. 20 za rok. Lidi pouštějte co nejvíc kaprů vždyt odnést si rybu domů je hezké,ale likvidovat revíry je prasečina. Já si ročně odnesu tak 2 - 3 kapry a bohatě to stačí(chytnu jich X-krát tolik)
je to na vás, ale myslete na budoucnost. Chcete chytat ryby a nebo se přecpávat. P.S. Vepřový je vepřový.
Autor diskuse: Shearer - Profil , 27.8.2002 všeobecné - RŘ, MO, svazy
77 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NRobert | St 11.12.2002 14:15:28

Vydra: Potíž je v tom, že RŘ nevyžaduje peán, ale nedefinovaný vyprošťovač háčků. To může být cokoliv, třeba rozříznutá větev.

NVydra - Profil | St 11.12.2002 11:02:13

Jo, to beru! Ale este jsem takovou RS nepotkal! Ba naopak! byl jsem svedkem toho, kdyz RS chtela po bobkari (cca 65 let) pean a on vytahl kombinacky! Ja malem sletel smichy ze zidle... ale kdyz mu ten "pean" RS uznala, tak mi zbyla uz jenom zlost!

Nbrach - Profil | St 11.12.2002 10:38:17

Vydra - RS přijde, pozdraví, představí se a požádá o předložení:
1. Povolenky a rybář.lístku (pokud není fotka, tak i občanky)
2. Podběráku
3. Míry
4. Vyprošťováku háčku
Pak prohlédne eventuelní úlovek, popř. ho změří, zhodnotí čistotu rybářova okolí.
Pak zapíše kontrolu do povolenky (uvede své číslo), vše vrátí, pozdraví a odejde. Pokud jsou závady, nechá je odstranit na místě, nebo odebere povolenku. A šmytec!

NVydra - Profil | St 11.12.2002 8:37:52

Strejka: souhlas! Chce to RS ktera nebude lhostejna k rybari... proste kontrola nema koncit u zapsani cisla do papiru... ale at koukne taky do vezirku, pripadne zkontroluje dotycnemu metr, pean... nemela by to byt buzerace, ale spise "duslednejsi kontrola" smerujici k ochrane nasich vod, prirody... ne?

Nstrejka - Profil | Út 10.12.2002 11:00:33

doskok: v pripade fungujici RS to nemuze nefungovat, nejde jen o moralni silu, ale i o to, ze obcas nekdo prijde a podiva se mi do vezirku a papiru, nebyl by problem, aby bylo vice typu povolenek (C&R, omezeny pocet ryb za rok, neomezeny pocet) odstupnovane cenou, pochopitelne bez dusledne kontroly nebude nikdy fungovat nikde nic

Ndoskok | Út 10.12.2002 10:52:10

Strejka: No comment....

Nstrejka - Profil | Út 10.12.2002 10:15:18

doskok: ale i kdyby to respektoval jen jeden, tak to ma preci vyznam

Ndoskok | Út 10.12.2002 10:06:42

Strejka: Ještě chci dodat, že se nepovažuji rozhodně za masaře, mám letos od vody odneseno (a zapsáno) 15 kaprů 45 - 60 cm. Přitom jsem si krásně zachytal a hodně ryb pustil.

Ndoskok | Út 10.12.2002 10:01:19

Strejka: Nemohu souhlasit, představ si situaci, kdy je limit 20 kaprů ročně a někdo má odchyceno a zapsáno koncem června již 18 či 19 kusů. Nesvádí tato situace k podvádění? Bude většina rybářů tak morálně silná a zapíše si toho dalšího 55 cm? A zbytek sezóny metoda chyť a pusť? Zamysli se nad tím než použiješ při diskuzi výraz kravina.

Nstrejka - Profil | Út 10.12.2002 9:43:52

doskok: to co rikas je kravina, to, ze tu budou lidi vzdy lidi porusujici pravidla je jasne, ale rezignovat kvuli tomu na obrannu proti nim je nesmysl, to, ze budou ve spolecnosti vzdy lidi, kteri budou krast, jeste neznamena, ze bychom je za to meli prestat trestat a vsemozne jim v tom regulemi branit

Ndoskok | Po 9.12.2002 19:07:44

Omezení počtu kusů už bylo, a nic to neřešilo. Ti důchodci (a nejen důchodci, omlouvám se), co si ráno strčili dva ks do kabely a odnesli je domů, budou chytat po obědě znovu, bez ohledu na max. počet ryb ročně. Prostě se bude jen více podvádět a psát méně ryb do přehledu. Ale přimlouval bych se k zvýšení minimální míry - alespoň 40 cm.

NHrouzek - Profil | Po 9.12.2002 16:51:38

Vydra-jakou rybu myslíš?ušlechtilou?????

NVydra - Profil | Po 9.12.2002 15:04:34

Bral bych tak moznost ponechat si 6ks/den (to bych jeste unesl:-) s mirou cca 30cm... co by melo byt zmeneno zde jiz bylo mnohokrat spomenuto! ... a co se zmeni?

Nbrach - Profil | Po 9.12.2002 9:38:03

Asi vám vyrazím dech - na naší pstruhovce doporučuji každému odnést z ní co nejvíce pstruhů - samozřejmě legálním způsobem. A proč - odpověď je jednoduchá: obsádka naší řeky je stanovena na 3 500 ks pstruha. Nejvíce jsme zatím dali téměř 9 000 kusů. Rok co rok vytáhnou naši i cizí rybáři okolo 1300 ks. Kde jsou ostatní pstruzi? Do Polska odešli. Po zpracování zápisů ze zkušebních odlovů provedených na naší řece, konstatoval Ing. Lusk (Akademie Brno), že je řeka přerybňována. Měl jsem možnost odlovů se zúčastnit a mohu říci, že jsem čuměl.

Nivo | Pá 6.12.2002 19:33:43

souhlas, jen s tou výjimkou že - drůbež je drůbež...

Nfranta flinta | Po 23.9.2002 11:21:16

Jsem pro

NCyril | Po 2.9.2002 7:19:15

red.foot : sláma se MLÁTÍ,mele se kafe.Ale jinak souhlas.

NJaromir | Ne 1.9.2002 20:27:52

Plně souhlasím,jenom tu míru bych udělal 45cm.

Nred.foot - Profil | Pá 30.8.2002 15:10:54

melete prázdnou slámu.

NPrca | Pá 30.8.2002 9:13:16

>>Larva jestli ses loni na to dal kvůli masu,tak to byly vyhozené peníze.Jinak vetší kus by měl být tak trochu svátek.

NKAJKA - Profil | Pá 30.8.2002 9:09:50

Robert/moje řeč,nebo po vysazení hájit

NKAJKA - Profil | Pá 30.8.2002 9:08:01

OMEZIT!!!jakkoliv ,ale mám za to ,že při současném tlaku je to nutné.problém je že na staříčky na sekretariátu musíme opatrně a dle mého názoru kompromisem.Je podle mne neprůchodné současné zvýšení lovné míry,určení horní hranice a zavedení nejvyšší možné míry.Omezil bych počet kusů celkově a určil počet třeba dvou kusů/rok nad nejvyšší míru.(to se mi prohnalo hlavou ted),nebo nějakou podobnou kombinaci.Klidně bych u základní míry šel na snížení o x cm abych důchodcům zacpal h..u(ovšem omezit roční úlovek).Vzhledem k různé regionální situaci stavu zarybnění a druhové odlišnosti obsádky by jedmotlivé MO měly regulovat tyto podmínky vždy na např.2 roky,at se to každý rok nemění.A podotýkám ,že nejde jen o kapry.Učím se vláčet a při současném řádu by můj ulovkový lístek již místo 14 candátů měl číslo 46.a jsoulidi co to opravdu umí a nikde o tom nemluví.(je blbost,aby to někomu RŘ umožnil!!!!,mám cíl se dostat na 100 mírových tento rok a jímá mne hrůza,že by si je někdo mohl všechny odnést!!)

NRobert | Pá 30.8.2002 8:51:54

Larva: Já zase volám po vysazování malých kusů. Jedině tak se ty ryby nevytahaj týden po vysazení.

NFery | Čt 29.8.2002 22:06:37

Honzas:Přesně tak.

NLarva | Čt 29.8.2002 18:57:35

At si miru klidne zvetsej. Ale ja volam po vysazovani vetsich kusu!!!

NAlan | Čt 29.8.2002 16:03:54

Sedmdesát pět...

NFormaggio - Profil | Čt 29.8.2002 14:12:00

Kája: V klidu,důchodci umřou.

Nsidlo | Čt 29.8.2002 13:42:34

GM> jo duhak to je previt, ten dokaze vasi reku uplne .....
Honzas> tak to by mel spis dostat odznak od ministra primo na kabat ne?

NG. Moolis - Profil | Čt 29.8.2002 12:29:29

A co nepůvodní zdivočelí duháci?
Otto: Souhlas, samý dobrý ryby. Ti kapři se fakt nedaj žrát.

NHonzas | Čt 29.8.2002 11:07:04

Šídlo : za zásluhy, že se mu podařilo přežít.

NOtto - Profil | Čt 29.8.2002 10:52:33

Jukas J: asi tak nejak bych to taky videl. Mel by se vic vysazovat puvodni potocak, stika, candat, sumec, dle potreby parma (u nas jsou jich mraky), lin, podoustev atd...

Nsidlo | Čt 29.8.2002 9:17:07

za co si kapr nad +/- 65 zaslouzi pustit?

NKája | Čt 29.8.2002 7:22:11

LukášJ Buď rád že je u Vás parmy dost, ale těch matečních schopných reprodukce je čím dál míň.
že je rybáři neberou to se nedivím při tom množství kostí , ale ty souboje:-)))
To all Míra 45-65 určitě , ale důchodce nepředěláš
Kdo chce tak si rybu podle svých představ najde:-))).

NLukáš J - Profil | St 28.8.2002 18:56:52

Já bych zavedl míru kapra třeba 45-60cm nebo 50-65cm,ale časem by se u nás při výši dnešního zarybňování tímhle rybím debilem u nás přemnožil,takhle ho aspoň bobkaři drží na uzdě. Vysazoval bych ho tak 1/3 dnešního objemu a prachy vrazil do lína,marénu, úhoře, ostroretky,(parmu asi ne- je jí u nás v Třinci dost a v naší MO je lidi skoro neberou),dravců a do vybraných vod nějaké endemity,které bolševici zabili hnojivy.

NFery | St 28.8.2002 18:31:54

Milan:Nikdo po nikom nechce pouštet všechny ulovené ryby,ale při dnešním tlaku rybářů to chce trochu jiná pravidla než před 40-ti lety.Dejme tomu 45-65cm u kapra atd.Malé ryby dorostou a ty velké si pustit zaslouží.

NSupa Dupa Fly - Profil | St 28.8.2002 18:08:04

Fery> me staci urcite protoze ryby nejim ale myslim ze neni spravedlivi vuci rybozroutum

NG. Moolis - Profil | St 28.8.2002 15:15:52

Jasně, já bych zavedl specielní rybářský řád pro kapra a pro Carp lovers. oni jsou přece něo úplně jiného.

NKoťón - Profil | St 28.8.2002 12:09:47

Milan: Hlava se ti točit nemusí, protože se to nikdy nestane, ale děkuji všem pánům rybářům který tak činí alespoň občas.

NMilan | St 28.8.2002 11:25:19

Při představě že všichni všechny kapry vrátíme vodě se mi trochu točí hlava z toho jak postupně dojde k přerybnění tímto druhem.Tyto představy se mi zdají velmi laciné a vykazující určitou deformaci.Se zvýšením míry samozřejmě souhlas.

Nrastic - Profil | St 28.8.2002 10:31:27

Marty > kapor nie je v Europe povodny druh??? Dunajsky sazan - to je podla teba co? Trebonsky kapor, lysce a tieto slachtene druhy pri tych sa o povodnosti ozaj neda rozpravat.
A ze kapor nebojuje? Z ostatnych druhov - hlavne tie liene...
Kapor je v Cechach a na Slovensku proste fenomen - podla neho sa prakticky posudzuje voda.
K otazke : zvysnie minimalne na 40 je podla mna na mieste. Aj stanovit tyzdenny a sezonny limit. Panvickova velkost je aj tak takych 45-70cm. A hlavne trochu to aj kontrolovat. Este som nemal tu na Prazskych reviroch kontrolu - je to vacsia bieda ako na Slovensku. Ja sice vsetky rybky pustam, ale to len preto, ze sa mi nedari s uhormi :-((( a ako tak nad tym rozmyslam, celkom som dostal chut na kaprika, candatika, pstruha alebo stucku... Asi skocim do Tesca :-)))

NMates | St 28.8.2002 9:36:06

šídlo:V tobě něco je!Chválim......i když obsahově chudé....:-(
PS:Ja je taky nemusim chytat,ale nechme kapra žít.Je to taky ryba i když blbá.

NTomL | St 28.8.2002 8:07:58

Koton - OK, na srazu to probereme.

NKoťón - Profil | St 28.8.2002 7:20:13

TomL: máš pravdu v tvém příspěvku vůbec nepíšeš o žraní kapřích děcek. Vycítil jsem nesouhlas s mím názorem a nevěděl jsem, že nesouhlasíš hlavně s tím přirovnáním. Zařadil jsem tě hold do špatné škatulky a proto to žraní kapřích děcek. Tak tedy - omlouvám se ti.

NPrca | St 28.8.2002 7:03:26

>>Marty a kde je původní?

Nmedvěd | Út 27.8.2002 21:52:59

tato debata je zde opravdu po tisící

NŠlehy | Út 27.8.2002 21:25:22

Je pravda,že kapři jsou za účelem sežrání vysazováni.Počet ryb bych osobně neměnil.Takovejch masařů co si každej den dva odnesou moc není a těm co si jich vezmou za jednu vycházku více je to jedno,kolik si jich můžou podle řádu nechat,budou to dělat furt.To zvýšení míry s tím ale souhlasím.Alespoň 40 min.míra a ještě zavést max. míru ,tak asi bych byl pro 60cm.Mimochodem,loni jsem si ponechal 3ks kapra(rožnění na Hracholuskách) a letos 1ks(chtěl jsem udělat rodičům radost).
Měli bychom se starat ale i o jiné ryby,jak napsal Rici na začátku.Namátkou třeba vezmu lína.Řeknu vám,že zdolat a vylovit lína skoro 50cm pro mě byl větší zážitek,než takovej kapr 80cm.A takových ryb je mnoho druhů.

NJaromír - Profil | Út 27.8.2002 20:52:59

Jsem pro úpravu dolní i horní hranice ryb vůbec, nejen kaprů - "nejběžnějšího úlovku" řady rybářů. Myslím si, že zákonná míra + 10 cm je minimum. Uznávám a mnohdy praktikuji C&R, ale rovněž si rád někdy pěknou rybu odnesu. Ale určitě ne "podvyživenou".

NMarty | Út 27.8.2002 20:43:26

Jsem pro vychytavani kapru,samozrejme v souladu s RR,nasazuji se jich rocne sta metraku,jen pro to,
aby se vychytali.Je to ryba v Evrope nepuvodni a
vytalacuje puvodni druhy a hlavne DRAVCE-osobne nevidim v chyceni kapra ani umeni ani zazitek,podobne jako prase ho lze pravidelnym vnazenim prilakat kam chci a lapnout,popripade sezrat.A o nejakem boji/snad s vyjimkou jemne plavane a ricnich kapru/nemuze byt ani rec.

NPetr | Út 27.8.2002 19:38:50

Stekne se budou odnaset i podmiraci, at si to zevednou na kolik chteji, tomu nikdy nezebrani, trofejni kousky se stejne nedaji sezrat, tak ty at si pousti kdo jak chce, mne s nima staci foto. A jsem celej stastnej cistit 15ti kilovyho supinace. Tyhle uvahy nemaji zadnej smysl...

Nnoe | Út 27.8.2002 19:11:51

proto na jednom rybníku 3 - 4 ha, bylo dříve dost pěkných ryb, candátů, štik, velkých okounů a jiných ryb, jen kapra málo vůbec se do této vody nic nevysazovalo, jeden rok zde místní organizace vysadila asi 3000 kapříků a ostatní ryby se začínají strácet, proto fuj kapr ten patří do nějakých větších vod, ale v malé míře......

Nnoe | Út 27.8.2002 19:09:21

kapr je všude, na pstrihovce říčka s průtokem v létě pár litrů šířka 2 - 4 m a na mušku kapři, kolega minule na této pstruhovce udolal kapra 55 cm, říkal že kdybi toho kapra nevytáhl tak si myslel že vodí pstruha nadživotní velikosti..... kapra samozřejmě hodil naspátek......

NFery | Út 27.8.2002 18:34:56

SDF:Tobě nestačí pro vlastní potřebu 1-2 kapři za týden,vždyť to máš přes 50 kaprů za rok.

NFery | Út 27.8.2002 18:30:56

Jestliže chceme chytat velké exempláře jakýchkoliv ryb,tak musíme taky ty malé pouštět aby měli šanci dorůst nemyslíte?

NSupa Dupa Fly - Profil | Út 27.8.2002 18:28:16

ja nevim ze porad upirate to co na co ma kazdy pravo nevidim duvod proc platit nekrestansky penize za povolenku a pak si nesmet odnest ani rybu (kdyz na ni ja dostanu , neuznavam rozdavani ryb znamim ale provlastni potrebu klidne

Nsidlo | Út 27.8.2002 15:59:14

Mates> ...na taliri jak se mas?....

Nsidlo | Út 27.8.2002 15:58:25

Martan> bavi! to masicko je takovy ruzovoucky jako (cenzurovano M.M.) no proste lahudka. na stary kosti nejsem zvedavej.

NMarťan | Út 27.8.2002 15:16:42

Minimální míra kapra by měla být 40cm.Jinak 4kusy ušl.ryb za tejden je víc než dost. sidlo,robert > "vysazení kapříci by se měly sežrat" BAVÍ VÁS ŽRÁT KAPŘÍKY 30-35cm???Mě ne.

NMates | Út 27.8.2002 14:59:15

šidlo:nebuť brutální........aneb kapr český kapr náš.........musíš taky trochu ctít tradici....!

Nsidlo | Út 27.8.2002 14:32:27

Mates> na ty chytis kde koho!
heslo dne zni: SMRT KAPRUM!!!

NMates | Út 27.8.2002 14:21:17

šídlo:No přece na prachy.................!!!!!!

NRobo - Profil | Út 27.8.2002 14:18:51

Pokiaľ bude prevládať podľa mňa zhovadilý názor, že rybačka je šport, výsledok bude pre ryby bude stále ten menej šťastnejší........

NTomL | Út 27.8.2002 14:02:57

Koton - jasně, jasně. To co píšu jsou naprosto debilní bláboly - v tomto souhlas. Ale nevím, zda sis uvědomil, že stejné kraviny píšeš i ty. Přirovnání fotbalu k rybařině je totiž tvůj nápad a to poučení o "kráse sportu" mělo následovat za tvým příspěvkem a ne jako komentář k mému.
Na závěr hodně vážně: "Mohu se tě zeptat, kde píšu něco o žraní kapřích děcek a jak jsi na to přišel - snaž se být konkrétní!"

NOtto - Profil | Út 27.8.2002 13:44:05

Naopak, ja bych vychytavani kapru maximalne podporil. Kapr a prase se totiz skoro nelisi. Cilena likvidace a popr. nevysazovani kapra a jeho nahrazeni jinymi druhy ryb je na rade vod maximalne zadouci. Kapr se nasazuje jen a pouze k vychytani = vyzrani. Proc omezovat na 20 ks/rok ??? Mimochodem, kapr je zdravejsi nez veprovy.

Likvidovat reviry vychytavanim kapru ???? To snad ne, tim se da mnoha revirum spis pomoci.


do by souhlasil se zvýšením zákonné míry kapra na 42cm, a možnost odnést si jednoho kapra týdně a max. 20 za
rok. Lidi pouštějte co nejvíc kaprů vždyt odnést si rybu domů je hezké,ale likvidovat revíry je prasečina. Já si ročně
odnesu tak 2 - 3 kapry a bohatě to stačí(chytnu jich X-krát tolik) je to na vás, ale myslete na budoucnost. Chcete
chytat ryby a nebo se přecpávat. P.S. Vepřový je vepřový.

NKoťón - Profil | Út 27.8.2002 13:43:10

TomL >Rozhodně v Kick-boxu nejde o to přerazit soupeřovi nos ani nic ostatního. Tenisu moc nerozumím (nikdy jsem ho závodně nedělal narozdíl od bojových umění), ale věřím že i v tenisu si hráč může přerazit nos. A věř, že kdyby učelem fotbalu bylo ,,trhat soupeřovi držku kotevnim hakem na kterem je napichnuty steak,, tak by se trhalo jak o zavod (to je hnus), ale máš pravdu ve fotbale by to asi bylo hodně divné a hlavně by to nebyl fotbal - nemyslíš? A právě proto je každý sport tak nádherný. Prostě každý sport je o něčem jiném. Škoda jen, že se na to díváš tak, že ten náš sport - rybářský je žraní kapřích děcek. CATCH & RELEASE

Nsidlo | Út 27.8.2002 13:36:25

Mates> a na co chytis fotbalistu?

NGudaska | Út 27.8.2002 12:39:03

Jsem pro úpravu dolní i horní hranice a nejen u kaprů. Přiznávám, že si rád občas rybu odnesu a sežeru, neb nejsem příliš vysazen va vepřové. Na druhou stranu i ten zapřisáhlý "odnašeč" si doma nad talířem všimne, že mu z kapra 35cm mnoho k sežrání nezbylo. A kdo "ochutnal" (já od kolegy v v práci z Labe u Děčína) porci z 18kg kapra, ten se do toho při trošce zdravého rozumu znovu nepustí. A důsledně míry hlídat a trestat. Ale na druhou stranu: v TV zprávách chlapci na Živohošti během odpoledne vykuchali 5 kapříků.

NMates | Út 27.8.2002 12:34:26

TomL:Na steak fotbalistu nechytíš.....

NTomL | Út 27.8.2002 12:28:29

Koton - to je argumentace z prdele. Uz jsi nekdy videl treba tenistu, ktery se souperovi snazi prerazit kopancem nos? Ja ne. A pritom v Kick-boxu je to normalni.
Hele, a už jsi někdy viděl fotbalistu, jak trha soupeřovi držku kotevnim hakem na kterem je napichnuty steak?

NRobert | Út 27.8.2002 12:22:38

Šídlo má pravdu, kapry cpeme do vod abychom je sežrali, nicméně kdyby bylo tak, jak chce Zdeněk (4 kapři týdně), čerstvě vysazení kapříci by vydrželi déle. Ale šlo by to uhlídat?

NZdeněk - Profil | Út 27.8.2002 11:59:07

Už zde o tom byla diskuse. Zastávám názor postupného zvyšování míry u kapra,a to i s ohledem na jeho vysazování a vliv na cenu povolenky: nejdříve na 40 cm, štika na 60 cm atd. A počet úlovků bych omezil na 4 ks ušlechtilých ryb za týden.

Nsidlo | Út 27.8.2002 10:46:34

Koton> ani si nedokazes predstavit jak me sere kdyz si s porazenym musim podat ruku!

NPřemek - Profil | Út 27.8.2002 10:23:44

Já jsem pro aby se zvedla míra alespoň na 45cm! Vždyť když se na SM zavedla míra kapra na 35 cm - vždyť to není žádný kapr, ale ubožáček a to jste měli vidět takové hovada rybářské - chytli kapra měl stěží 35 cm spíše míň... půlhodiny ho každý přeměřoval a nakonec zajásal má MÍRU!!! Z takových mě bylo opravdu zle!

NKoťón - Profil | Út 27.8.2002 9:27:50

Otázka nošení ryb od vody je tu každou chvilku. Pro zvýšení zákonné míry jsem a klidně na 45 cm. A co se týká masařů měli by se nad sebou zamylet, protože rybaření je sport a jakožto sport je to třeba i brát. Už jste někdy viděli jak vítězné fotbalové mužstvo si odnáší domů poraženého soupeře, aby ho nacpali do mražáku a zežrali :-)? CATCH & RELEASE

NMates | Út 27.8.2002 9:04:32

Tohle je tady pořád dokola,samozřejmě ,že s tím souhlasím a nejen u kapra,spodní a horní míra,ideální stav.Ale kdo to dokáže?NIKDO!A chce to většina normálních rybářů a rozhoně by se vyřešilo spousta sporů.viz.C&R.

Nsidlo | Út 27.8.2002 9:00:35

nevidim duvod proc u kapra ktery je do vody vysazovan proto aby se sezral mela zvedat mira. to je mi pekna blbost.

NRici | Út 27.8.2002 8:53:30

Myslím si, že nejde jen o kapry ne? Jak tak čtu všechny ty články všude kolem, tak se z kapra dělá polobůh a oni přece ve vodách žijou i jiný ryby, který snad nejsou nějak méněcený.
Kapraři, berte to v úvahu!

NBroňa | Út 27.8.2002 8:19:01

Na pouštění ulovených ryb existuje celá škála názrů od ortodoxních chyť a pusť, kterým jejich přesvědčení samozřejmě neberu, až po všemi opovrhované "masaře". Sám chodím k vodě tak jedenkrát týdně a na ponechání 1-2 ks ušlechtilé ryby nevidím nic opovrženíhodného, vždyť všichni víme že pokaždé se nezadaří. Myslím, že největšími škůdci našich revírů jsou "takyrybáři", kteří nerespektují ani zásady dané Rybářským řádem a ti je nebudou respektovat ani pokud budou přísnější. Snad jedině četnější kontroly a větší postihy.