Prut na velké, zatížené streamery

Prosím o nějaké tipy na vhodný proutek pro tento účel (štiky). Nyní používám XI2 #7 ale to mě omezuje ve velikosti a váze streamera. Vybraný mám zatím XI2 #9 ale asi bych chtěl ušetřit ... když budou i tipy na reel, budu vděčný (zatím u mě vede "D" od SAGE ale kvalitní a levnější bych asi taky přivítal). Jo a vše by mělo být i designově povedené :-) Děkuji za odpovědi
Autor diskuse: mildred - Profil , 22.1.2007 muškaření - náčiní, doplňky
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NAlan - Profil | Út 23.1.2007 15:58:01

ZN>Furt lepší než litinová vana.

NZN - Profil | Út 23.1.2007 15:50:04

Alan:
já bych byl s těma neckama pod podiem opatrný.

NRarach | Út 23.1.2007 15:44:11

Alan: Už ji nemám, jsem z ní nějak vyrostl, kromě bruslí a rukavic, i helma mi byla malá. Naštěstí mám půjčenou vestu na čtyřkolku od rybáře, když mu ji vrátím se zabudovanýn zonkerem, tak se snad zlobit nebude.

NMichal - Profil | Út 23.1.2007 15:33:55

Alan: tak to abych si nejprve sepsal závěť, jak se znám, tak to nedopadne dobře, když jsem naposledy dostal bobšem na 8gafu do kebule, tak mi to stačilo :-)

NAlan - Profil | Út 23.1.2007 15:30:18

Rarach>Hokejovou výzbroj ještě máš, ne? A když ne, tak si na zámku půjčíme brnění.

NBaron 007 - Profil | Út 23.1.2007 15:28:55

Jirka: Zalezi na tom jak si to udelas. Daji se zmaknout spoje ktere moc nerusi.

NJirka - Profil | Út 23.1.2007 15:27:55

Milos: hlavne, ze si rozumime. Vazim kazdy slovo. Vim, ze uklouznout na tyhle plose je velmi lehky :)

Baron: OK. Dalsi bod pro SH. Bohuzel jsem to nemel nikdy v ruce. Jak se chova v ockach spojeni mezi SH a running line pri hodu, kdyz proste neni prostor na to abys ji mel celou z ocek venku?

NBaron 007 - Profil | Út 23.1.2007 15:27:54

Alan: Kurva, to je muj sen. Ted jeste navazat castovaci mouchy s dvouma zonker paskama, hodit do toho neco co vazi ako dva 3/0 trojhaky, hezky to nechat nacucat v tech neckach. Joooooo, a vrhnout to 30+ metru fuc.

NRarach | Út 23.1.2007 15:24:10

Alan: A co bude mít na sobě ten caster? Já bych se určitě trefil minimálně do hrudi.

NMiloš_Dia | Út 23.1.2007 15:21:02

Alan:
Díky ! :-)))

NAlan - Profil | Út 23.1.2007 15:20:09

No, a máme další soutěž na CW - nahazování zonkera do dálky. Aktér na pódiu, nástraha pod ním v neckách (ve směru hodu), čumilové metr od pódia, poserové dva metry.EDIT:samozřejmě valivým hodem (sem zapomněl...)

NMiloš_Dia | Út 23.1.2007 15:18:03

Jirko:
už jsem se omluvil, čtu příspěvky na "půl huby"...

Omluva...

NJirka - Profil | Út 23.1.2007 15:17:25

Alan: Amen :)

NJirka - Profil | Út 23.1.2007 15:16:20

Milos Dia: To jsem nikdy nerekl. Psal jsem, ze pro mne je rollcast (s WF snurou, kterou doted pouzivam) s velkyma nastrahama nejvetsi problem.

NMiloš_Dia | Út 23.1.2007 15:15:45

Alan:
kurva, máš pravdu. Jirko sorry.

Už mi to docvaklo, dyk jsem to vlastně zkoušel na Berounce s lososákem sám a potupně jsem pohořel.

NBaron 007 - Profil | Út 23.1.2007 15:12:24

Jirka: Vesmes mas pravdu. Ale roll castovat velkejma nastrahama je obecne problem. Ale I tady ti ta extra vaha SH pomuze. Verim ze delsi hlava vyrobena z DT snury by mozna na tohle byla optimalni.

Opravdu dobry caster samozrejme dokaze s dobre vyladenuj SH sestavou neskutecne veci, 40m hody a dal.

NAlan - Profil | Út 23.1.2007 15:11:08

Miloš>Nechci Jirkovi dělat advokáta, ale rozumím mu tak, že problém není SH, ale nástraha. Von je docela problém vyloupnout nacuclýho bobra z vody jen rollcastem...

NMiloš_Dia | Út 23.1.2007 15:09:24

jirka:
Jako že na rollcast je SH lajna nevyhovující?

NJirka - Profil | Út 23.1.2007 15:04:46

Baron 007: Jo, to je mi jasny. Proto pisu, ze podle me je dulezitejsi spravna snura. Myslim, ze pokud budes mit 7wt. s nejakou pike nebo bass snurou nebo SH, tak s tim pujde hazet velke streamery skoro stejne dobre jako s 9wt. a WF snurou. Ale mozna, ze kecam blbosti.

Jinak uz delsi dobu premyslim, ze vyzkousim SH, ale mam je zafixovany jako snury pro extra dlouhy hody a nevim jestli by to bylo to pravy. V 90% pripadu hazim do 15 metru a dost casto rollcastem. A ten je prave u tech velkych nastrah pro me nejvetsi problem.

NBaron 007 - Profil | Út 23.1.2007 14:42:38

Jirka: Na vetsinu stik staci 3wt. Ale jde o velikost a vahu nastrahy. Nedam dopustit na opravdu velke zajeci streamery. A to bychom obtizne hazeli sedmickou, coz o to, nejak to jde. SH na 7wt vychazejici z nejake 9wt snury, ono ti to najednou rozsiri obzory. Usnadni hazeni, tam nejde az tak vo tu dalku, ale pohodli.

Kdyz jsme u toho, mylim ze hodim dal 5wt prutem s klasickou WFkou nez svym 8/9wt prutem a strelnou hlavou. Ale rozdil je pod jakych popdminek.

NJirka - Profil | Út 23.1.2007 14:31:15

Mam 9ft. 7wt. Hazim s tim i dost velke streamery s kovovyma ocima a jde to. Podle me je dulezitejsi spravna snura. Mam jen normalni WF,chtel bych zkusit SH ale nevim jestli by to bylo to prave, protoze nepotrebuju hazet moc daleko. 7wt. je na vetsinu stik co chytim OK.

Njiris - Profil | Út 23.1.2007 10:56:24

Rarach - díky

NRarach | Út 23.1.2007 10:48:17

Jiris: To by mělo být vidět, v boční projekci určitě. U nás tohle snímkujeme na mammografu.

Njiris - Profil | Út 23.1.2007 10:36:02

Rarach - bříško palce u ruky, hloubka tak max 5 mm a bude to dost drobny. Ale neprijemna bolest.

NRarach | Út 23.1.2007 10:11:09

Jiris: Nic proti , jistěže takové zátoky jsou. O jak velký kus skla jde a jak je hluboko? Teoreticky by vidět být mělo.

Nmildred - Profil | Po 22.1.2007 23:16:24

baron: to neni mozny - chodi mi na to denne 300 mejlu ... zkus teda ten seznamackej ale alan tu psal, ze se mu to vratilo (zalozil jsem ho vcera ale ted jsem ho testoval a funguje mi )

NBaron 007 - Profil | Po 22.1.2007 23:09:05

mildred: Neslo mi to vratit. mam pouzit ten seznamackej?

Nmildred - Profil | Po 22.1.2007 21:36:02

alan, vicx, baron: mate mejla

Npupak - Profil | Po 22.1.2007 21:09:36

Baron 007 - yo, zatim jednu a pak uvidime jak mi pujde zkracovani

NBaron 007 - Profil | Po 22.1.2007 21:07:41

pupak: Mam ji teda dovalit? ST9 v intermide?

Npupak - Profil | Po 22.1.2007 21:05:40

Baron 007 - uz sem nekolikrat zkracoval jako pani sladkova v postrizinach a vzdy to vyslo . . . nechci to zakriknout . . .kdyz tak koupim dalsi lajnu

NBaron 007 - Profil | Po 22.1.2007 20:56:48

No, jak na to koukam, mozna nejakej metr ci dva zezadu shodit by nemusela byt katastrofa.

NBaron 007 - Profil | Po 22.1.2007 20:55:24

pupak: Nevim zdali se to nabizi k zkracovani (z nebo s?) jestli nutne chces zkracovat, tak bych zacal mozna ST10 snurou. Nebo sehnal nejake levne DT11 az 12 snury a timhle experimentoval.

Npupak - Profil | Po 22.1.2007 20:39:00

Baron 007 - no me bys nejakou ale mohl vnutit :-)))) jeste prokoumam jestli vemu 9tku a zkratim ji nebo 8

NBaron 007 - Profil | Po 22.1.2007 20:32:17

Jo, a nebudu vnucovat strelne hlavy RIOmax.

Pupak: Dik. Z toho Tomase to tez pekne slo. 8wt a navic 9'6", docela me prekvapil.

NDavid Bek | Po 22.1.2007 20:24:16

to all-jo,je v nádobíčku...

NDavid Bek | Po 22.1.2007 20:23:41

to all-prodávám muš naviják TIBOR REEL light tail water na lajnu 5/6.Je to v Evropě docela exot.Starý 3 sezony...Více mailem-David.Bek@seznam.cz

NPike | Po 22.1.2007 20:21:03

Ano, ten prut neni zly a rozhodne ti splni to, ze usetris. Za dobrou cenu velmi slusny prut. Ma ho uz vicero lidi

Npupak - Profil | Po 22.1.2007 20:19:28

Baron 007 - to uz sem tentokrat udelal za tebe ja hned na zacatku po zkusenostech ze soboty:-))))

NDavid Bek | Po 22.1.2007 20:18:08

to Baron-zase pozdě,co děláš:-)))))

NBaron 007 - Profil | Po 22.1.2007 20:16:19

Jo, a rozhodne nechci vnucovat na tuto praci vhodnej Xplorer prut a XPLA navijak.

NBaron 007 - Profil | Po 22.1.2007 20:14:52

Ze mi toto uniklo. Ze me nekdo na to neupozornil!

Pro stiky na navijaku nesejde.

8wt nebo 9wt deviti stopak a poradne strelne hlavy.
9wt prut, 9wt strelne hlavy, a odhodim s tim vetve od jedli a smrku, trsy travy anebo i zonker streamery, do kterych padnou dva 3/0 trojhaky, dva pasky kralicich zonkru, a kus 0.8 kapr lana, pripadne kusy dratu a treba cela trubicka na trubickove mouchy.

Aby se dalo s takovym aparatem bezpecne zachazet, forpas uz neco musi utahnout, cili nejake to kilco zvladne. Stika, byt sebe vetsi se z mista nehne pokud ji to dovolit nechci. Tudiz navijak zde opravdu slouzi jako zasobnik.

troufnu si rict, ze pomalejsi action, je mozna pro odhoz shooting headu vhodnejsi, zvlast ze mezi nami neni mnoho uber casteru.


Nmildred - Profil | Po 22.1.2007 19:52:49

all: diky moc za reakce, upresnim otazku a zkusim 2. kolo :-) : tu sedmu mam 290 (je trochu mene kopytoidni nez 275) a steramery, ktere chci v dane situaci pouzivat opravdu nestiha. Jde o lov na vodach typu Mara, Orava apod. a to pri zabrozeni, z lode a nekdy ze brehu. 15 m dost casto fakt nestaci. Nehledam za kazdou cenu levnej prut - ptam se na kousek, kterej by se choval obdobne jako XI2 ale byl byl levnejsi. To stejne plati o navijaku - brzda a zpracovani aby se dalo srovnavat s 3500D SAGE. Pokud nekdo o necem vite (nejlepe z vlastni zkusenosti) budu rad za info.
alan: adresu zkontroluju dned jak dorazim domu (ted uz se chci vymotat z kanclu)
vicx: toho loomise jsem nikdy v ruce nemel takze nevim, Airflo T7 jsem mel 2 kusy a 1 kus T5 - u tech T7 jsem mel celkem brzo problem s brzdou - napisu ti to do @

Njiris - Profil | Po 22.1.2007 16:21:33

rarach - jsou melke zatoky, kde jsou stiky daleko dal nez 3-5m od brehu a to zvetsi casti. Ale to je fuck. Chtěl bych se zeptat, jde rengenem zjistit sklo, dik.

Npppp - Profil | Po 22.1.2007 16:03:28

drozďák -šak to žádnou nemělo .

Nvicx | Po 22.1.2007 16:02:58

mam na predaj G.Loomis GL3 mega #8-9 + novy reel Airflo T7, + 3 nove snury zadara a podklad. Chcel som to na stuky, ale nemal som cas... :( viac na mail
vicx4u@yahoo.com

Ndrozďák - Profil | Po 22.1.2007 15:58:21

pppp: ať z něj radši položej kus dálnice... Končíme, ztrácí to vejšku.

Npppp - Profil | Po 22.1.2007 15:56:43

drozďák - žádný krocan , marabu.A do kotle asfalt !

Ndrozďák - Profil | Po 22.1.2007 15:48:19

pppp: Marabu je hrozně drahý a chráněný, musej se spokojit s blbým obarveným krocanem. Zase prej líp hoří. A klidně tu vatru můžou přiživit ušlechtilou kořalkou, to mi taky vadit nebude. Hlavně, aby to nebyl myslivec.

NAlan - Profil | Po 22.1.2007 15:42:44

Mimochodem, mildred, je tvoje adresa správně? Něco jsem ti poslal a helemese, chyba 550 Sorry, no mailbox here by that name.

Npppp - Profil | Po 22.1.2007 15:41:57

drozďák - no tak to jo.Nejlíp až tam , kde pod tvým kotlem budou přikládat marabu.

NPike | Po 22.1.2007 15:39:31

co ze to byl za blank?

NAlan - Profil | Po 22.1.2007 15:34:33

lubka>Mám jeden rozdíl. Xi2 se po náhozu nemusí uklidňovat hraním na hoboj!

NMichal - Profil | Po 22.1.2007 15:34:04

DB: tak to nevím, jestli bys dostal přednost :-), tak nějak o tom pochybuju :-)

NRarach | Po 22.1.2007 15:34:00

Ty vole, Vám ta modrá šalvěj leží v žaludku.

NMichal - Profil | Po 22.1.2007 15:33:24

lubka: se doma zkusím zeptat, jestli by se ta moje pro mětakto obětovala, ale odpověď už asi znám dopředu :-) ale řekl bych, žes myslel nějaký kočičáka čtyřnohýho dochtore :-)

NDavid Bek | Po 22.1.2007 15:32:08

to lubka-jo,tak proto ho dostal tak levně,chápu:-))S přítelkyní bych za tebou raději nechodil,přišel bych sám:-)

Nlubka | Po 22.1.2007 15:31:39

Michal: možno i tak.

Ndrozďák - Profil | Po 22.1.2007 15:30:18

pppp: oni se taky styděj. U vody, v hospodě, kamkoliv se vrtnu. a nejvíc se za sebe stydím já. Občas mám pocit, že se na horní Vltavě hanbou propadnu pod rašelinu....

NDavid Bek | Po 22.1.2007 15:30:11

to lubka:-)))

NMichal - Profil | Po 22.1.2007 15:29:27

lubka: to jako s přítelkyní ?! :-)

Nlubka | Po 22.1.2007 15:27:55

DB: ouplně nový, plně srovnatelný s Xi2:-))Kdybys za mnou chodil s kočkou, tak bys měl přednost:-)))

NDavid Bek | Po 22.1.2007 15:24:28

to Lubka-to mě poser:-))tady jak nejsi neustále on line,tak máš hovno:-)To byl nový blank?

Nlubka | Po 22.1.2007 15:21:30

David Bek: už je prodáno:-))Ale bude mi smutno:-(

NDavid Bek | Po 22.1.2007 15:20:10

to Lubka-měl bych zájem o ten tvůj blank,ta cena 2500,-souhlasí?

Npppp - Profil | Po 22.1.2007 15:19:04

drozďák -co na to říct ?Jedině podle nového mravního kodexu zde čerstvě zveřejněného ti musím říct předem,že v této otázce na tebe v žádném případě nemohu být milý a osočím tě.
Nevíš ,o čem mluvíš a Muškaři by se za tebe měli stydět.
Zadavateli otázky , promiň.

NRarach | Po 22.1.2007 14:59:27

Bosanac : to je jedno, při velkém průtoku jsou štiky u břehu a když můžu tak si pod jez zabrodím, když hodím takovou vobludu přes proud tak to stejně téměř vždy nejde kudy bych chtěl, když je ta tůn za proudem a takovou největší říční tůň znám v Mradicích pod jezem a tam tedy 15 m nestačí. Možná tak na UN by člověk potřeboval hodit víc, ale stejně jak daleko od břehu máte 90 % zaběrů štik , 3 - 5 m? Z praktického hlediska je 15 dostačující vzdálenost.

Nlubka | Po 22.1.2007 14:45:08

tak blank už neprodávám:-))

NBosanac - Profil | Po 22.1.2007 14:44:40

Rarach: 15 metru ti staci kdyz zabrodis nebo z brehu ?

Nmedvěd - Profil | Po 22.1.2007 14:25:32

Pike:počkej,až budeš chtít nahodit syslíka

Nmildred - Profil | Po 22.1.2007 14:16:15

rarach: kdyz potrebujes hodit na nepristupne misto a nezabrodis bo to treba nejde ...

Ndrozďák - Profil | Po 22.1.2007 13:59:18

pppp: to nejde, pro mě je to zkrátka hrozná kombinace.... To už bych radši vláčel mrtvou kočku telegrafním sloupem.