FISHING CHALLENGE - Cesta začíná
Diskuse k rybářskému videu FISHING CHALLENGE - Cesta začíná
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
2x v oblíbených a 3x v ignorovaných.
NMrtweyUbrus - Profil | Čt 5.3.2026 20:11:40
Přijdu k vodě kde si chci odpočinout, být sám, vypnout a vedle mě přijde maník s kamerou na hlavě a pořád tam něco mele, proboha proč? Nehodnotím tvoje video ale tenhle trend všeobecně, asi jsem na to starej.
Novčák - Profil | Út 10.3.2026 20:48:24
Když už nadhazuješ moderní dobu. Čím dravcům prospívají sondy a průvodci? Já mám takový tušení, že 9 ryb z 10ti by doporučovalo zrušit je.
Jestli dobře chápu celou konverzaci, chceš být (nebo možná jsi), jedním z průvodců. Ok, nic trestního to není. Ale zaklínat se ochranou dravců a pak jim pravidelně vozit platící klienty… Nějak nechápu, v čem to má rybám pomoct. Pokud teda nemáš názor, že háček v držce v pravidelných intervalech rybám dodává železo.
Novčák - Profil | Ne 8.3.2026 21:00:57
Sportovní vláčkař na lodi se dostane všude.
Párkrát jsem na lodi byl, i s průvodcem.
Osobně si troufnu říct, že např. Lipno a jeho problém s ubývajícím candátem by zákaz lodí vyřešil rychle.
Nejsem zastánce rybičkářů, udělají dost škod. Lovce na živou nemusím vůbec, prošít rybku hákama a pak ji několik hodin trápit se mi dost příčí.
Ale na velkých vodách jsou průser lodě, dostanou se všude a díky technologiím umí ryby najít.
Naleš vavřina - Profil | Ne 8.3.2026 19:44:53
V čem je zákaz live sond technický nemožný? V lidské aroganci a neochotě se uskromnit....
Edukační činnost lze úspěšně praktikovat u řádově desítek až stovek rybářů, ne u řádově statisíců rybářů. Zde je rychlejší a efektivnější jasné a striktní vymezení pravidel, ale i postihu.
Ano, na svazové vode mi komerční průvodci v žaludku leží - při stávajícím vymezení podmínek při nichž svou činnost vykonávají lze jejich činnost označit jako parazitování na ostatních. Pokud bude jejich činnost povolena za podmínek výhodných i pro rybářský svaz, tak to bude dohodnuta spolupráce.
Naleš vavřina - Profil | Ne 8.3.2026 9:32:36
NZa rybami světových - Profil | Pá 6.3.2026 9:41:59
kubah - 5.3.2026 21:31:28 >> Pane Kubah, kdyby chtěl někdo vydělat prachy, tak neprodukuje pro velice úzký sortiment lidí videa na youtube, ale nechá si za ně zaplatit např. na Patreonu nebo dalších aplikací nebo je prodá streamovacím platformám. Na tomhle se opravdu pořádně vydělat nedá, tohle spíš člověk dělá jako koníček, včetně hudby a klipu k videu. Protože kdyby si spočítal všechny náklady s tím spojené, tak jen díky partnerům, kteří se chtějí ve videu zviditelnit je na nule a to v tom ani nemá svůj čas.
Jinak děkujeme všem ostatním, co se pokusili o konstruktivní komentář, jako například ovčák a aleš vavřina. Škoda, že jich není většina. :)
Ntroutkiller - Profil | Čt 12.3.2026 16:36:27
Jinak pro štiky je doba zlá:( to máš bohužel pravdu, ale důvody vidím spíš hlavně v hospodaření na revírech, absence vodních makrofyt(amur,kapr), takže se ty štiky v těch sterilních podmínkách v podstatě nerozmnožujou, a když tak přežití Š0 do Š1 je limitně blízké nule. Potvrzuje se mi to na neatraktivních revírech(zarostlé toky, tůně a pod.), kde ty štiky většinou nějak fungujou, tak jak kdysi. Problém je, že když to někdo zjistí a rozkecá, tak je po prdeli
Naartu - Profil | St 11.3.2026 13:03:18
Novčák - Profil | Po 9.3.2026 22:16:07
Mám rád přívlač, baví mě čím dál víc. Ale nikdy bych si netroufl tvrdit, že je to cesta k ochraně dravců. Ta je jen jedna, nechat je na pokoji a chytat jen ty blbý kapry…
Podívej se na pstruhovky, kam teda taky chodím. Na živou se tam nesmí už docela dlouho a ano, myslím že je to správně. Že by se ale populace potočáka nějak zlepšovala, to se říct nedá.
Tady zase běží “válka” muškařů proti vláčkařům. Reálně jsou hovada na obou stranách, ale hlavní problém vidím v tom, že rybářů začíná být víc než ryb. K tomu zásahy do toků, problémy s přirozeným výtěrem, někdy nesmyslný vysazování a dalších 105 proměnných.
Takže byť mám přívlač jako Top, napsat o ni, že je to budoucnost dravců, je píčovina jako jižní část Prahy, které se říká Brno.
Brňáci sorry, já musel…
Nschiwa - Profil | Po 9.3.2026 10:16:01
Ntroutkiller - Profil | Ne 8.3.2026 16:43:31
Za mne je cesta omezení úlovku + rapidní nárůst mír. Představa, že se stavy dravců zlepší vysazováním, je taky naivní, stejně jako počítání ceny ryby z ceny násady. Jediná šance je dát prostor k reprodukci a maximálně vytvářet podmínky pro přežití nových generací, to je ale proti zájmům ČRS.
Propalování konkrétích míst na internetu je na přesdržku, normální člověk se snaží nepropalovat ani mimo internet a je jedno jestli pouštíš nebo ne. Platí to i o houbaření, propalovat kde konkrétně rostou je nesmysl. Lidi si jsou dnes za jidášský groš schopni nasrat i do vlastního hnízda
Nkubah - Profil | Čt 5.3.2026 20:14:17
A díky takovým si budeme chytat leda tak v bazénu na zahradě.
Naleš vavřina - Profil | Ne 8.3.2026 20:41:32
Naleš vavřina - Profil | St 11.3.2026 14:06:02
Naleš vavřina - Profil | Út 10.3.2026 23:00:16
Naleš vavřina - Profil | Út 10.3.2026 16:04:18
V žádném případě tě slepě nehejtuju a pokud máš odlišný a odůvodněný názor za hejtování, tak nejsi nic jiného než sebestředný pitomec neschopný akceptovat jiný názor.
Naleš vavřina - Profil | Út 10.3.2026 14:31:38
Kdo nechce pochopit, že i permanentní stres vyvolaný trvalým opruzováním, chytáním a manipulací škodí, tak nepochopí myšlenku škodlivosti live a echa a pořád bude mrmlat svoje bludy beze snahy o sebereflexi.
Naleš vavřina - Profil | Ne 8.3.2026 17:43:57
Ntroutkiller - Profil | Ne 8.3.2026 17:17:38
Tomu samovýtěru by právě pomohla míra asponmň 60 cm, současných 45- 50 cm je směšných, to se ty ryby odnesou sotva se stihnou 1x vytřít. Rád si candáta taky vezmu, ale nechápu brání candátů 46-55cm, vždyť na tom není ani žádné maso.
Naleš vavřina - Profil | Pá 6.3.2026 6:58:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Tož asi tak...
NZa rybami světových - Profil | Čt 5.3.2026 19:49:29
Novčák - Profil | Pá 13.3.2026 22:22:42
Venku už je sluníčko, za chvilku začnou pstruhovky, já už bych tuhle debatu ukončil.
NKnapík - Profil | Čt 12.3.2026 13:12:33
Já si snad nepamatuju, že by jsme šli s dědou na štiku s rybičkou a neměli jsme záběr ...
Novčák - Profil | St 11.3.2026 21:10:17
To asi zvedne ze židle každýho, kdo párkrát viděl realitu u vody.
Každej si může koupit loď, vybavení, dobrý pruty, cokoliv (pokud na to má peněženku). Pranýřovat někoho za to, že má lepší výbavu než já asi zavání mindrákama.
Na druhou stranu - absolutně jednostranný pohled Poldy, kterej překopává realitu, pro svoje zájmy se staví do pozice rybího mecenáše, vymýšlí argumenty na úrovni 10ti letého dítěte, není ochoten přijmout jediný argument z protinázorové strany atd. atd.
Asi tím pár lidí nasral, někteří v návaznosti na jeho ne moc chytré argumenty napsali, co by rybám doopravdy pomohlo, ale zrovna nějaký zamindrákovaný názory jsem v téhle diskusi moc nezaznamenal.
NKnapík - Profil | St 11.3.2026 14:41:18
Čím to bylo, že v době, kdy se chytalo prakticky výhradně na rybku, skoro nikdo nevláčel a mírové ryby se nepouštěly, bylo těch dravců výrazně víc než v současnosti ??
A ještě snazší než nastražit rybku je lehnout si u kapráků.
Nschiwa - Profil | St 11.3.2026 10:55:14
NBigFlies - Profil | Út 10.3.2026 16:04:53
Nschiwa - Profil | Út 10.3.2026 9:40:01
NPařezz - Profil | Po 9.3.2026 19:18:51
NPike - Profil | Po 9.3.2026 15:44:49
Naleš vavřina - Profil | Ne 8.3.2026 16:17:53
Těch 20 candatu mají jen řádově jednotky rybářů, ale jsou to ty odstrašující příklady.
Za mne ČR nemá potenciál na masový sportovní rybolov na vysoké úrovni - ale chápu, že si chystáš půdu pro svůj byznys ....
NEsox - Profil | So 7.3.2026 21:44:42
Novčák - Profil | Čt 5.3.2026 21:29:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Tohle asi nebude propalování fleků na potoce, kde to dva rybáři vymydlí načisto.
Nikdo jste se nikdy nepodívali na video z chytání na moři?
Já jo, vícekrát. A rád se podívám znovu. A že na tom tvůrce pár kaček vydělá? Nic blbýho na tom nevidím. Tvoříš = máš náklady finanční i časové = mělo by se Ti to vrátit, pokud to děláš dobře.
Jak moc to někdo dělá dobře, ukazuje asi nejvíc YouTube, rozhodně ne MRK.
A že má současný svět rád videa o všem, to je prostě realita.
Komu to vadí, ať se nedívá a zaklíná se tím, že rybařina skončila s videi o rybaření a výměnou korku za Eva pěnu.
Já si některý videa občas pustím rád, Eva mi nevadí, takže pánové tvořte a jestli to budete dělat dobře, nebo blbě, to v současné době poznáte docela rychle.
Npolda23 - Profil | Pá 13.3.2026 23:57:27
Novčák - Profil | Čt 12.3.2026 22:14:55
Inteligenčně nic moc, s ohledem na dušování se více jak dvaceti lety, kdy vzal posledního potočáka mu ani základní matika moc nejde…
Já už bych z tohohle vlaku vystoupil.
Naleš vavřina - Profil | St 11.3.2026 16:09:23
Každý soudný a věci znalý rybář ví, že bez přesné lokalizace ryb se lov vždy trochu mění na loterii.
Proto vyzývám všechny soudné o ignoraci tohoto parazita a manipulátora, jen tady šíří zlou krev a nesváry pro své zjištěné zájmy.
Nčolkař,zloch - Profil | St 11.3.2026 10:27:53
Naleš vavřina - Profil | Út 10.3.2026 12:07:14
Ntroutkiller - Profil | Po 9.3.2026 20:13:46
NBigFlies - Profil | Po 9.3.2026 15:23:10
Naleš vavřina - Profil | Ne 8.3.2026 18:46:20
Tím že nejsi tak úspěšný při lovu je ten největší dar co můžeš rybám dát. - je to jednoduché, je to nepopulární a nedá se na tom vydělat nebo zviditelnit se. Je to dar co nezištně dáváš rybám.
Novčák - Profil | So 7.3.2026 21:12:11
Když se podívám na počet lidí, kteří mají chuť si tady o něčem psát… Upřímně, moc jich není a ubývají.
Když se podívám do poradny o přívlači, dotazy taky dost ubývají. Za loňský rok 5, 6? To není moc…
A když se s někým novým potkám u vody a zeptám se na Mrk, mladšî generace se Mrku jednoduše vyhýbá. A já je docela chápu. Mrk si sice hraje na rýbářský server, když se ale někdo začínající tady zeptá, jak chytat, hned dostane za uši.
Pár lidí poradí, to jo. Ale většinově se tazatel dozví, že si každý musí vyšlapat cestičku a že učit lidi chytat ryby je nesmysl.
Na druhé straně je spousta skupin, kde je trochu jiná atmosféra, kde není taková potřeba plivat na ty úspěšnější, není problém poradit atd.
Chápu názory starších, věkově jsem ve Tvé kategorii. Taky mám ale děti, mám mladší kolegy a kamarády a pro ně je spousta názorů naší věkové kategorie pravěk.
NPROVA - Profil | So 7.3.2026 20:35:11
NBulda 64 - Profil | So 7.3.2026 13:40:32
Že by nějaký rybář (a nemusí to být nutně ortodoxní srdcař) něco měl z téhle prezentace rybařiny, tak to si nemyslím..
Krpálka mám rád a divím se, že se nechal do takovéto "šou s Maryšou" vtáhnout
Ale komu to něco přinese, ať pochválí a ostatní na to čučet nemusí..
Já to napřeskáčku zkouknul a bolí mi z toho za krkem,, jak jsem kroutil hlavou 🙃
Novčák - Profil | Pá 6.3.2026 23:22:01
Mrk není úplně blbej, je tady dost fajn kluků, kteří o rybách něco ví, ale…
Když se podíváte do historie, krom MM tady nikdo s videem neuspěl. Když si přečtete některý názory, ideál by byl bambusák a černobílá televize.
Spousta těch, co nějak mediálně vyčnívají, na Mrk zapomněli. Došli k názoru, že tady to nemá smysl. A nejsou úplně neúspěšní.
Svůj názor na Vás už jsem napsal níž, nic proti. Jen nechápu tu potřebu zveřejňování tady, když všude jinde budete úspěšnější.
Dík za odpověď.
Nmilanpindryc - Profil | Čt 12.3.2026 22:38:00
Na velke vode je ucinejsi lod a dobry echo a v nejhorsim se da i s life-kou chytat na rybku ze ;-)
Npoldeci - Profil | Čt 12.3.2026 15:24:48
Ja som to takto robil dávnejšie keď iná moznosť nebola , to uz ale fakt musíš byť fanatik a koli masu to nebude, jazdil som200 km tam a spať koli pár vychadzkam v sezóne
Toto fakt žiadny odrybňovač robiť nebude
Novčák - Profil | St 11.3.2026 21:47:37
Nevím, co napsat rádobyrybáři, kterej se zaklíná ochranou ryb a pak na něj někdo vytáhne fotky s potočákama ve dřezu. Když pominu fakt, že pro většinu rybářů je potočák svatej a na pánvičku chodí duhák se sivenem, tak tyhle velikosti pouští i masaři, proti kterým strašně bojujete.
Řekl bych, že tahle debata už je ve slepé uličce a nikam nevede. V rámci diskuze jste asi pochopil, že Vaše názory málokdo sdílí, díky zveřejněným fotkám asi všichni pochopili, že se sice zaklínáte ochranou ryb, ale v reálu jste jen obyčejný hovado.
Já s Vámi asi na pivo nepůjdu a jestli bych Vás chtěl někdy potkat, tak jen proto, abych Vás mohl pořádně profackovat za ty odnešené potočáky.
Ntroutkiller - Profil | St 11.3.2026 20:28:53
NBigFlies - Profil | St 11.3.2026 18:47:05
NBigFlies - Profil | St 11.3.2026 17:33:58
Nmurphyy - Profil | St 11.3.2026 16:36:14
Npolda23 - Profil | St 11.3.2026 15:17:12
Tim ze bylo víc dravců v minulosti proti dnešku přisuzuji hlavně výstavbě mnoha přehrad v minulém režimu. Násobně menšímu tlaku od rybářů, nedostatku aktuální informaci (dnes se rozkrikne ze ryby jdou během pár minut oproti zpožděním v minulosti) atd atd
Tech důvodu je hodne, hodit vinu na vlackare je úplná hloupost
NKnapík - Profil | St 11.3.2026 15:05:53
Lipan to "odsral" hlavně hlavně masivním lovem u dna, kdy muškaři dokázali odtěžit hromadu ryb a povodně 2002 pak dílo zkázy téměř dokonaly. K tomu ta méně úživná a teplejší voda jim taky nesvědčí.
Nevšiml jsem si, že bych na něco poukazoval, pouze jsem položil dotaz, na který jsi neodpověděl.
Naartu - Profil | St 11.3.2026 14:40:09
Nčolkař,zloch - Profil | St 11.3.2026 10:31:41
Naartu - Profil | Út 10.3.2026 19:21:14
NBigFlies - Profil | Út 10.3.2026 16:12:47
Npolda23 - Profil | Út 10.3.2026 16:09:46
Shodneme se, že se neshodneme. Ale tvrdit o někom že vim xy krát víc než ten druhý je hodně odvážné tvrzení.
To bych si ani jako sebestředný pitomec nerespektující druhy názor nikdy nedovolil. ☝
Zakažte live sondy, zakažte průvodce a bude všude najednou dost dravců…..
Anebo ze by neee???
Nschiwa - Profil | Út 10.3.2026 15:11:31
NBigFlies - Profil | Út 10.3.2026 14:48:28
Nsachlj - Profil | Út 10.3.2026 13:27:19
NBigFlies - Profil | Út 10.3.2026 13:22:43
Toto je začiatok konca lovu dravcov.
NBigFlies - Profil | Po 9.3.2026 20:48:59
Npolda23 - Profil | Po 9.3.2026 20:37:09
NBigFlies - Profil | Po 9.3.2026 20:20:31
Npolda23 - Profil | Ne 8.3.2026 19:56:21
Je na některých revírech zakázáno krmeni?? Nebo vyvážení krmení??
Český rybář přišel na to ze když mu k tycovce zakrmi manželka ktera “nechyta” a ani neni rybář tak žádný postih neni… ona totiž vůbec nemusí znát rybářské zákony takze o nějakém zákazu krmeni nema ani potuchy.
Pokud zakážete live sondy, jak dlouho bude trvat než se koupi nafukovací člun a druhy rybar který sedi v nafukováku chytá těsně vedle Vaši lodě??
On porušuje zákon?? Ne. Zakážete všechny lodě? Ne.
Přestaňme si lhát do kapsy.
Takze pojďme k důležitějším věcem.
Byl jsem fyzicky přítomen u dvou reviru které byly vyhlášené jako candati vody, oba byly po čase vypuštěny. Po trofejních candátech ani památky. O vše se postarali rybari ze břehu s rybičkou.
Ti by Vám měli ležet daleko víc v žaludku!
Npolda23 - Profil | Ne 8.3.2026 16:52:17
Mate pravdu. Souhlasim s tím co píšete. Jen si myslim ze vysazováním (vhodným) se daji stavy rapidně zlepšit. Plus omezený počet odnesenych ryb ročně a zvednutá minimální míra.
Vidíme to všichni u kapra.
Npolda23 - Profil | Ne 8.3.2026 14:52:58
Můj názor na takzvané „propalování“ dobrých rybářských míst v České republice je takový, že mezi rybáři panuje nešvar v podobě vzájemné nedůvěry ohledně pouštění ryb. Nemusí to být nutně jediný správný pohled, ale věřím, že má své opodstatnění. Pokud ve videu ukážu konkrétní lokalitu, často tam nezačnou jezdit lidé za zážitkem, který jsem se snažil zprostředkovat, ale spíše skupina rybářů, kteří chtějí úlovky zkonzumovat. V tom se bohužel stále lišíme od Západu. Tam i po zveřejnění dobrého místa rybáři úlovky většinou pouštějí, protože jim jde primárně o sportovní zážitek. V Česku se však na „propálená“ místa ve velké většině případů stáhnou lidé, kteří ryby odnášejí domů. Běžně u vody potkávám rybáře, kteří mají v listopadu odneseno už přes 20 candátů, což je při dnešních cenách násad neudržitelné. Když si uvědomíme, že násada candáta stojí kolem 420 Kč za kilogram, pak jedna šedesáticentimetrová ryba o váze zhruba dva kilogramy má hodnotu okolo 1 000 Kč. Z toho důvodu se domnívám, že by povolenky pro ty, kteří si ryby chtějí odnášet, měly v České republice výrazně zdražit. Cena by měla být nastavena na takovou úroveň, aby se lidem, kteří chodí k vodě primárně pro maso, už zkrátka nevyplatila. Ideálním řešením by podle mého názoru bylo zavedení tří druhů povolenek. Prvním typem by byla striktní povolenka „Chyť a pusť“, která by byla levnější a určená pro sportovní rybáře. Druhou možností by byla povolenka s velmi omezeným odběrem ryb a třetí variantou by byla drahá povolenka pro ty, kteří si chtějí úlovky odnášet za cenu odpovídající reálné hodnotě násady. Pokud by povolenky pro odběr stály adekvátní částku, „propalování“ míst by už nebylo tak problematické. Z výrazně vyšších vybraných prostředků by totiž bylo možné revíry mnohem intenzivněji zarybňovat a ryby do nich pravidelně dosazovat, což by ve výsledku prospělo všem slušným rybářům.
N1Mara - Profil | So 7.3.2026 21:53:11
NPařezz - Profil | So 7.3.2026 14:02:04
Nmurphyy - Profil | So 7.3.2026 10:24:31
cize aj navonok nie velmi uspesne video na danej platforme nieco priniesie, zvysujes potencial ze si to pozrie viac ludi.
to ze inde moze byt viac uspesnejsi nic nevylucuje, je to len doplnok tak preco to zadarmo nevyuzit. cize len tak jednoducho, netreba v tom hladat zlozitosti :)
osobne by som aj veril ze tvorcovia mali ambicie vytvorit nieco co sa bude pacit napriec platformami, a spatna vazba napr odtial ze ich moze o nieco posunut, co pokladam za spravny pristup
Nkaprus - Profil | So 7.3.2026 8:58:49
To fotr na tripu je aspoň nějak autentická realita.
Novčák - Profil | Pá 6.3.2026 22:56:57
Víc mě zaráží Tvůj názor v závěru. “Je třeba tomu dát názor hned, než zkusí něco navíc “.
Trochu mi to připomíná doby minulé, kdy jen Ti správní věděli, co je správné a jak to má být.
Nrybomil - Profil | Pá 6.3.2026 15:33:26
Kde to žije - dravci
PáNVýběr prutu sportex. 187
PáNPrivlac s multiplikatorom 31588
PáNBurza na přívlačové nástrahy 33266
ČtNÚhoří sezona 2012 10262
ČtNŠVÉDSKO Sundholmen 2026 0
StNRybník Černíč Dyje 19B 2
StNPoradna: Sumcařina 2566
ÚtNVýroba woblerů 30925
PoNKlub přátel přívlače a občasné jaterní destrukce aneb... 159897
PoNprut na lov candátů s Drachkowitchovým systémem 200
SoNCestovni sea trout prut 31
. . . NRare woblery - Rapala 14018
. . . NFotky ryb pouze na přívlač 107170
. . . NKurz Teo Daška pro Otoše 273
. . . NJakou gramáž prutu Kamisori Zander + jaký naviják 127
Co je nového - dravci + obecné
PáNBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
StNBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
ÚtNBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
PoNBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
SoNBleskovka: Zákaz vstupu a rybolovu v revíru Dyje 13/1 - ohrožený orel
. . . NBleskovka: Boj za olovo v EU pokračuje, RIS míří do mobilů a Street fishing získal oficiální status
Oznámení - dravci
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - dravci
25.4.MIX - Bílov
26.4.Predator Propast Cup
23.5.Beskydský pstruh IV. ročník...
26.9.🏆 TROUT AREA TOUR 2026...
10.10.12. Ročník v lovu pstruhů a...
10.10.12 ročník rybářských závodů v...
7.11.Bravantický duhák 7. ročník
14.11.Bravantický duhák speciál -...
14.11.Košumberská štika LUŽE
21.11.Přívlač dvojice LUŽE
Doporučujeme e-shop
Rybářské centrum Olomouc
Rybářské potřeby pro Vaše životní úlovky. Na prodejní ploše 160 m2 a na eshopu naleznete vše pro sladkovodní i mořský...










