Nsindeji3 - Profil | Po 24.12.2018 22:50:53
fheavy >> Kaprařina je čistě komerční záležitost. Z hospodářského druhu ryby udělala sportovní pomůcku, kterou chrání, aby spokojený zákazník nakupoval. To není ta rybařina, kde příroda byla na prvním místě, kterou jsem si v dětství zamiloval.
NDědek - Profil | Út 25.12.2018 8:47:26
clarence >> Pro mě ale normální není. Patří mezi propagátory a zastánce K70, o čemž si myslím, že to patří mezi největší zla v naší rybařině,. K70 do každé kaluže, to si může přát jen člověk, který na tom vydělává, nebo se chce zalíbit kaprářské klice.
Je mi jedno, kolik ten člověk vydělává, je mi dokonce jedno jakým způsobem. Ode mě, nedostal a nedostane ani korunu. Já od něj nekupuji vůbec nic a kupovat nebudu.
To ale nemění nic na tom, co jsem psal. Video i jeho myšlenka se mi líbí. Jestli to má nějaké chyby, určitě ano, ale nevadilo mi to. Já se u něj pobavil, i zamyslel.
A to je tak asi fšecko :-)
NDart Ness - Profil | Ne 28.4.2019 1:05:12
Přelouskal jsem celou diskuzi.... Zařadím se názorové k sortě lidí co pofidérního Nikla absolutně nemusí a nikdy nebudou podporovat jeho předražený byznys. A pokud je pravda, že se spřáhnul s Vágnerem (nevím, nesleduju ani jednoho), tak tím tuplem nikdy nebudu mít ani zrnko respektu k těmto rádoby rybářům. To u mě nejsou a nikdy nebudou rybáři v tom smyslu tak jak já vnímám rybařinu ve svém srdci.
K videu - Nikl - na co si tam vlastně hraje? Já mu nevěřím ani "Ň". To co říká,to je vyloženě nepřesvědčivě nabiflovaný scénář. Váhal jsem, jestli si video vůbec pouštět. Dopadlo naprosto podle mého očekávání. Typický Nikl. Když pominu ty kecy, tak samozřejmě PÍPÁK a KOULE.....
Tohle video NENÍ o hledání pravého ticha. Do pravého ticha si normální člověk neveme PÍPÁKY.
A teď mě můžete ukamenovat. Děkuji za pozornost.
NKončan - Profil | Pá 28.12.2018 19:36:03
Zdravím všeckých tady v diskuzi.Nečetl sem každý komentář,ale pár sraček sem přečetl.Já Karla znám trošku.Pár slov sem s ním prohodil.Nezastávám sa ho a ani na jeho boilís nechytám.Na mě má pozitivní dojem.Já mu fandím.Tady šlo ohodnotit jeho video.Jenže začali sa tady psat zas bbosti,pomluvi a špinavosti.KAŽDÝ MÁ MOŽNOST ZALOŽIT VLASTNÍ FIRMU A MĚT SVOJE VÝROBKY.To,že sa někdo chytl na trhu a daří sa mu néni důvod ho špinit.Prostě na ty výrobky nechytajte a na jeho videa a články nereagujte.To neplatí enom na Karla,ale na všeckých podobných kaprařů u nás aj v zahraničí.Já kupuju krmení v Nymburku a su spokojený.Nechápu proč sa vždycky ty diskuze zvrtnů v takové hovadiny.
NPetr.J - Profil | Pá 28.12.2018 10:13:05
Vladk >> Ne tester rozhodně nejsem nikoho a nikdy jsem nebyl, ani to nemám v úmyslu. Od Nikla nic nekupuji, zdá se mi to na moji kapsu poměrně drahé, ale rozhodně ho pro to nekamenuji, jako mnozí jiní. Má dost zákazníků co jsou spokojeni a cena jim nevadí. Nechci to kupovat nekupuji, ale taky to pro to nehaním. To video se mi líbilo tak, jako spousta jiných jeho videí. Je to sympaťák chlap, ryby chytat umí, Nic proti němu prostě nemám. Zde jsou borci, kteří tyhle věci zdrbnou hned z principu, jenom pro to, že to vytvořil někdo, kdo chytá kapry. Kdyby chytal místo kaprů oukleje na brko, nebudou šetřit chválo i když by byl scénář naprosto stejný. Tak to prostě je a bude. Ono snad je nejlepší si ty borce dát do ignorace, protože jsem od nich nikdy a nikde nečetl snad nic pozitivního.
Ntuzemak - Profil | Pá 28.12.2018 8:55:43
sven >> no a co, že veksloval, znám pár podobnych lidí, sou to normální lidi z masa a kostí, jen málokdo to znich přizná jako Karel, je na tom něco tak strašnýho? Dnes tři prdelky lidí rozkrádá republiku a ty seš v klidu? Nebo ti Karel neprodal rifle či džisku, a ty mu to nemůžeš zapomenout, nosil si obyčejny kalhoty, okolí si stebe dělalo srandu a ty ztoho máš noční můru?
Nsven - Profil | Po 24.12.2018 22:29:37
Pěkný večer vespolek. Nechci právě o Vánocích být protivný ale...
Mě to naopak nepřekvapilo ani za mák... Spíš mě překvapilo "lajdáctví" střihače...
Do poslední oázy ticha (soukromé) dorazil autem a cajk přeplavil na protější břeh pomocí spalovacího motoru..
Pokud nepodlehneme pokušení uvěřit, že tam kameraman předem připlaval sám, lze spekulovat, že min. jedna motorová plavba, ještě předcházela...
Instaloval do onoho ráje tři pípaky a z dlouhé chvíle v očekávání oběšence, mezitím lovil chráněné živočichy...
Nazpět také jistě nepádloval ručně, když už měl sebou ten benzíňák, žejo...:-)
A protože měl člun i vlek plný tam, tak jistě i zpátky..
A tedy se pro kameramana, či štáb, musel otočit.. takže asi tak...
Pro mě byl ústředním motivem snímku úvodní záběr na reklamou olepené vozidlo a cvičený pupík, naznačující, že pokud nakoupíte u mě, také si můžete užít...
Ovšem jak praví biblické přísloví: "Co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi ...
Pěkné svátky všem.
Nsven - Profil | St 26.12.2018 15:27:56
rybař20 10 >> I já přeji pěkný den a děkuji za odpověď.
Není třeba se omlouvat, také právě marodím, není mi dvakrát do skoku a dokáži se do Vaší situace poměrně dobře vcítit ...
Tedy za mé reakce, je v podstatě zodpovědný jakýsi virus, který na mě zákeřně skočil...
V opačném případě bych se nacházel někde u vody a snažil využít poslední dny roku, poněkud smysluplněji :-)
No, tak to vidíte, jak nevděk světu vládne ..:-))
..."Na videu jsem se podílel a jsem rád, že téma o tichu vůbec někdo uchopil. Nabídku dostalo několik osobností v ČR a pouze pan Nikl podanou ruku přijal... Děkujeme spolek Kolínsko"..
Navíc jste celou akci financoval ze své vlastní kapsy..
Ovšem ústřední aktér jaksi strhl mediální slávu na sebe, označil se za autora a ani slůvkem, osobu sponzora nezmínil. Dokonce ani v závěrečných titulcích, se nenašlo skromné místečko k poděkování... Pravda, jakési hromadné, tedy i těm kteří se finančně nepodíleli, se v závěru titulků krčilo...
http://www.kolin.cz/akce/detail?event_xguid=d05a2cdb-7663-4fd5-ae1d-bbbcda70a35f
https://www.kolinskypres.cz/clanek-kolinsky-rybar-predvede-v-ceropu-svuj-film-verejnosti
Pan Ing. Drahota, je nesporně respektovaným odborníkem na letecký hluk, ovšem stojí mimo NHO.
Pan Vaněk se pouze tímto odborníkem zaštituje v případě argumentační nouze, přijde-li na přetřes právě problematika hluku, působená leteckým provozem. V jiných oblastech, pak jinými odborníky...
občas i bez jejich souhlasu..
Drobet v obraze jsem, jak se zmíním později.
Ostatně i váš spolek vznikl z nespokojenosti s lokálním, leteckým hlukem v místě vašeho bydliště, tedy to jistě víte nejlépe.
...V roce 2009 proto vzniklo občanské sdružení Kolínsko, jehož zakladatelé spojili své síly proti „neúnosnému hluku výsadkových a výletních letadel“. Podle jejich závěrů totiž obtěžoval obyvatele obcí v přibližně 10kilometrovém okruhu od letiště."..
https://www.aeroweb.cz/clanky/4733-hluk-kolinskeho-letiste-zakony-neporusuje-vyhodnotil-ucl
Sám jsem strávil dětství (do vojny) mezi velmi frekventovanou ulicí a poměrně frekventovaným letištěm, tedy si takovou situaci dovedu představit.
Ovšem tehdy nikoho protestovat nenapadlo :-)
Naopak byl to velmi častý směr všech kluků, kteří také toužili, stát se parašutisty. ..
Možná někteří i piloty výsadkové anduly nebo nějakého čápa, čmeláka, či Migu 15 .. :-)
Daleko větší utrpení, ovšem musí snášet část famílie, sídlící v Hostivici u Prahy, kdy přímo nad jejich hlavami vzlétá a přistává část leteckého provozu Ruzyně. Několik dní jsem se tam zdržel a je to opravdu peklo ..navíc s vyhlídkou, že to jednou nevyjde... Takový plně natankovaný Boeing 747 uprostřed náměstí ... jistě nic moc představa..
Navíc je schválena výstavba další ranveje, která stav ještě zhorší.. Také si ztěžovali, petice psali, odborníky oslovovali ale všechno marné...je rozhodnuto.
Pan Vaněk v Ománu :-) To je rozumné...takhle na zimu do teplíčka... :-)
Ano, ano, aktivity toho převelice flexibilního zastupitele Pha 4, který ač nikým nevyzván a nejspíš dodnes nepověřen, vzal na svá bedra tíhu rozvoje mezinárodních, či spíš ekonomických vztahů mezi oběma státy, jsou dostatečně mediálné známé :-)
Stále jsem měl pocit, že tato prezentace tu už někdy byla a opravdu ano.
Ten původní záběr z dronu, s ekologicky veslujícím rybářem, (v traileru) byl opravdu povedený.
Škoda, že byl ve finálním snímku nahrazen záběrem, rachotícího a čoudícího motoru...
https://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=44943
Nene, v kaprařské branži nic nedělám ani dělat nehodlám. Je mi to naprosto cizí disciplína a naprosto proti mému přesvědčení.
Nemám nic proti chytání kaprů... sám je chytám a to dokonce i když vůbec nechci, nakolik jsou jimi vody zahlceny.
Mé pojetí rybolovu je zcela opačné... kontaktní, aktivní a většinou s jedním prutem.
Jsem také tichý blázen a to až natolik, že ani nevlastním žádný pípák. :-)
Často jsem nabádal své děti z rybářského kroužku, který jsem vedl 16 let.."pozorujte jak loví kočka (na přilehlém poli)....ani se nehne.... nikdo o ní neví ...a když odcházíte z přírody, nikdo by neměl vědět, že jste tam vůbec byli. "...
Děkuji za důvěru a svěření t.č. .zcela jistě ho žádným způsobem nezneužiji.
Co dělat lépe, to bych se radit neodvážil. A v této problematice už vůbec ne.
Ale pokud bych se nějakým řízením osudu na FF vypravil, zcela jistě bych se přihlásil.
Berte prosím mé svérázné názory, které se ne vždy každému líbí, jen jako ryze amatérský pohled zvenčí. Prosté jsou věci které se mi líbí a věci které ne. A tedy je tak pojmenuji :-)
Brzké uzdravení přeji. Vladimír
Nsupinna - Profil | Út 25.12.2018 22:00:03
Jo tak zase jsme urazili na tomto servru další významný kus cesty- našli se jedinci povolaní určovat,kdo je normální a kdo ne. Gratulace ode mne všem osvíceným.
Nrybař20 10 - Profil | Út 25.12.2018 19:10:43
Přeji pěkné a klidné svátky rybářky a rybáři. Na videu jsem se podílel a jsem rád, že téma o tichu vůbec někdo uchopil. Nabídku dostalo několik osobností v ČR a pouze pan Nikl podanou ruku přijal. Děkujeme spolek Kolínsko . Dokáže někdo lepší video a zvuk ? Prosím SZ plánujeme financování 2019- 2020
NMrknato - Profil | So 29.12.2018 11:41:44
fheavy >> Můžu se mejlit, ale většina "rybářů", kteří se nechovají k rybám jako rybáři, pase po kapř... to je naučil svaz. Svaz jako uživatel by se měl chovat jinak a vysazovat ty druhy, které se přirozenou cestou nedoplňují....
Svaz se zasadil, aby si RL mohl koupit skoro každý, cizinec i ementál a podle toho to pak u vody vypadá....
Svaz umožnil členi na schůzích měnit zákon, vyhlášku a postavil BP - RŘ nad ně. Podle toho se pak většina chová.......
Fungoval tu společný rybolov, dnes si většina MO pořídila své soukromáky, kde si dělají krásné ticho a po svém, ale společné povolenky se pustit nechtějí.... svaz jim to umožňuje, i když by neměl a podle toho se i tito členi chovají... jako zvěř.
A mohl bych pokračovat, ale nějak se mi už nechce...
NBacha - Profil | Pá 28.12.2018 22:52:34
supinna >> Jednou jsem se sebral a jel s kamarády na kole po Ukrajině. Podkarpatské rusi. Bylo nás asi 20 a byli jsme tam dva týdny. Jeden den jsem se vydal tábořit na poloninu, cca 1200m.n.m. Dojel jsem tam v podvečer, postavil bivak na palouku u přírodní studánky, kterou kdosi udržoval (byl tam plechový hrníček). Dal jsem do ní chladit pivo, otevřel láhev místní brandy, na ohni opekl kuřecí stehna (nic jiného jsem tehdá nesehnal) a rozjímal jsem dlouho do noci. Pak jsem zalezl do bivaku a usnul jak mimino. Ráno jsem se vzbudil a nic. Nic jsem neslyšel. Opravdu vůbec nic. Žádní ptáci, žádná zvěř, žádná letadla či pily. Vůbec nic.
Jak vycházelo slunce, hmyz začal bzučet, ptáci zpívat, ale krom toho nic. Zašel jsem si pro pivo do studánky a zjistil jsem, že z něj zmizela nálepka. Po bližším prozkoumání jsem zjistil, že voda byla plná blešivců, kteří přes noc sežrali tu nálepku.
Předtím jsem nikdy tak o tichu nepřemýšlel a dodnes jsem rád, že jsem to prožil. Někde mám z toho večera a rána fotky. Bylo to už po revoluci.
No a když ten pocit srovnám z pocitem z té "Reklamy na ticho", nelze to vlastně ani porovnat.
Ntuzemak - Profil | Pá 28.12.2018 21:10:45
Končan >> je tu sorta dementů, co každou diškuz vrhnou do sraček, velí tomu mrknáto, ale mu často dojdou prášky, tak mele furt jedno a to stejný dokola, nevyléčitelný pacient. 🤮🤮🤮🤮
NMrknato - Profil | Pá 28.12.2018 19:57:51
Končan >> Říkáš hlouposti. Už tady někdo napsal, že kdyby video bylo reklamou na nějaký soukromák, nebo koulís, tak tu asi nikdo soudný nenapíše ani čárku, bude to o podnikání na svém. Ale tady se nám "mistři velrybáři" serou do společného rybolovu. Tu hlukem, či tichem, pseudoochranou hospodářského zvířete, nebo ochranou potočáka, vysazováním Kolowrata a duháka, nebo sraním se do vyhlášky 197/2004 viz Jakoubek, který dnes chce udělat z pronajatého Katlova soukromou rezidenci, když asi doběhla lhůta podmínky dotací........ A Nikl sere na vyhlášku a ještě se tím chlubí ve svazočasopise.
O tom je tu řeč......... To jsou ty lumpárny, ty si kupuj drogy na kapř kde chceš, o tom tu není řeč.
NDědek - Profil | Čt 27.12.2018 22:36:43
splávkař >> každý se měl líp, kdo nekradl, nekrade a nežil, nežije z dotací. Kolik toho potřebuješ sníst? Kolik potřebuješ oblečení? Jak velký byt, či domek potřebuješ? Nic si do hrobu nevezmeš, do hrobu nás přivede ekonomicky EU a rybářsky on, se svými pohunky :-)))
NDědek - Profil | Čt 27.12.2018 21:29:03
Já vám to povím. Nikla nemám nijak v lásce, přesto mě občas rozesměje, svou nabídkou kapř potřeb. Naposledy to byl podběrák za skoro osm litrů. To se potom opravdu nemůžu udržet :-))). Když vidím na jeho stránkách ty neuvěřitelně předražené blbosti, vždycky mě napadne, jestli už mu úplně hrklo, nebo si z nás dělá jen prdel. No, bude to filuta...
Ale dvakrát mě letos potěšil. Jak jel s těmi dvěma kluky na to akési mistrovství a teď tím videem. Podruhé se už na něj radši nepodívám, když slyším jak je to špatné, ale nepamatuji si, že by tam byla nějaká křiklavá reklama, která by mě uhodila přímo do čela, nebo jakýkoliv odkaz na jeho předražené kapř kraviny.
Video pěkné, prostě, pěkné.
NVladk - Profil | Čt 27.12.2018 18:40:31
fheavy >> Ty mistry světa v čem? V lovu kaprů? Počkej, myslíš tu předváděcí akci firem? Tu "soutěž" Kde se můžou účastnit jen vyvolení? Tam kde je zápisné tak velké, že to si může dovolit jen firma nebo blázen s bezednou penezenkou? Kdyby to bylo pro každého, tak je účast zdarma a může chytat každý. Tohle je jen předváděcí akce. Chybí jen autobus a důchodci.
A mistrovství kde se nejede na počet ryb, ale na nejvíc obtloustlou je taky celkem pofidérní. Kdyby bylo cílem hry nachytat co nejvíc kaprů, dalo by se to nazvat soutěži. Jinak je to jak kdyby ve fotbale se nehrálo na skóre ale na to kdo dá gól z největší dálky nebo z nejprudší střely.
Njirkazez - Profil | Čt 27.12.2018 17:07:50
Vladk >> Ano, máš pravdu, proč jinak by ta videa výrobci či prodejci natáčeli ? 99% je reklama na produkty, zbytek ty, které je pomlouvají. Nutno přiznat, že ty reklamní mají nesrovnatelně vyšší úroveň, než ty druhé, .A i když se mi tohle konkrétní video z různých důvodů nelíbilo, podívám se na něj stokrát raději než na ta tvoje. Možná to bude tím, že kecáš úplně do všeho. Vlastně není mezi tebou a výrobcem takový rozdíl, stejně jako on mi cpeš něco, co mně nezajímá.
Nfheavy - Profil | Po 24.12.2018 22:42:19
Kvako >> ty mne je uplne jedno na co chytal,kdyz se mne nebo tobe libi nejakej film nebo video tak te vprve rade bude zajimat kolik za to mnel nebo cim se zivi,proc by se nekomu nemohlo libit neco aniz by premyslel nad tim za kolik ,na co chytal,proc tak apod, proste se na neco muzu vklidu podivat a rict ze to je pekny nebo neni a nehledat v tom jenom neco spatnyho anebo jak to pohanet proč,protože je uspesnejsi nez ty nebo ja, pokud vim tak je tozatim jedinej ceskej mistr sveta v lovu kapru at se to komu libi nebo nelibi a to nezmenis ty ani ja i kdybys napsal cokoliv,ja nejsu zadej jeho fanda a mimochodem ani na jeho koule uz davno nechytam,jen mam svuj nazor.
NDart Ness - Profil | Ne 28.4.2019 16:19:15
karvo >> Hm, nic o mě nevíš. Víš houby, co je pro mě rybařina a jak ji vnímám. Stejně tak nevím, jak vnímáš rybařinu ty.... Poměřování ptáků skončilo. Ať ti berou.
NRK - Profil | Čt 3.1.2019 15:36:13
Mrknato >> Je to, jako by ses bavil s homosexuálem a chtěl mu vysvětlit potřebu heterosexuálního soužití. Je mu to u prdele a to doslova-:)
Myslím, že každý, kdo pobral trošku zdravého rozumu Ti musí rozumět. Ale jsou názory, které se prostě nehodí do kapř krámu.....
NPetr.J - Profil | St 2.1.2019 7:17:28
supinna >> Takového kretena jako je mrknato a jemu podobní je nutno mít v ignoraci. Jsem velice tolerantní člověk, ale tyhle debily prostě nedám. Je to vždycky a všude stejné.
Nretrívr - Profil | Po 31.12.2018 15:10:49
supinna >> O tom to není. Jsem rád, když se domluvím, pak nekoukám na pravopis, či výslovnost. Jde o to proč si sami musíme nutit výrazy z jiného jazyku. Jezdím hodně po světěa můžu Ti říct, že je to naše vlastnost. Jeď do Francie a promluv anglicky, nebo německy, tedy bez chyt a perfektně. Myslíš, že ses tebou budou bavit. Odpovím sám, nebudou a ještě s Tebou opovrhnou. To jen my vlezdoprdelky.
Nretrívr - Profil | Ne 30.12.2018 20:39:51
sven >> No jo, máš pravdu. Jen to občas nevydržím. Ale proč tu masáž a dopredelismus musí mít i ty děti.Mají svůj jazyk a tu angličtinu znají. Ale proč???? Chceme být světoví? To je ale problém tohoto národa. My si prostě sami vládnout neumíme.
Nsven - Profil | Ne 30.12.2018 20:23:30
retrívr >> zdravím Tě kamaráde :-)
Na angličinu se vykašli, ta už je stejně na odpis ... GB Unii opouští a USA se potápí do bažin...
A u vás na horách stejně jinou řeč jak češtinu, němčinu nebo polštinu neuslyšíš :-)
https://www.youtube.com/watch?v=7pZKiDO9_AQ
Nretrívr - Profil | Ne 30.12.2018 19:59:42
Teprve nyní jsem si uvědomil, že se musím učit rychle anglicky, neb i otázky se už vyskytují v angličtině. No před léty jsem se učil německy, jinou řeč tu v této zvláštní zemi nikdo nepotřeboval, možná, že jsem s tou angličtinou ani možnost neměl. To už nevím. Přijde mi, to nesmírně trapné.Potřebujeme to? To se Martinovi opravdu nepodařilo. Ale je to trend těch koulařů a nakonec vlastně to do účelu příspěvku zapadá. I když některé názvy koulí jsou ryze nesmyslně české a nemají smysl. Ach jo.
NMrknato - Profil | So 29.12.2018 10:22:09
fheavy >> Věc na první pohled poetická a neškodná se za účasti divných lidí, veřejně nerespektujících zákon stává "účelovkou", tedy věcí mající zcela jiný podtext a dopad. A to jsi tu dokázal.
Nfheavy - Profil | So 29.12.2018 9:35:54
Mrknato >> co to tady meleš i ty ?? tady slo jen o jedno video a nekteri tady z toho udelali /vcetne tebe/jeden obrovskej blabol uplne o nece jinym sešli jste z cesty hoši a to hodne,
hromada prispevku je uplne mimo misu a mimo tema, jeste do toho zaplette prezdenta a bude to vsechno ach jo )))
Ntuzemak - Profil | So 29.12.2018 8:45:03
Končan >> ztrácíš s pacientem svuj čas, za chvilu vytáhne boleliz a samosek. 🤮🤮
Nsupinna - Profil | Pá 28.12.2018 23:24:00
Bacha >> Těžko srovnávat příčiny hlukovýho smogu když mi bylo deset a teď. To je zkrátka daň "pokroku" a životního stylu naší civilizace.
Třista zápisů nevyvolal klip ale vyšinutý jedinci :)))
NBerRiver - Profil | Pá 28.12.2018 11:13:26
Video pekne, davam za jedna. Jedina poradna otazka byla na to financovani, odpoved byla poskytnuta, zbytek diskuze radeji bez komentare, rybarinu nam nezkazi Niklove, Vagnerove, Krasove,popr. jini podnikatele, ani stavby vodnich del, ani nedostatek vody, ani najezdnici ze zahranici...my si ji dovedeme osekat, zkazit, znicit docela dobre sami, my rybari. Ahoj, uzivejte povanocni cas a do noveho roku mnoho uspechu, vzajemneho respektu a stesti!
Ntuzemak - Profil | Čt 27.12.2018 19:57:33
fheavy >> bohužel ti co ho tu pomlouvají, ho vubec neznají, vidi jen to špatny, že se chovaji hůře přiznat neumi..
Je to normální chlap, takovych více..
Nfheavy - Profil | Čt 27.12.2018 19:35:08
tuzemak >> taky bych to tak bral,libi-nelibi proto a proto,ale kdo s kym a zakolik a proc atd. to je na jinou diskuzi.
to je jako kdyby se nedo zacal vyptavat MM proc to dela kdo to toci za kolik a kolik na tom vydela on vcetne reklamy urcitych znacek apod.to tady neprobiha a ani by mne to nezajimalo,tak nevim proc kdyz se objevi treba KN tak najednou se tady sesypou jako supy na mršinu a klovou a klovou ??!!)))
NPetr.J - Profil | Čt 27.12.2018 17:21:32
Vladk >> Hele, koukal jsi v které sekci se tohle video vyskytuje? Je to sponzorovaná videa a tudíž se musíš smířit s tím, že se tam vyskytne něco co si tvůrce videa udělá pro svoji reklamu. To ale nechápe spousta zdejších, jejichž náplní je vše co se dá pořádně zdrbnout.
Nrybař20 10 - Profil | St 26.12.2018 10:14:58
sven >> Přeji pěkný a klidný den pane Vladimíre, omlouvám se, ale marodím a počítač rychle unavuje oči. NHO věděla o naší aktivitě OS Kolínsko a předevší to byl Ivo Vaněk, který mě písemě pověřil. Celé financování šlo z mé peněženky- bez dotací- ostatně, jako vše. S oceněním a předáním to panu Vaňkovi nevišlo o 3hodiny odlet do Ománu a opět jsem byl pověřen. V NHO je řada lidí nap. akustik Ing. Josef Drahota JDS
www.jds.cz Děkuji Vám za perfektní postřehy k videu, dostávají se k nám od rybářů čím dál více. Já když jsem viděl video poprvé měl jsem připomínku na pípáky a hudbu, že jsou moc hlasité, ale věřte, že jsem moc rád za první vlaštovku. Vy osobně děláte něco podobného v kaprařské branži ? Já jsem rybář, ale opravdu tichý blázen. Rád bych Vás poznal a vyslechl si co lze dělat lépe. Určitě budu oslovovat f.na FOR FISCHING 2019 Novák - můj tel v sz
Nfheavy - Profil | Po 24.12.2018 22:43:14
sven >>" kdo chce psa bit hul si vzdy najde ",stastny a vesely kolego
Nfheavy - Profil | Po 24.12.2018 22:13:18
Kvako >> tohle vsechno jako prumerne vzdelani beloši vime,akorat ze v tomhle videu jde o neco jinyho nez o kaprařinu samotnou,obcas muze byt i mistr sveta normalni a obycejnej clovek jako kazdej jinej ,obcas je dobry se oprostit od antipatii a podivat se na to z jineho pohledu,
jinak by jsme se vzajemne sezrali )))
Nfheavy - Profil | Po 24.12.2018 21:46:16
Sharry >> je to pekny prave tim ze je to necem na co jsme nekteri skoro zapomneli ,
obycejny ticho .
NSharry - Profil | Po 24.12.2018 21:28:39
Ty prvni 4 minutky jsem si rikal, jestli to " mysli vazne" ..., dobre ze jsem to neutnul.., uz jsem tu chtel pisnout, jestli ti pode mnou , to opravdu mysli vazne, ze to bylo fajn pokoukani.., jo bylo!
Nejsem kaprar koulisak, ale tohle video se fakt dalo 😉..,
Az na tech prvnich 5 minut 😂( na druhe strane ctu, ze to bylo natoceno,jako film upozornujici na dnesni dobu a problem hluku, tak to pak jo)
Nfrost862 - Profil | So 5.1.2019 13:32:03
sven >> Čau svene, ohledně toho křesílka na muškaření se neozvu, dneska sem jedno získal zadarmo a bez boje, asi ho tam pohodil nějakej muškař 😁😁😁doufám, že ne ten z videa 🤔😁😁
NSlavíček - Profil | Út 1.1.2019 23:50:11
supinna >> Je zajimavy ze tady to zkonci v kazde diskuzi hadkou ze nekdo chce ostatni nasrat .Kdyz se podivas na carpfishing nikdo se tam hadat nechodi .Diskutuje se tam v klidu.
Nretrívr - Profil | Po 31.12.2018 15:31:36
sven >> Dík. OK. To by mi vyhovovalo. Klid, zábava, žádný stres.
Nretrívr - Profil | Po 31.12.2018 14:54:36
sven >> Moc díky za super reakci. Je to tak. Něco na ten způsob, co jsem psal, že si neumíme vládnout. Ale do kamene vytesat. To je ta naše pověstná národní hrdost, bohužel jen u hokeje, nebo při velkém průseru. ¨
Taky se měj taky. Myslím, že je to o zdraví, pak si poradíme. Chystal jsem se na ty závody u vás s dětma. Řešil bych to býval spaním někde v okolí, či stanu. Nemám rád přilítnout a zase odlítnout.
Tak moc a moc zdraví a štěstí.
Nsven - Profil | Po 31.12.2018 1:08:39
supinna >> vidím srabe, že tě to okopávání kotníků ještě nepřešlo a že už jsi tak hluboko upadl, že cenzůruješ i cizí hovory.. Ty musíš být hodně nešťastný člověk...
Ndrvoštěp - Profil | Ne 30.12.2018 23:54:58
retrívr >> Pár dní zpět jsem si nechal v mobilu přeložit zde z Mrku nějakou montáž nebo co to bylo. Po zadání se na mě vyvalila reklama na dilda a podobný doplňky. Rychle jsem pro jistotu mazal historii v prohlížeči😂😂😂
Nsven - Profil | Ne 30.12.2018 21:05:18
retrívr >> Pavlíku řekl bych, že my dva, problém čecháčkovství nevyřešíme :-)
Už za starého rakouska patřilo k "dobrému bontonu" pražských maloměšťáčků, prokládat češtinu šprechtěním aby si připadali "lepšími" lidmi ....
Čecháčci trpící komplexem své malosti a bezvýznamnosti, vůči větším a významnějším sousedům, rádí závistivě nakukují přes jejich plot a přežvykují jejich slovíčka aby si dodali pocit světovosti :-)
Takže hlavně to zdravíčko do nového roku Ti přeji a ať se Ti všechno daří :-)
A až pojedu na ryby tam, co jezdím a ty budeš na rybách tam co jezdíš Ty, tak přibrzdím na kafíčko a všechno to pořádně probereme :-)
NVladk - Profil | So 29.12.2018 17:43:24
PinaMalcus >> máš stan že seriálu mash? 😀
Nretrívr - Profil | So 29.12.2018 11:28:50
Slavíček >> Karel Nikl by se měl k rybám chovat tak, jako ostatní slušní rybáři. To není žádná zásluha.To co píšeš není nové, bylo, je a bude o lidech, Jsou slušní, jsou hovada. Nevím, zda znáš KN osobně, či jen z videí, v tom je velký rozdíl. Jen blbec by dal na video špatné zacházení, no i když i tací tu jsou. Moc jsem Ti tu nerozuměl. Připomínám, video udělalo, to co mělo, nepotřebuje podporu. Kdo chce pochopí.
Nfheavy - Profil | So 29.12.2018 11:16:22
Mrknato >> to mne chces rict ze svaz muze za to ze nejaky hovado taha kapra po brehu a potom ho zahodi zpatky do vody a dalsi podobny veci,???
jo za vsechno muze svaz to je na kazdym z nas jak se chova aniz by jsme k tomu potrebovali nejakej svaz,a to ze nekdo neco nedodrzuje tak za to muze vzdy ten konkretni jedinec a nikdo jinej ,
tomne vzdycky prijde jako Magicke slovo Svaz za to muze nebo kdyz to muze delat on tak ja taky,jako kdyby kazdej z nas nemel vlastni rozum,kdo je blbej a hovado tak takhle zustane dosmrti )))
Nfheavy - Profil | So 29.12.2018 10:34:26
Mrknato >> evim co myslis tou omackou co mne pises,ja to rikam normalne je video libi-nelibi z toho nebo onoho duvodu a tecka,nejakej JV a duvod za kolik kdo s kym a proc jsou blaboli,nepotreujáu nad tim premyslet v kontextu s tim vsim co tady nekdo vyplodil a ani mne to kdo plati komu apod. nezajima,a o zakonech to video taky neni to jste si tady prizpusobily vy nekteri nerikam ze ty ale je to tak,nekdo si tady prdnul a na konci je z toho houno jak od Slona ,a ta tvoje diplomaticka odpoved podtext ,dopal apod radoby odpovedi na hrozne urovni s tim velice souvisi
ty voe at to tady MM zavre neb za chvlu poslu nekoho do P..a je mne jendo kdo to je ,napred filmovi odbornici a ted zakonodarci mam dost čus bambus))
NSlavíček - Profil | So 29.12.2018 10:33:47
Mrknato >> Vis co je zajimavy ze u nas hodne lidi rvala ze jsou lidi ktery nedodrzujou dobu lovu.A ted ta poenta lidi co nejvic rvaly co chytli sezraly rano dva odpoledne tam sedel z nova chovaji se k rybam jako hovada. Ten co nejvic rval vytahl malou stiku na breh na pisek a slapl na ni a snazil se z ni vytahnout haky ktery nechal rybe zazrat .A tohle vsechno je v poradku .A clovek ktery sice dobu nedodrzi vsechno pusti v podstate neudela zadnou skodu je hned pomalu ukrizovan .S toho bych blil .Kez by se vetsina lidi chovala slusne rybam jako Karel Nikl
NKončan - Profil | So 29.12.2018 6:16:22
Mrknato >> Ale bordel je všude.Estli zdravotnictví,školství,církev,politika,podnikatelé nebo miliardové podvody a zlodějiny.Proč by sa to nevyhlo rybářství nebo myslivosti.Třeba Vágner mňa vůbec nezajímá.Ryby sa z vody kradli a kract budů.Nikdo to nezmění,ale je to o dost lepší než to bylo.Také sem mohl letos tů metrovů 20 cku prodat,ale vysral by sem sa na to.Do práce chodím pro prachy né k vodě.Vágner je věčné téma a nemá cenu ho rozebírat.At si tady každý šáhne do svědomí estli všecko v životě udělal podle zákonu nebo podle svojého zdravého rozumu a svědomí.Sme enom lidi a ty vždycky něco budů ničit nebo nějakým jiným způsobem likvidovat a znepříjemňovat lidem život.Je lehké v diskuzách napsat na někeho jaký je to špinavý člověkl.A Vy ste 100% dokonalý člověk bez jediné chybičky?
NMrknato - Profil | Pá 28.12.2018 23:41:25
supinna >> Nějakej šupina, pokrytec a dle něj "vyšinutý jedinec", tu bezdůvodně nakydal 36 zápisů z 269........ Tedy 13,4% všech zápisů...... (((((((
NBacha - Profil | Pá 28.12.2018 23:15:38
supinna >> Co se těch 300 zápisů týče, vyvolal to ten klip:-)
NMrknato - Profil | Pá 28.12.2018 22:39:50
supinna >> Poslední reakce na tebe. Jestli si někdo dělá reklám na MRKu, měl by si ji taky platit........ Kolik zaplatil Kárl von Nickel MRKu? Pokud to byla významná částka pro MRK, mělo by to být asi uvedeno. Pak to není o tichu, ale busssssi nessssu.
NMrknato - Profil | Pá 28.12.2018 22:34:47
lojzik01 >> lojzíku, já nikoho nenapadám, jen konstatuji, že navíjení se vším cirkusem, který předvádějí níže jmenovaní není VRP. Proto se tyto šarády ze soukromáků nemohou odehrávat na revírech na státních vodách.
Co jsem udělal pro řeky ti může být úplně jedno a rozhodně se ti nebudu zpovídat. Chci, aby v revírech byly ryby, které někteří kradou ve velkém, nebo nedoplňují a těch by jsi se měl ptát!!!!!
Bereš, bordel? Dobrý, asi budeš popelář. Buď obecní, nebo Krásův...... Koho chceš hlídat? Nejsi nějakej pohrobek estébáků? Hoď se do klidu, tahle profese už nefrčí.......
Edit : prosím tě na závěr, kde jsem psal, že Nikl převáží?????
Nsupinna - Profil | Pá 28.12.2018 20:41:04
Mrknato >> Jestli tady někdo píše hlouposti,tak to rozhodně není Kočan. Podle mě to seš naopak Ty. A to dlouhodobě.
NMrknato - Profil | Pá 28.12.2018 20:10:34
Kvako >> Zelenka, Vítek, Krása převáželi, proč by nepřevážel JV, když sklízí kapř na poli s V.L.K.-em, Chytá na Turyni na 12 udic a stanovuje tak rekordi..... Proč by neškodil Nickel, když veřejně prohlásil, že nedodržuje vyhlášku 197/2004? Co s Dytrychem, kterého vyzbrojují "municí" jihočeši, nebo možná sám kundidatnapredseduEU?
Vyloučit je ze svazu a odebrat občanství bude asi málo...)))))))
NMrknato - Profil | Pá 28.12.2018 20:02:27
splávkař >> Mně jsou tajtrdlíci kuličkáři u pr*ele, ale vadí mě, jak se montujou z úplně jiné roviny, než může členi, do společné rybařiny.
Kdyby byla na MRKu nějaká diskus o soukromácích tak tam by to patřilo a divím se MM, že tyto reklamy a přísírky tam nepřesměrovává. A nebo už také pochopil, že je nutné s vlky výti, když chce žíti.......
NVladk - Profil | Pá 28.12.2018 18:34:38
splávkař >> Jinak to ani nemohlo dopadnout. Do Vágnera jsou zamilované děti, a to je cíl prodejce koulis. Lidí do 25 let. Nejlépe ovlivnitelni, kteří se potřebují předvádět na fejsu, machrovat kolik to stálo, a živit si svoje vzory.
Ntuzemak - Profil | Pá 28.12.2018 13:10:57
supinna >> svena to diskvalifikuje dodnes. 😜😜😜😜..
Nsupinna - Profil | Pá 28.12.2018 12:56:39
Pindˇa >> Tipuju Super Rifle. Podle mě moc velký výběr nebyl.
Nsupinna - Profil | Pá 28.12.2018 12:39:43
sven >> Samozřejmě, ale to byl Tvůj vexl. Ten Karla Nikla ,to je jiná liga. Ach jo....
NPindˇa - Profil | Pá 28.12.2018 12:22:52
sven >> Kdepak jsi vzal bony od těch veksláku?
Nsplávkař - Profil | Čt 27.12.2018 22:33:14
Dědek >> Krom fízla SVENa se asi nenajde mnoho těch, co se objektivně před EU měli líp:-).
Nsupinna - Profil | Čt 27.12.2018 22:27:26
sven >> Jo potřebuju. Co z toho dělal Nikl?
Nsplávkař - Profil | Čt 27.12.2018 22:18:44
sven >> Anonym co jednou obhajuje kolegu fízla co řezal na Václaváku obuchem studenty a jindy špiní lží toho, co v té době dokázal vytvořit a zužitkovat hodnoty. Se nedivím, že se nechceš pod to co píšeš podepsat, co by na to vnoučata.....
Nfheavy - Profil | Čt 27.12.2018 22:06:30
sven >> tak toho si nevsimam,chudak za to nemuze ,nekdo se trochu povznest nedokaze.hmm s tim nejde nic delat))
Nfheavy - Profil | Čt 27.12.2018 22:00:40
sven >> jaky krupobiti to neni nic nepravdivyho,proste podnikal v ledascem komu to vadi ,mne je uplne sumakjestlimichal kule na zahrade nebo ve sklepe ci panelaku,kseft mu jede tak co ,nejlepsi reklamu si udelal na World carp tak proc ne,ten clanek neni pro neho nic spatnyho spis naopak .
Nsven - Profil | Čt 27.12.2018 21:58:25
splávkař >> číst umíš blbe ? Tak si rozklikni odkaz
Nsplávkař - Profil | Čt 27.12.2018 21:56:25
sven >> A to, že vexloval s padělky máš jak doložit či je to jen další z lží od anonymního zbabělce SVEN?
NSlavíček - Profil | Čt 27.12.2018 21:53:33
Dědek >> Me se libi presne co jsi napsal nic ti nevnucuje neni to plny reklamy.Ze prodava drahe veci je preci jedno! Nikdo nikoho nenuti to koupit.Navic cenu delaji sami zakaznici pokud to nebudou kupovat co s tim bude delat ? Bude muset zlevnit preci mu to nebude zabirat pouze misto ve skladu.Tak nevim proc tu porad nekdo place .
NDědek - Profil | Čt 27.12.2018 21:50:26
sven >> Přejme mu, hodně spokojených a dobře platících zákazníků...
Já, 90% toho, co prodává, nakupuji za promile ceny v Číně.
Ale to je každého věc :-)
NDědek - Profil | Čt 27.12.2018 21:42:59
sven >> Takže je filuta. Má zboží, pro každou skupinu s různě vysokým IQ...
Je to borec :-)))
Nsven - Profil | Čt 27.12.2018 21:40:07
Dědek >> to má nalíčeno na ty hňupy co si myslí, že čím dražší, tím lepší..:-)
Už za bolševika vexloval s padělaným textilem, takže měl už na rozjezd dostatek obchodních zkušeností :-)
Ntuzemak - Profil | Čt 27.12.2018 19:39:59
fheavy >> drtivá větčina to dělá pro prachy, no a co, taky chodim do práce abych uživil rodinu a vydělal si na rybařinu.... Njn na Karla se tu sletí pár howad, to je závist, nic jinyho.. A hromada srabů se přidá, ale maji možnost mu to do oči řict na vystavách, ale to už odvahu nemají...
Ntuzemak - Profil | Čt 27.12.2018 19:31:46
Vladk >> no hnusí se mě pomluvy, kor jdyž nějaky hrdina by to Karlovi do očí neřekl, ale na Mrku na něj hází hnuj...
Nfheavy - Profil | Čt 27.12.2018 18:59:43
Kvako >> vsak to taky neni pro kazdyho ,je to dobrovolny ))
Nsupinna - Profil | Čt 27.12.2018 13:22:02
Slavíček >> S tím souhlasím. Z víceméně zavedený šablony málokdo vybočí. Toto video je spíš vyjímka potvrzující pravidlo.
NSlavíček - Profil | Čt 27.12.2018 13:09:23
supinna >> Vezmi si jina filmy prvni zabere kamera vodu v zapeti pytle krmeni a nasledne se hned vaze montaz s tech top predrazenych hacku snurek.Nasledne se jede nakrmit pod heslem cim vice tim lepe .Ulovek hned foceni a hlavne nezapomenout zabrat i pytle na ktery to udajne bylo chyceny. Opravdu povedeny video nehledal bych tam zadny chyby to se najde na vetsine videi.
Nsupinna - Profil | Čt 27.12.2018 13:03:06
fheavy >> A k vodě se přepravují zásadně na bezmotorových kluzácích ,nebo pěšky :))
NMurphy61 - Profil | St 26.12.2018 17:04:51
Mně se video líbilo (každý si něco najde) a i kdyby bylo natočeno jen proto, aby nad tím někdo přemýšlel nebo se alespoň zamyslel, pak splnilo svůj účel....Nejvíc neuvěřitelné ticho jsem zažil loni v říjnu na Orlíku. Kousek měl hnízdo orel a opravdu široko daleko nebylo slyšet vůbec nic....
Nsven - Profil | Út 25.12.2018 21:00:55
rybař20 10 >> Veškeré aktivity usilující o zlepšení životního prostředí,
jsou bezesporu bohulibou činností.
Klobouk dolů a čest a sláva těm, kteří se takovým aktivitám věnují z ryzího přesvědčení a nadšení...
a nikoli pouze s úmyslem, přísátí se na penězovody z veřejných zdrojů..
Podle mého názoru, se ale pan Nikl nezhostil svého úkolu, právě nejlépe. Viz důvody uvedené níže.
Taková faux pas jaká se videu odehrály, námět videa rozhodně znedůvěryhodnily..
Pokud odhlédneme od tohoto, jednalo se o jinak velmi povedené video v krásném exterieru.
Kdyby býval námětem lov kaprů s pozvánkou na atraktivní, soukromý revír, nebylo by k tomu co dodat.
NIcméně. V záhlaví videa je prezentováno:
...."Film natočený ve spolupráci s Českou Národní hlukovou observatoří"...
Rád bych využil přítomnosti spoluautora a v zájmu zdůvěrohodnění a serioznosti, zde prezentovaného videa, požádal o odpověď na otázku..
Zda ona ruka podaná panu Niklovi, byla opravdu rukou "presidenta" spolku Národní hluková observatoř ČR, (dle Veř. rejstříku a Sb. listin MS ČR t.č. v exekučním řízení) prezentovaného jedinou osobu, panem Ivo Vaňkem sidlem spolku Praha 4 Nusle ?
V tom případě by byl velmi pochopitelný, nezájem oslovených...
NE.T. - Profil | Út 25.12.2018 0:24:54
sven >> nevím co tady od toho Niklového videa očekávali?? Tohle je pouze další reklama na jeho nehorázně drahé produkty.
NWillow - Profil | Po 24.12.2018 23:59:36
Dědek >> Už měkneš,za chvíli se ti bude zamlouvat i JV.😁😁😁
NBacha - Profil | Po 24.12.2018 23:05:12
Když se napíše píseň, o které se ví, že první sloka nepřežije refrén, řekne o ní muzikant, že to je sračka. Není v tom nic vulgárního, ba sprostého. Jako když se člověk brodí bahnem a řekne, že má boty od sračky. Prostě nic osobního, ani sprostého a dokonce ani obhroublého.
A toto je dle mého sračka. Není v tom nic osobního, jakobych řekl, že to je kýč.
Nfheavy - Profil | Po 24.12.2018 23:00:33
sindeji3 >> no ty jezdis na ryby na kole nebo trabantem x kilometru,nebo autobusem ci vlakem? ja jsem v mladsich letech jezdil vlakem na ryby treba 80-100km potom kus pesky,dnes uz ne,jelikoz mam auto a par let navic,myslis ze by bylo dobry se vratit na pocatek a zacit znova ale musel bys to brat ve vsem a u vsech a ne jenom to co se komu hodi,
tak jakochranci prirody,proc si nepostavi zemljanku nesviti svickama a nezerou jen plody lesa ,takhle by sme mohli pokracovat donekonecna ,obcas je lepsi se napred zamyslet co delam ja a potom kritizovat nekoho jinyho .
Nsven - Profil | Po 24.12.2018 22:50:43
fheavy >> nikoho bít nechci ale koukám a vidím a nerad jsem za vola...a už vůbec ne, za stádního :-)
Přijel tam s motorem ? Přijel.. A odjel s ním ? Zcela jistě. Plus několik jízd navíc..
Pípaky měl ? Měl..
Chytal tam z dlouhé chvíle užovku ? Chytal ...
Tak ať nás neoblbuje s nějakým tichem... :-)
NKvako - Profil | Po 24.12.2018 22:45:14
Petr.J >> Zadarmo to nedela ,vid propaguje svuj hnuj. Staci vyvest navnadu tam kde ryby jsou... Proc pak firmy na boilies chteji pouze zkusene testery ...Ale nekdy to neznamena nic *JAKO RAFAN* na cislo 1(top misto) na Sirave (Zemplinsky Kapor). Video od Nikla na Jeziska sestrihane jako blazen , mohlo se to tocit klidne i pul roku...
NPetr.J - Profil | Po 24.12.2018 22:29:30
Kvako >> Nikl je dobrej rybář a ještě lepší obchodník. Dělá velice pěkná videa, je to sympaťák a jistě dobrej člověk. Nevím, proč by to měl dělat zadarmo. Podotýkám, že jeho věci nekupuji.
Nfheavy - Profil | Po 24.12.2018 21:57:48
Kvako >> tady nejde o strih ale o pointu,kdo za tim hleda neco jineho tak je mne ho lito,tady nejsme zadna porota na odborne hodnoceni nataceni to ses asi nekde jinde,)
NSharry - Profil | Po 24.12.2018 21:50:58
fheavy >> ano, a i ta jeho "reklama" je jen lehka.., zadne masivni krmeni hlavy a pindy kolem.., jak jsem psal, povedlo se to pekne, zamakali kuci .😉
Nretrívr - Profil | Po 24.12.2018 21:19:34
Nevím, Nikl u mne nikdy ne
NDědek - Profil | Po 24.12.2018 20:54:06
Moc pěkné. Nikl mě tímto videem velmi příjemně překvapil. Bych mu za něj od srdce poděkoval..