Myslivci a rybáři žádají návrat ke krutým středověkým metodám

19 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NCarpkiller - Profil | St 12.12.2018 15:23:02

To už je holt tahle humanistická doba, chráníme chudáčky uprchlíky, chudáčky komplexáčky jako zdejší MB a spol, chráníme romy a chráníme i vydry, bobry a kormorány...
Jak jen někdo pomyslí, na odstřel přírodě škodlivých a invazivních druhů, byť kdysi u nás původních, tak se můžou všichni pos-at, zejména ti, co v přírodě tráví ročně asi tolik času, jako já v nákupních střediscích... máme co jsem chtěli, humanismus - hnus!
Taková je ale dnešní společnost a i tady na mrku to lze krásně pozorovat...Každej je odborník na všechno, protože mu maminka říkala že každej má právo na svůj názor, i když většinou to jen snůška nesmyslů a blábolů... jako zdejší mrko odborníci na dravce a vlastně i celou rybařinu... TFUJ!
Nejvíce mě baví narážky na myslivce od lidí, kteří ani nepoznají srnce od jelena, respektive laně od srny...prostě inernet je plnej odborníků (zejmána idiotů) za klávesnicí, taková je doba.

    Nsven - Profil | St 12.12.2018 15:25:18

    kubsta >> Máš pravdu, že jsou problematikou nepolíbení.. ovšem to nic nemění na faktu, že jsou bohužel, názorově v drtivé většině.
    A s největší pravděpodobností na své nepolíbenosti ani nic nehodlají měnit..
    Jejich slovo bude mít větší váhu až dojde na lámání chleba. Jak správně zmiňuje Frank..
    K nim je třeba přičíst i většinu rybářů s obdobnými názory, které můžeme nebo spíš bychom měli tušit. Tu, která se veřejně neprojevuje..
    Množina rybářů, která své názory prezentuje na sociálních sítích včetně zdejší, je v celkovém poměru sil, zcela zanedbatelná. A ani ta netáhne za jeden provaz. Je tomu právě naopak ...
    Tupě a slepě si pod sebou řežeme větev vzájemnou řevnivostí, kterou navíc navenek oblažujeme veřejnost...a před ní si lijeme na sebe navzájem, kýble špíny...
    Je kardinálním omylem, že z toho některá ze stran, vyjde čistá jako lilie..
    V očích nerybářské veřejnosti, budeme všichni od sraček...od hlavy až po paty...
    Viz tzv. masařky versus olizovači, srkačka - nesrkačka, moucha - nemoucha, volby nevolby.... a milion jiných konfrontací..

      NRožnovák - Profil | Po 17.12.2018 23:53:01

      Scorpio-75 >> do naší kulturní krajiny tento typ pastí prostě nepatří. Bobr se již reguluje, respektive je šance ho regulovat jak se využívá je věc druhá, loni se jich ulovilo dle ofi stattistik asi 16.. Vydra a vllk není téma na tiskovku ale na odbornou diskuzi všech dotčených subjektů(črs, čmmj, aopk, chovatele ovcí a ryb, čsop atd.) z kterých má vzniknout živatoschopný závěr a ten se má předložit nejprve ministerstvu, nikoliv médiím, což se podle mě nestalo. Já bych vlka momentálně neřešil jen bych zvedl náhrady za škody, řešit populaci regulací která má 50 ks a je rosetá po celém území republiky je hodně předčasné. Jediné co má opravdu logiku je důsledná evidence a kontrola v zajetí chovaných zvláště chráněných a ohrožených živočichů, aby nám po krajině neběhali polodivocí vlci a vydry a neblbli hlavu i divokým populacím. Bohužel se nám podařilo akorát nakrknout veřejnost, která vidí vydru, bobra, a vlka jen jako navrátilce do přírody a ohrožené druhy a nevidí věci v širších souvislostech.

        NBacha - Profil | St 12.12.2018 13:31:37

        Znal jsem jednoho Vlka. Prevít to byl a škodil vykrádáním sklepů...snad už sedí. Taky znám Vydru, který neškodí a má rád koně...taky dobře hraje. A Cormoran už není to, co býval...snad se mu pod Daiwou bude dařit. No a bobr? Ten je na ústupu, páč ho shazuje čímdál víc bab:-))) A co potom chudák Liška? Smí se lovit celý rok a dokonce, jako jeden z mála, i v noci
        Zajímavé je, že v Česku není jediný Pes.
        A co se myslivců týče, tak ti se zasloužili o přemnožení divočáků a krkavců, protože jsou líní jak vši....i když turecké přísloví zní: "Rychlý jako veš." Asi kvůli turbanům či fezům:-)
        Opět o ničem:-DDD

          Nfotojakes - Profil | St 12.12.2018 21:59:22

          potočák 62 >> za mě osobně ty smrtící pasti jedině v uzavřených areálech, kam vydra bez problémů vleze, ale ve volné přírodě jen odstřel, nebo sklopce.

            Npotočák 62 - Profil | St 12.12.2018 19:29:32

            Carpkiller >> Bohužel,chyba byla,že se zmínily ty pasti.Měl se navrhovat jenom odstřel,nejdůležitější je dosáhnout začátku regulace a pasti mohly přijít na řadu až později nebo se o nich nezmińovat vůbec.Petrův Zdar

              Nfotojakes - Profil | St 12.12.2018 12:23:22

              tady ještě video z konference. https://www.youtube.com/watch?v=KWsahTzUVR8

                Nkubsta - Profil | St 12.12.2018 16:51:12

                sven >> bohuzel to tak taky vnimam a hrozim se toho co z toho muze vzejit. Jak se rika ritime se po hlave do prdele a muzem si za to sami....

                  Nretrívr - Profil | St 12.12.2018 16:38:24

                  sven >> Máš velkou pravdu. Mnoho lidí nerybářů to tu čte. Začíná to hrubými chybami v názvu otázky, končí nesmyslnými příspěvky. Soudržnost pouze skupin, společný zájem žádný. Psal jsem už dlouho, že třeba na myslivce nemáme a nikdy mít nebudem. To je ale i pojištěné pěkně od hlavy. Ach jo.

                    NRožnovák - Profil | Út 18.12.2018 20:12:48

                    Pvl >> No o tom to právě je. Kdyby se na tiskovce neodhaloval či neobhajoval návrh upečený jednostraně a poměrně na rychlo. Tím pádem argumenty byly pochopitelně jednostrané a nezučatněný ekolog či ochránce naříkal. Ale kdyby vzniknul po dohodě i s protistranou a dospělo se ke kompromisu a zodpovědní ho budou akceptovat, potom se může jít na tiskovku a vysvětlovat můžou jak myslivci tak ekologové protože výsledek bude jejich společným úsílím. Nadávky nic nezmůžou buď se člověk chce dohodnout nebo ne. Jinak si myslím že naše PR by se mělo rozšířit o víc než o vysazování ryb na pánvičku a reporty z pretěků a mělo by se prodat to co ještě rybáři dělají pro vodu a ryby, Myslivci už trochu pochopili. U některých zástupců čmmj a črs by to chtělo zjemnit a vylepšit rétoriku při komunukaci z veřejností, to jenom k tomu PR.
                    Jinak ministerstvo školství má na zákládkách taky dobrý hokej. Někde se chodí ma lesní či mysliveckou pedagokiku, někde rozjede ekoprogram a několkrát ročně tam chodí přednášet lidi z eko neziskovky, jinde možná obojí. Nemusím říkat že každý vysvětluje věci po svém a společně si spolu na kávu asi nikdy nesedli. Takže za pár let se budem hádat ještě víc.

                      NRožnovák - Profil | Ne 16.12.2018 0:47:54

                      Zrovna dneska jsem byl u řeky , kousek za městem hned vedle frekfrntované cyklostezsky jsem našel bobří stavby a stopy a kousek níž i stopy vydry, když nám zase napadl sníh. Netuším jak najít ústí nory když by bylo pod vodou. Bobr se nějak řeší v ramci zon střílí se a odchytává se tuším i do specialních sklopců a po té se usmrtí, pokud působí nadměrné škody v zoně C někdy i v B. Kdyby to bylo opravdu nutné a vydra by si druhy pod sebou na dané lokalitě jako takové likvidoval, je to na zvážení.Podle mého je potřeba určit kolik vyder vlastně máme na kilometry toku a jaké pohlaví než by se začlo z regulací. Tam jde je o to pokud se sitauace mění na tyto změny pružněji reagovat.V případě že je ústí nory na souši také není vždy snadné ho objevit zvlášť u vydry, tam připadá v úvahu vyůstění migračních tras u různých propustí kde vydra pravidelně prochází. Proč tedy také nepoužít sklopec který je viditelný prakticky všude a jde dobře označit v terénu. Nechytáme hlodavce na chalupě. Ale bavím se v rovině teorie. Invazivci se taky hromadně nechytají do smrtících pastí rozesetých volně po krajině, ale střílí se nebo se používají sklopce a měl by se řešit prioritně.

                        Nstrecek - Profil | St 12.12.2018 18:26:30

                        No tak by mě tedy zajímaly ty pozitivní vlivy na naši přírodu. Fanouškem používání nášlapných pastí nejsem, ale střílet po těchto "užitečných" zvířátkách hlava nehlava bych povolil ihned. A ještě bych nechal zaplatit slavným ochráncům přírody všechny škody, včetně zástřelného za kormorána.

                          Nrybomil - Profil | St 12.12.2018 18:04:57

                          Bacha >> znáš pozadí toho článku ?

                            Nretrívr - Profil | St 12.12.2018 17:59:15

                            rybomil >> Mé zkušenosti jsou jiné. Neboj se, že tu není spousta zvědů, tak jak všude. Že to nečtou lidé z Tvého okolí je asi pravda, to nic ale neznamená. Naopak čtou to lidé, kteří si chtějí dělat obrázek a pak to používat. Věřím, že jich nejsou tisíce, možná i jsou, jsou ale ti praví. Tomu věř. A že vedení ČRS je jinde postavením, než třeba ti myslivci o tom prosím nepochybuj, to je dáno, platí to ale i dalších spolků, to mi také můžeš věřit.

                              Nrybomil - Profil | St 12.12.2018 16:44:25

                              retrívr >> no nevím, z mých asi 30 rodinných příslušníků a příbuzných ani jeden neví, že nějakej MRK existuje, resp. bráchovi jsem ukázal kdysi kam mi má dát fotky co nafotil do bazaru. Ale i ten už to zapoměl.

                                Ncarloz - Profil | St 12.12.2018 15:06:44

                                Bacha >> na Kunu jsi zapomel :]

                                  Nkubsta - Profil | St 12.12.2018 13:18:17

                                  FRANK71 >> tak to s tebou souhlasim, taky jsem se docela divil na názor společnosti. Ty lidi co to komentovali byli povětšinou tou problematikou absolutně nepolíbený.

                                    NFRANK71 - Profil | St 12.12.2018 13:15:02

                                    kubsta >> veselo bylo ve smyslu dost vyhraněných názorů. Dále s3 ukázal jak většinová společnost se na nás rybáře dívá. Je to varovný prst pro ty zdejší lovce, co si pletou stále lov se zábavou. Pokud to budou sméřovat stále hlavně k zábavě, můžou být pak nemilé překvapení postojem většinové společnosti k jejich koníčku.

                                      N1Mara - Profil | St 12.12.2018 12:28:23

                                      tohle si dám do oblíbených, tady bude za chvilku veselo .-D :-D