Zpravodaj ČRS ke stažení (červen 2018)

Autor diskuse: MAXXSKATER - Profil , 26.6.2018

fotojakes - Profil | St 4.7.2018 13:17:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

roman_monfish >> A je nutné přitom vše ventilovat způsoby jaké vidíme v posledních dvou letech? Veřejné obviňování bez důkazů jen na základě útržků informací a to ještě přes prostředníky? Takže v rámci boje za lepší zítřky se tu špiní před všemi členy a hlavně širokou veřejností celý nás spolek. A to je také v pořádku?

Já se v naší MO potýkal se zkušeným manipulátorem, který prolezl všechny politické partaje v okrese, který vyštípal hromady pro něj nepohodlných funkcionářů, včetně těch, kteří si mysleli, že jsou s ním velcí přátele (a to i člověka o kterém řekl, že ho má jako tátu). Chtěl kolem sebe jen přikyvovače, kterým stačí drobky co padají kolem. I když jsem ze své pozice v mediích (jak rybářských, tak lokálních, kde mám dost přátel) mohl vše donekonečna rozmazávat, protože padla třeba i věta "Jirko, jako hospodář toho děláš dost, to bys mohl mít víc peněz, když ve výboru nebude Petr". To je člověk, který říkal nahlas co si myslí a jemu se do krámu nehodil. Po odmítnutí této "nabídky" to se mnou šlo z kopce, snažil se na mě navlékat průšvihy, začali mi volat lidi, že koupí ryby, klidně bez papíru. Měnili se směrnice, přijímala se nová pravidla a omezení, sekretářka dostala zákaz mi sdělovat jakékoliv informace, vše co se mi mohlo poskytnout musel schválit. Ale i když to byla pořádná kopa hnoje, netahal jsem to na veřejnost, protože bych tak pošpinil hlavně celou naší organizaci a to mi přišlo jako příliš vysoká cena za to, abych vyhrál "svůj osobní boj".

Asi hlavně díky těmto zkušenostem jsem k lidem, kteří používají špinavé metody tak skeptický, protože ta špína co je vidět je většinou jen špička ledovce...

    tolda - Profil | Po 9.7.2018 17:49:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

    Rožnovák >> odpovím jen jednomu ale je to pro oba. jde o to že ve skutečnosti je PD v ZP jen několik procent a protože se za dobu provozování masařiny granuláků stal luxusní kšeft tak se ZP od pověřených osob moc neřeší. Při posledním jednání s Ochranou přírody pro možnou regulaci predátorů to byl jeden z bodů který má ochrana jako trumf proti svazu. Oni vědí že ZP je závazný, ale drobný jsou důležitější, - po nás potopa.
    Petrův zdar

      candát 76 - Profil | Čt 5.7.2018 0:17:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

      Fishky >> ishky - 4.7.2018 23:42:45 >> Protože tím, že se na vše budu jen koukat a kritizovat současný stav svazu ani rybám nepomohu. Pokud se mi něco nelíbí, musím jít a ukázat, že to jde dělat lépe, nebo mlčet. Já si vybral tu první možnost.
      Ano, členská základna by měla být mnohem aktivnější, její lhostejnost je pro svaz smrtící.
      Na druhou stranu, vedení svazu musí dát naší činnosti jasný směr a cíl, to u současného vedení postrádám.
      Vymlouvat se na nedostatek pravomocí dle stanov je alibismus.
      Podobné věci jsem slyšel i při mém nástupu na SÚS, dnes mohu jen říct, že jde úplně vše, jen se musí chtít.
      A výhody pro mě? Asi jednou čisté svědomí, že jsem udělal vše, co jsem mohl.

        timb - Profil | Út 3.7.2018 20:49:32

        roman_monfish >> Ochrana trofejních ryb, jak píšeš, je stejně na hovno. Když budu chtít dělat něco pro ryby a vodu, tak to vím. Pokud chci mít PR (aby rybáři měli velké ryby),tak dobře.Ale trofejní ryby, nejsou to, co by měl svaz podporovat.

          potočák 62 - Profil | St 18.7.2018 23:33:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

          Bacha >> Voda se prohřívá,protože se kácí nadměrně a často nesmyslně porost podle vody, koryta se nesmyslně rozšiřují pro případ,že by jednou přišla velká voda.Pochopitelně se mělká voda v umělých korytech bez překážek a zastínění rychleji a více prohřívá.Řešení je zpomalit odtok,zdrsnění dna a vznik hlubších míst v tocích.Zjednodušeně řečeno prahování.Proto jsme měli na schůzi spolku zástupce vedení ČL,to jsou největší správci toků v ČR,předložili jsme mu několik projektů prahů a vedli jsme s ním neformální jednání,nebo jak je moderní to nazývat,lobovali jsme o podmínkách,za jakých by to bylo pro ně přijatelné.Myslím,že jsme dost pokročili dopředu a v součastnosti zpracováváme podklady pro další jednání.Bohužel,i když jsem i s ohledem na jeho přítomnost pozval dost funkcionářů svazu včetně tiskového mluvčího,tak část se neozvala vůbec a z těch ostatních se všichni kromě jedné vyjímky postupně omluvili nebo vymluvili.Ten, který přijel byl Dušan Hybner a protože se považuji spíše za praktika,než za úředníka,tak další jednání na schůzi se zástupcem ČL vedli funkcionáři,kteří jsou členy spolku spolu s DH.Petrův Zdar

            potočák 62 - Profil | Po 9.7.2018 7:07:45

            Willow >> Za plnění ZP odpovídá uživatel,to je ve většině případů US,kterému jdou veškeré peníze za povolenky.Z těch peněz zpětně nakupuje nebo proplácí ryby na zarybnění.Pokud´ chce uživatel,aby se plnil ZP v původní rybě,musí pro to vytvořit podmínky a to zejména finanční,aby ho pro uživatele MO chovali.Ovšem v součastnosti jdou uživatelé cestou vysazování průmyslových ryb od velkochovatelů a chov původních ryb likvidují nízkou cenou,která je pro MO natolik ztrátová,že se tomu většina MO přestala věnovat.Zdražení PS povolenek není žádné řešení,pouze by poskytlo uživatelům více peněz na vysazování duháka a sivena a podporovalo masaření.A líhně, pokud´ je už neprodali, provozují MO ze svých prostředků a nesou veškeré náklady.Potom je pochopitelné,že při současných cenách za původní druhy ryb a aby si vůbec vydělali na provoz líhní jdou cestou duháka a to ještě většinou ne chovem pro svaz na zarybnění ale drobným prodejem zákazníkům.Celí problém je v první řadě v nastavených pravidlech hospodaření na PS vodách.které byli nastaveny kolem roku 1973 a i přes změnu podmínek která od té doby nastala-sucho,predátoři,úpravy toků, CH a P a td. tak se tomu pravidla hospodaření nijak nepřízpůsobila.Petrův Zdar

              potočák 62 - Profil | Pá 6.7.2018 23:23:19

              splávkař >> Než budeš kritizovat,tak si zjisti,jaké ceny proplácí SUS za lipana a PO a to se to má příští rok ještě zvedat a zjisti si ceny v ostatních US.Pro MO v těchto US jsou ceny SUS z říše snů. A protože kritizovat od počítače a při tom nenavrhovat žádné řešení dovede každý, tak jaké ty konkrétně navrhuješ řešení pro zlepšení situace na PS vodách?Musím přiznat že jsem na to velice zvědavý.Petrův Zdar

                splávkař - Profil | Pá 6.7.2018 14:56:07

                potočák 62 >> To čemu ty říkáš napadání, kolega monfish hulvátství je jen vyjádření odporu k podvodům, korupci, lhaní a vyhrožování kterých se váš guru Dušan Hýbner dopustil z pozice předsedy SUS na lidech kteří mu důvěřovali a doposud neprojevil jakoukoli snahu toto své politováníhodné selhání narovnat.

                Ta tvá pohádka o tom, jak za pomoci duháků ve svazové rybařině pomůžete PO a LI je podobně zcestná a naivní jako když nějaký odpůrce protikuřáckého zákona argumentuje že nebude na děti, sport a nemocnice pokud se přestane na veřejných místech s vyšší koncentrací lidí kouřit.

                Ale jak jsem psal, DH v SUS už má pár let provozu za sebou a tak nechť se pochlubí, kam ten nemalý peníz co vysosnul z P rybařiny investoval, ať ukáže, kde se za to prohání přírodní potočáci a LI. Já zatím viděl jen další a další tuny PD a sivena, tedy další a další zmar pro PO.
                A jestli vidíš spásu P rybařiny v tom, že prodáš P povolenky těm, co si chtějí vyvrtat díru v ledu a naplnit igelitku s třpytivým těstem na háčku tak já mám za to, že podobné sorta by měla mít právo na řádné P revíry koukat maximálně z mostu!!

                  potočák 62 - Profil | Pá 6.7.2018 9:38:15

                  splávkař >> Pokud´ se budeš rozumně ptát bez napadání,tak se ti pochopitelně budu snažit odpovědět.Součástí PS revírů jsou i rybníky a řada z nich slouží jenom k vysazování a chytání kaprů.Dravci se tam nevysazují,jsou to PS revíry a na PO a LI nemají podmínky.Drží se v PS revírech jenom proto,že mají malou rozlohu nebo proto,aby se udržel prodej PS povolenek.Z hlediska původních druhů ryb nehrají žádnou podstatnou roli.Dále-aby se udržel prodej PS povolenek a při současném stavu populací lipana,tak se vysazují duháci do revírů, kde jsou i v součastnosti slušné stavy PO , probíhá samovýtěr ale duháci se tam vysazují i na podzim.To všechno vede k větší úmrtnosti generačních PO v období výtěru, poškozování trdlišt´ a většímu soustředění vyder na tyto lokality vzhledem k snadněji dostupné kořisti jakou je vysazený duhák a tím to odnese i generační PO,který je v době výtěru méně ostražitý.A nakonec,rybáři,kteří si koupí PS povolenku,tak i když za ní zaplatí více než za MP povolenku si ji kupují s vědomím,že nebudou na ni chytat celí rok ale pouze 7,5 měsíců.Proto tyto rybníky by měly fungovat v kombinovaném režimu jako součástí PS revírů během roku a v režimu rybníkářství během zimního období,to aby to odpovídalo platným zákonům a rybáři by na nich i v tomto režimu měli chytat na normální PS povolenky jak US,tak CS. Při zavedení u celého svazu by to mělo přinést zvýšení prodeje PS povolenek o 25-30%. Pokud´ by se do těchto rybníků vysadila část duháků,kteří by se jinak vysadili do míst, kde jsou životaschopné populace PO a další náklady na vysazované PD v zimním období by nepřevýšily 25%,tak by to mělo přinést částku nejméně 3-4 000 000 čistého.které pokud´ budou správně použity na podporu populací PO a LI by mohli dost výrazně pomoci během 3 roků zlepšit situaci s populacemi PO a LI na velkém množství revírů.Protože naše schůze probíhají trochu jinak než je obvyklé a diskuze probíhá po každém projednávaném bodu a součástí programu bylo i 13 kroků k ozdravení našich PS vod kde jsou tyto rybníky jako bod třináct.O každém bodu se vedla diskuze i o tomto a všichni se jednomyslně shodli na tom,že pokud´ by tyto rybníky fungovali takto,tak to budeme podporovat.Pochopitelně by to měl být pouze jeden z bodů,které je potřeba udělat pro zlepšení situace s ubývajícími druhy ryb.Na čem se všichni shodli jako na nejpotřebnější věci, která by se měla udělat jako první je založit pstruhařský odbor při radě složený z praktiků a celou problematiku řešit komplexně v rámci svazu.Bohužel, to je věc,kterou schválil HO při radě koncem ledna,to je zasedání praktiků z jednotlivých US s hospodáři US na přelomu květen-červen,projednali to výbory jednotlivých US bez výraznějších námitek kdy předsedové US jsou členové rady aby to ve finále místo uspořádání setkání smetli ze stolu.Tím alespoń pro mě projevili neschopnost vykonávat dále své funkce a bohužel,odložili možnost řešit celý problém o rok a to opět zhorší situaci na řadě revírů v neprospěch jak původních druhů ryb,tak i rybářů.Petrův Zdar

                    potočák 62 - Profil | Čt 5.7.2018 0:02:09

                    FRANK71 >> Celá redistribuce na PS vodě,tak jak je v současné době nastavena je na houby a měla by se předělat.Neslouží k péči o revíry ale budování duhákodromů .Petrův Zdar

                      roman_monfish - Profil | St 4.7.2018 18:42:34

                      fotojakes >> Jirko pořád se točíš v kruhu a já nechápu co Tebe a podobně vystupující lidi tak dráždí. Sám jsi to zase znovu a opakovaně napsal: "Pokud opravdu někdo něco porušil, nebo zanedbal, mělo by se to řešit v orgánech tomu určených...". Kdo je oprávněný řešit podezření ze spáchání trestného činu? Orgány spolku? Tak to potom zkus nějaké právnické minimum v kostce. Prostě Pepa ať už jakýmkoliv způsobem dospěl k závěru, že někdo se dopustil trestného činu a k jeho vyšetření jsou oprávněné pouze orgány činné v trestním řízení. Vše ostatní jsou jen zbytečné tlachy okolo. Jak to bylo podáno, nebo nebylo veřejnosti je těm orgánům s prominutím u .... to není podstata věci. V rámci spolku je to k zamyšlení a hledání řešení, aby se to příště neopakovalo. Jedinou rozumnou cestou je v dobrovolné organizaci úplná transparentnost. Filtrování informací tomu určitě nepomůže ani teď a ani v budoucnosti.
                      Kromě Severočeského územního svazu nevím o žádné směrnici, která by upravovala co orgány svazu jsou povinny zveřejnit před členskou základnou a co ne. Mimochodem pokud je uplatňována je podle mého názoru v rozporu se základním právem člena na informace. A způsob čerpání dotačního titulu opravdu není nic, co by bylo třeba utajovat, aby nedošlo k poškození práv spolku a jeho členů. Nebo se máme obávat toho, že by nám ji příště někdo vyfoukl?
                      Fakt je, že kdo žije v totalitě si to nikdy nepřipouští stejně, jako notorický opilec nepřizná, že je závislý. Znakem totality je omezování práva na informace, nikoliv jejich zveřejňování. O způsobu jejich zveřejňování nemusíme diskutovat, také se mi v tomto případě nelíbí. Leč není to podstata problému. Více by se mi líbilo, kdyby jednání orgánů svazu a jeho výstupy byly volně přístupné členům spolku, vždyť na ty informace mají plné právo. Pak by takovéto pseudokauzy nikdo neřešil a spolek by nebyl, jak uvádíš, poškozován.

                        Pavouk‌ - Profil | St 4.7.2018 13:31:57

                        splávkař >> dodelej si po večerech maturitu a můžeš se přidat https://prace.kurzy.cz/urad-prace/volna-mista/poric​ny

                          fotojakes - Profil | Út 3.7.2018 23:24:15

                          roman_monfish >> Od doby co KK opustil radu neuveřejnil šašek z plzně ani jeden interní dokument, je to snad náhoda? Já jsem skálopevně přesvědčen, že plzeňský šašek byl zásobován střípky informací účelově, aby tu vznikl nějaký "třídní nepřítel", nebo jinak řečeno stará struktura se kterou je třeba bojovat. Jo a než se to roztočilo do plných obrátek, šašek si až tak nedával pozor na to co komu říká o tom kdo mu informace dodává...

                          Sám jsem viděl jak fungují politické strany a kmotři na severu čech, jeden ten kmotr mě zaměstnával. No a když teď vidím jak ty praktiky stbáků, nebo dnes kmotrů a politických podnikavců pronikají do rybařiny, je mi z toho blivno.

                          A jestli byl KK důvěrník vědomě, či ne je mě osobně jedno, každopádně v současnosti používá praktiky, které odpovídají právě těm estébáckým. Prezentace vložení pstruhovek zpět do CS rybolovu je toho názorným důkazem. Jihočeši nebyli schopni argumenty přesvědčit zbytek ÚS o potřebě změn pravidel pro dělení CS prostředků a tak místo diskuse zvolili metodu nátlaku za rizika, že se rozpadne celý CS rybolov. Naštěstí nedošlo k nejhoršímu a zbytek zachoval klid pro zachování CS rybolovu. A to co předvedli na MP revírech ve vztahu k CS rybolovu je provokativní močení na záda všech ostatních. Tím myslím omezení 50 ks na územní, ale nikoliv CS povolenku na svých revírech, kdy si pak ti největší odnašeči ryb připlatili pár stovek za CS povolenku a jihočeši si tak slibovali, že ostatní ÚS pumpnou o pěkný balík z CS rybolovu.

                          Osobně jsem za navrácení jihočeských pstruhovek do CS rybolovu velmi rád, ale nemyslím, že je na místě tleskání, protože jen napravují chybu, kdy přiložili nůž na krk pstruhovému CS rybolovu. Jsem zvědav jestli sklopí uši i u snahy očůrat CS rybolov na MP revírech.

                            roman_monfish - Profil | Út 3.7.2018 19:13:19

                            FRANK71 >> Nepřijde Vám to už trochu mimo mísu? To se můžeme stejným způsobem zabývat tím, že soudce byl v nomenklatuře okresního výboru partaje, tajemník (nebo jak se tehdy jmenoval nynější jednatel) krajského výboru v nomenklatuře krajského výboru partaje, .... Máte pocit, že to kým kdo byl před třiceti lety zabrání mizení lipana, nedostatku násad reofilních druhů ryb, nedostatku vody, změní ceny povolenek, ochranu trofejních ryb, ....?
                            ;) :) :)

                              roman_monfish - Profil | Pá 6.7.2018 23:01:45

                              FRANK71 >> Jo Jirka to shrnul pěkně, jen bohužel jeho pohled na fungování stb vychází nejspíš z mediálního obrazu této silové složky bývalého režimu. Každopádně ti, co její mediální obraz tvořili, odvedli pro zadavatele vynikající práci a z kolektivního trestu vytvořili veřejností nekriticky přijímaný stav. A pokud tvrdím, že jsem lepší, než můj předchůdce, měl bych se vystříhat jeho chyb, které jsem dlouhodobě kritizoval ;).

                                potočák 62 - Profil | Čt 5.7.2018 0:09:56

                                FRANK71 >> Z redistribuce méně peněz dostávat nebudu,protože nemáme duhákodromy a tím pádem taky žádné peníze z redistribuce,PO a LI,kterých máme dost rybáři s CS povolenkami pouštějí,přijedou si zachytat divokou rybu. Duháků mají u baráku v každé strouze více než dost.Petrův Zdar

                                  potočák 62 - Profil | St 4.7.2018 23:45:39

                                  splávkař >> Jen tak na okraj,nemám vnuky ale vnučku.Sbírky dělám proto,aby i vnukové ostatních věděli,jak vypadá PO.U nás to nepotřebuji,u nás je PO víc než dost.Pokud´ jde o rybníky v kombinovaném hospodaření,tak všichni se v sobotu shodli na tom,že se jedná o věc,která by měla být co nejdříve zavedena u celého svazu a mohla by napomoci ochraně PO na podzim,tedy v době tření a pokud´ nebudou peníze navíc zneužity funkcionáři svazu,tak by mohli výrazně přispět ke zlepšení stavu PS vod.Petrův Zdar

                                    roman_monfish - Profil | St 4.7.2018 22:21:45

                                    FRANK71 >> Jak říkáš :) Kde není argument musí nastoupit přesvědčení. Dobře, že ho máš. Bez něj se vše dělá velmi těžko.

                                      potočák 62 - Profil | St 4.7.2018 6:56:06

                                      fotojakes >> Já osobně si myslím,že důvodem za tím vrácením PS vod jihočechy není ekonomika ale měla to být snaha ukázat,že když chtějí,tak si funkcionáři dovedou sednout a dohodnout se.Stačí se podívat,kolik se prodá PS celosvazových.Navíc současné pravidla jsou nastavený na houby když preferují chyt´ a sežer.Spíš si myslím,že za tím je,že doufají,že po sněmu bude vůle jednat a změnit to tak,aby se preferoval více přístup rybářů kteří jedou za zážitky,přírodou a původními druhy a ne za masem.Petrův Zdar

                                        roman_monfish - Profil | Út 3.7.2018 21:43:43

                                        Dědek >> Já mám zase neblahé zkušenosti s kolektivními tresty a tak mě vždy zajímá konkrétní skutek. ;)

                                          fotojakes - Profil | Út 17.7.2018 13:33:34

                                          Jj, možné to určitě je, tedy alespoň to ustanovení RS.

                                            čiky - Profil | Út 17.7.2018 11:14:12

                                            Já se nestačím divit co se tady stačí probrat za nesmysly, po gulášovkách jezdím taky, a pokud měl někdo problém s losováním tak to měl řešit na místě a ne na internetu. Tady to nikdo nevyřeší. A co se týče některých závodníků na gulášovkách, ty by měly být pouze pro neregistrované, registrovaný závodník má svoji ligu, divizi apod. Proč na gulášovkách zakazují děličky a váží se?

                                              Bacha - Profil | Po 16.7.2018 17:14:28

                                              potočák 62 >> Odpovím ti za Splávkaře. Během 3-4 let se pro zlepšení populace PO a Li v našich vodách nedá udělat celkem nic. Výčet a zdůvodnění všech problémů přesahuje rámec mnohastránkové publikace. Vím, je to smutné (sám jsem dělal třicet let v pstruhařské MO a brigádničil v pstruhařské líhni), ale obávám se, že doby Po a Li na dlouhou dobu skončily:-(
                                              A nemůže za to jenom člověk... Vracení starých časů je sysifovská práce.

                                                kakr - Profil | Po 16.7.2018 17:11:51

                                                FRANK71 >>
                                                Milý Františku, zřejmě už ti dlouho nikdo nenapsal, že jsi prachobyčejný bonzák.

                                                  Saddám - Profil | Čt 12.7.2018 10:49:46

                                                  roman_monfish >> Zákaz vyhrazování míst k rybolovu platí nejen pro lovící, ale i pro uživatele revíru, potažmo rybníkáře. Porušení je přestupek.

                                                    potočák 62 - Profil | St 11.7.2018 23:49:44

                                                    Dědek >> Uvidíme,co přinese čas a sněm.Zatím si často spíš připadám, jako Don Quijote de la Mancha,když bojoval s větrnými mlýny a ani ten jednooký mezi slepými se nestal králem.A pokud´ jde o DH,do kterého se splávkař rád trefuje.Nemůžu popřít,že se v minulosti choval v mnoha případech jako ostatní funkcionáři,taky proč ne,když ze všech stran slyšel to oblíbené slovo nejde to . Ale na rozdíl od ostatních si udělal čas,přijel a když viděl,že to jde,tak změnil názor a snaží se něco dělat.Petrův Zdar

                                                      hraji - Profil | St 11.7.2018 9:38:10

                                                      splávkař >> Kamile, napiš na potočáka 62 taky udavačský dopis, to určitě svazu pomůže.

                                                        fotojakes - Profil | Út 10.7.2018 16:18:45

                                                        roman_monfish >> neřeším minulost toho člověka (byl v té době nejspíše student, nebo hodně mladý), jen jsem poukázal na praktiky, které používá dnes. Takže opět opakuji, nepodsouvej mi, že jsem tu prezentoval tu historii v něčí neprospěch. Já to odnikud nevytáhl, dozvěděl jsem se to až tady a pak si to nešel v seznamech. Navíc kdyby opravdu aktivně fungoval s STB, myslím, že už si dal někdo práci a ten svazek si vytáhl. Jenže nikdo nic neuveřejnil, takže to asi nestojí za řeč.

                                                        Určitě tak funguje mnoho složek nejen státu i dnes, ale je mi proti srsti, že toto stále více prosakuje mezi rybáře. Navíc jsem nepsal o nástupu režimu, psal jsem o jedinci jež se dere přes lži a levárny k moci... Nebo víš víc, je součástí skupiny, která by chtěla "úplný převrat"? Něco jako "vládu lidu" ve 48?

                                                        Proč se místo řešení konkrétních problémových věcí (lidí) v orgánech jimž to přísluší neřeší a místo toho tu je vytvářen jakýsi třídní boj?

                                                        Já nenabyl přesvědčení dle veřejné prezentace...

                                                          Rožnovák - Profil | Po 9.7.2018 19:53:56

                                                          tolda >> V podstatě říkáme jinými slovy totéž :-)

                                                            tolda - Profil | Ne 8.7.2018 9:52:25

                                                            Willow >> nevím jak znalý jsi problematiky produkce PD, PO2 jejich rozdílů atd., ale s ohledem na reakci tak maximálně jako divák.a ve většině Zp duhák ani siven není uveden.
                                                            Petrův zdar

                                                              potočák 62 - Profil | So 7.7.2018 19:46:49

                                                              Chtěl by jsem na pravou míru uvést zápis z 6.7.2018 9:38:15 .Tak jak byl formulován,mohl vést k mylnému dojmu,že zasedání HO a odborníků zrušila rada ČRS. Toto zasedání zrušil HO, který ho 1.2 schválil.Aby jsem předešel dalšímu možnému zkreslování informací,požádal jsem na oficiální facebookové stránce ČRS o odpověd´ na následující otázky 1.Proč na stránkách ČRS není zápis z jednání HO ze dne 28.5 2.Proč bylo toto jednání zrušeno 3.Byli o zrušeném jednání informováni členové rady ČRS a pokud´ ne tak proč. 4.Pokud´ byli o zrušeném jednání informováni členové rady,jaká reakce na tuto informaci byla jednotlivých členů rady ČRS. 5. Vzhledem ke zhoršující se situaci u populací PO a LI na PS revírech, na kterých hospodaří ČRS,jaké konkrétní kroky chystá v nejbližším období ČRS,aby zabránil úbytku obou druhů.Děkuji za odpověd´. Petrův Zdar Jan Knap předseda spolku Zachrańme lipana a pstruha potočního z.s

                                                                roman_monfish - Profil | So 7.7.2018 12:34:01

                                                                fotojakes >> Jirko děkuji. Přečti si první větu v níž říkáš, že Ti cosi podsouvám a vzápětí sám kopíruješ odpověď, která to vyvrací. ;) Tvé samovzdělávání je chvályhodné.Vůbec netuším, proč jsi do toho zamontoval Tvé jméno. Straší mě na rozdíl od Tebe vyjádření, že je Ti jedno kdo co byl, či nebyl, když to pak prezentuješ v jeho neprospěch.
                                                                Stbácká praktika není jednoduše řečeno to, co tato složka činila. Tak v minulosti a bohužel z vlastní zkušenosti vím, že i v současnosti pracují nejen obdobné složky.Ono vymyslet pro naplnění jejich cílů něco zbrusu nového dnes není nijak jednoduché. Tou praktikou bylo především to, že Zákonná moc do jisté míry schvalovala, tolerovala čí přímo kryla jednání mimo zákon. Na rozdíl od Tebe nehledám cestu, jak se v současné době bránit možnému nástupu režimů s totalitními prvky, ale jak se konečně už jednou takového režimu zbavit!
                                                                Pokud jde o nik, tak se všem zde omlouvám, ale na základě přesvědčení vytvořeného veřejnou prezentací běžně dostupných argumentů, které není vůle doložit, nikoho hodnotit nehodlám.

                                                                  tolda - Profil | So 7.7.2018 10:03:19

                                                                  Willow >> Omlouvám se za komentář, ale podle toho co píšeš tak o hospodaření na pstruhových vodách( opravdu pstruhových a ne pseudo rybníky) moc netušíš. PO 2 je produkován za peníze MO protože stávající cena násad znamená brigádnické hodiny asi za 20Kč/hod.
                                                                  Patříme k těm organizacím které stále zarybňuji požadovaný počet PO2 ale momentálně na všem kde se dá plůdek vysadit a s pomocí krajských dotací, mono RS jsme si pořídily bateriák abychom redukovali počet potřebných hodin. Kdo bude chodit na brigády za drobný? S ohledem na rozpočet organizace a pomoc RS s predátory budu dělat taky jiný věci za účelem zisku.
                                                                  Ono to není o zdravžování povolenek, podívej se k jednotlivým krajským organizacím a někde je platná cena za rybu od roku 1973 a duhák se zdražil již několikrát.
                                                                  Často je vidět že si duhákem přilepšují organizace bez pstruhových vod s dostatkem vody na líhni a pstruhaři ostrouhají. Proč?
                                                                  Ukaž mi krajskou organizaci kde je víc pstruhařů neř než chovatelů vodních prasat.
                                                                  To se pak těžko domáháž narovnání správného stavu.
                                                                  Klidně se domluvíme a ukážu Ti o čem mluvím
                                                                  Petrův Zdar

                                                                    Willow - Profil | So 7.7.2018 9:17:48

                                                                    potočák 62 >> Ale kdo těm líhním na PS revírech povolil chov ryb, které nejsou součástí Zp.?Zp jsou jasně dány.Pak tyto organizace jen podnikají za účelem zisku a v Zp podvádí a nahrazují původní ryby Po,Li rybou nepůvodní Pd a Si.
                                                                    A ještě jeden neduh těchto organizací.
                                                                    Nechávají si proplácet brigády a to dost vysoké částky, které nepoužívají k činnosti spolku ale na různé jiné aktivity mimo spolkovou činnost.
                                                                    Tedy ,jak z toho ven?
                                                                    Zdražit PS povolenky o 100%
                                                                    Donutit spolky hospodařící na PS vodách k důkladnému dodržování Zp a udržení původních druhů v Zp.
                                                                    Odvádět polovinu vybraných peněz za brigády do Ús na zlepšení zarybnění PS vod.
                                                                    Zakázat nákup rybníků , které by nesloužily jako chovné, protože se pak vytváří tzv RMV kam směřují všechny peníze spolku a na přidělený PS revír kálí.
                                                                    Podmínit nákup povolenky na RMV(Pp,Mp)
                                                                    povolenkou daného Ús,a zakázat nákup CS povolenky členům spolku kde se RMV nachází, protože se takto tuneluje jak Ús tak celý svaz.
                                                                    No a to by pro začátek stačilo.

                                                                      potočák 62 - Profil | So 7.7.2018 8:38:32

                                                                      splávkař >> Na druhém a třetím odstavci by jsme se shodli ale pořád mě chybí, co konkrétně udělat,protože co jsi napsal jsou pouze všeobecné fráze ale ne konkrétní návrhy.A jinak,co uslyšíš od MO které mají na starost CHRO a mají líhně?-produkovat plůdek PO je v současné době za současné ceny ztrátové a proto to dělat nebudeme.Od MO,které plůdek odebírají uslyšíš-za současných podmínek s predátory a td. je cena plůdku PO moc vysoká,chovat PO je ztrátové a tak to dělat nebudeme.Od funkcionářů US uslyšíš-hospodaření na PS revírech je ztrátové a musí se dotovat z MP hospodaření a na zvýšení cen za PO a LI nejsou peníze-tak jak podle tebe z tohoto začarovaného kruhu ven? Petrův Zdar

                                                                        fotojakes - Profil | So 7.7.2018 1:10:54

                                                                        roman_monfish >> Romane, nepodsouvej mi co jsem nepsal! Moje jediná zmínka o STB byla tato: "A jestli byl KK důvěrník vědomě, či ne je mě osobně jedno, každopádně v současnosti používá praktiky, které odpovídají právě těm estébáckým."

                                                                        Můj pohled na fungování totalitních režimů (nacistů i komunistů) a jejich represivních složek nevychází z mediálního obrazu, nýbrž ze studování historie a hovoření s pamětníky. I když po otci mám jméno Jakeš, nemám s komunistickým prominentem nic společného, prostě je to celkem běžné jméno. Kdybych měl příjmení po matce, byl bych zas "podezříván", že mám něco společné s Německem (vlastně i mám, předci z matky strany sloužili v říšské armádě)...
                                                                        Jak jsem napsal níže, je to jeden z mých zájmů, hlavně pak snaha pochopit jak se tyto režimy mohly chopit moci, protože se obávám, že jsme vzhledem k situaci ve společnosti na pokraji totality nové. A opět to vypadá, že to tak vlastně chce lid... Důkazem toho je i to, že akceptujeme "provařené gaunery" jako naše zvolené lídry a je jedno jestli to je Andrej ze Slovenska, nebo Karel z Třeboně. Ten pohled lidu se prostě posouvá a mě jímá strach kdo další se chopí moci.

                                                                        K nicku tomu, či onomu se ti vyjadřovat nebudu, čti mezi řádky jak ti radil Frank... Navíc je dost faktů, které vytvořili sami aktéři a které si může každý najít sám. Třeba to účelové lhaní o konci působení ve svazu a následné "překvapivé" zvolení do čela Jihočechů a tím i do Rady...

                                                                          roman_monfish - Profil | Pá 6.7.2018 22:16:10

                                                                          FRANK71 >> Jak jsem už napsal, je-li to tak, neslouží to majiteli niků ku cti. Ale je to skutečnost doložená třeba IP adresou,nebo je to předpoklad, který si díky tlaku veřejnosti vybudoval u mnoha lidí pozici jistoty? Já to opravdu nevím a tak se k této věci stavím, tak, jak jsem již opakovaně popsal a tento názor na způsob posuzování stavu nezměním.

                                                                            rover - Profil | Čt 5.7.2018 0:47:19

                                                                            candát 76 >> Nikdy nikdo neudělal vše, co mohl. Notabene určitě ne na cizím !

                                                                              Dědek - Profil | St 4.7.2018 23:57:22

                                                                              potočák 62 >> Byl bych ochoten, ti dělat místopředsedu :-O

                                                                                Fishky - Profil | St 4.7.2018 23:42:45

                                                                                candát 76 >> pane Hybnere, měl bych takový dotaz. Nejspis, nebo spise urcite jste to již zmiňoval, nicméně nerozumím te podstatě, tomu důvodu proč chcete být vlastne novým předsedou CRS. Změny jsou třeba a stávající vedení by si již dozajista zasloužilo odpocinek, na tom by se snad shodli vsichni, avšak proč vlastně kandidovat? Chápu, že vyšší funkce dává větší možnosti, nicméně často zde zaznívá, že vedení za nic nemůže, že za vše můžou řadoví rybari, protože o všem se rozhoduje na členských schůzích. Jak to tedy je? Jaké pravomoce má stávající předseda? V čem tkví výhody takové funkce? Možná se ptám hloupe, nevím, každopádně těch dezinformaci je mnoho a najít pravdu tak není zcela jednoduché. Proč tedy chcete být sefem? Jakou výhodu bude mít Vaše zvoleni pro Svaz a jakou pro Vas samotného? Předem díky za informace

                                                                                  potočák 62 - Profil | St 4.7.2018 23:33:22

                                                                                  FRANK71 >> O víkendu jsem se přesvědčil o tom a nebyl jsem sám,že DH jako předseda je v součastnosti pro svaz nejlepší volba.Petrův Zdar

                                                                                    roman_monfish - Profil | St 4.7.2018 23:15:27

                                                                                    FRANK71 >> Tak naposled. Bureš byl označen slovenskými soudy jako spolupracovník Stb a jeho činnost byla doložena nejméně 12ti svazky vedenými Stb ke konkrétním osobám, či případům. KK byl veden jako důvěrník a osobně nemám žádné informace o jeho případné činnosti. Institut důvěrníka nevyžadoval vědomou účast. Je zřetelný ten rozdíl? ;)

                                                                                      FRANK71 - Profil | St 4.7.2018 23:03:40

                                                                                      roman_monfish >> aby zvítězil tvůj kandidát bude potřebovat svého,,Bureše,,. Bez něho to asi nevyhraje. To by byl příběh pro film, jak se v hlavním hrdinovi bije morální stránka a chuť po funkci a dokázat něco změnit. A nakonec se divák dozví
                                                                                      Jestli zvítězí morální stránka nebo pragmatismus 😊😊

                                                                                        roman_monfish - Profil | St 4.7.2018 22:24:01

                                                                                        FRANK71 >> A jen pro pořádek, když jsi zřejmě profík, jedná se o ORGÁNY ČINNÉ V TRESTNÍM ŘÍZENÍ! Ta důslednost mi chybí ve spoustě Tvých komentářů.

                                                                                          roman_monfish - Profil | St 4.7.2018 22:14:22

                                                                                          FRANK71 >> Když dojdou argumenty. :) Děkuji za uznání.

                                                                                            roman_monfish - Profil | St 4.7.2018 20:49:44

                                                                                            FRANK71 >> Právě, že na tom nic podivného není. A u té K70 šlo o to, kdo s ní začal, ne zda je všude vhodná. Na to mám jednoznačnou odpověď. Není vhodná nikde. Ani na tom Orlíku. Motáme se furt dokola. Názory jsou oběma stranám jasné, tak to asi uzavřeme a počkáme na výsledky. :)

                                                                                              fotojakes - Profil | St 4.7.2018 16:59:23

                                                                                              roman_monfish >> Tak teď jsi uhodil hřebík na hlavičku. Oprávněné jsou orgány spolku, případně orgány státu pokud taková činnost překračuje i legislativu, jenže jsem nezaznamenal, že by někdo dával podněty orgánům svazu a trestní oznámení bylo podáno Pepou až po několika různých kauzách a skoro dvou letech pouštění blábolů. Místo toho někdo (a já jsem přesvědčen že to byl KK) uveřejňoval přes tohoto prostředníka vytržené interní informace a materiály. Pokud opravdu někdo něco porušil, nebo zanedbal, mělo by se to řešit v orgánech tomu určených, ne to řešit tím, že uveřejním střípky informací, aby rozhodla široká veřejnost, navíc přes prostředníka, abych zůstal na oko čistý, kdyby došlo na problémy.

                                                                                              Takže žádné pod pokličkou, ale řešit věci tam kde se mají. To uveřejňování vytržených střípků informací vůbec nemělo za účel něco řešit, šlo jen o to někoho pošpinit a s tím bohužel celý náš spolek. Proč to někdo chtěl těžko soudit. Každopádně jak jsem psal níže, i přestože mám k fungování svazu a mnoha lidí v něm výhrady, tak z těchto praktik je mi na blití, protože mi připomínají právě začátky obou posledních totalit. Tam to také byla na začátku vůle lidu a bylo třeba zatočit s třídními nepřáteli...

                                                                                                roman_monfish - Profil | St 4.7.2018 12:45:26

                                                                                                hraji >> A jsme u jádra pudla, jak se hezky česky říká. Skoro třicet let víme, že ČRS funguje tak nějak z podstaty a dochází mu uhlí. Kdo ten vlak rozjede a vymění uhlí za účinnější pohon? Ten, kdo dělá vše pěkně v klidu a pohodě tak nějak postaru bez případných konfliktů, protože to tak docela jde a nechá si od členů nadávat, neb oni ho o tu funkci nepřipraví, neboť by to museli dělat sami, nebo ten, který se přes svůj nízký věk snaží o byť někdy pro někoho radikální změny? Občas někdo dostane šanci. Třeba Hýbner v SÚS. A ať se to komu líbí nebo nelíbí, dnes je SÚS o několik vagonů dál, než když tam přišel.Vůči ostatním ÚS mohu srovnávat v podstatě pouze mediální obraz SÚS (jejich ekonomiku neznám, zprávy o činnosti výborů nejsou standardem ...) a tam ostatním dávno ujel, ale snaží se ostatní do toho vlaku dostat. Jenže oni to nepotřebují, ono jim to tak nějak jede, pomaloučku, potichoučku dál. :) :) :)

                                                                                                  Fishky - Profil | St 4.7.2018 11:42:07

                                                                                                  Celým srdcem obdivuji pana DH. Od rána do večera maká pro svaz, 16 hodin denně, funkce jsou čestné, tedy neplacené, ženu má na mateřské, tedy oba nulový přijem jako rodina, jen starosti a kopec práce, žijí z lásky k bližnímu svému... kam se vedle něj hrabe nějaký Ježíš.

                                                                                                    hraji - Profil | St 4.7.2018 11:13:26

                                                                                                    roman_monfish >> k té výměně funkcionářů s dovolím podotknout asi tolik, on je obrovský problém v tom, že svaz je spolek, není to firma, alespoň v našich Stanovách (MRS) je stále věta, že funkce jsou čestné (rozuměj neplacené). Je velký, opravdu velký problém najít mladého člověka, který bude ochoten za těchto podmínek jít a obětovat velkou část svého času, aby dělal pro spolek a pro ostatní. Odměnou mu bude pár korun a zloba těch, co by to dělali mnohem lépe. Ústy. Já rozumím tomu, proč se ti mladí nehrnou do funkcí ve svazu.

                                                                                                      fotojakes - Profil | St 4.7.2018 10:51:40

                                                                                                      Pokud někdo veřejně účelově lže o takových věcech, pokud někdo místo debaty s oponenty pouští vytržené informace přes nějakého šaška, aby z nich dělal závažné kauzy, pokud tu někdo vytváří dojem třídního boje, pokud si někdo vytváří falešné profily, aby podpořil své myšlenky, tak je to sice taky soutěž, ale špinavá a myslím, že mezi rybáře nepatří. Stačí, že to máme v politice.

                                                                                                      Ale asi máš pravdu, zase k nám plíží doba kdy účel světí všechny prostředky... Hodně se teď objevuje rétorika o totalitních praktikách ve svazu. Mě z historie těch posledních dvou totalit vždycky nejvíce zajímalo jak bylo možné, že v té době mohli vzniknout a dojít tak daleko. Dnes mám pocit, že se blížíme k další takové a z toho co se děje v posledních dvou letech mám pocit, že to prosakuje i mezi rybáře.

                                                                                                        potočák 62 - Profil | St 4.7.2018 6:44:15

                                                                                                        fotojakes >> S tím profilem máš pravdu,že vystupovat jako někdo jiný není košér. Na druhou stranu musím přiznat,že jsem se ho na to zahraničí zeptal a férově jsem se dozvěděl, že to není pravda a docela jsem věřil i důvodům, které uvedl,proč to ohlásil.Petrův Zdar

                                                                                                          fotojakes - Profil | St 4.7.2018 0:53:55

                                                                                                          roman_monfish >> Jakých dohadů? Šašek se ze začátku moc netajil s tím kdo mu informace dává a svému okolí to sdělil. Mlžit začal až když to začalo smrdět průšvihem a začal odvádět pozornost směrem k Praze. A ten kdo informace pouštěl z mrku zmizel a vrátil se pod profilem "pražáka", který má jako řadový člen bezproblémový přístup k materiálům z rady. Na mou přímou otázku jestli informace pouští neodpověděl a odvedl téma jinam.

                                                                                                          Máš pravdu v tom, že nevím jak to probíhalo interně, jak to bylo na zasedáních rady a jak to bylo případně na sněmu, ale to, že jihočeši své revíry z CS rybolovu vyjmuli i za cenu rizika rozpadu celého systému je fakt i bez znalosti podrobností. Pro mě se tím snažili ostatní vydírat, když nebylo po jejich. Stejně tak vidím i omezení úlovků jen územní povolenky. Přitom zákon jasně říká, že BPVRP jsou na revíry, ne podle toho kdo povolenku vydá. Chápu, že jihočeši jsou na tom ekonomicky špatně, protože mají nejhorší poměr členů k ploše revírů (cca 3 členi/ha), to ale nemohou kompenzovat tím, že budou ostatní vydírat, nebo očůrávat, když ostatní nepřijmou jejich návrhy na změny. To je opravdu jen cesta ke skončení CS rybolovu.

                                                                                                          Tu debatu na profilu rady jsem sladoval od rána, takže mi tu nepodsouvej, že přiznal cenzuru.

                                                                                                          Podsouvat někomu v tajnosti střípky vytržených interních informací a dokumentů, aby z toho udělal kauzy a očernil své "politické" oponenty je prasárna a pro stbácká metoda.

                                                                                                            roman_monfish - Profil | Út 3.7.2018 22:09:19

                                                                                                            Dědek >> Ještě poznámka k těm aspirantům. Pokud máš na mysli funkci předsedy ČRS, tak u jednoho o tom nevím nic, zatím se nijak neprojevuje a druhý se k této věci zatím vyjádřil dost obecně a čekám na konkrétní informace. Tak netuším, z jaké křišťálové koule věštíš ;) :)

                                                                                                              roman_monfish - Profil | Út 3.7.2018 20:45:35

                                                                                                              FRANK71 >>
                                                                                                              1) Neodpověděl jsi mi.
                                                                                                              2) Mohu vědět konkrétně něco o těch manýrech, abych je mohl nějak posoudit ze svého pohledu?

                                                                                                              Takhle, jak jsi to napsal je to jako když se pomlouvají báby na trhu. Všechno vědí, ale nic neřeknou. ;) :)

                                                                                                                roman_monfish - Profil | Út 3.7.2018 20:34:16

                                                                                                                FRANK71 >> Mluvíš jazykem cizího kmene. Kdo před jihočeskou konferencí o panu Korandovi něco nevěděl?

                                                                                                                Tak tedy konkrétní dotaz, když jsem dostal takovou odpověď. Když se dral na nejvyšší funkci pan Šíma, kritizoval jsi stejně jeho pozici v nomenklatuře okresního výboru strany, aby mohl být jmenován soudcem okresního soudu? Nebo Ti nevadila a nevadí ani dnes. Mě nevadila a nevadí. Je to nálepka, kterou mu někdo v minulosti dal a nemám potuchy, zda se o to sám aktivně přičinil, nebo ne. Vadit mi bude v okamžiku, kdy zjistím, že byl v tomto aktivní. Totéž platí i u pana Korandy. Byl důvěrník? Podle dostupných údajů ano. Co dělal jako důvěrník? Nevím a dokud vědět nebudu mám na to stejný názor, jako u těch nomenklaturních kádrů. Možná je rozdíl v tom, že o nomenklatuře každý, koho se týkala věděl, naprostá většina důvěrníků o svém zaškatulkování u STB nikdy nevěděla.

                                                                                                                Tedy řešme raději to, co nás pálí v rybářském životě ať se pohneme z místa.

                                                                                                                  FRANK71 - Profil | Po 2.7.2018 17:08:49

                                                                                                                  Honza7 >> nejsi na hlavu? TO, ha,ha. Trošku té inteligence.

                                                                                                                    potočák 62 - Profil | Ne 1.7.2018 16:18:21

                                                                                                                    splávkař >> Po pravdě,v poslední době se vyjadřuješ jako duševně nemocný člověk zralý pro Chocholouška.Petrův Zdar

                                                                                                                      roman_monfish - Profil | Ne 1.7.2018 14:48:19

                                                                                                                      splávkař >> Pane kolego tomu se říká standardní demokracie a pokud je Ti to slovo cizí, vrať se o 30 let nazpět. Tehdy "volení zástupci" sloužili jedné straně. Díky, ale nechci!

                                                                                                                        roman_monfish - Profil | Ne 1.7.2018 13:08:56

                                                                                                                        Citace z úvodního slova předsedy ČRS:

                                                                                                                        "Přeji všem zvoleným funkcionářům, aby je neopouštěl elán, se kterým budou službu ve prospěch rybářství vykonávat."

                                                                                                                        A já si vždy myslel, že volení funkcionáři jsou odpovědní svým voličům. Komu tedy podle pana předsedy mají zvolení funkcionáři v rámci ČRS sloužit? Mám si pod tím pojmem představit také produkční rybáře, provozovatele soukromých revírů, rybářské školy, ...? O vztahu k členské základně to leccos vypovídá. ;)