Tento obr brázdil Labe!

Diskuse k bleskovce Tento obr brázdil Labe!

Autor diskuse: Kajman60 - Profil , 9.7.2012
62 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NAlov_na_MRK_rezignuj - Profil | Po 9.7.2012 22:12:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

rover >> Mě spíš zaráží, že se tu řeší jeden sumec (i když kapitální) a egohoničství jeho lovce. Toho sumejše je škoda, to je fakt. Ale egohoničů je tady na mrku horších mraky. Nedokážu si představit, co by se s tou rybou dělo v jejich pařátech. 126 fotek v různých pozicích s líbačkou na suchu, ve vodě, pod vodou, v bahně, koupačka, plavačku, přetahování za ocas a ve finále by to starej sumejš stejně za rohem nerozdýchal a vzdal to. Hlavně že by se objevila ta úžasná fotečka v ML s dovětkem "po bleskovém fotu ryba puštěna zpět". A doma v compu půlka harddiscu zapraná fotkama s jedním sumíkem.
Ono celkově to focení do ML nechápu. Když je fotka nic moc, protože to byl fakt fofr, tak má tolik nelíbí a shit komentářů, ale když je fotka ukázková, pěkně naaranžovaná s prutem, kolovrátkem, lopuchem vážkou a nevím čím vším, tak putuje do VIPu. Já zkoušel rybu aranžoivat teda dvakrát. Pokaždé jsem se na to po pár minutách vysral, protože to prostě nešlo.
Podle mého vetšina aranžmajstrů lže, když tvrdí něco o bleskové fotce se zátiším. No a pak nám tu káží, co je cajk a co tifus. No je to celé na hovno...

    Nsumcobijec - Profil | Út 10.7.2012 21:07:51

    Přečetl jsem si všechny vaše názory. Jsou opravdu zajímavé a rád bych na ně reagoval.
    Víte s rybařinou jsem začal před pěti lety a učitele jsem neměl žádného. Vše jsem vyčetl z časopisů a knížek a bůh z čeho ještě. Tak dlouho jsem na takového sumce čekal že potom když jsem ho ulovil jsem byl jako v tranzu. Jen pro upřesnění celé to netrvalo hodinu jak někdo z vás píše a celou dobu jsem sumce proléval vodou z Labe. Novináře jsem na sebe sám nevolal nikdy bych to neudělal ale když užpřijeli tak jsem se prostě nechal vyfotit. Vždy jsem si myslel že ať už rybaření nebo myslivost a vůbec jakýkoliv takový sport je o trofejích. Nachytal jsem spoustu sumců, kaprů, candátů a štik a nikdy jsem to netahal domu. Za těch 5 let jsem si vzal domů možná tak 5-6 kousků candáta kolem 50cm a 2-3kapříky s mírou kolem 50cm. Určitě tomu nebudete věřit a je mi to vcelku fuk ale masař nejsem. Vždy to bylo jen pro rodinu já ani ryby pořádně nejím. Ale mám takový svůj vysněný cíl a to je sumec 2m, štika 1m, kapr 1m, úhoř 1m, a candát 1m a z každé téhle ryby si udělám trofej na své zdi protože není nad to se kdikoliv podívat a připomenout si úžasný boj který jsem s rybou zažil. Sumce už mám takže všichni sumcaři můžou být klidní né že bych na ně přestal chodit ale už půjdou všichni zpět do vody. Myslím si že to není taková katastrofa nechat si za celý život 5 trofejních ryb. To ráno před sumcem jsem vytáhl 70kapra a mazal hned zpět do vody kdybych byl masař tak už to má za sebou míra nemíra. Možná že kdybych měl takové štěstí jako mnozí z vás a měl vedle sebe nějakého zkušeného učitele jako jste měli vy tak tahle diskuze vůbec nemusela vzniknout.Mám renaulta v kombíku
    žádného sumce uvázaného za lodí jsem netahal natož o víkendu- kolego kup si brýle
    zlato nenosím je hnusný
    kérku štíra mám to je pravda
    a pivo nepiju já vlastně vůbec nepiju od doby co se mi narodil první syn a to už bude 6let.
    Možná jsem udělal kravinu s držením sumce na břehu ale nevěděl jsem jak to jinak udělat než seženu foťák který jsem samo nechal doma. Mimochodem v neděli ráno kolem půl desáté jezdí po ciklostezce ku.va lidí který si ho mohli vyfotit.
    To je všechno co jsem chtěl napsat a pokud to bude možné tak netrestejte za jednu chybu.
    PS: Radši přijďte za mnou když víte kde sedím a poraďte mi jak to mám správně dělat.
    Nejsem takovej id.ot jak píšete všichni v diskuzi až na pár vyjímek.
    Pavel Bartoš

      NIvo - Profil | Po 9.7.2012 20:09:56

      Tak už to má chudák sumec za sebou...:-(((((
      Daň "mistra" za touhu být slavný ...:-(((((
      Tehdy jsem ho opatrně pouštěli do vody a dbali na to, aby se mu nic nestalo....

        Nhraji - Profil | Po 9.7.2012 13:50:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

        Tahle věta je kouzelná, hodně vypovídá o vztahu rybář - ryba
        „Ta mrcha mi ho zničila, přitom byl nový, stál dva tisíce."

          NIvo - Profil | Út 10.7.2012 17:40:50

          arnošt >> Souhlas – jeho právem je se rozhodnout, zda tu rybu zabije či pustí. Má právo ji i zabít. O tom žádná. Jenže – Pochybuji o tom, že měl okamžitě vedle sebe fotografa z místního plátku. Můžeme sice jen spekulovat o tom, jak dlouho ta ryba musela „někde“ „nějak“ čekat na ono mediální divadlo . Ovšem při troše zdravého úsudku se logicky nejednalo pouze o minuty, ani jen o desítky minut. A o to tady jde především. A´t už tu rybu přechovával do příchodu reportérů a publika jakkoli, je to v každém případě v rozporu s rybářským řádem. A tady už bych se rozhodně nebavil o tom, že si každý s rybou může dělat co se mu zlíbí.

          Stačí si ten článek pořádně přečíst. Tvrdí, že ho vylovil v neděli ráno 9.30 hod. a že sumec vzbuzoval v neděli v Brné velkou pozornost. Kolemjdoucí se s ním fotografovali…
          Pominu-li fakt, že se u vody v neděli ráno v 9.30 moc kolemjdoucích nevyskytuje, tak mám obavy, že toto „představení“ trvalo dost dlouhou dobu. Dělat z živé ryby pouťovou atrakci je fakt odsouzeníhodné… Ješitnost a bezbřehá touha po pocitu vlastní výjimečnosti je někdy otřesná, obzvlášť, když je nechtěným aktérem živý tvor …

            NIvo - Profil | Po 9.7.2012 20:36:34

            Sven >> Tohle je vážně projev rybáře, který má ryby „RÁD“…
            Bohužel - chytí jednu z těch velkých ryb, oslavně zapózuje, hrdinsky povypráví médiím a pak rybu praští do hlavy čekajíc uznání…A s tvrzením – Labe je přesumcované ….
            Sumců okolo dvou metrů je na tomto úseku Labe odhadem tak 15 – 20. A to je ještě velmi optimistický odhad. Stačí deset takových „borců“ a můžeme si o velkých sumcích na Labi jen zdát. Jak ten člověk uvažoval ? Chytil velkou rybu a zabil jí.OK - má na to právo. A určitě bude chtít v nejbližší době chytit znovu tak velkou rybu. Asi se domníval, že hned – jak sumce zabil- přiběhl svatý Petr a stejně velkou rybu zase do Labe „vysadil“ ….
            Další pacient o víkendu jezdil s lodí po Labi. Chytal na vábničku a táhnul za lodí uvázaného sumce 150 cm !!!! Přišel o noty . Dobře mu tak.

              Nmalamut - Profil | Po 9.7.2012 20:14:55

              Poušťák >> ono se ukazuje, že mezi rybáři je stále méně lovců, ale stále více kokotů. Ten stav začíná být znepokojivý.

                NKozič origin - Profil | St 11.7.2012 0:01:40

                sumcobijec >> Stavíš se k tomu sice jako chlap, ale přesto se mi tvé vyznání nelíbí. Lov není a nebude sportem a už vůbec není o nějakém pomíjivém rekordu. Lov je o zabíjení, je to jeho samozřejmá součást. Co mě fakt vadí, je ta šou s ještě nemrtvým tvorem. Mě to příjde prostě divné a takové dětské. Něco jako běhat po lese s hříbkem a řvát "mám". Třeba to však vnímám blbě. Prostě k tomu, abys věděl a pamatoval si, žes chytil rybu nepotřebuješ svědky, prostě víš, jakou jsi chytil rybu. Nebo já to tak apoň mám. Ryby fakt chytám jenom pro sebe a kupodivu nepotřebuju ani fotografii či článek v obecním plátku, abych věděl, že se to opravdu stalo.
                Příjít za tebou nemohu, a tak jsem tedy jen napsal, byť těchto mých pár vět asi nebudeš brát jako potřebné.

                  NVenca888 - Profil | Po 9.7.2012 16:23:00

                  LosPafkos >> jsme národ idiotů - země s jednou nestarších rybochovnejch tradic a my žereme mražený srágory z druhýho konce planety.

                    NFery - Profil | Út 10.7.2012 21:45:42

                    sumcobijec >> je to samozřejmě tvoje věc,ale nad fotkou by sis nevzpoměl,jaký to byl tenkrát souboj?..a navíc s pocitem,že ho můžeš chytit znovu?..

                      NKozič origin - Profil | Út 10.7.2012 11:02:43

                      Ivo >> Já taky nevím, ale možná chtěl být jen takový rybář jako JV a prostě si tu velkou rybu spojuje s telkou a novinama, nebo aspoň pěkným článkem v Rybářství, nebo aspoň řádnou pochvalou v ML, protože jinak by si ten úspěšný lov nemohl plně vychutnat. Je to těžko, lidi to tak chcou. I já takové lidi potřebuju, abych si měl na koho plivnout.

                        Nčernásmrt - Profil | Út 10.7.2012 0:01:26

                        Pán lovec ji typická burcle kterých je plná republika, na sobě osm druhů maskáče, zlatej řetěz, vykérovanej šťír, ochcávka v kombíku, pije pivo z 2l petky kterou po skončení lovu zanechá na břehu, budiž mu to přáno a rodinka nechť si pochutná, někdy se opravdu stydím za tuhle zemi a lidi v ní.

                          NIvo - Profil | Po 9.7.2012 21:01:55

                          nofish >> Jasný – souhlasím. Jak s rybou naloží – je každého věc. Každého volba. Všechno právě záleží na tom, jak je s rybou po vylovení zacházeno. Lze rybu ulovit a pustit bez poškození zpět. Všechny sumce, které jsem chytil jsem pouštěl uprostřed řeky, byť jsem si jí na břehu vyfotil. Vzhledem k tomu, že tak velkých sumců je konkrétně na Labi fakt poskromnu , měl si zmíněný rybář přeci jen rozmyslet, zda jí pustí či nikoli. Navíc – onen mediální výstup – když už po něm toužil – si mohl klidně užít i při puštění ryby zpátky do řeky.

                            Nmalamut - Profil | Po 9.7.2012 20:47:21

                            nofish >> ale jo, jen se mi nezdá to medializování. Já bych ale odtamtud tu rybu nežral, prostě na tom toku je takovýho průmyslu, že bych se bál. Ale jeho věc, jen ten úlovek si fakt zasloží trochu jinej konec než debilní pózování pro pisálky a patnáct minut slávy tzv. lovce.

                              NZavira - Profil | Po 9.7.2012 17:05:53

                              No bože tak je o jednoho sumce méně svět se kvůli tomu nezboří...sumců je tolik že není problém každý den chytnou jednoho :) hlavně co sumec dokáže ve vodě udělat to už nevidíte co takový 100kg sumec sežere :)) Já mu dávám palec nahoru že ho nepustil nazpátek :)

                                Nmalamut - Profil | Po 9.7.2012 13:52:58

                                I masit se dá na úrovni, tenhle ji postrádá.

                                  Nhakin - Profil | Po 9.7.2012 13:41:28

                                  Ďalšia dvojmetrovka v udiarni. Tým luďom to už naozaj drbe v tých vypatlaných hlavách.

                                    NKajman60 - Profil | St 11.7.2012 2:05:55

                                    Jelikož se úspěšný lovec P.Bartoš vyjádřil ke svému úlovku - Út 10.7.2012 21:07:51-....čímž vysvětlil důvody svého konání v neprospěch ulovené ryby, měl dost odvahy a charakter toto zde zdůvodnit, uzavírám tuto diskusi nad již nežijícím "obrem z Labe". Jen je s podivem,že se nad tímto "slovenským obrem" skoro nikdo nepozastavil....natož naší slovenští kolegové.
                                    http://www.mrk.cz/bleskovky.php?id=27341
                                    http://zahori.sk/v-sekuliach-chytili-najvacsieho-su​mca-na-slovensku/
                                    Petrův Zdar.

                                      NP!F - Profil | St 11.7.2012 1:44:04

                                      Kozič origin >> Meles pycoviny.

                                        NChosé 2 - Profil | Út 10.7.2012 22:31:52

                                        Koukám, že jste tady pěkně vyměkli, PAN ŠIMEK by z Vás neměl radost.

                                          NIvo - Profil | Út 10.7.2012 18:56:36

                                          Soulfish >> Dovolím si odpovědět. Tvrdíš, že je ti proti mysli pouštění ryb a přijde ti to úchylné. OK – tvůj názor. Asi by bylo dobré se zamyslet nad tím, jak , komu a v jaké míře tato úchylka obecně škodí.

                                          V tomto případě šlo o jednoho z úzké minority velkých sumců v této řece. Nikdo nezpochybňuje jeho práva na usmrcení této ryby, byť většina si myslí, že je této ryby škoda. Tady jde paralelně i o to divadlo, které předváděl s živou rybou na břehu za dohledu kolemjdoucích a redaktora místního deníku.

                                          K tvému rozhoru škodlivin v tělech dravců. Díky za něj. Rovněž se s dovolením připojuji k přání „dobré chuti „ ..:-)

                                            NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Út 10.7.2012 8:35:48

                                            Mi se nelíbí, jaký vandráci se kolem vody pohybujou. Je mi úplně putna, že sumce sežral, ale ta komedie kolem toho, to už hraničí s ostudou. Je ale smutný, že dotyčný lovec se svým přítelem si tuto ostudu neuvědomuje a pouze se erektivně ukájí na své slávě

                                              NAlov_na_MRK_rezignuj - Profil | Po 9.7.2012 22:21:38

                                              rover >> Vystihl nevystihl, prostě si to myslím. Proto na celé focení kálím. Co mám v hlavě mi nikdo nesebere a že jsem něco chytil dokazovat nikomu nepotřebuju. Mám tu tuším 1 fotku v ML z dob mé registrace zde. Pak už jsem s tím skončil. Díky bohu...

                                                NIvo - Profil | Po 9.7.2012 21:31:40

                                                Rybovrah 1 >> kuš ...:-))))

                                                  NJaroch - Profil | Po 9.7.2012 21:26:21

                                                  No tak už dobrázdil Labe .
                                                  Škoda ho asi není , geny už nejednou předal a pravděpodobně bylo před ním posledních pár let života .
                                                  Ale trochu úcty k úlovku v podobě rychlé smrti mu mohl projevit .
                                                  Nick asi hovoří za vše .

                                                    NIvo - Profil | Po 9.7.2012 21:20:22

                                                    vahaj >> Píšeme nekrolog jednomu sumci a diagnózu jeho „lovci“….

                                                      NIvo - Profil | Po 9.7.2012 21:12:33

                                                      malamut >> sumcobijec - je na to asi pyšný, frája...

                                                        Nmalamut - Profil | Po 9.7.2012 20:59:37

                                                        Poušťák >> tak on ten jeho nick dost vypovídá, po pěti letech lovu si říkat čehokoliv bijec je prostě divný. Snad se někdy objeví nějaký sumcobijcobijec :-))))))))) A to ne pro to, že ho sežral, ale pro to, že je blb.

                                                          Nnofish - Profil | Po 9.7.2012 20:53:34

                                                          Ivo >> nevím, osobně bych ho asi pustil, je to na mě moc velké, kdo se s tím má tahat :-) Ale zas něco sežere, klidně by mohl po tom tahání kvůli fotkám padnout, je to každého věc a ten fanatizmus okolo pouštění je už na mě fakt moc - hlava už to nebere. Vždyť právě tohle je věc, která má zůstat na tom lovci. Myslím jak s tou rybou naloží. Ale spíš se divím, že mají lidi až takovou potřebu chlubit se, upozorňovat ostatní.
                                                          Nevím, Labe neznám, co bych dal za metrovky :-( A k uvazování. Já nemyslel jen to. Už by bylo na čase takhle postihovat jakékoli úmyslné, nešetrné nakládání s čímkoli živým, jenže zvíče je "pouze věc"...

                                                            Nmalamut - Profil | Po 9.7.2012 20:41:59

                                                            Poušťák >> no jo, to je divný, jestli je to jak píšeš. Ale opravdovej lovec by se k téhle rybě zachoval jinak, zvlášť, když jak píše, naloví dost menších, když už to teda odtamtud žere. Tenhle cirkus novinářskej a televizní se mi fakt příčí.

                                                              Nnofish - Profil | Po 9.7.2012 20:40:45

                                                              Ivo >> Hoj. Zas z toho nebuď tak zoufalý. Ber to tak, že je to lepší, než kdyby chytil tu samou váhu v metrových rybách.
                                                              Jinak, jak píšeš, že někdo táhne uvázanou rybu za lodí. Kua kdy už se takovéhle prasárny začnou řešit normálně jako týrání zvířat?...

                                                                NPoušťák - Profil | Po 9.7.2012 19:46:25

                                                                Sven >>Je to borec a chytá už pět let,ale n strach o své místo mít nemusí,bo je to jeden z těch borců,co chytaj v jachtaklubu i v podzimních měsících nonstop.A je taky možný,že neřešej množství chycených ryb za den a hlavně kil.O prodeji do soukromáků raději přemýšlet nebudu.

                                                                  NChosé 2 - Profil | Po 9.7.2012 17:27:33

                                                                  Tzv.rybář Bartoš se potřeboval pochlubit, aby veřejně bylo prokázáno jakým je skvělým sumcobijcem a všichni návštěvníci jeho příbytku budou uznale pokyvovat hlavami a ženy žasnout, jaký musí mít svaly, aby tu hlavu obrovského netvora odříznul nebo dokonce odseknul.
                                                                  Za sebe říkám, že toho borce sotva napadne pomyslet na to, že sumec sežere spoustu ryb, nebo
                                                                  že je maso tak strašně cítit bahnem a tudíž chuťovka pro gurmány, rovněž že kopec v Ústí za jeho zády pozná dost lidí.Jenom dobře, že to kolega Sven provařil úplně, protože takových borců je tu na Mrku povícero.

                                                                    Nmalamut - Profil | Po 9.7.2012 15:46:14

                                                                    Venca888 >> souhlas, je to rozhodnutí lovce, a nikdo nemá právo mu do toho kecat, nebo ho soudit za to, že úlovek použije pro svou spotřebu. Akorát by měl s úlovkem zacházet jako lovec, a ne jako prase.

                                                                      NLosPafkos - Profil | Po 9.7.2012 13:46:56

                                                                      Další prase co sežere starou rybu,aby se posral z těch těžkých kovů dobytek.

                                                                        NSven - Profil | Út 10.7.2012 23:36:36

                                                                        Chosé 2 >> i já Ti díky :-)
                                                                        Bohužel dnes tu etiku a čirou radost z rybolovu, nahradil byznys, snobství a hon za rekordy...

                                                                          Nsumcobijec - Profil | Út 10.7.2012 21:58:18

                                                                          Fery >> To je pravda že fotka je dobrá vzpomínka ale po zkušenosti že jsem na něj čekal 5let a nemusel jsem ho chytit nikdy natož ho chytit dvakrát??? Asi fakt potřebuji k sobě někoho s jiným názorem (a foťákem :-) )

                                                                            Nmypeters - Profil | Út 10.7.2012 21:15:38

                                                                            Tak a mame nazor i z druhe strany,zachoval se jako chlap a napsal to otevrene.

                                                                              Nlubos666.p - Profil | Út 10.7.2012 21:08:37

                                                                              mypeters >> Po ulovení dlouhého a těžkého sumce se ve spoustě lovců probudí trochu té Vagnerofilie:-) omlouvám se výjimkám.

                                                                                NSoulfish - Profil | Út 10.7.2012 19:10:44

                                                                                Ivo >> já z toho vyberu pár kousků :)

                                                                                1) Příjde mi úchylné být rybářem a chodit si rybu kupovat, když na ni mám chuť
                                                                                2) Principiálně nevidím problém, když si člověk občas rybu na pekáč veme

                                                                                ad jedna - heslo "co na háčku, to do sáčku" taky nemám rád a příjde mi úchylné aby rybář rybu v případě potřeby šel koupit. Ať si jich pustí kolik chce (vadí mi ortodoxní ChaP, kteří to cpou jiným)

                                                                                ad dva - zdůrazním slovo "občas"

                                                                                K divadlu - to už je jeho věc a jeho osobní jakási prezentace a bohužel ne zrovna nejšťastnější. Pokud se rozhodnu, že rybu vemu, zabiju ji okamžitě po vytažení a změření. Mrzí mě, že tam měl jakési postesknutí nad zničeným prutem za dva tisíce - to o něm myslím něco vypovídá (měl jsem z toho dojem, že si posteskl nad tím, jak jej 50 kilo "masa" přišlo na strašné 2 000kč)

                                                                                  NSoulfish - Profil | Út 10.7.2012 18:37:35

                                                                                  přeju dobrou chuť :)

                                                                                  nechápu, proč tolika lidem vadí, že vzal sumce - byl ve správný čas na správném místě narozdíl od mnohých jiných lovců.. Když usoudil, že to využije, tak proč ne? Příjde mi úchylné být rybářem a chodit si rybu kupovat, když na ni mám chuť (něco jako byste měli doma manželku, ale docházeli byste pánové pro potěšení do moulinu, pro prádlo do veřejné prádelny/čistírny atd atd.. Ježkovy oči PROČ byste to dělali, když doma tu babu MÁTE?). Principiálně nevidím problém, když si člověk občas rybu na pekáč veme.

                                                                                  Jedno je ovšem u dravců neoddiskutovatelné - již zmíněná koncentrace škodlivin v těle..
                                                                                  Jako příklad uvedu PCB (polychlorované bifenyly) - kapr má tento sajrajt hlavně v mozku (1000x zvýšená koncentrace oproti prostředí, ve kterém žije), maso zůstává čisté a monitoruje se to. Sumec, který takové rybky žere (jakože tenhle zapříčinil určitě konec dost kapři), toho musí mít za ty roky požehnaně..
                                                                                  Takže z toho plyne, že když chce člověk něco na tu pánev, tak by to měla být taková lehce nadmírová správná "jateční" velikost, třebas kolem metru :)

                                                                                  Pokud toto lovci nevadí, že si domů přitáhl pěkné kvatum jedů a hodlá s nimi přiotrávit nejen sebe, tak opravdu nezbývá než jen popřát dobrou chuť.

                                                                                    Nmypeters - Profil | Út 10.7.2012 18:36:57

                                                                                    Tak jsem SUMCOBIJCE pozval pres SZ do tehle diskuse,treba nam prozradi neco o tom jaky je velky lovec.

                                                                                      NVenca888 - Profil | Út 10.7.2012 10:50:59

                                                                                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> výhoda většiny primitivů spočívá v tom, že si svuj primitivismus neuvědomujou... taková obranná strategie matky přírody...

                                                                                        NLosPafkos - Profil | Út 10.7.2012 8:12:28

                                                                                        Ivo >> hele Ivošu toto tady zažijeme ještě mnohokrát,prostě lovec se zachová jako prase a má dojem,že je to potřeba ukázat světu. Nezbude než doufat,že se toho nebudeme muset nikdy u vody nechtěně účastnit.

                                                                                          NČekura - Profil | Út 10.7.2012 0:16:36

                                                                                          Ale chlapi! Přejte mu ho! Třeba ho potřebuje pro babičku na vyléčení nějaký závažný choroby. Dyť porce z toho habána, to už může být slušná chemoterapie, možná i s nepatrnou dávkou záření. :-))) Teď vážně, jestli tohle není týrání (ať už ho sežral nebo ne), tak jsem svatej dyndy. Bohužel s tím opět nikdo nic neudělá, i přes to že důkazního materiálu je víc než dost, ke všemu pořízenýho profi fotografem a zveřejněnýho v periodiku, což je vlastně taky dost smutný. Holt noviny sháněj senzace a nevědomky vyzvednou takovýho b.ba. By mě ještě zajímalo, jestliby ho tak opěvovali, kdyby naopak držel hodinu pod vodou např. nějakýho čokla. Rybám zdar, bl.ům zmar.

                                                                                            NLosPafkos - Profil | Po 9.7.2012 22:24:58

                                                                                            Chosé 2 >> jsme tu v diskusi z větší části rybožrouti,ale málo kdo z nás tady by zmasil takového sumcí ať už z důvodu stáří a nekvality masa,respektu k takové rybě,nebo jen lenosti se s tím patlat. Hold někdo ho sežere za zvuku cvakání fotoaparátů. Za mě kdyby zmasil 2 metrovky tak mu popřeju dobrou chuť,takhle je to prase :--((((

                                                                                              NIvo - Profil | Po 9.7.2012 21:27:49

                                                                                              Miraryb >> Použiju text Ewy Farné : Boží mlejny melou, pomalu a jistě – někteří to vědí A DALŠÍ TO ZJISTĚJ ….

                                                                                                NMiraryb - Profil | Po 9.7.2012 21:22:23

                                                                                                Někde jsem kdysi četl, že dělali testy na parmách, které jsou také dlouhověké jako sumci. Musím ríct, že po přečtení toho článku bych už v životě nedal takovou rybu do pusy. Těch těžkejch kovů a jedů a to v dosti velkém množství, co měly ty parmy v sobě by se dala sastavit ne Mendělejevova tabulka prvků, ale rybí tabulka prvků.

                                                                                                Takže, těm strávníkům, kteří toho sumce budou konzumovat přeji dobré zažití.

                                                                                                  Nvahaj - Profil | Po 9.7.2012 21:21:47

                                                                                                  Ivo >> Diagnóza je jasná : UB

                                                                                                    Nmalamut - Profil | Po 9.7.2012 21:16:57

                                                                                                    Ivo >> je to Ivoši kokot, ale stejnej názor mám i na lovce, co tu byl asi před týdnem od Kladna, ten ho ulovil o půlnoci a do rána byl uvázaný (poté puštěn), aby si i Nova přišla na své.

                                                                                                      NPoušťák - Profil | Po 9.7.2012 20:52:56

                                                                                                      malamut >> Každej to máme položený jinak.Já vůbec neodsuzuji lidi,co si rybu chytí a sežerou samotní,nebo v rodiném kruhu,ale tyhle novinový divadla dělaj marodi na děbnu...o)))..je to zkušený lovec,bo chytá už pět let a chytil 35 sumater.

                                                                                                        NIvo - Profil | Po 9.7.2012 20:45:02

                                                                                                        nofish >> No popravdě – kdyby chytil a zabil cca deset pětikilových metrovek, kterých je v Labi opravdu vagón, tak je mi to tak nějak fuk. Jde právě o tu nahraditelnost tak velkých ryb. Metrovku (sumce) nahradíš snadno. Dvoumetrovku těžko. A s tím vázáním sumců - naprostý souhlas.

                                                                                                          Nnofish - Profil | Po 9.7.2012 20:30:09

                                                                                                          malamut >> napsal jsi to pěkně, nechtěl jsem provokovat, ale ona to provokace není. Prostě byla chycena a sežrána velká ryba, malé žijou dál. Vcelku normální stav. Taky doma nikdo nezabíjí selátka s tím že by velké prase měl jako mazlíka.
                                                                                                          (mimochodem, celkem už mě znepokojuje ta hysterie okolo sežrání jakékoli ryby)

                                                                                                            NPoušťák - Profil | Po 9.7.2012 20:22:51

                                                                                                            malamut >> já je mezi rybáře Pavle nepočítám,ale sere mě když se dělají rozdíly,a co je dovoleno bohům,není dovoleno volům...oúú)))

                                                                                                              NPvl - Profil | Po 9.7.2012 20:11:59

                                                                                                              Ivo >> Co k tomu dodat ..

                                                                                                                Nchujar - Profil | Po 9.7.2012 19:49:56

                                                                                                                Kajman60 >> Taková svině, co sežere bílý ryby!!! To máte stejný jako s myslivostí!! Většina trofejí skončí hluboce zamražená, a jejich mozkovnice skončí na zdi!!! Už vidím jak myslivec nechá trofejního jelena či kance pojít stářím. Jediný, co mě vadí, je to, že většina takovýhle rybářů s těmito rybami kšeftuje a za to bych je pověsil koulema do průvanu!!! Nesnáším, když někdo dělá z rybařiny business!!! A ta věta s tím zlomeným prutem a uvedením hodnoty prutu to je k smíchu!! když je ten rybář trotl tak at za svojí blbost platí!!! jenom mu přeju aby jeho další pruty byly maximální šmejdy na našem trhu!!!

                                                                                                                  NSven - Profil | Po 9.7.2012 16:51:53

                                                                                                                  ....„Hlavně tam nepište, kde ho Pavel chytil, to bychom si zde už moc nezarybařili," prosil....
                                                                                                                  ...Královský úlovek bude mít i své místo mezi trofejemi. „Hlavu si nechám vypreparovat a z masa uděláme guláš, je výborný. Část asi ještě vyudíme," plánoval si Pavel Bartoš....

                                                                                                                  Jako hrob předsedo, jako hrob... http://www.mapy.cz/s/4pJ5 :-)

                                                                                                                    Nmalamut - Profil | Po 9.7.2012 16:19:28

                                                                                                                    Venca888 >> proto si odmítám ryby kupovat a samozásobím se z revírů rybami, o jejichž nezávadnosti jsem přesvědčen :-)

                                                                                                                      NVenca888 - Profil | Po 9.7.2012 16:17:26

                                                                                                                      LosPafkos >> řekl bych, že po požití značný části sortimentu supermarketů, hrozej daleko závažnější problémy než z tohohle sumce. Takovej pangas krmenej vietnamskejma hovnama a splaškama z Mekongu... mňam, mňam... jakpak panečku chutná dětem ve školce...

                                                                                                                        NVenca888 - Profil | Po 9.7.2012 15:54:03

                                                                                                                        malamut >> no jo... on to bude dle chování nějakej jednodušší človíček...

                                                                                                                          NVenca888 - Profil | Po 9.7.2012 15:33:47

                                                                                                                          Leorim >> každýho věc... pokud ho řádně zpracuje (sní), nemám problém. Jen nechápu, z jakýho důvodu ho nechávaj takovou dobu živýho, když ho hodlaj zabít. Asi potřebovali vystřízlivět...

                                                                                                                            Nmartin318 - Profil | Po 9.7.2012 13:53:24

                                                                                                                            20 rokov rástol aby sneho spravil debil guláš .. to má fakt v hlave nasraté !!...kam tento svet speje