Vadí vám při muškaření vodáci?

Jak se stavíte k vodákům při muškaření? Jak reagujete na jejich různé připomínky a trapné dotazy(jééé on má na zádech tenisovou raketu, ten má pěkný monterky, berou berou, ale roha co?, pozor mi to neumíme,... )? Vyklápíte je když do Vás najedou? Jaké nejčastější připomínky slýcháváte?

Na vodácké "Ahoooj" odpovídam stejně, ale když už se mě asi padesátá loď ptá jestli berou a co je tu za ryby, popřípadě do mě nejlépe najedou, tak mi to na klidu nepřidá.
Autor diskuse: Třéd´a - Profil , 6.7.2005 muškaření - ostatní

Miloš_diakritický | Čt 7.7.2005 13:36:31

medvěd:
přesně, mám stejné zážitky, kterým se v poslední době snažím předcházet. Ubohé kecy proto již neslyším , pouze mlaskání pádel zasouvaných do vody v rytmu 60 zabrání za minutu.....Pike: těžko by Slamák předčil můj slovník , dokonce už umím poslat do prdele i bošáky nebo anglosasy.....

medvěd - Profil | Čt 7.7.2005 13:25:23

Skywalker:ale já jsem schovívavý,dokonce se i velmi asertivně chovám,ale totéž očekávám od druhé strany.Já jim ve vodě nezavazím,dokonce i uhýbám v pudu sebezáchrány a věř ,že jsem mnohokrát narazil na partu blbců,kteří mne z doprovodu ubohých keců objížděli z obou stran

strejka - Profil | Čt 7.7.2005 13:16:10

Treda: ted moc nerozumim, jsem spis socialista, kapitalista nebo jen tretocestni utopista? co ma RL, stav zivotniho prostredi atd. spolecneho s kapitalismem nebo socialismem?

Le Big Mac | Čt 7.7.2005 13:10:32

Vadí. Stavím se k vodákům zády. Reaguju tak, že je slušně zdravím "Dobrý den", případně se na jejich familierní Ahoj zeptám, zda se známe. Nevyklápím, snažím se těm kreténům uhnout, aby do mě nenajeli (případně nenajely, což se mi málem stalo u dvou piček na Teplé Vltavě). Připomínky jsou obvykle jen spojené s otázkou zda berou či reakce na vyfuckování muškaře nade mnou.

Třéd´a - Profil | Čt 7.7.2005 13:05:28

strejka>Vis ono neni treti cesty jak se nekteri chteji domnivat. Bud socialismus, nebo kapitalismus. No a kdyz vime, ze socialismus je neproveditelny, pak zustava jen jedno.

Pike | Čt 7.7.2005 13:05:04

Ja si myslim, ze by velice prospelo stanoveni doby, kdy muzou po rece jezdit. Klidne bych i zpoplatnil jizdu - v cenach obdobnych s rybarskym listkem a z vybranych penez financoval uklid kolem rek. S koupi "lodniho listku" by mohli nafasnout nejake pravidla, aby si ujasnili, jak se u vody chovat.

Skywalker - Profil | Čt 7.7.2005 12:52:12

Pěkně se to čte, jen co je pravda. Taky na vodu jezdím, ale ne v červenci a srpnu, a konflikt s rybáři jsem snad nikdy, a to ani zamlada, neměl. Taky jsem ale všechny kolegy zdaleka objížděl a nerval jsem se jim do vlasců a pod pruty. Totéž když rybařím, taky bez problémů. Na otázky po braní většinou utrousím Ale jo, nebo Jde to. Na opravdové vodácké hovado jsem ale ještě nenarazil. Protože pokud bych narazil, měl by takový typ mouchu nebo třpytku v těle či lodi.
Takže by to chtělo možná taky trochu shovívavosti k jiným koníčkům, pánové. A vzájemný respekt a slušnost. No a možná zpoplatnění jízdy na vodě. Ale to už je skoro tak hnusný jako platit za vstup do lesa nebo na louku.

strejka - Profil | Čt 7.7.2005 12:45:12

to, ze rybari plati statu vstupenku a vodaci ne, je sice pravda, ale prijde mi to uplne irelevantni, budou-li zevedeny vodacke listky za 500,- na 10 let nebo kolik ze RL stoji, na stavu veci to nezmeni preci vubec nic, meli by padla platit vic? vic jak rybari? regulace trhem je dobra, ale nesmi byt bezhlava tzn. nechci, aby padla nicili reky behem nizkeho stavu, nechci tisice padel v narodnich parcich atd. jen proto, ze si za to jsou ochotni a schopni zaplatit, stejne tak nechci, aby na ceskych rekach jezdili ponejvice dederoni atd., cena by taky mela odpovidat nakladum a kvalite sluzeb a ty u vodactvi zrovna moc nestoji, za co kasirovat vodaky, kteri si prijedou s vlastni lodi a budou spat doma? ma je stat kasirovat za prujezd jeho vodou? a kolik za to ma chtit? a jaky trh kdyz vlastnik je jen jeden? nebylo by to to same jako trzni CRS?...

Třéd´a - Profil | Čt 7.7.2005 12:31:54

ZN> Urcite se mnou budes souhlasit, ze nekdo muze vnimat sex jako konicek, nebo letni zabavu. A ze jde pri chytani v rece s vodakama i bez nich o zivot snad taky. :-) Jednoduse to ber jako priklad, kdy neco funguje.
Jinak taky absolutne souhlasim s Milošem. Regulace trhem je jedine mozne reseni. Muj navrh s promlouvanim do vodaku a rybaru(abych nepouzival "Osvetu") bylo pouze akutni docasne reseni bez regulacnich zasahu statem, ktery si tak moc v regulacich vseho druhu libuje.

ZN - Profil | Čt 7.7.2005 12:10:58

Třéd´a:
v tomto případě jde o život, to není koníček nebo letní zábava. Naprostý souhlas s regulací trhem. Pravdu má Miloš, jedni potřebují vstupenku, druzí ne. Oč je vodáctví jiná zábava než rybaření?

Třéd´a - Profil | Čt 7.7.2005 12:06:13

Miloš_diakritický> Kdyz jsem tu psal proti regulaci, myslel jsem tim statni regulaci.

Třéd´a - Profil | Čt 7.7.2005 12:03:34

Miloš_diakritický> regulace trhem. Ano, stoprocentni souhlas.

Třéd´a - Profil | Čt 7.7.2005 12:01:36

ZN, MD> Chlapi mozna mate pravdu, mozna je to UTOPIE. Ja myslim, ze neni.

ZN> kdy osveta pomohla? Treba v boji proti HIV. Taky by se nechalo regulovat a naridit sex pouze s gumou. A dovedu si predstavit, ze tatrmani z Bruselu by naridili pouzivat jedine gumy jedne znacky. Nemci a Francouzi by si pak vynutili vyjimku a v Nizozemi dotace.

Miloš_diakritický | Čt 7.7.2005 11:59:32

Osvěta ??? Proboha, co je tohle zase za výraz ???
Pánové, žijeme v ranném období kapitalismu pučícího v pařníku socialismu...Oblíbené heslo laminátových dno-píchačů je toho důkazem - "řeka je přece všech" - a to je ten problém. Řeka je všech, ale rybáři musí státu platit vstupné - RL. Takže řeka je "zpoplatněna" pouze pro rybáře - řeka je všech, ale platí jenom někdo, všichni jsme si rovni, ale někdo víc.....
Čisticí akce a osvěta jsou na nic , tady platí jenom regulace trhem, a bohužel, zatím vítězí trh lidové zábavy.

pupak | Čt 7.7.2005 11:59:18

Vodaci mi nevadi, bo stejne celej den nestojim ve vode a v lete jdu raci na mensi potok do lesa nez na reku.

Honza Pok. - Profil | Čt 7.7.2005 11:56:34

To all: je mi jasné, že je to opruz a nejen pro rybáře, i já pamatuji Vltavu ještě snesitelnou...

Třéd´a - Profil | Čt 7.7.2005 11:49:32

strejka> Ano, souhlasim s tebou. Osvetou urcite nedocilis snizeni poctu vodaku. Absolutne nesouhlasim s regulaci. Spis nez 0.1Mv by mi vadila regulace. At uz by regulovala jakoukoli skupinu. Kazda regulace se v koncnem dusledku ukaze jako kontraproduktivni. Ja to resim casnym, nebo naopak pozdne vecernim chytanim. I kdyby byl poplatek za sjezd reky symbolickej, dalo by se tak vybrat dost penez na to, aby se usporadavaly cistici akce a osveta.

Honza Pok.> Vtip je v tom, ze Vltava je hlavni reka v JC. Kdyz jsou reky zahlcene vodaky podstatne se omezi moznosti rybaru. Hlavne pstruharu. Ale s tim se neda nic jineho delat nez to, ze se rybari prizpusobi a budou chytat v cas kdy vodaci nejezdi a na vodaky nasadit osvetu. Aspon to si myslim ja. Dost reviru sice je, ale neni jich dost, kde tece v lete nejaka voda. Maly ricky se pak daj rozumne chytat akorat za vic vody po destich kdyz se voda zacne cistit.

Miloš_diakritický | Čt 7.7.2005 11:46:32

Honza Pok:
jo, taky bych řekl. Nicméně, rybář analytik jezdí na ryby ven , na revíry, kde laminát nebo guma nesmí ani páchnout. Např. Skandinávie - rybářský ráj, slovo vodák tam neznají....

Honza Pok. - Profil | Čt 7.7.2005 11:27:07

To Miloš d.: V současnosti to bude i víc. Zajímavé je v odkazovaném článku to, v jakých dnech a v jakých hodinách se tvoří fronty na jezech. Rybář analytik z toho vyčte, který den po ránu nebo večer bude v jeho úseku nejméně lodí :-)

ZN - Profil | Čt 7.7.2005 11:25:15

Tréďa:
útopie. Kdy v této republice osvěta dospělých pomohla? Já bych je osvítil, až by se jim za kánoí prášilo.