WCC - Nikl & Carp´R´Us

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Zdravíme všechny rybáře,
listy na stromech se začínají jako každý rok s prvním ochlazením zbarvovat do rozličných barev a to mimo jiné znamená jediné – jsou tu legendární, kaprařské závody World Carp Classic. Fantastický podnik, za jehož organizací stojí Ross Honey, si během let vybudoval mezi rybářskými závody téměř neotřesitelnou pozici. Lákavé lokality, plné fantastických kaprů, úžasná atmosféra, přátelská setkání, ale i tvrdé povětrnostní podmínky, nesmlouvavá konkurence nejlepších týmů z celého světa, nebo zrádný los, to vše jsou drobné střípky, kvůli kterým se rok co rok vracíme pod „křídla“ WCC.

Klání se v průběhu let konalo na 5 jezerech – Lac de Madine, Lac Amance a Lac d´Orient ve Francii, Lago di Bolsena v Itálii a Novomlýnské nádrže u nás doma, v České republice. Jedenadvacátý ročník se uskuteční již po třetí za sebou na překrásném francouzském jezeře Lac de Madine. Madine, to je spirituální domov WCC, krásné, členité jezero, obklopené panenskou přírodou a tajuplnými lesy, v nichž si nejedno zvídavé oko všimne zvrásnění způsobených boji 1. i 2. světové války.

Náš tým vyráží v osvědčeném složení – Karel Nikl, Jan Dadák a Jakub Erhart + Radek Holub, který se bude již tradičně starat do dokumentaci a on-line přenos zdejší, i na facebooku. Těšíme se nejen na místní atmosféru, na souboje s kapry parádních proporcí, na zápolení s počasím, ale rádi bychom zopakovali i nedávné úspěchy z roku 2016, kdy se nám podařilo zvítězit a další sezónu se povedlo získat titul Champion of Champions.

Držte nám prosím palce, vaše podpora nás vždy neskutečně žene vpřed a nedovolí nám polevit ani na okamžik! .) Doufáme, že se vám bude náš přenos líbit!

Složení týmu:

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 18.9.2019 kaprařina - závodní sektor
Dále moderují: Nikl Karel Profil + Raduz Profil + Kumsta Profil

Nikl Karel - Profil | So 28.9.2019 18:35:46

Jednadvacátý ročník WCC je za námi. Už šest let za sebou se nám na těchto světových závodech podařilo ziskat nějakou cenu. Letos si odvážíme krásné vítězství v sektoru.
Upřímně musím napsat, když Honza hned z kraje závodu vytáhl velkeho lysce 24 kg věřili jsme, že se budeme prát o příčky nejvyšší. Snažili jsme se, ale tentokrát jsme byli na Madinské kapry krátcí.
WCC byl opět na skvěle úrovni. Užili jsme si zábavu, napětí i rybaření. Poznali jsme nové kapraře, ale i novou část jezera.
Celou dobu závodů jsme mysleli na našeho parťáka Jakuba Erharta, který si před závody zlomil kotník. Jakub nás stále sledoval a podporoval z nemocničního lůžka. Jakube díky. Ať jsi brzo fit.
Děkujeme i Vám všem kteří jste nám fandili.
Další ročník Worl Carp Classic v pořadí XXII bude opět probíhat na Lac De Madine. My chceme být opět součástí.

Nikl Karel - Profil | So 28.9.2019 17:36:39

Letošním absolutním vítězem se stali kluci z Ruska. I oni budou moci od příštího roku soutěžit o titul Champion Of Champions. Vítejte v klubu kluci. привет ребята.
Moc jim gratulujeme 💪💪💪

Nikl Karel - Profil | So 28.9.2019 16:51:12

Letos na WCC dominovaly polské teamy. Braly druhé a třetí místo, navíc ulovily nejtěžšího kapra 29,80 kg. Pro nás jakožto sponzora sektoru je potěšující, že většina používala produkty Carp R Us.
Titul Champion Of Champions vyhráli kluci z Nového Zélandu, kteří loni vyhráli.

Nikl Karel - Profil | So 28.9.2019 15:10:19

V úvodním proslovu Ross říkal, že během závodů na výskedkovou listinu kliklo 3.000.000 lidí. Postupně se začínají předávat ceny.

Nikl Karel - Profil | So 28.9.2019 14:22:33

Přesunuli jsme se z mariny do haly na slavnostní vyhlašování.

Nikl Karel - Profil | So 28.9.2019 12:21:34

Velký ponton nás veze do přístavu, kde musíme znovu provést vykládku, náklaďáku, umýt lodě a vše srovnat do aut.

Raduz - Profil | So 28.9.2019 8:51:54

Je po všem, v noci se nic nezměnilo a my nedokázali přimět jediného kapra k záběru. Nedá se nic dělat, ale i tak máme dobrou náladu - neboť podle zatím nepotvrzených informací se nám povedlo vyhrát alespoň sektor! Na tu bídu na ostrově, je to fajn výsledek .) pomalu začínáme balit, počkáme na loď a ve 14:00 bude vyhlášení. Ještě se určitě ozveme...

Raduz - Profil | Pá 27.9.2019 19:40:10

Poslední noc je před námi. Stát se může všechno, montáže jsou připravené na 200% na nejlepších místech, kam je tu šlo položit, o tom jsme přesvědčeni. Teď už je to jenom na kaprech. Držte nám palce, aby se nám ještě v noci podařilo tabulku trochu zamotat.

Raduz - Profil | Pá 27.9.2019 14:00:35

"Cejní" taktika, zabírá takřka okamžitě...

Raduz - Profil | Pá 27.9.2019 13:15:00

Karel se rozhodl, že dneska chytí kapra jakékoliv velikosti a nasazuje plovku na Ronnie rigu, kterému se věnuje celý rok doma na menších vodách. Když to funguje tam, proč ne tady. Ladění a hledání správných komponentů spěje do finále a Carp´R´Us s obratlíky, nástavci a hotovými návazci Ronnie rig, vyběhne zhruba na konci podzimu.

Raduz - Profil | Pá 27.9.2019 12:42:41

Gratulace polskému týmu na pozici č. 103! Chycen nejtěžší kapr v historii WCC - 29,8kg! Neskutečný tank...

Raduz - Profil | Pá 27.9.2019 9:02:01

Tak jak jsme byli plni optimismu, v tuhle chvíli již situace není dobrá. Bez záběru jsme už nějakých 54 hodin a ryby tu jednoduše nejsou. Karel se dnes pokusí ulovit i menšího kapříka, Honza stále doufá, že se jedna z jeho montáží rozjede pod vahou kapra atakujícího minimálně 20kg. Potřebovali bychom přesně takového, klidně jednu náhodně proplouvající rybu. Pojistili bychom si tak sektor, který stále vedeme a samozřejmě bychom se posunuli vzhůru tabulkou z 9. místa. Když se podíváte na tabulku, mimo jiné zjistíte, že závod má za sebou už celých 80%, alespoň jednu rybu chytilo 20 týmů a také třeba to, že drtivá většina úlovků, jsou krásné ryby přes 15 a 20kg. Lac de Madine je v tomto směru opravdu fantastické.

Raduz - Profil | Čt 26.9.2019 19:36:42

Karel dneska vaří specialitu zvanou: kaprařské špagety. Ty jsou založeny na jakýchkoliv těstovinách s tresčími játry na cibulce. S Honzou jsme se oba shodli, že zmíněný pokrm, nemůže být nikdy k jídlu, ale je pravda, že to voní docela hezky :D

Raduz - Profil | Čt 26.9.2019 17:45:36

Doufáme, že tohoto macka v noci zase naplníme! Samonafukovací podložku Self - Inflating Crib od Trakkeru, máme zatím na třetí, týdenní výpravě a dělá nám velkou radost - veliká, nikdy nenasákne vodu, pro transport sbalená na minimální rozměr a oproti všem ostatním, které se plní vzduchem, je použitelná i za předpokladu, že ji propíchnete.

Raduz - Profil | Čt 26.9.2019 15:34:19

Karlova taktika začíná nést své ovoce! Sice ještě ne to, které bychom si přáli, ale snad to bude jen otázka času .)

Raduz - Profil | Čt 26.9.2019 14:50:44

Tak se nám tu rozfoukalo a může klidně ještě přidat! Cítíme, že se zase něco změnilo, cítíme, že to musí vyjet...

Raduz - Profil | Čt 26.9.2019 13:00:00

Karel má nově převezeno, jsme zvědavý, co jiná taktika přinese. Dnešní den je zatím nejsychravější, klasický podzimní. Jednolitě zatažené nebe, neustále drbně mrholí a pofukuje slabý větřík. Potřebovali bychom, aby foukalo více na nás - stále na ostrov fouká z JZ strany, a proto je u nás prakticky klidná hladina, zčeřená slaboučkým vlněním.

Raduz - Profil | Čt 26.9.2019 12:30:00

Zaznamenali jsme poptávku po taktice, montážích atd. Co se návazce týče, Karel používá poměrně jednoduchý, ale účinný Blow-back rig, aktuálně s jednou 20mm kuličkou. Samotné místo je dost nezajímavé, oba pruty jsou na cca 260 až 300m, kde se hloubka pohybuje okolo 4,4m a v podstatě tu není jediná zajímavost - jednolité, jílové dno.
Honzova situace a taktika je jiná. Jiné je dno i návazce. Všemu věří na 100% (24kg lysec správnost úsudku jen potvrdil) a proto tak často nepřeváží a věří, že další "tlouštík" dříve nebo později dorazí. Podrobnější být nemohu, neboť na detaily uvalil Honza silné, informační embargo a má na to svaté právo .)

Raduz - Profil | Čt 26.9.2019 11:57:30

Karel mění razantně taktiku s tím, že ryby přiláká za každou cenu - do akce jdou rychle rozpustné pelety, zasypané method mixem 68 a jedna 20mm kulička Krillberry.

Raduz - Profil | Čt 26.9.2019 10:45:24

Naše hlásiče celou noc a ráno mlčí, ale věříme, že situace se může kdykoliv otočit!

Nikl Karel - Profil | Čt 26.9.2019 9:58:23

Dobré ráno.
Včera večer přestal foukat vítr. Na našem místě se neukazela jediná rybička. V minulých dnech jsem boilies měli po pár hodinách ozobaný od bílých rybek. Nyní jsou koule po x hodinách stejné, jako když je tam položíme. Měli jsme naprosto klidnou noc bez jediného pípnutí.
Nad Madine vládne hodně sychravé počasí.

Raduz - Profil | St 25.9.2019 19:41:27

Karel doladil poslední detaily, kluci to mají zavezené a jsou velice spokojeni. Teď už je to jen na rybách... byli bychom rádi, kdyby se v noci povedla podobná ryba jako včera. Podmínky se malinko změnily, ale jednoznačně doufáme, že po setmění to bude dobré.

Raduz - Profil | St 25.9.2019 16:00:00

Počasí je pořád jako na houpačce - déšť, chvilku slunce a zase vytrvalý déšť.

Raduz - Profil | St 25.9.2019 15:05:00

Honza používá po zavezení klasická zpětná olova (backleady), naproti to Karel má přemo před sebou velký trs řas a tak si naopak pomáhá plovoucími Line Bitery.

Raduz - Profil | St 25.9.2019 14:45:00

Vytrvalý déšť udělal z našeho tábořiště solidní bahniště. V suchu nás poměrně dost drží kalhoty a bundy od Aqua Products.

Raduz - Profil | St 25.9.2019 14:15:00

O návštěvy nemáme nouzi! Na fotce 3 držitelé titulu Champion of champions - Karel Nikl, Thomas Müller a Jan Dadák.

Raduz - Profil | St 25.9.2019 13:41:03

Po delší době přestalo pršet, ale aktivita ryb teď viditelně poklesla.

Raduz - Profil | St 25.9.2019 10:01:58

Karlů noční lysec na 11,8 kg, který nás posunul na aktuální 4. pozici. Na jezeře se chytají jako každý rok fantastické ryby, první jsou momentálně Rusové s hodně pěkným základem - 24,4 - 22,6 - 19,0 kg a i další týmy mají krásné kapry. U nás vládne samozřejmě skvělá nálada též, pevně věříme, že to, co se povedlo včera Honzovi, se může ještě několikrát opakovat .) Děkujeme za neuvěřitelnou podporu, které se nám dostává!

Průběžné pořadí:

Nikl Karel - Profil | St 25.9.2019 9:44:13

Dobré ráno. Večer jsme byli trochu aktivní. Ve čtyři ráno jsem měl další jízdečku. Na vodě to docela foukalo. Vlny začaly lítalt přes bort do lodě.
Když to jde, tak je potřeba spát a dobíjet vlastní baterky. A ráno se spí náramně dobře. Kdyby mne ovce nevzbudily, tak spím dále 😀 Došly omrknout moje nové parádní 10” pruty od Trakkeru 😀
Radek ještě zveřejní fotečku menšího kapříka.

Raduz - Profil | St 25.9.2019 0:10:57

Karel dostal před chvilkou záběr, bohužel už podle toho jak vypadal, bylo jasné, že to kapr nebude. Podruhé sumec narvaný, k prasknutí - evidentně jim chutná. Pořád věříme, že to každou chvilkou může vyjet, počasí je výborné - přechází silné přeháňky, otočil se vítr a vlny směřují na nás a podle kluků, je kolem montáží cítit velká aktivita ryb.

Raduz - Profil | Út 24.9.2019 21:17:29

Buuuum, tohle je ta správná, startovací ryba!!! Rovných 24 kg a nádherný lysec v perfektní kondici!

Nikl Karel - Profil | Út 24.9.2019 20:28:03

Tak kolik myslíte, že má tato hubajzna ?

Nikl Karel - Profil | Út 24.9.2019 19:56:37

A je to tady. Honza má záběr. Doslova raketovou jízdu. 😀
Kluci jsou na vodě a zdolávají.
Já na břehu prešlapuji a čekám na finální výkřik ze tmy 😀

Nikl Karel - Profil | Út 24.9.2019 18:19:03

Sychravé počasí nás zahnalo do spacačků. Probíhá povinny odpolední spánek 😀

Raduz - Profil | Út 24.9.2019 16:00:00

Honza s převozem čeká, ale Karel má čerstvě zavezeno, údajně to na místě vypadá parádně... celá oblast je zakalená a je jen otázkou času, kdy naše nástrahy kapři najdou!

Raduz - Profil | Út 24.9.2019 15:31:42

Však ryby už taky chytáme! Karel měl na jedné z montáží píchnutého cejnka .)

Nikl Karel - Profil | Út 24.9.2019 13:16:56

Dnes to rozjedem na pálivý pecky 😀
Tabascem nešetříme 😀

Nikl Karel - Profil | Út 24.9.2019 11:29:21

Náš parťák Jakub nám dal informaci, že ho dnes sanita převezla do Čech. Včerejší rentgen kotníku nakonec ukázal trojitou zlomeninu. Operace je nutná s nástupem v pondělí, když otok nohy pomine.
Držíme palce, ať operace dopadne dobře a Kuba bude moci brzo běhat k záběrům.

Raduz - Profil | Út 24.9.2019 10:25:00

Celý ostrov tradičně křižují početná stáda ovcí...