Objednate pruty a pridu vam poškodene.Stalo sa vám???

Objednal som pruty sportex competetion .Zareagovali rychlo pruty aj poslali .No na jednom zdevastovane očko .
Autor diskuse: Gordon713 - Profil , 21.5.2017 kaprařina - náčiní, doplňky

Gordon713 - Profil | Po 22.5.2017 19:33:37

Takže prut dorazil dnes novy a v poriadku .

ropik219 - Profil | Ne 21.5.2017 20:35:09

nofish >> S tím souhlasím. Bohužel je to tak

nofish - Profil | Ne 21.5.2017 20:29:14

ropik219 >> jo, bohužel jsou. Ale nejen v rybařině. Proto si o to víc cením menších firem, kde poradí, musíš si třeba uhádat lepší cenu, ale na rovinu vše přiznají a podobně. Pokud chci nakupovat levně a bez osobního přístupu, je tu rovnou e-bay a aukro....
Třeba co vím, tak mikado.cz má menší kšeft, i když dováží zboží, než splávek.cz a přitom hádej kdo je ten fakturant a kdo má fakt sklad plný prutů, navijáků....

ropik219 - Profil | Ne 21.5.2017 20:24:44

nofish >> Přesně tak. Nedávno sem si objednal u jednoho nejmenovaného prodejce tady u nás v okresu dvě věci přes eshop s tím že si to objednám z domu a druhý den si tam pro to skočím. Na eshopu psáno skladem. No týden se nic nedělo tak tam volám co se děje s objednávkou a bylo mi řečeno že čekají až jim to výrobce pošle aby to mohli předat mě ... To mě docela naštvalo,mohl sem si to rovnou objednat u výrobce a možná bych to měl dřív. Většina shopů jsou jen fakturanti jak píšeš

nofish - Profil | Ne 21.5.2017 19:56:03

Gordon713 >> nevím jak u vás, ale u nás je spousta e-shopů, co jsou jen fakturanti. Zboží ani nevidí. Jenom s to u nich objednáš, ale posílá to někdo jiný.

Gordon713 - Profil | Ne 21.5.2017 18:55:48

nofish >> Dobre si to napisal plne suhlasim .Pochybujem ze by kurier neako poskodil pruty videl som ako ich mal položene .Podla mojho nazoru to vobec nekontroluju .Robia zle meno vyrobcovi .Lebo povedzme si narovinu človek straca doveru ked niečo taketo vidí.

nofish - Profil | Ne 21.5.2017 16:26:47

Gordon713 >> stalo se mi to. Z tropicu. Obratem poslali jiný a ten původní nechali odvézt. A pak se mi v jedné firmě snažili nacpat dva, s rozbitým očkem - sklad jedné značky. Naštěstí jsem to před platbou chtěl překontrolovat - nevím jestli to věděli, ale podali prut v obalu, bez vybalení.
JInak, co objednávám balíčky z číny, některé chodí daleko kvalitněji zabalené, než z našich e-shopů.

Gordon713 - Profil | Ne 21.5.2017 16:00:56

Noo existuje takzvaná vystupna vizualna kontrola že čo posielame zakaznikovi.Ide o to že som prosil aby pruty pred odoslanim skontrolovali .Ked mate naplanovanu rybačku je to neprijemne ak preberiete toto .Krabica poškodena nebola .Ale problem je už vyriešený kurier donesie další prut.Otazku som položil zo zvedavosti .Chapem stava sa to .diki za reakciu.

Ivan. - Profil | Ne 21.5.2017 14:46:21

jarda85 >> na odpoved "ano/nie" staci anketa. Netusim, ako to, ze sa to uz niekomu stalo pomoze zadavatelovi otazky pri reklamacii.

jarda85 - Profil | Ne 21.5.2017 14:12:02

Ivan. >> Žádný, jen jestli se ti to někdy stalo, jinak o nic nejde.

Ivan. - Profil | Ne 21.5.2017 14:10:05

A aky je zmysel tejto otazky?

jarda85 - Profil | Ne 21.5.2017 13:17:23

Rudy16 >> Samozřejmě že přijímal.

Rudy16 - Profil | Ne 21.5.2017 13:15:09

jarda85 >> Je to možný, ale každý přepravce je taky pojištěny, a takový případ jsem už taky s přepravcem řešil a škoda která byla způsobena tak mi byla zaplacena. Kde píšeš jestli si zboží posílal nebo přijímal!!!

jarda85 - Profil | Ne 21.5.2017 13:10:03

Rudy16 >> Neumíš číst nebo co.

Rožnovák - Profil | Ne 21.5.2017 12:58:35

Ony jsou ty vazby někdy složitější. Ty si objednáš u prodejce třeba prut, on ho má sice v nabídce na e-shopu, ale nemá ho skladem, protože to neni v jeho silách mít všechno zboží skladem i když provozuje kamenný obchod. Tak ho musí objednat od svého dodavatele. A tady už záleží na prodejci jestli zboží kontroluje než ho pošle ke koncovému zákazníkovi, ale i tak podniká ještě jednu cestu, kterou on už neovlivní, pokud se produkt nevyzvedává na prodejně.
Já jsem se svým prodejcem spokojen, loni jsem tam přes eshop kupoval boloňku, volali mi když přišla že to kontrolovali a že je vypadlá vložka na jednom očku, tak že to vyrekalmujou za jiný a že za týden bude nový prut a byl. Takže spokojenost.

Rudy16 - Profil | Ne 21.5.2017 12:43:16

jarda85 >> To si byl odesílatel nebo adresát?

jarda85 - Profil | Ne 21.5.2017 12:37:33

Rudy16 >> Je to možný, ale každý přepravce je taky pojištěny, a takový případ jsem už taky s přepravcem řešil a škoda která byla způsobena tak mi byla zaplacena.

Rudy16 - Profil | Ne 21.5.2017 12:29:38

jarda85 >> V každém případě to musíš reklamovat u prodejce, ten si to pak řeší s přepravní společností sám. Ty to těžko posoudíš, tu krabici mohl poškodit už prodejce.

jarda85 - Profil | Ne 21.5.2017 11:54:41

MISO* >> Samozřejmě, ale první bych se podíval jestli je ta krabice nebo to v čem to přišlo poškozené atd. Podle toho bych se zařídil. Jinak bych to taky tak řešil.

MISO* - Profil | Ne 21.5.2017 11:51:50

jarda85 >> ak to predajca zabalil tak, ze to prepravca takto skurvil, tak je chyba u predajcu. reklamovat, vymenit. vybavene.

jarda85 - Profil | Ne 21.5.2017 11:49:45

Gordon713 - >> Čau, vypadá to hodně zajímavé, ale určitě nebude asi chyba u prodejce, ale u přepravce. Tohle se mi už taky stalo. Při reklamaci proběhlo vše v pořádku. Teď už si dávám větší pozor a spíše si pro věci jezdím osobně.