Jakou máte zkušenost s výrobky a servisem firmy SONA

Pořídil jsem si pohodlne rybarske kreslo od Sony. Po case se mi vylomil drzak operadla (takovy hlinikovy odlitek). Stane se. Zel stalo se po zaruce :(. Tak jsem splasil kontakt, napsal mail, zda a jak je mozne dil ziskat a vyservisit a asi za hodku telefon, a manik se vyptava, jaky typ kresla mam a kde presne se co prihodilo.Tak jsem mu to vyoslil a on ze mi potrebny dil posle postou. Na otazku, kolik to bude stat, ze nic, ze by to bylo slozitejsi, nez to proste a jednoduse poslat. No, bylo mi to podivne, ale vazne za 6 dni na poste rozmernejsi obalka a dil v ni! Stalo se Vam nekdy neco podobneho? Me poprve v zivote! Ale priznam se, potesilo to.
Autor diskuse: knecht - Profil , 17.12.2004 všeobecné - náčiní, doplňky

knecht - Profil | St 12.1.2005 12:21:09

takze to neni vyjimka! jsem rad ze jste mi to potvrdili. obcas trpim pocity falesneho vdeku, ale tady je jisty obdiv na miste. pokud bych mel podobne zkusenosti se servisem u nekterych svetovych znacek, asi bych se tak nepozastavil, ale jiz jsem parkrat zle narazil (a doplatil).
myke:Sohlasim, ze to muze vypadat jako reklama. Aby taky ne, kdyz to reklama je. Dobre zbozi se pry chvali samo. No a jestli se ted DOBRY servis pochvalil i necim prostrednictvim...to asi neni na zavadu? Nebo jo? Takze co se tyce placeni - me osobne zaplatili svym pristupem. Staci?
ad pruty: myslim, ze pruty jsou v jejich sortimentu v soucasnosti jen okrajovka - nejlevnejsi sklolaminatova technologie, co byste na tom chteli za ty prachy?Fuji ocka, co stoji jedno vic nez cely prut?Asi tezko.... Ale nasadu na podberak si z toho udelas :))

spinningman - Profil | So 18.12.2004 20:47:54

sumec:starsi stranky maji na http://sona.waa.cz/cz/index_cz.htm
tyto me funguji tak to zkus.

sumec - Profil | So 18.12.2004 13:41:42

Mevíte někdo jaké mají stránky?našel jsem www.sona.waa.cz a ty nejak nefungujou!

Bubák - Profil | So 18.12.2004 7:24:37

Zkušenost žádnou.Ale ta očka u více pužívaných prutů moc nevydrží.Souhlas s Petrem.

Martin M. - Profil | Pá 17.12.2004 22:13:21

firmu Sona si jiz s pruty nespojuji, to uz je fakt jen setrvacnost, ze to dal vyrabeji. Vlastne jako vsechny znacky teleskopu teto kategorie...

Petr - Profil | Pá 17.12.2004 20:03:14

S vyrobky firmy SONA ze Zdaru nad Sazavou mam sve zkusenosti. Teleskopicky prut bych si zde urcite nekoupil a objednavky jineho zbozi v podnikove prodejne jsou hotovou katastrofou. Nedej buh, abyste "kapli" na vyrobek se skrytou vyrobni vadou a tento pak sli reklamovat. Jiz se mi to stalo a jednani ze strany pani vedouci bych s klidnym svedomim prirovnal k "hysterickemu tornadu". To jen k jednani v prodejne. Pruty jsou osazovany ocky, ktere povazuji za velky ausus (nevhodny-mekky material). V soucasne dobe firma vyrobu prutu znacne omezila. Tusim, ze se hovorilo i o uplnem zruseni vyroby. Co se tyce kresilek, musim na druhe strane firmu pochvalit - za dva roky intenzivniho pouzivani jsem nemel problem. Zrejme jsem "kapnul" na dobry kus. Ovsem za ty pruty by se mela firma stydet!!

Tomas - Profil | Pá 17.12.2004 18:59:43

že jsem jim neposlal tu zlomenou sonu 1/2r. starou :-(

Martin M. - Profil | Pá 17.12.2004 18:53:59

mam stejne zkusenosti a jeste jsem k tomu dostal firemni tricko, hec! :-)

brach - Profil | Pá 17.12.2004 15:26:34

Se Sonou jsem měl také dobré zkušenosti, i když za dob už ne tak hluboké totality.

miki | Pá 17.12.2004 14:41:26

Kdysi jsem si u Sony nechával dělat na zakázku prut. Musím říci, že jsem byl stejně spokojenej, jak s jednáním, tak s rychlostí, jakou byla objednávka vyřízena.

snipe - Profil | Pá 17.12.2004 14:35:47

mám úplně stejnou zkušenost jako boyscout

boyscout - Profil | Pá 17.12.2004 13:58:17

no mě se posrala plastová koncovka (nožička) na křesílku a taky mi to poslali zdarma nové- dokonce 3ks , asi to teda není náhoda jak tak koukám :-))
myke>i když mi to asi nebudeš věřit, nedostal jsem nic a je to čistá pravda i když těžko uvěřitelná...

rybomil | Pá 17.12.2004 11:56:38

Hrozné! Např. kolegovi dělali prut a nakonec tam měl očka, které zásadně nechtěl.

jeníček - Profil | Pá 17.12.2004 10:56:31

Mám špatnou s podběrákem - musel jsem ho doma doladit - viz rubrika "Nádobíčko".

Iceman is back - Profil | Pá 17.12.2004 8:58:45

Vidím, že se spousta dovozců špičkového vybavení má co učit. OK, přesvědčili jste mě - podívám se do jejich katalogu a možná i něco koupím. Mám rád když je jistota kvalitního servisu.

myke | Pá 17.12.2004 8:19:12

Kolik vám platěj za tuhle reklamu ? :-))

MíraP | Pá 17.12.2004 7:25:49

Já mám taky se Sonou, jen ty nejlepší zkušenosti.

Ladys' | Pá 17.12.2004 5:30:58

Vlastní blbostí zlomený poslední díl na plavačce (30cm od konce) vyřešeno odesláním dílu tam a zpět ..když jsem byl připraven platit nic po mě prodavač nechtěl...(asi soucit stalo se to den po zakoupení:)) a obchod no přeci Gamm....

PM | Pá 17.12.2004 4:53:40

Mě se stalo to samé s křeslem a prokousanou síťkou od podběráku též zn.Sona. Oboje mi zaslali zdarma nové.