Ktory navijak lepsi?

Mam si moznost pozidit bud Shimano Long Cast nebo Tica Dolphin.
LC-cko je klasica ale dolphin je spicka u Tici. Tak mi poradte ktory. a preco. dik
Autor diskuse: anony - Profil , 23.7.2013 kaprařina - náčiní, doplňky
84 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NPetan600 - Profil | Ne 28.7.2013 14:12:30

Každý naviják je jen výrobek,který se může pokazit.Já osobně mám dobrou zkušenost s Okumou.

    NPetr Havlíček - Profil | Ne 28.7.2013 13:59:13

    Fild@ >> Fil@s - 28.7.2013 11:50:05 >> já jsem prodejce a klidně bych to přiznal ...

      Nctvrtmile - Profil | Ne 28.7.2013 13:38:42

      Fild@ >> Fil@s - 28.7.2013 11:18:50 >> alivia vel.2500 používám druhým rokem na plavanou...zátím taky spokojenej...

        NFil@s - Profil | Ne 28.7.2013 11:50:05

        Petr Havlíček >> Ony reklamace jsou, ale nikdo to tady nepřizná. Vím od jednoho prodejce RP, že na Shimana jsou reklamace tak jako na jiné značky.

          NPetr Havlíček - Profil | Ne 28.7.2013 11:24:27

          Fild@ >> Fil@s - 28.7.2013 11:18:50 >> já to nemyslel doslova, spíš to bylo zamyšlení proč na to nejsou reklamace ...

            NFil@s - Profil | Ne 28.7.2013 11:18:50

            Petr Havlíček >> Asi jo, všichni jsou tak bohatí, aby zboží nereklamovali a rovnou koupili nové. Já jsem pro Změnu Alivio měl cca 3 sezóny, nemůžu říct půl špatného slova. Měj jsem ho sice jen na plavačku, ale paráda. Pak jsem koupil Shima Baitrunnery ST, a šly pryč z domu už po druhé vycházce...

              NPetr Havlíček - Profil | Ne 28.7.2013 11:14:27

              Tavris29 >> tak jasný. Možná to ani nikdo nereklamuje a rovnou vyhodí, ale je to naviják za 5 - 6 stovek. Vždy je třeba posuzovat poměr cena a výkon.

                NTavris29 - Profil | Ne 28.7.2013 8:52:17

                Petr Havlíček >> Ahoj. Třeba za Alivio bych ruku do ohně nedal. Je to ten nejhorší naviják, jaký jsem měl. Sice se jedná o základní řadu(začínal jsem na ní), ale píšeš, že i na tu nejsou reklamace. Znám X lidí v mém okolí co je měli a všem hned odešel cvrček a tím to vše jen začínalo

                  Nctvrtmile - Profil | So 27.7.2013 18:23:28

                  Halen >> je to rusák,takovým patří do rukou jen Moskvič...atd...!!!

                    NHalen - Profil | So 27.7.2013 16:23:53

                    To video je trapný. Každýmu soudnýmu člověku musí být jasné, že s takovou velkou maticí není problém při silovém utažení ukroutit hřídel. S tátou kdysi dělal člověk, co dokázal obyčejným stranovým klíčem při "utahování" přervat šroub M10. Něco podobného jako ten Ivan ve videu.
                    -
                    Jináč samozřejmě, pokud jsou peníze, je Shimano lepší volbou.

                      Nkožich007 - Profil | Pá 26.7.2013 19:20:14

                      ctvrtmile >> jj tak to je a nemusí to být vždy o značce a ani o ceně

                        NCronicle - Profil | Čt 25.7.2013 15:17:21

                        Reakcia v inej téme na Delfína :))

                        GeoG - Ÿ Poslat soukromou zprávu.Ne 24.3.2013 11:17:40
                        Líbí: 0 Nelíbí: 0Napsat si svou soukromou poznámku k tomuto záznamu.Brtek - >> Mám Ticu Dolphin a nevím, kde jsem měl hlavu, když jsem ji kupoval. Barevná šedo-zlato-fialová maškara se zastaralým designem. Má hrubej chod a při navíjení vydáva divný zvuky, jakoby vevnitř něco dřelo. Jinak slouží dobře :D. Kaprařím ovšem tak třikrát do roka. Po zbytek času se věnuji inteligentnějším metodám lovu, takže mi to stačí. Znovu bych ji nekoupil.

                          Nborecrybář - Profil | Čt 25.7.2013 14:46:58

                          Wamp >> úplně stejně jako ty jsi zde uvedl že hovoříš o BBLC 15 let starém :))))) jo a také jsem si nikde nevšimnul že by se zde hovořilo o autech a ty zde rozebíráš golfa, to já jsem se aspoň držel nejen značky, ale i druhu zábavy a to jest rybaření a navijáky. Tak kdo z nás je větší demagog?

                            Nctvrtmile - Profil | Čt 25.7.2013 14:31:14

                            kožich007 >> já to tak beru....něco šlape,něco ne....

                              NWamp - Profil | Čt 25.7.2013 14:26:54

                              Jsi skutečný mistr, neboť popírat ocividny fakt, že tato otazka je o BBLC, může fakt jen kalouskovec... (-:

                                Nborecrybář - Profil | Čt 25.7.2013 14:08:49

                                Wamp >> no tak to jsme dva, protože tebou předkládané navi a jejich kvalita z dob kdy se vše dělalo poctivě je také jen prostoduché oblbování vzhledem k tomu že dnes již není nic nezničitelné. Výrobce přece nebude dělat něco co bude držet a fungovat desítky let. Jinak klidně bych ke kalouskovi šel aspoň bych dostal nějakou tu korunku anemusel bych řešit nějké šméčko navi pod 50000,- :)))))

                                  NWamp - Profil | Čt 25.7.2013 13:52:40

                                  borecrybář >> Tak já ti nevím jestli umíš číst. Já jse tady mluvil o BBLC tedy o cca 15 let staré konstrukci MADE IN JAPAN.
                                  Ty sem umisťuješ video o Ultegre z posledních sad a jednom blbém sedlákovi, který neví jak se k navijáku chovat - tvůj způsob komunikace se nazývá DEMAGOGIE (diplom v této disciplíně můžeš složit u Kalouska)...

                                    Nborecrybář - Profil | Čt 25.7.2013 12:47:08

                                    Modrý šílenec >> :)))))))))))))))))))))

                                      NModrý šílenec - Profil | Čt 25.7.2013 11:21:25

                                      Dida >> Shimano je stejně blbě přestříkaná Daiwa ;-)

                                        Nborecrybář - Profil | Čt 25.7.2013 8:37:57

                                        Dida >> no ale zase pokud by to vydrželo rusáka tak je to dobrá reklama :))

                                          NDida - Profil | Čt 25.7.2013 8:27:14

                                          borecrybář >> dotedka znali jenom ruskou třpytku, ted když přišlo Shimano, tak se jim sype pod rukama:-))

                                            Nborecrybář - Profil | Čt 25.7.2013 8:24:08

                                            Dida >> no je fakt že rus je jinej druh :)) souhlasím že je faktem to že není potřeba utahovat na silu, stejně potřebuješ mít alespoň trochu funkční brzdu jinak by to mohli dělat rovnou natvrdo a bylo by to hotovo.

                                              NDida - Profil | Čt 25.7.2013 8:16:51

                                              borecrybář >> rval to silou, matice se nakrev nikdy neutahuje!!! Rus, když se napije tak má 2x větší sílu než normální člověk!!:-))

                                                Nsvacall - Profil | Čt 25.7.2013 8:15:51

                                                Brtek >> tak to ani nahodou.

                                                  NBrtek - Profil | Čt 25.7.2013 8:03:08

                                                  Tica Dolphin,,,a ještě lepší tica scepter,cena je nesrovnatelná ovšem navijáky ano!!!!

                                                    Nborecrybář - Profil | Čt 25.7.2013 6:46:33

                                                    Dida >> ale on s tím netočí vůbec moc na silu, tak jako on v klidu utáhnu i já na svejch navi a neurvu je. Jen tak pro srandu jsem to včera zkoušel na staré okumě a věř nebo ne rval jsem jí až sem měl problém ji povolit a neurval jsem jí. Prostě ten rusák pokud to stíháš tam jasně říká že by shimano mělo stáhnout tyto navi z ruska a dodat pořádné a že je to pěknej šmejd. Tím nechci říci že vše od shimana je šmejd, ale ten rus se zastává své země a jasně říká rybářům kde je problém, tady pokud by někdo něco takového udělal tak ho shimaňáci ukamenujete protože vám sáhnul na boha :((((

                                                      Nborecrybář - Profil | Čt 25.7.2013 6:41:07

                                                      Abyss >> a proč bych nemohl napsat třeba zrovna tu daiwu? tak se usměj a máš hezkej den je to DAIWA

                                                        NPetr Havlíček - Profil | St 24.7.2013 22:25:44

                                                        kožich007 >> OK, tobě taky ...

                                                          NTopoľčanec - Profil | St 24.7.2013 17:57:46

                                                          Tvoja otázka znie, ktorý navíják je lepší. Na to ti odpovie každý jednoznačne LC. Kapre ( väčšie ) aktívnejšie lovím od 1998 vystriedal som všakovaké navijaky ( Quantum, Okuma, Tica ) Dnes mám 4 kaprové udice a na všetkých sú LC starý model. Po rokoch používania nevidím žiadnu zmenu a to často aj olovo poskakuje po hladine z 200 m vzdialenosti. Ak chceš niečo čo ti bude robiť radosť dlhé roky kúp LC starý model. Mal som v ruke nový model a aj na neho chytal pár dní ale mňa osobne nezaujal .... 100 ľudí 100 chutí .... Tica Dolphin nie je zlá ale s LC sa to úplne nedá porovnávať to sú úplne iné triedy

                                                            NAbyss - Profil | St 24.7.2013 17:45:27

                                                            borecrybář >> no daj čo za navi by si riešil za 8000???......LC dnes kupis za 135e kus. Len nepís daiwy :D.... lebo sa zasmejem.

                                                              Nkožich007 - Profil | St 24.7.2013 17:40:28

                                                              Petr Havlíček >> já vím že máš kšeftík :)) jo neosvětlil, ale proč ne na blbou otázku blbá odpověď? věřím že jsem tou odpovědí asi vyhrál nominaci na troubu dne či diskuze, ale to je jedno :))
                                                              je od tebe hezké říci alespoň na rovinu že nemůžeš porovnávat s nějakou značkou kterou neznáš (moc lidí to neudělá) já má ze šimánem jen špatnou zkušenost, ale byly to jen levné navi a vzhledem k tomu jakou mám zkušenost se šimpánem na kola tak navi nechci (je to jen můj subjektivní pocit). Jinak já jsem max spokojenej jak s Ticou, Daiwou a i se spro, je to asi jak kdo a hlavně že se nám daří na to co máme tahat ty potvory šupinatý ven ne ?
                                                              Jinak věřím ti že máš málo reklamací, šimpáno je dobrá značka, jen ne pro mne.
                                                              měj se a ať se daří.

                                                                Nkožich007 - Profil | St 24.7.2013 17:35:36

                                                                ctvrtmile >> to se tak občas stává, ne vše je nezničitelné a něco vydrží déle a něco méně, tak to je.

                                                                  NDida - Profil | St 24.7.2013 17:17:45

                                                                  borecrybář >> nevím co chtěl tím videem ten rusák dokázat, točit silou matící dokud jí neurvu, to umí každej blb...

                                                                    NPetr Havlíček - Profil | St 24.7.2013 17:09:14

                                                                    kožich007 >> tak žádný velký znalec navijáků nejsem, jen je asi 15 let prodávám. Proto, když napíšeš na jasný dotaz, že "cokoliv jen ne šimpáno", tak je to prostě blbost. Nijak jsi tok svých myšlenek u toho neosvětlil, tak jsem reagoval, jak jsem reagoval.

                                                                    Ale i po vysvětlení s tebou nemohu souhlasit. Troufnu si říct, že jsem prodal tisíce navijáků všech možných značek. Na každou značku je více či méně reklamací. Na kterou značku je reklamací nejméně? Věř nevěř (je mě to jedno) na shimáno. Téměř nulová. A to i na ty úplně nejlevnější.

                                                                    A protože mám i pár navijáků sám a pár značek jsem vyzkoušel, vždycky se vracím k shimánu.
                                                                    Tím nechci říct, že např. Daiwa je špatná, ale protože jsem ji nikdy neměl a ani nikdy neprodával, nemůžu ji objektivně posoudit. Ale pak už je to u ostatních značek (firem) víceméně jedno.

                                                                      NHunter 1 - Profil | St 24.7.2013 16:50:03

                                                                      LC no jistěěěěěěěěěěěěěěě!!!

                                                                        Nctvrtmile - Profil | St 24.7.2013 16:38:38

                                                                        kožich007 >> jj,v poho,ale jednomu z těch abyssů jsem už vystrojil pohřeb...převody,deformace cívek,to jsem ještě nezaslech...

                                                                          Nkožich007 - Profil | St 24.7.2013 16:30:56

                                                                          ctvrtmile >> to byl jen menší rejp a věřím že jsi v poho tak se nečil :))) ber to tak že každej si přeci kupuje to co chce a ty budeš doporučovat šimpáno a já ne a o tom je diskuze ne?
                                                                          PS: srovnávat ale přece nejde tyto dva navi vůbec, to musíš sám uznat

                                                                            Nkožich007 - Profil | St 24.7.2013 16:29:39

                                                                            borecrybář >> pěkné video, jinak viděl jsem někde ještě lepší, tam bere šimpáno rovnou z krabice funglovku a při dotahování se ozve rup a je to. Udělá to takhle na dvou úplně novejch navi, to musí být radost koupit tak moooc kvalitní navi. Pokud by se mi to stalo u navi za pár kaček po nějaké době používání tak to budu hodně naštvanej ale u navi v řádech několika 1000 kaček to bych asi střílel :))

                                                                              Nctvrtmile - Profil | St 24.7.2013 16:28:42

                                                                              kožich007 >> napsal jsem"zřejmě"a vlastním i navijáky od Tica,takže bych mohl s dovolením i srovnávat....
                                                                              P.S.analfabet nejsem...M.

                                                                                Nkožich007 - Profil | St 24.7.2013 16:27:01

                                                                                chytden >> jj lidi jsou nepoučitelný a pořád budou raději kupovat nic za hodně a dělat moc za málo :))
                                                                                jinak plnej souhlas s tebo, mám ticu a nemám jedinej problém, zavážím i nahazuji, vše kalpe jak má a nenechala mne ve štychu. Ať se ti daří

                                                                                  NMakrelobíjec - Profil | St 24.7.2013 16:23:49

                                                                                  anony - >> LC protože proto :))

                                                                                    Nkožich007 - Profil | St 24.7.2013 16:22:09

                                                                                    ctvrtmile >> spolu jsme nikde nehovořili a ani tě neznám tak jak můžeš vědět jakej jsem oddíl či dokonce zda jsem v nějakém oddíle :)) platí pro tebe stejná odpověď jako pro Petra, tedy pokud umíš číst, články které neobsahují slovo shimano :))

                                                                                      Nkožich007 - Profil | St 24.7.2013 16:19:25

                                                                                      Petr Havlíček >> no nejspíše nejsem znalec jako ty :)) jinak abys pochopil mou reakci. Je to strašně jednoduché (doufám že stíháš) , tazatel se ptá na dva totálně nesrovnatelné navi (jako porovnávat fabii a ferrari) doufám že tím jsme zatím zajedno!?. Tak jak zde někdo níže napsal, kup na co máš a je to. Za mně pokud budu hledat navi kolem 2000,- tak určo nesáhnu po šimpánu, nechce se mi platit za nápis a kvalita bude úplně mimo (jinak vlastní zkušenost s levnějším navi šimpáno po roce používání) a tak sáhnu po jiné značce a tou bude třeba Tica (klidně i jiná renomovaná značka). Pokud budu mít na navi vyšší cenové relace dejme tomu nad 6000,- (raději více) tak určitě zase nesáhnu po šimpánu ale třeba Daiwě a budu na tom určitě lépe, tedy alespoň dle mého.
                                                                                      Nepodléhám holt reklamní masérce a pokud by daiwa, tica a tp nacpala do reklamy to co shimpáno (jinak i tu reklamu zaplatí kupující to určitě moc dobře víš), tak by se to tady nehemžilo takovejma dotazama. Mně je jedno na co si kdo chytá a pokud se rozhoduje mezi dvěma typy navi od jedné společnosti tak ať se klidně popere, ale pokud někdo řeší nákup navi od dvou rozdílných značek tak má každej právo písnout co se mu zdá to nej a za mně je to zcela jasné ŠIMPÁNO NE.

                                                                                        Nagig - Profil | St 24.7.2013 15:01:15

                                                                                        anony - >> Ahoj nesrovnávej mercedes s trabantem pokud na to máš jasná volba mercedes což je shimano nechápu jak mužeš nad něčím přemejšlet já mám shimano LC 13 let bez jediné závady to mluví za vše ;-)

                                                                                          NDida - Profil | St 24.7.2013 14:59:59

                                                                                          anony - >> ber LC a o Tice ani neuvažuj pokud nechceš naviják na 1 rok, LC je legenda, Tica napohled pěkná to je asi vše.

                                                                                            Nchytden - Profil | St 24.7.2013 14:05:19

                                                                                            a už tady zase někteří deformují cívky u Ticy. Jestli jsem viděla za těch několik let 2 zdeformované cívky, tak je to moc. Spíš někteří mají zdaformované hlavy z těch keců a skočí na každý kec, kde co vyčtou. Já sama měla Ticy několik let, nemůžu na ně říct ani popel špatného a to jsem zavážela několik set metrů a bez problému. Ani nevím, že by někdo reklamoval tento naviják (přítel pracuje v obchodě a má plno známých, co taky dělají v obchodech, navijáků prodali stovky). Takže nevím co je lepší, jestli vyhodit 1000Kč za to, že to má název Shimano nebo raději to dát děckám na zmrzlinu a chytat na Ticu, která je ve stejné kvalitě

                                                                                              Nborecrybář - Profil | St 24.7.2013 14:02:57

                                                                                              Wamp >> tak sem našel jedno video na to jak je shimano fakt za ty prachy fajnovej navi
                                                                                              http://www.youtube.com/watch?v=EaDmlrI31qc
                                                                                              a pokud bych se hodně snažil tak jich najdu dost.

                                                                                                Nctvrtmile - Profil | St 24.7.2013 13:49:37

                                                                                                Petr Havlíček >> jj,zřejmě dobrej oddíl...!!!

                                                                                                  Nborecrybář - Profil | St 24.7.2013 13:31:32

                                                                                                  Wamp >> znám několik lidí co mají ticu a nemají žádný z tebou popisovaných problémů, zato na shimano jsem viděl několik videí jak jim při dotahování praskají hřídele. Bohužel nemohu žádné najít :(
                                                                                                  jinak golf také není žádná hitparáda a určo se najde mnohem lepší povoz.

                                                                                                    Nborecrybář - Profil | St 24.7.2013 13:30:11

                                                                                                    anony - >> rozhodování mezi navijáky v totálně rozdílné cenové hladině a k tomu ještě kvalitě zpracování je o ničem. Pokud máš prachy jen na ticu kup ticu, pokud máš dost tak kup shimano. Já osobně pokud bych se rozhodoval v cenové hladině někde kolem 8000,- tak to není ani náhodou tica a ani náhodou shimano.

                                                                                                      NPetr Havlíček - Profil | St 24.7.2013 12:21:39

                                                                                                      kožich007 >> je vidět, že jsi znalec :-)))

                                                                                                        Nhurja - Profil | St 24.7.2013 12:09:20

                                                                                                        Jasně shimano.....neváhej do prdele!!!! je v nich velky rozdil kamo!!!!

                                                                                                          NWamp - Profil | St 24.7.2013 11:27:52

                                                                                                          Šupina >> ámen... (-:

                                                                                                            NCronicle - Profil | St 24.7.2013 9:02:54

                                                                                                            Ja by som ani špičku od Tici neporovnával so Shimanom...

                                                                                                              NBullteriér - Profil | St 24.7.2013 8:29:08

                                                                                                              Mám Tica abyss jako druhé navijáky a makají spolehlivě. Nově mám Shimano Big Baitrunner XT-A LC a nedá se srovnávat....
                                                                                                              to jak si psal že LC je klasika a Dolphin u Tici špička,tak odpověd je jednoznačná a to že:
                                                                                                              Shimano naviják v jakékoliv třídě je podle mě lepší než který koliv jiný....Už jen precizností chodu,minimalními vibracemi a další plus je servisní šroubek na promazávání....
                                                                                                              Shimano je prostě jiná třída hlavně jejich převody ( rotory ) jsou vyhlašené a prověřené....

                                                                                                              PS: můj názor......

                                                                                                                Nctvrtmile - Profil | St 24.7.2013 7:56:33

                                                                                                                anony - >> používám BB LC,šlapou bez jedinné závady...za mě dávám Shimano...

                                                                                                                  NŠupina - Profil | St 24.7.2013 7:46:29

                                                                                                                  Long je precizněji provedený,snese hrubší zacházení a je milionkrát osvědčený.Tady porovnáváš výrobky ze dvou kategorií.Nejsou to přímí konkurenti.Long je minimálně o třídu výše.
                                                                                                                  Je dost těžký,podobně jako DAIWA Infinity.S tou jedinou ho lze srovnánat(DAIWA je ještě lepší)Mám totiž oba.Nicméně pokud chceš za rozumné peníze špičkový naviják,kup to Shimano.

                                                                                                                    Npjarmil - Profil | St 24.7.2013 7:38:26

                                                                                                                    mam kdyztak 3 lc na prodej ;-) kdo by chtel, tak sz :-)

                                                                                                                      NKuban - Profil | Út 23.7.2013 22:29:06

                                                                                                                      Wamp >> aspoň čtyřkovej pašík :o)

                                                                                                                        NPETLOV - Profil | Út 23.7.2013 22:15:13

                                                                                                                        anony - >> kolega si koupil ty shimana a je spokojenej....ja osobne bych sel urcite taky do shimana.

                                                                                                                          NMéďa cl - Profil | Út 23.7.2013 22:12:43

                                                                                                                          Ahoj mám LC shima a neměnil bych chci si koupit třetí ale asi jsem prováhal jinak moje dcera má Ticy ale sportery a mohu jen chválit

                                                                                                                            NFil@s - Profil | Út 23.7.2013 21:55:47

                                                                                                                            Wamp >> No, že by byl Golf 3 generace nějaký zázrak, nevím ale budiž, každý máme jiný názor. Na dešti stát mohl, ale jak pak vypadal?

                                                                                                                              NMrknato - Profil | Út 23.7.2013 21:53:40

                                                                                                                              anony - >> Aj ja mám túto možnost. Len by som potreboval prispieť. Na volaktorý..........

                                                                                                                                NCarpmasters138 - Profil | Út 23.7.2013 21:48:38

                                                                                                                                Wamp >> JJ, přesně tak!