Pellet feeder - pelety místo vnadící směsi

Uvítám rád veškeré poznatky a rady ohledně tohoto stylu, nejlépe s fotkami.
Autor diskuse: MartinPr - Profil , 22.5.2012 feeder - techniky lovu
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nskroby - Profil | St 25.3.2015 20:03:19

Přemet:-) >> jj,vím o čem mluvíš :-)

    NPřemet:-) - Profil | St 25.3.2015 19:54:38

    skroby >> ja prave chodim z 95% jen na reky... Vlastne ani nevim, kdy jsem byl na stojaku naposled... Jak jsem psal nize, musim se tomu letos trosku povenovat... Teda pokud bude cas... To je asi druhej nepritel tech pokusu... Proste kdyz uz vyrazim k vode, tak je to jen na par hodinek a chci si zachytat, tak davam prednost klasice.,.

      NxDanielS - Profil | St 25.3.2015 19:29:40

      FilipVydra >> To ne, ale je to tvoje vizitka. V překlepu problém nevidím, spíše zde: "Dinamyte Baits"

        Nskroby - Profil | St 25.3.2015 19:26:21

        Přemet:-) >> Tak to jsme na tom stejně :-)taky těm peletám moc nedám.Ty method krmítka mám taky,ale pořád jim nějak nemůžu přijít na chuť,jelikož chodím jen na řeky a moc tomu nevěřím,hlavně z jedné zkušenosti,když jsem chytal s pickrem a 30g košíkem a method krmítko mi nestačilo ani 60g

          NPřemet:-) - Profil | St 25.3.2015 19:17:59

          skroby >> já je kdysi koupil spíš ze zvědavosti... Cena byla kupodivu zanedbatelná, i když bych to přepočet na hmotnost, tak to zas tak moc vyhodne neni... :-)) Jak jsem psal, nejake zabery jsem udelal, takze u me to zas takovy propadak nebyl... Prijde mi, ale, ze jsem spis takovej konzervativni rybar, takze peletkam nedavam az tak moc prostoru... Nejradsi chytam klasiku, tedy cerviky a kukuricku... Letos se chci pokusit malinko vic povenovat tomu opevovanemu method feederu... Krmitka i s formickama se mi uz nejakou dobu vali v batohu, tak ted chybi jen dat tomu ten prostor a cas... :-)

            NFilipVydra - Profil | St 25.3.2015 18:53:34

            FilipVydra >> XDanielS - 25.3.2015 18:25:46 >> Já myslim, že on se svět kvůli jednomu háčku taky nezblázní ! ;-)

              Nskroby - Profil | St 25.3.2015 18:41:28

              Přemet:-) >> no od té doby jsem je zkoušel párkrát,ale neměl jsem ani záběr,a teď už ani nevím kde je mám :-)

                NxDanielS - Profil | St 25.3.2015 18:41:24

                FilipVydra >> Odpovídáš na debatu z roku 2012.... radši bych se soustředil na pravopis....

                  NFilipVydra - Profil | St 25.3.2015 18:25:46

                  Ahoj, můřu doporučit Robin Red a The Source od Dinamyte Baits

                    NPřemet:-) - Profil | St 25.3.2015 15:04:10

                    skroby >> na ty měkčené peletky od mika jsem chytal... Jestli to jsou takové ty v těch malých šroubovacích lahvičkách? Mám oliheň, půlnoční pomeranč a tuším, že ananas-nba. Na všechny jsem nějaké záběry udělal, ale jestli si dobře pamatuju, tak nejvíc šel půlnoční pomeranč...

                      NClaune - Profil | So 16.3.2013 14:04:55

                      Zítra vyrážím, dnešní set setting :) s RR od DB nejlepší zkušenosti a vůbec tahle kombinace funguje skvěle, co je pro mě ale záhadou je to zda fungujou i ve studené vodě, dneska mi bylo v krámě řečeno že ano. Jsem na to sám zvědavej. K chytání na pelety používám amnesii a shimano s bojovkou, pro mě nejlepší kombinace, protože většinou chytám dál od břehu a choděj i slušný ryby.

                      Ať se špice ohejbaj :)

                        NLejboj - Profil | So 27.10.2012 11:25:05

                        Vcera trochu zmena na sladsi peletky, ale i RR stale funguji.

                          Nskroby - Profil | Út 4.9.2012 20:52:11

                          Zdravim,máte někdo zkušenosti s chytacíma expres peletama ananas N-BA nebo půlnoční pomeranč 14mm?a ještě mě zaujaly měkké feedr peletky od mikbaits-nevíte jak drží na háčku?díky

                            NPTR - Profil | Út 4.9.2012 20:34:51

                            Rybkin >> A ta je opravdu občas náročná :-)) Samozřejmě očista

                              NRybkin - Profil | Út 4.9.2012 19:59:40

                              numen >> v pohodě,pokusim se to někde posehnat

                                Nnumen - Profil | Út 4.9.2012 19:46:22

                                Rybkin >> já to koupil náhodně , když to likvidovali u jedné fa co vyrábí uzeninu. Chutná to i lidem,používá se to při výrobě párkoviny.Je to ze soji. Jinak se to dá použít místo anglické i vločky.
                                Na fotce je nenamočený i namočený.

                                Omlouvám se za spoždění,v neděli jsem tu byl jen na skok,v sobotu i neděli jsem byl na závodech.Byl jsem úplně odrovnanej. A včera proběhla očista a deratizace náčiní po závodech.

                                  Nnumen - Profil | Ne 2.9.2012 21:03:11

                                  meteor - 2.9.2012 11:20:33 >> já jsem to tady již několikrát psal ,je to napodobenina froliku. U nás na to chytíš vše . Od plotic ,kaprů i parmu,ale co mě překvapilo nejvíce amuři. Chytám na tyhle nebo po úpravě na froliky více jak 10let. Dá se z toho udělat i dobré boilíí. Poslední dobou je beru .hodím do robota a drť přidávám do krmení. pod háček do gumičky granuli. Jméno si nepamatuji,ale někde jsem ho tu již psal.


                                  Jinak já pár pstružích granulí zkoušel,ale nic moc. Když na ty tvé narazím, odzkouším.

                                    NStanan - Profil | Ne 2.9.2012 11:57:59

                                    numen >> Můžeš dát nějaký odkaz nebo foto na ty granule , které používáš?
                                    Ne všechny jsou použitelné. Díky

                                      Nmeteor - Profil | Ne 2.9.2012 11:20:33

                                      numen >> já se letos trošku zásobil odtud (pelety "Coppens"):

                                      http://www.pstruharstvi-ujcov-eshop.cz/navnady-nast​rahy/

                                      a právě mi přijde, že je to "hodně muziky za málo peněz". Navíc výrobce pelet "Coppens" by měl mít nejlepší kvalitu z holandské "trojky"...
                                      Souhlasím s tím, že co je levné nemusí být špatné (např. masňáci, žížaly, rohlík apod. :-)) a také s tím, že 60-70cm parma je cennější než kapr. Tak to prostě je.

                                        Nskroby - Profil | So 1.9.2012 19:35:30

                                        zdravim,zamačkáváte peletu do method krmítka,nebo ji necháváte volně?

                                          NRybkin - Profil | So 1.9.2012 19:20:58

                                          numen >> Hod prosim nějakej odkaz na ten granulat at vim co shánět

                                            Nnumen - Profil | So 1.9.2012 19:19:14

                                            meteor >> slušné pelety za 35kč jsem nepotkal. Na psí granule chytím víc ,než na pelety za 80kč. Sojový granulát se chová podobně jako mikro pelety třeba od SBS. Né vždy co je levné je špatné. Letos se mi celkem daří. Jen líčím na kapry a tahám parmy,ale pro mne je parma 60-70stejně cenější než stejnej kapr.

                                              Nmeteor - Profil | So 1.9.2012 18:30:20

                                              numen >> psí granule a sojový granulát používáš (předpokládám) s ohledem na peněženku, je tak? Nebo je to "chytavější"?
                                              Přijde mi to trošku jako zbytečnost, když se kilo slušných pelet dá pořídit za 35,- Kč ;-)

                                                Nnumen - Profil | Pá 31.8.2012 20:59:49

                                                já používám místo pelet psí granule a poslední dobou sojový granulát. Vezmu vodu dám do ní nějaký dip,esenci. Do toho nasypu granulát ,ten vodu nasaje a zvětší objem. Jediné mínus ,je že granulát je lehčí a ve větším proudu to nelze použít. Každopádně jsem ho sehnal za pár kaček od známého a rybám to chutná. Teď to třeba používám jako doplněk k boilíí.

                                                  NMartinPr - Profil | Pá 31.8.2012 12:09:46

                                                  Lejboj >> zatraktivňuješ ty pelety nějakým dipem, či boosterem? nebo používáš jen samotný?

                                                    Nráky - Profil | Čt 23.8.2012 12:54:27

                                                    Lejboj >> Tam kde chytám by jse to dalo provozovat docela v pohodě,zkusim to.Já na pelety moc nechytám protože bych jse připravil o amury kterých tu máme pomalu víc než kaprů.

                                                      NLejboj - Profil | Čt 23.8.2012 12:46:15

                                                      Nejsem zadne strelec, borci s kobrou to masti na 80m skoro na talir, vzal jsem si za vzor MM a jeho komentar ve videu s parmami - zakrmuju trosku zesiroka. chci prehradit reku :-)
                                                      Ba ne, da se to.

                                                        NLejboj - Profil | Čt 23.8.2012 12:43:25

                                                        Za 4 hodiny lovu tak petinu pytliku 8mm halibutek a 12 a 16 robinek mozna 30ks, vic toho nebylo bo mam takovou mensi krabku, kam odsypu trochu halibutek a na vrch prihodim po hrsti RR a vyrazim, na reku typu prazske Berounky a Sazavy to postacuje

                                                          Nráky - Profil | Čt 23.8.2012 12:42:55

                                                          Lejboj >> Je to ale docela blbí z přesností ne,chce to cvik.

                                                            NLejboj - Profil | Čt 23.8.2012 12:40:25

                                                            ráky >> Tak tak, s dnesnim prakem na pelety nebo uzsim kosikem se da v poho strilet na rozumnou plochu, vcera jsem prihazoval 16mm pelety po 10 kouscich i rukou na 25metru na jeden flek

                                                              Nráky - Profil | Čt 23.8.2012 12:37:26

                                                              Lejboj >> Takže krmíš plošně prakem a někam mezi to lupneš vjetší nástrahu a je hotovo.Kolik tak těch pelet zkrmíš za vycházku?

                                                                NLejboj - Profil | Čt 23.8.2012 12:29:50

                                                                A jak pise MM - je to levny a nenarocny chytani ....... a velmi ucinny :) Jinak musim moc podekovat tymovi, navedl me spravnym smerem a publikuje vytecny informace

                                                                  NLejboj - Profil | Čt 23.8.2012 12:27:48

                                                                  ráky >> Na tekouci vode je to jednoduchy, prakem nastrelim smesku mensich a vetsich pelet, 8-12mm a na 12 a 16mm chytam, prikrmuju podle zaberu co pulhodinku. Takze bez MM. Na stojaku pouzivam letos dve smesky do MM krmitek, od DB Halibut MM a zelenou musli fishmetal MM

                                                                    Nráky - Profil | Čt 23.8.2012 10:55:51

                                                                    Lejboj >> Zdar jakej používáš methodák když chytáš takhle z robinredkou pod háčkem,nějakou masovku z peletka?

                                                                      NLejboj - Profil | Čt 23.8.2012 10:16:43

                                                                      Jeden vcerejsi na 16mm RR z reky

                                                                        Nborecrybář - Profil | Pá 15.6.2012 9:26:46

                                                                        MartinPr - >> ahoj sice peletky nepoužívám nějak moc dlouho, ale zajímavé je jak to dokázalo zvednout počet záběrů. Chytám jak kuličkové tak i válečkové pelety. Kuličkové si nadrtím do krmítkovky (občas prasknou už při vrtání) a válečkové přidávám malinké peletky halibutky. Jednou jsem zkoušel ty malé peletky nechat rozmočit a vzniklo z toho docela zajímavé těstíčko do krmítka. Jinak používám jak tady už někdo psal pelety od www.chytapust.cz na lepší za nižší cenu jsem ještě nenarazil. Ahoj a ať ti berou

                                                                          NDejv - Profil | St 13.6.2012 21:31:17

                                                                          a na HRF berou i ježci..:-))

                                                                            Nkapr167 - Profil | St 13.6.2012 21:25:40

                                                                            MartinPr - >> Ahoj, na feeder Chytací pelety KN 10mm 150 g Kill Krill http://www.nikl.cz/p2086-chytaci-pelety-kn.php báječná věc. Dnes jsem nachytal na to aspon 6 cejnů!!!

                                                                              NDejv - Profil | St 13.6.2012 21:19:24

                                                                              Wendy FOX >> no nevím, ale já měl vždycky hned hokejku, dřív se to seknout nedalo..:-))

                                                                                NTT_Mirec - Profil | St 13.6.2012 21:18:17

                                                                                na peletku

                                                                                  NWendy FOX - Profil | St 13.6.2012 21:05:18

                                                                                  Tato diskuse je skutečně zajímavá! Chci se ještě zeptat, zda při lovu s nastraženou peletou na vlasovém přívěsu sekáte až tehdy, když prut udělá pořádnou "hokejku"?! Často přemýšlím, zda bych neměl sekat už i dříve, ale je mě líto naplněné PVA punčošky a tak čekám na "jízdu.

                                                                                    Nkožich007 - Profil | St 13.6.2012 20:26:09

                                                                                    MartinPr - >> ahoj já používám mikro peletky halibutky a na háček 8mm halibutky. Ty mikro peletky smíchám s method mixem, jen aby to drželo trochu pohromadě a udrželo se to v krmítku. Řekl bych že se mi o něco málo zvedl počet záběrů oproti chytání jen s krmítkovkou a peletkou na vlasu, ale hlavně bych řekl že přišli větší ryby.
                                                                                    používám tyto mikro peletky http://www.chytapust.cz/chyt-a-pust-pelety-mini-sig​nal-pva-3mm-1kg/d-73913/

                                                                                      Njkros - Profil | St 13.6.2012 20:14:07

                                                                                      Lejboj >> Tak to ja navi s bajtem po tydnu vymenil, nesedi me to, zapominal jsem na nej , radeji mam povolenou predni brzdu a sekam pridrzenim civky

                                                                                        NLejboj - Profil | St 13.6.2012 19:57:50

                                                                                        Kdyz jsem zacal chytat na RR a vlasovej prives, tak jsem za mesic kupoval baitruner. Kdyby jen ohybani spice, ale prichazet dvakrat tydne o prut, to uz leze do penez.

                                                                                          Naxel82 - Profil | St 13.6.2012 19:28:00

                                                                                          Dejv >> díky. pěkný kusan. tak doufám že to půjde i mi. aspoň cejna 25:))

                                                                                            NDejv - Profil | St 13.6.2012 19:25:37

                                                                                            axel82 >> http://obchod.mikbaits.cz/index.php/cz/pelety/sneck​ove-elips-pelety-8mm.html

                                                                                            Teď o víkendu jsme na ně tahali kapra za kaprem.

                                                                                              Naxel82 - Profil | St 13.6.2012 18:56:45

                                                                                              jinak RR od DB mi poraďil kolega Draveček. mám to s dipem. opravdu fungujou mám na ně pár kapříků a pěkných cejnů. opravu jak mi to zlomí špici vím že ti je od 30cm a víše:) ale zkusím ty pstruží peletky s RR jak tu píšete. že bych konečně netahal kýbl sebou:))

                                                                                                Naxel82 - Profil | St 13.6.2012 18:45:17

                                                                                                Dejv >> ahoj, co jsou ty šnečky od mika.

                                                                                                  Njkros - Profil | St 13.6.2012 18:11:17

                                                                                                  JJ ten dip jsem ted koupil tak to zkusim jeste zatraktivnit, ikdyz i tak fungujou hodne rychle

                                                                                                    Ntym - Profil | St 13.6.2012 17:48:23

                                                                                                    Wendy FOX >> Dají se s úspěchem používat tak, jak jsou. Při použití dipu nebo atraktantu budou ale dříve nalezeny. Na tyto pelety je přímo dip i atraktant Robin Red. Oba lze použít i do PVA.

                                                                                                      NBLACKHAMER - Profil | St 13.6.2012 16:28:46

                                                                                                      jkros >> absolutní souhlas nejlepší pelety a nástraha vůbec podle mě společne ze pstružákama bomba :-) mám s nimi perfektní skušenost

                                                                                                        NWendy FOX - Profil | St 13.6.2012 16:26:25

                                                                                                        tym >> Zdravím! V pondělí jsem koupil Robin Red o průměru 0,15 mm. Chci se zeptat, zda je potřeba tyto pelety ještě nějak dipovat a případně čím?

                                                                                                          NTT_Mirec - Profil | Po 11.6.2012 22:12:42

                                                                                                          Knedlhans >> ta ryba bola v podberaku a napodlozke ,,pred fotenim som ju vybral z podberaku a polozil na to mokre miesto kde bol podberak ,tak a po foteni zase do podberaku a sup do vody,tak neutrpela ani skrabancek ,bola to rychlovka ,sa neoplatilo macat celu podlozku ,stacilo to mokre miesto od podberaku

                                                                                                            NKnedlhans - Profil | Po 11.6.2012 22:02:26

                                                                                                            TT_Mirec >> Jen takovy detail,tu podlozku musis polejt vodou nez na ni polozis rybu.Takto jsi rybu poskodil vice nez kdyby jsi ji polozil na travu.

                                                                                                            Pokud je podlozka mokra a jen ja jsem slepy tak pardon...

                                                                                                              NTT_Mirec - Profil | Po 11.6.2012 21:58:59

                                                                                                              na feeder na halibut peletku

                                                                                                                NLejboj - Profil | Ne 10.6.2012 18:56:35

                                                                                                                Uz asi 4 tydny testuju stredoceske reky s peletami a jednoznacne nejlepsi RR. Nejen na kapra. Halibutka je velmi nesmela. Ted to zkusim parkrat na nejakem stojaku.

                                                                                                                  NLejboj - Profil | Ne 10.6.2012 18:52:52

                                                                                                                  V prave poledne :)

                                                                                                                    NLejboj - Profil | Ne 10.6.2012 18:51:21

                                                                                                                    ráky >> Vetsinou jo, pouzivam liquidy od DB, hodne halibut, source a brasem. Trochu na pelety a pak to zaleju vodou. Idelani do rana, ted jsem je nechal jen hodku a nebylo to ono, lepily se a sly blbe z krmitka.

                                                                                                                      Nráky - Profil | Ne 10.6.2012 17:42:32

                                                                                                                      Lejboj >> Zdar když používáš ty expandery zalejváš je nejakým atraktantem?

                                                                                                                        NLejboj - Profil | Po 4.6.2012 18:44:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                        Dnes na rece na RR a hazel jsem to do prostred :)

                                                                                                                          NLejboj - Profil | St 30.5.2012 20:36:46

                                                                                                                          RR od Dynamite fakt fungujou, reky ve strednich Cechach, rybniky na Morave, rychlej nastup, do 10 minut zabery, dneska rano sli krasni jelci par minut po zakrmeni

                                                                                                                            Nmakass - Profil | St 30.5.2012 15:49:48

                                                                                                                            Lejboj >> ten RR chci taky vyzkoušet,jen co to uvidím někde na krámě

                                                                                                                              NLejboj - Profil | St 30.5.2012 14:38:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                              Dnes rano expandery do krmitka a RR pod hacek :)

                                                                                                                                NMojo - Profil | St 30.5.2012 8:32:39

                                                                                                                                jkros >> jo jo, tyhle mi taky šlapou.

                                                                                                                                  NDejv - Profil | Ne 27.5.2012 21:16:18

                                                                                                                                  draveček >> nejsou ale s dírkou, ale jdou dobře vrtat.

                                                                                                                                    NDejv - Profil | Ne 27.5.2012 21:15:32

                                                                                                                                    ráky >> jj..:-)))