NZdenál. - Profil | Pá 20.7.2012 20:09:45
Já mám taky nejraději kupované boilie. Tady je můj favorit.
Npepa-č - Profil | Pá 20.7.2012 18:55:47
Kocháč >> receptu na boilis, ktery nezacina: "nakrajte na jemno x kusu cibule a jemne orestujte do zlatova", tak takovymu receptu never, to bude nejaky ausus nebo podvod.
NFil@s - Profil | Pá 20.7.2012 17:48:26
Boilies si prozatím doma nevyrábím, kupuji hotovky. Letos mám favority od Mikbaits, konkrétně expresky půlnočák a ananas n-ba.
NDrinks - Profil | Pá 20.7.2012 11:12:31
matej987 >> Neboj se toho kapra, on ti neukousne prsty.
Nmatej987 - Profil | Pá 20.7.2012 11:04:13
Raději boile vyrábím doma. nejlepší je podle mně jet fish biosquid
Nneprduch - Profil | Po 16.4.2012 14:40:16
Honza15 - >> Zajímavá diskuse, ale jen tak mimochodem, když je něco lepší, tak je lepší, ale v anketě za C) obojí může být maximálně stejně dobré, ale ne lepší:)))
Ledaže by obojí bylo lepší než třeba kukuřice nebo pelety. Nic ve zlém....
NFishky - Profil | Po 16.4.2012 14:00:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Pitris >> díky ;-) rybařina je krásný koníček a i když jsem už moc krát přemýšlel nad tím, změnit tyl lovu a dát se třeba na vláčku či muškařinu, zatím stále vede prim kaprařina. Přeci jen ten pocit, kdy mě ryba rve silon z cívky navijáku je nejčastější právě u těch kaprů, případně u amurů, které málo kdo chytá a mnoho revírů umí vysloveně překvapit. Každopádně ta alchymie kolem boilies mě taky celkem baví, není nic lepšího, než když vše klape jak má nejen při výrobě, ale pak i následně u vody ;-)
NDave≻ - Profil | Ne 15.4.2012 9:42:38
MartinPr >> neni
Npohan - Profil | Ne 15.4.2012 9:42:16
PYTLAKS >> ja chytam vzdycky par metru od brehu a na to mi staci ruka,nebo lopatka
Nuklife - Profil | Ne 15.4.2012 9:42:16
ranní banán s půlnoční chlupatou můrou :-)) protože jak to není od Micka a Karlose,tak to nemůže chytat :-))
Boilie si dělám zásadně sám, protože nežeru reklamní kampaně na předražené gumové kuličky. Směsi mám postavené z kvalitních surovin a podle roční doby a počasí měním jen některé složky. Ještě jsem se s kilem boilie nedostal přes 200Kč a to tam dávám jen nejkvalitnější matroš. Reklamní masáže na zázračné superkuličky na mě nepůsobí....moje gule fungují líp a cenově vyjdou na polovinu.
NMartinPr - Profil | Ne 15.4.2012 9:32:42
Chytá tu někdo na boilie od Dynamite baits? Zajímalo by mě jestli je úspěšnější než se o něm píše.
NPYTLAKS - Profil | Ne 15.4.2012 9:32:16
pohan >> kobru nepoužívám,protože si to buď zavezu,nebo hodím v pva
Npohan - Profil | Ne 15.4.2012 9:27:15
PYTLAKS >> ja si udelam z bojlisoveho testa placku a rozkraju si ju na stverecky a pak uvarim,kazdy stverecek je jiny,me to nevadi,rybam taky ne.
Ngrufa - Profil | Ne 15.4.2012 9:19:44
jedna anglická značka,víc nepovím:-)))
NPYTLAKS - Profil | Ne 15.4.2012 9:15:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Honza15 - >> moje jarní,na tvary nehraju,jezdím na řeku,nebo vvážím,tak je úplně jedno jaký tvar a velikost to má,možná je to i výhoda,že je každá jiná
NPitris - Profil | So 14.4.2012 22:00:45
Fishky >> V předchozím příspěvku se divíš, že rybáři řeší prut a ne složení koulí a v druhém si na to myslím přesně odpovídáš. Naprostá majorita je klasický konzum a i ti co by nešli s mainstreem vlnou, tak na to prostě nemaj dot času, odhodlání nebo jen odvahy čelit přesně těm překážkám co popisuješ ve svém příspěvku. Tvé zkušenosti které máš si jistě nenabyl lehce a asi jen Ty sám víš, kolik hodin, pokusů a omylů si tomu obětoval. Navíc lidem se o tom ani nechce přemýšlet, chtějí důvěru a tu si kupují. Nekupují si koule od Káji nebo Míši, kupují si důvěru kterou oni sami nemají a proto se výrobcům tak daří.
Hodně Ti fandím, líbí se mi cesta kterou jdeš a občs něco pustíš a je to spíš taková potrava pro mozek, nutí to člověka přemýšlet a hledat si vlastní cestu. Nemůžu tomu dát tolik času jako Ty a nikdy se asi znalostma nepřiblížím k tomu co o výrobě nástra víš, ale vím že mě to prostě baví a že důvěřuju tomu co dělám proto, protože vim "proč to dělám". Ať se daří a ať je nové DVD brzy v oběhu :-)
NFanax - Profil | So 14.4.2012 21:45:53
Fishky >> Po delší době jsem si přečetl zajímavé a prvdivé příspěvky.Ať se daří.
NFishky - Profil | So 14.4.2012 21:35:06
judas.d >> boilies je jako puzzle, některé dílky jsou černé, jiné bílé, nebo barevné, ale pěkný obrázek složíš, jen když budeš mít přesně všechny dílky a dáš je do svého "obrázku" přesně v takovém počtu (množství), jaký je potřeba, jinak to budeš mít zbytečně tvrdé, nebo měkké, nebo se to bude špatně rolovat, nebude to pojivé a bude ti to praskat, či to nebude fungovat rychle, případně vůbec podle představ... těch variant je hafo, řeší se to tady celkem často :-) prostě každý recept je jiný a každý má ale přesto něco do sebe - některý stojí na kukuřici a jiný na rybích moučkách. Takřka každá surovina dokáže chytat ryby, když se dokáže správně použít a současně takřka každá surovina ti dokáže boilies "odrovnat", když ji použiješ nesprávně.
NApollo444 - Profil | So 14.4.2012 20:36:37
Zdendahat >> 50% zráta mi přijde teda hodně a když se dá eliminovat, tak proč né :-)
NBrtek - Profil | So 14.4.2012 19:54:23
viceroy >> co je to za matroš můžeš mi poslat odkaz?
NErva - Profil | So 14.4.2012 19:12:31
Honza15 - Top boilie je to, kterému na 100% věřím :-))
NEmilooo - Profil | So 14.4.2012 19:11:15
Fishky - Dávám za líbí,protože máš naprostou pravdu.A přesto vlak nejede.At ti to jezdí.
Njudas.d - Profil | So 14.4.2012 17:56:22
Fishky >> máš pravdu,každého zajímá jaký má prut naviják atd.Málokdy je tu plodná diskuze o surovinách a složení.Vždy rád jsem to pročítal a někdy i připojil jen mě dnes mrzí že už jsem nepřispívá Bachy, sice to někdy nebylo košer.Ale v některých věcech jste si byli podobní.Těď otázka pro tebe která složka nebo surovina je podle tebe hodně opomíjená ale pro tebe důležitá odp.můžeš klidně sz.
NFishky - Profil | So 14.4.2012 17:41:03
Zdenal77 >> "kukuřice" je jedna z cest, po kterých můžeš "jít" a postavit na nich kuličky. Je to levné, je to dostupné, je to rychlé, umí to chytat, ale stejně tak jako hromadu kladů to má i zápory a třeba na dvoudenní závody je to uplně nepoužitelný recept - kobrovat se to nedá, rychle to praská, nejlepší je když se to mrazí a rychle se to zchytá - no a když tohle víš, tak se prostě snažíš pak vyvinout recept, který by fungoval s minimem těch "negativ". Ano momentálně jsem na tom cenově malinko jinak, ale to je jen tím, že já rybama celkem žiju :-) každý kdo do toho investuje hafo času, znalostí, iniciativy a zapojí i kreativitu, tak bude po čase prostě jinde, nejen s cenou, ale těmi znalostmi o koulích, krmení, strategii lovu... je to tak nějak malinko všechno provázané, někdo dělá koule a má hromadu testerů, kteří mu je ověří u vody, já si je až do loňska zkoušel u vody jen sám a podle toho pak recepty upravoval - no a ten "kukuřičný" recept je pro mě momentálně takový - no jak to říci, prostě "postradatelný", proto ho můžu hodit takhle jakoby "přes palubu", protože momentálně chytám na jiné koule. Víš co mě jediného malinko mrzí? Že když jsem před X lety říkal, že jde udělat koule, která vyjde na dvacku za kilo a dokáže si jí připravit každý z kuchyňských věcí, tak se našla hromada lidí, co si z toho utahovali, nevěřili a nebrali to vážně... pak jsem "pustil do placu" info o tomto receptu, ale nepamatuju se, že by někdo z těch, co si tenkrát z toho utahovali pak našli ty koule, aby napsali, že jsem měl pravdu :-) (ale to už je malinko z jiného soudku) důležité pro ty, kteří chtějí experimentovat a hledat si svou vlastní cestu je - že stále je hromada prostoru pro tu svou tvůrčí schopnost, ani zdaleka není vše kolem kuliček již "vymyšlené". O hromadě věcí se vůbec nepíše, což bych pochopil, že si to třeba výrobci nechávají pro sebe, ale že se o to ani rybáři sami nezajímají, tak to mě třeba samotného překvapuje... hromada lidí dokáže řešit otázku "jaký prut", ale u vody je prut často až ta poslední věc, první a to nejdůležitější je uplně jiná a o té se často ani nemluví...
NDave≻ - Profil | So 14.4.2012 17:13:55
Honza15 - >> Za mě je to domácí boilie, které má vyhodu v tom, že vím co tam davam a je cenově uplně jinde.Určitě neudelaš chybu, když koupiš nějakou směs od Jet Fish za 200-300kč v dvoukilovce a daš tam aminokomplex nebo nějakou tekutou potravu,extrakt,esenci,sladidlo,olej.Určitě bych se být tebou do tvormy vlastního receptu hned nepouštěl, ale udělal bych si první o všem takový obrázek, jak co chytá a funguje.Jestli chceš začít chytat na boilie, tak jdi určitě do toho, protože to má smysl, ale chce to hlavně jít tou správnou cestou a především věřit té nástraze, že funguje.
NZdendahat - Profil | So 14.4.2012 16:45:59
Apollo444 >> v tom vaření bych neviděl problém, počítal jsem např. podíl bílkovin, neboli amino kyselin v kilu boilí před uvařením, což dělalo nějakejch 55% a pokud Krása nekecá :-) a povídá v jednom svim filmku že se vařením ztrácí 40-50% bílkovin tak jich v tom kile zbejvá ještě skoro 30% a myslim že je to pořád dost. Protože v boiliesu je ještě spousta jinejch věcí co je pro "vyváženou stravu" pro ryby potřeba. Jde taky o to, jaký ryby chce člověk chytat, a taky to chce kapek vědět kam naně jít
tak doufám že mě tu nebude nikdo kamenovat za názor :-)
Njudas.d - Profil | So 14.4.2012 16:32:46
podle mě který nemá čas něco koumat,tak loni jsem vsadil na nového koně na trhu DHbaits a letos nic měnit nebudu.Tak za mě je to jasné.
NZdenal77 - Profil | So 14.4.2012 16:26:47
Fishky >> mě zajímalo jestli pořád pokračuješ v tom jak jsi začal,myslím to kukuřičné z játry atak,nebo ses od této cesty někam odklonil,pravděpodobně ale pokračuješ,vím že do toho hodně vidíš,asi jsi i stále z cenou kuliček jinde-nebo se to mění a stojí to více love i Tebe ?
Ncarper7 - Profil | So 14.4.2012 14:32:35
Ja chytám na Hinders jen škoda že to zdražili:
Nviceroy - Profil | So 14.4.2012 14:21:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
pro letosni sezonu jsem presel na koule CZ , cena suprova , kvalita taky a po dvou rybackach jsem max spokojen , koule je jedna vec a umet pouzit druha
NDulf - Profil | So 14.4.2012 13:41:13
že Vás to pořád baví.Nachytat se dá na obojí.
NApollo444 - Profil | So 14.4.2012 13:10:53
Gagi >> Rozumim ti, ale v čem je teda problém, když jsem zkoušel nějaký koule např. od jet fish a nebo berkley, na který jsem dohromady chytil jednoho kapra ? Do budoucna si planuju udělat něco svýho přesně, jak ty píšeš, spíš s kratší dobou rozpusnoti a zamrazit. Na každou vycházku pak vemu 10-15 koulí a pohoda... Docela mě i zaujmulo vaření boulí ve folii na tlačenku, nic z toho se pak nevyvaří do vody.
NGagi - Profil | So 14.4.2012 12:55:18
Apollo444 >> Jenže to samé můžeš dělat i s boiliem za pár korun. Na krátkodobou výpravu je to jen o vůni ... esenci, tekuté potravě, melase atd..
NHunter 1 - Profil | So 14.4.2012 12:44:28
jednoznačně CC MOORE Odyssea!!
NZdendahat - Profil | So 14.4.2012 12:42:48
Zdarec, moje top boilie je majo+ jahoda tvz Valentův dech
NErva - Profil | So 14.4.2012 12:23:25
rybar z NZ -Ahoj už se dají koupt od 3kč tak to už je celkem v poho :-))
Nrybar z NZ - Profil | So 14.4.2012 12:21:52
Ako riešíte kúpu vajec vtyhle mizerní dobe????
Obchod? Niaký vlastný zdroj? Náhrada sušeními ?
NApollo444 - Profil | So 14.4.2012 11:39:27
Gagi >> Ať už přesvědčili nebo né, sám pak pozná jaká je realita, ale prostě častokrát jsem si na expresky od mika zachytal víc nez na kuku, červy a jinou klasickou nástrahu. Hlavně bez předchozího zakrmování, což pro mě bylo podstatný, protože na to nemám prachy a i kdybych měl, tak bych nebyl takovej magor, abych vysypal do vody 3 tácy za víkend. Takle si koupim jeden pytel za 3 kila a mám to na půl roku.
NGagi - Profil | So 14.4.2012 10:32:14
A přesně sem se ta diskuze zvrhnout neměla! Gratuluji pánové, zas jste jednoho mladého kluka přesvědčili že je to o kouzelném bojlízku co nachytá i kýblu od primalexu. Ještě doporučuji pár historek jak jste se svou směsí královsko-magickou 12xl-kou a dipem ultra mega supra přechytali všechny, i když nikomu jinému na nic jiného a to už minimálně šest let to nebralo.
Zajímalo by mi kolik z Vás to dělá z hlouposti, kolik z důvodů kamarádství s nějakým výrobcem, nebo jako tester, sponzorovaný ... , případně kolik jen proto že jsem se snažil aby se to sem nezvrhlo.
Pokud někdo je poslední alternativa, tak se Honza15 omlouvám i já.
Nliborcarp - Profil | So 14.4.2012 9:58:11
pečole >> nejlepší koule jsou ty moje,na ně nemá a ni tvůj vyzutej Toncek.-)
Nadam.fsh - Profil | So 14.4.2012 8:46:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Honza15 - >> Boilies aj kupujem aj vyrábam. Myslím že obidvoje sú dobré.
NBomber76 - Profil | So 14.4.2012 8:10:08
Mé Top boilies jsem si určitě uválel předevčírem, ale zatím se suší. Ve středu ráno jsem nasbíral v práci na zámkovce asi 50 napůl pochcípaných žížal. Doma jsem je hodil do mixéru s asi 100 ml CSL od Vision baitsu a trochu brutálně je rozmixoval na kaši. Přidal vejce, trochu lososáku a vlastnoručně namíchaný boilies mix. Uválel těsto, nechal chvilku odpočinout a naroloval boilies. Deset minut jsem je vařil v páře a po vychladnutí zalil zbytkem kaše ze žížal a CSL. V dóze jsem je nechal asi dvě hodiny louhovat ten smrad ze žížal a pak je dal sušit. Vypadají luxusně a smrdí jako kráva. Takže pevně věřím, že jsou a budou moje Top boilies.
Nccib - Profil | So 14.4.2012 7:29:13
no tak a už s toho máte reklamní parodií jen to čtu a čekal sem kdy to začne ,
NErva - Profil | So 14.4.2012 6:19:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Honza15 - Ahoj za mě je to takhle :-))
NBrtek - Profil | Pá 13.4.2012 21:45:33
Richworth the legend!!!!!!!!!!!!
Npiskothonza - Profil | Pá 13.4.2012 21:00:19
Honza15 - >> čau,když tak nějak neřeším velikost ryb,mám čas si trošku předkrmit a nebo se dostanu na neznámou vodu volím osvědčenou kvalitu se kterou jsem začínal volím Richworth,patentku,tutti,javor,rybu,jahodu,to je to co mě nikdy nezklame,léta fungující.
NDomino222 - Profil | Pá 13.4.2012 20:53:45
bezrybka jiři1962 >> Koľko si za nich dal?
NGagi - Profil | Pá 13.4.2012 20:43:45
bezrybka jiři1962 >> Tak za tohle je rovnou důtka v výstrahou!
Ale jinak pravda pravdoucí.
NTMS - Profil | Pá 13.4.2012 19:56:00
Gagi >> aj, sorry, aspon ze ta reklama je negativni:D jinak jeste jedna vec - kdyz jsem nedavno kupoval plovky na jaro, tak sem si nechal poradit, kterou znacku/prichut vzit - a nakonec jsem koupil jedinou, kterou mi dotycny prodavac nedoporucil - a funguje:) tak asi tak moje zkusenosti s hotovkama:)
NGagi - Profil | Pá 13.4.2012 19:47:02
TMS >> Je to přesně tak jak píšeš, ale bohužel to tupému stádu lze jen těžko nahnat do hlav.
Ps: Za jméno výrobce stejně malý bezvýznamný minus :-) .
NTMS - Profil | Pá 13.4.2012 19:29:19
já vám do toho nechci moc kecat, ale nejlepší koule jsou ty, na které mají ryby v tu danou chvíli největší chuť;)
ale jinak, na koule chytým "teprve" rok, ale přijde mi, že až tak na značce nezaleží, spíš trefit příchuť... a největší blbost mi přijde věřit těm, který tvrdí že "tyhle sou nejlepší" :) třeba na koule od Mikbaits jsem nikdy nic nechytil a na kule od nejmenovaného prodejce, které stojí míň než polovičku, jsem nachytal všechny pěkný ryby, který jsem chyt:) A úplně nej zkušenost mám s koulema domácí výroby... tak asi tak:)
Npohan - Profil | Pá 13.4.2012 19:28:33
Gagi >> omluva nebude
NGagi - Profil | Pá 13.4.2012 19:22:48
pohan >> To není hezké být takhle xenofobní k bratrům Slovákům ... doporučuji omluvu.
Ps: Samozřejmě ne sem ale SZ - tady to nezasírat.
Pps: Stačí že tady to zasírám já!
NGagi - Profil | Pá 13.4.2012 19:19:30
Ti Sento >> Černý puntik!