"Gulášové" závody - jak to může vypadat

Zdravím, onehdá jsem se bavil s kolegou, který se zúčastnil jedněch kaprových "gulášovek" konaných na svazové vodě a neskrýval svoje rozčarování. Někteří účastníci bez rybářského lístku, házení kaprů do vody (cca 5 metrů) i po břehu, alkohol tekl proudem, nepřítomnost u prutů (málokdo měl příposlech) alkoholem zmožených spících "lovců" a do toho rybářská stráž, která tohle všechno jenom sleduje a přitom nic neudělá / nezasáhne / nenapomene...

Shrnutí (citace):

1. Na závodech na svazové vodě MRS chytali i ti, kteří neměli ani státní RL... o věcech jako peán, metr či podběrák ani nemluvím ... tyto věci jsou přece povinné i na té nejkomerčnější vodě ... tady je ovšem nikdo (raději) ani nekontroloval. Přitom RS obcházela pořád dokola...

2. Jednalo se o "Noční rybářské závody"... tudíž pokud si nejedu na závody jen vypít mozek a potrhat pár návazců a olov, počítám přece s tím, že nebudu spát, ale hlídat pruty ... v neděli kolem 6:00 ráno znovu obcházela RS (byli poznat už z dálky - vyvěšené odznaky měli taky - tak snad jenom nemachrovali) ... prošli kolem našich míst - 8 fleků 16 prutů... jen na 4 prutech byli pípáky .. na mých a kámošových, které jsem jako jediné hlídal a seděl jsem u nich... RS se ani nepozastavila nad tím, že nikde nikdo není - že jsou všichni ve stanu... o tom, že polovina byla nalíčena na dravce ani nemluvim .. dyť to je prachsprostá pytlačina.

3. Je mi jasné, že při tlaku, který na vodu během závodů je, neobstojí napomenutí kolegy, aby byl zticha... ale kua to jsme my rybáři natolik vypatlaní, že máme potřebu po sobě řvát jako malí kluci? Alkohol dělá své... často umocňuje patriotismus či lásku k oblíbenému fotbalovému klubu... případně často obdarovává konzumenta nadlidskou silou směřující k napadání kohokoliv a čehokoliv, člověka nebo i kapra...

4. Je alkohol dostatečná omluva pro to, když se k rybě chovám jako hovado? Když s ní z několika metrů hážu do vody .. a po napomenutí svůj názor na tuto věc demonstruji tak, že s další rybou taženou z vody nakládám podobně? Myslím, že alkohol není dostačující omluva .. naopak bych se v tom pitval ještě víc a zajímal bych se, jak se takový člověk chová na rybách bez svědků... při vlastním provozování rybářského práva ... běhá mi mráz po zádech...

Závěrem: jestli to takhle vypadá na všech "gulášovkách", tak "potěš koště"...
Copak neexistují upravující předpisy, neexistuje (alespoň nějaká) morálka? Je možné, že se toto děje za "dozoru" RS? Jsou peníze a zábava omluvou pro takové konání? Setkali jste se osobně s podobnými "závody"? Co si o tom myslíte?

PS: název a termín těchto závodů, kde se toto událo, neuvádím schválně
Autor diskuse: meteor - Profil , 20.6.2011 všeobecné - závodní sektor

Zúčastníte se nočních rybářských závodů na nádrži Roštovica (Morava 6A v k.ú. Lipov) ?

A) Ano12%

B) Ne84%

C) Ještě nevím4%

Od 22.6.2011 hlasovalo 139 čtenářů.

Nfarevelak - Profil | Po 18.7.2011 9:06:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pouštěč >> hele, začínáš být stejný jako uživatel "farevelak". Pokud toto tvrdí několik lidí, kteří se závodů zúčastnilo, pak nemám důvod jim nevěřit. Zato mám důvod nevěřit "kanicovi" a "farevelakovi", kteří se (jakožto organizátor a profiRS a účastník) závodů zúčastnili - podle mého jenom "kalí vodu". Ani jeden z nich zde nenapsal, že se toto nedělo - "kanice" jenom zajímalo, kdo to prozradil, a "farevelak" se chytal jenom mého omylu ohledně pořádající MO (a popravdě, jeho myšlenkové pochody jsem tak nějak nepopbral - a nemyslím, že je chyba na mé straně :-)). A jeho vyjádření ohledně alkoholu (dohledej zde v tématu) ani komentovat nebudu...
**********************************
Neber Boží jméno nadarmo do huby !!!
Jinak, vyvoláváš zbytečné dohady, jen proto aby ses zviditelnil, jaký si morálněbezúhonný člověk.
Běž do prdele!! Psát příspěvek stylem .... dostal jsem info od anonymního kolegy atd. atd. dokazuje, že jsi zhulený jak zákon káže. Pořád píšeš stylem - podle mého mínění , jedna paní povídala , ale nic konkretního nemáš, ty chudáku.Ani já na těch závodech nebyl, jak píšeš.Mlžíš tady jen ty,svýma vyblitýma kecama.

    Npouštěč - Profil | Pá 15.7.2011 15:36:53

    meteor >> ano ale já vím obcházel sem roštovicu a potkal sem jednoho střízlivce ale třeba kopenec karásek a další rs opilí nebyli a také sem někde četl výtku k tomu že se kašle na odstavneé rameno zahradníčkovo morava 6a hladina tohoto ramena je zcela odvislá na řece moravě - morava6 tudíž je tu velmi proměnlivý stav vody navíc poslední dobou už to vysychá a větší množství vody je tu jen když je morava hooooodně navrchu tak tady je chyba kde máme tam snad dovážet vodu cisternama a každý rok 10 metráků ryb protože 9a půl vyzdechá protože je tam tak málo vody že to vymrzne a nebo je zas chyba že sme tam nepostavili větrný mlýn toto je pouze jeden z příkladů toho že lidi co vám to poslali mají neopodstatněné a neodůvodněné informace něktěré jsou i lživé

      Npouštěč - Profil | Pá 15.7.2011 15:27:10

      Carabus >> to já nevím já psal asi ne určitě

        NCarabus - Profil | Pá 15.7.2011 14:36:15

        pouštěč >> tak to pak asi jo :-)))))))
        Ty vyjímky mají problém vyškemrat na ligové závody a nějaké guláše je dostanou, nenech se vysmát.

          Nmeteor - Profil | Pá 15.7.2011 14:22:41

          pouštěč >> hele, začínáš být stejný jako uživatel "farevelak". Pokud toto tvrdí několik lidí, kteří se závodů zúčastnilo, pak nemám důvod jim nevěřit. Zato mám důvod nevěřit "kanicovi" a "farevelakovi", kteří se (jakožto organizátor a profiRS a účastník) závodů zúčastnili - podle mého jenom "kalí vodu". Ani jeden z nich zde nenapsal, že se toto nedělo - "kanice" jenom zajímalo, kdo to prozradil, a "farevelak" se chytal jenom mého omylu ohledně pořádající MO (a popravdě, jeho myšlenkové pochody jsem tak nějak nepopbral - a nemyslím, že je chyba na mé straně :-)). A jeho vyjádření ohledně alkoholu (dohledej zde v tématu) ani komentovat nebudu...

          Obecně: to, že ti někdo přijde jako sympaťák a prima hodný člověk ještě neznamená, že takovým skutečně je. Stejně tak to, že jsi něco neviděl neznamená, že se to nestalo.

            Npouštěč - Profil | Pá 15.7.2011 13:41:50

            meteor >> ano protože to jsou nepovrzené inforace a z velké části nepravdivé

              Ndracul - Profil | Pá 15.7.2011 13:31:54

              meteor >> jj souhlas--kalsika

                Nmeteor - Profil | Pá 15.7.2011 13:16:51

                dracul >> myšlenka je to pěkná, bohužel by IMHO ztroskotala na lidech... jak je (nejen) v tomto státě zvykem. Bohužel.

                  Nmeteor - Profil | Pá 15.7.2011 13:15:45

                  pouštěč >> jo tak to by zajímalo vícero lidí :-)

                    Ntuzemak - Profil | Pá 15.7.2011 12:54:02

                    dracul >> to je už něco jinýho,taky nesouhlasím že se něco podobnýho někde i jinde u nás děje,ale když nejsou důkazy nikdo stím nic neudělá..

                      Ndracul - Profil | Pá 15.7.2011 12:49:48

                      tuzemak >> A nebo by bylo dobré takové závody zdokumentovat a záznam poslat na vedení ČRS. Myslím že kdyby měli v ruce pořádnej důkaz že už by s tím i někdo něco udělal.

                        Ntuzemak - Profil | Pá 15.7.2011 12:38:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                        dracul >> nikde sem nečetl,že pořadatelem těchto gulášovek byl ten či onen,ztoho se dá usoudit,že tyto prasácký gulášovky pořádala místní MO,takže koho tu chceš pozvat na MO?jenom výbor MO,tak věř,že takových gulášovek se děje ročně spoustu v republice,ožrat se,udělat bordel u vody,hlavně když má MO vydělaný prachy.....

                          Ndracul - Profil | Pá 15.7.2011 12:31:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                          Jak to tu čtu tak nevím ani kde je pravda. Ale Pokud by takto závody měli vypadat tak je to hanba. A může za to hlavně pořadatel. Kdybych měl pořádat rybářské závody--a někdo by se tam k rybám choval tak jak je popsáno v příspěvku tak si ten dotyčný okamžitě zbalí pruty a poletí od tamtud jak rychle dokáže. Pokud jde o hluk ožralých lidí-tak jednou bych je napomenul a podruhé bych jako pořadatel zakázal prodej alkoholických nápojů. Podle mne totiž pokud bych jel jako rybář na nějaké závody - tak se tam nepojedu ožrat ale zachytat si . To už pak není o rybařině ale je to jen hnus vytvořený chamtivostí po penězích. Pokud se opravdu dělo vše to co bylo napsáno v příspěvku tak by měl být pořadatel pozván na MO kde by mu měl někdo důrazně vysvětlit jak mají závody vypadat. A popřípadě už mu jakékoliv pořádání dalších závodů nepovolit.

                            Npouštěč - Profil | Pá 15.7.2011 12:20:04

                            kozic >> pravda je to že chování lidí na závodech nebylo uplně v piřádku

                              Nkozic - Profil | Pá 15.7.2011 12:18:07

                              pouštěč >> Takže pokud to bude pravda jen z části, je všechno vlastně v pořádku.

                                Npouštěč - Profil | Pá 15.7.2011 12:02:23

                                kozic >> je to zhovadilost rozhodně to není celé pravda

                                  Nkozic - Profil | Pá 15.7.2011 11:57:38

                                  pouštěč >> To je jedno, kdo to vynesl. Důležité je, že to je fakt. Jinak by se nepátralo po tom , kdo to vynesl.

                                    Npouštěč - Profil | Pá 15.7.2011 11:49:01

                                    meteor >> to by mě taky zajímalo kdo to vynesl

                                      Npouštěč - Profil | Pá 15.7.2011 11:48:36

                                      kozic >> jo musím se smát těm blbostem ale su popuzen že někdo takovou blbost vypustí huby

                                        Npouštěč - Profil | Pá 15.7.2011 11:47:31

                                        Carabus >> jak to mám vědět asi jo když sou ty závody tadiční