NFil@s - Profil | Ne 7.8.2011 16:45:54
Bohužel velmi častý jev na březích... Včera po odchodu jednoho ne-kolegy :-(
NFil@s - Profil | Ne 7.8.2011 16:05:31
Zlejšek >> :) tak to by byl mazec !!!
NZlejšek - Profil | Ne 7.8.2011 16:01:11
Stačí ti na to tři věci - kyblík, štětka a hovno. Počkej, až opilci usnou, hovno rozmíchej s trochou vody v kyblíku na kašovitou hmotu a následně spícím ochmelkům nalakuj veškeré vybavení, ke kterému se dokážeš nepozorovaně dostat. Jestli tohle nezabere, tak už nic.
NGrasel - Profil | Ne 7.8.2011 14:29:57
kožich007 >> Abych ti řekl pravdu,nikdy mě to moc tahle problematika nebrala,ale po tom co jsem si tady kolikrát přečetl za nysmysly,jsem se rozhodl trochu se na to mrknout(musím přiznat že jsem hlavně šťoural ve vyhláškách obcí kterým patří pozemky okolo "mojí" přehrady) a heuréka,ono to zas není s tím bivakováním tak hrozný jak si někdo myslí nebo přeje,k tomu přispělo i několik desítek minut strávených nad pivem se členem profi RS a samozřejmě prostudování zákona o rybářství,ochraně přírody atd.Takže se přiznám:bivakuju,ale zároveň se snažím chovat tak,aby jediný co dosvědčí moji návštěvu revíru byl zápis v povolence.
Nkožich007 - Profil | Pá 5.8.2011 15:58:05
kakr >> klidně přijeď ale stan si neber ke mně neprší a stejně dlouho doma nebudem, půjdem na ryby a nebo na pivko :)). Ale v podstatě (pokud tvůj extrém chápu správně) pokud není pozemek označen jako soukromý a není označen cedulkou zákaz stanování tak můžeš (neřeším oplocené pozemky to je snad jasné), samo pokud znám a nebo si zjistím majitele tak se ho optám a pokud si to nebude přát tak jdu jinam. Výhodou je že těch soukromých pozemků u vody moc není (zatím). Jinak já k vodě s bivi moc nejezdím, mně stačí deštník. Pokud je to na delší dobu než 2 noci tak si ho vemu.
Nnofish - Profil | Pá 5.8.2011 15:49:44
kakr >> jj nemyslím teď výkon rybářského práva. Asi jsi to špatně pochopil. Pokud by to bylo jak se tvrdívalo, tak vlastně ten stan nesmíš postavit jen tam, kde bude cedule "soukromý pozemek, zákaz vstupu". Tak jsem to myslel. Jinak když už bych jel a chtěl někde něco stavět tak si asi spíš zkusím zjistit majitele a dohodnout se s ním (lahvinka, nebo tak). Přece jen, slušnost je slušnost.
Nkakr - Profil | Pá 5.8.2011 15:46:00
nofish >>
Je rozdíl vstoupit na soukromý pozemek za účelem výkonu rybářského práva a postavením stanu bez souhlasu vlastníka pozemku.
Nnofish - Profil | Pá 5.8.2011 15:41:37
kakr >> Hele nevím jak to je teď, ale jednu dobu byl přece takový blázinec jak je to se soukromým vlastnictvím pozemků a tvrdilo se, že na tvůj pozemek nikdo nesmí, ale to jen v případě, že ho budeš mít označený jakou soukromý pozemek a oplocen, nebo nějak ohraničen a nebude ti umožnění vstupu nařizovat zákon (věcné břemeno na pozemku) ..........
Na našem pozemku stojí totiž s naším svolením část obecní stavby a otec toto dlouho studoval, jak to je. Ale to už je let.
Nkakr - Profil | Pá 5.8.2011 15:25:39
kožich007 >>
Jinými slovy, můžu stanovat ve Tvém obýváku, pokud tam nebude cedulka - stanování zakázáno?
Nkožich007 - Profil | Pá 5.8.2011 15:20:19
kakr >> napsal jsem to někde? tím "nebo jinak upraveno" je myšleno to že pokud si někdo nepřeje na svém pozemku něco tak na to musí něčím upozornit. Jinak většinou pokud se jedná o soukromý pozemek u vody dá se majitelem v klidu domluvit. Vlastníka pozemků si v klidu najdeš na netu s adresou a dost často i s telefonem.
Nkakr - Profil | Pá 5.8.2011 13:12:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
kožich007 >>
Fakt si myslíš, že na soukromém pozemku můžeš bez svolení majitele postavit stan (bivak)??
Nkožich007 - Profil | Pá 5.8.2011 11:57:40
šmudla >> nepohrdám RŘ a ctím pravidlo zákazu stanování, ale pokud (a to je nejčastěji) není vlastníkem přilehlých pozemků svaz, ale obec či soukromá osoba která nemá vyhlášklou nebo jinak upraveno, je povoleno na jejich pozemcích stanovat (stejně tak na pozemcích pozemkového fondu). Stačí si přečíst zákony které se touto tématikou zaobírají a zjistíš že to není tak jednoduché. Jinak jak zabírám prostor a místo k lovu? já pokud někam jedu a potřebuji k tomu bivi tak jedu tam kde 24hod nonstop!!!! jo také nemám rád když má někdo pípáky naplno a otravuje mne pořád dokola, já osobně chytám feeder a vláčku a když už náhodou nahodím kapráky tak má určo pípák vypínač a mám je stažené jen pro mne. S tím bordelem je to složité, já kam jedu uklidí, jak po sobě tak po ostatních a narovinu setkávám se častěji s tím že bobkaři kteří tam jsou jen nachvilku udělají více bordelu a hlavně neustálé řvaní jejich pípáků mne unavuje!!neházej všechny do jednoho balíku!!!! keždej je jinej a jinak vychovanej!!!!!
NHurvinek - Profil | Pá 5.8.2011 11:43:11
jak tak čtu co piše kolega šmudla ,který hájí jenom sám sebe je mě z toho špatně.Vše jsem popsal v diskusi Kam o víkendu pod bivak
Nnofish - Profil | Pá 5.8.2011 11:29:47
Základní otázka je, kdo je nepořádný rybář. Bivakáře nemusím. Dokáží zabrat x metrů břehu bivakem, vedle vozík za auto kde mají vše potřebné, elektrocntrála (jo holt nabít mobil, vychladit pivo). Do toho tam jedou s dětma, bivak 3m od vody, takže řev chvilkama taky slušný. Zase na druhou stranu viděl jsem i takovéto, partičky a když odjely, člověk tam nenašel jediný papírek. Zato chlápek co na ně celou dobu nadával, vesele pohazuje metry zamotaného vlasce ať do vody, nebo za sebe na břeh, že se do toho někdo zamotá, nebo nějaké zvíře (typicky oprsklá kachna co chodí somrovat něco k jídlu) je mu úplně jedno. Pak si oškrabe rybu na břehu a jede domů.
Nepořádných rybářů se nikdy nezbavíme, jen je můžem veřejně a co nejhlasitěji upozorňovat na to co dělají. Pak už se pozná, co je to za člověka, jestli chování změní, nebo je to blb co u vody nemá co dělat.
Nšmudla - Profil | Pá 5.8.2011 11:20:49
kožich007 >> ještě sem neviděl rybáře co bivak rozdělají až se setmí a ráno ho sbalí.
Jinak v dodatku k podmínkám rybolovu bod č. 13: cituji" Platí zákaz táboření, stanování a rozdělávání ohnů ve volné přírodě. Takže tím že si postavíš bivak tímhle pohrdáš. Navíc v době 24-4:00 vyhražuješ místo k rybolovu tím, že místo zabíráš. Buď lovím nebo tábořím a hraju si na skauty, ono přespat pod širákem nebo pod deštníkem už není tak pohodlný ale je to v rámci pravidel.
Ty potřebuješ k rybaření mít postavenej bivak? Je pro tebe problém po skončení doby lovu se odkolébat i těch blbých pár metrů od vody do lesa a tam přenocovat, ráno vylézt z brlohu a zase si nahodit? co já vidím tak bivakáři mají nahozené pruty + roztahané věci celou noc, ohulený pípáky a pak se ráno diví, že se jim stratí pruty aji se stojanama.
Rád bych se dočkal doby kdy RS při kontrole za bivak stan gril oheň zabaví nářadí povolenku a pokud nemáš povolení majitele pozemku k táboření tak přidá i tučnou pokutu.
Prostě je to všeobecně zakázaný tábořit kde se mi zachce, tím to začíná a končí. Rybář je rybář a ne kočovný cigán.
Nkožich007 - Profil | Pá 5.8.2011 9:26:56
šmudla >> souhlasím s tebou v hodně ohledech to co jsi napsal. Jen nevím proč bych, pokud jedu někam na ryby na více dní i s bivi, měl zalést někam do rohu?! po sobě bordel nenechám a alkoholu také na rybách moc neholduji (nějaké pivko a nebo dobré vínko). Nevím proč bych nemohl normálně postavit bivi na své oblíbené místo a tam chytat?!
Nšmudla - Profil | Čt 4.8.2011 13:16:49
Hurvinek >> Myslím že těch skupin je víc. Jestli jsi myslel to rozdělění na dvě skupiny a za relaxující rybáře považuješ akorát ty kteří prostě musí mít sebou bivak stan apod, tak věz že existuje ještě skupina rybářů kteří jedou k vodě a nejezdí do kempu...a tudíž ten kemp nechcou vídávat u vody. Táboří cigáni, cigánům nikdo nic neřekne, jsi cigán že máš potřebu tábořit u vody?
Já jsem slušný rybář, přijedu zachytám si, odjedu, k rybaření sebou nepotřebuju tahat mraky bordelu a tím pádem po mě nezůstane po odchodu kromě dírek po vidličkách a vytlačený dírky od stoličky, pár šupin a trochu krve(když berou bratelný ryby a chci si nějakou vzít). Takže sedět i 100 metrů od řvounů co si dělají táborák, řvou ožralí, na vodě porvádí manévry s člunama jak za druhé světové ..tohle mne vytáčí, oni kradou můj klid u vody a voda patří všem, ne těm co nejvíc řvou.
Jinak ilustrační foto je z přehrady Skalka z článku o chycené 1,3m štice ..porybný je ještě pochválil jaký jim berou hezký ryby(měli za tři dny v haltýřu po zahájení dva sumce + tu megaštiku. Na takový tábor je nejlepší asi hodit zápalnou láhev ve stylu vietkongu ať si užijou přírodu se vším všudy. Kolik rybářů má potřebu si na ryby tahat sebou celej obývák?
Když tábořím tak sem aspoň zalezlej v křoví a jsem neviditelnej někde v rohu kde nikomu nebudu překážet.
NHurvinek - Profil | Po 1.8.2011 21:52:50
šmudla >> nechapu co tě vadí.Ja osobně rozděluji rybaře do dvou skupin.První skupina jsou bordeláři a druhá, ti kteří si jezdí k vodě odpočinout a aspon na chvilku zapomenout na všední koloběh.Nejde jim ani o maso ,ale hlavně o relax.Když se člověk chová k přírodě jak se sluší a patří (uklidí jak po sobě,tak po druhých,nic neničí) tak v tom nevidím nic špatnýho. Když už člověk chce někoho odsuzovat, tak se hlavně musí podívat sam na sebe.Přeji ti krásné chvile strávené v přirodě.
NLee-Haney - Profil | Po 1.8.2011 21:44:18
šmudla >> Já tam žádnou vodu nevidím :)
NTom - Tuk - Profil | Po 1.8.2011 20:10:12
šmudla >> Do prkvantic, to jsou vážně rybáři? Asi už týden kalí, že si nevšimli poklesu hladiny?
Ten rozvalený je mi podobný, bubák jeden!
Nšmudla - Profil | Pá 24.6.2011 12:12:05
Trošička názorné ilustrace od našich vod,,, ne opravdu se neplete, není to fotka z kempu. Tohle vidět u vody prostě není normální. Tábořit není součástí rybářského práva. Jsem asi jediný komu tohlencto vadí.
NGrasel - Profil | Pá 31.12.2010 20:26:08
karel.datel >> No tahle diskuze je už tak zcestná že si myslím že to je úplně putna,zkus si to ve chvilce volna pročíst dozadu co tady je za perly.. :-))
Nkarel.datel - Profil | Pá 31.12.2010 20:19:30
Grasel >> Abychom se nekvalifikovali mezi nepořádné rybáře zas..ním diskusí.
Nkarel.datel - Profil | Pá 31.12.2010 8:25:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
dear33 >> Samozřejmě, že žádnou generalizaci nelze vztahovat na jedince. To, že dorostenci piknikují u vody a mají u toho (nechápu proč) nahozeno, neznamená, že každý dorostenec tak činí při každé docházce, potud v pořádku. Mám za sebou 4 semestry sociologie a stejně tolik psychologie, trochu vím jak věci fungují. Tvá reakce mě pohladila proti srsti, neb se nepovažuju za osobu málo inteligentní, za kterou jsem byl přímo označen, a to jen proto, že jsi generalizaci vztáhl na sebe. Tykej mi, je to v diskusích tady zvykem.
Ndear33 - Profil | Čt 30.12.2010 12:00:34
Kreja >> dekuju že aspon někdo tady vidi že né všichni mladý jsou špatný a stěma vajglama to vidim stejně dost lidí si asi myslí že když je vajgl malej že to není bordel já jsem taky kuřák a vajgli s dědou vždy dáváme do jedné krabičky a tu pak odvezeme a proto mě mrzí že se objeví lidé kteří napíšou že největší bordel dělají lidé 15 až 18 let a jsem rád že se tu najdou i takový slušný rybáři kteří se dokážou zastat děkuju
NKreja - Profil | Čt 30.12.2010 11:35:37
dear33 >> omladina o které jsem psal jsou nerybáři proto to tak v dopadá Jinak máme u vody vcelku čisto až na některé kuřáky Bych jim ty hnáty urazil když vidím jak házejí vajgle kolem sebe Já taky kouřím ale špačka dávám na jedno místo a pak je odnesu Příspěvek karla.datla jsem nečetl ale nedej se Znám spoustu "mladých" o kterých člověk ani neví že jsou u vody až když o ně vysloveně zakopneš Jarda
Ndear33 - Profil | Čt 30.12.2010 10:50:55
Kreja >> souhlasím stebou omladina dělá bordel ale jak jsi napsal i my dokážeme u vody byt tak aby o nas nikdo nevěděl a svůj bordel si poctivě odnášíme a bohužel většinou né jen svůj ale mrzí mě že se tu najdou lidé kteří mě odsoudí jen kvůli mému věku
Ndear33 - Profil | Čt 30.12.2010 10:41:53
karel.datel - Omlouvám se jestli se vás to nějak dotklo ale mě se to dotklo hodně já neznám vás a vi zase neznate mě tak mě nesudte podle věku to že mi je 18 let neznamená že musim u vody dělat bordel věřím že sledováním u vody jste viděl stovky takových mladých bordelářu ale nemůžete mezi ně zahrnovat i ty slušný, nehledě na to že já jsem teda u vody viděl stovky takovych bordelářů a je jedno jestli jim je 18 nebo 60 záleží jen na tom jestli se člověk umí chovat a když někdo neumí tak si nemůžete myslet že ho tady převychováte,a nvm proč sem píšete něco o facce vychovávejte si vlastní děti a o mě se nebojte já jen řekl vlastní názor na odsuzování lidí podle věku a za tím si stojím,jinak jak jsem řekl jestli se vas to dotklo tak se omlouvam ale me se to dotklo dost
NKreja - Profil | Út 28.12.2010 9:20:21
největší bordel u nás dělá chlastající omladina Na druhý den je všechno zasypané plasty jak na skládce a trvá od prvního oteplení do konce prázdnin a RS nebo policajti za ty roky nezájem To přijdou a dají vám kartáč že je tam binec My jsme si do 18ti taky řádně dávali ale tak aby o nás nikdo nevěděl J.
NSven - Profil | Po 27.12.2010 20:47:01
lipenak >> je možné, že jsem se ve svém úsudku unáhlil a připouštím, že nelze posuzovat kvality kohokoli po přečtení několika řádků diskuse.
Ovšem na druhou stranu, pokud něco veřejně prezentuju, musím to být schopen i veřejně pojmenovat a obhájit.
Jaká ta služba je, co obnáší, co si může RS dovolit v intencích zákona, kdy balancuje na jeho hraně a kdy je již za, vím velice dobře.
I já Ti přeji krásný a úspěšný nejen Nový ale i celý nový rok :-)
Btw. Znechutit nebo střihnout není totéž :-)))
Nlipenak - Profil | Po 27.12.2010 20:43:05
Sven >> odpoledne legálně a řádně znechutit ,kolego co to vedeš za řeči . Řekl jsi za mne B.
NSven - Profil | Po 27.12.2010 20:33:04
rybomil >> ahoj. Nakopat biskupa by se v první řadě slušelo tomu magorovi, který tam ty potočáky vysypal.
Bohužel na ty dva další magory je RS krátká. Alespoň pokud se týká skutku samého a nějaké represe za něj.
Ovšem je možné, jim to poetické odpoledne legálně a řádně znechutit. A to tak, že si příště rozmyslí kam si půjdou nahodit.
Nlipenak - Profil | Po 27.12.2010 20:27:10
Sven >> Vážený kolego,cos předpokladal je tvoje věc, jedinou věc ,nejsem žádnej kovboj ,netvořím vlastní legislativu ani zákony /i když bych toto dělal velice rád / vyžaduji jen dodržování pravidel RŘ či BP .Nevím jestli je myšleno/mědvedí službu/ironicky , ale ona to v některých případech ta mědvedí služba je. Vždy když řeknu A tak jsem schopen říci i B ale tady na foru nic více prezentovat nechci a ani nemíním.Přeji krásný Nový rok.
Nrybomil - Profil | Po 27.12.2010 20:25:13
Sven >> nee, vlastní rybník kde se lape je MP voda, chytali na plavajdu.
Podle mě mooc dobře věděl, proč tam ty granule háže.Občas tam MO dává duhoně, tentokrát to asi riskli s potočáčkama ??? Byl to hnus velebnosti, zvlášť když to zažiješ po půlroce znova. Srdce nějakého pracanta pstruží líhně by krvácelo podobně jako když u vás nasypou losůsky k sežrání okyšům. Ale okyš na rozdíl od tam přítomné karikatury homo sapiens rozum nemá. Lidská blbost je věčná.
NSven - Profil | Po 27.12.2010 20:12:50
lipenak >> no, předpokládal jsem to.
Pokud jsi řekl "A", měl bys být schopen říci i "B".
S největší pravděpodobností patříš k těm kovbojům, co si tvoří vlastní legislativu a zákon, vyhláška a BP jde stranou.
Ano i takoví jsou a prokazují RS medvědí službu.
Nnumen - Profil | Po 27.12.2010 20:01:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Kocháč >> o několik let po té.
Nlipenak - Profil | Po 27.12.2010 19:38:21
Sven >> že máš zájem je velmi milé ale je to tajemství,no a právě takovým zvědavcům jako jsi ty se to nesmí prozradit.
NSven - Profil | Po 27.12.2010 19:26:05
lipenak >> to by mě docela zajímalo, jak bys ho "střihnul" a hlavně za co ?
Souhlasím s rybomilem, že to je prasárna nejvyššího kalibru ale pokud jsem tomu dobře rozuměl, bylo to na sice na P vodě ale chytali na feeder a na granule. Jedině pokud by si nějakého pstruha nechali. Pak by to byla jiná.
NVRT - Profil | Po 27.12.2010 18:53:33
Pokud bordeláře nechytíš přímo na místě pod gágor a nedonutíš ho uklidit si to svoje svinstvo, nezbývá, než to udělat sám a doufat, že už nepřijde. Ale v reálu to moc nefunguje. Ve většině případů jde o hubu. Já a mí kámoši chodíváme už pár let na jedno místo. Moc ryb tam není, spíš by se dalo říct, že tam dost často vybouchnem, ale je to spíš relax. Ale za tu dobu tam nikdy nic po nás nezůstalo. Veškerý odpad jde do pytle a pěkně si ho vezem dom do popelnice.
Naxel82 - Profil | Po 27.12.2010 18:29:58
Pánove jak to tady tak čtu tak si taky něco přisadím. kdž jsem začal s rybama, tak jsem musel povině do kroužku jako snad každý. ale ještě to bylo za doby kdy jsem chodil do pionýra. smích vím ale musel jsem jinak jsem nemohl chytat. a už v té době jsme mívaly poviné výpravy na ryby. a co si pamatuju tak náš vedoucí byl hora a jak jsme jen špitly tak jsme ji měli a dodnes si pamatuju ty luxusní pohlavky za to že jsem pískal na kámoše co jsem chztl. a na pořádek, tento vedoucí byl rapl. než jsme odcházely od vody tak jsme museli uklidit po sobě jednou tolik místa co jsme obívaly. a řeknu vám že si pamatuju co jsem šel k vodě tak byl pořádek. a co stoho plyne? snad jen to že kdyby všichni teda někteří měli takového vedoucího tak věřím že ten pořádek bude i klid. dodnes se toho držím. přijdu uklidím svě místo pomislím si něco o pr@eli a jdu chytat. a když jdu na věčí výpravu taky mám bivak atd. ale chovám se tiše protože vím že chytnu víc než ti vedle co řvou. ale měl jsem kolikrát konflikt s těma co dělali bugr ale vždy to dopadlo v poho. a když pařím tak na zahradě. a né u vody ať se neutopím:-) a jinak s těma co dělaj bugr tak nic neuděláme pokat se nad sebou nezamyslí. omlouvám se za pravopis, mám na to lejstro. tak zdar
Nwinx - Profil | Po 27.12.2010 18:27:52
presne ako povedal martinsvitala, treba zacat od seba - pozametat pred vlastnym prahom. S kamaratmi chodime k jednej rieke dobrovolne zbierat odpadky, niekolkokrat rocne ich vyvezieme po 15 a viac velkych pytlov. Ja by som tym ludom tiez nakopal rite, ale pokial sa nezmenia ludia, ziadny zakon nepomoze.
NDasny - Profil | Po 27.12.2010 15:57:06
Tom - Tuk >> Já ti dám příklad. Jezdím na dovolenou - mám rád místa kde není moc lidí. Naopak moje švagrová, není spokojená pokud není kolem hlava na hlavě. Nebaví se a považuje to potom za nudu. Zřejmě to ty lidi, musí bavit. Sami se asi nudí. A nebo potom ještě jedna varianta, bojí se samoty. :-)
NLukas89 - Profil | Po 27.12.2010 15:55:45
Tom - Tuk >> No jasný, taky bych takhle chytat nemohl, nevim, v rybařině hledám naprosto něco jinýho... Ideálně někde daleko od lidí, nejlepší výpravy bývají když za celou dobu nepotkáme nikoho dalšího, to mám asi nejraději, když sme někde odříznutí od ostatních, skály, les a voda, to je to pravý... :)
Nlipenak - Profil | Po 27.12.2010 15:17:59
rybomil >> pochopil jsem z minulého příspěvku.
Nlipenak - Profil | Po 27.12.2010 15:15:53
kakr >> já vím ,tenká hrana ostří.
Nkakr - Profil | Po 27.12.2010 14:57:05
lipenak >>
Je jen velmi úzká cesta, mezi "zjednáváním" pořádku a zneužitím pravomoci úřední osoby, bacha na to...
NLukas89 - Profil | Po 27.12.2010 14:49:30
Ahoj, jak si to tu čtu, tak si taky přidám...
První víkend po zahájení dravců sme vyrazili se dvěma kámošema na vltavu, měli sme vyhlídnutý místečko ve skalách, kam se jinak než na loďce nikdo nedostane, jeli sme na sumíky.. Abych se přiznal a nemohl pak být někým napaden, tak bivak s sebou vozíme, máme lehátka, plynovou bombu s plotýnkou a pivo pijem taky, takže ukázkový šmejdi.. Nicméně sme naložili všecko do lodě a vyrazili, k našemu zoufalství na místě někdo byl, kapraři (tim nechci říct, že sou jen kapraři dobytci a prasata, to vůbec ne, ale tady byli). Zajeli sme teda o cca 100m dál, kde bylo takový místečko taky, už ne tak zajímavý z našeho pohledu, ale špatný nebylo, v klidu sme si tam všichni odbyli víkend a v neděli začali bavit, bylo nám divný, proč sou pořád na vodě, byli za zatáčkou, takže sme tam moc neviděli a bylo nám to v podstatě jedno, odjeli před náma, tak sme se tam zajeli mrknout na cestě domu, co sme našli byl děs a hrůza, nakonec sme na místo svých 2 pytlů bordelu vezli pytlů 5 (jeden pytel sme posbírali na svom místě hned v pátek) a nikdo mi nevyvrátí, že to nebylo po nich.. Co mě nejvíc dostalo byli šupiny z kaprů co leželi na takovom šutru o kousek dál, nevim z kolika ryb to bylo, nedokážu to odhadnout, byli tam různý velikosti a rozhodně nebyli z minulýho tejdnu, jen pro představu ten kamen má cca 1m x 0,6m, vrstva tam byla tak 1cm a byli ještě okolo v hojnom počtu, to je věc, kterou taky nepochopim a která mě víc než překvapila a doslova mi vyrazila dech...
NTom - Tuk - Profil | Po 27.12.2010 14:41:56
Kocháč >> Tak to je maso. Co z toho lidé Na fotografii mají? NECHÁPU toto počínání a důrazně žádám o vysvětlení NAPŘ. od osob, kterÉ takto takérybaří. Ne, zpět, nežádám. PROSÍM!
NBuBu99 - Profil | Po 27.12.2010 14:39:49
lipenak >> píše že kdyby to bylo u nich sebere mu papíry ne??
Nlipenak - Profil | Po 27.12.2010 14:35:42
rybomil >> chápu tvě rozhořčení,jediná rada udělej si RS a pokud narazíš na tyto zvěrstva střihni je.To že si o tom pokecáš na Mrku nic nezměníš.
Nkakr - Profil | Po 27.12.2010 14:03:39
P.fisher >>
Pomýlil mně údaj z Tvé karty -
.................................................
Oblíb. revíry Soukrome
.................................................
jo,jo, soukromáky jsou drahé....
NKocháč - Profil | Po 27.12.2010 14:02:25
P.fisher >> Nehorázný prachy? Co budeš říkat až bude stát roční povolenka 10 000,-?
NTom - Tuk - Profil | Po 27.12.2010 13:57:33
P.fisher >> Pane kolego, ovlivníme. Když se podaří "opravit" jedinou osobu - HURÁAAAA
Zapomeňte na malí páni-velci páni. Všichni máme velice podobnou díru do zadele a co je hlavní - i stejně vyměřený čas...